پنجشنبه ۱۳ اردیبهشتساعت ۲۰:۲۱May 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفا آنلاین 29 فروردین 1400 - shafaonline.ir

شفا آنلاین 29 اسفند 1393 شفا آنلاین 29 اسفند 1394 شفا آنلاین 30 اسفند 1395 شفا آنلاین 29 اسفند 1396 شفا آنلاین 29 اسفند 1397 شفا آنلاین 29 اسفند 1398 شفا آنلاین 30 اسفند 1399 شفا آنلاین 31 اردیبهشت 1400 شفا آنلاین 31 خرداد 1400 شفا آنلاین 31 تیر 1400 شفا آنلاین 31 مرداد 1400 شفا آنلاین 31 شهریور 1400 شفا آنلاین 30 مهر 1400 شفا آنلاین 30 آبان 1400 شفا آنلاین 30 آذر 1400 شفا آنلاین 30 دی 1400 شفا آنلاین 30 بهمن 1400 شفا آنلاین 1 اسفند 1400 شفا آنلاین 1 فروردین 1400 شفا آنلاین 2 فروردین 1400 شفا آنلاین 3 فروردین 1400 شفا آنلاین 4 فروردین 1400 شفا آنلاین 5 فروردین 1400 شفا آنلاین 6 فروردین 1400 شفا آنلاین 7 فروردین 1400 شفا آنلاین 8 فروردین 1400 شفا آنلاین 9 فروردین 1400 شفا آنلاین 10 فروردین 1400 شفا آنلاین 11 فروردین 1400 شفا آنلاین 12 فروردین 1400 شفا آنلاین 13 فروردین 1400 شفا آنلاین 14 فروردین 1400 شفا آنلاین 15 فروردین 1400 شفا آنلاین 16 فروردین 1400 شفا آنلاین 17 فروردین 1400 شفا آنلاین 18 فروردین 1400 شفا آنلاین 19 فروردین 1400 شفا آنلاین 20 فروردین 1400 شفا آنلاین 21 فروردین 1400 شفا آنلاین 22 فروردین 1400 شفا آنلاین 23 فروردین 1400 شفا آنلاین 24 فروردین 1400 شفا آنلاین 25 فروردین 1400 شفا آنلاین 26 فروردین 1400 شفا آنلاین 27 فروردین 1400 شفا آنلاین 28 فروردین 1400 شفا آنلاین 29 فروردین 1400 شفا آنلاین 30 فروردین 1400 شفا آنلاین 31 فروردین 1400 
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۰۹:۱۷    
100 هزار دوز در تاریخ پنجم فروردین امسال 1400 وارد کشور شد.محموله دیگر واردات واکسن کرونا که پنجمین محموله واکسن روسی بوده، به میزان 100 هزار دوز در تاریخ دوازدهم فروردین ماه 1400 وارد و ترخیص شد
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۰۹:۰۲    
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۲/۱۰ - ۱۰:۴۵    
ویرایش ژنومی برای کاهش عوارض نقص های ژنتیکی در حیوانات استفاده شده
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۳ - ۱۷:۰۱    
در روز هشتم ماه مبارک رمضان یک میلیون و 541 هزار و 981 غذای گرم میان نیازمندان توزیع شد، تصریح کرد: 309 هزار و 908 افطاری ساده توزیع شد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۲:۴۵    
چرت روزانه از طرفی دیگر، همان گونه که پژوهشگران تا قبل از اثبات علمی مزیت ها، چرت زدن در طول روز را توصیه نمی کردند، بسیاری از افراد هم این کار را یک عادت ناخوشایند می دانستند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۷:۲۴    
رئیس بیمارستان مسیح دانشوری گفت: بیمارستان مسیح دانشوری از ابتدای همه گیری کرونا در کشور به عنوان قطب ارجاع مراکز بهداشتی و درمانی پذیرای بیماران حاد تنفسی بوده است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۷:۲۴    
ما همیشه افراد مشهور را با ثروت بسیار زیادی تصور می کنیم، اما همیشه اینگونه نیست. افراد مشهوری در جهان وجود داشتند که با وجود ثروت بسیار در فقر کامل از دنیا رفتند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۸    
روابط عمومی وزارت بهداشت، تعداد کسانی که تاکنون موفق به دریافت واکسن کرونا شده اند را اعلام کرد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۳:۳۴    
زندگی ایده آل هر کسی دارای این 7 ویژگی است و ترکیب این ویژگی ها با هم می تواند باعث زندگی خوشبخت و شادی برای افراد شود.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۴    
