چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۵:۵۷Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 30 آذر 1395 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 31 فروردین 1395 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 31 خرداد 1395 شیعه نیوز 31 تیر 1395 شیعه نیوز 31 مرداد 1395 شیعه نیوز 31 شهریور 1395 شیعه نیوز 30 مهر 1395 شیعه نیوز 30 آبان 1395 شیعه نیوز 30 دی 1395 شیعه نیوز 30 بهمن 1395 شیعه نیوز 1 اسفند 1395 شیعه نیوز 1 آذر 1395 شیعه نیوز 2 آذر 1395 شیعه نیوز 3 آذر 1395 شیعه نیوز 4 آذر 1395 شیعه نیوز 5 آذر 1395 شیعه نیوز 6 آذر 1395 شیعه نیوز 7 آذر 1395 شیعه نیوز 8 آذر 1395 شیعه نیوز 9 آذر 1395 شیعه نیوز 10 آذر 1395 شیعه نیوز 11 آذر 1395 شیعه نیوز 12 آذر 1395 شیعه نیوز 13 آذر 1395 شیعه نیوز 14 آذر 1395 شیعه نیوز 15 آذر 1395 شیعه نیوز 16 آذر 1395 شیعه نیوز 17 آذر 1395 شیعه نیوز 18 آذر 1395 شیعه نیوز 19 آذر 1395 شیعه نیوز 20 آذر 1395 شیعه نیوز 21 آذر 1395 شیعه نیوز 22 آذر 1395 شیعه نیوز 23 آذر 1395 شیعه نیوز 24 آذر 1395 شیعه نیوز 25 آذر 1395 شیعه نیوز 26 آذر 1395 شیعه نیوز 27 آذر 1395 شیعه نیوز 28 آذر 1395 شیعه نیوز 29 آذر 1395 شیعه نیوز 30 آذر 1395 
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۳۹    
در مقطع فعلی عملیاتهای ارتش و نیروهای مقاومت با هدف زمین گیر کردن داعش و توقف پیشروی آنان در حومه مناطق مهم استان حمص صورت می گیرد اما به نطر می رسد با اعزام تدریجی نیرو عملیاتی بزرگ در آینده انجام ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۱۸    
شورای همکاری خلیج فارس در بیانیه ای ترور آندری کارلوف سفیر روسیه در ترکیه را محکوم کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۵۱    
گزارش های تلویزیونی رسانه های سوری انبارها و مخازن بی شمارسلاح های سبک و سنگین و توپ ها و راکت ها و سیستم های پیچیده جنگی را نشان داد و از وجود انبارهای مواد غذائی کافی برای چندین شهر پرده برداشت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۴۸    
به گزارش شیعه نیوز ، شبکه خبری الجزیره قطر عصر امروز (سه شنبه) گزارش داد که بنا بر اعلام خبرگزاری اعماق وابسته به داعش ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۴۵    
چند بانک قطری اعلام کرده اند به دنبال سرمایه گذاری مشترک برای ایجاد سومین بانک بزرگ شریعت اسلامی در خاورمیانه هستند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۴۵    
تصاویر زیر را برنهارد مورتیز (1859-1939) شرق شناس آلمانی در سال 1910 ثبت کرده است که هم اکنون در آرشیو کتابخانه ی کنگره ی آمریکا نگهداری می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۰    
یک مرکز تحقیقات پزشکی تونس اعلام کرد که از شبکه الجزیره قطر به دلیل انتشار فیلم کذب شکایت می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۷    
مراسم تشییع و خاکسپاری 3 تن از شهدای مدافع حرم، روز چهارشنبه در قم برگزار می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۴    
به گزارش شیعه نیوز ،شبکه خبری اسکای نیوز عربی بعد از ظهر امروز (سه شنبه) گزارش داد که بنا بر اعلام سازمان ملل متحد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۴    
یک قاضی دیوان عدالت اداری گفت: قانون گذار، کلاهبرداری رایانه ای را شفاف تعریف نکرده است با این حال مجازات یک تا پنج سال و در برخی موارد شلاق را برای این نوع از جرائم تعیین کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۱    
شبکه خبری الحدث بعد از ظهر امروز (سه شنبه) گزارش داد که دادگاه عالی کیفری اردن، قاتل ناهض حتر ، نویسنده متهم به توهین به ذات الهی را به اعدام با چوبه دار محکوم کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۸    
صدر اعظم آلمان ورود یک کامیون به بازار کریسمس شهر برلین را تروریستی خواند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۵    
دولت سوریه در راستای اجرای قطعنامه اخیر شورای امنیت، با اعزام 20 نیروی سازمان ملل به شهر حلب موافقت کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۲    
از آغاز عملیات خروج تروریستها تا کنون 15 هزار و 500 نفر از شرق حلب خارج شده اند. ارتش سوریه نیز امروز از آنها خواست که هر چه سریعتر خارج شوند تا نیروهای خنثی سازی مین کار خود را آغاز کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۲    
نایب رئیس شورای مفتی های روسیه از راه اندازی شبکه ماهواره ای اسلامی در روسیه در سال 2017 میلادی خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۴:۰۶    
سارقان مسلح در غرب تهران مرتکب سه سرقت مسلحانه شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۳:۵۷    
