پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۰:۰۲Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبحانه انلاین 16 اسفند 1394 - sobhanehonline.com

صبحانه انلاین 29 اسفند 1393 صبحانه انلاین 31 فروردین 1394 صبحانه انلاین 30 اردیبهشت 1394 صبحانه انلاین 31 خرداد 1394 صبحانه انلاین 31 تیر 1394 صبحانه انلاین 31 مرداد 1394 صبحانه انلاین 31 شهریور 1394 صبحانه انلاین 30 مهر 1394 صبحانه انلاین 30 آبان 1394 صبحانه انلاین 30 آذر 1394 صبحانه انلاین 30 دی 1394 صبحانه انلاین 30 بهمن 1394 صبحانه انلاین 1 اسفند 1394 صبحانه انلاین 2 اسفند 1394 صبحانه انلاین 8 اسفند 1394 صبحانه انلاین 9 اسفند 1394 صبحانه انلاین 10 اسفند 1394 صبحانه انلاین 11 اسفند 1394 صبحانه انلاین 12 اسفند 1394 صبحانه انلاین 13 اسفند 1394 صبحانه انلاین 14 اسفند 1394 صبحانه انلاین 15 اسفند 1394 صبحانه انلاین 16 اسفند 1394 صبحانه انلاین 17 اسفند 1394 صبحانه انلاین 18 اسفند 1394 صبحانه انلاین 19 اسفند 1394 صبحانه انلاین 20 اسفند 1394 صبحانه انلاین 21 اسفند 1394 صبحانه انلاین 22 اسفند 1394 صبحانه انلاین 23 اسفند 1394 صبحانه انلاین 24 اسفند 1394 صبحانه انلاین 25 اسفند 1394 صبحانه انلاین 26 اسفند 1394 صبحانه انلاین 27 اسفند 1394 صبحانه انلاین 28 اسفند 1394 
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۳:۵۵    
ظهر امروز همزمان با نشست خبری مدیر عامل بورس کالا، در همسایگی آن مقابل وزارت جهاد کشاورزی دهها نفر مرد و زن به خاطر آنچه تحت عنوان از دست دادن سرمایه خود در ازای دریافت خانه مسکونی عنوان کرده بودند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۳:۴۶    
مسئول کمیته وصول مطالبات وزارت نفت از آمادگی شرکت نفت برای اعلام شماره حساب جدید برای پرداخت بدهی نفتی بابک زنجانی خبر داد و گفت: بدهکاران نفتی ایران ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۳:۳۲    
مدیرعامل مدیران خودرو اعلام کرد سال آینده دو محصول جدید MVM یک محصول چری از سوی مدیران خودرو عرضه می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۲:۳۹    
رونمایی از پلاک جدید سیاسی و سرویس در حاشیه یازدهمین همایش سراسری روسا و مدیران پلیس راهور ناجا.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۲:۲۴    
معاون فنی و مهندسی و خدمات ترافیک پلیس راهور ناجا از ارائه مجوز تمدید شماره گذاری سه مدل از اتوبوس های اسکانیا خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
بعد از پایان بازی پرسپولیس و تراکتورسازی از مهاجم سرخ پوشان سرقت شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۲    
به تمام موارد سفر خود فکر کنید، کاغذ و قلم بردارید و نقشه سفر دلچسبتان را ترسیم کنید. این موارد شامل مدت زمان سفر، مقصد، مسیر سفر، وسیله سفر، تاریخ حرکت و محل اقامت و ... است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۲:۰۰    
دوچرخه ها از گذشته یکی از محبوب ترین وسایل حمل نقل بوده اند؛ اما جالب است بدانید با همین دوچرخه معمولی کارهای خارق العاده زیادی می توان انجام داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۱:۵۷    
هفته پیش خبری در رسانه ها منعکس شد درباره دختر جوانی که از سوی یک کارگردان سینما و تلویزیون، مورد تعرض قرار گرفته و البته بعد از پیگیری قضایی توانسته حکم محکومیت وی را هم بگیرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۸    
مرکز پژوهش های مجلس با تاکید بر اینکه زیان افزایش قاچاق بنزین بیش از هزینه نگهداری سامانۀ هوشمند سوخت است ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۲    
عموما سرطان های ثانویه ی چشمی از سرطان اولیه شایع تر است، اختلال یا زوال بخش هایی از میدان دید محیطی و با مشاهده ی جرقه های نور یا لکه ها و خطوط شناور در مبتلایان به سرطان چشم شایع است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۱:۳۰    
ماهی قرمز یکی از اولین ماهیان آکورایمی می باشد که توسط بشر نگهداری شده وخاستگاه اولیه این ماهی کشور چین می باشد و باگذشت زمان به نقاط دیگر جهان معرفی شده است .