کودکان هم مانند بالغین در معرض ابتلا هستند. البته حدود 95 درصد کودکان مبتلا بی علامت هستند و این نقش آنها را در انتقال بیماری به دیگران خصوصاً افراد مسن خانواده پررنگ تر می کند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۸:۰۴    
عادات خواب در ماه رمضان با بیدار ماندن در شب تحت تأثیر قرار می گیرد که منجر به تغییر در عادات غذایی نیز می شود و بر ساعت بیولوژیکی و سلامت عمومی فرد تأثیر منفی می گذارد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۳:۰۲    
برای مقابله با ویروس کرونا از خوردن غذاهای چرب و شور مانند انواع تنقلات شور، انواع کنسروها و شورها و انواع سوسیس و کالباس به دلیل تحریک سیستم ایمنی خودداری شود
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۲:۱۷    
بیش از یک سال از شیوع بیماری کرونا می گذرد و در این مدت پزشکان، پرستاران و تمام کادر درمان کشورمان با ازخودگذشتگی چهره جدیدی از ایثارگری را به نمایش گذاشته اند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۱:۰۲    
قابل مشاهده در دسکتاپ قابل مشاهده در موبایل
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۱:۳۲    
با برنامه ریزی اولیه، قرار است وزارت مسکن و شهرسازی، زمین مورد نیاز را تأمین کند و بانک رفاه کارگران نیز با همراهی و کمک سازمان تأمین اجتماعی ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۰۹:۳۲    
این نیروها در گمنامی کامل بار بسیار زیادی را از دوش نظام سلامت برمی دارند. به طوری که با ایثارگری های این آنان هنوز نیاز به نقاهتگاه برای بیماران کرونا معنا نیافته است
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۰۹:۵۲    
در ایران قانون پیوند اعضا در سال 2000 میلادی تصویب شد که با روحیه بخشندگی و ایثار خانواده ها، نتایج عالی در پیوند اعضا را رقم زد ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۰۹:۰۲    
با چرخی ساده در بین دلالان خیابان ناصر خسرو متوجه می شویم هر نوع انسولین اعم از ایرانی یا خارجی را در این خیابان می توان با قیمت چند برابری پیدا کرد ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۰۸:۳۲    
ابتدا این خبر، که برخی از آن برداشت پولی شدن کل طرح واکسیناسیون را داشتند، با اطلاعیه صادرشده توسط هلال احمر رسانه ای شد که اعلام کرد: این جمعیت در روزهای آتی واکسن کرونا وارد می کند ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۲۳:۰۲    
پوست این میوه ها حاوی اسید سیتریک است که از نظر تئوری به سفید شدن دندان کمک می کند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۲۳:۴۷    
مرجان محبوب- کارشناس باسابقه مامایی-به سوالات کاربران شفا آنلاین پاسخ داد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۲۱:۴۷    
کشاورزان مناطق شمالی به دلیل وزش باد و بارش پراکنده مراقبت های لازم در محلول پاشی را انجام دهند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۲۱:۳۲    
کارآگاهان با تحقیقات نامحسوس متوجه می شوند خبر حقیقت داشته و شخصی به اسم نوروز در محدوده پاساژ قائم با فروش سکه های تقلبی سر شهروندان را کلاه می گذارد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۲۱:۳۲    
قابل مشاهده در دسکتاپ قابل مشاهده در موبایل
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۸:۳۰    
محمود مرتضایی فرد گفت: ثبت نام اینترنتی مرحله دوم وام ضروری 10 میلیون تومانی بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری از روز چهارشنبه اول اردیبهشت ماه آغاز می شود.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۲۰:۳۱    
قابل مشاهده در دسکتاپ قابل مشاهده در موبایل
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۲۰:۳۱    
قابل مشاهده در دسکتاپ قابل مشاهده در موبایل
