سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۰۱:۴۷Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای شورا آنلاین 6 مهر 1395 - shoraonline.ir

شورا آنلاین 29 اسفند 1394 شورا آنلاین 31 فروردین 1395 شورا آنلاین 31 اردیبهشت 1395 شورا آنلاین 31 خرداد 1395 شورا آنلاین 31 تیر 1395 شورا آنلاین 31 مرداد 1395 شورا آنلاین 31 شهریور 1395 شورا آنلاین 30 آبان 1395 شورا آنلاین 30 آذر 1395 شورا آنلاین 30 دی 1395 شورا آنلاین 30 بهمن 1395 شورا آنلاین 14 اسفند 1395 شورا آنلاین 1 مهر 1395 شورا آنلاین 2 مهر 1395 شورا آنلاین 3 مهر 1395 شورا آنلاین 4 مهر 1395 شورا آنلاین 5 مهر 1395 شورا آنلاین 6 مهر 1395 شورا آنلاین 7 مهر 1395 شورا آنلاین 8 مهر 1395 شورا آنلاین 9 مهر 1395 شورا آنلاین 10 مهر 1395 شورا آنلاین 11 مهر 1395 شورا آنلاین 12 مهر 1395 شورا آنلاین 13 مهر 1395 شورا آنلاین 14 مهر 1395 شورا آنلاین 15 مهر 1395 شورا آنلاین 16 مهر 1395 شورا آنلاین 17 مهر 1395 شورا آنلاین 18 مهر 1395 شورا آنلاین 19 مهر 1395 شورا آنلاین 20 مهر 1395 شورا آنلاین 21 مهر 1395 شورا آنلاین 22 مهر 1395 شورا آنلاین 23 مهر 1395 شورا آنلاین 24 مهر 1395 شورا آنلاین 25 مهر 1395 شورا آنلاین 26 مهر 1395 شورا آنلاین 27 مهر 1395 شورا آنلاین 28 مهر 1395 شورا آنلاین 29 مهر 1395 شورا آنلاین 30 مهر 1395 
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۲۳:۴۸    
رئیس سازمان حج و زیارت از ثبت نام بیش از 200 هزار زائر اربعین در سامانه سماح خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۲۳:۳۸    
به منظور ساماندهی و آماده سازی فضای محیطی برای آغاز سال تحصیلی جدید، بیش از 87 هزار متر مربع از نمای مدارس در طرح استقبال از مهر شستشو و پاکسازی شدند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۲۳:۰۸    
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، خواستار ایجاد شهرک جدید در محدوده نیایش برای رفع نگرانی ساکنان کنونی این شهرک شد و گفت: نباید خدمات ساکنین این محدوده متوقف شود.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۲۲:۵۳    
یک مقام مسئول در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات گفت: اخیراً دیده شده پیامک هایی با این مضمون که گوشی شما قاچاق است و برای جلوگیری از قطع ارتباط مبلغی را واریز کنید برای برخی مشترکان ارسال شده که این ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۲۲:۲۸    
معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت با اشاره به تقدیر از مجید مجیدی برای خلق سینمای قرآنی از مشارکت 32 هزار و 870 نفر در بیست ویکمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت خبر داد و گفت ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۲۲:۰۳    
بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت به همراه تقدیر از مجید مجیدی کارگردان فیلم محمد (ص) با حضور وزیر بهداشت آغاز بکار کرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۲۱:۴۳    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در دیدار با مسئولان ستاد سرشماری اقدام به ثبت نام در طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن کرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۲۰:۵۳    
مدیرعامل بانک ملی ایران از پرداخت حدود 8 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج توسط این بانک از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۲۰:۰۳    
فرمانده انتظامی ماکو خبرداد: 690 هزار نخ سیگار قاچاق خارجی در بار گوجه فرنگی در عملیات پلیس کشف شد. در طی این عملیات یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضائی شد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۹:۰۳    
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: محاکم قضایی باید هزینه ارتکاب جرم زیست محیطی را برای مجرمان بالا برده تا به این ترتیب، سایر افراد جامعه را از ارتکاب به جرائم منصرف کنند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۸:۰۳    
مدیرکل مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی از کشف و ضبط محموله لوازم خانگی تقلبی و قاچاق با ارزش بیش از 100 میلیارد ریال در شهر ری خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۷:۱۸    
در مراسم تکریم از بازنشستگان، تعدادی از بازنشستگان در اعتراض به اهدای لوح تقدیر به مقامات دولتی معترض شدند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۵:۳۳    
وزیر کشور با بیان این که اخذ ویزا برای مراسم اربعین امسال ضروری است گفت: زائران اربعین بدون ویزا به مرزها مراجعه نکنند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۶:۲۸    
معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال کشور از آمار ازدواج و طلاق به عنوان شاخصی حداقلی در شناخت از خانواده در ایران نام برد و گفت ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۶:۲۸    
سخنگوی نیروی انتظامی در نشست خبری خود از آغاز هفته ناجا با شعار همه با هم برای امنیت و آرامش و ترخیص خودروها و موتورهای توقیفی فاقد حکم قضایی در این هفته خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۶:۱۳    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش وام ضروری بازنشستگان به 3 میلیون تومان خبرداد و گفت: عملیات مربوط به پرداخت وام های ضروری از دو هفته آینده آغاز می شود.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۶:۰۸    
وزیر ارتباطات با اشاره به اقبال مردم نسبت به سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن، از جایگزینی دیتابیس این وزارتخانه به جای دیتابیس مرکز آمار برای حل اختلالات سامانه سرشماری خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۶:۰۳    