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۰:۵۸    
تا چهار سال آینده یعنی 2020 میلادی تعداد خودروهای مجهز به اینترنت 80 درصد افزایش می یابد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۰:۳۵    
به گفته مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز، تا کنون 10 هزار واحد از پروژه 30 هزار واحدی مسکن اقشار کم درآمد به پایان رسیده و تا نیمه اول سال آینده 8 هزار واحد دیگر نیز تکمیل می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۰:۲۹    
کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال 95 در جلسه عصر امروز خود افزایش 5 درصدی قیمت فرآورده های نفتی را به تصویب رساند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۹:۵۷    
شهرام جزایری درباره خبر اعدام بابک زنجانی توضیح می دهد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۹:۵۱    
روحانی درباره ممنوع التصویر بودن رییس جمهور دولت اصلاحات گفت: هیچ مصوبه ای نسبت به ممنوع التصویری آقای خاتمی وجود ندارد. وی ممنوع التصویری رییس دولت اصلاحات را به شوخی تشبیه کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۹:۵۱    
رئیس اتحادیه صنف رایانه با بیان اینکه بازار کالاهای کامپیوتری در آستانه عیدنوروز بی رونق است، گفت: قیمت اقلام دیجیتال در نیمه دوم سال جاری نسبت به نیمه اول، حدود 7 درصد کاهش داشته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۹:۴۸    
رئیس کل بانک مرکزی: نرخ سود بازار بین بانکی از حدود 29 درصد در ابتدای سال 1394 به حدود 18 درصد در هفته اول اسفند امسال رسیده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۶    
وزیراقتصاد با بیان اینکه پیش بینی می شود بار دیگر سطح فروش روزانه نفت ایران به زودی به سطح دو میلیون بشکه بازگردد،گفت: اولویت اقتصادی سال 95 بهبود محیط کسب وکار و جذب سرمایه خارجی خواهد بود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۶    
مدیرعامل آبفای کشور با بیان اینکه جریمه مشترکان پرمصرف آب به دلیل فضای انتخاباتی رد شد، گفت: هنوز پیشنهادی برای افزایش قیمت آب از سوی وزارت نیرو ارائه نشده، اما رفتار با مشترکان آب یکسان نخواهد بود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۸:۳۱    
در حالی که مسئولان بانک مرکزی مرتب ادعای برقراری رابطه بانک های ایران با سوئیفت را مطرح می کنند، موسسه گریلاک با رد این ادعا نوشت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۹:۰۴    
موتور سیکلت هایی که برای مسیرهای صعب العبور و مسابقه در چنین محل هایی طراحی و ساخته می شوند ِ بیشتر بر روی قدرت تمرکز دارند و حداکثر سرعت آن ها برای کسانی که جنون سرعت دارند مناسب نیست.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۹:۰۱    
طبق گزارش سایت زاوبای کشور هند،که وظیفه اش گزارش آمار صادرات و واردات این کشور است،14 عدد از تبلت های سامسونگ با شماره سریال SM-T116IR به این کشور و به منظور آزمایش و ارزیابی وارد شده اند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۸:۵۸    
سخنگوی دستگاه قضا گفت: 8 نفر که به عنوان مدل در شبکه های اجتماعی فعالیت داشتند بازداشت شدند که برخی از آنها جرم های سنگینی مانند اشاعه فحشاء و ترویج فساد داشتند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۸:۵۲    
معاون وزیر صنعت در امور صنایع و اقتصادی با اشاره به برنامه زمان بندی تولید پژو 206 و پژو 207 با مشخصات فعلی تا 3 سال آینده ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۸:۴۹    
رویداد خورشید گرفتگی، نوزدهم اسفند ماه رخ می دهد. این پدیده تنها در مسیری از مجمع الجزایر و بیشتر جنوب شرق آسیا به طور کامل قابل مشاهده است و در ایران قابل رویت نیست.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۸:۴۳    
بیش از یک سال است که زمزمه های ناایمن بودن ساختمانی بلندمرتبه و تجاری در میدان فردوسی شنیده می شود و فرصت های زیادی برای ایمن سازی سازه این مجتمع بزرگ به مالک داده شد اما سرانجام با نظر شخص رئیس ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۸:۱۹    
