سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۲۰:۰۳Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 31 تیر 1395 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 31 فروردین 1395 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 31 خرداد 1395 شیعه نیوز 31 مرداد 1395 شیعه نیوز 31 شهریور 1395 شیعه نیوز 30 مهر 1395 شیعه نیوز 30 آبان 1395 شیعه نیوز 30 آذر 1395 شیعه نیوز 30 دی 1395 شیعه نیوز 30 بهمن 1395 شیعه نیوز 1 اسفند 1395 شیعه نیوز 1 تیر 1395 شیعه نیوز 2 تیر 1395 شیعه نیوز 3 تیر 1395 شیعه نیوز 4 تیر 1395 شیعه نیوز 5 تیر 1395 شیعه نیوز 6 تیر 1395 شیعه نیوز 7 تیر 1395 شیعه نیوز 8 تیر 1395 شیعه نیوز 9 تیر 1395 شیعه نیوز 10 تیر 1395 شیعه نیوز 12 تیر 1395 شیعه نیوز 13 تیر 1395 شیعه نیوز 14 تیر 1395 شیعه نیوز 15 تیر 1395 شیعه نیوز 16 تیر 1395 شیعه نیوز 17 تیر 1395 شیعه نیوز 19 تیر 1395 شیعه نیوز 20 تیر 1395 شیعه نیوز 21 تیر 1395 شیعه نیوز 22 تیر 1395 شیعه نیوز 23 تیر 1395 شیعه نیوز 24 تیر 1395 شیعه نیوز 25 تیر 1395 شیعه نیوز 26 تیر 1395 شیعه نیوز 27 تیر 1395 شیعه نیوز 28 تیر 1395 شیعه نیوز 29 تیر 1395 شیعه نیوز 30 تیر 1395 شیعه نیوز 31 تیر 1395 
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۱:۲۸    
در پی کاهش شدید وزن علامه راجه ناصر عباس جعفری و عود نمودن بیماری های جسمی و وخامت اوضاع جسمانی این روحانی برجسته شیعه، وی پس از گذشته 68 روز از آغاز اعتصاب غذا ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۱    
نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان از رهبران ایران، عربستان، مصر، الازهر و کشورهای حوزه خلیج فارس خواست برای کاهش فشارهای رژیم حاکم بر بحرین بر شیعیان این کشور و بازگرداندن ثبات و امنیت به ملت بحرین ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۶    
انجمن اربعین حسینی اروپا امسال برای چهارمین سال اقدام به ثبت نام برای حضور عاشقان و محبان در راهپیمایی عظیم پیاده روی اربعین می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۵۲    
خبرنگار شبکه خبری اسکای نیوز عربی دقایقی پیش گزارش داد که دادگاه استیناف در کویت، حکم اعدام یک شهروند این کشور که متهم ردیف اول در پرونده معروف به هسته العبدلی می باشد را به اتهام جاسوسی برای ایران و ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۳    
جابر عصفور وزیر فرهنگ اسبق مصر دریک برنامه زنده تلویزیونی گفت: مخالف اظهارات ضد شیعی شیخ الازهر هستم. شیعیان افراطی نیستند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۴    
یک مسئول حج سعودی مدعی شد در صورتی که ایران برای شهروندانش مجوز حج صادر کند، عربستان برای ارائه خدمات به آنها آمادگی دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۳:۴۰    
پس از حوادث تروریستی اخیر در قزاقستان، وزارت فرهنگ این کشور اقدام به انتشار فهرست 20 سازمان افراطی و تروریستی ممنوع الفعالیت در این کشور کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۳:۳۱    
قاسم مصلح معاون مدیر حفظ نظم در آستان قدس حسینی که به عنوان اردوگاه امام حسین(ع) شناخته می شود، از حفر خندقی اطراف کربلای معلی برای جلوگیری از ورود تررویست ها و خودروهای بمب گذاری شده به این شهر خبر ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۳:۲۲    
عاملان هک تلگرام بیش از 25 هزار زن و دختر در کشور دستگیر شدند. خواهر و برادر جوان پس از دستگیری انگیزه خود را اخاذی اعلام کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۳:۱۶    
تصویری دردناک از کودک کار یمنی که باری سنگین تر از وزن خودش را بر دوش می کشد بیش از 9 هزار بار در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۳:۰۱    
گوشت تمام حیوانات آبزی حرام است به استثنای دو مورد: ماهی پولک دار و میگو. بنابراین حیواناتی مانند: لاک پشت، خرچنگ، مارماهی، حلزون، قورباغه، ماهی بدون پولک، عروس دریایی، کوسه و... حرام گوشت هستند
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۵۵    
عربستان سعودی روز گذشته یک مسجد بزرگ را در شهر لندن پایتخت انگلستان افتتاح کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۹    
وزیر خارجه آمریکا در کنفرانس بین المللی برای جمع آوری پول در حمایت از عراق گفت: پیشرفت ها در میادین نبرد در عراق و سوریه علیه داعش تغییر کرده است اما جامعه بین الملل باید الان همچنین با چالش برقراری ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۳    
