جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۷:۰۸Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 12 اسفند 1397 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 31 فروردین 1397 شفاف 31 اردیبهشت 1397 شفاف 31 خرداد 1397 شفاف 31 تیر 1397 شفاف 31 مرداد 1397 شفاف 31 شهریور 1397 شفاف 30 مهر 1397 شفاف 30 آبان 1397 شفاف 30 آذر 1397 شفاف 30 دی 1397 شفاف 30 بهمن 1397 شفاف 1 اسفند 1397 شفاف 2 اسفند 1397 شفاف 3 اسفند 1397 شفاف 4 اسفند 1397 شفاف 5 اسفند 1397 شفاف 6 اسفند 1397 شفاف 7 اسفند 1397 شفاف 8 اسفند 1397 شفاف 9 اسفند 1397 شفاف 10 اسفند 1397 شفاف 11 اسفند 1397 شفاف 12 اسفند 1397 شفاف 13 اسفند 1397 شفاف 14 اسفند 1397 شفاف 15 اسفند 1397 شفاف 16 اسفند 1397 شفاف 17 اسفند 1397 شفاف 18 اسفند 1397 شفاف 19 اسفند 1397 شفاف 20 اسفند 1397 شفاف 21 اسفند 1397 شفاف 22 اسفند 1397 شفاف 23 اسفند 1397 شفاف 24 اسفند 1397 شفاف 25 اسفند 1397 شفاف 26 اسفند 1397 شفاف 27 اسفند 1397 شفاف 28 اسفند 1397 شفاف 29 اسفند 1397 
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۲:۲۲    
کنسول دستی PS Vita که در سال 2011 کار خود را آغاز کرده بود، حالا بعد از گذشت 8 سال بالاخره به صورت رسمی متوقف شد و دیگر شاهد تولید این دستگاه نخواهیم بود.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۱:۱۵    
بر اساس آمار ارائه شده در سال های اخیر، وضعیت ارتباطات در روستاها تغییر مثبت کرده و امروز کمتر منطقه ای را می توان یافت که از حداقل ارتباطات از جمله ارتباطات تلفن ثابت ...
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۲:۴۰    
رمان تو به اصفهان بازخواهی گشت اثر مصطفی انصافی به زبان ایتالیایی ترجمه شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۰۹:۰۰    
نماینده دائم روسیه در آژانس بین المللی انرژی اتمی روز سه شنبه گفت آمریکا از کشورهایی که با ایران همکاری می کنند، باج گیری می کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۳:۳۵    
رایزنی فرهنگی ایران در عراق دو کتاب النظام و تطبیق القانون و همچنین یادت باشد یا تذکری را در عراق و به زبان عربی منتشر کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۱:۰۵    
حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی در یادداشتی به مناسبت ایام نوروز 98 منتشر کرده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۰:۴۵    
ستاره جوان پاری سن ژرمن تاکید کرد که احترام زیادی به دو هم بازی سرشناس خود می گذارد و در غیاب آن ها پشت ضربه پنالتی قرار می گیرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۰:۳۰    
جزئیات کشفیات موادافیونی توسط پلیس مواد مبارزه با موادمخدر در سال 97 تشریح شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۸:۲۰    
حضور اپلیکیشن نظارتی Absher در گوگل پلی و اپ استور صدای خیلی از گروه های حقوق بشری را درآورده و خیلی ها خواستار حذف این اپلیکیشن از استورهای مربوطه هستند، اما گوگل از انجام این کار امتناع کرده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۱:۴۵    
رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ادعاهای مطرح شده درباره اینکه جابجایی آرای نظرسنجی محبوبترین برنامه صداوسیما را شرکتی انجام داده است که از این وزارتخانه مجوز دارد را رد کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۰    
مدیر روابط عمومی معاونت بهداشت وزارت بهداشت از آغاز برنامه عملیاتی طرح سلامت نوروزی از بیستم اسفندماه خبر داد و گفت: رستوران های بین راهی، اماکن اقامتی ...