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۹:۰۱    
سهم آموزش و پرورش از تولید ناخالص داخلی در سطح فقیرترین کشورهاست و وقتی 98 درصد بودجه ای که به آن تعلق می گیرد خرج حقوق معلمان می شود ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۹:۰۱    
علیرضا رئیسی بیان کرد: در اوج پیک سوم 23 هزار تخت اشغال شده داشتیم، اما اکنون هنوز به پیک نرسیده ایم و بیش از 40 هزار تخت اشغال شده داریم و شاید به 60 هزار تخت هم برسد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۲۰:۰۱    
قابل مشاهده در دسکتاپ قابل مشاهده در موبایل
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۹:۵۱    
الهام فخاری نسبت به بی توجهی شهرداری تهران نسبت به رعایت پروتکل های کرونایی در زمینه حضور کارمندان در محل کار و خدمات از راه دور به شهروندان، تذکر داد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۹:۳۱    
کرونا با همه عواقب سیاسی اجتماعی و اقتصادی آن در اروپا همچنان جولان می دهد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۹:۳۱    
تصاویری از خسارات زلزله امروز یکشنبه در بندر گناوه را مشاهده کنید.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۹:۲۱    
مصطفی سالاری بیان کرد:با توجه به موفقیت طرح نسخه الکترونیک و تأثیرات مثبت این برنامه بر خدمت رسانی به بیمه شدگان در آینده نزدیک گام نهایی و تکمیل کننده این طرح نیز برداشته خواهد شد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۸:۵۱    
زنان می توانند در زمان یائسگی با افزودن برخی مواد طبیعی به وان حمام شان و ماندن در آن از علائم یائسگی بکاهند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۷:۴۹    
این تصوی به سال 1932 میلادی مربوط می شود: کارگران در حال کارند. آنها برج ایفل را رنگ می کنند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۷:۳۴    
وقتی صحبت از پوست و مو باشد، یکی از طبیعی ترین روش ها برای حفظ ظاهر آنها، دوش آب سرد است. آب داغ، پوست را خشک می کند، بنابراین برای بستن منافذ پوست، بهتر است دوش آب سرد را جایگزین کنید.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۸:۳۰    
مشکلات مربوط به قلب همیشه نیاز به جراحی ندارند. گاهی اوقات می توان آنها را با تغییر در سبک زندگی، داروها یا روش های غیر جراحی برطرف کرد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۷:۰۴    
مسعود عتیقی از وقوع دو رخداد نجومی خبر داد و گفت: اولین رخداد نجومی صبح دوشنبه با قرار گرفتن سیاره تیر در مقارنه خارجی اتفاق خواهد افتاد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۸:۰۴    
تکرار صحنه ای آشنا در آمریکا؛ گلف بازی رئیس جمهور در اوج اعتراضات داخلی
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۷:۳۴    
کیانوش جهانپور بیان کرد:واکسیناسیون کرونا در چهارچوب سند ملی واکسیناسیون علیه کووید 19 به صورت رایگان تا رسیدن به نقطه هدف یعنی ایمنی جمعی ناشی از واکسیناسیون انجام می شود.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۷:۱۹    
با وجود آنکه مصرف ویتامین ها برای بدن ضروری است اما استفاده نادرست از آنها می تواند منجر به مرگ انسان شود.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۷:۰۴    
فوق تخصص آسم، آلرژی و ایمنولوژی گفت: مهمترین تفاوت علائم آسم و حساسیت فصلی با علائم کرونا در الگوی تکرار این علائم است ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۶:۴۹    
محمدحسن علمداری گفت: بانک عامل بخش مسکن در سال جاری برای کمک به رونق تولید مسکن برای انبوه سازانی که جزو مشتریان بانک هستند و رسوب حساب بانک برای آن ها حداقل 10 درصد است، تسهیلات را افزایش داده است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۶:۳۴    
