پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۳:۱۳Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبحانه انلاین 5 اسفند 1398 - sobhanehonline.com

صبحانه انلاین 29 اسفند 1393 صبحانه انلاین 28 اسفند 1394 صبحانه انلاین 30 اسفند 1395 صبحانه انلاین 29 اسفند 1396 صبحانه انلاین 29 اسفند 1397 صبحانه انلاین 31 فروردین 1398 صبحانه انلاین 31 اردیبهشت 1398 صبحانه انلاین 30 خرداد 1398 صبحانه انلاین 31 تیر 1398 صبحانه انلاین 31 مرداد 1398 صبحانه انلاین 31 شهریور 1398 صبحانه انلاین 30 مهر 1398 صبحانه انلاین 30 آبان 1398 صبحانه انلاین 30 آذر 1398 صبحانه انلاین 30 دی 1398 صبحانه انلاین 30 بهمن 1398 صبحانه انلاین 1 اسفند 1398 صبحانه انلاین 2 اسفند 1398 صبحانه انلاین 3 اسفند 1398 صبحانه انلاین 4 اسفند 1398 صبحانه انلاین 5 اسفند 1398 صبحانه انلاین 6 اسفند 1398 صبحانه انلاین 7 اسفند 1398 صبحانه انلاین 8 اسفند 1398 صبحانه انلاین 9 اسفند 1398 صبحانه انلاین 10 اسفند 1398 صبحانه انلاین 11 اسفند 1398 صبحانه انلاین 12 اسفند 1398 صبحانه انلاین 13 اسفند 1398 صبحانه انلاین 14 اسفند 1398 صبحانه انلاین 15 اسفند 1398 صبحانه انلاین 16 اسفند 1398 صبحانه انلاین 17 اسفند 1398 صبحانه انلاین 18 اسفند 1398 صبحانه انلاین 19 اسفند 1398 صبحانه انلاین 20 اسفند 1398 صبحانه انلاین 21 اسفند 1398 صبحانه انلاین 22 اسفند 1398 صبحانه انلاین 23 اسفند 1398 صبحانه انلاین 24 اسفند 1398 صبحانه انلاین 25 اسفند 1398 صبحانه انلاین 26 اسفند 1398 صبحانه انلاین 27 اسفند 1398 صبحانه انلاین 28 اسفند 1398 صبحانه انلاین 29 اسفند 1398 
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۳:۰۱    
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش بخشنامه افزایش تا سقف 50 درصدی امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری را به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۲:۰۲    
صنعت برق با مفاهیم جدیدی همچون مدیریت بار و تقاضا، هوشمندسازی، اینترنت اشیا و خرده فروشی مواجه شده که توسعه این مفاهیم نیازمند ایجاد بستر فنی و ساختار لازم است ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۰:۴۵    
شیخ حسین انصاریان واعظ مشهور کشور توصیه هایی دینی درباره جلوگیری از ابتلا به بیماری ها بیان کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۲:۴۵    
مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی در پی شیوع ویروس کرونا، از لغو پرواز های تبریز – استانبول و بالعکس تا اطلاع ثانوی خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۴:۳۰    
بابک کریمی با انتشار این عکس نوشت: یلدا اثر مسعود بخشی در فستیوال برلین. بابک کریمی، بهناز جعفری، فرشته صدرعرفایی، فرشته حسینی و صدف عسگری در این فیلم ایفای نقش می کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۳:۰۰    
نخستین عکس از دختر رامبد جوان و نگار جواهریان منتشر شد به دنیا آمدن او در کانادا حاشیه های زیادی داشت
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۱:۳۰    
بانک مرکزی نرخ رسمی 47 ارز را اعلام کرد بر این اساس نرخ 12 ارز بین بانکی ثابت ماند، 15 ارز کاهش و 20 ارز نیز افزایش یافت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۰:۳۰    
مدیر واحد ساماندهی محدوده ها و طرح های ترافیکی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران جزئیات طرح ترافیک در سال 99 را تشریح کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۰:۱۵    
رئیس جمهوری دستور کاهش 5000 تومانی نرخ عوارضی برای خودروهای سواری در ایام عادی و پیک را خطاب به وزیر راه و شهرسازی صادر کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۳:۳۲    
دادستان بابل از کشف 80 کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش و دستگیری 3 نفر از سوداگران مرگ خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۳:۳۲    
دو سارق حرفه ای که پس از آشنایی در زندان اقدام به ارتکاب بیش از 100 فقره سرقت کرده بودند، از سوی ماموران کلانتری کن دستگیر شدند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۳:۳۲    
استاندار مازندران گفت: برای حفظ سلامت مردم و پیشگیری از انتشار ویروس، پایگاه های تست و سنجش کرونا از مسافران در مبادی ورودی استان دایر می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۳:۱۸    
رییس بیمارستان مسیح دانشوری شمار بیماران بستری مشکوک به کرونا در این بیمارستان را 104 نفر بیان کرد و گفت: از این تعداد 50 درصدشان بهبود کامل یافته و یا در حال بهبود هستند .
