پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۰۳:۱۴Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 14 مرداد 1395 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 31 فروردین 1395 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 31 خرداد 1395 شیعه نیوز 31 تیر 1395 شیعه نیوز 31 شهریور 1395 شیعه نیوز 30 مهر 1395 شیعه نیوز 30 آبان 1395 شیعه نیوز 30 آذر 1395 شیعه نیوز 30 دی 1395 شیعه نیوز 30 بهمن 1395 شیعه نیوز 1 اسفند 1395 شیعه نیوز 1 مرداد 1395 شیعه نیوز 2 مرداد 1395 شیعه نیوز 3 مرداد 1395 شیعه نیوز 4 مرداد 1395 شیعه نیوز 5 مرداد 1395 شیعه نیوز 6 مرداد 1395 شیعه نیوز 7 مرداد 1395 شیعه نیوز 8 مرداد 1395 شیعه نیوز 9 مرداد 1395 شیعه نیوز 10 مرداد 1395 شیعه نیوز 11 مرداد 1395 شیعه نیوز 12 مرداد 1395 شیعه نیوز 13 مرداد 1395 شیعه نیوز 14 مرداد 1395 شیعه نیوز 15 مرداد 1395 شیعه نیوز 16 مرداد 1395 شیعه نیوز 17 مرداد 1395 شیعه نیوز 18 مرداد 1395 شیعه نیوز 19 مرداد 1395 شیعه نیوز 20 مرداد 1395 شیعه نیوز 21 مرداد 1395 شیعه نیوز 22 مرداد 1395 شیعه نیوز 23 مرداد 1395 شیعه نیوز 24 مرداد 1395 شیعه نیوز 25 مرداد 1395 شیعه نیوز 26 مرداد 1395 شیعه نیوز 27 مرداد 1395 شیعه نیوز 28 مرداد 1395 شیعه نیوز 29 مرداد 1395 شیعه نیوز 30 مرداد 1395 شیعه نیوز 31 مرداد 1395 
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۶:۲۸    
یک فعال مخالف دولت سوریه، با حمله شدید اللحن به وزیر خارجه امارات، وی را با عباراتی همچون خائن، دیوث و مزدور توصیف کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۶:۱۰    
امام صادق علیه السلام فرمود: تربت قم مقدّس است و مردم قم از مایند و ما هم از آنانیم، هیچ ستمگری قصد بد به اهل قم نمی کند مگر اینکه عذاب او جلو می افتد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۶:۰۴    
دادگاه اداری کویت بیستم نوامبر برابر با سی ام آبان سال جاری را به عنوان زمان اولین جلسه رسیدگی به دادخواست مطرح شده از سوی محمد عبدالله العنزی وکیل کویتی مبنی بر اخراج سفیر ایران از این کشور و ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۵:۵۸    
وضعیت مالی رژیم عربستان سعودی به مرحله ای رسیده که مفتی اعظم این کشور خواستار کمک مالی مردم به دولت و ارتش این کشور شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۵:۵۲    
زائران امام رضا (علیه السلام) بار دیگر هدف حمله تروریست ها در شهر مرکزی ایالت بلوچستان پاکستان قرار گرفتند و پنج نفر از جمله سه نیروی امنیتی این کشور نیز در این حمله زخمی شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۵:۳۴    
فعالیت های شرکت های خصوصی در خدمات رسانی به زائران ثامن الحجج در مسیر تهران-مشهد اگرچه با افزایش کیفیت برخی قطارها و خدمات آنان همراه بوده اما بار دیگر نشانه های نبود نظارت صحیح بر این بخش به چشم می ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۵:۲۵    
شب گذشته شهر ادلب واقع در شمال غربی سوریه صحنه درگیری های شدید میان تیم ترور و تخریب داعش با عناصر گروه تروریستی تکفیری جبهه النصره و احرارالشام (القاعده) بود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۵:۱۶    
دادستانی بحرین دستور بازداشت 15 روزه دو عالم دینی دیگر را به اتهام مشارکت در تظاهرات در منطقه الدراز در نزدیک شهر منامه صادر کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۵:۰۲    
یکی از مراجع تقلید گفت: بدحجابی در کشور غوغا می کند، از این موضوع ناراحت هستیم و باید از وضعیت بدحجابی متأثر شویم و نسبت به این شرایط بی تفاوت نباشیم.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۴:۵۰    
انتهای پیام
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۴:۴۱    
جشن سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) امروز، 14 مرداد ماه در مراکز اسلامی سوئد و هامبورگ برگزار می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۴:۳۲    
سازمان شیطان پرستی در آمریکا موسوم به The Satanic Temple اعلام کرد که قصد دارد شعبات خود را در مدارس ابتدایی سراسر این کشور با هدف مقابله با مسیحیت انجیلی دایر کند!
