پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۰۶:۲۳Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبحانه انلاین 24 اسفند 1394 - sobhanehonline.com

صبحانه انلاین 29 اسفند 1393 صبحانه انلاین 31 فروردین 1394 صبحانه انلاین 30 اردیبهشت 1394 صبحانه انلاین 31 خرداد 1394 صبحانه انلاین 31 تیر 1394 صبحانه انلاین 31 مرداد 1394 صبحانه انلاین 31 شهریور 1394 صبحانه انلاین 30 مهر 1394 صبحانه انلاین 30 آبان 1394 صبحانه انلاین 30 آذر 1394 صبحانه انلاین 30 دی 1394 صبحانه انلاین 30 بهمن 1394 صبحانه انلاین 1 اسفند 1394 صبحانه انلاین 2 اسفند 1394 صبحانه انلاین 8 اسفند 1394 صبحانه انلاین 9 اسفند 1394 صبحانه انلاین 10 اسفند 1394 صبحانه انلاین 11 اسفند 1394 صبحانه انلاین 12 اسفند 1394 صبحانه انلاین 13 اسفند 1394 صبحانه انلاین 14 اسفند 1394 صبحانه انلاین 15 اسفند 1394 صبحانه انلاین 16 اسفند 1394 صبحانه انلاین 17 اسفند 1394 صبحانه انلاین 18 اسفند 1394 صبحانه انلاین 19 اسفند 1394 صبحانه انلاین 20 اسفند 1394 صبحانه انلاین 21 اسفند 1394 صبحانه انلاین 22 اسفند 1394 صبحانه انلاین 23 اسفند 1394 صبحانه انلاین 24 اسفند 1394 صبحانه انلاین 25 اسفند 1394 صبحانه انلاین 26 اسفند 1394 صبحانه انلاین 27 اسفند 1394 صبحانه انلاین 28 اسفند 1394 
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۳:۴۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ایران نگاهش به کشورهای شرقی جدی تر خواهد بود و سال های آتی قطعا سال های رشد کشورهای شرقی است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۳:۴۲    
سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) روز دوشنبه اعلام کرد با وجود افزایش تولید ایران در دوران پساتحریم، مجموع تولید نفت اوپک در ماه فوریه (بهمن – اسفند) کاهش یافته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۳:۳۹    
در مقایسه تورم بخش مسکن با نرخ تورم کل در نقاط شهری کشور از سال 1389 تا 1393 به نتایج قابل توجی می توان دست یافت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۳:۲۷    
این میزان واردات شامپو موجب خروج 24 میلیون و 691 هزارو 703 دلار ارز از کشور شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۳:۱۶    
رئیس اتحادیه شیرینی فروشان تهران گفت: قیمت انواع شیرینی امسال گران نمی شود و بازرسان در ایام عید بر کیفیت تولید قنادی های پایتخت نظارت دارند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۳:۰۴    
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از عدم اجرای طرح های ترافیک و زوج و فرد در تعطیلات نوروز خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۲:۴۹    
رئیس شورای رقابت از کاهش 3 درصدی قیمت خودروهای بی کیفیت در سال 95 خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۲:۴۶    
رکود حاکم بر اقتصاد و بازار خودرو که ماههاست بازار را با عدم تقاضا مواجه کرده است متاسفانه همچنان ادامه دارد چنانچه افت خرید و فروش در روزهای پایانی امسال با هیچ سالی قابل مقایسه نیست.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۲:۴۳    
در این سرقت مسلحانه 4 سارق با استفاده از یک دستگاه پژو سرقتی اقدام به ربودن مبلغ و خودرو حامل پول می کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۲:۴۰    
بیش از 150 هزار نفر از بازنشستگان در سال 95 به صورت رایگان به سفرهای سیاحتی و زیارتی اعزام می شوند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۱:۳۷    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی و تایید شورای نگهبان، از این پس، تفاوتی بین دیه زن و مرد در حوادث رانندگی نداریم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۱:۲۸    
