دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۵:۴۰Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبحانه انلاین 21 بهمن 1394 - sobhanehonline.com

صبحانه انلاین 29 اسفند 1393 صبحانه انلاین 31 فروردین 1394 صبحانه انلاین 30 اردیبهشت 1394 صبحانه انلاین 31 خرداد 1394 صبحانه انلاین 31 تیر 1394 صبحانه انلاین 31 مرداد 1394 صبحانه انلاین 31 شهریور 1394 صبحانه انلاین 30 مهر 1394 صبحانه انلاین 30 آبان 1394 صبحانه انلاین 30 آذر 1394 صبحانه انلاین 30 دی 1394 صبحانه انلاین 28 اسفند 1394 صبحانه انلاین 1 بهمن 1394 صبحانه انلاین 2 بهمن 1394 صبحانه انلاین 3 بهمن 1394 صبحانه انلاین 4 بهمن 1394 صبحانه انلاین 5 بهمن 1394 صبحانه انلاین 6 بهمن 1394 صبحانه انلاین 7 بهمن 1394 صبحانه انلاین 8 بهمن 1394 صبحانه انلاین 9 بهمن 1394 صبحانه انلاین 10 بهمن 1394 صبحانه انلاین 11 بهمن 1394 صبحانه انلاین 12 بهمن 1394 صبحانه انلاین 13 بهمن 1394 صبحانه انلاین 14 بهمن 1394 صبحانه انلاین 15 بهمن 1394 صبحانه انلاین 16 بهمن 1394 صبحانه انلاین 17 بهمن 1394 صبحانه انلاین 18 بهمن 1394 صبحانه انلاین 19 بهمن 1394 صبحانه انلاین 20 بهمن 1394 صبحانه انلاین 21 بهمن 1394 صبحانه انلاین 22 بهمن 1394 صبحانه انلاین 23 بهمن 1394 صبحانه انلاین 24 بهمن 1394 صبحانه انلاین 25 بهمن 1394 صبحانه انلاین 26 بهمن 1394 صبحانه انلاین 27 بهمن 1394 صبحانه انلاین 28 بهمن 1394 صبحانه انلاین 29 بهمن 1394 صبحانه انلاین 30 بهمن 1394 
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۲۳:۵۸    
وزارت اقتصاد گزارش عملکرد بسته سیاست های اقتصادی دولت برای خروج از رکود را به هیات دولت ارائه کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۲۳:۳۸    
زمانی که این خودرو در سال 2004، کارخانه را ترک کرد، به ایالات متحده رفته و مجهز به چرخ های سفارشی جدید شد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۲۳:۲۶    
بر اساس آمار گمرک در 10 ماهه سال جاری 21 میلیون و 831 هزار دلار صرف واردات شامپو به کشور شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۲۳:۱۲    
پرونده زوج میانسالی که چند ماه پیش در خیابانی در بجنورد به قتل رسیده بودند به سرانجام رسید. داماد این زوج که متهم اصلی پرونده است و نوزدهم بهمن دستگیر شد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۲۲:۵۴    
سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال و احمر از رهاسازی 2 هزارو 850خودرو از برف و کولاک خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۲۲:۰۷    
هفدهم بهمن 94 ، هاشم یکه زارع در حاشیه کنفرانس خبری، به خبرنگار روزنامه دنیای خودرو در خصوص علت عدم عرضه رنو کپچر پاسخ داد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۲۰:۴۸    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با اشاره به اینکه اشتغال و بهبود محیط کسب و کار از موضوعات خاص در برنامه ششم است، گفت: 900 هزار فرصت شغلی در کشور نیاز است که باید ایجاد شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۲۱:۴۰    
وزارت خارجه آمریکا در دستورالعملی که شبکه خبری بلومبرگ به آن دست یافته، خواستار معاف کردن مهاجران ایران از محدودیت های قانون ویزا شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۲۱:۲۳    
یک بانوی پزشک اماراتی باربی محجبه را طراحی کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۲۱:۱۴    
کشف دو میکروارگانیسم جدید در دریاچه نیمه جان ارومیه، تداوم حیات آن را به رخ همگان می کشد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۲۰:۵۹    
اینستاگرام به تازگی امکان اضافه نموده چند اکانت به یک دستگاه را اضافه کرده است. در این نوشته به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید اکانت های خود را به طور همزمان به یک گوشی کنید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۲۰:۳۴    