همواره بهترین گزینه برای گذران اوقات فراغت و تعطیلات سفر است و عموما افراد در پی سفری هستند که بتوانند در آن روحی سبک کنند و با فکری باز به زندگی و مشغله های خاص خودش بازگردند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۵:۳۳    
معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: جمعیت ایران امسال از مرز 80 میلیون نفر گذشت به طوری که در پایان شهریورماه امسال جمعیت ایران به بیش از 80 میلیون و 307 هزار نفر رسید.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۵:۲۸    
رئیس جمهور با اشاره به اینکه مردم باید احساس کنند که اطلاعات ضرورت کشور بوده و به نفع همه مردم است گفت: مردم احساس نکنند که کسی می خواهد از آمار و سرشماری سوء استفاده کند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۵:۲۳    
رئیس سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به اینکه در پایان شهریورماه امسال جمعیت ایران از مرز 80 میلیون نفر گذشت، گفت: در شش ماهه اول امسال 182 هزار و 254 ایرانی فوت کرده و 783 هزار و 230 تولد ثبت شده است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۴:۳۸    
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: تیم کاملا آماده ای داریم و برای بازی با روسیه تمرینات خود را برگزار کرده ایم و تمام تمرکزمان در رقابت با این تیم است نه مرحله نهایی.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۴:۳۸    
محمود احمدی نژاد با ارسال نامه ای به مقام معظم رهبری اعلام کرد که در عمل به منویات معظم له، برنامه ای برای حضور در عرصه رقابت های انتخاباتی سال آینده ندارد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۴:۳۸    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که به کشورش رفته بود صبح امروز به تهران بازگشت.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۴:۳۸    
به نظر می رسد صحبت های تند کی روش علیه ویلیامز و کفاشیان فدراسیون فوتبال را وارد چالش جدیدی کرده است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۴:۳۳    
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی با اشاره به گردشگری مذهبی و ظرفیت های آن تاکید کرد: بسیاری از گردشگران خارجی برنامه سفر خود را در دهه اول محرم قرار می دهند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۴:۳۳    
معاون اول رئیس جمهور با انتقاد از حجم بزرگ دولت اظهار کرد: در سال جاری میزان نقدی درآمدهای دولت از میزان هزینه های جاری کشور مبلغ خیلی بالاتری نیست به همین دلیل اینکه تصور کنیم از محل بودجه دولت می ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۳:۴۸    
گزارش تصویری از جلسه دویست و نود و سوم شورای شهر تهران
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۳:۲۳    
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، گفت: شهرداری و شورای شهر از هیچ رسانه ای شکایت نکرده است ولی افراد حقیقی می توانند برای احقاق حق خود شکایت کنند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۳:۲۳    
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: مجتمع تجاری جهانی فردوسی به سرنوشت علاءالدین دچار نشود و با تخلفات صورت گرفته برخورد شود.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۳:۱۸    
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در بهشت زهرا (س) تکدی گری، مسائل اخلاقی، حضور معتادین و عدم امنیت وجود دارد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۳:۱۳    
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: برای بازسازی موزه صنعتی 8 میلیارد تومان هزینه شده است و قرار است هلال احمر این موزه را به یکی از دفاتر خود تبدیل کند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۳:۰۸    
رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران از توقف اجرای طرح LEZ از سوی پلیس انتقاد کرد و گفت: پلیس راهور گفته که اجرای این طرح متوقف شده در حالی که 6 ماه طول کشید تا این طرح به شورای عالی ترافیک رفت و سپس به ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۳:۰۸    
حبیب کاشانی در صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران خطاب به رحمت الله حافظی، گفت: اگر کسی برخلاف نظر شما رأی بدهد خائن نیست.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۳:۰۳    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: مدتی در این منطقه دادن یک طبقه اضافی برخلاف طرح تفصیلی باب شده بود که طی مکاتبات بلندمدت با شهرداران عنوان کردیم که این تخلفات را به دادگاه ارجاع خواهیم داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۳:۰۳    
همزمان با برگزاری دویست و نود و سومین جلسه شورا مهدی چمران برخلاف جلسات گذشته لیست آن تعداد از اعضای شورا که به موقع در جلسه حاضر شده بودند را اعلام کرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۳:۰۳    
به اعتقاد عضو شورای اسلامی شهر تهران، آینده سازان کشور شرایط بحرانی را سپری می کنند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۲:۵۸    
در دویست و نود و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، مشکلات منطقه 2 با حضور اعضای شورایاری مورد بررسی قرار گرفت.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۹:۲۴    
دفاع مقدس یکی از درخشان ترین صحنه های نقش آفرینی ملت مسلمان ایران است و هنوز ناگفته های بسیاری دارد که لازم است بیان شود تا نسلهای آینده با ایثار و فداکاری ملت ایران و رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۸:۳۵    
گزارش زنده از جلسه دویست و نود و سوم شورای شهر تهران
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۸:۲۶    
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: به واسطه ازدحام مراجعه کنندگان در مراکز معاینه فنی فعلا ً جریمه تخلف معاینه فنی متوقف شد.