سخنگوی کمیسیون برنامه وبودجه مجلس شورای اسلامی از مصوبه امروز این کمیسیون برای پرداخت تن خواه دو ماه به دولت در سال 95 خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۱:۱۳    
شبکه خبری بلومبرگ در گزارشی درباره بابک زنجانی نوشت: این رقم پولی است که بابک زنجانی باید بپردازد تا بتواند از شانس گریز از حکم اعدام برخوردار شود ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۱:۰۴    
وزیر انرژی روسیه گفت: ایران حق دارد برای افزایش تولید نفت خود راهی منحصر به فرد داشته باشد و افزایش تولید نفت، حق ایران است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۱:۰۱    
سخنگوی کرملین از تعمیق روابط میان ایران و روسیه خبر داد و گفت که روابط ما با تهران هیچگاه قطع یا سرد نشده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۰:۵۲    
وزیر نفت گفت: مواضع روسیه درباره بازگشت ایران و بازگرداندن ثبات به بازار نفت دلگرم کننده و بسیار مثبت بود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۰:۴۳    
مدیر عامل ایران خودرو در مورد توافق نامه این شرکت با شرکت مرسدس بنز در دو حوزه خودروهای تجاری و سواری گفت: توافق نامه فعلی در نیمه نخست سال آینده به امضای قرارداد منجر خواهد شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۰:۱۳    
به هر طریق ممکن، محبتتان را به همسرتان نشان دهید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۰:۰۷    
قیمت هر اونس طلا در معاملات امروز با 0.6 درصد افزایش روبرو شد و به 1255 دلار و 30 سنت رسید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۹:۵۰    
کتاب ایران (پیدایش جمهوری اسلامی) به شکل گسترده در حال توزیع در برخی کتابفروشی ها است، در حالی که اداره کتاب وزارت ارشاد ارائه مجوز به آن را تکذیب کرده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۹:۴۷    
گمان می رود خانواده محصولات i از شرکت ب ام و به خودروی دوستدار محیط زیست جدیدی مجهز گردد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۹:۳۸    
قائم مقام سازمان آموزش فنی و حرفه ای گفت: مشکل استخدام مربیان حق التدریسی برطرف شده و این کار از امروز 24 اسفند در استان قم و مرکزی کلید خورد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۹:۳۲    
باید زیرساختهای فیزیکی و حقوقی لازم جهت توسعه بیشتر اقتصاد فراهم شود، البته مناطق آزاد برای اتصال به بیرون از مرزهای کشور نیازمند اتصال پورت های خود به بیرون است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۹:۱۷    
رئیس پلیس فتا ی استان سمنان گفت: با تلاش مأموران پلیس فتای این استان عامل انتشار تصاویر دانشجوی 20 ساله سمنانی در تلگرام در کمتر از 24 ساعت دستگیر شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۹:۱۴    
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش از تصویب آیین نامه هدایت تحصیلی دانش آموزان خبر داد و افزود: دانش آموزان در پایه نهم تحصیلی اقدام به انتخاب شاخه و رشته تحصیلی با توجه به 6 عامل موثر خواهند کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۳۵    
دبیر دوم کمیسیون بهداشت گفت: کاملا مشخص است که ژلاتین ها خوکی حرام است و نباید آن را مصرف کرد در ضمن مجلس نیز این موضوع را به جد پیگیری می کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۳۲    
به نظر می رسد پرداخت گسترده تسهیلات مسکن به عنوان هدف مشترک دولت و نظام بانکی انتخاب شده و در این میان اقشار محروم جامعه، قربانی دستیابی دولت به این هدف به هر قیمت ممکن شده اند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۲۹    
