شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۹:۲۲Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 23 بهمن 1399 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 فروردین 1395 شعار سال 29 اسفند 1396 شعار سال 29 اسفند 1397 شعار سال 29 اسفند 1398 شعار سال 31 اردیبهشت 1399 شعار سال 31 تیر 1399 شعار سال 31 مرداد 1399 شعار سال 31 شهریور 1399 شعار سال 30 مهر 1399 شعار سال 30 آبان 1399 شعار سال 1 آذر 1399 شعار سال 30 دی 1399 شعار سال 30 اسفند 1399 شعار سال 1 بهمن 1399 شعار سال 2 بهمن 1399 شعار سال 3 بهمن 1399 شعار سال 4 بهمن 1399 شعار سال 5 بهمن 1399 شعار سال 6 بهمن 1399 شعار سال 7 بهمن 1399 شعار سال 8 بهمن 1399 شعار سال 9 بهمن 1399 شعار سال 10 بهمن 1399 شعار سال 11 بهمن 1399 شعار سال 12 بهمن 1399 شعار سال 13 بهمن 1399 شعار سال 14 بهمن 1399 شعار سال 15 بهمن 1399 شعار سال 16 بهمن 1399 شعار سال 17 بهمن 1399 شعار سال 18 بهمن 1399 شعار سال 19 بهمن 1399 شعار سال 20 بهمن 1399 شعار سال 21 بهمن 1399 شعار سال 22 بهمن 1399 شعار سال 23 بهمن 1399 شعار سال 24 بهمن 1399 شعار سال 25 بهمن 1399 شعار سال 26 بهمن 1399 شعار سال 27 بهمن 1399 شعار سال 28 بهمن 1399 شعار سال 29 بهمن 1399 شعار سال 30 بهمن 1399 
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۲:۱۷    
وزیر دفاع ترکیه با اعلام اینکه اقدامات آمریکا درباره پروژه جنگنده های اف-35 مغایر با هم پیمانی دو کشور در ناتو است، تاکید کرد سامانه روسی اس-400 موضوعی ملی است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۲:۰۰    
شهرکی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: 376 پروانه بهره برداری در سال جاری در بخش معادن استان صادر شده است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۸:۰۶    
آیت الله عبادی با بیان اینکه جلوگیری از خام فروشی محصولات استراتژیک استان تنها با حمایت جدی از صنایع صورت می گیرد، گفت: اگر عده ای کارشان تعطیل می شود یا به رکود می رود ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۴:۵۱    
امروز با وجود فعالیت قریب به 100 واحد سرب روی بزرگ، متوسط، کوچک با اشتغال حدود 10 هزار نفری، استان زنجان سهم عمده ای در صادرات این ماده معدنی دارد ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۲۰:۱۵    
محمودزاده خبر داد: با تصمیم کمیسیون کشاورزی مجلس، کارگروه ویژه ای برای تعیین نرخ های محصولات کشاورزی تشکیل شده که در این کارگروه؛ وزیر جهاد کشاورزی، 3 نفر از کشاورزان نمونه ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۰۱:۵۷    
رئیس روابط عمومی وزارت بهداشت گفت: مهاجر غیرقانونی را در دنیا به محض شناسایی بازداشت و دیپورت می کنند، ولی در ایران ما واکسن کرونا به آن ها هم تزریق خواهیم کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۰۱:۲۷    
معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران در زمینه همکاری شرکت مخابرات ایران با سایر FCP ها گفت: تا قبل از مصوبه بیت استریم، علی رغم اینکه هیچ یک از مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات به نفع مخابرات نبوده ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۲۲:۳۰    
دژپسند گفت: در ابتدای کرونا برای تامین ضروری ترین موارد، کشور به کشور جستجو می کردیم و به عنوان نمونه رفتار کره جنوبی علنی شد که حاضر نشد با پول خودمان واکسن تهیه کند ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۱۳:۵۱    
معاون بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی از کاهش 20 درصدی شهریه واحد های برون مرزی دانشگاه آزاد به دلیل مجازی شدن آموزش در دوران کرونا خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۰۹:۳۶    
نتایج یک افکارسنجی آنلاین نشان داد: 73.2 درصد از افراد شرکت کننده در این پژوهش مجازی افزایش پهنای باند را برای رشد اقتصاد دیجیتال و بهبود معیشت مردم ضروری می دانند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۰۹:۰۶    
روزنامه صباح ترکیه گزارش کرده که یکی از کارمندان کنسولگری ایران در استانبول در ارتباط با قتل مسعود مولوی وردنجانی بازداشت شده است ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۰۷:۵۱    
