شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۳:۵۹Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 5 بهمن 1395 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 31 فروردین 1395 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 31 خرداد 1395 شیعه نیوز 31 تیر 1395 شیعه نیوز 31 مرداد 1395 شیعه نیوز 31 شهریور 1395 شیعه نیوز 30 مهر 1395 شیعه نیوز 30 آبان 1395 شیعه نیوز 30 آذر 1395 شیعه نیوز 30 دی 1395 شیعه نیوز 1 اسفند 1395 شیعه نیوز 1 بهمن 1395 شیعه نیوز 2 بهمن 1395 شیعه نیوز 3 بهمن 1395 شیعه نیوز 4 بهمن 1395 شیعه نیوز 5 بهمن 1395 شیعه نیوز 6 بهمن 1395 شیعه نیوز 7 بهمن 1395 شیعه نیوز 8 بهمن 1395 شیعه نیوز 9 بهمن 1395 شیعه نیوز 10 بهمن 1395 شیعه نیوز 11 بهمن 1395 شیعه نیوز 12 بهمن 1395 شیعه نیوز 13 بهمن 1395 شیعه نیوز 14 بهمن 1395 شیعه نیوز 15 بهمن 1395 شیعه نیوز 16 بهمن 1395 شیعه نیوز 17 بهمن 1395 شیعه نیوز 18 بهمن 1395 شیعه نیوز 19 بهمن 1395 شیعه نیوز 20 بهمن 1395 شیعه نیوز 21 بهمن 1395 شیعه نیوز 22 بهمن 1395 شیعه نیوز 23 بهمن 1395 شیعه نیوز 24 بهمن 1395 شیعه نیوز 25 بهمن 1395 شیعه نیوز 26 بهمن 1395 شیعه نیوز 27 بهمن 1395 شیعه نیوز 28 بهمن 1395 شیعه نیوز 29 بهمن 1395 شیعه نیوز 30 بهمن 1395 
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۵:۳۲    
نیروهای امریکایی عملا در پایگاه عین الاسد، در غرب استان الانبار و القیاره در جنوب استان نینوا پایگاه نظامی بزرگی ساخته اند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۵:۱۲    
پلیس نیجریه با حمله به راهپیمایی هواداران رهبر جنبش اسلامی نیجریه در ابوجا اقدام به استفاده از گاز اشک آور کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۳:۰۹    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در واکنش به سخنان اخیر وزیر امور خارجه عربستان سعودی، اظهار داشت: این ادعاها قلب و وارونه جلوه دادن حقایق جاری در منطقه است و این عربستان سعودی است که بسترساز اصلی پیدایش و ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۲:۱۲    
دولت میانمار در ادامه سیاست های خود علیه مسلمانان روهینگیا، سیستمی شبیه طرح پیشنهادی رئیس جمهور آمریکا را برای ثبت اطلاعات روهینگیایی ها و نظارت بر تحرکات آن ها به کار گرفته است!
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۰:۵۴    
پلیس فدرال عراق روز سه شنبه اعلام کرد، گروه تروریستی داعش خانه های شهروندان عراقی در منطقه سومر در جنوب شرق موصل را هدف حمله های خمپاره ای قرار داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۰:۰۶    
به دنبال بارش های سنگین روز گذشته افزون بر 80 درصد از مدارس قدیمی و خشت و گلی در نقاط مختلف شهرستان خاش به شدت آسیب دیده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۹:۳۷    
دو سارق حرفه ای که در تحقیقات پلیس فتای استان مرکزی به اتهام سرقت های میلیونی از کارت های عابربانک دستگیر شده بودند، به سرقت 100 تن آهن آلات در پنج استان کشور اعتراف کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۹:۱۰    
آمریکا در پی ساخت یک پایگاه نظامی در استان الحسکه سوریه است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۹:۰۷    
جنگنده های ارتش روسیه و سوریه مواضع گرو.ه تروریستی داعش در محور جنوبی شهر دیرالزور در شرق سوریه را هدف حملات خود قرار دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۹:۰۴    
چندی پیش خبر و عکس هایی در تیتر یک رسانه ها و نشریات منتشر شد به نوعی که در برخی رسانه های معتبر جهان نیز بازتاب داشت، عکس ها مربوط به افرادی بودند که در گورهای تهران شب را سپری می کردند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۸:۵۲    
سازمان پزشکی قانونی در اطلاعیه ای اعلام کرد: احراز هویت شش فوتی حادثه پلاسکو به اتمام رسید.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۸:۵۲    
دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل با سیدحسن نصرالله دیدار و رایزنی کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۶:۳۹    
هیأت مخالفان سوری در نشست آستانه اعلام کرد از بیانیۀ پایانی این نشست که از سوی روسیه، ایران و ترکیه صادر شده است راضی نیست.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۶:۳۶    
صباح الخالد الصباح وزیر امور خارجه و معاون نخست وزیر کویت به منظور دیدار و گفت وگو با مقامات کشورمان فردا (چهارشنبه) به تهران می آید.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۶:۲۴    
نیروهای ارتش لیبی از کشته شدن سرکرده گروه تروریستی أنصار الشریعه در جریان درگیری ها در منطقه قنفوده در غرب بنغازی واقع در شرق لیبی خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۶:۲۴    
نیروهای امنیتی بحرین امروز با یورش به جزیره ستره و بازرسی منازل تعدادی از شهروندان، 10 نفر از آنها را بازداشت کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۶:۱۸    