به گفته سخنگوی قوه قضائیه حمید فلاح هروی متهم ردیف سوم پرونده فساد نفتی در دادگاه بدوی به اتهام افساد فی الارض به اعدام محکوم شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۸:۱۰    
در این تصویر اینفوگرافیک کارنامه خودرویی ها در هفته پنجاه ویکم تالار شیشه ای(هفته برگزاری انتخابات) را می توانید مشاهده کنید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۸:۰۷    
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: برخی مسئولان اتوبوسی وارد استان می شوند و ایل و قوم خویش را هم می آورند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۷:۵۸    
مدیرعامل شرکت ملی حفاری با اشاره به مذاکرات با یک شرکت چینی برای اجرای مشترک پروژه ای نفتی در عراق از کویت به عنوان بازار جدید صادرات خدمات فنی و مهندسی صنعت حفاری نفت کشور نام برد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۷:۵۵    
وکیل مدافع شرکت نفت گفت: حکم صادر شده در مرحله بدوی قرار دارد و با پرداخت مطالبات شرکت نفت امکان تغییر حکم وجود دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۶:۵۴    
لیست قیمت خرید واحد های تجاری زیر 50 متر به شرح جدول فوق است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۷:۲۰    
براساس آمار منتشرشده از سوی وزارت صنعت، تولید خودروی سواری در بهمن امسال نسبت به دی 4.6 درصد کاهش داشته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۷:۱۱    
یک آسانسور استاندارد چه ویژگی هایی دارد؟ چند فعال ساختمانی به این سؤال پاسخ دادند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۷:۰۸    
با پیشنهاد شهرداری تهران و تصویب شورای شهر تهران نرخ بلیت مترو و اتوبوس درون شهری در بخش خصوصی و عمومی در سال آینده افزایش می یابد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۷:۰۰    
صنعت کافی شاپ سال 2015 در آمریکا 31 میلیارد دلار گردش مالی داشته که بخش کوچکی از صنعت غذا و نوشیدنی با گردش مالی 710 میلیارد دلاری است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۶:۴۲    
رئیس انجمن انبوه سازان مسکن تهران گفت : زیاده خواهی در بحث کارمزد فروش قسطی باعث شد بانک مسکن از این گردنه حذف شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۶:۳۶    
عربستان سعودی به دنبال دزدیدن بزرگ ترین مشتری نفت ایران است . این تیتر یک رسانه تندرو داخلی نیست، بلکه تیتر CNN است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۶:۳۳    
به نظر می رسد که تلگرام مشغول تست قابلیت نظرگذاری توسط کاربران در کانال های این اپ پیام رسانی است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۶:۲۷    
ظاهر جدید شهرزاد کمال زاده
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۶:۱۸    
شریکی که بیش از 10 سال است هم با ایران خودرو کار می کند و هم با سایپا. این خودروساز هم مانند سایر شرکای خارجی ایران قصد دارد فعالیتش را در پسابرجام گسترش دهد و این بار هم با هر دو شریک قدیمی خود ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۵:۵۷    
بسیاری از علاقمندان به دنیای فناوری منتظر هستند تا حدود دو هفته دیگر شرکت اپل از محصولات به روز شده خود رونمایی کند و آنها مدل های جدید گوشی و تبلت این شرکت را از نزدیک مشاهده کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۵:۴۸    
شاخص بورس تهران (TEDPIX) از ابتدای سال تا پایان دوازدهم اسفندماه، با رشد چشمگیر 24.3 درصدی، بیشترین بازدهی و شاخص بورس عربستان (DFM INDEX) با افت شدید 32 ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۵:۴۵    
در جریان طرح تشدید نظارت بر فراورده های غذایی ، بازرسان استاندارد کباب ترکی و کباب لقمه غیراستاندارد با نام تجارتی احسان و از شرکت ریحان خوراک پارسیان را شناسایی و توقیف کردند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۵:۴۲    
