یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۰۲:۰۶Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 30 بهمن 1395 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 31 فروردین 1395 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 31 خرداد 1395 شیعه نیوز 31 تیر 1395 شیعه نیوز 31 مرداد 1395 شیعه نیوز 31 شهریور 1395 شیعه نیوز 30 مهر 1395 شیعه نیوز 30 آبان 1395 شیعه نیوز 30 آذر 1395 شیعه نیوز 30 دی 1395 شیعه نیوز 1 اسفند 1395 شیعه نیوز 1 بهمن 1395 شیعه نیوز 2 بهمن 1395 شیعه نیوز 3 بهمن 1395 شیعه نیوز 4 بهمن 1395 شیعه نیوز 5 بهمن 1395 شیعه نیوز 6 بهمن 1395 شیعه نیوز 7 بهمن 1395 شیعه نیوز 8 بهمن 1395 شیعه نیوز 9 بهمن 1395 شیعه نیوز 10 بهمن 1395 شیعه نیوز 11 بهمن 1395 شیعه نیوز 12 بهمن 1395 شیعه نیوز 13 بهمن 1395 شیعه نیوز 14 بهمن 1395 شیعه نیوز 15 بهمن 1395 شیعه نیوز 16 بهمن 1395 شیعه نیوز 17 بهمن 1395 شیعه نیوز 18 بهمن 1395 شیعه نیوز 19 بهمن 1395 شیعه نیوز 20 بهمن 1395 شیعه نیوز 21 بهمن 1395 شیعه نیوز 22 بهمن 1395 شیعه نیوز 23 بهمن 1395 شیعه نیوز 24 بهمن 1395 شیعه نیوز 25 بهمن 1395 شیعه نیوز 26 بهمن 1395 شیعه نیوز 27 بهمن 1395 شیعه نیوز 28 بهمن 1395 شیعه نیوز 29 بهمن 1395 شیعه نیوز 30 بهمن 1395 
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۴۵    
حکایت این ضرب المثل ما ایرانیان که "خشت اول چون گر نهد معمار کج...." گویا گریبان سیستم آموزشی کشور را گرفته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۳۱    
تنبیه بدنی دانش آموزان در مدارس همیشه جزو خبرهایی است که هر چند وقت یک بار مایه بهت می شود؛ اما آیین نامه مدارس جایی است که در آن می شود حد و مرز تنبیه دانش آموز توسط معلم را پیدا کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۲    
شرکت ها و موسسات مردم نهاد برای زنده ماندن و پیگیری حکم تاریخی امام خمینی(ره) این جایزه را تعیین کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۳    
آتش سوزی خودرو سواری و موتورسیکلت در داخل تعمیرگاه خودرو، خسارت مالی زیادی بر جای گذاشت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۰    
35 تن از عناصر گروه تروریستی تکفیری داعش که متهم به برنامه ریزی برای حمله به پارلمان این کشور، یکی از مساجد شیعیان ترکیه و شعبه ای از حزب توسعه و عدالت، روز جمعه متهم شناخته شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۸    
نماینده آیت الله سیستانی در کربلا تصریح کرد: خدمت و تقدیر از دانشجویان از وظایف آستان مقدس عباسی است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۳    
روی وایت ، بازنشسته 62 ساله نیروی هوایی آمریکا، رییس یکی از شعبه های سازمان ضداسلامی ای سی تی آمریکا است که با هدف حذف اسلام از جامعه این کشور تأسیس شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۴۴    
نکته مهم درباره اهمیت آفریقا برای اردوغان در مسائلی چون نفوذ در جغرافیایی سرزمینی و جغرافیای فکری این قاره از یک سو و توجه به قابلیت ژئوپلتیکی موجود در این قاره در جهت قدرت سازی منطقه ای و بین المللی ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۳۵    
امام جمعه قطیف عربستان ضمن انتقاد از افزایش سن ازدواج بر ضرورت تسهیل در امر ازدواج جوانان تاکید کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۲۰    
شورای مسلمانان بریتانیا اعلام کرد: در ماه های اخیر با ارسال نامه مای متعدد به روزنامه ها و رسانه های انگلیسی خواستار اصلاح اشتباهات خبری آن ها شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۱۷    
کتابخانه تخصصی علوم اقتصادی شامل کتاب، مقاله، پایان نامه و مجلات معتبر اقتصادی در آستان مقدس علوی راه اندازی می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۱۱    
دانشگاه الون در ایالت کارولینای شمالی آمریکا با هدف از بین بردن تصورات نادرست در مورد حجاب و مصائب بانوان محجبه در جامعه این کشور میزبان همایش حجاب شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۰۸    
پلیس هند روز شنبه 'امیر گزدار' دستیار ارشد 'ذاکر نایک' رهبر سلفی این کشور را به اتهام پولشویی بازداشت کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۰۲    