نماینده کارگران در شورای عالی کار گفت: به دلیل اختلاف نظر و شکاف بین رقم اعلامی کارفرمایان و کارگران درباره هزینه معیشت خانوار، نشست امروز بدن نتیجه پایان یافت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۲۰:۰۵    
آنا ماریا پدوتزی یکی از بزرگترین راننده های دروان خودش بود. خانم پدوتزی از هر حیث یک معمای تمام معنا است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۹:۵۶    
در آستانه فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب، رهبر معظم انقلاب اسلامی با عفو و تخفیف مجازات یک هزار و پنجاه و نه نفر از محکومانِ محاکم عمومی و انقلاب ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۹:۴۱    
مرکز آمار ایران نرخ بیکاری جمعیت 10 ساله و بیشتر را در فصل پاییز 10،7 درصد اعلام کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۹:۳۸    
مرکز آمار ایران در گزارشی به تشریح قیمت و اجاره مسکن در پاییز 94 پرداخت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۹:۱۲    
در حال که برخی خودروسازان کشور تکلیف خود را با شرکای تجار شان روشن کرده اند گروه خودروسازی سایپا به رغم در پیش گرفتن اصلاح ساختار شرکت و حاکمیت انضباط مالی ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۹:۰۶    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: تهران در 22 بهمن هوایی نیمه ابری خواهد داشت، همچنین در ارتفاعات بارش پراکنده که به تدریج از میزان ابرها کاسته خواهد شد را شاهد خواهیم بود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۹:۰۰    
پایان زندگی مشترک همیشه تلخ است. این تلخی با دردسرهای حقوقی و مالی بیشتر می شود، به خصوص اینکه طرفین بخواهند در مقابل یکدیگر اصطحکاک هم داشته باشند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۸:۳۹    
باتوجه به افزایش برداشت پیاز در چابهار و رسیدن محصول تا 20 روز آینده مسئله گرانی پیاز حل خواهد شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۶:۲۸    
مدیرعامل سازمان اموال تملیکی از افتتاح سامانه فروشگاهی ایران اموال خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۶:۳۷    
بهنام تشکر به هنگام پایین آمدن از سکوی ویژه جشنواره فیلم فجر، ناگهان پایش به لبه پله گیر کرد که خوشبختانه توانست تعادل خود را حفظ کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۶:۳۷    
اتحادیه صنف فروشندگان پرنده و ماهی، نرخ هر کیلوگرم مرغ در بازار امروز (شنبه) 61 هزار ریال و تخم مرغ 545 هزار ریال شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۶:۳۴    
آیا شما هم درحال پرداخت بدهی ها و اقساط بی شمار خود هستید؟ نگران نباشید چون شما تنها نیستید. به عنوان مثال، در آمریکا بدهی کارت های اعتباری از مرز 712 میلیارد دلار عبور کرده است ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۶:۳۱    
اداره کل زیرساخت و نرم افزار بانک ملت از احتمال بروز اختلال در سامانه های بانکداری متمرکز و کارت پرداخت این بانک در روزهای آتی خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۶:۱۴    
معاون وزیر صنعت با بیان اینکه به منظور حمایت از فعالان صنعتی، صندوقی را در مجموعه سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایجاد کرده ایم، گفت: این صندوق بدون بوروکراسی زائد اداری ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۶:۱۱    
سارقان خودرو هوندا آکورد در تعقیب و گریز اتوبان شهید باقری دستگیر شدند و از خودروی آن ها شمار زیادی ضبط و پخش سرقتی و گوشی سرقتی کشف و ضبط شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۶:۰۹    
یک مقام آگاه ژاپنی از آغاز دوباره تراکنش های بزرگ ترین بانک ژاپن برای پرداخت پول نفت ایران با ارزهای ین و یورو خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۵:۲۸    
کشف پیکر بی جان دختر جوان در یافت آباد علت مرگ وی را در هاله از ابهام قرار داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۵:۱۹    