کمیته فقهی سازمان بورس در آخرین جلسه خود در سال 94 موضوع انتشار اوراق اجاره روی دارایی طلبکاران را در دستور کار قرار داد و مصوبه آن را اعلام کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۵:۲۱    
دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران گفت: نابودسازی میوه های قاچاق روز چهارشنبه با فراخوان رسانه ها آغاز می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۵:۱۶    
شاخص کل بورس در جریان معاملات دومین روز هفته جاری بازار سرمایه با 70 واحد رشد، در ارتفاع 78 هزار و 93 واحدی قرار گرفت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۵:۱۳    
سخنگوی دستگاه قضا در رابطه با پرونده های پدیده شاندیز و موسسه ثامن الحجج توضیحاتی را ارائه کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۵:۱۱    
طبق مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه 95 با فروش خدمت سربازی براساس قوانین نیروی انتظامی موافقت شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۴:۴۱    
خودروی باکیفیت و برخوردار از استاندارهای جهانی سوار شدن مدت هاست که برای خودرو دوستان ایرانی و به قول معروف ماشین بازهای قشر متوسط و ضعیف به رویا تبدیل شده است ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۴:۳۲    
10 میلیون سهم از مجموع 100 میلیون سهم شرکت صنایع بهداشتی ساینا سه شنبه این هفته در فرابورس عرضه اولیه می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۴:۲۹    
با اعلام قوه قضائیه نرخ دیه سال 95 معادل 190 میلیون تومان تعیین شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۴:۲۳    
هرچند نرخ بلیت اتوبوس های بین شهری کشور 15 درصد افزایش یافته، اما رییس اتحادیه تعاونی مسافربری کشور معتقد است با توجه به نرخ بالای جابجایی قیمت ها در سال جاری و ثابت ماندن نرخ کرایه در طول سال ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۴:۱۴    
به گفته مدیرعامل بورس کالا از سال 1395 با ایجاد گشایش هایی که در اقتصاد رخ می دهد، بورس کالا با بهره گیری از ظرفیت داخلی سیستم بانکی و همکاری با بانک های بین المللی ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۴:۰۲    
بر اساس اعلام دفتر سخنگوی دولت هیچ تصمیمی برای افزایش قیمت حاملهای انرژی در دولت اتخاذ نشده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۳:۵۳    
سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد: بابک زنجانی و دو متهم دیگر پرونده به اعدام محکوم شدند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۳:۵۰    
انتشار خبر افزایش وام مسکن در بازار با موجی از امیدواری میان مشاوران املاک و به دنبال آن متقاضیان خرید مسکن همراه شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۳:۳۰    
معاون آفریقا و خاورمیانه شرکت پژو زمان عرضه محصولات جدید این شرکت که با شرکت ایران خودرو به صورت مشترک تولید خواهد شد اعلام کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۳:۱۶    
رئیس انبوه سازان مسکن و ساختمان تهران با بیان اینکه اعطای گواهی کیفیت به واحدهای مسکونی با مشارکت دانشگاه خواجه نصیر آغاز می شود، گفت: با این اقدام سرعت فروش واحدهای مسکونی بالا می رود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۳:۱۰    
معاون وزیر صنعت در امور صنایع و اقتصادی با اشاره به برنامه زمان بندی تولید پژو 206 و پژو 207 با مشخصات فعلی تا سه سال آینده ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۳:۰۴    
براساس اعلام مرکز آمار ایران، شاخص قیمت تولید کننده در بخش خدمات نسبت به فصل مشابه سال قبل 4.8 درصد افزایش یافت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۲:۵۵    
رئیس دفتر رئیس جمهور از ثبات بازار ارز با وجود شوک های نفتی سخن گفت و ابراز امیدواری کرد به رشد اقتصادی 6 درصدی دست یابیم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۲:۴۹    