بتازگی مطلبی جعلی با عنوان تعطیلی مدارس در روزهای سه شنبه 25 و چهارشنبه 26 اسفند در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۲۶    
دادستان تهران اقدامات دادستانی در چهارشنبه آخر سال را تشریح کرد و گفت: طبق روال سال ها ی گذشته با پلیس هماهنگی های بسیار خوبی صورت گرفته ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۲۶    
ساعت کاری داروخانه های هلال احمر در ایام نوروز 95 اعلام شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۲۳    
سازمان امور مالیاتی در بخشنامه ای مهلت ارائه مالیات بر ارزش افزوده فصل زمستان را تا 31 فروردین سال 95 به همراه بخشودگی جرائم اعلام کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۲۰    
سازمان حج و زیارت با صدور اطلاعیه ای مهلت ثبت نام اولیه حج تمتع سال 95 را تا 21 فروردین ماه سال آینده برای دارندگان اسناد ودیعه گذاری حج تمتع ثبت نامی تا تاریخ 31 خرداد ماه سال 1385 تمدید کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۱۷    
شبکه خبری سی.ان.بی.سی آمریکا تحلیل کرد افزایش چشمگیر تقاضای بازارهای نوظهور و محدودیت عرضه، در تغییر قیمت جهانی طلا تاثیر گذاشته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۱۷    
معاون رئیس جمهور در آیین امضای تفاهم نامه مشترک با سازمان بورس، از تلاش برای راه اندازی منطقه آزاد مالی در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۹    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از ارائه و بررسی ساخت شهر طلا و جواهر در جلسه کارگروه آمایش استان خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۶    
هنگامی که در سال 2007 میلادی رنو دست به معرفی شاسی بلند جمع و جور یا کراس اوور کولیوس زد، توانست نظرات خیلی از مردم را به سمت آن جلب کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۰    
منوچهر هادی کارگردان و یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون، طی مراسمی به عقد یکدیگر درآمدند و جدیدترین زوج سینمایی ایران را تشکیل دادند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۵:۵۷    
پیام رسان محبوب تلگرام ساعاتی پیش یک به روز رسانی کلی دریافت کرد که چند قابلیت از جمله افزایش تعداد اعضای سوپرگروه ها به 5 هزار نفر را به همراه دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۵:۴۸    
رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به پرداخت عیدی به خانواده های سه قلو به بالا گفت: 10 هزار خانواده که در سامانه بهزیستی ثبت نام کرده اند عیدی به میزان هر خانواده 100 هزار تومان دریافت می کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۵:۴۲    
بازار سهام در سومین روز معاملاتی باقیمانده تا پایان فعالیت تالار شیشه ای در سال 95 شاهد پس گرفتن رکورد 80 واحدی شاخص کل با خودنمایی نماگرهای خودرویی، تجهیزاتی و فلزات اساسی بود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۵:۳۳    
وزیر جهادکشاورزی در حالی خبر منتفی شدن ممنوعیت واردات گندم در سال 95 را تایید کرد که وی پیش از این، در نامه ای به وزیر صنعت خواستار ممنوعیت واردات گندم در سال آینده شده بود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۵:۲۲    
رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو با بیان اینکه شورای رقابت اعلام کرده که قیمت خودروهای بی کیفیت در سال 95 کاهش خواهد یافت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۵:۱۰    
بازهم روزهای پایان سال فرا رسید و مردم برای دریافت پول نقد از نظام بانکی به مشکل خوردند ، شعب بانک های دولتی و خصوصی در برابر نیاز مردم برای پول نقد می گویند: "پول نداریم".
