سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۰۶:۲۵Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای شورا آنلاین 25 مهر 1395 - shoraonline.ir

شورا آنلاین 29 اسفند 1394 شورا آنلاین 31 فروردین 1395 شورا آنلاین 31 اردیبهشت 1395 شورا آنلاین 31 خرداد 1395 شورا آنلاین 31 تیر 1395 شورا آنلاین 31 مرداد 1395 شورا آنلاین 31 شهریور 1395 شورا آنلاین 30 آبان 1395 شورا آنلاین 30 آذر 1395 شورا آنلاین 30 دی 1395 شورا آنلاین 30 بهمن 1395 شورا آنلاین 14 اسفند 1395 شورا آنلاین 1 مهر 1395 شورا آنلاین 2 مهر 1395 شورا آنلاین 3 مهر 1395 شورا آنلاین 4 مهر 1395 شورا آنلاین 5 مهر 1395 شورا آنلاین 6 مهر 1395 شورا آنلاین 7 مهر 1395 شورا آنلاین 8 مهر 1395 شورا آنلاین 9 مهر 1395 شورا آنلاین 10 مهر 1395 شورا آنلاین 11 مهر 1395 شورا آنلاین 12 مهر 1395 شورا آنلاین 13 مهر 1395 شورا آنلاین 14 مهر 1395 شورا آنلاین 15 مهر 1395 شورا آنلاین 16 مهر 1395 شورا آنلاین 17 مهر 1395 شورا آنلاین 18 مهر 1395 شورا آنلاین 19 مهر 1395 شورا آنلاین 20 مهر 1395 شورا آنلاین 21 مهر 1395 شورا آنلاین 22 مهر 1395 شورا آنلاین 23 مهر 1395 شورا آنلاین 24 مهر 1395 شورا آنلاین 25 مهر 1395 شورا آنلاین 26 مهر 1395 شورا آنلاین 27 مهر 1395 شورا آنلاین 28 مهر 1395 شورا آنلاین 29 مهر 1395 شورا آنلاین 30 مهر 1395 
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۲۳:۱۵    
نماینده مدیران مسئول در هیئت نظارت بر مطبوعات انتخاب شد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۲۲:۲۵    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون شوراهای مجلس از قانع نشدن کواکبیان و حاجی دلیگانی از پاسخ وزیر کشور خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۲۲:۰۵    
عضوشورای مشورتی شهرداری تهران در امور توان یابان خواستار توجه بیشتر به کم توانان و معلولان شد. ب
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۲۱:۴۰    
با توجه به فعالیت سامانه بارشی در استان های گیلان و مازندران از فردا، بارش باران گاهی همراه با وزش باد به نسبت شدید و آبگرفتگی معابر عمومی پیش بینی می شود که این وضعیت تا اوایل وقت روز سه شنبه تداوم ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۲۱:۱۰    
براساس اطلاعات 1679 دستگاه ترددشمار فعال در محورهای برون شهری، کل تردد ثبت شده در شبانه روز گذشته نسبت به روز قبل 23 ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۲۰:۵۵    
مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، با استقبال از تحقیق و تفحص مجلس از صندوق ذخیره فرهنگیان، مرکز مطالعات و پژوهشهای اقتصادی، کتابخانه و اسناد موسسه را موظف به همکاری کامل با این هیئت کرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۲۰:۴۰    
صبح امروز طرح شهر در دست بچه ها با حضور دانش آموزان مقطع راهنمایی در مترو تهران برگزار شد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۲۰:۰۵    
مدیر کل سازمان مدارس غیردولتی از تدوین دستورالعمل حقوق و دستمزد برای معلمان مدارس غیردولتی خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۹:۱۵    
صومعه سرا- رئیس شبکه دامپزشکی صومعه سرا با شاره به نظارت وبازرسی های انجام شده طی هفته های منتهی به تاسوعا وعاشورای حسینی ازکشف وضبط 250کیلوگرم انواع گوشت قرمز و سفید فاسددرصومعه سرا خبرداد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۸:۰۵    
ملایر - فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از انهدام 3 باند سرقت لوازم خودرو و دستگیری 10 نفر سارق توسط پلیس ملایر خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۷:۳۰    
همدان - رئیس پلیس تولید و تبادل اطلاعات انتظامی استان همدان از دستگیری عامل برداشت اینترنتی غیر مجاز از حساب بانکی در همدان خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۷:۰۰    
جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه ای خطاب به رئیس قوه قضائیه خواستار ورود وی به پرونده نرگس محمدی و اعمال رأفت اسلامی در این پرونده شدند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۶:۰۵    
هیات دولت کویت به دنبال ادامه اختلافات با مجلس امت دقایقی پیش به صورت رسمی استعفای دسته جمعی خود را تقدیم شیخ صباح الاحمد امیر این کشور کرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۵۵    
وزیر بهداشت با اشاره به اینکه درست نیست با سلامت مردم سیاسی برخورد شود، گفت: واردات پالم نسبت به سال 91 و 92 حدود 40 درصد کاهش پیدا کرده است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۴۵    
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به اینکه تمامی دستگاه های دولتی و عمومی کشور اعم از شهرداری ها به وظایف قانونی شان در خصوص مناسب سازی معابر و اماکن شهری و حمل و ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۴۰    
اعضای شورای اسلامی شهر تهران طرح کمک به توسعه و احداث 4 حوزه علمیه در چهارگوشه شهر تهران با مشارکت همه جانبه مردم را به تصویب رساندند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۲۰    
رییس کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت : فرونشست های سریالی به سادگی قابل رد یابی و جلوگیری است و تنها با چند مکاتبه ساده با دستگاه ها می توان از این حوادث جلوگیری کرد .