وزیر بهداشت بیان کرد: آن موجی که پیش بینی می کردیم، فرا رسید و البته عواملی در تسریع و شدت موج دخیل بودند که پرداختن به آن دردی از ما دوا نخواهد کرد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۶:۲۴    
زمین لرزه یکی از بزرگترین بلایای طبیعی است که وقوع آن بدون پیش بینی است اما باید هنگام زلزله به نکاتی ضروری توجه کرد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۶:۰۴    
مراسم تدفین شاهزاده فیلیپ، همسر ملکه بریتانیا در قلعه ویندزور برگزار شد.ملکه الیزابت نیز برای شرکت در این مراسم به کلیسای سنت جورج رفت ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۵:۴۹    
دکتر حیدر محمدی مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو گفت: اولین واکسن تولید ملی حدودا در خردادماه بسته به پاسخ داوطلبان فاز 3 کارآزمایی وارد بازار می شود.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۵:۳۴    
ازدواج سلبریتی ها از جمله موضوعات مورد علاقه قشر جوان جامعه است که به دلیل همین کنجکاوی، نشریات و روزنامه های زرد به دنبال حاشیه سازی ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۵:۳۴    
. آنها دریافتند که در پسران، منطقه خلفی فوقانی گیجگاهی در مغز آنها به عنوان "امضا یا نشانه عصبی" برای اوتیسم شناخته می شود.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۴:۴۹    
فاز کارآزمایی های بالینی این واکسن تا پایان بهار با مجوز سازمان غذا و دارو آغاز خواهد شد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۲:۳۴    
قابل مشاهده در دسکتاپ قابل مشاهده در موبایل
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۴:۱۹    
این اقدامات که با هدف در دسترس قرار گرفتن بیش از پیش خدمات درمان اعتیاد و نیز کاهش هزینه های مددجویان نیازمند صورت گرفته است، در سال 1400 نیز ادامه خواهد داشت.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۴:۰۹    
هر سه دوره رژیم مدیترانه ای شامل روغن زیتون به عنوان منبع اصلی چربی، سه تا شش وعده میوه و شش وعده یا بیشتر سبزیجات در روز بود.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۲:۳۴    
در شرایطی که بیمار به درمان های دارویی مقاوم شود، روش های دیگری مثل جراحی و پیوند هایی خاص برای پارکینسون وجود دارد
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۳:۳۴    
آموزشگاه ها در شهر های قرمز تعطیل هستند و فقط امتحان مهارتی را می توانند شرکت کنند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۳:۱۹    
گزارش خسارات احتمالی این زمین لرزه متعاقبا اعلام می شود.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۳:۰۹    
بعد از رایزنی رئیس جمعیت هلال احمر با مسئولین صلیب سرخ و همتای چینی شاهد ورود اولین محموله واکسن کرونا به کشور بودیم
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۳:۰۹    
کارگاه جاده ای امروز موجب انسداد راه استان مازندران، محور هراز، (محدوده های تونل های سد، وانا، تکاور و زیارباغ) شده است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۱:۴۹    
افرادی که سطح فعالیت خود را تغییر نداده بودند حدود 40 درصد بیشتر در معرض ابتلا به بیماریهای قلبی عروقی بوده یا فوت شده اند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۱:۳۴    
بررسی و تحلیل داده های مراکز مختلف و ارسال آنها به مراجع ذیربط و دفتر اینجانب به صورت هفتگی و یا ماهیانه.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۱:۰۴    
نور خورشید حاوی دو اشعه مضر است که یکی فرابنفش A یا UVA است و دیگری فرا بنفش B یا UVB نام دارد. اشعه UVA می تواند ریسک ابتلا به سرطان پوست را بالا ببرد و اشعه UVB منجر به آسیب پوست و آفتاب سوختگی می ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۲:۰۴    