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۴:۵۸    
رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار با بیان این که آجیل و خشکبار نرخ مصوب ندارد، از کاهش 15 درصدی قیمت آجیل شب عید خبرداد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۴:۵۵    
بعد از خبر ازدواج یکتا ناصر و منوچهر هادی بازیگر و کارگردان سینما، حالا خبر رسیده که بابک حمیدیان بازیگری که نوروز با “بادیگارد” به سینماها خواهد آمد با مینا ساداتی بازیگر نقش “آمنه” در فیلم “محمد” ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۴:۵۲    
مهیمن صحتی، نوجوان 12 ساله و گنبدی آکادمی بارسلونا در ترکیه است که باید در تورنمنتی در اسپانیا شرکت کند. او اگر خودی نشان بدهد با تیم اصلی آکادمی بارسلونا قرارداد خواهد بست.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۴:۴۹    
محسن افشانی بازیگر جوان کشورمان, به تازگی وارد دنیای موسیقی شده و قصد دارد به عنوان یک رپر فعالیت کند!
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۴:۴۰    
پیرمرد سارقی که پس از پایان ساعت کار بانک وارد آنجا شده بود با تهدید اسلحه موفق شد سرقت 14 میلیون تومان پول نقد سرقت کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۴:۴۰    
سخنگوی ناجا گفت: امسال5 هزار گواهینامه در کشور باطل شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۴:۱۰    
پس از هفت سال پیگیری ستاد دیه کشور، با اصلاح ایرادات توسط نمایندگان مجلس، قانون بیمه اجباری شخص ثالث دایمی شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۴:۰۴    
طبق گزارش بانک مرکزی جزئیات درآمد مالیاتی 10 ماهه کشور، مشخص شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۳:۵۸    
تعطیلات نوروز 95 با کوک ساز تعدادی از هنرمندان موسیقی همراه خواهد شد. کنسرت هایی که چند سالی می شود برگزاری آن ها در شمال کشور باب شده و البته امسال تهران هم میزبان چند کنسرت نوروزی است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۳:۴۹    
پیشی گرفتن عرضه از تقاضا و استمرار مازاد عرضه منجر به سقوط بیشتر قیمت ها در بازار گاز شده به طوری که در آستانه بهار، بازار گاز طبیعی و ال.ان.جی حال و هوای بهاری ندارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۳:۲۱    
بنابر اظهارات رییس کمیته امداد امام خمینی (ره)، براساس مصوبه کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی از اول تیرماه سال 1395 ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۳:۱۵    
به گفته مدیرعامل ایساکو با لغو تحریم ها قطعات یدکی از تامین کنندگان اصلی مانند پژو و رنو تامین شده و قطعات چینی حذف خواهد شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۳:۱۲    
ماهی قرمز به طور گسترده ای در روزهای نزدیک به سال نو عرضه می گردد و نظارتی بر قیمت و نحوه توزیع آنان صورت نمی گیرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۳:۰۶    
زمستان امسال بازار اجاره، بازار متفاوتی در مقایسه با سال های اخیر بود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۲:۵۲    
تورهای ترکیه این روزها هر چقدر هم تبلیغ کنند نمی توانند صدای اخبار ناامنی در این کشور را ساکت کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۲:۳۷    
سرپرست ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران گفت: به دلیل افزایش مراجعه به مراکز معاینه فنی در ماه پایانی سال ساعات مراجعه به برخی از مراکز معاینه فنی افزایش یافت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۲:۲۸    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی، نرخ جدید مرغ و انواع ماهی را در بازار اعلام کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۲:۱۹    
در سالروز 100 سالگی خودروساز آلمانی مشهور یعنی بی.ام.و، دیگر خودروساز مشهور آلمانی یعنی بنز، کنایه ای به رقیبش زد و پاسخش را هم دریافت کرد!