دفتر نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه اعلام کرد که بحث انتقال قدرت در سوریه جزء دستور کار گفتگوهای آتی ژنو در خصوص حل بحران سوریه نخواهد بود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۹:۱۷    
ارتشبد خلوصی آکار رئیس ستاد ارتش ترکیه با جوزف دانفود همتای آمریکایی خود در پایگاه نظامی انجرلیک ترکیه دیدار کرد و در این دیدار طرفین 2 طرح ترکیه برای حمله به رقه را بررسی کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۹:۰۲    
چهار گروگان ایرانی که در چنگ آدم ربایان اسیر شده بودند با تلاش مأموران پلیس بین الملل ترکیه در شهر استانبول آزاد شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۸:۵۰    
رهبر مسیحیان کاتولیک جهان در سخنرانی در یک اجلاس جهانی مربوط به جنبش های پوپولیستی، قاطعانه موجودیت پدیده ای به نام "تروریسم اسلامی" را رد کرده و از همه مذاهب جهان دفاع کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۸:۴۱    
سیل در استان بوشهر یک قبرستان را شسته و به قبور یک شهر آسیب وارد کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۷:۱۳    
در پی واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور بیرجند به مشهد که صبح امروز شنبه 30 بهمن اتفاق افتاد، چهار جسد برای شناسایی و تعیین هویت به پزشکی قانونی مشهد ارجاع شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۷:۱۰    
عده ای از اعضای خانواده ها و بستگان قربانیان حملات تروریستی 11 سپتامبر با تجمع در یکی از پارک های نیویورک، اعتراض شان را نسبت به فرمان اجرایی منع ورود مسلمانان به آمریکا ابراز داشتند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۴    
امارات متحده عربی که مدت ها خود را از دخالت مستقیم در تحولات سوریه دور نگاه داشته بود، اکنون در چارچوب تکاپوی سریع در صدد جلب دوستی نیروهای دموکراتیک کُرد سوریه (قسد) است ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۱    
کارشناسان نظامی روس معتقدند، طرح جدید آمریکا برای ایجاد بلوک نظامی-عربی علیه ایران، اقدامی غیرمنطقی، خطرناک و مغایر با ضوابط بین المللی است و نشان می دهد آمریکا قصد دارد اهداف ضدایرانی خود را بدست ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۰    
خمس در اصطلاح شرع، حقی است که خروج آن از مال، واجب بوده و به دو قسمت تقسیم می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۸    
رییس اداره آرایشی و بهداشتی اداره کل نظارت و ارزیابی فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو در مورد خرید محصولات آرایشی و بهداشتی در روزهای پایانی سال، توضیحاتی ارائه داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۶    
بر اساس تحلیلی که به تازگی منتشر شده است، مدل تجاری داعش در حال فروپاشی است و با هر تکه سرزمینی که از دست می دهد، منابع مالی آن هم از بین می روند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۳    
15 روستای شهرستان فهرج به دلیل جاری شدن سیل تخلیه شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۵    
برخی منابع امنیتی مصر از کشته شدن یک سرکرده گروه تروریستی أنصار بیت المقدس که پس از بیعت با داعش به ولایت سینا تغییر نام داده است، خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۲    
بیش از 10 هزار نفر از مردم مالزی عصر شنبه در کوالالامپور پایتخت این کشور تجمع کردند تا از طرح اصلاح صلاحیت کیفری دادگاه شریعت (قانون شریعت) حمایت کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۶    
خانی در ارتباط با وضعیت پرونده قتل عام 8 نفر در ایرانشهر گفت: پرونده به صورت خارج از نوبت و فوق العاده مطرح رسیدگی است و منتظر نتیجه کارشناسی آزمایشگاه تشخیص جنایی در رابطه با پوکه های فشنگ هستیم.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۰    
نیروهای الحشد الشعبی از صبح امروز مقابل حمله گسترده داعش در غرب استان نینوی ایستاده و از باز شدن مرز عراق به سوریه جلوگیری کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۴    
فرماندهی نیروهای داوطلب مردمی عراق از پاکسازی یک میدان مین بزرگ در جنوب سامراء خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۲    
