دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۲۰:۰۴Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای شورا آنلاین 4 مهر 1395 - shoraonline.ir

شورا آنلاین 29 اسفند 1394 شورا آنلاین 31 فروردین 1395 شورا آنلاین 31 اردیبهشت 1395 شورا آنلاین 31 خرداد 1395 شورا آنلاین 31 تیر 1395 شورا آنلاین 31 مرداد 1395 شورا آنلاین 31 شهریور 1395 شورا آنلاین 30 آبان 1395 شورا آنلاین 30 آذر 1395 شورا آنلاین 30 دی 1395 شورا آنلاین 30 بهمن 1395 شورا آنلاین 14 اسفند 1395 شورا آنلاین 1 مهر 1395 شورا آنلاین 2 مهر 1395 شورا آنلاین 3 مهر 1395 شورا آنلاین 4 مهر 1395 شورا آنلاین 5 مهر 1395 شورا آنلاین 6 مهر 1395 شورا آنلاین 7 مهر 1395 شورا آنلاین 8 مهر 1395 شورا آنلاین 9 مهر 1395 شورا آنلاین 10 مهر 1395 شورا آنلاین 11 مهر 1395 شورا آنلاین 12 مهر 1395 شورا آنلاین 13 مهر 1395 شورا آنلاین 14 مهر 1395 شورا آنلاین 15 مهر 1395 شورا آنلاین 16 مهر 1395 شورا آنلاین 17 مهر 1395 شورا آنلاین 18 مهر 1395 شورا آنلاین 19 مهر 1395 شورا آنلاین 20 مهر 1395 شورا آنلاین 21 مهر 1395 شورا آنلاین 22 مهر 1395 شورا آنلاین 23 مهر 1395 شورا آنلاین 24 مهر 1395 شورا آنلاین 25 مهر 1395 شورا آنلاین 26 مهر 1395 شورا آنلاین 27 مهر 1395 شورا آنلاین 28 مهر 1395 شورا آنلاین 29 مهر 1395 شورا آنلاین 30 مهر 1395 
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۲۳:۴۷    
رئیس مجلس با تأکید بر اینکه باید درک مشترکی از مشکلات کشور ایجاد شود، گفت: تسهیل حضور بخش خصوصی در بخش های مختلف و همچنین واگذاری بسیاری از طرح ها به این بخش برای رفع مشکلات کشور باید جدی گرفته شود.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۲۳:۳۲    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از وقوع پدیده گردوغبار در خاک عراق خبر داد و گفت: پیش بینی می شود تا وزش باد و گردوغبار در دو روز آینده نوار غربی کشور را در بربگیرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۲۲:۵۸    
چهار پروژه عمرانی پایتخت امروز (یکشنبه) با حضور شهردار تهران، اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولان کشوری افتتاح شد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۲۲:۱۳    
کارگروه ملی مقابله با آلودگی هوا با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و معاونان و مدیران ارشد دستگاه های مرتبط به منظور بررسی اقدامات صورت گرفته بر اساس مصوبه دولت در ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۲۱:۲۸    
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه ناوگان متروی تهران حداقل یکهزار واگن کم دارد، گفت: دولت توجه ویژها ی به تخصیص واگن های به مترو تهران داشته باشد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۲۰:۵۸    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: تمامی اتوبوس ها و تاکسی های تهران مشمول دریافت مجوز معاینه فنی برای ورود به محدوده زوج و فرد می شوند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۲۰:۰۴    
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در مورد آخرین نتایج بررسی حادثه شهران گفت: موضوع حادثه از طریق کارشناسان رسمی دادگستری در حال بررسی است و هنوز نتایج آن اعلام نشده است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۹:۰۹    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران در آستانه افتتاح اولین بازار تخصصی فروش تجهیزات ایمنی، آتش نشانی، گفت: تاسیس مرکز تجهیزات ایمنی و آتش نشانی خلاء تجاری کشور را برطرف می کند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۸:۲۹    
رئیس سازمان تعزیرات با اشاره به اهتمام سازمان تعزیرات برای برخورد با کالای قاچاق گفت: اصناف فرصت 20 روزه دارند تا کالاهای قاچاق را از سطح بازار جمع آوری کنند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۷:۲۴    
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران ضمن اعلام طرح مطالعاتی مشترک توکیو و تهران برای حل مشکل فرونشست زمین گفت :حفره های احتمالی بزرگراه های اصلی در یک بازه زمانی سه ماهه شناسایی می شوند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۷:۰۰    