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۲:۱۳    
رییس پلیس راهور ناجا با اشاره به آمادگی کامل مأموران و دوربین های پلیس از افزایش نرخ جریمه های رانندگی از صبح فردا خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۲:۰۱    
براساس تازه ترین گزارش بانک مرکزی، میزان بدهی های خارجی (تعهدات بالفعل) کشور در پایان دی ماه امسال به رقم 5 میلیارد و 552 میلیون دلار رسیده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۱:۵۲    
حراست هوایی کیش ایر با صدور بخشنامه ای، نسبت به تخلفات آژانس ها و دفاتر خدمات مسافرت و هوایی درباره فروش بلیت های نوروزی هشدار داده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۱:۴۹    
مدیرکل دفتر آمار، ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به کاهش 14 تلفات رانندگی در نوروز سال گذشته از مردم خواست تا در زمان خواب آلودگی و خستگی رانندگی نکنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۱:۳۴    
دبیر کمیسیون برنامه ریزی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز استان تهران از احراز تخلف رئیس اتحادیه بارفروشان مبنی بر قاچاق میوه خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۱:۳۱    
در بازار معاملات آتی روز دوشنبه قیمت جهانی نفت کاهش نسبی روبرو شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۱:۲۸    
رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران گفت: در روزهای پایانی امسال، اتفاق خاصی در بازار مسکن رخ نخواهد داد اما در سال 95 رونق به این بازار برمی گردد و فاز نخست خروج از رکود در این بخش کلید می خورد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۱:۱۷    
پارچه های چینی در بازار مبل حرف اول را می زند اجاره نشینی و آپارتمان های کوچک خرید اجناس چوبی دست دوم را رونق داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۱:۱۴    
معاملات بورس تهران در روز جاری با رشد بیش از 800 واحدی شاخص کل و عبور پرقدرت نماگر بازار از کانال 79 هزار واحدی دنبال شد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۱:۰۸    
معاون مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که مدارس کشور تا روز چهارشنبه 26 اسفند دایر هستند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۱:۰۲    
اخیرا بخشنامه ای به شبکه بانکی ابلاغ شد که بیانگر تهدید هکرها و نفوذ آنها به نرم افزارهای بانکی تلفن همراه و انجام برداشت های غیرمجاز از حسابها و به تبع آن ایجاد نگرانی سازمان های ذیربط در این رابطه ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۰:۵۹    
ترانه علیدوستی تازه ترین پست اینستاگرام خود را به تصویری جالب از پشت صحنه سریال شهرزاد اختصاص داد. ترانه علیدوستی بازیگر سینمای ایران ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۰:۵۳    
باران کوثری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام عکسی از خود با گریم حاجی فیروز منتشر کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۰:۴۷    
با گذشت چند هفته از آغاز فرایند پیش خرید بلیت قطارهای نوروزی هرچند بخش قابل توجهی از ظرفیت قطارهای مسیر اصلی تکمیل شده اند اما هنوز در بسیاری از محورها امکان خرید بلیت وجود دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۰:۴۲    
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: پنجشنبه 27 اسفندماه به منظور سهولت تردد مسافران در مسیرهای منتهی به بهشت زهرا (س)، ظرفیت جابجایی مسافر در خطوط مترو تهران افزایش می یابد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۰:۳۹    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه) طرح ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان را برای تأمین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۰:۲۷    
بررسی ها نشان می دهد طی 16 سال اخیر در سه سال منتهی به سال 94 میزان افزایش حقوق کارگران بیش از نرخ تورم بوده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۰:۱۵    
حجم نقدینگی کشور در یک دهه بیش از 931 درصد افزایش یافت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۰:۱۵    
آموزش و پرورش تاکید کرده آن دسته از کارکنانی که از مزایای دریافت فوق العاده ویژه برخوردار می شوند، مجاز به بهره مندی از بخشنامه 123788 مورخ 25/6 ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۰:۱۲    
