شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۴:۵۷Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 30 بهمن 1399 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 فروردین 1395 شعار سال 29 اسفند 1396 شعار سال 29 اسفند 1397 شعار سال 29 اسفند 1398 شعار سال 31 اردیبهشت 1399 شعار سال 31 تیر 1399 شعار سال 31 مرداد 1399 شعار سال 31 شهریور 1399 شعار سال 30 مهر 1399 شعار سال 30 آبان 1399 شعار سال 1 آذر 1399 شعار سال 30 دی 1399 شعار سال 30 اسفند 1399 شعار سال 1 بهمن 1399 شعار سال 2 بهمن 1399 شعار سال 3 بهمن 1399 شعار سال 4 بهمن 1399 شعار سال 5 بهمن 1399 شعار سال 6 بهمن 1399 شعار سال 7 بهمن 1399 شعار سال 8 بهمن 1399 شعار سال 9 بهمن 1399 شعار سال 10 بهمن 1399 شعار سال 11 بهمن 1399 شعار سال 12 بهمن 1399 شعار سال 13 بهمن 1399 شعار سال 14 بهمن 1399 شعار سال 15 بهمن 1399 شعار سال 16 بهمن 1399 شعار سال 17 بهمن 1399 شعار سال 18 بهمن 1399 شعار سال 19 بهمن 1399 شعار سال 20 بهمن 1399 شعار سال 21 بهمن 1399 شعار سال 22 بهمن 1399 شعار سال 23 بهمن 1399 شعار سال 24 بهمن 1399 شعار سال 25 بهمن 1399 شعار سال 26 بهمن 1399 شعار سال 27 بهمن 1399 شعار سال 28 بهمن 1399 شعار سال 29 بهمن 1399 شعار سال 30 بهمن 1399 
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۲۰:۵۱    
وزیر کشور با صدور حکمی مرتضی اشرفی را به سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی منصوب کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۰۳:۳۶    
حجم تولید ناخالص داخلی بنگلادش از 10 میلیارد دلار در سال 2009 هم اکنون به بیش از 300 میلیارد دلار رسیده است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۱:۴۱    
ابراهیم رزاقی نوشت: اگر دلار های ارزان قیمت 4200 تومانی به جای قرار گرفتن در خروجی های واردات در کانال حمایت از تولیدکنندگان و صنایع تبدیلی قرار میگرفت به سرعت می توانستیم ضمن افزایش اشتغال و تامین ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۲:۳۵    
رئیس شورای عالی نظام پزشکی کشور، خواستار حمایت از حقوق پزشکان جوان کشور شد و گفت: پزشکان جوان کشور در بیمارستان ها استثمار می شوند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۰:۲۰    
با توجه به ارزش 10٫8 میلیون برگه های سهم عدالت 500 هزار تومانی و اعلام اینکه متقاضیان می توانند حداقل 50 درصد این ارزش وام بگیرند ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۲:۳۲    
افت قیمت محصول پیاز در بخش توکهور میناب، باعث گلایه کشاورزان این منطقه شده و آنان را در آستانه ورشکستگی قرار داده است ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۳:۳۵    
در پی اعتراض خلبان شرکت هواپیمایی "آسمان" نسبت به هدایتش توسط برج مراقبت به سمت یک منطقه نظامی، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۳:۲۶    
معاون میراث فرهنگی کشور از دو ترک عمیق بر روی دهانه های پل تاریخی پاتاوه کهگیلویه و بویراحمد به دلیل زلزله شب گذشته خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۳:۲۰    
کاکایی های مهاجر به خاطر مطبوع بودن آب و هوای شهر شیراز در زمستان هر ساله به آب بند نهراعظم بلوار چمران یا همان رودخانه خشک می آیند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۲:۱۱    
میثم زالی، دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور توسط وزیر صمت برکنارشده؛ برخی دلیل استعفا را فشار وزیر صمت و مافیای تولید می دانند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۰:۵۰    
اداره کل حفاظت محیط زیست قم در بیانیه ای اعلام کرد: این اداره کل موافقت اصولی و موقت باغ پرندگان صادر کرد، اما تا کنون هیچ گونه مجوز بهره برداری برای این پروژه صادر نشده است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۵:۵۱    
از مدیران ناکارآمد و انتصابات غیر شایسته سالارانه و عموما سیاسی، هر چه بگوئیم کم گفته ایم. ضربه ای که این جنس مدیران از درون نظام به نظام زدند، هیچ دشمن خارجی نتوانست بزند ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۴:۵۷    
مدیرعامل ایمپاسکو از سوی رئیس هیات عامل ایمیدرو انتخاب شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۴:۲۷    