رسانه های آلمان گزارش دادند گزارش داد که مظنون حمله تروریسی در بازار کریسمس در مرکز برلین ملیتی پاکستانی دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۸    
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، با تاکید بر شناسایی نیازمندان و محرومان، بر فراهم شدن بستر و امکانات زیارت آسان تاکید کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۳:۱۹    
عضو شورای عالی حوزه های علمیه گفت: مسلمانان در ترسیم نقشه دنیا غایب بودند و امروز نیز ما صدمه و آسیب همین غایب بودند را می بینیم؛ برای حضور در نقشه جهانی نیازمند کار اساسی در حوزه هستیم ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۳:۱۰    
نیروهای پیشمرگه در مرداد ماه گذشته یک نوجوان 15 ساله که کمربند انتحاری به خود بسته بود را دستگیر کردند. او می گوید نتوانسته خود را منفجر کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۷    
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای از هموطنان ایرانی خواست که تا اطلاع ثانوی از سفرهای غیرضروری به ترکیه خودداری کنند
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۱    
رئیس جمهور روسیه در واکنش به ترور سفیر این کشور در ترکیه اظهار کرد که این اقدام آشکار اقدامی تحریک آمیز برای تضعیف تلاش های دو کشور برای حل وفصل بحران است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۵۵    
قطر و لیختن اشتاین با حمایت برخی کشورهای عربی و غربی پیش نویس قطعنامه ای را برای محاکمه "مجرمان جنگی" در سوریه به مجمع عمومی سازمان ملل ارائه کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۵۲    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: روز گذشته، 3 تصادف در جاده های کشور رخ داد که یکی از آنها به دلیل خواب آلودگی راننده منجر به مرگ 3 نفر و مجروحیت 3 تن دیگر شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۴۹    
بنابر اعلام پلیس زوریخ عامل حمله شب گذشته به مسجدی در این شهر کشته شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۴۶    
با کاهش قیمت نفت و افزایش فشارهای اقتصادی عربستان، انتظار می رود کشورهای غربی دیگر از همپیمان وفادار خود در ریاض حمایت نکنند و این مسأله در نهایت به سقوط آل سعود منجر شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۴۶    
نیروهای ویژه الحشد الشعبی با نفوذ به پایگاه تروریست های داعش چندین تن از فرماندهان و افراد مهم این گروهک را از پای در آوردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۴۰    
کاهش جمعیت جوان کشور(در مقایسه یا دهه ها و سال های گذشته)یکی از چالش هایی است که نیروی انسانی جامعه را به عنوان یکی از اصلی ترین سرمایه های این مرز و بوم هدف قرار می دهد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۲۸    
رسانه های محلی اعلام کردند، چند ساعت پس از انتشار خبر ترور سفیر روسیه در ترکیه، جسد یک دیپلمات دیگر روس نیز که به ضرب گلوله کشته شده بود، در خانه اش واقع در مسکو کشف شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۲۵    
برنامه های رئیس جمهور جدید آمریکا برای اتخاذ موضعی سخت در مقابل ایران، موجب جرات یافتن و دلگرمی مقامات سعودی شده است...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۲۵    
نیروهای یکی از گروه های مسلح در موصل، از اسیران داعش به سبک این گروهک تروریستی انتقام گرفتند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۱۸    
رسانه های وابسته به کشورهای حوزه خلیج فارس با متوجه کردن اتهامات خود به رسانه های ایرانی قصد دارند تا بر جنایات رسانه ای خود سرپوش بگذارند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۱۵    
آل خلیفه و حامیانش در بحرین هرسال مراسمی را در شانزدهم دسامبر تحت عنوان تاج گذاری حاکم خود جشن می گیرند؛ اما در این جشن که تلاش می شود در رسانه های بحرین به عنوان یک روز ملی معرفی شود ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۱:۴۲    
چهار کارمند کمیته بین المللی صلیب سرخ توسط افراد ناشناس در ولایت قندوز افغانستان ربوده شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۱:۳۶    
یکی از فرماندهان الحشد الشعبی اعلام کرد که این نیروها در 3 کیلومتری شهر تلعفر مستقر شده اند و منتظر دستور نخست وزیر برای آغاز عملیات ورود به شهر هستند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۱:۳۳    
به گزارش شیعه نیوز ، خبرنگار خبرگزاری آناتولی ترکیه صبح روز سه شنبه گزارش داد: یک قایق حامل پناهجویان در سواحل ترکیه غرق شد. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۱:۲۷    
