دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۲۱:۰۹Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای شورا آنلاین 24 مهر 1395 - shoraonline.ir

شورا آنلاین 29 اسفند 1394 شورا آنلاین 31 فروردین 1395 شورا آنلاین 31 اردیبهشت 1395 شورا آنلاین 31 خرداد 1395 شورا آنلاین 31 تیر 1395 شورا آنلاین 31 مرداد 1395 شورا آنلاین 31 شهریور 1395 شورا آنلاین 30 آبان 1395 شورا آنلاین 30 آذر 1395 شورا آنلاین 30 دی 1395 شورا آنلاین 30 بهمن 1395 شورا آنلاین 14 اسفند 1395 شورا آنلاین 1 مهر 1395 شورا آنلاین 2 مهر 1395 شورا آنلاین 3 مهر 1395 شورا آنلاین 4 مهر 1395 شورا آنلاین 5 مهر 1395 شورا آنلاین 6 مهر 1395 شورا آنلاین 7 مهر 1395 شورا آنلاین 8 مهر 1395 شورا آنلاین 9 مهر 1395 شورا آنلاین 10 مهر 1395 شورا آنلاین 11 مهر 1395 شورا آنلاین 12 مهر 1395 شورا آنلاین 13 مهر 1395 شورا آنلاین 14 مهر 1395 شورا آنلاین 15 مهر 1395 شورا آنلاین 16 مهر 1395 شورا آنلاین 17 مهر 1395 شورا آنلاین 18 مهر 1395 شورا آنلاین 19 مهر 1395 شورا آنلاین 20 مهر 1395 شورا آنلاین 21 مهر 1395 شورا آنلاین 22 مهر 1395 شورا آنلاین 23 مهر 1395 شورا آنلاین 24 مهر 1395 شورا آنلاین 25 مهر 1395 شورا آنلاین 26 مهر 1395 شورا آنلاین 27 مهر 1395 شورا آنلاین 28 مهر 1395 شورا آنلاین 29 مهر 1395 شورا آنلاین 30 مهر 1395 
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۳:۵۰    
شصت و هشتمین یارانه نقدی خانوارهای ایرانی، دوشنبه(26مهرماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۳:۳۵    
ساختمان موسسه ی هنرمندان پیشکسوت فک پلمب شد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۲:۴۵    
70 درصد برنامه ها و مأموریت های مجموعه دفاتر خدمات نوسازی مستقر در بافت های فرسوده تحقق یافت.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۲:۰۰    
رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در اجلاس شهرداران جهان گفت: تهران ظرف 5سال آینده به یک شهر پاک تبدیل می شود.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۱:۲۰    
رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران گفت: توسعه گردشگری از اولویتهای ماست. در این مسیر کار را از شهروندان شروع کرده و در مرحله بعد در سطح ملی و بین المللی برنامه ریزی کرده ایم.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۰:۴۵    
دبیرکل مجمع شهرداران آسیایی، جایزه جهانی خشت طلایی تهران را گامی مثبت در جهت توسعه روابط بین الملل دانست و گفت: کلان شهرهای آسیایی از این جایزه جهانی، استقبال خوبی داشته اند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۲۰:۱۵    
قائم مقام و معاون کل وزارت بهداشت گفت: مقایسه درآمد متخصصین ایرانی و آمریکایی چندان مقایسه مناسبی نیست و درآمد متوسط متخصصین ایرانی به مراتب کمتر از متخصصین آمریکایی است ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۹:۱۰    
سرکلانتر هشتم پلیس فاتب از دستگیری اعضای باندی که با پرسه زنی در خیابان های محلاتی، رودکی، خوش، جیحون، هاشمی، بریانک و بازار اقدام به سرقت دوچرخه های گرانقیمت شهروندان می کردند، خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۸:۲۰    
مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف از نهایی شدن گزارش کمیته بررسی علل سقوط آسانسور در این دانشگاه در هفته آینده خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۷:۴۰    
معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری تهران و معاون هماهنگی و امور اجرایی سرشماری شهرستان تهران گفت: پیشنهاد فرمانداری تهران ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۶:۴۰    
وزیر بهداشت با بیان اینکه در حوزه سلامت مردم اعتماد نسبی به ما دارند، گفت: باید تلاش کنیم این اعتماد را افزایش دهیم و هیچ حقیقتی را از مردم مخفی نکنیم.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۶:۲۰    
عضو شورای اسلامی شهر تهران از ارسال گزارش 750 صفحه ای سازمان فرهنگی، هنری به شورا خبر داد و گفت: بعد از مطالعه این گزارش در کمیته فرهنگی نقد 7 صفحه ای بر آن نوشتیم.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۵:۴۵    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود موج جدید بارشی و کاهش دمای کشور خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۵:۴۰    
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: در دیدار روز گذشته 2 گل پیش بودیم اما نتوانستیم برتری مان را حفظ کنیم و این موضوع، یک مسئله روحی و روانی است که باید آن را حل کنیم.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۵:۴۰    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش تا ساعت 24 روز یکشنبه 25 مهرماه خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۵:۳۵    
حادثه ریزش دیوار منزل مسکونی در روستای سینگ از توابع دامغان باعث مرگ دو کودک و مجروح شدن دو کودک دیگر شد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۴:۵۰    
در جلسه این هفته صحن شورای اسلامی شهر همدان که علاوه بر اعضای شورا ، شهردار و معاونین برنامه ریزی و اداری مالی شهردار حضور داشتند مصوب شد که از ماه آینده حقوق پرسنل و کارکنان شهرداری از رده های پایین ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۴:۰۵    
شهردار منطقه 11 تهران از شهروندان درخواست کرد در طرح احداث 39هزار هکتار جنگل کاری کمربند سبز تهران مشارکت کنند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۳:۴۵    
وزارت خارجه ایران در بیانیه ای اعلام کرد که کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس و ترکیه در مقامی نیستند که دیگران را به مداخله نکردن در امور منطقه نصیحت کنند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۳:۴۰    
