یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۰۴:۵۸Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 30 دی 1395 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 31 فروردین 1395 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 31 خرداد 1395 شیعه نیوز 31 تیر 1395 شیعه نیوز 31 مرداد 1395 شیعه نیوز 31 شهریور 1395 شیعه نیوز 30 مهر 1395 شیعه نیوز 30 آبان 1395 شیعه نیوز 30 آذر 1395 شیعه نیوز 30 بهمن 1395 شیعه نیوز 1 اسفند 1395 شیعه نیوز 1 دی 1395 شیعه نیوز 2 دی 1395 شیعه نیوز 3 دی 1395 شیعه نیوز 4 دی 1395 شیعه نیوز 5 دی 1395 شیعه نیوز 6 دی 1395 شیعه نیوز 7 دی 1395 شیعه نیوز 8 دی 1395 شیعه نیوز 9 دی 1395 شیعه نیوز 10 دی 1395 شیعه نیوز 11 دی 1395 شیعه نیوز 12 دی 1395 شیعه نیوز 13 دی 1395 شیعه نیوز 14 دی 1395 شیعه نیوز 15 دی 1395 شیعه نیوز 16 دی 1395 شیعه نیوز 17 دی 1395 شیعه نیوز 18 دی 1395 شیعه نیوز 19 دی 1395 شیعه نیوز 20 دی 1395 شیعه نیوز 21 دی 1395 شیعه نیوز 22 دی 1395 شیعه نیوز 23 دی 1395 شیعه نیوز 24 دی 1395 شیعه نیوز 25 دی 1395 شیعه نیوز 26 دی 1395 شیعه نیوز 27 دی 1395 شیعه نیوز 28 دی 1395 شیعه نیوز 29 دی 1395 شیعه نیوز 30 دی 1395 
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۵:۴۸    
به گزارش شیعه نیوز ،مراجع تقلید به پرسش هایی درباره رانندگی پاسخ داده اند. متن پرسش های مطرح شده وپاسخ این مراجع تقلید شیعیان بدین شرح است: آیت الله العظمی سیستانی ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۲:۰۶    
شیعه نیوز: رَسولُ اللَّهِ (صلی الله علیه وآله): مَنْ رَدَّ عَادِیَةَ مَاءٍ أو عَادِیَةَ نَارٍ فَلَهُ أجرُ شَهیدٍ. رسول خدا(صلی الله علیه وآله): ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۴:۳۷    
رئیس پلیس فتای نیروی انتظامی اعلام کرد که با شایعه سازان و شایعه پراکنان حادثه ی آتش سوزی ساختمان پلاسکو برخورد خواهد شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۰:۰۴    
موزه اسلامی استرالیا در ژانویه سال 2014 میلادی(بهمن ماه 1392) با سرمایه گذاری دولت این کشور در حومه شهر ملبورن افتتاح شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۰۹:۵۵    
چهارمین دادگاه بزرگ جنایی بحرین،4 شهروند سیاسی را به خاطر مسائل سیاسی به حبس ابد محکوم کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۰۹:۵۲    
وزرای امور خارجه کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در پایان نشست دیروز، 30 دی ماه، در شهر کوالالامپور ، پایتخت مالزی، بیانیه ای 22 ماده ای با موضوع راه حل هایی برای مشکلات مسلمانان میانمار صادر کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۰۹:۴۶    
رئیس دادگستری آبادان گفت: عوامل تیراندازی مراسم ختم در آبادان دستگیر شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۰۹:۲۸    
مارکل برسومه شهردار منطقه سن سرین فرانسه، از حذف غذای حلالِ جایگزین گوشت خوک در مدارس این منطقه خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۰۹:۱۳    
الطیب گفت: الازهر آماده ارائه حمایت آموزشی و تبلیغی از مسلمانان سومالی است و ما می توانیم در این راستا تعدادی از طلاب سومالی را برای تحصیل در الازهر بورسیه کنیم.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۰۹:۱۰    
مورگان فریمن بازیگر آمریکایی در مستند داستان خدا پس از حضور در حسینیه موسسه خیریه امام خویی در لندن، درباره شخصیت برجسته سیدالشهدا در عاشورا به سخنرانی پرداخت .