هزاران نفر در آمریکا با پیوستن به کمپینی در توئیتر حمایت خود را از بانوی مسلمانی که هدف حمله اسلام ستیزان قرار گرفته است، اعلام کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۶:۱۲    
رئیس جمهور مصر از کشف هزار تُن مواد منفجره در این کشور خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۶:۰۹    
بیانیه پایانی مذاکرات آستانه درباره سوریه با حضور نمایندگان هیئت های ایران، روسیه و ترکیه قرائت شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۵:۳۹    
شبکه خبری اسکای نیوز عربی امروز(سه شنبه) گزارش داد: آنکارا ، اخبار مربوط به اینکه ترکیه قرار است شهر الباب سوریه را پس از آزادی از دست داعش به دولت سوریه بسپارد، تکذیب می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۵:۳۹    
دادگاه لبنان امروز(سه شنبه) هانیبال قذافی پسر دیکتاتور سرنگون شده لیبی را در پرونده موسوم به اهانت به قوه قضائیه این کشور تبرئه کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۵:۳۶    
دولت عربستان سعودی با ابراز نگرانی از حملات سایبری به برخی از نهادها و وزارتخانه های دولتی این کشور، خواستار اتخاذ تدابیر پیشگیرانه و احتیاطی این بخش ها شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۵:۳۰    
دولتمردان عرب حاشیه خلیج فارس بی سر و صدا راهیابی یک رهبر افراطی مخالف ایران به کاخ سفید را ستایش می کنند و خوشبین به نظر می رسیدند زیرا ترامپ را رئیس جمهوری قدرتمند می پندارند که نقش آفرینی واشنگتن ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۵:۲۷    
به گزارش شیعه نیوز ، آیت الله العظمی سیستانی به پرسشی درباره حکم نمازهای خوانده شده ای که در جهت قبله نبوده پاسخ گفته است. متن پرسش مطرح شده وپاسخ این مرجع تقلید شیعیان بدین شرح است: ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۵:۱۵    
مسئول هماهنگ کننده مبارزه با تروریسم اتحادیه اروپا با پادشاه عربستان درباره همکاری های دوجانبه گفتگو کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۵:۰۳    
رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه، گفت: وقتی ما ارزش و عظمت انقلاب را به خوبی برای جوانان تبیین نکنیم دشمنان از فرصت استفاده می کند تا جوانانی که دوران طاغوت را ندیده اند، فریب دهند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۴:۵۷    
در کنترل اعصاب و فرو بردن خشم خویش کوشا باش، تا از شدت عصبانیت و آثار زیانبارش در امان باشی، چون من هیچ نوشیدنی را شیرین تر از سرانجام خوردن خشم و غضب و عصبانیت ندیدم و هیچ لذتی را در مقابل لذت ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۴:۴۵    
عبدالله محیسنی در دستوری جدید، درگیری های داخلی میان گروه های تروریستی را در سوریه حرام اعلام کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۴:۳۶    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی ضمن اشاره به ورود سامانه جدید بارشی به کشور، از ادامه بارش برف در پایتخت خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۴:۱۲    
منابع خبری میانمار دیروز، 4 بهمن ماه، از کشف سه پیکر مسلمان روهینگیایی در ایالت آراکان (راخین) در غرب این کشور خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۴:۰۹    
گروه تروریستی جبهه النصره، مقرهای گروه موسوم به "الجبهه الشامیه" در حومه ادلب را تحت کنترل خود درآورد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۳:۰۹    
برخی منابع از طالبان افغانستان اعلام کردند که این گروه در ازای تحویل دو استاد دانشگاه آمریکایی، خواستار آزادی انس حقانی برادر رهبر شبکه حقانی شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۲:۱۸    
وقتی وارد جلسه شهرداری کپنهاک شدم، دیدم وهابی ها به زبان عربی با هم پچ پچ هایی کردند که حالا یک ایرانی هم به اینجا آمده و می خواهد مجوز ساخت مسجد بگیرد؛ اصلاً چه کسی به این اهمیت می دهد و ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۱:۵۷    
یکی از آتش نشانان نجات یافته حادثه پلاسکو با اشاره به اینکه در روز وقوع حادثه پشت اکثر مغازه های پلاسکو کپسول های پیک نیک وجود داشت ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۱:۳۹    
اعضای گروه تروریستی موسوم به فیلق الرحمن با تروریست های داعش در حومه استان دمشق سوریه به شدت درگیر شدند که به دنبال آن شماری از عناصر داعش به هلاکت رسیدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۱:۳۶    
مشهدالرضا(علیه السلام) صبح امروز با حضور نمایندگانی از 51 کشور جهان و جمعی از اعضای کابینه دولت رسماً به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام معرفی شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۱:۳۰    