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۳:۰۳    
مدیر حوزه های علمیه گفت: از المصطفی در دو ماه اخیر دو نفر از چین پذیرش شده که روال قرنطینه را طی کرده اند و قطعاً ورود کرونا ربطی به طلاب چینی المصطفی ندارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۲:۱۸    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز ابتلای سه نفر در استان به ویروس کرونا را تایید کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۲:۱۸    
ئیس اتحادیه خشکبار کشوری از وجود خشکبار کافی در بازار برای خرید شب عید خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۲:۱۸    
سخنگوی گمرک ایران خبر داد که مرز مهران از ساعت 10.45 دقیقه صبح امروز (دوشنبه) آغاز به کار کرده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۳۳    
هزینه سبد معیشت کارگران برای سال 99 تعیین شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۱۸    
فرمانده انتظامی بروجرد از دستگیری فردی که در منزل خود ماسک های تقلبی و غیربهداشتی تهیه می کرد، خبر داد و گفت: از این فرد سودجو 3 هزار ماسک غیربهداشتی ضبط شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۳    
رئیس کلانتری 142 کن از دستگیری دو سارق اماکن خصوصی و انباری ساختمان ها در غرب پایتخت و اعتراف به 100 فقره سرقت خبر داد و گفت: این متهمان در زندان هم سلولی بودند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۳    
زردچوبه یکی از معدود درمان های گیاهی است که برخی شواهد علمی به بی خطری و اثربخشی آن در درمان برخی اختلالات، از جمله بیماری آلزایمر، اشاره دارند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۳    
بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی کشور با آغاز فعالیت سامانه بارشی برای ارتفاعات غربی استان البرز بارش برف پیش بینی شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۳    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: به منظور مقابله با انتشار ویروس کرونا و رعایت حال بیماران بستری، ملاقات مردمی در همه بیمارستان های این استان تا اطلاع بعدی ممنوع شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۴۸    
آموزش و پرورش البرز از تعطیلی مدارس این استان تا پایان هفته برای جلوگیری از شیوع کرونا خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۴۸    
وزیر نفت گفت: کرونا عامل اصلی نوسان قیمت نفت است. این ویروس باعث شده که فعالیت های اقتصادی در چین تعطیل شود و تقاضا برای نفت کاهش یافته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۴۸    
سفارت تهران در بغداد، اعلام کرد: سفر اتباع عراقی به ایران تا تاریخ 16 اسفند 1398 ممنوع خواهد بود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۳۳    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به مردم توصیه کرد که به دلیل شیوع ویروس کووید-19 در برخی از شهرهای شمالی ٬ از سفرهای غیرضروری به مازندران پرهیز کنید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۳۳    
منتخب مردم قم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه گمانه زنی های مختلف برای کشور آسیب زاست، گفت: گسترش و میزان ابتلای کرونا زیاد است، اما خطر مرگ آن بسیار پائین تر از آنفلوانزا است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۱۸    
رئیس ایستگاه 10 و 3 آتش نشانی مشهد از مرگ غم انگیز دو کارگر شاغل در یک شرکت پیمانکاری، به دلیل گاز گرفتگی هنگام لایروبی کانال جمع آوری و هدایت فاضلاب(سیستم اگو) در بولوار بعثت این شهر خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۱۸    
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری به خبر کذب فیک نیوزها درباره استعفای وزیر بهداشت واکنش نشان داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۱۸    
زلزله 4.2 ریشتری بار دیگر قطور را لرزاند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۱۸    
بر اساس داده های دادستانی کل کشور تراکنش های قمار و پولشویی با اجرای طرح رمز دوم پویا کاهش گسترده ای داشته و بانک مرکزی توانسته تا افراد فعال در قمار، فیشینگ و فروش رمز کارت های بانکی را زمین گیر کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۱۸    
نرخ عوارض آزادراه تهران – شمال برای روزهای عادی سال مبلغ 25 هزار تومان و برای روزهای اوج سفر 35 هزار تومان تعیین شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۴۸    
کلیه فعالیت های آموزشی دانشگاه ارومیه تا پایان سال جاری تعطیل شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۳۳    
