چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۳:۳۴Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 31 مرداد 1395 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 31 فروردین 1395 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 31 خرداد 1395 شیعه نیوز 31 تیر 1395 شیعه نیوز 31 شهریور 1395 شیعه نیوز 30 مهر 1395 شیعه نیوز 30 آبان 1395 شیعه نیوز 30 آذر 1395 شیعه نیوز 30 دی 1395 شیعه نیوز 30 بهمن 1395 شیعه نیوز 1 اسفند 1395 شیعه نیوز 1 مرداد 1395 شیعه نیوز 2 مرداد 1395 شیعه نیوز 3 مرداد 1395 شیعه نیوز 4 مرداد 1395 شیعه نیوز 5 مرداد 1395 شیعه نیوز 6 مرداد 1395 شیعه نیوز 7 مرداد 1395 شیعه نیوز 8 مرداد 1395 شیعه نیوز 9 مرداد 1395 شیعه نیوز 10 مرداد 1395 شیعه نیوز 11 مرداد 1395 شیعه نیوز 12 مرداد 1395 شیعه نیوز 13 مرداد 1395 شیعه نیوز 14 مرداد 1395 شیعه نیوز 15 مرداد 1395 شیعه نیوز 16 مرداد 1395 شیعه نیوز 17 مرداد 1395 شیعه نیوز 18 مرداد 1395 شیعه نیوز 19 مرداد 1395 شیعه نیوز 20 مرداد 1395 شیعه نیوز 21 مرداد 1395 شیعه نیوز 22 مرداد 1395 شیعه نیوز 23 مرداد 1395 شیعه نیوز 24 مرداد 1395 شیعه نیوز 25 مرداد 1395 شیعه نیوز 26 مرداد 1395 شیعه نیوز 27 مرداد 1395 شیعه نیوز 28 مرداد 1395 شیعه نیوز 29 مرداد 1395 شیعه نیوز 30 مرداد 1395 شیعه نیوز 31 مرداد 1395 
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۳:۵۳    
سفیر عربستان در بغداد که ایران به تلاش برای ترور وی متهم کرده است، در ادعایی تکراری اعلام کرد که ایران در اقدامات تروریستی منطقه نقش دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۳:۳۶    
به گزارش شیعه نیوز ، حمله مردان مسلح به ایست بازرسی واقع در شمال قاهره دو کشته و پنج مجروح به همراه داشت. مصر از کشته شدن دو افسر پلیس در حمله مسلحانه به ایست بازرسی واقع در شمال قاهره خبر داد. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۳:۱۸    
یک منبع امنیتی در عراق از اعدام چهل نفر در آخرین پایگاه قدرت گروه تکفیری - صهیونیستی داعش در این کشور یعنی موصل خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۳:۰۴    
فرانسوا اولاند رییس جمهور فرانسه در بیانیه ای از حمله تروریستی شرم آور شامگاه شنبه در منطقه غازی آنتپ در جنوب شرق ترکیه که دست کم پنجاه کشته برجا گذاشت انتقاد کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۲:۴۳    
به گزارش شیعه نیوز ، با اینکه تقریبا دو سال از تهاجم داعش به مناطق ایزدی ها گذشته است اما این گروه همچنان حدود 2.000 زن عراقی را که اکثرا ایزدی هستند نگهداری می کند. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۲:۳۷    
روز جمعه جنگ میان ارتش سوریه و نیروهای کرد شدت گرفت و احتمال ایجاد جبهه مبارز جدیدی در میان جنگ داخلی چند طرفه را بیشتر کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۲:۰۲    
به گزراش شیعه نیوز ، فرماندهی عملیات مشترک عراق اعلام کرد که در پی حمله هوایی به مراکز تجمع گروه تروریستی داعش در ساحل چپ شهر موصل، 19 تن از سرکرده های طراز اول این گروه به هلاکت رسیدند. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۱:۵۰    
به گزارش شیعه نیوز ، گروه تروریستی الشباب مسئولیت حمله های انتحاری در سومالی را برعهده گرفت. پلیس سومالی اعلام کرد یک خودروی بمب گذاری شده ورودی دفتر ارگان دولتی را هدف قرار داد و بمب گذار انتحاری ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۱:۲۵    
استفن تاونسند فرمانده جدید نظامیان آمریکایی در عراق و سوریه، در اولین اظهارنظر پس از انتخابش به این منصب، تلویحا روسیه و سوریه را تهدید کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۰:۵۹    
به گزارش شیعه نیوز ، روزنامه روسی ایزوستیا به نقل از یک منبع مطلع در وزارت دفاع روسیه در این باره می نویسد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۰:۴۴    
رییس جمهوری ترکیه گفت عامل حمله انتحاری شب گذشته کودک بین 12 تا 14 سال سن داشته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۳۵    