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۴:۲۰    
مبلغ مشهور وهابی، تفکرات سلفی وهابی از نوع سعودی را خاستگاه فکری داعش معرفی کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۴:۱۴    
فعال افشاگر عربستانی از کوچ اجباری اهالی مناطق مرزی این کشور خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۳:۳۶    
به تازگی ویدیویی از گشت زنی نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در منطقه الحتیره عربستان منتشر شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۳:۳۳    
معاون رئیس پلیس دبی در اقدامی بی شرمانه خواهان ترور سردار سلیمانی در زمان حضور وی در نجف و کربلا شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۳:۲۴    
اگر دختر 11 ساله دارید و حواستان به دغدغه های روزمره اش است، می دانید که روزگارش با شیطنت های کودکانه می گذرد. دلش می خواهد از دیوار صاف بالا برود و غرق در هیجاناتش، دنیا را زیرورو کند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۲:۵۱    
داعش برای اینکه چهره ای لطیف از تروریست هایش نمایش دهد و نیروهای بیشتری را جذب کند، در مجله اینترنتی خود تصویری از یک تروریست گربه به دست و زنبورهای عسل منتشر کرده است!
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۲:۳۶    
معاون بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به اینکه سالانه 22 هزار کودک و نوزاد فوت می کنند، گفت: با اقدامات پیشگیرانه می توان از مرگ های زودرس در کشور جلوگیری کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۲:۲۷    
یک پناهنده سوری با کمک مالی به یک زن آمریکایی در ایالت تگزاس، تلاش کرد تا او مجبور نشود از شدت فقر گردنبد طلای یادگارمادرش را به فروش بگذارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۲:۲۴    
خبرگزاری آسوشیتد پرس به نقل از فعالان حقوق بشر اعلام کرد اختلالات اینترنتی در بحرین احتمالا عمدی و به دستور دولت بوده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۲:۱۵    
سخنگوی وزارت خارجه با بیان اینکه روند پیگیری فاجعه منا همچنان با محوریت ستاد پیگیری فاجعه منا که در معاونت کنسولی این وزارتخانه تشکیل شده، مورد توجه است ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۲:۱۲    
برای نخستین بار، یک پلیس آمریکایی به ارتباط با گروه تروریستی داعش متهم شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۲:۰۹    
خشم عربستان سعودی از گنجاندن نام این کشور در گزارش سازمان ملل درخصوص ارتش هایی که کودکان را می کشند، در نشست روز سه شنبه شورای امنیت بار دیگر مطرح شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۲:۰۳    
رئیس منطقه کردستان عراق با اعلام اینکه جنایت های داعش علیه همه ادیان و مذاهب است، گفت: داعش هیچ دین و مذهبی ندارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۲:۰۰    
جنگنده های ائتلاف بین المللی قصر صدام حسین را که تحت کنترل داعش است، بمباران کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۱:۳۹    
بنا بر گزارش ها، یک گروه هکری ایرانی موفق شده است با هک نرم افزار امن پیام رسان تلگرام به اطلاعات حساب کاربران ایرانی دست پیدا کند و همچنین تعداد بیش از 15 میلیون شماره تلفن را از طرق این اقدام هکری ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۱:۳۳    
گروهک تروریستی احرار الشام ضمن انتشار نقشه ای موقعیت گروه های مختلف مستقر در جنوب حلب را نشان داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۱:۲۴    
کارشناس سیاسی قزاق با اشاره به وجود حامیان بانفوذ سلفیه در قزاقستان بر ضرورت اعمال محدودیت های بیشتر بر فعالیت ها و تبلیغات این گروه افراطی تأکید کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۱:۰۳    