رئیس دپارتمان داوری فوتبال کشورمان گفت: داور در مسابقه نفت تهران و ماشین سازی تبریز تیم داوری دچار اشتباهات تأثیرگذاری شد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۶:۵۵    
تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران با پیروزی مقابل ویتنام ضمن صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا مجوز حضور در جام جهانی 2017 را به دست آورد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۶:۵۰    
دیدار با 13 رئیس دولت و دبیر کل سازمان ملل، جلسه با علمای مذهبی و صاحب نظران اندیشکده های آمریکا و مصاحبه با شبکه NBC و پاسخ به سوالات رسانه های بین المللی در یک کنفرانس خبری ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۶:۴۵    
معمولا توی دورهمی هایی از نوع دورهمی های مهران مدیری حرف هایی زده می شود که فارغ از شیوه بیان، طنزی ناپخته را در بطن خود دارد که تنها موجب تلخندی بی اثر می شود ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۶:۲۵    
رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه در سال 90، 8.2 درصد از جمعیت کشور را سالمندان تشکیل می دادند گفت: پیش بینی می شود تا سال 1404 ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۵:۴۰    
ورود رسمی کارت های اعتباری با هشدار سیف به دارندگان
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۵:۳۵    
کارت های اعتباری سه رنگ جدید در حالی امروز با حضور رئیس کل بانک مرکزی به شبکه بانکی وارد شد که سیف نسبت به نقد کردن این کارت ها به دارندگان هشدار داد که در صورتی که این اتفاق رخ دهد سوء پیشینه برای ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۵:۳۰    
شهردار تهران در جریان بررسی لایحه واگذاری شرکت شهروند و نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب به بانک شهر گفت: خرید خدمت از بخش خصوصی هزینه ها را کاهش داده و مدیریت را بهینه می کند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۵:۱۵    
معاون گردشگری کشور از تخفیف 30 تا 50 درصدی هتل ها به مناسبت روز جهانی جهانگردی خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۵:۱۵    
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: امروز خط مقدم جنگ فرهنگی در خانه های ماست و هدف گذاری جوانان هستند، باید صادقانه به مردم اطلاع دهیم.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۵:۰۵    
رئیس سازمان محیط زیست بااشاره به اتهامات اقتصادی یکی خبرگزاری ها علیه وی و مادر خود، اعلام کرد: اینجانب نه به عنوان رییس سازمان حفاظت محیط زیست و نه در موضوعات مرتبط با محیط زیست کشور ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۵:۰۵    
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، تاکید کرد: تصویب این لایحه در شورای اسلامی شهر تهران ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۴:۳۵    
به فاصله چند روز پس از صدور مجوز وزارت خزانه داری آمریکا برای فروش هواپیماهای مسافرتی به ایران حالا نوبت به شرکت هایی رسیده که زیر سایه بوئینگ و ایرباس فعالیت می کنند تا بتوانند از شرایط به وجود آمده ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۴:۲۵    
رییس کمیسیون عمران شورای شهر تهران از موافقت اعضای شورا با واگذاری شهر آفتاب و 60 درصد سهام فروشگاه شهروند به بانک شهر خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۴:۲۰    
رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی کشور ضمن اشاره به جایگاه ادبیات مقاومت در دفاع مقدس در کتب درسی به اخبار اخیر مبنی بر حذف درس مربوط به شهید فهمیده از کتاب پایه ششم واکنش نشان داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۳:۱۰    
رئیس دادگستری شهرستان نیشابور از صدور حکم پرونده عامل تجاوز و قتل دختر هفت ساله نیشابوری خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۳:۰۰    
رئیس دفتر مقام معظم رهبری با تأکید بر حفظ وحدت و یکپارچگی جوامع اسلامی اظهارات برخی مفتی های عربستانی مبنی بر مجوس خواندن ایرانیان را محکوم کرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۲:۵۵    
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور از ساماندهی و توسعه 15 اورژانس بیمارستانی در پایتخت تا فروردین ماه خبر داد و در عین حال توضیحاتی درباره مذاکره ایران با خارجی ها برای خرید بالگردهای ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۲:۴۵    