به گزارش شیعه نیوز ، آیت الله العظمی صافی به پرسشی درباره صیغه خواهر وبرادری پاسخ گفته است. متن پرسش مطرح شده وپاسخ این مرجع تقلید شیعیان بدین شرح است: ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۱:۲۱    
' باسوکی تجاهاجا پورناما' (آهوک) فرماندار مسیحی جاکارتا پایتخت اندونزی روز سه شنبه در دادگاه حضور یافت تا به اتهام توهین به اسلام محاکمه شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۸    
شهروند اهل فوعه کفریا با اشاره به اینکه در مقابل خروج نزدیک به 10 هزار تروریست از حلب تنها 500 نفر از فوعه کفریا خارج شدند گفت ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۵    
مسئولان امنیتی بحرین پس از قطع ارسال آب شرب، با قرار دادن سیم های خاردار و تپه های شنی در ورودی های منطقه الدراز، حلقه محاصره ساکنان این شهرک را تنگ تر کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۲    
به گزارش شیعه نیوز ، چند تن از مراجع تقلید به پرسشی هایی مربوط به دوران نامزدی پاسخ گفته اند. متن پرسش های مطرح شده وپاسخ این مراجع تقلید شیعیان بدین شرح است: آیت الله العظمی سیستانی ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۱:۰۳    
آیت الله العظمی صافی گلپایگانی با اشاره به دو مشکل سرطان و اعتیاد در کشور، بیان داشتند: باید با همفکری و همکاری این دو مشکل، هم از جهت پیشگیری و هم از جهت درمان، بررسی گردد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۱:۰۰    
آیت الله العظمی وحید خراسانی گفتند: کار وزارت بهداشت در اجرای طرح تحول سلامت ارزشمند است و دعای بیماران را به دنبال دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۴    
وکیل مدافع تعدادی از متهمان پرونده سفارت عربستان از مفتوح بودن بخشی از این پرونده در دادسرا خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۱    
یک مقام سوری، نام افسران خارجی را که موجب تأخیر در فرایند انتقال تروریست ها شدند، فاش کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۰:۳۳    
شورای مسلمانان انگلیس، در بیانیه ای از افزایش حملات به مسلمانان، مساجد و اماکن اسلامی در این کشور ابراز نگرانی کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۰:۳۰    
در پی تروریست خواندن جوانان مناطق شیعه نشین القدیح و العوامیه از سوی عبدالحلیم الکیدار شهردار شهرستان تاروت این کشور ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۰:۲۴    
منابع سوری از خروج شماری دیگر از مردم بی دفاع شهرک های محاصره شده کفریا و فوعه و حرکت آنها به سمت حلب خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۰:۲۴    
شکارچیان اماراتی که به عزم صید پرندگان کمیاب به پاکستان سفر کرده بودند، مورد حمله تروریستی قرار گرفتند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۰:۱۸    
در گذشته کافران مسلمانان را می کشتند، اما اکنون مسلمانان همدیگر را به نام توحید و اسلام می کشند و این بیماری خطرناکی است که باید توسط علما و اندیشمندان درمان شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۰:۱۵    
مسجد الخلیل، مسجد اصلی مولنبیک در بروکسل میزبان شام کریسمسی با حضور صدها نفر از ساکنان شهر اعم از مسلمانان و غیرمسلمانان شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۰:۱۲    
شیعه نیوز: متن روایت از کتاب بحارالانوار منتشر می گردد. قال رسول الله(صلی الله علیه وآله): یَا عَلِیُّ أَعْمَالُ شِیعَتِکَ تُعْرَضُ عَلَیَّ فِی کُلِ جُمُعَةٍ فَأَفْرَحُ بِصَالِحِ أَعْمَالِهِمْ وَ ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۰:۰۹    
مدارس در نبود سرانه های دولتی برای تأمین مایحتاج مورد نیاز مدرسه و هزینه های جاری از خانواده ها کمک های مالی دریافت می کنند و در این میان احتمال وقوع سوءاستفاده هایی وجود دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۰:۰۳    
' مایکل فالون' وزیر دفاع انگلیس عصر روز دوشنبه تایید کرد که ارتش عربستان سعودی، در جریان جنگ یمن از بمب های خوشه ای انگلیسی استفاده کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۹:۵۷    
اتحادیه عرب با صدور بیانیه ای از قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد برای اعزام سریع ناظران بین المللی به حلب استقبال کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۹:۵۴    
استفان دی میستورا فرستاده ویژه بین المللی به سوریه گفت که قرار است مذاکرات سوریه روز 8 فوریه 2017 (18 بهمن 95) در ژنو برگزار خواهد شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۹:۵۱    
در پی ترور سفیر روسیه، رسانه ها، عکس هایی از قاتل در دیدار با رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه منتشر کردند که ثابت می کند این شخص، عضو حزب حاکم بود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۹:۲۷    
