شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۴:۰۰Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 24 بهمن 1395 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 31 فروردین 1395 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 31 خرداد 1395 شیعه نیوز 31 تیر 1395 شیعه نیوز 31 مرداد 1395 شیعه نیوز 31 شهریور 1395 شیعه نیوز 30 مهر 1395 شیعه نیوز 30 آبان 1395 شیعه نیوز 30 آذر 1395 شیعه نیوز 30 دی 1395 شیعه نیوز 1 اسفند 1395 شیعه نیوز 1 بهمن 1395 شیعه نیوز 2 بهمن 1395 شیعه نیوز 3 بهمن 1395 شیعه نیوز 4 بهمن 1395 شیعه نیوز 5 بهمن 1395 شیعه نیوز 6 بهمن 1395 شیعه نیوز 7 بهمن 1395 شیعه نیوز 8 بهمن 1395 شیعه نیوز 9 بهمن 1395 شیعه نیوز 10 بهمن 1395 شیعه نیوز 11 بهمن 1395 شیعه نیوز 12 بهمن 1395 شیعه نیوز 13 بهمن 1395 شیعه نیوز 14 بهمن 1395 شیعه نیوز 15 بهمن 1395 شیعه نیوز 16 بهمن 1395 شیعه نیوز 17 بهمن 1395 شیعه نیوز 18 بهمن 1395 شیعه نیوز 19 بهمن 1395 شیعه نیوز 20 بهمن 1395 شیعه نیوز 21 بهمن 1395 شیعه نیوز 22 بهمن 1395 شیعه نیوز 23 بهمن 1395 شیعه نیوز 24 بهمن 1395 شیعه نیوز 25 بهمن 1395 شیعه نیوز 26 بهمن 1395 شیعه نیوز 27 بهمن 1395 شیعه نیوز 28 بهمن 1395 شیعه نیوز 29 بهمن 1395 شیعه نیوز 30 بهمن 1395 
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۵:۲۶    
دانلود روضه شهادت حضرت فاطمه(س) سیدی مولا ابکنی مولا وابک للیتامی (زمینه جدید)
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۱:۱۴    
حضرت زهرا سلام الله علیها در حدیثی به نقل از پدر بزرگوارشان، بخل را درختی از آتش دوزخ دانستند که شاخ و برگش در دنیا قرار دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۶:۲۳    
حوزه های علمیه وهابیت در پاکستان و عربستان گروه هایی را تربیت می کنند که با همه وجود دشمن اهل بیت(علیهم السلام) و تشیع هستند و تنها آرزوی آن ها کشتن فرزندان شیعه است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۵:۳۸    
یک رسانه جعلی با ویژگی های مشابه رسانه رسمی واتیکان، مصاحبه ای جعلی از پاپ فرانسیس منتشر کرده و او را به استهزا گرفته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۲:۳۵    
حدود دویست نفر از مردم شهر پالمرستون نورث در حمایت از مهاجران مسلمان هفت کشور اسلامی که ویزای آن ها به خاطر فرمان ضدمهاجرتی ترامپ لغو شده است، دست به تظاهرات زدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۲:۳۵    
بانوی محجبه ای همراه با دوستان خود دیروز شنبه، 23 بهمن در منطقه هانتلی شهر آوکلند نیوزیلند توسط زنی مورد حمله اسلام ستیزانه قرار گرفت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۲:۱۴    
پیش از رسیدن مسکو و آنکارا به تفاهم مشترک در روند مذاکرات آستانه، روسیه خط قرمزی را برای ترکیه جهت ورود به الباب تعیین کرده بود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۱:۳۲    
اقامه نماز توسط تماشاگران دربی در حاشیه دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۱:۰۸    
اساساً گفتمان امام سجاد (علیه السلام) در صحیفه مغفول مانده است، صحیفه باید در بازخوانی سیره و تاریخ معصومان (علیهم السلام) و تاریخ تشیع، موردتوجه قرار گیرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۰:۵۳    
کربلای معلا از روز شنبه این هفته همزمان با شروع ایام فاطمیه و سالروز شهادت خانم حضرت فاطمه کبری (سلام الله علیها)، دوباره سیاه پوش شد و رنگ غم به خود گرفت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۰:۴۴    
سخنگوی قوه قضاییه از دستگیری 8 تروریست در استان البرز و تعدادی تروریست در استانهای دیگر خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۰:۳۸    
دبیرکل حزب الله لبنان با انتقاد از هجمه ها علیه حزب الله گفت حزب الله هرنوع آتش بس مورد توافق در سوریه را برای پایان خون ریزی تایید می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۰:۱۷    