یک دیپلمات پاکستانی مسلط به مسائل افغانستان با ابراز نگرانی از حضور داعش در افغانستان و تلاش آن برای جذب گروه های تروریستی کوچک تر در این کشور، آن را تهدیدی جدی نه تنها برای افغانستان ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۹    
بوسنی قرار است در هفته آینده از دادگاه عالی سازمان ملل بخواهد، در حکمی که در مورد صربستان در ارتباط با نسل کشی سربرنیتسا صادر کرده است، تجدید نظر کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۶    
نماینده مسیحیان ارمنی حوزه جنوب، گفت: اعزام یک هیات از سوی ایران به عربستان در خصوص مناسک حج کار مثبتی است و این هیات در مذاکرات می تواند بسیاری از کج فهمی ها را رفع کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۱۷    
معاون وزیر خارجه ایران گفت: امیدواریم در قالب روند آستانه و با اراده جدی ایران، روسیه و ترکیه امکان پایان بخشیدن هر چه سریع تر به بحران سوریه فراهم شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۶    
هیات دولت لبنان روز (جمعه) حدود 250 هزار دلار هدیه نقدی برای مژدگانی به کسانی اختصاص داد که از سرنوشت سربازان ربوده شده این کشور توسط تروریست های داعش اطلاع دهد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۰    
سخنرانان در همایش 4 روزه نابرابری اقتصادی که توسط واتیکان در کالیفرنیای شمالی برگزار شده بود، منع ورود مهاجران و شهروندان 7 کشور مسلمان ،توسط دولت جدید آمریکا را محکوم کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۰    
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: بخش عظیمی از ریشه گرایش به اعتیاد در جامعه به فرهنگ بر می گردد و روحانیت باید در پیشگیری از اعتیاد ورود کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۳۸    
حمله هکری به حساب های شخصی مشترکان ایرانسل بار دیگر خبر ساز شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۳۵    
شیخ الازهر گفت: در کتابخانه الازهر بیش از 200 نسخه خطی مربوط به علمای الازهر مربوط به قرن گذشته وجود دارد که با افکار محمد بن عبدالوهاب مخالفت کرده اند و حتی برخی از آنها او را تکفیر هم کرده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۵۶    
نامزد انتخابات پارلمانی هلند وعده داد در صورت انتخاب از مهاجرت مسلمانان جلوگیری و مساجد را ببند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۵۶    
نیروی الحشد الشعبی عراق روز جمعه توانست دومین حمله بزرگ گروه تروریستی داعش به روستاهای جنوب غربی تلعفر را ناکام بگذارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۱۱    
نگرانی حکام خلیج فارس از تهران و پناه بردن آن ها به ترامپ کاملا واقعی است؛ اما رویکردهای ترامپ و نتانیاهو به حدی افراطی است که نمی توان احتمال جدی داد در عرصه رسمی ائتلافی از تل آویو تا کشورهای عربی ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۰۸    
سخنگوی والی ننگرهار اعلام کرد که در پی شلیک دستکم 200 موشک از خاک پاکستان به مناطقی در این ولایت، صدها خانواده منازل خود را ترک کردند و دو کودک نیز زخمی شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۰۸    
رئیس جمهوری ترکیه اعلام کرد که گروه "اخوان المسلمین" یک سازمان عقیدتی است نه سازمان تروریستی.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۰۲    
معاون قضائی مجتمع 1213 شورای حل اختلاف استان تهران، از مراجعه میانگین روزانه 60 نفر از کسبه پلاسکو به این مجتمع خبر داد و گفت: تا کنون 1100 پرونده با عنوان اعلام مفقودی ثبت شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۴۷    
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: قتل کودک هفت ساله یک قتل عادی و ناشی از مراقبت نکردن صحیح والدین از فرزندشان بوده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۸    
فقط لفاظی ها و اقدامات تهاجمی دیپلماتیک نیست که از سوی عربستان علیه ایران انجام می شود بلکه گزارش های موثق نشان از افزایش سرسام آور خریدهای نظامی دولت سعودی دارد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۲    
روایت سردار پاکپور از درگیری با فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: امروز تمام ماموریت های نزسا را پهپادهای آن انجام می دهند که شامل ماموریت های شناسایی, رزمی و انتحاری است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۰    
