پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۴:۱۰Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبحانه انلاین 9 اسفند 1394 - sobhanehonline.com

صبحانه انلاین 29 اسفند 1393 صبحانه انلاین 31 فروردین 1394 صبحانه انلاین 30 اردیبهشت 1394 صبحانه انلاین 31 خرداد 1394 صبحانه انلاین 31 تیر 1394 صبحانه انلاین 31 مرداد 1394 صبحانه انلاین 31 شهریور 1394 صبحانه انلاین 30 مهر 1394 صبحانه انلاین 30 آبان 1394 صبحانه انلاین 30 آذر 1394 صبحانه انلاین 30 دی 1394 صبحانه انلاین 30 بهمن 1394 صبحانه انلاین 1 اسفند 1394 صبحانه انلاین 2 اسفند 1394 صبحانه انلاین 8 اسفند 1394 صبحانه انلاین 9 اسفند 1394 صبحانه انلاین 10 اسفند 1394 صبحانه انلاین 11 اسفند 1394 صبحانه انلاین 12 اسفند 1394 صبحانه انلاین 13 اسفند 1394 صبحانه انلاین 14 اسفند 1394 صبحانه انلاین 15 اسفند 1394 صبحانه انلاین 16 اسفند 1394 صبحانه انلاین 17 اسفند 1394 صبحانه انلاین 18 اسفند 1394 صبحانه انلاین 19 اسفند 1394 صبحانه انلاین 20 اسفند 1394 صبحانه انلاین 21 اسفند 1394 صبحانه انلاین 22 اسفند 1394 صبحانه انلاین 23 اسفند 1394 صبحانه انلاین 24 اسفند 1394 صبحانه انلاین 25 اسفند 1394 صبحانه انلاین 26 اسفند 1394 صبحانه انلاین 27 اسفند 1394 صبحانه انلاین 28 اسفند 1394 
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۲۳:۵۶    
تحقیقات در مورد مرگ مشکوک مرد جوان در فاز یک اندیشه در دستور کار ماموران نیروی انتظامی قرار گرفت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۲۳:۵۴    
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: همه عناصر برای پیشرفت کشور به ویژه در بخش معدن فراهم است به این دلیل که ایران از نظر معادن، غنی است و این حوزه می تواند اشتغال زیادی ایجاد کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۲۳:۴۵    
بورس تهران در معاملات امروز و بعد از اعلام نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان روند نزولی در پیش گرفت و با افزایش عرضه رو به رو شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۲۳:۳۹    
فرمانده انتظامی رودبار جنوب از رهایی گروگان 19 ساله در کمتر از 48 ساعت خبر داد و گفت: انگیزه این آدم ربایی اختلاف مالی اعلام شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۲۳:۲۵    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت حضور پرشکوه مردم در انتخابات تصریح کردند: به مسئولان کشور چه انتخاب شوندگان برای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان و چه دارندگان مناصب اجرایی در قوای دیگر و ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۲۳:۱۶    
فرمانده انتظامی شهرستان چاراویماق از توقیف محموله 5 میلیارد ریالی البسه قاچاق خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۲۳:۰۲    
تاتا نانو، یک خودرو شهری 4 سرنشین بوده که به دست شرکت هندی تاتا موتورز و بیشتر برای بازار هند ساخته شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۲۲:۵۳    
رئیس دادگاه عمومی بخش شبانکاره دشتستان گفت: قاتل ورزشکار شبانکاره ای صبح امروز ( یکشنبه) با حضور در دادگاه عمومی این بخش خود را تسلیم قانون کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۲۲:۴۵    
دنیای اطراف ما پر از اشیاء کهنه و فرسوده است که می توانیم به راحتی آن ها را دور بیاندازیم و یا با کمی خلاقیت آن ها را بازیابی کرده و اشیاء کاربردی و فوق العاده ی دیگری بسازیم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۲۲:۳۶    
مدیرکل امور زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) از کاهش 25 درصدی پرداخت زکات در سال جاری خبر داد و رقم دریافت شده از زکات مردمی را در 9 ماهه اول سال 94، 200 میلیارد تومان اعلام کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۲۲:۲۴    
یک مقام مسئول اعلام کرد: توسعه پژوهش محور میدان نفتی اهواز با مشارکت یک شرکت انگلیسی آغاز شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۲۲:۱۲    
برای افزودن یک میلیون بشکه به ظرفیت صادرات باید به فکر تامین منابع لازم باشیم تا بتوانیم اهداف برنامه را محقق کنیم که این موضوع یکی از چالشهای جدی ماست.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۲۱:۵۴    
همچنین سهم تولید گوشی Galaxy S7 تعداد 9.9 میلیون دستگاه و برای Galaxy S7 edge تعداد 7.3 دستگاه در نظر گرفته شده است ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۲۱:۴۸    
بانک مرکزی اعلام کرد: توزیع اسکناس نو از 22 اسفند 94 در شعب منتخب بانکها آغاز می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۲۱:۴۲    
از امشب نفوذ جریان های شمالی سبب کاهش دما در نوار شمالی کشور می شود که افت دما در اواخر وقت روز دوشنبه و سه شنبه در شمال شرق کشور محسوس است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۲۱:۲۴    
سازمان هواپیمایی کشوری در آستانه آغاز نوروز و افزایش تقاضا برای سفر، دستورالعمل پروازهای چارتری را به شرکت های هوایی ابلاغ کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۲۱:۱۰    
کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت، 30 دستگاه از خاص ترین خودروهای تاریخی موجود در کشور را به نمایش عمومی می گذارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۲۱:۰۱    
فریدون جیرانی امشب همزمان با اهدای جوایز اسکار برنامه اینترنتی خود را بطور آنلاین روی نت قرار می دهد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۲۰:۴۹    
عصر امروز یک طلافروشی در غرب تهران مورد سرقت مسلحانه قرار گرفته و طی آن طلافروش بر اثر اصابت گلوله جان خود را از دست داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۲۰:۳۷    
هر روز با استقبال مردم و حجم متراکم مسافران در ایستگاه های مترو، غصه می خوریم که اگر به درستی و به صورت بهینه از زیر ساخت های مترو استفاده کنیم ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۲۰:۰۰    
نماینده کارگران در شورای عالی کار با اعلام اختلاف نظر با کارفرمایان بر سر نحوه محاسبات معیشتی خانوار، گفت: نشست امروز کمیته تخصصی مزد، نتیجه ای به همراه نداشت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۹:۴۵    
گروهی از حیوانات درست مانند انسان ها از گویشی منحصر به فرد برای صحبت کردن برخوردارند تا بتوانند روابط خویشاوندی و قبیله ای خود را در محیط زیستی وسیع حفظ کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۹:۳۶    
رئیس کل بانک مرکزی ایران پیشنهاد ایجاد حساب مشترک در بانک های مرکزی ایران و کره جنوبی را در دیدار با وزیر تجارت، صنعت و انرژی این کشور مطرح کرد تا این دو حساب، مبنای تسویه بین بانک های دو کشور باشد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۹:۳۰    
رئیس اتاق اصناف ایران بر نظارت کامل بر کیفیت ، اصالت و قیمت کالاها در نمایشگاه های بهاره تاکید کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۹:۰۹    
ستاد انتخابات در اطلاعیه شماره 83، جدیدترین نتایج انتخابات مجلس خبرگان رهبری را در حوزه انتخابیه استان تهران اعلام کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۸:۴۶    
می خواهید منبع یک عکس که در اینترنت پیدا کرده اید را بدانید اما هیچ ابزاری برای اینکار وجود ندارد؟ گوگل در حال کار بر روی ساخت چنین ابزاری است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۰    
رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان با تاکید بر این که شعار "جنس فروخته شده پس گرفته نمی شود" یک منکر است ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۰    
مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه از راه اندازی خط ویژه متروی فرودگاه مهرآباد طی چند روز آینده خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۰    
جلسه کمیته دستمزد بدون عدد و رقم پایان یافت. اخبار رسیده از کمیته دستمزد حاکی از این است که اختلاف بین شرکای اجتماعی بالاست.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۰    
در آستانه سفرهای نوروزی دستورالعمل پروازهای چارتری به ایرلاین ها ابلاغ شد؛ بر اساس بخشی از این دستورالعمل، چارتردهنده مسئول انجام پرواز، در صورت تأخیر، ابطال و یا اختلال در پرواز ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۰    
وزیر جهاد کشاورزی چگونگی واردات میوه توسط قاچاقچیان، ممنوعیت واردات گندم در سال آینده، برنامه ریزی برای کشت گلخانه ای ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۰    
ال جی از روز جمعه ارائه ی اندروید 6 برای ال جی جی 4 را در ایران آغاز کرده است. بیشتر تغییرات در این نسخه از سیستم عامل مربوط به ویژگی های پیش فرض خود اندروید 6 مارشمالو است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۰    
بازار سهام امروز شاهد روندی متعادل همسو با واگذاری صف خرید پتروشیمی فجر پس از برجا گذاشتن بازدهی 35 درصدی طی 7 روز معاملاتی بود. بازاری که به دنبال عرضه های دیروز حقوقی ها امروز کمی درجا زد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۰    
با گذشت 2 هفته از تصمیم شورای پول و اعتبار برای کاهش نرخ سود بانکی، مقامات ارشد و بلندپایه بانک مسکن با نظارت وزارت راه و شهرسازی کاهش نرخ سود تسهیلات مسکن را استارت زدند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۰    
مارتین لانتستد - مدیرعامل گروه ولوو - برای اولین بار به ایران می آید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۰    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از احتمال حذف خودروسازان چینی از بازار خودروی ایران در سال آینده خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۰    
مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت از کاهش تعرفه خرید پهنای باند در سال 1395 خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۰    
محصول مشترک ایران خودرو و بنز که در قالب شرکت ستاره ایران قرار است تولید شود، رونمایی شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۰    
