شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۲۱:۳۱May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 26 اسفند 1397 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 31 فروردین 1397 شفاف 31 اردیبهشت 1397 شفاف 31 خرداد 1397 شفاف 31 تیر 1397 شفاف 31 مرداد 1397 شفاف 31 شهریور 1397 شفاف 30 مهر 1397 شفاف 30 آبان 1397 شفاف 30 آذر 1397 شفاف 30 دی 1397 شفاف 30 بهمن 1397 شفاف 1 اسفند 1397 شفاف 2 اسفند 1397 شفاف 3 اسفند 1397 شفاف 4 اسفند 1397 شفاف 5 اسفند 1397 شفاف 6 اسفند 1397 شفاف 7 اسفند 1397 شفاف 8 اسفند 1397 شفاف 9 اسفند 1397 شفاف 10 اسفند 1397 شفاف 11 اسفند 1397 شفاف 12 اسفند 1397 شفاف 13 اسفند 1397 شفاف 14 اسفند 1397 شفاف 15 اسفند 1397 شفاف 16 اسفند 1397 شفاف 17 اسفند 1397 شفاف 18 اسفند 1397 شفاف 19 اسفند 1397 شفاف 20 اسفند 1397 شفاف 21 اسفند 1397 شفاف 22 اسفند 1397 شفاف 23 اسفند 1397 شفاف 24 اسفند 1397 شفاف 25 اسفند 1397 شفاف 26 اسفند 1397 شفاف 27 اسفند 1397 شفاف 28 اسفند 1397 شفاف 29 اسفند 1397 
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۰۳:۰۵    
هرم از اشکال هندسی مرموزی است که در معماری باستان بسیار مورد استفاده قرار گرفته است. جالب است که در دوره های گوناگون تاریخی در برخی از نقاط جهان که هیچ ارتباط جغرافیایی و فرهنگی با یکدیگر نداشته اند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۷:۱۰    
استرس تعطیلات به خودی خود پریشان کننده است و سفر هم می تواند بدترش کند. اما تعطیلات و مسافرت قرار است خوش بگذرد و از استرس و تنش مان کم کند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۷:۰۵    
آروماتراپی یا رایحه درمانی از دو واژه ی آروما به معنی بوی خوش و تراپی به معنای درمان، تشکیل شده است. استفاده از بو ها و روغن های خاص برای رسیدن به یک میل فیزیکی یا ایجاد یک حالت خوب احساسی و روانی یا ...
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۲:۱۵    
وزیر انرژی روسیه با انتقاد از تحریم های اعمال شده علیه ایران و ونزوئلا، گفت کشوری که در حال تحریم دیگران است، به دنبال افزایش فروش نفت خود است.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۲:۱۵    
سفیر کنیا به وزارت خارجه ایران احضار شد. همزمان سفیر ایران در کنیا هم به تهران فراخوانده شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۲:۱۰    
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه ای به حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور قانون بودجه سال 1398 کل کشور را ابلاغ کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۲:۰۰    
رئیس جمهور با اشاره به توافق هسته ای ایران با کشورهای قدرتمند، گفت: در یک توافق بسیار مهم یک خدمت بی نظیر و تاریخی به ملت انجام دادیم ...
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۱:۵۵    
وزیر راه و شهرسازی گفت: مسافران هواپیما قبل از تهیه بلیت، قیمت بلیت را از طریق سایت های شرکت های هواپیمایی و انجمن شرکت های هواپیمایی جویا شوند.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۱:۵۵    
وزیر راه و شهرسازی گفت: مصوبه شورای پول و اعتبار درباره وام 100 میلیون تومانی ساخت مسکن به بانک مسکن ابلاغ شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۱:۵۵    
وزیر نفت گفت: با افتتاح فازهای 24،23،22 و 13 ایران در بهره برداری و برداشت از میدان گازی از قطر پیشی گرفت.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۱:۳۵    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان اعلام کرد: نیروهایی که بدون هماهنگی با دولت سوریه در این کشور حضور دارند دیر یا زود خاک سوریه را ترک خواهند کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۱:۳۵    
با تصمیم کارگروه تنظیم بازار برای جلوگیری از افزایش قیمت شکر در ایام پایانی سال، ذخایر استراتژیک این محصول به 500 هزار تن افزایش یافت.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۱:۳۰    
هفتمین و آخرین نشست کمیته مقابله با گران فروشی در سال جاری روز شنبه 25 اسفند ماه با حضور مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران، سردار لطفی فرمانده پلیس آگاهی تهران بزرگ ...