ستاد اطلاع رسانی جنگ در سوریه از کشته شدن مسؤول عملیاتی گروه تروریستی جبهه النصره در حلب خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۱۴    
سخنگوی گروه طالبان انشعابی، انتخاب عبدالرئوف عارف به عنوان سرکرده جدید را در حالی رد کرده است که به نظر برخی اگاهان، چنین واکنشی نشان از اختلافات درونی این گروه دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۱۱    
نقض حقوق بشر در یمن به وسیله سعودی ها که بزرگترین خریدار اسلحه از انگلیس هستند، بر آینده صنعت نظامی این کشور سایه انداخته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۰۵    
خبرنگار شبکه خبری الجزیره قطر در سومالی پیش از ظهر امروز (یک شنبه) از انفجار دو خودروی بمب گذاری شده در شمال شهر جالکایو ، مرکز ایالت مدج در مرکز این کشور خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۶    
سازمان بحرینی – آلمانی حقوق بشر و دموکراسی اعلام کرد حکومت بحرین طی سه ماه گذشته با اقدامات خود بر بیانیه کارشناسان سازمان ملل درباره ظلم به شیعیان صحه گذاشته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۰    
رسانه های ترکیه گزارش دادند که شمار قربانیان حمله تروریستی به یک مراسم عروسی در شهر غازی عنتاب به 50 نفر رسیده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان انفجار تروریستی در ترکیه را شدیداً محکوم کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۱    
رئیس جمهور مستعفی یمن با اسماعیل ولد الشیخ احمد، فرستاده سازمان ملل به یمن در ریاض دیدار و با وی درباره فرصت های برقراری صلح در یمن بحث و تبادل نظر کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۹    
تروریست های تکفیری در تازه ترین اقدام موهن خود از قرآن به عنوان پوششی برای پنهان کردن بمب های دست ساز استفاده کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۷    
ارتش عراق با هواپیما میلیون ها اطلاعیه بر فراز شهر موصل پخش کرده و نوید آزادی این شهر را داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری فرانس پرس گزارش داد: شمار داوطلبانی که از کشورهای غربی خواهان سفر به عراق برای جنگیدن علیه گروه تروریستی داعش هستند، رو به فزونی است. برخی ازآنها عضو یک ارتش نظامی در غرب بوده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۲۲    
انتشار تصویری از چند راهبه که در ساحل دریا لباس دینی خود را به تن دارند و سرهایشان پوشیده است، در شبکه اجتماعی فیس بوک جنجال گسترده به پا کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۰۷    
هفته نامه نیوزویک آمریکا به بهانه حضور بانوان مسلمان در رقابت های ورزشی المپیک با انتشار مقاله ای در این رابطه نوشت: 5 واقعیت در مورد حجاب وجود دارد که باید مورد توجه جامعه قرار بگیرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۰۱    
مبلغ حشد الشعبی عراق تاکید کرد که فتوای جهاد مرجعیت شیعیان توانست موجی مردمی ایجاد کند، به گونه ای که جوانان غیر متشرع هم رفته رفته با مفهوم شهادت آشنا شدند و امروز این روحیه کاملا در بین مجاهدان ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۴۱    
نخست وزیر سابق عراق اظهار داشت: کنار گذاشتن حشد الشعبی از عملیات آزادسازی موصل از دست داعش توطئه دشمن است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۳۸    
وزارت اوقاف مصر دیروز، 30 مرداد از تمام مبلغان و علمایی که امسال به همراه زائران بیت الله الحرام راهی سفر حج می شوند، خواست تا از هرگونه بحث یا اظهار نظر سیاسی خودداری کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۳۲    
اگر نگاهی به بازار اشتغال بیندازیم خواهیم دید که گرایش به مشاغل خدماتی در ایران افزایش یافته است، تا جایی که به روایت آمار امروز مشاغل خدماتی بالاترین سهم اشتغالزایی را در بازار کار دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۳    
اعدام جنایتکاران در حضور حیدرالعاملی وزیر دادگستری و نمایندگانی از دولت محلی در استان صلاح الدین و خانواده های قربانیان صورت گرفت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۱۷    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به اینکه مراسم اربعین حسینی ثبت میراث ناملموس ملی شد، از تلاش برای ثبت جهانی راهپیمایی اربعین در یونسکو خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۰۹    