در صورت برگزاری هرچه سریعتر جلسه شورای سنجش توسط ریاست سازمان سنجش تا پیش از پایان فرصت ثبت نام، دانشگاه آزاد آمادگی لازم برای ثبت نام از داوطلبان رشته پیراپزشک را دارد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۲۳:۳۶    
نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی، فرآوری معدنی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته در زاهدان برگزار می شود.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۲۳:۳۰    
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی، خبر بازداشت دیپلمات ایرانی در ترکیه را تکذیب کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۲۳:۲۷    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: بنابراین اصلاح قانون اتاق بازرگانی با این نیت و قصد است تا کار اتاق کاملا شفاف، شیشه ای، برای همه ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۲۲:۲۱    
100 مجموعه مردم نهاد انقلابی نامه سرگشاده ای را در واکنش به اظهارات آذری جهرمی خطاب به مسئولان استان زنجان نوشتند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۲۲:۰۰    
باشگاه پرسپولیس اعلام کرد فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای به این باشگاه اشتباهات داوری را تایید کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۲۱:۵۷    
سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: استفاده موثر از پهپاد های شناسایی، تهاجمی و انتحاری و بهره گیری موثر از قدرت تهاجمی بالگرد ها و شلیک موشک ها و راکت ها از دور را از جمله نکات جدید رزمایش ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۲۰:۳۰    
هستند بی مایه هایی که از روی کینه و با قصد و غرض، با هدف ناکام نشان دادن انقلاب اسلامی در راه رسیدن به اهدافش، آرمان های انقلاب را به چند هدف سطحی تقلیل می دهند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۲۰:۰۶    
گروهی از محققان اصفهانی موفق به تهیه داروی آفتوژل که از ریشه گیاه شیرین بیان تهیه می شود، شدند که این دارو حاوی گلیسریزین است می تواند در منفی شدن تست بیماران کووید مثبت موثر باشد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۸:۱۲    
رئیس مجلس با بیان اینکه بودجه تا پیش از پایان سال در مجلس نهایی می شود، گفت: سلامت، معیشت، محرومیت زدایی، تولید و اشتغال چهار اولویت اصلی بودجه سال آینده است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۷:۲۱    
وزیر آموزش و پرورش گفت: ارتقاء سرانه فضا های آموزشی استان نشان می دهد که هرمزگان استانی زنده و پویاست و خیران و مدیران مصممی دارد که امیدواریم با تداوم نهضت مدرسه سازی ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۷:۰۶    
بخشدار بندر امام خمینی ره گفت: متأسفانه نیروی انتظامیِ بخش در برخورد با مخلان امنیت شهر آن چنان که شایسته است برخورد نمی کند و تذکرات ما هم نتیجه ای نداشته است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۶:۰۶    
مشاور اتحادیه مرغداران گوشتی از افزایش قیمت مرغ در بازار خبر داد و گفت:امروز متوسط نرخ هر کیلو مرغ در خرده فروشی ها 27 هزار تومان است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۵:۵۱    
استاندار تهران با اشاره به افزایش سالانه 200 هزار نفر جمعیت به استان تهران خواستار اختصاص سرانه بودجه بر اساس تناسب جمعیت استان شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۵:۳۶    
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی با اشاره به اینکه چندبرابر نیاز داخلی واردات برنج صورت می گیرد، مدعی تشدید برخورد با مافیای واردات برنج شده است ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۵:۲۷    
قرار این بیمارستان برای بیماران کرونایی فعال شود و از این پس بیمارستان شهدای خلیج فارس به شرایط قبل کرونا برگردد و همه بخش های آن پذیرش عمومی داشته باشد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۴:۰۶    
با اعلام سیاست خارجی جو بایدن به خصوص در قبال چین، کارشناسان همچنان درگیری بین دو کشور را محتمل می دانند و نقاط چالش زا برای یک نبرد بررسی شده است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۳:۵۱    