یادگارنویسی تنها بر پیکره آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری اصفهان نیست که این روز ها دیده می شود، بلکه جای جای این شهر روی دیوار ها و کوی و برزن ها هم آثاری از نقش وندال ها بر چهره شهر می توان دید.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۳:۲۷    
معاون پشتیبانی و هماهنگی استان های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: احداث 100 هزار واحد مسکن برای محرومان در اولویت برنامه های بنیاد مسکن قرار دارد و در همه مناطق سعی بر احداث و واگذاری این واحد ها برای ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۲:۱۲    
سالخورده ترین کودک زندانی آمریکا که 68 سال را در پشت میله های زندان سپری کرده بود، سرانجام آزاد شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۲:۰۰    
مدیرعامل توانیر گفت: از سه روش برای شناسایی مراکز و استفاده کنندگان غیرمجاز برای استخراج رمز ارز استفاده می شود، به طوری که مقایسه مصرف انرژی، بازرسی های همکاران واطلاع رسانی و مشارکت مردم ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۱:۲۷    
وزیر کشور پاکستان گفت: عملیات حصارکشی نوار مشترک مرزی با جمهوری اسلامی ایران 38 درصد تکمیل شده و پیش بینی می شود این طرح تا خردادماه (ژوئن) به اتمام برسد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۰:۳۰    
براساس گزارش برخی رسانه های معدنی، با حکم رئیس هیات عامل ایمیدرو علیرضا رشیدی به عنوان سرپرست شرکت ملی فولاد ایران منصوب و جایگزین امیرحسین نادری در این سمت شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۰:۲۷    
ملی پوش دسته 96 کیلوگرم ایران در فینال رقابت های لیگ برتر وزنه برداری با مهار مجموع 370 کیلوگرم توانست به عنوان قهرمانی این دسته از رقابت ها برسد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۰:۲۱    
اسامی نهایی اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران اعلام شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۰:۱۵    
نسبت سنت اسلامی و به ویژه قرآن کریم با نقد چیست؟ آیا می توان در قرآن و روایات معصومان شواهدی یافت که از طریق آن به پیوندی میان مساله نقد و نقادی با معنای جدید آن رسید؟ محمدحسن موحدی ساوجی در کتاب ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۳:۵۷    
رییس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: ایران برای تولید مشترک محصولات دانش بنیان با ارمنستان و صادرات آن به اروپا و اوراسیا آمادگی دارد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۳:۱۲    
حکم بازنشستگی مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیرشورایعالی مناطق آزاد تا پایان دولت دوازدهم منتفی شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۳:۰۰    
با اعلام وقوع زلزله در منطقه سی سخت استان کهگیلویه و بویراحمد، همزمان با تشکیل ستاد مدیریت بحران بهزیستی استان و اعلام آماده باش به ادارات کل بهزیستی استان های همجوار جهت امدادرسانی و یا پذیرش ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۲:۳۶    
شامگاه چهارشنبه زمین لرزه ای 5.6 ریشتری مرز بین دو استان اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند. این زمین لرزه تاکنون فوتی نداشته و تعداد مصدومان منطقه سی سخت نیز 63 نفر اعلام شده است ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۲:۲۷    
با گذشت تقریبا دو هفته از رد کلیات بودجه 1400 در مجلس، در نهایت دولت اصلاحیه لایحه بودجه را روز سه شنبه (28 بهمن) به مجلس تحویل داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۲:۱۵    
مشارکت محققان چینی در پروژه های تحقیقاتی اتحادیه اروپا، باعث نگرانی اروپایی ها از مداخلات زیاد چشم بادامی ها و اعمال محدودیت ها، شده است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۲:۱۵    
به همت خیرین و مشارکت معاونت اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام، مجتمع بزرگ ورزشی و درمانی ویژه معلولین در غرب تهران افتتاح شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۱:۰۶    
هشدار مکرر نهاد های معتبر جهانی درباره تبعات رشد تصاعدی جمعیت شهرنشین سرانجام مورد توجه گروهی از دولت ها قرار گرفت.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۱:۰۰    