ایران از طریق گروه های شبه نظامی هوادار خود با گروه های تروریستی در شرق حلب وارد مذاکره شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۹:۲۱    
جوامع جدید فضا را برای ارتباطات چهره به چهره و صمیمی به حداقل کاهش داده اند، این مسئله که ریشه در تراکم جمعیتی و اخلاقی و وسعت و گستره زیاد شهرها دارد، پیامدهای مختلفی به دنبال داشته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۹:۱۸    
خاطر نشان می شود که "آندری کارلوف" سفیر روسیه در آنکارا در پی تیراندازی یک فرد به وی کشته شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۹:۰۹    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا می گوید کشورش بحث حضور قاسم سلیمانی در حلب و نحوه برخورد با این موضوع را با متحدانمان در شورای امنیت سازمان ملل بررسی خواهد کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۹:۰۶    
فرماندار ویژه بابل قتل برادر زن به دست داماد را بر سر مسایل مالی تایید کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۹:۰۰    
عصر روز دوشنبه 29 آذر ماه، علی رغم اعلام رسمی فرمانداری شهر مشهد مبنی بر ممنوعیت هرگونه تجمع در مقابل کنسولگری ترکیه، تجمعی اعتراضی در مقابل این کنسولگری شکل گرفت ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۸:۵۴    
سفارت ایران در ترکیه اعلام کرد ارائه کلیه خدمات کنسولی در سرکنسولگری های ایران در استانبول ، ترابوزان و ارزروم فردا سه شنبه تعطیل خواهد بود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۸:۴۸    
رییس قوه قضاییه آزادسازی حلب را موجب تغییرات اساسی در معادلات منطقه ای و فرامنطقه ای دانست و گفت: این اتفاق تمام برنامه های غربی ها و اذناب منطقه ای آن ها را بر هم زد و از این جهت اثرات بسیار مهمی ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۸:۳۹    
پلیس آلمان راننده کامیون مظنون به حمله به حاضران در یک بازار کریسمس در برلین که به کشته شدن 12 نفر منجر شد را دستگیر کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۲:۳۰    
نماینده سوریه در سازمان ملل، اسامی افسران سعودی، قطری، اردنی و ترک را که تلاش کردند با اختفا در میان تروریست ها از حلب خارج شوند، اعلام می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۲:۲۱    
گروه تروریستی تکفیری داعش مدعی شد که یک فروند بالگرد روسیه را بر فراز فرودگاه نظامی تیفور در شرق حمص هدف قرار داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۲:۰۶    
به گزارش شیعه نیوز ، رجب طیب اردوغان، رییس جمهوری ترکیه در تماس تلفنی با ولادیمیر پوتین، همتای روس خود، وی را در جریان آخرین تحولات در پی ترور سفیر مسکو در آنکارا قرار داد. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۱:۵۱    
منابع رسانه ای از تیراندازی در یک مرکز اسلامی در زوریخ پایتخت سوئیس که حداقل سه زخمی برجای گذاشته، خبر دادند
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۱:۳۶    
به گزارش شیعه نیوز ، در پی کشته شدن سفیر روسیه در ترکیه، نشست اضطراری امنیت ملی روسیه به ریاست ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه آغاز شد. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۱:۲۱    
رییس جمهوری آمریکا تاکید کرد روسیه در انتخابات ریاست جمهوری این کشور دخالت کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۱:۰۳    
به گزارش شیعه نیوز ، فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه اعلام کرد که مذاکرات سوریه هشتم فوریه در شهر ژنو از سرگرفته خواهد شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۰:۵۷    
به گزارش شیعه نیوز ، وی در کنفرانس خبری اخیر خود علیرغم مقابله لفظی با روس ها از هرگونه اظهارنظر در مورد انگیزه های روسیه برای هک کردن شبکه های رایانه ای وابسته به احزاب سیاسی این کشور خودداری کرد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۰:۴۲    
ایران این توانایی را دارد تا به منبع ثبات و آرامش منطقه خاورمیانه تبدیل شود. در حقیقت پس از گذشت یک سال پرتلاطم دیگر در خاورمیانه ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۰:۲۴    
یک اندیشکده آمریکایی به رییس جمهور منتخب این کشور توصیه کرده که وقت باقی مانده برای بیرون راندن ایران از سوریه را از دست ندهد و با تمرکز بر فلج کردن ناوگان هوایی ایران، کار را شروع کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۰:۰۹    
به گزارش شیعه نیوز ، کاخ ریاست جمهوری رووسیه از گفت و گوی تلفنی روسای جمهوری این کشور و کشورمان در رابطه با بحران سوریه به ویژه اوضاع شهر حلب خبر داد. ...