وزیر ارتباطات شایعاتی که طی هفته های اخیر مطرح شده و بحث کندی تلگرام را به اجرایی شدن فیلترینگ هوشمند مربوط می داند، رد کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۰۹:۵۲    
جاده بهشت زهرا، بعد از عوارضی قم، تعداد وانت هایی که بارشان قالی های لوله شده است، به طور محسوسی زیاد می شود. بیشترشان همین حوالی هستند؛ قالیشویی ها. این روزها سرشان حسابی شلوغ است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۰۹:۴۹    
روزهای سخت بازار خودرو در سال 94 رو به پایان است. رکود همچنان در بازار حکمران است و لجبازی خریداران گویا قرار است به سال 95 برسد. همه چیز مهیای آن است که رکود بازار خودرو پابرجا باقی بماند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۰۹:۴۰    
با تصمیم شورای عالی کار پرداخت بن نقدی کارگران در سال 95 نیز بدون افزایش نسبت به سال جاری ماهیانه 110 هزار تومان است و در مجموع 1.3 میلیون تومان بابت 12 ماه کارکرد قابل پرداخت خواهد بود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۰۹:۳۴    
قیمت انواع شیرینی که در نزدیکی سال نو با افزایش تقاضا همراه شده است، در مقایسه با اسفند سال گذشته در بیشتر انواع آن افزایش قیمت داشته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۰۲:۰۶    
درباره موضوعات مختلف و آینده ای که پیش روی صنعت خودرو است روزنامه ایران با هاشم یکه زارع مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت و گویی انجام داده که در ادامه می خوانید:
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۰۱:۵۴    
رئیس اداره محیط زیست شهر تهران با بیان اینکه برخورد با قاچاقچیان مارها و لاک پشت ها در اولویت برنامه های محیط زیست در ایام نوروز است ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۰۱:۵۱    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کارا کارت مُسکنی برای رفع بخشی از مشکلات بازنشستگان است ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۰۱:۴۸    
در حال حاضر طرح جدیدی مطرح شده که سهم شرکت ملی نفت ایران از درآمدهای حاصل از فروش نفت خام از 14.5 درصد به 20 درصد افزایش یابد، این طرح هم اکنون در سطح دولت و مجلس مطرح است و مخالفان و موافقانی دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۰۱:۴۲    
جوانی 20 ساله عصر روز یکشنبه از طبقات بالایی یکی از مجتمع های تجاری خیابان میرداماد تهران به پایین پرتاب شد و به دلیل شدت جراحت های وارده جان خود را از دست داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۰۱:۳۹    
ایران با همکاری توتال فرانسه مجتمع پتروشیمی با هدف تأمین نیاز داخل و صادرات به بازارهای بین المللی می سازد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۰۱:۳۹    
به گزارش صبحانه ، بر اساس ابلاغیه جدید یک مقام مسئول به همه وزارتخانه ها و سازمان های دولتی، تاکید شده است در اجرای ماده 4 اصلاحیه نظام آموزش کارمندان و مدیران دستگاه های اجرایی ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۰۱:۳۶    
زن جوانی در حین حرکت ماشینی که شوهرش راننده آن بود به بیرون پرت شد و جان خود را از دست داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۰۱:۳۶    
مدیرکل صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت گفت: اینکه بی ثباتی قیمت گذاری در سال آینده ادامه خواهد داشت یا خیر معلوم نیست و قوانین شورای رقابت در خصوص قیمت گذاری خودرو تولید داخل هنوز پا برجاست.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۰۱:۳۳    
به گزارش صبحانه ، خراسان در ستون اخبار ویژه خود نوشت: بر اساس ابلاغیه روزهای اخیر یک مسئول ارشد اجرایی به محمد جواد ظریف و نوبخت، اعلام شده است که حسب موافقت هیئت دولت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۰۰:۳۳    
ترانگ تان سانگ رییس جمهوری ویتنام عصر یکشنبه با استقبال محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت وارد تهران شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۰۰:۰۹    
حالا نوبت به وب سایت GSM Arena است تا نتیجه عملکرد باتری گلکسی اس 7 را در آزمایش مشهور خود بررسی کرده و منتشر کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۰۰:۰۶    
سال گذشته در چنین روز هایی بود که علاقه مندان به عناوین سبک شبیه ساز شاهد انتشار اثری کم ادعا و بی جار و جنجال در دنیای بازی های کامپیوتری بودند ...
  • ۱