طبق مصوبه جدید کمیسیون صنایع و معادن مجلس، شورای رقابت از فرآیند قیمت گذاری خودرو حذف می شود.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۰:۵۱    
میرعابدینی از ویژگی های زمینه ساز داستان جنوب را، تنوع فرهنگی ناشی از صورت های گوناگون فرهنگی ذکر کرده و تاکید می کند ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۰:۴۲    
فاصله گرفتن جامعه از کتابخوانی و اکتفا کردن افراد به بهره گیری از اطلاعات سطحی و غیر موثق شبکه های اجتماعی توانایی های شناختی و تحلیلی جوامع مختلف را بشدت کاهش داده است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۰:۴۲    
مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری در گزارشی، نسخه طراحی یک سیاست درست برای صنعت ماینینگ را ارائه کرد ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۰:۲۷    
ساعاتی پیش تصویری در فضای مجازی دست به دست شد که بازتاب زیادی داشت.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۰:۲۷    
رابطه ایالات متحده و چین، بی تردید یکی از پیچیده ترین و مهم ترین چالش های سیاست خارجی واشنگتن برای نسل آینده آمریکایی هاست. چین بیشترین حجم مبادلات تجاری در جهان را در اختیار دارد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۰:۰۰    
فرمانده حفظ و نشر ارزش های آثار دفاع مقدس ایلام گفت: ظهر امروز فرمانده گروه تفحص جبهه میانی و یکی از همکارانش که مشغول تفحص شهدا بودند، به وسیله مین به شهادت رسیدند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۹:۵۱    
امیدرضا فراهی کارشناس مسائل تامین اجتماعی: سازمانی که پرداختی حق بیمه حوزه سلامت، از بیمارستان تا داروخانه ها را با تاخیر چند ماهه پرداخت می کند ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۹:۴۵    
الهیان آبان ماه گذشته گفته بود: اگر مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در زمینه حجاب قابلیت اجرا ندارد آن را تبدیل به قانون کنیم تا امکان نظارت مجلس بر حسن اجرای آن بیشتر شود.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۹:۴۵    
روز گذشته سایت دولت بهار ارگان تبلیغاتی جریان محمود احمدی نژاد مدعی شده بود که وزارت اطلاعات با استفاده از یک فضای آموزشی از احمدی نژاد جاسوسی می کند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۹:۲۱    
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: قیمت قیر و مصالح ساختمانی به دلیل نبود نظارت در بازار در حالی افزایش یافته است؛ که وزیر صمت قول کاهش قیمت ها و تنظیم بازار مصالح ساختمانی را داده بود.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۹:۱۲    
عضو اتحادیه بین المجالس مجلس شورای اسلامی نسبت به فیلترینگ پلتفرم برگزاری نشست مجازی اتحادیه بین المجالس جهانی برای ایران واکنش نشان داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۸:۱۵    
فرماندار دنا آخرین وضعیت اسکان و خسارت های وارده به مردم شهر سی سخت را شرح داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۷:۵۱    
مدیرعامل پتروشیمی دهدشت با اشاره به سرعت گرفتن ساخت این طرح، از افزایش به کارگیری توان داخلی برای ساخت این طرح خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۷:۳۶    
در هفته های اخیر وزیر ارتباطات با چالش های جدی از جمله انتقاد ها و شکایت سازمان صداوسیما مواجه بوده است ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۶:۰۰    
مردم می دانند فقط اصلاح طلبان هستند می توانند برای مشکلات کشور یک راه حلی پیدا کنند و همواره دلسوز مردم بوده اند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۵:۳۶    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: تاکنون 21 نفر مبتلا به ویروس جهش یافته کرونا در کشور شناسایی شده که در استان های تهران، البرز، قزوین و خوزستان بوده و از این تعداد، 4 نفر فوت کرده اند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۷    
تفسیر اجمالی آیه 179 سوره اعراف و تفسیر امام باقر (ع) از این آیه را در این گزارش بخوانید.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۱    
رئیس جمهور در اولین جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: همان گونه که از بیماری دشوار آنفلوانزای H 1 N 1 عبور کردیم از کرونا نیز عبور خواهیم کرد و از شنبه همه چیز به روال عادی برمی گردد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۱    