نائب رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: با توجه به گرانی قابل توجه طلا بسیاری از جوانان ترجیح می دهند به جای حلقه طلا، حلقه نقره خریداری کنند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۳:۳۰    
مصطفی کواکبیان: کشور های دنیا در رابطه با fatf و ورود ایران حساسیت بسیاری دارند. مگر رفیقی شفیق تر از روسیه داریم؟ خود روسیه به ما می گوید تا fatf را قبول نکنید ما با شما به راحتی مبادلات نخواهیم ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۲:۰۰    
ادعای کارگروه ویژه اقدام مالی درباره اینکه درقبال تعهد سطح بالای سیاسی، ایران را از اقدامات مقابله ای به حالت تعلیق آورده است، همخوانی ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۱:۵۱    
باید با آمریکا قدم به قدم همراه شویم. بالاخره دوره آقای اوباما با آقای ترامپ متفاوت است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۱:۴۵    
پل گزافرود کلاچای بطول 20 متر و عرض شش متر با اعتبار یک میلیارد و ششصد میلیون تومان به بهره برداری رسید.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۱:۳۶    
مسئول امور ارزشیابی نسخ خطی آستان قدس رضوی گفت: نخستین کتاب چاپ سنگی کشور که 193 سال قبل در تبریز به چاپ رسیده است، توسط شهروند تبریزی به کتابخانه آستان قدس رضوی اهدا شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۰:۲۱    
رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با اشاره به طرح های مربوط به کاهش مخاطرات تاسیسات نفتی در مقابله با فرونشست ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۰:۱۵    
سفیر کشورمان در عراق در پاسخ به سوالی در خصوص احتمال لغو روادید اعلام کرد که طرف عراقی زمینه انجام چنین کاری را دارد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۰۸:۴۲    
معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تغییر نحوه اختصاص یارانه اینترنت برای آموزش مجازی دانشجویان خبر داد که جزییات آن به زودی اعلام می شود.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۰۰:۵۷    
مقامات رسمی وزارت دادگستری آمریکا مدعی شدند که بیش از یک میلیون بشکه بنزین ایران را که به بهانه نقض تحریم ها سال گذشته گرفته بود به فروش رسانده و پول آن را به حساب بنیاد قربانیان آمریکایی کشور های ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۰۰:۵۷    
روزنامه دیلی صباح ترکیه از بازداشت کارمند کنسولگری ایران در استانبول در ارتباط با قتل مسعود مولوی خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۰۰:۵۷    
یک منبع در کاخ ریاست جمهوری فرانسه (الیزه) امروز (پنج شنبه) به اسکای نیوز عربی گفت: تا زمانی که اوضاع در لبنان پیشرفت نکند و دولت تشکیل نشود، امانوئل مکرون به این کشور سفر نخواهد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۰۰:۵۷    
اگر ساختار آموزشی از مدل های پویای جهانی پیروی کند، یقین داشته باشید که این پویایی در همه بخش ها و عناصر و عوامل نظام آموزشی پخش خواهد شد و اثر معجزه آسای خود را نمایش خواهد داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۰۰:۵۷    
بدهی های بانک سینا به بانک ها و سایر موسسات اعتباری طی یک سال گذشته 331 درصد افزایش یافته است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۰۰:۲۷    
هر ساله با شروع فصل سرما حدود 6 گونه کاکایی از مناطق سرد سیبری و آسیای میانه به رودخانه چشمه کیله تنکابن مهاجرت می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۲۳:۴۵    
سردار حسین دهقان در گفت و گویی با روزنامه گاردین، دولت جو بایدن را ادامه سیاست های بین المللی دونالد ترامپ دانست و هشدار داد که تهران در حال آماده سازی اقداماتی تلافی جویانه برای مجبور کردن آمریکا به ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۲۳:۳۰    
یک فعال کارگری با بیان اینکه تعیین دستمزد مساله پیچیده ای نیست و در یک جلسه هم می توان دستمزد کارگران را تعیین کرد ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۲۳:۳۰    
رستوران "آقا رضا سهیلا" برای خیلی از آن ها که سال های پیش از انقلاب را به یاد دارند و از شب زنده داری ها خاطرات، نامی است که با آن گذشته ها گره خورده است ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۲۳:۳۰    
