پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۰۳:۰۷Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 10 مرداد 1395 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 31 فروردین 1395 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 31 خرداد 1395 شیعه نیوز 31 تیر 1395 شیعه نیوز 31 شهریور 1395 شیعه نیوز 30 مهر 1395 شیعه نیوز 30 آبان 1395 شیعه نیوز 30 آذر 1395 شیعه نیوز 30 دی 1395 شیعه نیوز 30 بهمن 1395 شیعه نیوز 1 اسفند 1395 شیعه نیوز 1 مرداد 1395 شیعه نیوز 2 مرداد 1395 شیعه نیوز 3 مرداد 1395 شیعه نیوز 4 مرداد 1395 شیعه نیوز 5 مرداد 1395 شیعه نیوز 6 مرداد 1395 شیعه نیوز 7 مرداد 1395 شیعه نیوز 8 مرداد 1395 شیعه نیوز 9 مرداد 1395 شیعه نیوز 10 مرداد 1395 شیعه نیوز 11 مرداد 1395 شیعه نیوز 12 مرداد 1395 شیعه نیوز 13 مرداد 1395 شیعه نیوز 14 مرداد 1395 شیعه نیوز 15 مرداد 1395 شیعه نیوز 16 مرداد 1395 شیعه نیوز 17 مرداد 1395 شیعه نیوز 18 مرداد 1395 شیعه نیوز 19 مرداد 1395 شیعه نیوز 20 مرداد 1395 شیعه نیوز 21 مرداد 1395 شیعه نیوز 22 مرداد 1395 شیعه نیوز 23 مرداد 1395 شیعه نیوز 24 مرداد 1395 شیعه نیوز 25 مرداد 1395 شیعه نیوز 26 مرداد 1395 شیعه نیوز 27 مرداد 1395 شیعه نیوز 28 مرداد 1395 شیعه نیوز 29 مرداد 1395 شیعه نیوز 30 مرداد 1395 شیعه نیوز 31 مرداد 1395 
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۲۳:۴۵    
یگان موشکی ارتش یمن در واکنشی انتقام جویانه و در پاسخ به ادامه حملات متجاوزانه ائتلاف سعودی، دومین موشک بالستیک زلزال3 را به سمت یکی از پایگاه های سعودی در نجران شلیک کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۲۳:۳۰    
نهم مردادماه 1366 شمسی، مراسم برائت از مشرکین که از سوی حجاج در مکه مکرمه برگزار شد، توسط دولت سعودی با خشونت سرکوب شد و در این بین بسیاری از حجاج ایرانی به شهادت رسیدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۲۳:۱۲    
نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در سخنانی ضمن تاکید بر اینکه تغییر نام گروه تروریستی جبهه النصره پیروزی برای مقاومت محسوب می شود، عادی سازی روابط ریاض و تل آویو را زشت دانست.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۲۲:۵۴    
در انفجار خودروی بمب گذاری شده خودروهای نظامی ائتلاف عربی تحت امر عربستان سعودی در شهر عدن در جنوب یمن هدف قرار گرفت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۲۲:۳۹    
نیروهای امنیتی و داوطلب مردمی عراق در پایان دومین روز عملیات آزادسازی جزیره استراتژیک الخالدیه موفق شدند، 20 کیلومتر مربع از مساحت این جزیره را از لوث داعش پاکسازی کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۲۲:۲۱    
ر پی جنجال ها بر سر گردهمایی ملی دموکرات های آمریکا و سخنان انتقادآمیز خانواده یک سرباز مسلمان کشته شده در عراق علیه ترامپ ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۲۲:۰۳    
درحالیکه تنها پنج روز به آغاز مسابقات المپیک ریو مانده، نگرانی ها از احتمال وقوع حملات تروریستی در برزیل افزایش یافته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۲۱:۴۶    
وزیر امور خارجه سوریه از تمایل دمشق برای شرکت در دور بعدی مذاکرات صلح این کشور خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۲۱:۲۹    
پلیس هند با یورش به راهپیمایی مردم کشمیر در منطقه بدگام ، سید حسن الموسوی الصفوی رئیس حزب انجمن شرعی شیعیان این منطقه را دستگیر کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۲۱:۰۵    
به گزارش شیعه نیوز ، این حمله در منطقه المنصوره در عدن روی داده است و منجر به کشته و زخمی شدن شمار زیادی شده است. این خبر به جزئیات بیشتر و شمار دقیق کشته ها و زخمی ها هیچ اشاره ای نکرده است. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۶:۰۷    
جامعه کاتولیک فرانسه از مسلمانان این کشور برای حضور در مراسم یادبود کشیش مقتول به دست داعش، دعوت به عمل آورد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۵:۵۰    
منابع عراقی از ادامه اقدامات مردمی ضد تروریست های داعش در شهر موصل و وحشت تکفیری ها خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۵:۴۱    