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۱:۳۰    
رئیس فراکسیون مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: دو راه بیشتر پیش رو نداریم یا قیمت خودرو اصلاح می شود و یا وزیر صنعت، معدن و تجارت استیضاح می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۱:۲۵    
در پی حمله تروریستی نیوزیلند، برخی مقامات اروپایی بر حفاظت از مساجد و ساختمان های مراکز اسلامی در اروپا تاکید کرده اند.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۱:۲۰    
وزیر نفت از تکمیل پایانه صادرات نفت جاسک تا پایان سال 99 خبر داد و گفت: اولین محموله نفت صادراتی ایران برای صادرات از مکران از این پایانه نفتی در پایان سال 99 صادر می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۱:۲۰    
رئیس جمهور هدف آمریکا از تحریم ایران را نگران کردن مردم از آینده دانست و با تاکید بر اینکه این تحریم ها جنایت علیه بشریت است، اما آمریکا بداند ملت ایران در صف واحدند و سر فرود نخواهند آورد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۲۳:۲۰    
رئیس جمهور گفت: ما باید به آمریکا بفهمانیم که مسیر غلط را انتخاب کرده است و باید به ملت ایران احترام بگذارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۲۳:۲۰    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اکثریت اعضای مجمع در شرایط تحریم های اقتصادی، مخالف FATF هستند.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۲۱:۰۵    
یکی از جنبه های جذاب کشور مجارستان معماری غنی این کشور است و راز این جذابیت را می توان در تور مجارستان همراه با آژانس رز سفید جهان کشف کرد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۲۱:۰۰    
هر چند که این روزها قیمت مسکن به صورت بی سابقه ای نسبت به چند سال گذشته افزایش پیدا کرده اما با این حال بازار مسکن همچنان مانند قبل با عرضه و تقاظا روبرو است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۶:۱۰    
سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد: مشمولان غایب برای بهره مندی از تسهیلات کسرخدمت ایثارگری، تنها تا 12 فروردین سال 98 فرصت دارند.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۶:۱۰    
بررسی آمار و اطلاعات بازرسی اصناف نشان از آن دارد که بیشترین میزان تخلف برای عدم درج قیمت، گران فروشی و عدم صدور فاکتور بوده و این در حالی است که همچنان فروش مرغ به بیش از قیمت مصوب در صورت وجود ...
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۰    
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: عیدی مددجویان معادل یک ماه مستمری خانواده های تحت حمایت، فردا به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۰    
مدیر دفتر موسیقی نسبت به حواشی اخیر کنسرت حمید حامی واکنش نشان داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۵    
مرحله چهارم پرداخت سود سهام عدالت گروه های مختلف مشمولان از امروز (یکشنبه) آغاز شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی طی نامه ای به رئیس جمهور، قانون بودجه سال 1398 کل کشور را جهت اجرا ابلاغ کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۵    
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه سپاه هرگز وارد گروه بندی های سیاسی نشده است، گفت: اگر جریانی بخواهد ذهن مردم را از اصول انقلاب اسلامی و خاصیت های این حرکت و دست آوردهای مثبت آن به سمت سازش هدایت کند و ...
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۰    
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: مردم در کنار مشکلات خود، به خوبی می دانند امنیت کشور از مسائل اصلی کشور است. در نظرسنجی های انجام شده تا 80 درصد مردم بالاترین رضایت را از امنیت کشور داشته اند.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۴:۳۵    
یک فعال کارفرمایی با اشاره به متضرر شدن کارگران و کارفرمایان از مشکلات اقتصادی اخیر، راه حل هایی برای حل بحران معیشت ارائه می دهد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۴:۳۵    
دادستان تهران گفت: درباره حکم سلمان خدادادی تا زمان قطعیت حکم نمی توان اظهارنظر کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۴:۳۰    
رئیس جمهوری در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی تأکید کردکه روابط دو کشور همسایه، مسلمان و برادر (ایران و عراق)از چنان استحکام و مبانی مشترکی برخوردار است که دیگران قادر به ایجاد اختلال در آن نیستند.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۳:۲۰    
پلیس نیوزلند بامداد یکشنبه (به وقت تهران) اعلام کرد شمار قربانیان حمله تروریستی به مسجد کریست چرچ به 50 نفر افزایش یافته است.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۳:۲۰    
رئیس اداره شیلات میناب گفت: در سال جاری و پیش از ورود سپاه پاسداران 37 کشتی صیدترال توسط حفاظت منابع شیلات میناب در آبهای تحت حفاظت توقیف شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۳:۱۵    
رئیس جمهور با بیان اینکه دولت در این شرایط سخت با تمام توان در کنار ملت خواهد بود،گفت: با کمک مردم سخت ترین مشکلات را پشت سر می گذاریم.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۲:۴۵    
ظاهراً نظرات شرکای اجتماعی برای تعیین دستمزد نزدیک تر شده و احتمال دارد در نشست فردای شورای عالی کار ، میزان حداقل دستمزد کارکنان مشمول قانون کار نهایی شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۲:۰۵    
در سومین جلسه شورای راهبردی تئاتر، 10 موضوع به عنوان اولویت های اداره کل هنرهای نمایشی در سال 1398 تصویب شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۲:۰۵    
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال در هنگام برگزاری نشست خبری فیفا از تیم ملی فوتبال کشورمان تمجید کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۲:۰۰    
حناچی با اشاره به دو باغی که در سطح منطقه 21 و 22 مجوز برج باغ دریافت کردند، گفت: این باغات متعلق به تعاونی مسکن کارکنان شهرداری هستند.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۱:۵۵    
نماینده رئیس جمهور افغانستان در امور صلح گفت: ابتکارات خوبی از سوی کشورهای مخلتف برای برقراری صلح در افغانستان مطرح شده که نیاز به هماهنگی دارند.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۱:۵۵    
وزیر صنعت، معدن تجارت در مکاتبه ای با رئیس کل گمرک ایران از ممنوعیت صادرات فولاد توسط شرکت های واسطه بازرگانی خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۱:۵۰    
دادستان تهران درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده های قضایی توضیحاتی داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۰۷:۳۵    
همه کسانی که با امید و تلاش زیاد به دنبال ساخت و تولید سایتی برای افزایش درآمدهای خاص خود هستند، بهترین و کم ریسک ترین روش های موجود را نیز برای موفقیت خودشان در نظر می گیرند ...