رامسین کبریتی که چند سال پیش ازایران خارج شده بود دلیل مهاجرتش را کار نداشتن در ایران و خیریه کار کردن می دانست.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۴:۲۷    
بانک مرکزی مصوبه شورای پول و اعتبار مبنی بر تمدید مهلت استفاده از مصوبه این شورا درخصوص تعیین تکلیف بدهی غیرجاری واحد های تولیدی تا پایان شهوریورماه 1400 را به شبکه بانکی ابلاغ کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۲    
سه کشور اروپایی و ایالات متحده بر هدف مشترک خود مبنی بر بازگشت ایران به پایبندی کامل به تعهداتش در برجام تأکید کردند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۳:۲۷    
اگرچه تحریم ها همچنان ادامه دارد، اما اثرگذاری آن ماه هاست که با پیگیری سیاست مقاومت فعال از سوی ایران به سراشیبی افتاده و حتی بازار هم دیگر به آن حساسیتی نشان نمی دهد ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۳:۱۵    
طی سه سال اخیر بازار خودرو همچون سایر بازار ها شرایط ملتهب و افزایش قیمت شدیدی را تجربه کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۳:۱۵    
عملیات اجرایی پتروشیمی پاسارگاد در منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان، در روز پنجشنبه 30 بهمن، آغاز گردید.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۰    
پس از ماه ها انتظار در نهایت با اعلام معمارنژاد، معاون وزیر اقتصاد، کارت اعتباری سهام عدالت به مرحله اجرایی رسید ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۲:۴۵    
نایب رئیس مجلس گفت: شفافیت یک کلام دینی است و مردم باید از همه امور به جز مسائل امنیتی مطلع باشند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۲:۴۲    
سه قاضی و مسئول در دادگستری البرز پیش از آنکه اراضی یک نهالستان در کرج را خریداری کنند، اراضی آن را در قطعات متعدد به کارمندان دادگستری و دیگران فروخته اند؛ اما رأی بدوی دادگاه به نفع آنان بود!
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۲:۲۷    
دبیر کل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در سال 98.213 میلیارد تومان از اعتبارات دستگاه های اجرایی برای امور پژوهشی جذب شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۲    
آیا در این شرایط کرونایی بهتر نبود طرح مهم و اثرگذار نسخه نویسی الکترونیک به صورت آزمایشی اجرایی شود؟
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۶    
عضو فرهنگستان زبان و ادب فارسی گفت: خوزستان مرکز امپراتوری ایلام بود و سلسله ایلام از 3400 سال قبل از میلاد در جنوب ایران و بخش هایی از خوزستان و فارس حکومت کرده است در خوزستان زبان خاص خوزی را ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۵    
امام جمعه دهدشت گفت: از آیت الله رئیسی استدعا دارم با انتخاب نماینده ویژه، مسکن مهر دهدشت را مورد رسیدگی قرار دهد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۷    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: با تصمیم ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، اختیارات ثبت سفارش و تامین نهاده ها به وزارت جهاد کشاورزی بازگردانده شده و به ستاد تنظیم بازار کشور هم ابلاغ شده که باید تصمیماتش طبق نظر ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۰:۴۲    
دبیرکل حزب مردم سالاری گفت: باید اختیارات رییس جمهوری در امور مختلف مانند سیاست خارجی مشخص شود. تقویت حاکمیت مردم از طریق بازنگری در قانون اساسی می تواند راهگشا باشد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۰:۳۰    
شهرداری تهران امسال برای اولین بار ردیف بودجه مشخصی را برای فعالیت های قرآنی شهری مشخص کرد، این درحالی است که طی سه سال گذشته تاکنون هیچ بودجه ای جذب این فعالیت ها نشده است و قرآن و فعالیت های قرآنی ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۰۵:۲۷    
آمارها، صنعت گردشگری را بزرگترین قربانی ویروس کرونا می دانند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۰۵:۱۲    
حدود یک سال از شیوع بیماری کرونا می گذرد، در طول این یک سال، همه اقشار جامعه از پیر و جوان درگیر حواشی این بیماری شدند، تغییر شدید سبک زندگی آحاد جامعه ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۰۴:۵۱    