تاریخ 11 فوریه توسط مجمع عمومی سازمان ملل متحد، به عنوان روز جهانی زنان و دختران در علم، برای اهمیت نقش زنان و دختران در علم و فناوری انتخاب شده است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۲۳:۲۷    
در دولت شهر واتیکان هیچ کدام از مردان و زنان حق رای ندارند. در این منطقه جهان قانون گذاران توسط اسقف رم منصوب می شوند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۲۳:۲۷    
رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و سوریه گفت: بیستم اسفند امسال، خط کشتیرانی بندرعباس به بندر لاذقیه سوریه آغاز به کار خواهد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۲۳:۱۵    
محمود احمدی بیغش در پاسخ به این سوال که چرا برای ترویج حجاب از روش های مهربانانه تری استفاده نمی کنیم گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۲۳:۱۵    
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس از اقدام های اولیه وجدی این کمیسیون برای ورود به موضوع تحقیق و تفحص واردات بی رویه برنج وبرخورد جدی با لابی های واردات این محصول به کشور خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۲۲:۵۷    
نماینده مردم شهرستان آمل درمجلس گفت: حضور دلال ها و واردات بیش از اندازه نیاز مصرف کشور باعث شده تا آینده کشاورزی در مازندران درمعرض تهدید جدی و تغییر کاربری زمین های حاصلخیز باشد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۲۲:۴۲    
غلامعلی حدادعادل روز 21 بهمن 99 گفت: دشمنان فیلمی تهیه کرده اند و در آن گفته اند فرزند اول آقا مجتبی خامنه ای پسر رهبر انقلاب ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۲۲:۳۶    
پایان تعدادی از فیلم های سینمایی به اندازه ای بحث برانگیز می شوند که تا مدت ها ذهن مخاطب را درگیر خود می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۲۲:۳۰    
اه اندازی اولین کافه ادرار شتر در عربستان سعودی بازتاب ویژه ای در رسانه های مختلف عربی پیدا کرد و شماری از پزشکان را بر آن داشت تا نسبت به رفتار برخی از سلفی های سعودی اعلام خطر کنند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۲۲:۲۷    
شنیده می شود شهرداری تهران، بدون اعلام لیست پذیرفته شدگان آزمون استخدامی دستیاری، برخی ها را استخدام کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۲۲:۱۵    
حسام الدین آشنا در توییتر خود نوست: تجربه نشان داده است از راه اندازی جریانات خودجوش! و شعار های سازمان یافته علیه دولت تا سوءاستفاده دشمنان و شکل گیری اغتشاش علیه نظام راهی نیست.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۲۲:۱۵    
دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی چند روزی است که با مشکلات زیادی برای انتخاب رشته مواجه هستند. سامانه آموزشیار که برای انتخاب رشته دانشجویان دانشگاه آزاد معرفی شده خارج از دسترس بوده و دانشجویان بار ها ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۲۲:۱۵    
نبود تناسب بین جنگل و بهره بردار، وارد آمدن فشار مضاعف بر جنگل ها و بهره کشی بیش از توان اکولوژیک از جنگل ها به معنی بیابانی شدن آینده سرزمین مان است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۲۲:۱۲    
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی بر لزوم شکل گیری نهضت مناسب سازی در کشور تاکید و اظهار کرد: سازمان بهزیستی ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۲۲:۱۲    
سعید صادقیان از تجربه عکاسی در دوران پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۲۲:۰۶    
زهره فولادی وندا گفت:اتحاد و یکپارچگی ملت ایران رمز موفقیت و تدام انقلاب اسلامی است و امروز هم مردم با وجود همه فشار ها و مشکلات باز هم پای آرمان هایشان ایستاده اند ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۲۲:۰۶    
یک عضو هیئت رییسه مجلس در خصوص پرونده درگیری عنابستانی نماینده سبزوار با مامور راهور گفت اظهار کرد: هیات نظارت طبق گزارشات واصله و اطلاعات و اظهارات موجود در پرونده و مستنداتی که از نوار های ویدئویی ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۲۱:۵۷    
من از جمله مسئولانی بودم که تا آخرین ساعات پیش از اعلام عمومی، مانند سایر مردم، صرفا گمانه زنی های رسانه ای را می شنیدم و با وجود پیگیری هیچ اطلاعاتی فراتر از اخبار رسمی به وزارت امور خارجه اعلام نمی ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۲۱:۵۷    