هر ساله برگزاری نمایشگاه بهاره به عنوان عرضه مستقیم کالا با حاشیه ها و اعتراضاتی همراه می شود و امسال هم با توجه به رکود موجود در بازار ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۲:۳۴    
معاون وزیر کشاورزی از وفور عرضه مرغ و گوشت در بازار شب عید خبر داد و قیمت های مصوب ستاد تنظیم بازار برای هر کیلو گرم مرغ و گوشت را اعلام کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۲:۲۹    
رئیس اتحادیه قالیشویان تهران گفت: با توجه به بحران آب در کشور، یکی از راه های صرفه جویی شست وشوی فرش ها به صورت شرکتی است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۲:۱۶    
رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: در شمار معدود 25 اقتصاد اول دنیا هستیم که هنوز مدل توسعه اقتصادی خود را تعیین تکلیف نکرده است و نمی دانیم در چه بخشی برای صرف نیرو و سرمایه باید ورود کرد و در چه بخشی ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۲:۱۳    
بازارهای آمریکا طی هفته های اخیر تحت تاثیر آمار عمدتا مثبت و ضعیف ماندن دلار در برابر ارزهای رقیب، در وضعیت خوبی بسر برده اند، اما این وضعیت ممکن است دوام نداشته باشد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۲:۱۰    
رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو از بی اعتنایی شورای رقابت به نظرات تشکل های صنفی انتقاد کرد و گفت: شورای رقابت قیمت بالایی را برای خودروها اعلام می کند در حالیکه همه می دانند که قیمت واقعی پراید 12 ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۲:۰۷    
اینستاگرام محسن بنگر طی روزهای اخیر هک شده و مدافع مستحکم سرخپوشان با انتشار ویدئویی، پیج جدید خود را به هواداران معرفی کرده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۲:۰۴    
آمار گمرک نشان می دهد در 11 ماهه امسال 38 هزار خودرو به ارزش 2858 میلیارد تومان وارد کشور شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۲:۰۴    
مدیرعامل آب و فاضلاب کشور می گوید که جریمه مشترکان پرمصرف آب از سوی شورای نگهبان رد شد و این در حالی است که شرکت آب و فاضلاب کشور در حفظ این طرح مصمم بود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۱:۴۳    
در حالی که دولت آمریکا در برابر ترس بانک های خارجی از برقراری ارتباط با ایران سکوت معنادار و شیطنت آمیزی را در پیش گرفته است کار مقامات دولت امید به تهدید بانک های خارجی و توسل به صندوق بین المللی ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۱:۴۰    
با پیمان کارگر، مدیرعامل شرکت رنو پارس و مدیرکل رنو در ایران، درباره جزییات ادامه فعالیت رنو در ایران گفت و گو کرده ایم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۱:۳۷    
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران طی حکمی سید مجید هدایت زاده را به عنوان معاون خود در امور بین الملل منصوب کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۱:۳۴    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی ضمن اعلام نرخ جدید انواع ماهی در بازار، گفت: قیمت 5 نوع ماهی نسبت به هفته قبل گران شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۱:۲۰    
نبود آمار و اطلاعات قابل استناد و جامع و کامل داخلی و نیز بررسی های دستگاهی باعث شده تصمیم گیری درباره این محصولات و ابعاد مرتبط با آن براساس آمار نصفه و نیمه یا آمار کشورهای دیگر انجام شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۱:۰۲    
احمد ایراندوست بازیگر کشورمان با انتشار عکسی از خودش در کنار سحر قریشی, خبر از همکاری با این بازیگر زن داده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۱:۰۲    
روز گذشته اکران فیلم 'دربست' آغاز شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۰:۵۳    