محمد رضا باهنر نوشت: رهبر معظم انقلاب روز گذشته در دیدار تصویری با مردم آذربایجان شرقی نکات مهمی را مورد اشاره قرار دادند از جمله اینکه درباره برجام فرمودند ما حرف از طرف مقابل زیاد شنیده ایم و حالا ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۰۱:۰۰    
معاون محیط زیست دریایی و تالاب های سازمان حفاظت محیط زیست از امضای سند سه ساله همکاری مشترک دولت جمهوری اسلامی ایران با دولت ژاپن خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۰۱:۰۰    
انتشار برخی از اقدامات و افعال شان، بلکه می خواهیم از نوع جدیدی از آموزش، خصوصا در طبقات بالای اجتماعی و اقتصادی که خلأ آموزش مطلوب در شرایط کرونایی را برای اقلیت سرمایه دار پر کرده است، سخن بگوییم.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۰۱:۰۰    
برخی از نمایندگان محترم به کلی آنچه را پیش از انتخابات 98 گفته و وعده داده بودند فراموش کرده و همه هم و غم خود را صرف امور سیاسی از جمله انتخابات ریاست جمهوری، مخالفت با دولت مستقر و... کردند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۰۱:۰۰    
رسول الله صلی الله علیه و آله در روایتی به علت نامگذاری اولین شب جمعه ماه رجب به "لیلة الرغائب" گفت.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۰۰:۵۱    
امروز فرصت ثبت نام و تشکیل پرونده برای دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن به پایان می رسد؛ البته کسانی که پرونده شان در بانک ها در جریان است می توانند در روز های آینده وام را دریافت کنند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۰۰:۱۲    
رئیس جمهور یک قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به قوه قضائیه و وزارت دادگستری ابلاغ کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۰۰:۰۰    
فرمانده سپاه فتح اعلام کرد: با تمام توان آماده کمک رسانی به مردم زلزله زده شهرستان دنا هستیم.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۲۳:۵۷    
گئورگیا گاخاریا" نخست وزیر گرجستان امروز (پنجشنبه) در یک نشست خبری در تفلیس، تصمیم خود برای استعفای از این سمت را اعلام کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۲۳:۵۷    
بارها و بارها به کارکردها، شیوه اجرا ، عملکرد و ایرادات طرح ترافیک تاخته و نقدش کردیم. اما اگر شما از سنگ صدا شنیدید ، ما هم از کارشناسان مدیریت شهری ، پلیس راهور ، شورای عالی ترافیک و ... ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۲۳:۵۱    
جنابان قانونگذار مجلس! طرحی نسبتا آب بسته بنام خودروی نامتعارف را در سال های پیش تصویب کرده اند، طرحی که جز اجحاف در حق بیمه گزار و پر کردن جیب شرکت بیمه گر، همچنین درگیری مردم با شرکت های بیمه ای ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۲۳:۳۰    
محسن هاشمی گفت: من در سال 89 در مترو مدیرعامل بودم و ماهی 6 میلیون تومان حقوق می گرفتم که با دلار 900 تومان آن موقع 7000 دلار حقوق می گرفتم و الان که رئیس شورای شهر هستم و نزدیک به 20 میلیون تومان ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۲۳:۲۷    
در سال های اخیر کارت های ملی اجاره ای کم کم از یک سند هویتی به یک منبع سوءاستفاده عده ای فرصت طلب تبدیل شده است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۲۳:۲۷    
بر اثر ریزش پل در حال ساخت شهر اسالم، یک نفر کشته و یک نفر زخمی شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۲۳:۰۶    
ممکن است مطلب زیر طنزگونه بوده و حتی خیالی باشد، اما واقعیت تقلب دانشجویان در کلاس های مجازی و آنلاین را نمی توان کتمان کرد و نادیده گرفت ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۲۳:۰۶    
گذر بدون برنامه از جامعه و نظام های سنتی به دنیای جدید (هر اسمی که باشد) همراه با انواع تعارضات است. شدت تعارضات زمانی تشدید می شود که عوامل بیرونی هم (نظیر فشار های اقتصادی) بر عمق بحران اضافه کند ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۲۲:۴۵    
در سطوح مختلف روابط حرفه ای (بالا به پائین، هم سطح و پائین به بالا)، آگاهی از روش های تخریبی و سازنده بیان نظرات مخالف، کمک کار بسیار خوبی در کسب موفقیت یا ایجاد موقعیت عدم موفقیت است ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۲۲:۳۶    
