دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۵:۲۲Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبحانه انلاین 2 بهمن 1394 - sobhanehonline.com

صبحانه انلاین 29 اسفند 1393 صبحانه انلاین 31 فروردین 1394 صبحانه انلاین 30 اردیبهشت 1394 صبحانه انلاین 31 خرداد 1394 صبحانه انلاین 31 تیر 1394 صبحانه انلاین 31 مرداد 1394 صبحانه انلاین 31 شهریور 1394 صبحانه انلاین 30 مهر 1394 صبحانه انلاین 30 آبان 1394 صبحانه انلاین 30 آذر 1394 صبحانه انلاین 30 دی 1394 صبحانه انلاین 28 اسفند 1394 صبحانه انلاین 1 بهمن 1394 صبحانه انلاین 2 بهمن 1394 صبحانه انلاین 3 بهمن 1394 صبحانه انلاین 4 بهمن 1394 صبحانه انلاین 5 بهمن 1394 صبحانه انلاین 6 بهمن 1394 صبحانه انلاین 7 بهمن 1394 صبحانه انلاین 8 بهمن 1394 صبحانه انلاین 9 بهمن 1394 صبحانه انلاین 10 بهمن 1394 صبحانه انلاین 11 بهمن 1394 صبحانه انلاین 12 بهمن 1394 صبحانه انلاین 13 بهمن 1394 صبحانه انلاین 14 بهمن 1394 صبحانه انلاین 15 بهمن 1394 صبحانه انلاین 16 بهمن 1394 صبحانه انلاین 17 بهمن 1394 صبحانه انلاین 18 بهمن 1394 صبحانه انلاین 19 بهمن 1394 صبحانه انلاین 20 بهمن 1394 صبحانه انلاین 21 بهمن 1394 صبحانه انلاین 22 بهمن 1394 صبحانه انلاین 23 بهمن 1394 صبحانه انلاین 24 بهمن 1394 صبحانه انلاین 25 بهمن 1394 صبحانه انلاین 26 بهمن 1394 صبحانه انلاین 27 بهمن 1394 صبحانه انلاین 28 بهمن 1394 صبحانه انلاین 29 بهمن 1394 صبحانه انلاین 30 بهمن 1394 
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۱۶:۰۱    
مرکز آمار ایران کاهش نرخ تورم میانگین در دی ماه امسال را نسبت به آذر به میزان 0.4 درصد ذکر کرد و به رقم 12.2 درصد رسید،
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۱۵:۴۴    
رئیس هیات مدیره شرکت گازپروم روسیه از بررسی همکاری های نزدیک تر با ایران پس از لغو تحریم های تهران خبرداد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۱۵:۴۱    
یک کارشناس با بیان این که اقتصاد مسکن رو به ورشکستگی است، کاهش مهاجرت های روستایی، وجود خانه های خالی بلااستفاده در شهرها و طولانی شدن بیش از حد رکود مسکن را نشانه های این از هم پاشیدگی دانست و گفت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۱۵:۲۷    
اقتصاد ایران در سال 93 از رکود خارج شده موید آن هم این است که رشد اقتصادی در چهار فصل سال گذشته مثبت بوده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۱۵:۰۶    
یک کارشناس بازار خودرو کاهش قیمت خودروهای وارداتی را پیش بینی کرد و گفت: حتی اگر نرخ ارز هم بالا برود باز شاهد کاهش قیمت خودروهای وارداتی خواهیم بود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۱۴:۵۵    
به منظور کنترل شبکه ترافیکی مناطق 1،2 و3 حدود 230 دوربین در معابر سطح این مناطق نصب و تصاویر آنها در مرکز کنترل ترافیک محلی شمال تهران رصد می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۱۴:۴۹    
دولت چند وقت پیش بود که حدود 3 میلیون نفر از افراد غیرنیازمند و ثروتمند را از دایره یارانه دهی خود حذف کرد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۱۴:۳۷    
جانشین پلیس راهور ناجا گفت: افزایش جریمه ها موقتی، مسکن و کوتاه مدت است و پلیس نفعی از جرائم نمی برد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۱۳:۲۷    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران گفت: جوایز صادراتی را فراموش کنید زیرا دیگر جوایز صادراتی نخواهیم داشت و اهدای این جوایز منتفی شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۱۴:۱۹    
رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی با بیان اینکه رفع تحریم ها به تنهایی برای رشد این بخش کافی نیست، گفت: زیرساخت های صادراتی ما با مشکلات اساسی مواجه است که باید رفع شوند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۱۴:۰۷    
یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی از پیگیری برخی نمایندگان مجلس برای افزایش 35 درصدی حقوق نیروهای مسلح و سپاه پاسداران در بودجه سال 95 کل کشور خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۱۴:۰۲    