در روز اول ذیقعده سال 173 هجری، در شهر مدینه چشم به جهان گشود. این بانوی بزرگوار، از همان آغاز، در محیطی پرورش یافت که پدر و مادر و فرزندان، همه به فضایل اخلاقی آراسته بودند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۰:۴۸    
مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: پایان روز اداری فردا، آخرین مهلتی است که متقاضیان می توانند برای اعزام به عتبات عالیات در ایام عرفه، تاسوعا و عاشورای حسینی اقدام کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۰:۴۲    
مقامات استان بابل عراق اعلام کرده اند که بنا بر تصمیم جدید شورای این استان، خانه تروریست هایی که به جرم عملیات تروریستی در دادگاه های عراق محکوم می شوند، در این استان ویران خواهد شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۰:۳۳    
روسیه با بیانیه سعودی آمریکایی علیه جنبش انصارالله یمن در شورای امنیت سازمان ملل متحد مخالفت کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۰:۲۴    
تابخانه حرم مطهر حضرت عباس(علیه السلام) با برخورداری از 50 هزار کتاب در زمینه های دینی، تاریخی، مهندسی، پزشکی و غیره به مکان مناسبی جهت فعالیت پژوهشگران تبدیل شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۰:۱۵    
رژیم آل خلیفه همچنان به سرکوب معارضان این کشور که بیشتر آنها را شیعیان تشکیل می دهند، ادامه می دهد و از هیچ راهی برای سرکوب مخالفان صرف نظر نمی کند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۰:۰۶    
پایگاه اطلاع رسانی جنگی عراق از شهادت دو روحانی عراقی، به نام های "شیخ علی المالکی" و "شیخ مقصد الجبوری" خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۰:۰۰    
امام علی(علیه السلام) فرمود: هیچ بنده ای این استعفار را نمی خواند، جز آنکه خداوند گناهانش را آمرزیده و حاجت های مشروعش را بر آورده می سازد و به برکت این استغفار مال و فرزندانش را افزایش می یابد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۰۹:۵۴    
به گزارش شیعه نیوز ، پس از اعلام صریح دکتر ملک زاده، معاون پژوهشی وزارت بهداشت، مبنی بر تأیید سلامتی کامل محصولات تراریخته موجود در بازار مصرف داخلی و تأکید بر اینکه وزارت بهداشت تنها متولی اعلام ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۰۹:۵۱    
مسلمانان مرکز اسلامی دیربورن، در نشستی میان ادیانی میزبان مسیحیانی بودند که برای دیدار از کلیسای آلپنا در برنامه تبادل اعضای کلیسا به میشیگان آمده بودند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۰۹:۴۸    
اداره امنیت ملی افغانستان از بازداشت یک عضو کلیدی گروه طالبان در شمال این کشور خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۰۹:۳۶    
نقاره زنی در شب میلاد حضرت معصومه(سلام الله علیها) بعد از گذشت 6 سال تعطیلی انجام شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۰۹:۲۷    
بازداشت شیخ توفیق العامر روحانی شیعه برجسته عربستانی روز چهارشنبه وارد پنجمین سال خود شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۰۹:۲۴    
مسکو به واشنگتن خبر داده است که مخالفان مسلح در حملات خود در حلب از مواد سمی استفاده کرده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۰۱:۰۱    
گزارش های رسانه های سعودی حاکی است ارتش یمن موفق شده دوباره و در پی تشدید درگیری ها تا 10 کیلومتر در عمق خاک عربستان پیشروی کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۰۰:۴۹    
سازمان ملل دو ماه پیش، نام ائتلاف متجاوز سعودی را به علت کشتار کودکان در یمن در فهرست سیاه ناقضان حقوق کودکان قرار داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۰۰:۲۹    
مجمع جهانی صلح اسلامی به مناسبت 14 مردادماه؛ روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی، بیانیه ای منتشر کرد.