این نتایج برای جمعیت وسیع تر قابل تعمیم نیست زیرا شرکت کنندگان فقط شامل افرادی بودند که در دو مرکز طولانی مدت در بلژیک زندگی می کردند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۱:۴۹    
با وجود چنین شرایطی در کشور و با توجه به آغاز خیز چهارم بیماری، اما شاهدیم که هنوز میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در کشور چندان بالا نرفته است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۰:۴۹    
سفینه سایوز MS-17 روسیه حامل سرگئی ریژیکوف و کود سورچکوف کیهان نوردان روس و کیت رابینز، فضانورد آمریکایی روز شنبه 28 فروردین پس از جدا شدن از ایستگاه فضایی بین المللی در قزاقستان فرود می آید.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۹:۳۹    
سوء استفاده برخی از مدیران شهرداری از سهمیه واکسن کرونای پاکبانان، اتفاقی تلخ است که به سادگی نمی توان از کنار آن گذشت
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۰:۳۴    
پاکبان کوچه ما ساده دل است و شریف؛ گاه مرا به سفره کوچک صبحانه اش دعوت می کند. در این روزگار سخت بیماری که مرگ روی یک یک ما زهرخند می زند و در کوچه پس کوچه های زندگی انگشت در کرده و ما را می جوید ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۰:۱۹    
تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی استان البرز برای دستگیری این باند مخوف از سال گذشته آغاز شد
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۰:۰۹    
از شما چه پنهان، در سال جدید بیشتر از قبل دریافتم هدف بزرگی که به طور جدی در هر شرایطی با شوق و ذوق تاکنون دنبال کرده ام، پیدا کردن راهی بوده تا میان علوم طبیعی و علوم انسانی ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۰:۰۹    
یکی از زیان بارترین گردهای سفید در دنیا هروئین، قند و سایر سموم سفید رنگ است. در زولبیا و بامیه قند با روغن جوشان ترکیب می شود و به اصطلاح غلت می خورد
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۹:۴۹    
از سیاست و نمایندگی مجلس و احزاب و عرصه هنر و موسیقی گرفته تا بخش های مختلف اقتصادی، تولیدی، بازرگانی، خدمات و فعالیت های اجتماعی همه و همه شاهد حضور مؤثر پزشکان است
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۹:۳۹    
مدیران شهری آبادانی گفته اند پاکبانان ترسیده و واکسن را تزریق نکردند فلذا آنان شجاعت(!) به خرج دادند و داوطلب تزریق شدند
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۹:۳۹    
شما نزن، اجباری نیست! و به کوری چشم خیلی ها دو واکنش از ده ها و شاید صدها واکنشِ عجیب و ساختار شکنانه ی کیانوش جهانپور و سعید نمکی است که در فضای عمومی اما ملتهب جامعه (!) دردسرآفرین شده است
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۹:۱۹    
موج چهارم کرونا کشور را فرا گرفته و مسئولان و مردم دائم تقصیر را به گردن یکدیگر می اندازند؟ مردم معتقدند وضعیت کشور قرمز و همچنین سیاه به دلیل کم کاری دولت در خرید واکسن کرونا و نبستن جاده ها در ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۸:۴۹    
از میان گروه های واکسینه شده، سهمیه ای هم برای بیماران خاص به عنوان گروه های اولویت دار درنظر گرفته شده ؛ با این حال، این بیماران، یعنی همان ها که مبتلا به سرطان اند یا ام اس دارند ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۸:۳۴    
از 219 دوز واکسن مورد نظر برای پاکبانان شهرداری آبادان فقط 95 دوز آن هم با ترغیب کارگران خدمات شهری توسط مسوولان شان مورد استفاده قرار گرفت و به کارگران پسماند و خدمات شهری شهرداری آبادان تزریق شد