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۰۹:۰۷    
آستان مقدس حسینی برای تشکیل نشستی با حضور نمایندگان اعتاب مقدسه ایران، عراق و سوریه که 13 بهمن برگزار خواهد شد، آماده می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۶:۲۶    
جمعیت زیاد حاضر در محل حادثه حریق ساختمان پلاسکو کار امدادرسانی را بسیار دشوار کرده است. در تصویر زیر نیز نمایی تاسف برانگیز از حضور مردم روی ماشین آتشنشانی برای گرفتن عکس و فیلم را مشاهده می کنید.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۶:۱۷    
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۶:۰۲    
سخنگوی آتش نشانی با تشریح جزئیاتی از لحظه فروریختن ساختمان پلاسکو از وقوع چند انفجار مهیب لحظاتی پیش از ریزش ساختمان پلاسکو خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۵:۵۳    
آیت الله گرامی فعالیت کلیساهای خانگی را نگران کننده خواند و نسبت به فعالیت آنها هشدار داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۵:۵۰    
یکی از مراجع تقلید در دیدار با رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاسیت خارجی ایران خواستار ارتقای امکانات و تسهیلات به زائران عتبات مقدس شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۴    
مرکز رصد فتواهای تکفیری و افراطی وابسته به دارالافتای مصر در گزارشی نوشت: داعش از شیوه های جدیدی نظیر آتش سوزی منازل برای ایجاد رعب و وحشت استفاده می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۵:۳۸    
ارتش و کمیته های مردمی یمن در ادامه عملیات نظامی با هدف متوقف ساختن تجاوز و دفع حملات ائتلاف متجاوز سعودی، شماری از نظامیان سعودی و مزدوران این رژیم را به هلاکت رساندند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۵:۳۵    
دادگاه فدرال عالی امارات حکم بازداشت سه تن را به اتهام ارتباط با گروه تروریستی جبهه النصره صادر کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۵:۳۲    
ترکی الفیصل که عضو با نفوذ خاندان سلطنتی عربستان سعودی محسوب می شود، تاکید کرد: قانونگذاران آمریکایی به جای آنکه بر شبه نظامیان داعشی در عراق و سوریه تمرکز کنند باید بر نابودی تهدید به وجود آمده از ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۱    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حج امسال را مورد توجه قرار داد و گفت: وزیر حج عربستان از ایران برای حج امسال دعوت کرده است و سیاست کلی نظام نیز در این زمینه برقراری حج است البته 7 شرط را مدنظر قرار داده ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۵    
وزیر امور خارجه ایران از بی توجهی جامعه بین المللی به موضوع مسلمانان میانمار انتقاد کرد و خواستار تمرکز سازمان ملل متحد بر این بحران شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۹    
رئیس جمهوری سوریه در گفتگویی اعلام کرد که آتش بس و کمک های بشردوستانه اولویت مذاکرات آستانه است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۶    
سقوط بهمن بر هتلی در ایتالیا تاکنون دستکم جان 30 نفر را گرفت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۴:۳۵    
فعال بحرینی گفت: رژیم آل خلیفه برخی بقایای حزب بعث و مزدورانی از پاکستان و اردن را برای شکنجه زندانیان به خدمت گرفته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۴:۲۶    
به گزارش شیعه نیوز ظهر امروز پنجشنبه 30 دیماه 95 آقای سید رضا صالحی امیری، وزیر ارشاد با حجت الاسلام و المسلمین سید جواد شهرستانی نماینده تام الاختیار ایت الله العظمی سیستانی دیدار و گفتگو کردند .
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۸    
ایشان حفظ وحدت و انسجام میان گروههای سیاسی و غیره سیاسی را لازمه جامعه اسلامی دانسته و همگان را به پرهیز از تفرقه و اقدامات وحدت شکنانه برهذر داشتند .