سرپرست اداره امور حمایت های اجتماعی کمیته امداد امام خمینی(ره) از پرداخت وام پنج میلیون تومانی به تمام نوعروسان و متقاضیان جهیزیه تا پایان امسال خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۰:۱۱    
طلاب اراک در دوره علوم اسلامی آستان مقدس علوی که در شهر نجف برگزار می شود، شرکت کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۰:۰۸    
اعضای دفتر آیت الله العظمی سیستانی با سفر به استان های نجف اشرف و دیوانیه با خانواده شهدا دیدار کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۰۹:۱۷    
منبعی محلی در استان نینوای عراق گفت یک شمشیرساز داعش با شمشیری که خود ساخته بود، در غرب موصل سر بریده شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۰۹:۱۱    
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از موافقت این کمیسیون با ماده واحده طرح الحاق یک ماده به قانون مجازات مبارزه با موادمخدر مبنی بر حذف مجازات اعدام خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۰۹:۰۸    
آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل متحد گفت که ترویج اسلام هراسی بهترین کمک برای گروه افراط گرای داعش و تروریسم است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۰۸:۵۹    
یکی از وزرای رژیم صهیونیستی با ارائه طرحی، پیشنهاد کرده است این رژیم در مقابل به رسمیت شناختن اشغال منطقه جولان و جلوگیری از نفوذ ایران در سوریه، کار بازسازی این کشور را بر عهده بگیرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۰۸:۵۶    
فرودگاه هامبورگ آلمان به دلیل انتشار ماده ای ناشناخته به دلیلی نامعلوم در سالن فرودگاه تخلیه و 50 نفر از مسافران به دلیل مشکلات تنفسی در بیمارستان بستری شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۰۸:۵۳    
جمهوری خودمختار سومالی لند در حالی با طرح جنجالی امارات برای ایجاد پایگاه نظامی در این منطقه موافقت کرده که گفته می شود اماراتی ها از آنجا قصد حمله به انقلابیون یمنی را دارند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۰۸:۴۴    
فرمانده انتظامی نجف آباد گفت :اعضای یک باند حرفه ای که تعداد 15 دستگاه اتوبوس مسافربری و سه دستگاه سواری را سند نمره کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۰۸:۳۸    
نیروهای حزب الله عراق از دفع حملات چندین انتحاری داعش در مرز سوریه با عراق خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۶:۱۷    
سخنگوی ناجا بیان کرد: اخیرا در یکی از مرزهای غربی کشور فردی با مقداری کوکائین دستگیر شد که از این فرد فقط 50 ملک به ارزش 170 میلیارد تومان کشف شده است که فقط در حساب همسر این متهم 1 میلیارد پول بوده ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۶:۰۸    
شورای شهر کربلای معلا، با اکثریت آرا از بیانیه رئیس این شورا درباره تقدس این استان حمایت کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۶:۰۵    
واشنگتن پست نوشت: با آغاز موج جدید دستگیری مهاجران در آمریکا به دستور 'دونالد ترامپ' رئیس جمهوری این کشور، ترس و دلهره جامعه مهاجران آمریکا را فراگرفته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۵:۵۶    
اداره امنیت استان سلیمانیه روز یکشنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: بیش از 4 میلیون عدد قرص روان گردان ترامادول را در شهر حلبچه اقلیم کردستان عراق کشف و مصادره کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۵:۴۴    
رئیس شورای اسلامی شهر قم خواستار دقیق تر شدن نظارت های شهرداری قم بر اجرای پروژه های عمرانی شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۵:۴۱    
الوفاء گفت: ما به شدت نگران حرمت زنان بازداشت شده و کرامت آنها هستیم، زیرا می دانیم که زندان های آل خلیفه توسط مزدوران و قاتلان بی شرافت اداره می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۵:۳۲    