سرپرست مدیریت بحران استانداری تهران به حجم بالای بارش ها اشاره کرد و گفت: شهروندان در حاشیه رودخانه ها اتراق نداشته باشند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۳۳    
اداره کل میراث فرهنگی استان تهران به دنبال بیهوش شدن یکی از مراجعان به دلیل سرفه های شدید و جلوگیری از شیوع احتمالی ویروس کرونا، تعطیل شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۳۳    
معاون ارتباطات و امور بین الملل شورای شهر تهران گفت: چهارمین و آخرین تست شهردار منطقه 13 منفی بود و او به کرونا ویروس مبتلا نشده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۸:۳۳    
رییس پلیس تهران بزرگ با توجه به شیوع ویروس کرونا و سوء استفاده برخی افراد فرصت طلب برای افزایش قیمت، احتکار و تولید ماسک های غیربهداشتی ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۸:۳۳    
مداح مطرح اهل بیت (ع) با انتشار اطلاعیه ای از توصیه پزشکان برای نخواندن تا حداقل ماه رمضان خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۸:۳۳    
رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: سامانه GIS توانایی شناسایی و نمایش داده های مکانی و زمانی بروز بیماری خطرناک مانند نیوکاسل و آنفلوانزای فوق حاد پرندگان را دارد و هیچ گزارشی مبنی بر شیوع بیماری ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۸:۳۳    
رئیس شورای هماهنگی بانک ها بر انجام امور بانکی به صورت غیرحضوری و با استفاده از سامانه های بانکداری الکترونیک و بانکداری دیجیتال تاکید کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۸:۱۸    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اتهام ورود ویروس کرونا توسط شرکت هواپیمایی ماهان و سازمان هواپیمایی کشوری در فضای مجازی را تکذیب کرد و گفت: این ادعا کارشناسی و منصفانه نیست.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۸:۱۸    
قیمت طلای 18عیار در بازار تهران امروز به 626 هزار و 988 تومان رسید و سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران امروز 6 میلیون و 130 هزار تومان معامله شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۶:۴۸    
رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با توجه به اینکه دست ها با سطوح مختلف در تماس است، از تماس دست با چشم ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۶:۴۸    
عراق از ثبت اولین مورد ابتلا به ویورس کرونا در این کشور خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۶:۴۸    
سرپرست معاونت عتبات سازمان حج و زیارت از توقف موقت سفر زمینی به عتبات تا اطلاع ثانوی خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۶:۳۳    
رئیس پلیس پایتخت گفت: در چند روز اخیر بیش از یک میلیون عدد ماسک هایی که احتکار شده بودند و همچنین بصورت غیر بهداشتی و اصولی تولید شده بودند جمع آوری شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۶:۳۳    
نرخ عوارض آزادراه تهران - شمال برای انواع خودروها 25 تا 45 هزار تومان تعیین شده است که البته در زمان های پیک بار و ترافیک و روزهای عادی متفاوت بوده و اعمال این نرخ منوط به اعلام رسمی به صورت کتبی است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۶:۱۸    
عضو کمیته کشوری بیماری های عفونی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: فریز مواد غذایی موجب از بین رفتن ویروس کرونا می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۶:۱۸    
در حال حاضر با شرایط ویژه ای روبرو شده که به شدت می تواند بازارهای مالی در این هفته را تحت تاثیر قرار دهد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۶:۱۸    
با وجود آن که معاملات مسکن شهر تهران در یک ماه اخیر 20 درصد بالا رفته، در چهار روز اخیر همزمان با احتمال شیوع کروناویروس از حجم مراجعات حضوری برای بازدید واحدها کاسته شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۶:۰۳    
مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه توضیحاتی درباره فرد بیهوش شده در سکوی مترو بیان کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۶:۰۳    
محمدی درباره آخرین وضعیت جسمانی شهردار منطقه 13 تهران توضیحاتی داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۶:۰۳    
بررسی قیمت ها در بازار خودرو، نشان می دهد پس از صعود یکباره قیمت ها در بازار خودرو در ابتدای هفته جاری نسبت به هفته گذشته ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۴۸    