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۲۰    
عضو شورای شهر تهران در اعتراض به تغیرات وسیع در معاونت اجتماعی شهرداری ، گفت: آقای عبدالهی یک انقلاب در معاونت اجتماعی شهرداری راه انداخته است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۱۰    
رئیس شورای عالی استانها از بررسی عنوان شهید خدمت در دولت خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۱۰    
رییس کمیسیون شهر سازی و معماری ضمن بیان اینکه باید هر چه زودتر میزان دقیق بدهی های شهرداری مشخص شود از تغییر و تحولات گسترده در معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گلایه کرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۰۵    
عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به از دست دادن جان دو آتش نشان در دو ماه گذشته بر ضرورت توجه به موضوعات مربوط به کار آتش نشانان تاکید کرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۴:۵۵    
نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران نسبت به عدم اقدام بدنه شهرداری در رابطه با شکایات کارکنان سراها از دبیران شورایاری ها هشدار داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۴:۵۵    
ملی پوش دسته فوق سنگین وزنه برداری ایران گفت: اگر مجبور باشیم علاوه بر امضای نامه به صورت حضوری هم از فدراسیون جهانی عذرخواهی می کنیم.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۴:۳۰    
مهدی چمران پیشنهاد داد تا کارگروه تخصصی متشکل از معاونت های فنی عمران و حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران و نیز چند تن از اعضای شورا برای بررسی فرونشست ها و پیشگیری از این امر ایجاد شود .
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۴:۲۵    
رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، گفت : در کمیسیون فرعی دولت پیشنهاد افزایش تعداد اعضای شورای اسلامی شهر تهران تا 35 نفر را مطرح کردیم که مورد قبول واقع شد و این موضوع به کمیسیون ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۴:۲۵    
رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران ،گفت : سرانجام با حکم دادستان رای تخریب طبقه هفتم ساختمان علاءالدین صادر شده است .
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۴:۲۰    
رییس شورای اسلامی شهر تهران،گفت: دولتی شدن شهرداریها آفتی است که دودش به چشم مردم می رود .
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۳:۵۵    
پس از اجرای مرحله جدید پلمب واحدهای اوراقچی حاضر در محدوده میدان شوش، این بار شهرداری تهران مقابل محل فعالیت این صنف، بلوک سیمانی مستقر کرده است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۳:۰۵    
رئیس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران از وعده مجمع نمایندگان تهران برای پیگیری لغو کاهش اعضای شورای شهر کلانشهرها پیش از انتخابات سال آینده خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۲:۵۰    
معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران در پاسخ به برخی شایعات مبنی بر اینکه فرمانداری مانع اجرای حکم ماده 100 در خصوص تخریب طبقه هفتم پاساژعلاالدین شده گفت ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۲:۴۰    
علی جنتی درباره شایعاتی که این روزها درباره رفتنش از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح است،گفت: چند روز صبر کنید تا نتیجه مشخص شود.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۲:۳۵    
شیعه در راه دفاع از حرم اهل بیت تردید ندارد و در این راه جانفشانی می کند تا پرچم اسلام در جای جای دنیا برافراشته شود و در آن روز کسانی که امروز جانفشانی کرده اند در برابر مهدی موعود (عج) سربلند هستند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۲:۳۰    
بارش برف پاییزی ارتفاعات چالدران را سفید پوش کرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۲:۰۵    
نمایندگان در آخرین نشست با استاندار و معاونین استاندار مازندران بر معرفی طرح های اولویت دار در استان تاکید کردند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۲:۰۵    
در حالی که لس آنجلس به شهر پرتردد خودروها معروف شده اما هنوز تا کسب عنوان "پرترافیک ترین شهر جهان" فاصله زیادی دارد؛ اما کدام شهرهای دنیا بیشترین ترافیک را دارند؟
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۲:۰۰    
رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح اعلام کرد که ستادکل از هر طرحی که در راستای محرومیت زدایی از کشور با استفاده از ظرفیت سربازان باشد، استقبال می کند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۱:۵۵    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت که مصوبه امروز نمایندگان در مورد استفساریه قانون انتخابات مجلس احتمالا زمینه ورود مینو خالقی را به مجلس فراهم می کند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۱:۵۵    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران فردا عازم کشور مالزی خواهد شد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۱:۵۵    
درخواست تحقیق و تفحص عملکرد صندوق ذخیره فرهنگیان که از سوی کمیسیون آموزش و تحقیقات و فناوری که در جلسه علنی امروز مطرح شد با موافقت نمایندگان تصویب شد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۱:۵۰    
رئیس فدراسیون والیبال از بررسی عملکرد لوزانو و تصمیم درباره ادامه همکاری با وی تا هفته آینده خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۱:۵۰    
نمایندگان مجلس با رأی مثبت به استفساریه ای مصوب کردند که شورای نگهبان نمی تواند پس از اعلام صحت انتخابات حوزه انتخابیه مربوطه، صلاحیت منتخب را رد و به این وسیله آرای او را باطل کند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۱:۳۵    
تحقیقات جنایی برای رمز گشایی از کشف جسد زن و مرد جوان در خودرو سرقتی در شهر اردبیل آغاز شد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۱:۳۵    
رئیس ستاد پیگیری اجرای برجام گفت: طبق برجام دولت آمریکا موظف است که اجازه ندهد هیچ تحریم جدید هسته ای علیه ایران برقرار شود یا تحریم های قبلی تحت عناوین و بهانه های جدید بخواهد برگردد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۱:۳۰    
مشاور عالی سازمان سنجش کشور گفت: ساعت 24 امروز یکشنبه 25 مهرماه مهلت ثبت نام جهت شرکت در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش به اتمام می رسد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۱:۳۰    
فرمانده انتظامی شهرستان "ایرانشهر" از دستگیری افرادی که با ایجاد وبلاگ اجتماعی اقدام به انتشار اخبار کذب، پخش تصاویر گروهک داعش می کردند، خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۱:۲۵    
مدافع ملی پوش پرسپولیس گفت: هرچه دارم از هواداران است و اگر خوب بازی می کنم وظیفه ام را انجام داده ام.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۱:۲۰    
تیم ملی فوتبال ایران در دیداری به مصاف عراق خواهد رفت. این خبری است که رئیس فدراسیون فوتبال عراق آن را اعلام کرده است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۱:۲۰    
معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران از نصب 15هزار دستگاه پارکومتر به منظور ساماندهی پارک حاشیه ای در پایتخت خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۱:۰۰    
تصادف 6 خودرو در جاده قدیم کرج باعث خسارت مالی زیادی شد.این تصادف کشته نداشت.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۰:۵۵    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: علاوه بر افزایش بارش در شمال کشور،دمای هوا کاهش محسوسی می یابد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۰:۵۰    
معاون خدمات شهری شهرداری تهران با تاکید بر لزوم رعایت موارد ایمنی توسط پیمانکاران به ویژه توجه به ایمنی رفتگران در ساعات شب از برخورد با پیمانکاران متخلف خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۰:۲۰    
با توجه به افزایش آلاینده ها نسبت به چند روز گذشته ولی همچنان هوای پایتخت در شرایط سالم قرار دارد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۰:۰۵    
شواهد و قراین حکایت از این دارد که بی نظمی در برگزاری جلسات علنی و غیر علنی شورای شهر تهران همچنان پابرجاست.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۰۹:۴۰    
معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به این که ظهر شنبه، 24 مهرماه فردی مؤنث خود را از روی پل پنجم اهواز به قصد خودشکی به درون رودخانه کارون پرتاب کرد ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۰۹:۳۰    
جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت اعلام کرد که برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی جزو اولویت های اصلی این پلیس در نیمه دوم سال است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۰۹:۲۵    
سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: هشت نفر در تصادف اتوبوس با کامیون در تونل تکاور جاده هراز مجروح شدند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۰۹:۲۵    
رئیس سامانه مدیریت شهری 137 از ثبت روزانه 6 هزار تماس با این سامانه خبرداد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۰۹:۲۰    
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: حکم نهایی پاساژ علاءالدین از سوی دادستانی صادر شده اما فرمانداری تهران تاکنون مانع از اجرای این حکم شده است.