چند روزی است خبری در محافل خبری کشور دست به دست می شود مبنی بر اینکه محمود احمدی نژاد از حضور در انتخابات آینده منع شده است ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۲:۴۰    
مدیر اداره کل موزه ها و اموال منقول تاریخی از رایگان بودن موزه های زیر نظر سازمان میراث فرهنگی در روز جهانی گردشگری خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۲:۳۵    
عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران از واگذاری فروشگاه شهروند و شهر آفتاب به بانک شهر خبر داد و گفت: در جلسه امروز شورای شهر اعضا به واگذاری فروشگاه شهروند و شهر آفتاب به بانک شهر رای دادند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۲:۲۰    
بهرام افشارزاده با انتشار بیانیه ای نسبت به صحبتهای وزیر ورزش و جوانان واکنش نشان داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۲:۱۵    
مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی تهران از آغار به کار شیفت دوم مراکز معاینه فنی خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۲:۱۰    
عضو شورای شهر تهران در واکنش به گزارش منتشر شده در پایگاه خبری شوراآنلاین مبنی بر تعداد غیبت های محمد مهدی تندگویان در طول دوره چهارم واکنش نشان داد و جوابیه ای را صادر کرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۱:۲۰    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت :شمال کشور همچنان بارانی است و دمای هوا کاهش محسوسی می یابد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۰:۳۳    
رییس پلیس پایتخت ساعات مجاز برای فعالیت واحدهای صنفی در نیمه دوم سال را اعلام کرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۰:۲۸    
سیدحسین هاشمی در نخستین روز از آغاز مرحله نخست سرشماری نفوس و مسکن 1395 در این سرشماری به صورت اینترنتی شرکت کرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۰:۱۸    
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم ملی فوتسال ایران با کمترین امکانات و توجه به جام جهانی رفت و به جمع 4 تیم برتر صعود کرد آنها خیلی نجیب هستند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۰:۱۳    
وزیر بهداشت با اشاره به اقدامات حمایتی دولت و بیمه ها در حوزه پیوند عضو، بر لزوم فرهنگ سازی در این حوزه برای افزایش اهدای عضو در کشور تاکید کرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۰:۱۳    
سرپرست مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: امروز حجم ترافیک در سطح شهر تهران نسبت به روز گذشته چند درصد افزایش داشته است، امروز و فردا باید منتظر شکل گیری ترافیک مهر ماهی باشیم.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۰:۰۳    
یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: طرح تعطیلی یک ماهه مدارس برخورد انفعالی با مشکل آلودگی هوا در تهران و کلانشهرها است و با این طرح ها نمی توان مشکل آلودگی هوا را حل کرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۰۹:۲۹    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از تصادف سرویس یکی از مدارس شهر تهران و مصدومیت 3 دانش آموز دختر خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۰۹:۱۹    
رئیس انجمن اولیاء و مربیان شهر تهران با اشاره به آغازبکار سرویس مدارس همزمان با بازگشایی مدارس، از تقویت نظارت بر سرویس مدارس خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۰۹:۱۹    
تعدادی از مربیان پیش دبستانی جامانده از حق التدریسی در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۰۹:۱۹    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: رفتار برخی از کشورهای منطقه مثل سعودی ها چنین است که به آب و آتش می زنند تا حمایت آمریکا را از دست ندهند و مدام با آمریکایی ها لابی می کنند چون تمام مشروعیت و ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۰۹:۰۴    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران برای خروج کامل مینی بوس ها از ناوگان حمل و نقل عمومی، تسهیلات ویژه ای را در نظر گرفته است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۰۸:۵۹    
تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی توانست در وقت های اضافه مقابل پاراگوئه به برتری دست یابد.