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۱    
ساختمان پلاسکو در تهران فرو ریخت. متاسفانه در این حادثه 30 نفر از آتش نشانانی که به داخل ساختمان رفته بودند شهید شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۳:۳۵    
عناصر تروریستی داعش 12 نفر از جمله 4 کارمند، 4 نیروی وابسته به دولت سوریه و 4 نفر از نیروهایی را که در جریان درگیریهای قلمون به اسارت گرفته شده بودند، کشتند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۳:۲۶    
عبدالامیر یار الله فرمانده عملیات 'نینوا می آییم' اعلام کرد: نیروهای امنیتی ساختمان های فرمانداری، دادگاه، شورای شهر تلکیف شهر موصل در شمال شرقی استان نینوا آزاد شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۳:۲۳    
جریان صدر به رهبری مقتدا صدر امروز پنجشنبه با صدور بیانیه ای ملت عراق را به برگزاری تظاهرات در حمایت از ملت بحرین فراخواند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۲:۳۵    
شعله های آتش درحالی باردیگر ساختمان پلاسکو را در خود فروبرد که لحظاتی پیش شدت آتش موجب فروریختن کامل آن شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۲:۲۰    
براساس یک بررسی تازه گروه داعش، در سال 2016 تقریبا یک چهارم نواحی تحت کنترل خود را از دست داده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۶    
معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با ارائه آماری در خصوص درصد سالمندان در کشور گفت: در حال حاضر تنها 8 ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۷    
عضو پارلمان یمن از همکاری سرویس اطلاعات عربستان با القاعده در ترور مسئولین منطقه جنوب این کشور که متمایل به امارات و قطر هستند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۲    
جنگنده های نیروی هوایی ارتش ترکیه اهدافی از منطقه قندیل در شمال عراق را مورد هدف قرار داده و بمباران کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۱۱    
صالحی امیری با بیان اینکه بیش از نیمی از کاربران شبکه های اجتماعی در ایران هستند تصریح کرد: شبکه های اجتماعی بستر عظیم تبادل اطلاعات هستند که امروزه بستری برای نشر و مصرف اطلاعات شده به طوری که بیش ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۴۷    
تظاهرات گسترده مردم بحرین در اعتراض به اقدام رژیم آل خلیفه در اعدام سه جوان فعال بحرینی ادامه دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۴۱    
شیعه نیوز: متن روایت از کتاب میزان الحکمه منتشر می گردد. قال صادق علیه السلام: إعرِفُوا مَنازِلَ النّاسِ مِنّا عَلی قَدرِ رِوایَتِهم عَنّا؛ ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۸    
به گزارش شیعه نیوز ، متن سئوال و پاسخ های مراجع تقلید را منتشر می کند. * آیا سجده بر پشت دست صحیح است؟ ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۵    
کلیسای سنت پائول در گلاستر انگلستان، نمایشگاهی با نام ایمان برگزار کرده که در آغاز این مراسم امام جماعت مسجد محلی نور اذان گفت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۲۶    
در شرایطی که چند روزی بیشتر تا زمان برگزاری مذاکرات صلح سوریه در آستانه باقی نمانده، اخبار مربوط به تحولات میدانی از همکاری روزافزون مسکو و آنکارا حکایت دارد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۲۰    
جبهه تروریستی النصره مسئولیت انفجار اخیر در منطقه کفر سوسه دمشق را برعهده گرفت که در آن دستکم 10 نفر کشته شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۱۴    
نیروهای امنیتی پاکستان چهارشنبه رهبر گروه تروریستی جهنگوی یکی از گروه های هم پیمان داعش را به همراه سه تن از سرکردگان این گروه به هلاکت رساندند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۴۷    
بخش هایی از ساختمان پلاسکو در خیابان جمهوری تهران دچار آتش سوزی شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۴۱    
مسئول واحد مددکاری موسسه خیریه مهر آفرین با اشاره به اینکه تعداد کودکان فاقد شناسنامه رو به افزایش است، گفت: در این زمینه قوه قضائیه و وزارت کشور می توانند ورود کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۵    
سخنگوی ستاد بسیج مردمی عراق اعلام کرد که این نیروها هم اکنون کنترل مرزهای عراق و سوریه را به منظور ممانعت از ورود کمک برای داعش به شهر موصل در دست دارند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۲۰    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، نیروی هوایی این کشور روز چهارشنبه اولین عملیات مشترک نظامی خود را با جنگنده های ترکیه علیه داعش در شهر الباب در شرق حلب در شمال سوریه انجام داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۱۷    
آنان فلسفه ی بعثت عیسی مسیح را تنها نجات بشر دانسته ا ند؛ به گونه ای که هر نوع قضاوت و داوری در مورد خوبی یا بدی اعمال مردم توسط عیسی مسیح را مردود دانسته و این اعمال را از ساحت جناب مسیح دور دانسته ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۰۸    
رئیس جمهوری پیشین لبنان فاش کرد که دیکتاتور وقت لیبی در یکی از دیدارهای آنها، از وی درخواست کرده بود به دین مبین اسلام مشرف شود.