معاون سازمان حج و زیارت گفت: تنها به زائران اربعین حسینی که در سامانه سماح (سامانه ثبت نام زائران عتبات عالیات) ثبت نام و مراحل قانونی را طی کرده اند، اجازه ورود به عراق داده می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۱۵    
در میان جوانان قریش در دلاوری و بزرگواری برجسته و در آزاداندیشی، آزادمنشی وستم ستیزی سرآمد بود. سلحشوری و توان رزمی وی همزمان با آغاز دوره جوانی نمودار شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۰۹    
بخش رسانه ای گروه تروریستی تکفیری بین المللی داعش با انتشار تصاویری از بیعت شاهزاده جزیره بحرین با ابوبکر بغدادی رهبر این گروه خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۵۴    
خیرین به فکر افراد نیازمند جامعه باشند، چرا که اگر خیرین ، افراد نیازمند جامعه را سرپرستی کنند، قطعا بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۴۲    
سرلشکر جعفری در همایش فرماندهان نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه امروز اهمیت موضوع امنیت بیش از گذشته شده است گفت ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۳۳    
اگر در مسائل اسلام مطالعه ای داشته باشیم به این نکته می رسیم که هیچ لحظه ، موقعیت و مکانی در زندگی نیست که اسلام برای آن سخن و نسخه ای نداشته باشد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۲۴    
به گزارش شیعه نیوز ، معروف است که مرحوم حاج شیخ عبدالکریم حائری موسس حوزه علمیه قم همواره عمامه خود را با تسبیحی از تربت کربلا مزین می کرد. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۱۸    
به عیوب و نقایص خودمان فکر کنیم و در صدد رفع آنها باشیم
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۰۹    
فرماندار شهرستان خاش گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) و همکاری ماموران انتظامی عوامل یک تیم خرابکاردستگیر شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۵۸    
مسوول هماهنگ کننده کمک های انسانی سازمان ملل در عراق از نیاز 10میلیون عراقی به کمک های انسانی در نتیجه حمله و اشغال بخشی از مناطق عراق توسط گروه تروریستی داعش خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۴۳    
اعضای گروه های سیاسی مذهبی پاکستان با برگزاری تجمع اعتراض آمیز در راولپندی جنایات کشمیر را محکوم کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۲۹    
وزیران خارجه انگلیس، عربستان سعودی، امارات و آمریکا با برگزاری نشستی درباره بحران یمن، حمایت جامعه جهانی در جهت حل مناقشه این کشور جنگ زده را خواستار شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۰۸    
مقامات محلی در ولایت قندوز در شمال افغانستان، سقوط شهرستان قلعه زال این ولایت توسط طالبان را تایید کرده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۰۲    
دبیرکل جبهه عفاف و حجاب کشور گفت: تدوین سیاست ها و فعال کردن نیروها در دستور کار این جبهه قرار دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۴۴    
سرکرده گروه تروریستی القاعده ادعای قابل تاملی درباره تحولات میدانی جبهه جنوبی سوریه مطرح کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۳۸    
تصویری از مرحوم آیت الله محمدرضا گلپایگانی و مرحوم آیت الله فاضل لنکرنی
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۳۵    
مسلمانان آمریکا با راه اندازی جنبش یک میلیون رای در تلاش هستند با مواضع ضد اسلامی نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری این کشور مقابله کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۲۶    
پلیس اتحادیه اروپا، اعلام کرد گروه داعش برای عملیات تروریستی در اروپا به شگرد جدید استفاده از عناصر تکرو ، روی آورده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۰۶    
وظایف و مسئولیت های اداری همانند امانتی در اختیار افراد قرار گرفته اند؛ کم نیستند صاحب منصب هایی که هر گاه می خواهند وظایف و مسئولیت های خویش را انجام دهند با سستی ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۰۰    
پاسگاه پلیس ایروان که از روز یکشنبه شاهد به گروگان گرفته شدن افسران بلندپایه پلیس ارمنستان بوده، در شب گذشته به صحنه تیراندازی و درگیری تبدیل شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۸:۵۷    
وزیر دفاع انگلیس از افزایش دو برابری تعداد نظامیان انگلیسی مستقر در عراق در آینده ای نزدیک خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۸:۵۱    
امور امنیتی حرمین شریفین در مکه و مدینه بنا به توافقات صورت گرفته بین عربستان و پاکستان به ارتش این کشور واگذار شد!