مرحوم میرزا اسماعیل دولابی می فرمود: بیخود نیست که اگر یک شخصی قوی و مال ائمه(علیهم السلام) باشد، یک جا بنشیند، هر که دور او بیاید یاد امام حسین(علیه السلام) می کند و گریه می افتد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۱:۱۵    
مرحوم آیت الله بهجت می فرمود: به اروپایی گفتند: چرا با ایرانی ها معامله نمی کنید و از آنها خواروبار نمی خرید؟ گفتند: به جهت این که آنها اهل خیانتند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۱:۰۶    
پلیس مالزی اعلام کرد که چهار نفر شامل سه خارجی و یک مالایی به اتهام ارتباط با یک شبکه جدید وابسته به گروه تکفیری داعش در این کشور بازداشت شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۱:۰۳    
شبکه تلویزیونی المیادین اعلام کرد، نیروهای ائتلاف زیر نظر عربستان در حمله ای هوایی به اشتباه نیروهای هوادار عبد ربه منصور هادی را هدف قرار دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۰:۵۴    
دفتر مطالعات فرهنگی شهرداری مشهد، نقشه ای منتشر کرده و محله هایی که بدحجابی رواج دارد را معرفی کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۰:۵۱    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با مدیران رسانه ها در مشهد گفت: وقتی برای تامین منافع ملی با دیگران و حتی دشمن مذاکرده می کنیم چرا با مسلمانان گفتگو نکنیم که میراث ثامن الحجج(ع) است و همگان باید ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۰:۲۷    
رئیس هیأت مذاکره کننده روسیه در مذاکرات آستانه گفت: نخستین روز مذاکرات صلح سوریه موفقیت آمیز بوده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۰:۲۴    
براساس داده های اخیر پنتاگون مشخص شده که عملیات ضد داعش برای مالیات دهندگان آمریکایی از آغاز این عملیات در سال 2014 حدود 5 / 12 میلیون دلار در روز آب خورده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۰:۱۲    
موضع گیری های شخصیت ها و علمای ایران و عراق در حمایت از انقلاب بحرین و محکوم ساختن اعدام سه جوان بحرینی قابل تقدیر است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۰:۰۹    
پروژه ساخت فرودگاه بین المللی کربلا با حضور نماینده آیت الله العظمی سیستانی آغاز شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۰:۰۳    
جریان الوفاء الاسلامی بحرین اقدام ساکنان شهرک "العکر" در مقابله با گشت های اطلاعاتی رژیم آل خلیفه را ستود و تاکید کرد: ساکنان "العکر" و جوانان آن مایه افتخار ملت بحرین هستند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۰۹:۴۵    
تروریست های تکفیری عضو سپاه صحابه در کراچی، یک جوان 28 ساله شیعه را با شلیک گلوله به ناحیه سر، به شهادت رساندند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۰۹:۳۹    
نه می خواهند شناخته شوند و نه حبس بکشند. تنها چیزی که می شناسند پول است. کلاهبرداری را دوست دارند. دوست دارند یک شبه پولدار شوند و در این پول ها بخوابند و غلت بخورند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۰۹:۳۳    
منابع امنیتی در لبنان می گویند، بخش زیادی از هواداران احمد الأسیر که در لبنان به شیخ فتنه معروف است، با گروه تروریستی داعش بیعت کرده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۰۹:۲۱    
وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد، این کشور در چارچوب تقویت ائتلاف های نظامی خود در خلیج فارس، تجهیزات نظامی به ارزش یک میلیارد دلار به عربستان سعودی و کویت می فروشد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۰۹:۱۵    
حزب الله لبنان با حضور در صحنه نبردهای سوریه توانست نقشه ای را که بازتاب های جغرافیایی، تاریخی، فرهنگی و دینی و نیز اقتصادی آن بسیار فراتر از سرنگونی نظام بشار اسد بود، ناکام بگذارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۰۹:۰۹    
حرارت بالای موجود در زیر آوار باعث شده است تا امداد رسانی با سرعت کمتری انجام شود. تیم های آتش نشانی هنوز امیدوارند که بتوانند اجساد هم قطارانشان را از زیر آوار بیرون بکشند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۰۸:۵۷    
مقام های نیجریه استفاده از نوزادان در بمبگذاری های انتحاری را یک روند تازه و خطرناک توصیف کرده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۰۸:۴۸    
خبرگزاری انگلیسی رویترز نوشت: اعراب خلیج فارس خواهان تحت فشار گذاشتن ایران هستند و می گویند ترامپ همان گمشده آنهاست.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۰۸:۴۵    
منابع خبری از وقوع انفجار در ساختمانی در حومه شرقی لندن و آتش سوزی گسترده خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۰۸:۲۴    
قابل توجه داوطلبان شرکت در دوره شیعه شناسی یه گزارش شیعه نیوز ، ثبت نام در رشته شیعه شناسی وروردی زمستان 95 آغاز شده است. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۰۰:۳۳    
بمب افکن های روسیه و ترکیه دومین عملیات مشترک در سوریه را علیه مواضع گروه تروریستی داعش در منطقه حلب اجرا کردند.