هتل در زمره کالا و خدمات لوکسی است که مشتریان خاص خود را دارد و حاضرند برای دریافت خدمات بهتر و باکیفیت تر هزینه بیشتری پرداخت کنند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۰:۵۰    
شورای رقابت در دویست و چهل وسومین جلسه خود اعلام کرد که فعالیت های تجاری و بازرگانی صدا و سیما با استناد به ماده 43 قانون اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی، مشمول صلاحیت ورود شورای رقابت است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۷    
در حالی قیمت برخی خودروها در آستانه عید اندکی جهش پیدا کردند که همواره فعالان بازار معتقدند بازار خودرو در حالت رکود قرار دارد و هنوز تقاضا در این بازار تحریک نشده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۴    
مدیرکل فرودگاه های کشور با اشاره به اضافه برداشت 140 میلیارد تومانی وزرات اقتصاد از حساب این شرکت گفت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۱    
امروز با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو پذیرش مسافر در دو ایستگاه کهریزک و حرم مطهر آغاز شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۱    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تعیین مهلت مجدد ثبت نام در آزمون سراسری سال 95 از فردا (دوشنبه) 17 اسفندماه خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۰:۳۵    
آخر سال است و بازار خرید و فروش آجیل داغ. خشکبار و آجیل از محصولاتی هستند که این روزها در سطح شهر تقاضای نسبتا خوبی دارند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۰:۳۲    
سخنگوی دولت با بیان اینکه آهنگ کند حذف یارانه نقدی در سال آینده ادامه خواهد یافت، گفت: به منظور تنظیم بازار میوه شب عید 42 هزار تن پرتقال و 18 هزار تن سیب را تامین کردیم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۰:۲۳    
خودرو سازهای ایران محصولات خود را گران تولید می کنند و این به سبب داشتن هزینه های سربار و اضافی است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۰:۱۷    
بازارها شب عید شلوغ است و بازار شهرهای بزرگ شلوغ تر. از اواسط بهمن تا دقیقه های پایانی سال، روزهای پرفروش شغل های عیدانه است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۰:۱۴    
10 ساله 452هزار کارفرما ورشکسته شده و یک میلیون و 570 هزار نفر از کسانی که تنها برای سرگرمی و به صورت رایگان برای فامیل و آشنایان خود کار می کردند، از ادامه این روند انصراف دادند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۹:۵۶    
قتل مرموز چهار مرد در پایتخت، چهار ماموریت ویژه آخر هفته را پیش روی بازپرس و کارآگاهان جنایی قرار داد. این چهار نفر هر کدام جداگانه قربانی یک جنایت هولناک شده اند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۹:۵۳    
گام دوم برای خوشحال کردن متقاضیان استفاده از وام 160 میلیون تومانی مسکن کاهش بهره و افزایش مدت زمان بازپرداخت اقساط است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۹:۴۱    
خرید بنزین باکارت جایگاهداران به جای کارت شخصی درحالی زمان سوخت گیری در روزهای پایانی سال را افزایش می دهد که وزارت نفت پیشنهاد داده مردم برای کوتاه شدن صف بنزین از کارت شخصی استفاده کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۹:۳۵    
هفته جاری قیمت چند خودروی وارداتی در بازار افزایش یافته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۰:۲۰    
برخی از واحدهای صنفی برای خروج از این رکود اقدام به فروش آجیل و خشکبار به صورت قسطی به کارمندان،کارگران و افراد مورد اعتماد با چک کرده اند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۰:۱۱    
مجلس نمایندگان تایلند قانونی را تصویب کرد که به موجب آن، تکدی گری در این کشور ممنوع و فروشندگان دوره گرد تنها با مجوز قانونی اجازه فعالیت خواهند داشت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۰:۰۲    
فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری عامل اسیدپاشی در سمنان خبر داد.
  • ۱