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۸:۴۲    
رئیس جمهوری ترکیه به دنبال کودتای نافرجام اخیر در این کشور، 3 ماه وضعیت فوق العاده اعلام کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۶:۰۹    
منابع عراقی از کشته و زخمی شدن بیش از بیست نفر در انفجار دو بمب و تیراندازی در بغداد پایتخت این کشور خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۵:۵۷    
منابع اطلاعاتی فرانسه دربارۀ وضعیت ورود تروریست ها خارجی به سوریه از خاک ترکیه گزارشی منتشر کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۵:۴۵    
نمایندگان هیئت ملی در کمیته اسرا و بازداشت شدگان یمنی، اطلاع از سرنوشت اسرا وبازداشت شدگان خود در امارات را خواستار شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۵:۲۷    
درحالی که مقام های آمریکا و اتحادیه اروپا در حال رایزینی و گفت وگو درباره سوریه در لندن هستند در صحنه میدانی، نبرد در 2منطقه راهبردی منبج و حلب به نقطه اوج خود رسیده و وارد مرحله ای حساس شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۵:۰۰    
درگیریهای اخیر در کشمیر درپی کشته شدن برهان وانی عضو ارشد حزب المجاهدین بدست نیروهای ارتش هند و شعله ور شدن آتش جنگ میان جدایی طلبان وارتش به منجر به کشته شدن افراد بیگناه در تظاهرات ضد دولتی شد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۴:۳۹    
فرار خودرو نظامیان آل خلیفه به دنبال تکبیر تحصن کنندگان در محل سکونت آیت الله عیسی قاسم و ابراز نگرانی کمیساریای حقوق بشر سازمان ملل از انحلال جمعیت الوفاق از مهمترین اخبار بحرین است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۴:۰۴    
رسانه ها اعلام کردند جنگنده های ترکیه ای در تلاش هستند تا دو قایق نیروی دریایی را که به سمت آبهای یونان در حرکتند، متوقف کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۳:۵۰    
رئیس ائتلاف دولت قانون در پارلمان عراق، سیاست ماجراجویانۀ داخلی و خارجی رئیس جمهور ترکیه را دلیل به وجود آمدن کودتا در این کشور دانست.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۳:۳۵    
وزارت دفاع فرانسه با تایید حضور نظامیان این کشور در خاک لیبی اعلام کرد که 3 سرباز فرانسوی در لیبی کشته شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۳:۱۴    
به گزارش شیع نیوز ، خبرگزاری فرانسه گزارش داد: مایکل فالون وزیر دفاع انگلیس روز چهارشنبه گفت انگلیس نیروهایش را در عراق که مسوول آموزش نیروهای عراقی و کرد در مقابله با داعش هستند دو برابر می کند. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۲:۵۹    
وزیر دفاع و جانشین ولی عهد عربستان برای حضور در دومین نشست ائتلاف ضد داعش وارد واشنگتن شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۲:۳۵    
به گزارش شیعه نیوز ، وزارت کشور عربستان در بیانیه ای اعلام کرد که علی بن محمد آل جابر که به اتهام قتل یکی از شهروندان عربستانی محکوم شده بود در منطقه عسیر در جنوب غرب کشور اعدام شد. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۲:۱۸    
"شیخ محمد" حاکم دبی و پسرش ( ولیعهد) در متروی لندن. شیخ محمد علاوه بر سمت حاکم دبی، سمت های نخست وزیر دولت امارات و وزیر دفاع این کشور را نیز برعهده دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۲:۰۳    
نه در سیره عملی شهید بهشتی (عملکرد شهید بهشتی در دوره مسوولیت خود در دادگستری) و نه در مبانی نظری ایشان ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۱:۴۹    
تماس تلفنی حسن روحانی رئیس جمهوری ایران با اردوغان همتای ترک اش به شدت مورد استقبال و تقدیر رئیس جمهوری ترکیه قرار گرفت ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۱:۲۵    
حزب الله لبنان عصر چهارشنبه با صدور بیانیه ای جنایت فجیع گروه تروریستی جنبش نوردالدین زنکی مورد حمایت سعودی و آمریکا در بریدن سر یک کودک فلسطینی در اردوگاه حندرات در شمال حلب سوریه و نمایش سر قطع شده ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۱:۰۵    
به گزارش شیعه نیوز ، خبرنگار پاکستانی نوشت که یک مقام دفاعی سابق آمریکا چندی پیش گفته بود که عربستان براساس یک تصمیم راهبردی به دنبال خرید سلاح هسته ای از پاکستان است ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۰:۵۳    
به گزارش شیعه نیوز ، وزارت خزانه داری آمریکا روز چهارشنبه سه عضو ارشد گروه تروریستی القاعده را هدف تحریم قرار داد. وزارت خزانه داری آمریکا سه عضو ارشد گروه تروریستی القاعده را تحریم کرد. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۰:۱۲    
بان کی مون دبیرکل سازمان ملل درسالگرد امضای توافقنامه هسته ای ایران و قدرت های جهان آن را دستاورد تاریخی خواند و به ایران و گروه 1+5 به خاطر پایبندی کامل به تعهدات خود در قبال این توافقنامه تبریک گفت.