بنا به اعلام معارضان مسلح سوری گروهک احرارالشام در گفتگوهای ژنو شرکت نمی کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۵:۲۶    
سرپرست سازمان حج و زیارت گفت: از 5 ماه گذشته ارزشیابی از عوامل عتبات را در برنامه داریم و در این برنامه بجای بازرسی از خدمات ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۵:۲۰    
حضرت فاطمه(سلام الله علیها) در لحظات آخر عمرشان خدمت حضرت امیر(علیه السلام) فرمودند: این برگه را بگیر و در کفن من قرار بده؛ این مهریه من است که در آن شفاعت شیعیان ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۵:۱۴    
یک برنامه روان درمانی در انگلستان که با استفاده از دین اسلام، مشکلات روان پریشی را درمان می کند، توانست نتایج مثبت و قابل توجهی را به دست آورد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۵:۰۸    
محسنی اژه ای از بازداشت دو نفر مرتبط با حادثه پلاسکو خبر داد و گفت: اینها افرادی هستند که درباره شروع آتش سوزی اتهاماتی متوجه آنها بوده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۵:۰۵    
ازدواج های فامیلی عامل اصلی افزایش بیماری های ژنتیکی است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۴:۵۹    
همسایه های فداکار توانستند جان 4 فرزند این زوج را نجات دهند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۴:۵۶    
عربستان سعودی به عنوان ثروتمندترین کشور عربی و یکی از صادرکنندگان عمده نفت در جهان در حالی امروز با بحران های اقتصادی و سیاسی مواجه است که سایه اقتصاد ریاضتی بر سر مردمان این کشور سنگینی می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۴:۵۰    
اگر فقط یک درصد از درآمد نفتی خوزستان را صرف مسائل محیط زیستی این استان می کردیم امروز با این بحران ها مواجه نمی شدیم ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۴:۴۴    
تمام کسانی که رژیم گرفته اند ( و شکست خورده اند ) و سعی کرده اند وزن کم کنند، یک مانع بزرگ بر سر راه رسیدن به هدفشان داشته اند و آن هم احساس دائمی گرسنگی است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۴:۴۱    
شب ادراری اختلالی است که تحت تاثیرعوامل ژنتیکی وگاهی استرس در کودکان بروزمی کند که به گفته متخصصان این اختلال با افزایش سن خود بخود بهبود می یابد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۴:۲۳    
واقع نمایی که آنها در مورد اسطوره عرب که همواره معادل مسلمان انگاشته می شود انجام می دهند، منجر به تولید نادرست دو بُعد ما و سبک زندگی مان در مقابل غیر خودی ها می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۴:۰۸    
مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: 200 هزار متقاضی سفر به عتبات عالیات، پیش ثبت نام خود را انجام داده و اعزام آنها از 24 اسفندماه آغاز خواهد شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۴:۰۲    
تروریست های حاضر در جنوب سوریه، از ظهر امروز عملیات وسیعی برای اشغال منطقه المنشیه در غرب شهر درعا آغاز کرده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۳:۴۱    
وزیر خارجه روسیه خطاب به مقامات آمریکایی تاکید کرد که ایران و حزب الله لبنان نقش مهمی در نبرد با داعش در سوریه دارند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۳:۲۹    
در پی خودداری مسئولین مدرسه ای در "برلین" از پرداخت حقوق بانوی محجبه ای که در این مدرسه تدریس می کرد، دادگاه این شهر، مسئولین مدرسه را به پرداخت غرامت 9 هزار دلاری به این بانوی مسلمان موظف کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۳:۲۳    
رئیس جمهوری لبنان تأکید کرد که تا زمانی که ارتش به اندازه کافی برای مقابله با اسرائیل قوی نیست وجود سلاح مقاومت ضروری است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۲:۵۰    
معلمی در شهرستان رودبار جنوب از توابع استان کرمان با فرو کردن مداد در سر دانش آموز، او را تنبیه کرده است!