300 نفر از مسئولان دولت سودان جنوبی از اقامتگاه های خود در این کشور اخراج شدند و اسباب و اثاثیه شان به خیابان انداخته شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۲۱:۵۷    
به دنبال گزارش های اعلام شده در پی بیماری و مرگ مشکوک تعداد زیادی از حیوانات در باغ وحش ارم، ابهامات و معما های زیادی در این بین وجود دارد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۲۱:۵۱    
آقای نیکزاد طوری صحبت می کند که گویا مقصر مردم و یا دلال ها هستند. خیر اتفاقا دلال ها تصمیم گیری درستی انجام می دهند ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۲۱:۴۲    
مدیرعامل نیروگاه بعثت با بیان اینکه این نیروگاه 3 برج خنک کننده دارد، گفت: وقتی آب سرد برای کاهش دما روی آب داغ نیروگاه ریخته می شود، بخار آن از برج های خنک کننده از نیروگاه متصاعد می شود ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۲۱:۳۶    
مرحوم آیت الله ضیاءآبادی از مفسران قرآن بود که با فن بیان روان و صمیمی خود موجب جذب مخاطبان به حلقه تفسیر قرآن طی سالیان شده بود ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۲۱:۳۰    
از این پس ورزشکارانی که بعد از مثبت شدن نمونه A به تخلفی که انجام داده اند اعتراف کنند، با یک سال کاهش محرومیت مواجه خواهند شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۲۱:۲۷    
حجت الاسلام رجایی نیا با بیان اینکه وضعیت امروز کشور ناشی از طی کردن راه توسعه بر اساس سیاست های التقاطی، لیبرالی و سکولاری است، تصریح کرد: اگر مسئولان به خود بیایند و بر اقتصاد درون زا تأکید کنند ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۲۱:۲۱    
این فعال سیاسی اصلاح طلب در انتقاد از روند بررسی کاندیدا های انتخابات توسط شورای نگهبان گفت: مردم قیم نمی خواهند ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۲۱:۱۵    
سمیه محمودی گفت: آقایان و بزرگتر های ما این فکر را از ذهنشان خارج کنند که مهریه را کی داده است و کی گرفته است .
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۲۱:۱۵    
کتاب رابطه علم و دین از نگاه چهار حکیم مسلمان معاصر امروز، 23 بهمن ماه، از سوی مجمع عالی حکمت اسلامی رونمایی شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۲۱:۱۵    
عضو هیئت علمی دانشگاه تهران با بیان اینکه قرآن برای جامعه دینداران صبر و شکر را توصیه کرده است، گفت: متأسفانه در حال حاضر در جبهه خودی در رابطه با شناخت و معرفی انقلاب اسلامی هیچ کار هنری فاخری انجام ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۲۱:۰۶    
محمد هاشمی رفسنجانی: شعار نه شرقی نه غربی نیز از آنجایی که در زمان شاه نفت جنوب را انگلیس می برد این بحث مطرح شده بود که نفت شمال هم به روس ها واگذار شود ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۲۱:۰۰    
خم شدن در مقابل توفان یا تسلیم شدن در برابر واقعیت ها؛ حقیقت هرچه باشد، محمد بن سلمان تمام رشته های چهار سال گذشته خود را پنبه می کند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۲۰:۵۷    
مدیرکل سازمان سنجش آموزش کشور از برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت فردا 24 بهمن ماه خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۲۰:۴۵    
در پی انتشار شایعه خبری در فضای مجازی در مورد بدحال شدن و بستری سه تن از پرستاران بیمارستان امام (ره) ساری به دنبال تزریق واکسن کرونا ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۲۰:۳۶    
مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: در حال حاضر حقوق و مزایای کارکنان شهرداری ها و دستگاه های دولتی تقریبا برابر شده است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۲۰:۲۷    
استاندار اردبیل گفت: در واگذاری معادن اولویت با افرادی است که دارای صنایع تبدیلی آن بوده و یا مجری پروژه های عمرانی باشند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۲۰:۱۵    
رییس سازمان برنامه و بودجه در بازدید از راه آهن رشت به بندر کاسپین از تکمیل راه آهن و اتصال دریای خزر به خلیج فارس در بهار 1400 خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۲۰:۱۵    