دادگاه "تمییز" عراق، احکام اعدام صادره علیه محکومان جنایت پادگان نظامی "اسپایکر" تکریت را تأیید کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۵:۳۲    
همزمان با سالروز شهادت امام صادق(علیه السلام) دسته های مختلف عزاداری از نقاط مختلف نجف اشرف برای عزاداری و عرض تسلیت به امیرالمؤمنین(علیه السلام) خود را به حرم مطهر رساندند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۴:۳۷    
مخالفان خارج نشین سوریه طی نشستی با شورای میهنی کُرد در استانبول بر سر تشکیل نیروی نظامی جایگزین نیروهای سوریه دموکراتیک برای مبارزه با داعش توافق کردند تا تروریست های مورد حمایت عربستان و قطر از ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۴:۲۰    
سازمان پزشکان بدون مرز نسبت به قطحی در مناطق تحت اشغال بوکوحرام در شمال شرق نیجریه هشدار داده و از مرگ تعداد زیادی از کودکان در این مناطق به دلیل سوء تغذیه خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۳:۵۹    
مدیر کل اداره پلیس استان الشمالیه بحرین مدعی شد که حجت الاسلام و المسلمین سید مجید المشعل رئیس مجلس علمای این کشور در پی تحریک دیگران نسبت به ارتکاب اعمال خلاف قانون و شرکت در تجمع غیرقانونی بازداشت ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۳:۳۵    
امام صادق(ع) برای شیعیان نامه ای نوشتند و امر فرمودند که آن را به صورت درسی فرا گیرند و در فقرات آن تأمل کرده و متعهد شوند که به آن عمل کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۳:۱۷    
در حالیکه چهل روز از لغو تابعیت شیخ عیسی قاسم عالم برجسته بحرینی می گذرد، شیعیان این کشور هم چنان به حضور خود در کنار بیت این روحانی برجسته ادامه می دهند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۳:۱۱    
مسجد امام علی در کپنهاک دانمارک، امروز ساعت 6 بعد از ظهر مراسمی به مناسبت سالروز شهادت ششمین امام شیعیان، امام صادق (ع) برگزار می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۳:۰۲    
رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین گفت: امسال استفاده از فضای مجازی را توسعه دادیم و با تشکیل گروه مستقل و همکاری اپراتورها ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۲:۴۷    
رهبر کاتولیک های جهان در اظهاراتی در لهستان گفت جنگ در سوریه موجب درد و رنج بسیاری شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۲:۴۱    
بحرین شنبه هفته آینده میزبان نشستی ضد ایرانی با عنوان "تهدیدات ایران نسبت به امنیت بشری در کشورهای عربی" خواهد بود که از سوی " اتحادیه عربی حقوق بشر" و با نظارت "احمد ابراهیم ملا" رئیس مجلس نمایندگان ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۲:۳۲    
معاون فنی مهندسی و خدمات ترافیک پلیس راهور ناجا از کلید خوردن پروژه چاپ و ارسال کارت هوشمند وسایل نقلیه خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۲:۲۹    
رئیس کمیته مزد کانون عالی شوراهای کار کشور گفت: هر ساله وعده هایی از سوی این دولت و یا دولت های پیشین به کارگران داده می شود، اما تاکنون هیچ یک از آن ها به مرحله اجرایی شدن نرسیده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۲:۲۳    
کی از ابزار واسلحه های استعمار برای نابودی هویت ملت ها اعتیاد آنها به مواد مخدر است.اعتیاد به مواد مخدر نابود کننده استعداد های جسمی وروحی وفکری انسان است ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۲:۱۴    
رئیس سازمان حج و زیارت با تاکید بر اینکه امسال امکان صدور ویزای عربستان برای زائران ایرانی وجود ندارد، گفت: ادعای اعزام به حج تمتع به صورت آزاد، کلاهبرداری برخی شیادان است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۲:۰۸    
رئیس پلیس فتا به شهروندان توصیه کرده که از پیام رسان تلگرام استفاده نکنند، زیرا اطلاعات بارگذاری شده در این سرور توسط بیگانگان مورد سوء استفاده قرار می گیرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۱:۵۷    