اگر چه داعش از مناطق زیادی در عراق و سوریه عقب نشینی کرده است اما آثار سیاه برجای مانده از این گروه تروریستی در این مناطق همچنان خودنمایی می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۲:۵۵    
عناصر تروریستی که در استان ادلب سوریه حضور دارند اعلام کردند که با هم به توافق رسیده اند و قرار است در قالب یک ارتش واحد ادغام شوند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۲:۵۲    
به گزارش شیعه نیوز ، آیات عظام سیستانی، شبیری زنجانی، صافی گلپایگانی، موسوی اردبیلی ومکارم شیرازی، سبحانی وصانعی به پرسش های شفقنا درباره ورودبه حریم خصوصی افراد درفضای مجازی وانتشاراطلاعات شخصی بدون ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۴۷    
با نزدیک شدن به موسم حج تمتع و اعزام حجاج کشورهای مختلف به عربستان سعودی، عراق نیز حجاج خود را به سمت این کشور روانه می کند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۳۳    
مسئولان کرد سوری 27 گور دسته جمعی در شهر منبج را پس از آزادسازی آن از چنگ داعش کشف کرده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۲۲    
آیت الله سید محمد سعید حکیم مرجع تقلید عالیقدر شیعه بیان کرد: حوادثی که در گذشته علیه شیعیان اهل بیت علیهم السلام رخ داده و در آینده نیز رخ خواهد داد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۱۹    
پیغمبر (صلی الله علیه و آله وسلم) رابطه بین عالم برزخ و دنیا را به رابطه دنیا و رحم مادر تشبیه کرد . مؤمن در حالت احتضار و ابتدای قبض روح فرشتگان الهی را می بیند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۰۱    
معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: ادامه فعالیت شبکه های اجتماعی خارجی از جمله تلگرام، منوط به تبعیت از قوانین داخلی است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۵۵    
کودک پنج ساله مسلمانی که مادرزادی به صورت نابینا متولد شده بود، تنها با گوش دادن به رادیو، موفق به حفظ کل قرآن کریم شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۴۶    
اهالی منطقه "ابو صیبع" در غرب شهر منامه پایتخت بحرین برای اعلام همبستگی با آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان این کشور و در اعتراض به فشارهای مذهبی آل خلیفه به شیعیان تظاهرات کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۴۶    
تعداد جوانانی که در عربستان به اتهام مخالفت با نظام حاکم به اعدام محکوم شده اند ، در حال افزایش است .
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۴۰    
نخست وزیر ترکیه تایید کرده که احتمال استفاده روسیه از پایگاه هوایی اینجرلیک در صورت لزوم وجود خواهد داشت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۳۷    
عملیات ارتش سوریه برای پاکسازی این کشور از لوث تروریسم تکفیری مورد حمایت محور صهیونیستی غربی سعودی همچنان ادامه دارد و رسانه های حامی گروه های تروریستی رسما به هلاکت 60 عضو خود از جمله 10 سرکرده ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۰۴    
رئیس مجلس گفت: نخست وزیر عراق حیدر العبادی پیشنهاد لغو روادید میان دو کشور را داشتند که طرف ایرانی این آمادگی را دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۵۸    
وزارت کشور عربستان از دستگیری سه فرد وابسته به گروه تروریستی داعش در ارتباط با قتل یک افسر ارشد بازنشسته سعودی خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۵۲    
این نیروها همان ارزش ها و اهداف حزب الله را به یدک می کشند و فرمانده آنها اعلام کرده که ما از تشکیلات مقاومت اسلامی لبنان هستیم و ماموریت های ویژه داریم.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۴۹    
نشان داده می شود که ملت ها با حضور این ابرانسان ها در میان خود، پیروز و نجات یافته خواهند بود و نتیجه را این طور به ذهن القاء می سازند که انسان این عصر، دیگر به خدا نیازی ندارد!