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۲:۴۴    
مسئولان بحرین همکاری با دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر در خصوص برنامه کمک های فنی طی ماه های اخیر را متوقف کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۲:۴۱    
گروه تروریستی داعش با انتشار فایلی تصویری اعضای این گروه را به جنگ با آنچه "ائمه کفر" می نامد و ترور برخی از علمای مسلمین و مبلغان مذهبی دعوت کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۲:۳۲    
منابع امنیتی عراق از تیراندازی افراد ناشناس به مرکز کمیته انتخاباتی عراق در شهر بصره واقع در جنوب این کشور خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۲:۲۶    
نیروهای الحشد الشعبی پیش از ظهر امروز در غرب استان نینوی، عملیات پیش دستانه ای انجام دادند که در جریان آن 20 تروریست داعشی کشته و 2 خودروی زرهی آن ها منهدم شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۱:۵۰    
نیروهای ائتلاف کرد و عرب به 5 کیلومتری شهر رقه رسیدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۱:۴۴    
روز گذشته حوالی ظهر گزارشی مبنی بر درگیری فامیلی در یکی از روستاهای اطراف خرم آباد که در اثر آن 4 نفر به قتل رسیدند، به دادستانی واصل شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۱:۴۴    
دولت میانمار به بهانه این که کمک های بشردوستانه باید به صورت مساوی میان مسلمانان و بوداییان میانمار در ایالت آراکان(راخین) توزیع شود، از رسیدن مستقیم این محموله به اقلیت مسلمان روهینگیا جلوگیری کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۱:۳۲    
یک اندیشکده آمریکایی در گزارشی مدعی شد: 72 تن از 580 فردی که به اتهام جرایم تروریستی از 11 سپتامبر 2001 تاکنون در آمریکا بازداشت شده اند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۱:۲۹    
آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل عصر روز شنبه در سفری رسمی وارد عربستان شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۱:۲۶    
پیش بینی یک مؤسسه آمریکایی از رشد فزاینده پیروان اسلام
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۱:۰۲    
صدها نفر در آلمان در اعتراض به اخراج پناهجویان افغانستانی و عراقی دست به تظاهرات زدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۰:۴۴    
وام 80 میلیونی ازدواج به شرط سپرده گذاری و کسب امتیاز لازم مهمترین خبری بود که هفته گذشته از سوی مدیر بانک قرض الحسنه مهر ایران اعلام شد و واکنش های جالب و متعددی از سوی مردم به همراه داشت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۰:۳۸    
یک روزنامه انگلیسی در گزارشی نوشت، نیروهای پلیس فرانسه پتو و متعلقات پناه جویانی را که بدون سرپناه در خیابان سر می کنند، به یغما می برد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۰:۳۵    
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا در خصوص کلاهبرداری از طریق تماس های ناموفق (miss call) گفت ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۰:۳۲    
شجره ملعونه آل سعود از زمان قدرت یافتن تا امروز، در نابود کردن آثار اهل بیت و اصحاب پیامبر اکرم(صلی الله علیه وآله) سنگ تمام گذاشته ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۰:۲۶    
رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع برف و کولاک شدید در 5 استان کشور، گفت: بیش از 130 خودروی گرفتار در برف توسط نیروهای امدادی طی شبانه روز گذشته رهاسازی شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۰۹:۵۹    
خودداری آل خلیفه از تحویل دادن پیکر سه جوان شهید بحرینی به خاطر سرپوش گذاشتن بر جنایت خونبار خود و فرار از موج خشم مردم است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۰۹:۵۹    
حجت الاسلام توحیدی گفت: روش های تحریف کتاب در فرقه وهابیت را باید شناخت تا بتوان پاسخ مناسبی از آیات و روایات قرآن برای آنها داشت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۰۹:۵۰    
آثار هنری نمایشگاه میان ادیانی در کلیسای گلاستر مورد حمله اسلام هراسی قرار گرفت و هنرمندان و کشیشان نیز به مرگ تهدید شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۰۹:۲۳    
نیروهای امنیتی عراق، موفق شدند محل شلیک راکت هایی را که منطقه سبز امنیتی بغداد را در شامگاه شنبه هدف قرار داد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۰۹:۲۰    
وزیر دفاع انگلیس گفت: محاصره رقه تا فصل بهار ادامه می یابد و سپس حمله برای آزاد سازی آن آغاز می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۰۸:۵۶    
کارگران سد بابا حیدر شهرستان فارسان در مقابل استانداری چهارمحال و بختیاری به علت تأخیر در پرداخت 14 ماه حقوق تجمع کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۰۸:۴۷    
داعش 15 شهروند عراقی را در در جنایتی هولناک در غرب شهر کرکوک آتش زد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۰۸:۴۱    
بعدازظهر چهارشنبه معتادانی در کنار مسیل باختر-حوالی نارمک-مشغول مصرف مواد بودند که ناگهان متوجه جعبه مقوایی شدند که گوشه رودخانه رها شده بود ...