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۰:۵۵    
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس رانی با اشاره به آغاز طرح استقبال از بهار از 15 اسفند گفت: در ترافیک و خریدهای عید سعی می کنیم زمان فعالیت اتوبوس های خطوط منتهی به بازار تا ساعت 12 شب افزایش یابند.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۰:۴۵    
سپاه قصد دارد در آینده شناور 65 متری را بسازد که به موشک، اژدر و توان حمل بالگرد مجهز باشد
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۹:۵۰    
با معرفی تلفن های هوشمند مجهز به 5G و خبرهایی که از راه اندازی آزمایشی شبکه های 5G در کشورهای مختلف به گوش می رسد، در این مطلب می خواهیم ببینیم 5G چطور روی تجربه موبایلی ما اثر می گذارد؟
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۸:۲۵    
تیم های فوتبال ذوب آهن و الزورا امروز دوشنبه در چارچوب نخستین هفته رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2019 به مصاف هم می روند.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۳:۴۰    
سرمربی پاری سن ژرمن با وجود پیروزی برابر شیاطین سرخ در دیدار رفت، نگران شکست بزرگ در دیدار برگشت است.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۳:۲۰    
وزیر دفاع ترکیه اعلام کرد که تمامی مقدمات لازم برای انجام عملیات نظامی در منبج و منطقه شرق رود فرات در سوریه به پایان رسیده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۲:۳۰    
وزیر خارجه بحرین در سخنانی گفت: گر قطر سر عقل آید، این کشور نیز جزئی از منطقه محسوب خواهد شد، در غیر این صورت، نیازی به آن وجود نخواهد داشت.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۱:۱۵    
کتاب نزدیک ترین چیز به زندگی نوشته جیمز وود با ترجمه سعید مقدم توسط نشر مرکز منتشر و راهی بازار نشر شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۰:۵۵    
گوگل روز شنبه دوم مارس لوگوی خود را به مناسبت سالروز تولد دسی آرناز بازیگر، آهنگساز و تهیه کننده آمریکایی-کوبایی تغییر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۰:۵۵    
احمد ابومحبوب، نویسنده و استاد ادبیات درگذشت.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۰:۵۰    
یک مقام آمریکایی اعلام کرد، تصمیم آمریکا درباره کاهش سطح نمایندگی خود در نزد فلسطینی ها از روز دوشنبه وارد فاز اجرایی می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۰:۴۰    
رئیس هیأت مدیره شنوایی بخشی شفا (بخشش)، با اشاره به اینکه ایران یکی از بزرگ ترین مراکز کاشت حلزون در دنیا است، گفت: 10 هزار کاشت حلزون از سال 72 به همت خیرین در کشور انجام شده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۰:۴۰    
فرمانده انتظامی استان قم از متلاشی شدن باند 11 نفره سارقان منزل در قم خبر داد و گفت: با تلاش پلیس آگاهی استان قم طی چندین عملیات گسترده متهمان دستگیر و مشخص شد سرکرده این باند در 122 سرقت منزل مشارکت ...