رئیس اداره فدرال گردشگری روسیه از آغاز کار برای لغو روادید گروه های گردشگری ایران و هند به این کشور خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۳:۳۵    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجرای بند یک اصل 110 قانون اساسی سیاستهای کلی انتخابات را که پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام تعیین شده است، ابلاغ کردند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۳:۳۵    
معاون برنامه ریزی توسعه شهری و امور شورا با اشاره به نامه درخواست مجلس برای اخذ کارت ورزش شهروندی، گفت: این کارت ها توسط تربیت بدنی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی میان نمایندگان توزیع شده است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۳:۳۰    
رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: مالک پاساژ علاءالدین تا 31 شهریور مهلت داشت که نسبت به تخریب کامل طبقه هفتم اقدام کند باتوجه به اینکه در مهلت مقرر اقدام نکرده ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۲:۴۵    
حال که بی تدبیری و فقدان برنامه ریزی مناسب صنعت گردشگری را با چالشی جدی مواجه ساخته بهره گیری از تجربیات تخصصی سمن های گردشگری فرصت و ظرفیتی مناسب جهت رفع کاستی های صورت گرفته خواهد بود. ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۲:۳۵    
کاپیتان سپاهان عصر امروز و در جریان دربی اصفهان از میادین فوتبال خداحافظی می کند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۲:۳۰    
وکیل قاتل ستایش قریشی از ارسال لایحه اعتراضی خود به دادگاه طی دو روز آینده خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۱:۲۵    
دولت عربستان که رفتارهای خصمانه اش در قبال ایران را با محروم کردن زائران کشورمان از حج تمتع امسال علنی کرد، اکنون نام ایران را در فهرست کشورهایی قرار داده که شهروندانش اجازه سفر به آنجا را ندارند!
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۱:۰۵    
آتش سوزی پاساژ قائم خرم آباد حدود ساعت 21 پنج شنبه هشتم مهرماه رخ داد و تا صبح جمعه ادامه داشت. 133 واحد این پاساژ در آتش سوزی گسترده دچار خسارات زیادی شده و مغازه دارها می گویند ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۱:۰۵    
یک عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در پی خشک شدن رودخانه زاینده رود و برداشت های بی رویه از آب های زیر زمینی، پدیده نشست زمین به همه ساختمان ها و به خصوص ساختمان های تاریخی آسیب خواهد زد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۱:۰۰    
سرپرست مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور از ترافیک کاری در ورودی کلانشهرها خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۱:۰۰    
کمیته بین المللی پارالمپیک اسامی زهرا نعمتی و سیامند رحمان را به عنوان 10 ورزشکار آسیایی تاریخ ساز پارالمپیک ریو اعلام کرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۰:۵۵    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به اینکه برخی از چاه های تهران نیترات آن بالا است، گفت: نیروهای بهداشت محیط مانع از کشت سبزیجات از طریق آبیاری با فاضلاب می شوند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۰:۴۵    
رئیس جمعیت هلال احمر آمل از جان باختن 2 نفر در حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی 206 در محور هراز خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۰:۴۰    
شکستگی لوله آب در منطقه مولوی، سبب قطع آب شرب شهروندان این محدوده شده است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۰:۱۰    
مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی بیش از 30 هزار زائر ایرانی در شهرهای مذهبی عراق حضور داشتند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۰:۰۵    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دقایقی پیش تهران را به مقصد لوزان برای شرکت در نشست بین المللی سوریه ترک کرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۰:۰۰    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ضمن بیان آخرین مراحل رسیدگی به تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: در حال حاضر نظر و گزارش کمیسیون در اختیار هیات رئیسه است و زمانی که در جلسه علنی مطرح شود و رای ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۰:۰۰    
عضو هیات رئیسه شورای اسلامی گفت: تراکم جمعیتی محله وحیدیه در منطقه 8 بالاست و از لحاظ سرانه فضای سبز، فضاهای تفریحی و گذران فراغت خانواده ها در محله دارای کمبود محسوسی هستند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۰:۰۰    
فدراسیون پزشکی ورزشی، طی نامه ای به فدراسیون کشتی نظر کمیسیون ویژه در مورد مصدومیت و عمل جراحی آشیل پای رضا یزدانی را اعلام کرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۰۹:۴۵    
حجت الاسلام و المسلمین منتظری گفت: آلودگی هوا یک بحث بسیار پیچیده است که دستگاه های مختلف و مرتبط این موضوع را دنبال می کنند و ما به دستگاه های مختلف در رابطه با انجام تکالیفشان تأکید می کنیم.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۰۹:۴۰    
آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدام 10 هزار نفر در آموزش و پرورش، امروز است و سازمان سنجش اعلام کرده است که این زمان تمدید نمی شود.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۰۹:۳۵    
رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران برنامه حمایتی مدیریت شهری از پاکبانان را تشریح کرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۰۹:۲۵    
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از بازسازی و احداث 24 بازار میوه و تره بار در پایتخت تا پایان سال جاری خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۰۹:۲۰    
معاون عملیات سازمان امداد و نجات از واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور قوچان خراسان رضوی خبر داد و گفت: در اثر این حادثه 13 مسافر مصدوم شدند.