دادخدا سالاری گفت: اعضای باند یک شرکت صوری که با ادعای داشتن نمایندگی از شرکت معتبر تولید کننده ماشین آلات راهسازی خارجی میلیاردها ریال کلاهبرداری کرده اند دستگیر شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۱۴    
به گزارش شیعه نیوز ، هانا اسمیت، مدیر موسسه تحقیقات مطالعات اسلامی توسعه جامعه مسلمانان در بریتانیا، فارغ التحصیل کارشناسی ژئوفیزیک از امپریال کاج لندن و کارشناسی ارشد زمین شناسی از دانشگاه میشیگان و ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۱۱    
پارلمان اروپا با صدور قطعنامه ای نقض حقوق بشر در بحرین را محکوم کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۳    
یک روز پس از حمله تروریستی و مرگبار داعش به یک زیارتگاه صوفی های پاکستان در ایالت سند، آنها برای اعلام مخالفت با این حمله و پاکسازی زیارتگاه خود، بازگشته اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۰    
به گزارش شیعه نیوز ، خبرنگار شبکه خبری المیادین در عراق صبح امروز (شنبه) گزارش داد که محمود رحیمه الحیانی ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۴    
کمیسر عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان در بنگلادش اعلام کرد این سازمان به دنبال انتقال تعدادی از پناهجویان روهینگیا از بنگلادش به کشورهای غربی است .
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۰:۵۹    
مراسم بزرگداشت ایام فاطمیه به همت رایزنی فرهنگی ایران در فیلیپین در مانیل برگزار شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۰:۵۶    
منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجاری مهیب در ساختمان سفارت آمریکا در پایتخت افغانستان خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۰:۳۲    
در دومین روز از تظاهرات مردم آمریکا ضد ترامپ، دستکم 16 هزار تن از آمریکایی ها دست به اعتصاب زدند و مدارس و ادارات را تعطیل کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۰:۲۳    
مردم خوزستان از بامداد امروز با هوایی با طعم خاک مواجه شده اند که حتی تنفس را برای آنها سخت کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۰:۲۰    
روابط عمومی حزب الله لبنان خبر رویترز درباره تعیین خط قرمز از سوی حزب الله برای رئیس جمهور آمریکا را تکذیب کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۰:۱۷    
عربستان سعودی برای نظارت بر تحرکات امارات در یمن، دست به کار شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۰:۱۴    
مدیرکل دفتر مبارزه با قاچاق کالای هدف ستاد مبارزه با قاچاق از کشف 5 میلیون دلار انواع ارز قاچاق در سال جاری خبر داد و گفت: متهمان این پرونده ها به تجارت غیررسمی 3 میلیارد دلار اعتراف کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۰:۱۱    
واژگونی اتوبوس مسافربری بیرجند به مشهد در بیست کیلومتری مشهد چندین کشته و مجروح بر جای گذاشته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۰:۰۸    
یک داعشی که به دست نیروهای کُرد عراقی دستگیر شده، اعتراف کرد که به بیش از 200 زن عراقی تجاوز کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۰:۰۲    
شنبه بتدریج در نیمه غربی از ابرناکی کاسته و بارش قطع می شود وسامانه بارشی در نیمه شرقی کشور فعال خواهد بود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۹:۳۸    
مردم یمن با برپایی راهپیمایی گسترده در صنعا، ادامه تجاوزات عربستان به کشورشان را محکوم کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۹:۳۵    
پنتاگون اعلام کرد، در پی تشدید حملات ائتلاف و در پی پیشروی های نیروهای کرد، سرکردگان داعش در حال فرار از شهر رقه، "پایتخت خلافت خودخوانده شان" هستند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۹:۲۳    
نیروهای حشدالشعبی طی ساعات گذشته عملیات های موفقیت آمیزی در نقاط مختلف عراق صورت داده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۹:۱۴    
گروه تروریستی داعش، پنجشنبه شب 18 سرباز را در حمله به یکی از مواضع ارتش افغانستان در ولایت ننگرهار به قتل رساند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۸:۵۹    
نیروهای مردمی یمن با موشک بالستیک شرکت نفت آرامکو عربستان را هدف قرار دادند.