معاون کل وزارت بهداشت به تشریح آخرین آمارها در خصوص مبتلایان و فوتی های ناشی از ویروس کرونا پرداخت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۳۳    
به دنبال افزایش نگرانی ها از شیوع کرونا، ارزش دلار بالا رفت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۳۳    
سازمان خصوصی سازی با انتشار مطلبی اقدام به پاسخ به سوالات متداول پیرامون موضوع سهام عدالت کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۳۳    
در حالی قیمت تمام شده واحد های مسکن مهر پردیس با احتساب یارانه های دولتی حداقل 500 تا 600 میلیون تومان است که دلالان این واحد ها را با نرخ های کمتر از قیمت تمام شده خریداری می کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۱۸    
دولت در تلاش است تا نرخ عوارض آزاد راه تهران_شمال را به صورت شناور در ایام پیک و غیر پیک مشخص کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۱۸    
در طی دو هفته گذشته، با انتقال کرونا به ایران و شیوع آن در برخی از شهرهای کشور، این نگرانی را برای مدیریت کلان اقتصادی دو چندان می سازد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۰۳    
رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران با بیان اینکه قیمت دام زنده سنگین مجددا با کاهش 4 هزارتومانی مواجه بوده است، گفت: مصوبه دولت در زمینه خرید تضمینی دام هنوز به مرحله اجرا درنیامده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۰۳    
سه سوال ملی از وزیر نفت اعلام وصول شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۰۳    
جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی خالی از حاشیه نبود. پس از آنکه احمد امیرآبادی فراهانی در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره بیماری کرونا صحبت کرد مجلس را به دلیل نامساعد بودن حالش ترک کرد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۸    
وزیر بهداشت، در خصوص استعفانامه جعلی در شبکه های اجتماعی، گفت: مگر می شود در روز های سخت، دولت و مردم را تنها گذاشت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۴:۳۴    
همزمان امروز در جلسه ای که در وزارت راه و شهرسازی برگزار می شود نرخ عوارضی آزادراه تهران – شمال تعیین و اعلام می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۴:۳۴    
قیمت نفت معاملات هفتگی خود را تحت تاثیر گسترش ویروس کرونا، تحرکات آمریکا در بازار نفت و شایعه خروج عربستان از اوپک پلاس، با 2.5 درصد کاهش آغاز کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۴:۳۴    
بررسی داده های آماری معاملات 11 ماهه شهر تهران نیز نشان می دهد رقم معاملات مسکن ثبت شده در بهمن 98 از همه ماه های سال جاری بیشتر است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۴:۱۹    
با شیوع کرونا ویروس در کشور و جانباختگان برخی هموطنان در شهر های مختلف، بر اهمیت پیشگیری افزوده می شود ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۴:۰۴    
معاملات امروز بازار سرمایه در حالی به پایان رسید که شاخص کل این بازار مرز 500 هزار واحد را هم رد کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۴:۰۴    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر وقوع بارش باران و احتمال سیلابی شدن جاده ها، هموطنان از سفر به محورهای 8 استان به خصوص لرستان خودداری کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۳:۴۹    
سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: تصمیم گیری درباره دایر یا تعطیل بودن مدارس برای مقابله با کرونا با وزارت بهداشت است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۳:۴۹    
رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان این که کمترین وابستگی بودجه در طول تاریخ معاصر مربوط به بودجه سال 99 است ، گفت: چرا می خواهید ما را در برابر دشمن حقیر نشان دهید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۳:۴۹    
قیمت لیمو ترش، زنجبیل تازه و سیر به بهانه کرونا و افزایش تقاضای مردم به شکل بی سابقه ای در بازار افزایش یافت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۳:۴۹    
محمدی ترتیبات خاص دفن اموات ناشی از ابتلا به کرونا را تشریح کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۳:۴۹    
قیمت طلای 18عیار در بازار تهران امروز به 624 هزار تومان رسید. همچنین سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران امروز 6 میلیون و 90 هزار تومان معامله شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۳:۱۹    