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۴۱    
به گزارش شیعه نیوز ، روزنامه سعودی الشرق الاوسط چاپ عربستان سعودی در ادعای مضحک نوشت: طرح هایی برای ترور ثامر السبهان سفیر عربستان در عراق وجود دارد که از سوی ایران مدیریت می شود و اجرای آن به شبه ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۳۸    
به گزارش شیعه نیوز ، آیت الله سیّد صادق روحانی به پرسشی درباره توبه فرد مرتد پاسخ گفته است. متن پرسش مطرح شده وپاسخ این مرجع تقلید شیعیان بدین شرح است: ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۲۹    
اظهارات یک خطیب سعودی مبنی بر این که برائت از شرک، عالی ترین هدف حج است، در حالی است که حکومت سعودی که هرگز اعتقادی به برائت از مشرکین ندارد سه دهه پیش ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۲۳    
خدمتکار 35ساله فیلیپینی به دلیل صدمات شدید در بیمارستان ملک سلمان در ریاض، پایتخت عربستان درگذشت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۱۷    
یک روزنامه هلندی در اقدامی اسلام هراسانه از تصویر یک شهروند مسلمان این کشور در تصویر صفحه یک خود، برای شبهه پراکنی در خصوص ناامن شدن این کشور به دست مسلمانان استفاده کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۱۱    
منابع یمنی میگویند عربستان سعودی منطقۀ نِهْم را در استان صنعای یمن بمباران شیمیایی کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۰۸    
آزادکار وزن 125 کیلوگرم تیم ملی کشتی کشورمان با شکست مقابل حریف ترکیه ای خود به مدال نقره بازی های المپیک 2016 ریو دست یافت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۰۲    
دلاور مازندرانی، با مدد از مولای پهلوانان، طلسم شانزده ساله کشتی ایران در المپیک را شکست.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۸:۵۳    
انفجار انتحاری در مراسم عروسی شهر غازی انتپ، بیش از 120 کشته و زخمی برجای گذاشت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۸:۴۱    
والی داعش در منطقه "جزیره ناحیه البغدادی" در استان الانبار در غرب عراق به هلاکت رسید.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۲:۳۷    
به گزارش شیعه نیوز ، صادق خان شهردار مسلمان لندن که مذهبش در خلال مبارزات انتخاباتی مورد هجمه قرار گرفته بود ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۲:۱۹    
به گزارش شیعه نیوز ، خالد العُبیدی وزیر دفاع عراق روز شنبه گفت که ارتش قصد دارد نبرد با داعش در موصل را به خارج از شهر منتقل کند. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۲:۰۴    
یک نویسندۀ صهیونیست هشدار داد که ممکن است نیویورک فردا شاهد حملات تروریستی باشد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۱:۴۶    
وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه ای از شناسایی و دستگیری عناصر متواری تیم تروریستی تکفیری در غرب کشور خبرداد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۱:۳۱    
انتشار تصویر عمران کودک 5 ساله سوری که در جریان بمباران مواضع گروه تروریستی تکفیری القاعده در محله القاطرچی در شرق حلب زخمی شده بود با واکنش گسترده ای مواجه شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۱:۱۳    
در جریان درگیری نیروهای کُرد (آسایش) در استان حسکه با ارتش سوریه چند غیر نظامی کشته شدند، ولی ارتش در بیانیه ای اعلام کرد، به هر گونه اقدام تنش زا پاسخ مناسب خواهد داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۰:۵۸    
شبکه المنار گزارش داد: جنگنده های روسی مواضع تروریست های داعش را در "جفره" و "حطله" و "حسینیه" هدف قرار دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۰:۳۴    
جبار المعموری از فرماندهان نیروهای الشحد الشعبی عراق روز شنبه اعلام کرد که داعش دو تن از سرکرده های خود در شهرستان حویجه واقع در جنوب غرب استان کرکوک اعدام و 30 نفر دیگر را دستگیر کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۰:۱۷    
همزمان با اعتراف نخست وزیر پیشین اسرائیل به افزایش توانمندی حزب الله یکی از فرماندهان با تجربه مقاومت به تشریح مراحل مختلف توسعه و پیشرفت عملیات این حزب اشاره و تاکید کرد تجربه و کارآیی و توانمندی ...