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۰:۴۰    
سازمان هواشناسی اعلام کرده که از عصر امروز شاهد بارش پراکنده و به تدریج کاهش نسبی دما در استان های گیلان، مازندران و گلستان خواهیم بود.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۰:۳۵    
س. ش دختر جوان 28 ساله ای است که پس از 9 سال حبس با مساعدت خیران و مساعی دستگاه قضایی و مسئولان زندان مرکزی کرمان وجلب رضایت خانواده مقتول آزاد شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۰:۳۵    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: وضعیت دریاچه نمک نسبت به گذشته وخیم تر شده است و لازم است کارگروه ویژه احیای دریاچه نمک در سطح ملی و استانی تشکیل شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۰:۳۰    
سخنگوی قوه قضائیه درباره غیرعلنی بودن دادگاه حسین فریدون گفت: اتهام وی اخلال در نظام اقتصادی نیست و مشمول استجازه نمی شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۰:۳۰    
بازار خودرو یکی از آشفته ترین روزهای خود را پشت سر می گذارد. عدم تحویل خودروهای پیش فروش شده و افزایش بی محابای قیمت ها، صدای مشتریان این بازار را درآورده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۰:۲۰    
درحالی که بحران میان قطر و کشورهای تحریم کننده درحال ورود به سومین سال خود است، مواضع سعودی و متحدانش نشان می دهد که آن ها عزمی برای حل این بحران ندارند.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۰:۱۵    
سرمربی تیم والیبال ورامین شهرداری ورامین گفت: نمی دانم چرا در پایان بازی حواشی به وجود آمد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۰:۱۰    
کمیسیون تلفیق مجلس روز گذشته بازگشت دوباره کوپن الکترونیکی را تصویب کرد. این تصمیم تاکنون واکنش ها و تفاسیر زیادی را به دنبال داشته است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۹:۵۰    
جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در یکشنبه 12 اسفند را در این خبر بخوانید.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۹:۴۰    
کاربران اپلیکیشن بله تا اول اردیبهشت ماه سال آینده می توانند به ازای هر تراکنش مالی، امتیاز خود در جشنواره پولتو راحت بریز را افزایش دهند.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۹:۴۰    
مدیرعامل بنیاد برکت احسان از احداث خانه های ورزشی روستایی در مناطق محروم کشور خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۷:۴۵    
بعد از اینکه عیسی کلانتری، رییس سازمان محیط زیست، معاون خود را که از مخالفان اصلی اجرای طرح انتقال آب دریای خزر به سمنان بود را عزل کرد، این طرح در مجلس به رای گذاشته شد و به تصویب رسید ...
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۷:۴۵    
درحالی که مسئولان متولی می گویند تخریب بخش های غیرمجاز این ویلا شروع شده و تخریب کامل این قسمت ها چندروز زمان می برد، مشاهده و پیگیری نشان می دهد که ساختمان اصلی ویلا همچنان پابرجا خواهد ماند.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۷:۴۱    
بسیاری از عادت های روزانه ی ما می توانند تأثیری منفی بر طول عمر ما بگذارند. در اینجا به تعدادی از بدترین عادت هایی می پردازیم که ممکن است تهدیدی برای سلامتی ما باشند.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۷:۳۷    
63 سارق حرفه ای در اجرای طرح ضربتی پلیس البرز دستگیر و به 500 فقره سرقت اعتراف کردند.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۷:۳۰    
پلیس راهنمایی و رانندگی با شناسایی نقاط حادثه خیز، اعمال قانون برای رانندگان متخلف و تعیین علت اصلی تصادفات با رویکرد کاهش تلفات رانندگی و سوانح نوروزی به استقبال سال جدید می رود.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۷:۳۰    
سرپرست سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: در سال 56 میزان تولیدات کشاورزی 26 میلیون تن بوده که در حال حاضر این مقدار به 122 میلیون تن در سطح کشور رسیده و پنج برابر افزایش داشته است.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۷:۲۵    
سخنگوی سازمان غذا و دارو اسامی 17 فرآورده غیرمجاز که به صورت گسترده در شبکه های ماهواره ای تبلیغ می شوند را اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۷:۲۵    
جانشنین فرمانده نیروی انتظامی گفت: مزاحم شادی مردم نیستیم اما با متخلفان شب چهارشنبه آخر سال (چهارشنبه سوری) که برای مردم مزاحمت ایجاد می کنند، برخورد می کنیم.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۷:۲۵    
معاون بهداشتی دانشگاه از حساسیت کمتر مردان نسبت به سلامت خود خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۷:۲۰    
مدیرعامل شرکت بهره برداری نیروگاه اتمی بوشهر با اشاره به تعطیلی نیروگاه بوشهر برای برخی تعمیرات و جابه جایی سوخت گفت ...