متخصص بیماری های عفونی گفت:برای مقابله با ویروس کرونا یکی از روش های موثر می تواند ضدعفونی کردن تلفن همراه باشد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۳:۱۹    
معاون ساخت آزادراه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: در حال حاضر هزینه احداث هر یک کیلومتر آزادراه در مسیرهای با شرایط عادی، 20 میلیارد تومان است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۳:۱۹    
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادعایی از فوت 50 نفر بر اثر کرونا خبرداد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۳:۰۴    
معاون نظارت بر بورس ها و ناشران سازمان بورس با بیان اینکه همه ابزارهای مالی که در دنیاست، در بازار سرمایه ایران نیز وجود دارد، گفت: امکان عملیاتی شدن و به بازار آمدن ابزارهای جدید مالی وجود دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۳:۰۴    
جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) نشان می دهد که تولید انواع لوازم خانگی به جز تلویزیون در 10 ماهه امسال رشد نسبتا خوبی داشته، به طوری که بعد از سموم دفع آفات نباتی ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۲:۳۴    
نمایندگان مجلس با 67 رأی موافق و 114 مخالف کلیات لایحه بودجه 99 را رد کردند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۲:۳۴    
فاصله تورمی دهک ها در بهمن ماه امسال به 2.6 درصد رسید که نسبت به ماه قبل (2.2 درصد) 0.4 واحد درصد افزایش داشته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۲:۱۹    
شیوع سریع ویروس کرونا در ایتالیا و کره جنوبی نگرانی ها از گسترش جهانی آن را تقویت کرده و موجب شد در معاملات امروز بازارهای جهان قیمت طلا بیش از 2 درصد جهش و قیمت نفت 2.5 درصد سقوط کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۲:۱۹    
با توجه به تاکید اقتصاددانان بر کنترل و هدایت نقدینگی به سمت فعالیت های مولد برای رسیدن به تولیدات گسترده، مهار تورم و افزایش 28 ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۲:۰۴    
بررسی گزارش کمیسیون تلفیق بودجه در مورد لایحه بودجه سال 99 کل کشور در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۱:۴۹    
رئیس اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد تهران با بیان اینکه در حال حاضر هر کیلو میلگرد 7هزار تومان شده است، افزود: آقایان هیچ توجهی به بازار بی سامان آهن ندارند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۱:۳۴    
رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی با بیان اینکه هیچ تغییری در اعزام به خدمت مشمولان صورت نگرفته، گفت: هیچ سربازی بدون داشتن برگه معاینه توسط پزشک اعزام نشده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۱:۳۴    
رییس جمهوری در نامه ای به رییس مجلس شورای اسلامی کاظم خاوازی را به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی به مجلس معرفی کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۱:۰۴    
شاخص بورس امروز (دوشنبه) درنخستین دقایق معاملات با بیش از هشت هزار و 200 واحد رشد از کانال 500 هزار واحدی گذشت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۱:۰۴    
دلار در تازه ترین گزارش ها، همچنان در کانال 15 هزار تومان باقی مانده و طلا هم به گرمی 600 هزار تومان افزایش پیدا کرده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۱:۰۴    
نماینده مردم جهرم در مجلس گفت: در جلسه غیر علنی امروز مجلس، وزیر بهداشت درباره کرونا به مجلس گزارشی ارائه کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۰:۱۹    
صادقی گفت: ایران جزو صدار کنندگان بنزین به عراق و پاکستان به شمار می رود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۰:۱۹    
نماینده مردم جهرم در مجلس گفت: در جلسه غیر علنی امروز مجلس، وزیر بهداشت درباره کرونا به مجلس گزارشی ارائه کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۰:۰۴    
بررسی گزارش کمیسیون تلفیق بودجه در مورد لایحه بودجه سال 99 کل کشور در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۹:۴۹    
زمین لرزه 4.9 ریشتری حوالی راور در استان کرمان را لرزاند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۹:۳۴    
سخنگوی گمرک ایران گفت: کارکنان وزارت بهداشت از 15 روز پیش در مرزها مستقر شده اند و پس از معاینه، افرادی که مشکوک به کروناویروس هستند را به قرنطینه هدایت می کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۹:۳۴    
با شیوع ویروس کرونا در ایران، انتظار می رود که سفرهای پایان سال کاهش پیدا کند؛ اما به گفته مسئولان و فعالان بازار ارز ...