مراسم افتتاح ایستگاه مترو میرزای شیرازی صبح امروز چهارشنبه با حضور محمدباقر قالیباف شهردار تهران و جمعی از اعضای شورای شهر تهران در خیابان شهید بهشتی برگزار شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۵:۱۳    
میرحسینی از پخش برنامه 12 ساعته نوروزی شبکه سه سیما با اجرای احسان علیخانی خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۵:۰۷    
لوگوی خودروها نیز هرکدام یک سرگذشت منحصر به فرد دارند. به عنوان مثال، چهار حلقه آئودی بیانگر ادغام چهار کمپانی است و لوگوی هیوندای، چیزی بیشتر از یک حرف الفبا درون یک بیضی است ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۴:۵۵    
شرکت اوتوواز روسیه گفت و گوهایی را برای ایجاد یک کارخانه مونتاز خودروهای لادا در ایران آغاز کرده است سایر شرکت های روسی هم در حوزه های مختلف از انرژی و صنعت خود را برای حضور در ایران آماده می کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۴:۱۹    
مدیرکل استاندارد تهران از غیراستاندارد بودن خامه با نام تجارتی "دامداران" با سری ساخت 2307 و تاریخ تولید 94/7/8 به دلیل داشتن مشکلات کیفی، خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۴:۱۶    
گزارش وزارت امور اقتصادی و دارایی در خصوص عملکرد بسته سیاست های اقتصادی دولت برای خروج غیرتورمی از رکود، مصوبات مرتبط و راهکارهای رفع موانع پیش رو ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۴:۱۳    
امروز بازار سهام در تب و تاب نگرانی های شکل گرفته از روز گذشته در حالی شاهد غلبه عرضه بر تقاضا بود که همسو با تقویت بازارگردانی سهام فرصت خوبی برای جامانده های بازار برای خرید سهام فراهم شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۴:۰۴    
شاید بتوان گفت اصلی ترین تغییر صورت گرفته معرفی جایگزینی برای برند فلش بود که امروز اولین نسخه از برنامه آن نیز عرضه شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۴:۰۱    
طبق هماهنگی های انجام شده با ستاد برگزاری مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی، راهپیمایان یوم ا... 22 بهمن در تهران و شهرستان ها تحت پوشش بیمه ای ناشی از فوت و نقص عضو دائم قرار دارند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۳:۵۵    
در این مطلب به بررسی انواع CVT و AMT و همچنین اصطلاحات تیپ ترونیک و شیفت ترونیک می پردازیم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۳:۴۹    
Promo Codes نام اپلیکیشنی است که کاربران آن به صورت روزانه می توانند شانس شان را امتحان کرده و در صورت برنده شدن، یک اپلیکیشن پولی را به صورت رایگان دریافت کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۳:۴۶    
در بازار امروز صبح - چهارشنبه - دلار آمریکا 3519 تومان عرضه شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، هم اینک 974 هزار تومان به فروش می رسد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۳:۴۱    
متهم ردیف سوم پرونده نفتی بعد از بیان اظهاراتش، به دلیل سرگیجه به زمین افتاد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۳:۳۸    
ندا افشار مادر سحر قریشی است که دخترش را در جشنواره فیلم فجر همراهی می کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۳:۲۶    
یک کارشناس طب سنتی گفت: خوردن زیاد گوشت گاو و گوساله عامل مرگ های ناگهانی به سبب انسداد و صعود بخار غلیظ به سوی قلب و مغز است, گوشت گاو غلیظ و دیرهضم است و مسبب بیماری های مانند ورم طحال ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۳:۱۱    
شرکت خودروساز ژاپنی نیسان موفق به ساخت نمونه ای جدیدی از خودروی شاسی بلند شده است که قابلیت پیمایش در برف را دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۳:۰۶    
وزارت امور خارجه گرجستان اعلام کرد که 15 ماه فوریه 2016 (دوشنبه 26 یهمن) اجرای رژیم بدون ویزا برای ایران از سر گرفته می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۲:۵۴    
یکی از مدیران شرکت ایسوزو اظهار داشت: " برنامه ما این است که به محض رفع کامل تحریم ها، حضور خود در بازار ایران را بیش از پیش گسترش دهیم."