صبح پنجشنبه یک دستگاه اتوبوس ولوو در مسیر آشخانه - بجنورد در آتش سوخت اما هیچیک از 17 مسافر آن آسیب ندیدند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۱۳:۵۰    
وزیر نفت و گاز عمان اعلام کرد که این کشور تصمیم دارد به طرح واردات گاز طبیعی از ایران در دوران پساتحریم سرعت ببخشد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۱۳:۴۷    
بعد از انتشار خبر واگذاری موسسه "ثامن الحجج" در هفته ای که گذشت، بانک مرکزی نیز رسما این واگذاری را تایید و اعلام کرد که بانک پارسیان به عنوان بانک عامل به زودی بازپرداخت وجوه سپرده گذاران را آغاز ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۱۳:۴۴    
مدیر عامل شرکت نفت آرامکو عربستان گفت: علیرغم افزایش تولید نفت این کشور، بهای طلای سیاه تا پایان سال جاری میلادی بهبود می یابد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۱۳:۲۱    
در پایان معاملات منتهی به 30 دی 1394، ارزش کل معاملات سهام و حق تقدم به 47141 میلیارد ریال بالغ شد که نسبت به ماه قبل 190.5 درصد افزایش یافته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۱۳:۱۲    
جریان مذاکرات هسته ای در حدود دوسال گذشته و در نهایت لغو تحریم ها شرایطی را برای شبکه بانکی رقم زد که در کنار تمام دستاورهای آن، پای بانکهای بزرگ دنیا را به ایران باز کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۱۳:۰۶    
مهمترین مشکل بازار مسکن، قدرت خرید متقاضیان است که باوجود افزایش سقف وام های مسکن، افزایش نیافته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۱۲:۵۷    
برندان ایش یکی از موسسان شرکت موزیلا و خالقان نرم افزار جاوااسکریپت شرکتی به نام بریو سافت ویر تاسیس کرده و نسخه اولیه مرورگر اینترنتی Brave را نیز در دسترس علاقمندان قرار داده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۱۲:۴۸    
کشاورزان دانه های روعنی بزرگترین دغدغه خود را در کشت این محصولات ترس از عدم فروش محصول، نبود بذر مناسب، عملکرد پایین و نبود ماشین آلات مناسب عنوان می کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۱۲:۴۰    
رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان این که پس از آزادسازی نرخ ها "دُز" فروش بلیت چارتی هواپیما بالا رفت، گفت: در شرایطی که اکثر بلیت ها به صورت چارتری فروخته می شود سود اصلی را دلال می برد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۱۲:۳۴    
مدیرکل اداره راه و شهرسازی تهران ضمن اعلام عمده مشکلات سایت مسکن مهر استان از تکمیل پرونده مسکن مهر تهران تا پایان شهریورماه سال 95 خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۱۲:۲۸    
بررسی وضعیت IDI نشان می دهد علی رغم رکود اقتصادی حاکم بر کشور، استفاده از سرویس های ICT از جمله تلفن همراه و اینترنت کمتر از این بحران آسیب دیده است و بیشتر استان ها با بهبود وضعیت خود نسبت به سال ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۱۲:۲۲    
با وجود اینکه حقوق کارمندان در سال آینده 12 درصد افزایش می یابد و تعیین بسته مزدی کارگران نیز در مرحله مذاکره است، سخنگوی دولت می گوید افزایش حقوق مشاغل حاکمیتی 35 درصد خواهد بود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۱۲:۱۳    
تقاضای بانک های خارجی برای حضور در ایران چالش بزرگی است که پیش روی نظام بانکی مان قرار دارد و از سوی دیگر، اصلاح وضعیت سهامداری آنها وعده ای است که هنوز عملیاتی نشده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۱۲:۰۷    
مدیرکل بازرسی کار وزارت کار گفت: 45 درصد حوادث ناشی از کار در ایران در بخش ساختمان بوده که معادل 2.6 برابر دنیا است در حالی که این میزان در کشورهای پیشرفته 17 درصد است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۱۱:۵۹    
وزیر نیرو گفت: توربین های طراحی شده اروپایی در نیروگاه های ایران کاربرد ندارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۱۱:۵۰    