نستوه رمضانی می گوید: درمورد چند صدایی در موسیقی ایرانی با منابع بسیار محدودی مواجهیم. درمورد تحلیل مُدال ردیف نیز کمبود های بسیار داریم ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۲۰:۱۲    
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: توهین به رییس جمهور به عنوان نماد جمهوریت در روزی که خود نماد حاکمیت اراده جمهور است، نکوهیده تر و مذموم تر است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۲۰:۰۶    
واردات موز در شرایطی تا پیش از این ممنوع و مشروط به صادرات سیب بوده است که در 10 ماهه امسال بیش از 227 میلیون دلار موز وارد و 208 میلیون دلار سیب صادر شده است ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۹:۵۱    
9 پروژه بزرگ بیمارستانی در سطح کشور که با ظرفیت 822 تخت بیمارستانی و اعتباری بالغ بر هزار و 355 میلیارد تومان ساخته شده و برای حداقل هزار و 713 نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد کرده ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۹:۴۵    
فرمانده سابق ارتش الجزائر فاش کرد که فرانسه 17 انفجار تروریستی در شهرهای صحرایی الجزائر انجام داده است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۹:۴۲    
نامزد های رد صلاحیت شده انتخابات فدراسیون فوتبال همچنان به دنبال حضور در انتخابات 10 اسفند ماه هستند و بازی خطرناک دیگری را شروع کرده اند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۹:۳۰    
یکی از کارکرد های نظام بانکی، خلق اعتبار و نقدینگی است. سازوکار خلق نقدینگی در نظام بانکی چگونه است و چرا این کارکرد می تواند به تورم و شوک قیمتی منتج شود؟
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۹:۲۱    
محل وقوع کودک آزاری در یک آپاراتی است. با توجه به حجم لاستیک های دپو شده به راحتی می توان جای آپاراتی را پیدا کرد. لطفا بجای شو و حاشیه سازی، ورود موثر کنید ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۹:۱۵    
بسیاری از مردم در بهمن ماه هر سال سرود انقلابی الله الله تو پن هایی بر ضعیفان یا الله را می شنوند و برای بسیاری از پدران و مادران ما خاطرات سال 57 و دهه منتهی به انقلاب تداعی می شود ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۹:۱۵    
مشاور رئیس مجلس در امور بین الملل، توضیحاتی درباره جزئیات نامه راهبردی رهبر انقلاب به پوتین مطرح کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۹:۰۶    
یک بام و دو هوا! یک کشور و دو نوع برخورد؟ هیچ حرفی و صحبتی نداریم، قضاوت با شما. ای کاش مدیران استان اصفهان، اندکی افکار عمومی را توضیح می کردند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۹:۰۶    
هالووین، کریسمس و ولنتاین نام هایی هستند که حتما یکبار هم که شده شنیده اید، جشن های رایج و پرطرفداری که در سال های اخیر به لطف تبلیغات گسترده در فضای مجازی پای خود را از غرب فراتر گذاشته و حالا وارد ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۹:۰۰    
قضاوت دیدار فینال جام حذفی تنیس مردان برای اولین بار بر عهده یک داور خانم گذاشته شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۸:۵۷    
در مطلب زیر به بیان سرنوشتی که برای اعضای خاندان پهلوی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی پیش آمد، می پردازد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۸:۵۱    
دولت امارات متحده عربی انور قرقاش را از سمت خود به عنوان وزیر مشاور دولت در امور خارجه این کشور برکنار کرد که این موضوع بین محافل مختلف این کشور و فعالان فضای مجازی در امارات سر وصدا به پا کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۸:۵۱    
شعار مرگ برای رئیس جمهور کشور همان قدر بد و نفرت انگیز است که دروغ تاج زاده و امثال او درباره هسته ای و موشکی. آغوش باز انقلاب اسلامی برای افکار متفاوت زخم خورده ی این دو گروه است، نجاتش بدهیم.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۸:۴۲    
سفیر ایران در کرواسی با بیان اینکه پنجره های تازه ای برای ارتباطات تجاری ایران و کرواسی آماده شده است، گفت: اطمینان دارم با اتمام تحریم های ظالمانه ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۸:۲۷    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، تیم استقلال را به خاطر حضور هانی کرده در تمرین این تیم جریمه کرد.
  • ۱