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۲:۵۲    
شبکه خبری بلومبرگ به نقل از دو مقام آگاه نوشت: هواپیمایی ایران ایر به دنبال توافق بین المللی ماه گذشته برای پایان دادن به تحریم های هسته ای ایران ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۲:۴۹    
یک مقام مسئول با اشاره به آماده سازی پایانه نفتی شمال برای از سرگیری سوآپ نفت، گفت: با بهره برداری از حوضچه فراگیری ظرفیت سوآپ نفت به 2 میلیون و 500 هزار بشکه در روز قابل افزایش است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۲:۴۶    
پلیس فتای استان یزد فردی که یک خانم را تهدید به انتشار تصاویر خصوصی اش در فضای مجازی کرده بود شناسایی و دستگیر کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۱:۴۸    
معاون وزیر راه و شهرسازی از موافقت این وزارتخانه با پیشنهاد بانک مسکن به بانک مرکزی برای افزایش مبلغ وام جعاله مسکن از 10 به 20 میلیون تومان خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۱:۲۳    
شرکت خدمات نوین داده ورزی سداد با همکاری شرکت نگین خودرو، نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، از تاریخ 17 بهمن ماه 1394 تا 17 اردیبهشت 1395 اقدام به برگزاری جشنواره ویژه ای با عنوان کارت خوان جادویی ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۱:۰۸    
در پنجمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت از دو محصول جدید با نام های بانکداری دیجیتال مهرگستر (Omni-Channel Banking) و بازاریابی تحلیلی هدفمند مهرگستر ((A-CRM ، رو نمایی گردید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۰:۵۶    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مناقصه فیلترینگ هوشمند اینستاگرام، تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی برگزار شده تا در نهایت این طرح اجرایی شود و بتوان به صورت هوشمند بر محتوای این شبکه های اجتماعی ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۰:۴۲    
با تحویل 5 هزار واگن باری از سوی شرکت روسی اورال واگن زاوود به ایران صادرات کالاهای روسی به ایران پس از لغو تحریم های این کشور آغاز خواهد شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۰:۳۶    
آقای "ع" از مسئولان سابق این شرکت، از سال 1389 تا 1392 با ارائه اسناد جعلی، مجموعا مبلغ 2.5 میلیارد ریال بابت هزینه های مختلف پرونده های مطرح در مراجع قضایی، از بیمه نوین دریافت کرده بوده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۰:۰۷    
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان تهران از ارائه تخفیف 40 درصدی هتل ها، هتل آپارتمان ها و مهمانپذیرهای پایتخت به گردشگران در ایام نوروز 95 خبر داد و گفت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۰:۰۱    
خودروهای ام وی ام 110، گروه خانواده برلیانس، کیا پیکانتو، ام جی روور 350، رنو کپچر و رنو کلئوس کمترین میزان فروش را در گروه قیمتی خود داشته اند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۰۹:۵۸    
براساس آمار گمرک در دهه سال 76 تن سنگ پا از ایران به 9 کشور دنیا صادر شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۰۱:۰۳    
به گزارش صبحانه ، تصاویری از چند خودرو جذاب را در ادامه می بینید
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۰۰:۵۴    
میلیونرها خوب بلدند پیغامشان را در قالب ساده ترین کلمات منتقل کنند. در صحبت هایشان دقیق هستند و جان مطلب را به ساده ترین شکل ممکن بیان می کنند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۰۰:۴۲    
یکی از مهندسان شرکت تکنولوزی امریکایی گوگل، آینه ای هوشمندی که مبتنی بر سیستم عامل اندروید می باشد را برای حمام ساخته است ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۰۰:۲۷    
مهمترین دلیل و ریشه این فرهنگ به تفکر سوسیالیستی در کشور ما بر می گردد. از حدود 90 سال پیش همزمان با ورود سوسیالیست به کشور این تفکرات در درون جامعه و حتی در میان مسئولین شکل گرفت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۰۰:۱۲    
رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت: در حال حاضر لیموترش پاکستانی، پرتقال مصری، نارنگی پاکستان، گلابی چینی، شاه بلوط، کدو حلوایی، شبرنگ و آلوی ترکیه، انگور شیلی و سیر چینی در بازار میوه یافت می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۰۰:۰۶    
تصاویر زیر مربوط به ژست های بابک زنجانی در بیست و پنجمین جلسه علنی دادگاه است که امروز برگزار شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۰۰:۰۱    
شما می توانید براحتی با استفاده از ترفندهای زیر برای خودتان متن های هایپرلینک در تلگرام ارسال کنید.