کارشناس اداره غذا در سازمان غذا و دارو تاکید کرد: خشکبارها باید در مکان مناسبی در مغازه ها عرضه شوند؛ بنابراین آنها نباید بیرون مغازه و کنار خیابان فروخته شوند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۰    
معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی، از آغاز ارائه کاراکارت به بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: هنوز هیچ سیاستی در زمینه ی تعرفه واردات کالاها برای سال آینده گرفته نشده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۱:۵۶    
در حالی گزارش بانک مرکزی حکایت از کاهش یک درصدی قیمت واحد مسکونی در بازه زمانی بهمن 93 تا بهمن 94 دارد که بازار مسکن همچنان در رکود انتظاری به سر می برد و کاهش قدرت خرید مردم باعث شده تا پیش بینی ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۱:۴۵    
مدیرعامل بانک مسکن از اجرایی شدن وام جدید مسکن از ابتدای سال آینده خبر داد و گفت: تاکنون در حساب صندوق پس انداز مسکن یکم 32 هزار نفر به مبلغ 6500 میلیارد ریال سپرده گذاری کرده اند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۱:۴۲    
با وجود سخت گیری فزاینده رگولاتورهای سراسر جهان درباره مصرف سوخت و آلایندگی و افزایش آگاهی مصرف کنندگان درباره اقتصاد سوخت، دوران شاسی بلندهای لوکس هنوز به پایان نرسیده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۱:۳۱    
رئیس اتحادیه قنادان گفت: قیمت مصوب 5 قلم شیرینی پرمصرف عید مشخص و به قنادان اعلام شد که نرخ این محصولات در مقایسه با سال گذشته تغییری ندارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۱:۱۶    
اظهارات فعالان بازار سیم کارت حاکی از آن است که طی ماه های اخیر استقبال مردم از سیم کارت های 4G افزایش قابل توجهی داشته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۱:۱۰    
براساس نتایج ارزیابی صورت گرفته، 48 درصد سواری های تولیدی در کشور در پایین ترین سطح کیفی قرار دارند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۷    
دبیرکل کانون عالی شوراهای اسلامی کار با تاکید بر ضرورت بازگرداندن قدرت معیشت خانوارهای کارگری از منتفی شدن موضوع مزد منطقه ای خبر داد و گفت: کارفرمایان به شرط داشتن شرایط افزایش حقوق ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۷    
در 10 ماه نخست امسال 272 مورد فوت ناشی از حوادث کار به مراکز پزشکی قانونی استان تهران ارجاع شده است که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 6/3 درصد کاهش یافته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۱    
بانک مرکزی، نرخ بانکی 39 ارز را برای امروز (یکشنبه) اعلام کرد که بر این اساس نرخ همه ارزها نسبت به دیروز ثابت باقی ماند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۱    
بانک مرکزی با هدف جلوگیری از تاثیر اظهارنظر افراد غیرمرتبط در خصوص صرافی ها، بازار ارز و مسکوکات طلا، اطلاعیه صادر کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۵۲    
شرکت ملی نفت ایران طی روزهای اخیر اقدام به انتشار آگهی مزایده برخی شرکت های متهم ردیف اول پرونده نفتی کرده اما وکیل مدافع شرکت نفت می گوید اموال بابک زنجانی جز دردسر و زحمت چیزی برای نفت ندارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۴    
نمایندگان کارگران می گویند جدیدترین محاسبات از وضعیت دخل و خرج خانوار از افزایش هزینه خوراک ماهیانه به 754 هزارتومان و عبور کل مخارج از 3 میلیون و 65 هزارتومان حکایت دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۳۲    
براساس دستور بانک مرکزی، توزیع اسکناس های نو به میزان کافی از روز پنج شنبه هفته جاری 13 اسفندماه از طریق شعب منتخب در اختیار مردم قرار می گیرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۲۹    
اگرچه اسفند اوج خریدهای مردم است اما بازار خودرو روزهای سوت و کوری را می گذارند و مردم با عرضه خودروهای کارکرده خود برای فروش، در یک رقابت منفی، قیمت شکنی را در بازار آغاز کرده اند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۲۳    
طبق این مصوبه جدید مقرر شده است تسهیلات جدیدی بر اساس اصلاحات صورت گرفته در ماده 42 مقررات اشتغال نیروی انسانی ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۲۰    
هفته جاری قیمت خودروهای وارداتی تغییری نسبت به نرخ این خودروها در هفته گذشته نداشته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۰۲    
مرد جوانی که انتشار تصاویرش با دختران در تلگرام وی را در برابر اتهام سنگینی قرار داده بود برخلاف شایعات به اعدام محکوم نشده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۰:۴۳    
کارنامه بازار مسکن در بهمن ماه امسال حاکی از افزایش نرخ اجاره بهاء مسکن در دوره ای است که قیمت مسکن روندی نزولی را پشت سر گذاشت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۰:۳۴    
یک مقام سازمان نظارت بر محصولات کشاورزی روسیه (روس سلخوز نادزور) از امضای پروتکلی در مورد شرایط گوشت گاو صادراتی به ایران در آینده نزدیک خبر داد.