داستان از آنجا شروع شد که در صف مبارزان اصیل انقلابی، عده ای بر خوردن و بدون اثبات تعهد و استفاده از جو انقلاب، آمدند و مدیر شدند ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۲۲:۳۶    
محمدرضا اسپهبد با بیان اینکه به طور واضح قوانین تصویب شده در حوزه معادن توسط مجلس فعلی را قبول ندارم، گفت: همانگونه که صنعت نفت ما ملی است، صنعت معدن ما هم باید ملی باشد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۲۲:۱۲    
اسماعیل کهرم گفت: اینکه در یک هفته شاهد گرمای هوا باشیم، ربطی به سوخت مازوت ندارد، بلکه یک جبهه هوای قابل پیش بینی است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۶    
چهارمین کنگره حزب کارگزاران سازندگی با شعار توسعه ایران؛ اولویت اول به ریاست محمد عطریانفر عضو شورای مرکزی این حزب بعد از ظهر امروز پنجشنبه 30 بهمن ماه برگزار شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۰    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مدیران استانی با حضور در شهر زلزله زده سی سخت مرکز شهرستان دنا تاکیدکرد بررسی ابعاد خسارات ایجادشده با در نظر گرفتن اولویت های موجود شروع شده و دستگاه های متولی ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۲۱:۴۲    
مشاور مقام معظم رهبری در پی درگذشت آیت الله حاج سید رضی علوی، از علمای سرشناس استان فارس و پدر وزیر اطلاعات در پیام تسلیتی این ضایعه را به حجت الاسلام علوی، وزیر اطلاعات، روحانیت ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۲۱:۳۶    
معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا با اشاره به ظرفیت های موجود برای بهره مندی از آب دریا گفت: وجود 2700 کیلومتر مرز دریایی فرصت بی نظیری برای بهره مندی از آب دریا است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۲۱:۲۱    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست اردستان گفت: شهرداری این شهرستان به همراه دهیاری روستای اسلام آباد بخش زواره به دلیل مدیریت نکردن پسماند به دستگاه قضایی شهرستان معرفی شدند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۲۱:۰۶    
دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی با صدور پیامی درگذشت آیت الله سید رضی علوی پدر حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات را به وی تسلیت گفت.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۲۱:۰۶    
نمونه گیری غیر اصولی گاز مایع علت آتش سوزی گمرک اسلام قلعه هرات اعلام شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۲۰:۵۷    
نماینده مردم تهران خطاب به دختر حاکم دبی که موضوع حبس شدن وی در یک خانه توسط پدرش در شبکه های اجتماعی خبر ساز شده بود پیشنهاد داده که به ایران بیاید تا از نعمت آزادی و حقوق بشر بهره مند باشد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۲۰:۵۱    
فیلمنامه در سینما و تلویزیون برای سریال ها و فیلم ها عنصری حیاتی و مهم است که شالوده یک اثر به حساب می آید و در واقع تمام تیم تولید پیرو نوشته های نویسنده هستند و تلاش بر این است آنچه که او روی کاغذ ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۲۰:۵۱    
یک فعال سیاسی از حضور نداشتن زنان در مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس خبرگان انتقاد کرد و گفت: مادامی که زنان در کرسی های تصمیم گیری کشور حضور نداشته باشند شرایط زنان کشور به سطح مطلوب نخواهد رسید.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۲۰:۴۵    
حیات مقدم، وفور سلاح در خوزستان را برای امنیت استان خطرآفرین توصیف کرد و گفت: در سال های اخیر اقدام جدی و چشمگیری برای جمع آوری سلاح جنگی از دست افراد غیرمجاز صورت نگرفته و تا وقتی این سلاح ها در دست ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۲۰:۲۱    
استاندار خوزستان از بسته شدن مرز های مسافری شلمچه و چذابه به منظور کنترل کرونا، به مدت یک هفته خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۲۰:۰۶    
با توجه به اعلام قبلی سازمان تأمین اجتماعی مبنی بر توقف صدور دفترچه های کاغذی، از روز شنبه دوم اسفند دفترچه های کاغذی از طریق شعب و کارگزاری ها صادر نمی شود ...
  • ۱