پس از چند سال گمانه زنی و البته تلاش بنیاد مستضعفان برای به کارگیری توان چینی ها در آزاد راه تهران – شمال به نظر می رسد سرانجام این بنیاد با همفکری وزارت راه و شهرسازی به این نتیجه رسیده اند که بزرگ ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۱۱:۴۱    
عضو کمیسیون انرژی و محیط زیست اتاق بازرگانی تهران معتقد است ایران پس از اجرایی شدن برجام قابلیت رسیدن به تولید و صادرات روزانه دو میلیون بشکه نفت را تا پایان سال 1395 دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۱۱:۲۴    
با لغو تحریم های اقتصادی و بازگشت ایران به چرخه اول دریایی منطقه، رقابت بنادر ایران با کشورهای منطقه وارد فازی جدید شده و بر اساس آنچه مدیرعامل سازمان بنادر اعلام کرده ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۱۱:۱۵    
رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: با برداشته شدن تحریم ها از هفته گذشته، می توان پیش بینی کرد که در هفته آینده بازار باثباتی را در حوزه طلا و ارز داشته باشیم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۱۱:۰۶    
رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری از مذاکره و توافق اولیه برای کشت فراسرزمینی چوب و جنگل داری در روسیه خبر داد و گفت: 10 درصد نیاز چوب کشور، وارد می شود که عمده آن از طریق روسیه است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۱۱:۰۳    
بورس تهران در هفته گذشته به دلیل قرائت بیانیه مشترک وزیران امور خارجه در وین برای اجرای رسمی برجام و لغو تحریمها، واکنش های جالبی از خود نشان داد و موفق به ثبت رکوردشکنی های جدیدی شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۱۱:۰۰    
رئیس سازمان ملی استاندارد ازتدوین استانداردهای جدید تولید خودرو مطابق با استانداردهای اتحادیه اروپا تا سال آینده خبر داد و گفت: بر این اساس، استانداردهای 52گانه خودرو از نظر کمی و کیفی ارتقاء می یابد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۱۱:۰۰    
گمانه زنی ها حاکی از آن است که آیفون 7 با ویژگی های متمایز نسبت به مدل های قبلی، تا سپتامبر سال جاری ارائه خواهد شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۱۰:۵۷    
رئیس انجمن انبوه سازان مسکن تهران با بیان اینکه قطعا برجام بر بخش مسکن تاثیرگذار خواهد بود،گفت:با رفع تحریم ها بخش ساختمان متاثر از سایر بخش های اقتصادی از رکود خارج و عرضه مسکن افزایش پیدا می کند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۱۰:۲۷    
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: حضور صادرکنندگان ایرانی در بازار روسیه یک اولویت است و باید هرچه سریع تر نظام تعرفه ای خود را با کشور روسیه تعدیل و اصلاح کنیم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۱۰:۱۵    
قائم مقام بازرگانی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: نان جزء کالاهای ضروری و اساسی مردم است و در حال حاضر دولت هیچ برنامه ای برای تغییر سیاست های خود در این زمینه ندارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۱۰:۰۶    
قیمت خودروهای دست دوم در بازار به شرح جدول زیر است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۰۹:۵۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی از سقوط یک دستگاه جرثقیل تاورکرین در شهرک شهید باقری خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۰۹:۱۹    
یک کارشناس بازار سرمایه رفتار فعلی بورس را هیجانی دانست و راهکارهایی برای رونق پایدار و بلندمدت بورس ارائه کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۰۹:۱۳    
در مدل جدید ارزیابی کیفی خودروهای داخلی، 66 درصد خودروها در حالی همگی یک ستاره کیفی دریافت کرده اند که کیفیت بسیاری از آنها با یکدیگر متفاوت است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۰۹:۱۳    
شورای عالی فضای مجازی از تاریخ 17 اسفند 1390 به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی تشکیل و موظف به راه اندازی مرکز ملی فضای مجازی کشور شد.