روزنامه ایندیپندنت با اشاره به اینکه 31 هزار زن عضو گروه تروریستی داعش در مرحله بارداری قرار دارند، نقش زنان داعشی در ترویج ایدئولوژی تکفیری را تشریح کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۱:۵۴    
منابع محلی بحرین از شهادت یک معارض این کشور در زندان های حکومت بحرین خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۱:۴۵    
بانوی شیعه انگلیسی، پس از آنکه برای دیدن خانواده اش به پاکستان سفر کرد، به اتهام شیعه بودن، توسط یکی از اعضای خانواده خود مورد سوء قصد قرار گرفت و به شهادت رسید.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۱:۳۶    
رئیس جمهور سابق یمن تأکید کرد که ایران جز حمایت نظامی هیچ حمایت دیگری از یمن نکرده است و ما به هیچ کسی نیاز نداریم.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۱:۲۷    
حضور من به عنوان یک روحانی در این رشته به مذاق خیلی ها خوش نیامد و افرادی بودند که با پافشاری نمی خواستند من به عنوان یک روحانی بولینگ و بیلیارد بازی کنم اما نتوانستند من را تسلیم کنند!
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۱:۱۶    
اعتیاد به انواع قمار و برد و باخت،زمینه کینه و انتقام جویی را فراهم کرده و یا احساس پیروزی و بُرد کاذب می کند.قمار انسان را لا ابالی کرده، روابط خانوادگی را از هم می پاشد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۰:۰۰    
امروزه از نظر علمی هم ثابت شده که اعتیاد به مصرف مشروبات الکلی برای مصرف کننده عواقب ناکوارجسمی وروحی وروانی دارد: "نوشابه های الکلی پس از مصرف،سریعاً جذب خون می شود وخون به مغز ونخاع رفته ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۹:۵۷    
بر اساس آخرین آمار استخراج شده تا پایان سال 1394 آمار میانسالان به 44 درصد افزایش و جوانان به 26.3 درصد کاهش یافته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۹:۴۲    
مطابق توافق بین حرکت انصارالله و حزب کنگره ملی یمن ، یک شورای عالی سیاسی برای اداره این کشور جنگ زده تشکیل می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۹:۳۶    
یک گروه بین الادیانی جدید با هدف مبارزه با اسلام هراسی در غرب و از بین بردن حس ضد اسلامی، در ایالت "اوهایو" آمریکا آغاز به کار کرد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۹:۲۴    
ائتلاف سعودی اعلام کرد این نیروهای ارتش عربستان طی ممانعت از نفوذ نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن کشته شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۹:۱۸    
شورای فرانسوی دین اسلام از مسلمانان خواست، به منظور همبستگی و همدردی با مسیحیان در پی حمله به کلیسایی در فرانسه و قتل کشیش آن، روز یکشنبه، دهم مرداد به کلیساها بروند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۹:۱۵    
ما یقین داریم که نیروهای ایرانی و سپاه در عملیات آزادسازی موصل مشارکت خواهند کرد واین مسئله باعث نگرانی سنی ها هم شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۹:۰۶    
اگر انسان بتواند همه امور زندگی خود را علیرغم تلاش برای رسیدن به مراتب والای بندگی به خداوند متعال واگذار کند و به پروردگار به عنوان خالق بی همتا اعتماد کند، برای او کافی است اگرچه رسیدن به این مقام ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۹:۰۳    
اصغر جهانگیر رئیس سازمان زندان های کشور با ارائه آماری از میزان زندانیان کشور گفت: هم اکنون بیش از 220 هزار نفر در زندانها محبوس هستند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۸:۵۲    
سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان که در مراسم بزرگداشت ابوخلیل از فرماندهان عالی رتبه حزب الله سخنرانی می کرد، با اشاره به تحولات منطقه، رفتار حاکمان عربستان سعودی را به شدت مورد حمله قرار داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۸:۴۶    
شیعیان بحرین در سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) در کنار منزل شیخ عیسی قاسم در منطقه الدراز به سوگواری پرداختند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۸:۴۰    
رسانه های کویتی از صدور بخشنامه های امنیتی جدید کویت برای اخراج پناهندگانی که برخلاف قوانین اقامت رفتار کنند، خبر دادند.