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۷:۲۰    
به زودی می توان عمل پیوند را برای کودکانی که دارای گوش هایی با اشکال غیرعادی هستند، با چاپ بافت هایی زنده به وسیله چاپگرهای سه بعدی، انجام داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۶:۲۵    
تیم فوتبال استقلال در نخستین دیدار آسیایی اش باید به مصاف تیمی می رود که می تواند یکی از مدعیان این فصل قهرمانی در آسیا باشد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۵:۵۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی درباره نامه نوبخت به وی پیرامون عدم اجرای مصوبه افزایش 400 هزار تومانی حقوق کارکنان دولت، گفت: بیجا کردند حرف زدند، هرکسی حرف زد، رویش حساب نکنید.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۵:۴۵    
وزارت دفاع افغانستان از کشته شدن دست کم 350 عضو طالبان طی هفته گذشته در نقاط مختلف کشور خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۵:۳۰    
سرپرست کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال معتقد است کسر امتیاز از صنعت نفت آبادان اخطاری برای عمل کردن این تیم به تعهداتش است.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۳:۵۵    
رئیس پلیس راهور با اشاره به اینکه خودروهای راهیان نور و کاروان ها باید ایمن باشند و نکات ایمنی نیز باید رعایت شود ...
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۳:۵۵    
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر ضمن اعتراض به تغییرات در معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: مدیران پاکدست و کارآمد در شهرداری حذف و رفیق گزینی می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۳:۵۰    
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اعلام کرد: فعلا برنامه ای برای افزایش قیمت غذا و اجاره بهای خوابگاه های دانشجویی نداریم.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۳:۵۰    
تازه ترین گزارش عملکرد پروازی شرکت های هواپیمایی نشان می دهد شرکت هواپیمایی آسمان در دو ماه آذر و دی امسال بیشترین تأخیر در پروازهای داخلی را به خود اختصاص داده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۳:۴۰    
رای الیوم در گزارشی اظهارات یک پژوهشگر نظامی صهیونیست درباره توان بسیار پایین رژیم صهیونیستی برای مقابله با موشک های محور مقاومت را بررسی کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۳:۳۵    
شبکه نسیم با ویژه برنامه های محتلفی در نوروز 98 مهمان خانه های مردم می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۳:۳۰    
با دستور رئیس حوزه قضایی لواسانات، حدود هزار متر بنای غیرمجاز دختر وزیر سابق در لواسان تخریب شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۱:۵۵    
جنگنده های رژیم سعودی مناطق مختلف در استان های صعده و الحدیده را به شدت بمباران کردند.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۱:۵۰    
مدیرعامل اپل اخیراً به سهام داران این شرکت که نگران آینده آن هستند، گفته که محصولات آتی اپل بازار را تکان داده و به اصطلاح می ترکاند.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۱:۳۵    
مرحله ششم اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان از فردا (13 اسفند) در خانه کشتی عبداله موحد مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز می شود
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۰:۵۰    
دانشمندان و آینده پژوهان پیش بینی می کنند که با توجه به مشکلاتی که رشد بیش از حد جمعیت و منایع محدود پیش می آورد، باید هر روز به چیز های که می خوریم فکر کنیم.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۰:۴۵    
دبیر شورای عالی امنیت ملی: مسیری به غیر از ناکامی و شکست در انتظار آمریکا و هم پیمانانش قرار ندارد
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۰:۴۰    
اسلامی گفت: قطعه یک آزادراه تهران _شمال که از اتوبان همت جدا و به شهرستانک می رسد، تابستان سال 98 مورد بهره برداری قرار می گیرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۰:۴۰    
عوامل سریال ستایش برای ضبط سکانس های نهایی عازم بندرعباس شده اند.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۰:۳۰    
سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ بعد از پیروزی پرگل مقابل سوهان ها گفت:5 گل زدیم اما می توانستیم یکی، دو گل دیگر هم بزنیم.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۰:۰۰    
رئیس کل گمرک ایران گفت: در راستای اجرای مصوبه دولت مبنی بر ترخیص خودروهای وارداتی دپو شده در گمرک، تا هفته گذشته تعداد 200 دستگاه خودرو ترخیص شده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۹:۵۵    
در ادامه درگیری های نظامی بین هند و پاکستان در منطقه مورد مناقشه کشمیر، 8 نفر کشته شدند.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۹:۵۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب ماده ای از طرح استانی شدن انتخابات، مقرر کردند ثبت نام نامزدها از طریق لیست های حزبی انجام شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۹:۴۰    
فیس بوک علیه 4 شرکت و 3 فرد به دادگاه فدرال شکایت کرده است. این شرکت ها علاوه بر فروش حساب های تقلبی، لایک و فالوئر تقلبی در فیس بوک، اینستاگرام، لینکدین، توئیتر و غیره می فروشند.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۹:۳۵    
رهبر اپوزیسیون ونزوئلا تاکید دارد پس از تکمیل سفرش به اکوادور به کشورش باز می گردد و گمانه زنی درباره احتمال رویارویی با دولتی که او تلاش دارد ساقط کند، افزایش می یابد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۹:۲۵    
بر اثر بارش باران و جاری شدن سیل در نقاطی از مرز میرجاوه، تعدادی از مرزبانان حین حراست و پاسداری از نقاط صفر مرزی با توجه حجم زیاد بارندگی و قرار داشتن در مسیر سیل دچار سانحه شدند.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۹:۲۵    
زیرساخت های آبی که برای رفاه انسان و توسعه اقتصادی ضروری هستند، مدت هاست به هدفی برای تررویست ها تبدیل شده اند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۹:۲۰    
مدافع رئال مادرید درباره ضربه آرنجش به مهاجم بارسلونا توضیح داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۹:۱۵    
مهندسان شرکت آلمانی "فستو"(Festo) یک دست نرم رباتیک طراحی کرده است که از فشار هوا و هوش مصنوعی برای تقلید هر چه شبیه تر به حرکات دست انسان بهره می گیرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۹:۰۵    
کیفیت خدمات و شفافیت های لازم سبب می شود که سبد سهام خریداران همیشه یک جای خالی برای بانک ملت داشته باشد و در بین همه ی نمادهای بانکی باید اذعان کرد که ملتی ها با اختلاف در صدر خرید و فروش سهام بانکی ...
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۹:۰۰    
سرمربی تیم ملی تکواندوی مردان درباره رویدادهای بین المللی کیش گفت: رقابت های جام ریاست فدراسیون جهانی ایستگاه مهمی برای انتخاب بازیکنان تیم ملی بود.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۸:۵۵    
جانشین اطلاعات ستاد کل نیرو های مسلح گفت: دولت پاکستان اعلام کرد تمام اقدامات لازم برای سرکوب تروریست ها انجام خواهد داد در صورتی که اقدامی صورت نگیرد ما متناسب با شرایط برای مقابله با تروریست ها ...
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۸:۵۰    
مدیرکل امور رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره وعده دولت مبنی بر پرداخت مراحل دوم و سوم "بسته های حمایتی" توضیحاتی ارائه کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۸:۴۵    
پسر بن لادن تحت تعقیب است و بد نیست قبل دستگیری اش از نکاتی درباره زندگی او آگاه شوید.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۸:۴۰    
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه بازار متشکل ارزی آماده راه اندازی است، گفت: صلاح بر این است که این بازار از اواسط فروردین ماه کار خود را آغاز کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۸:۳۰    
بارسا به فاصله چند روز بردی دیگر در سانتیاگو برنابئو مقابل رئال مادرید بدست آورد تا از نظر تعداد پیروزی از رئال پیشی بگیرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۸:۲۵    
سخنگوی وزارت خارجه ایران با بی اعتبار خواندن بیانیه امارات در نشست ابوظبی تصریح کرد: هرگز ذره ای از حق حاکمیت تاریخی و قطعی خود بر جزایر سه گانه عقب نشینی نخواهیم کرد.