پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۹:۲۶Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبحانه انلاین 18 اسفند 1398 - sobhanehonline.com

صبحانه انلاین 29 اسفند 1393 صبحانه انلاین 28 اسفند 1394 صبحانه انلاین 30 اسفند 1395 صبحانه انلاین 29 اسفند 1396 صبحانه انلاین 29 اسفند 1397 صبحانه انلاین 31 فروردین 1398 صبحانه انلاین 31 اردیبهشت 1398 صبحانه انلاین 30 خرداد 1398 صبحانه انلاین 31 تیر 1398 صبحانه انلاین 31 مرداد 1398 صبحانه انلاین 31 شهریور 1398 صبحانه انلاین 30 مهر 1398 صبحانه انلاین 30 آبان 1398 صبحانه انلاین 30 آذر 1398 صبحانه انلاین 30 دی 1398 صبحانه انلاین 30 بهمن 1398 صبحانه انلاین 1 اسفند 1398 صبحانه انلاین 2 اسفند 1398 صبحانه انلاین 3 اسفند 1398 صبحانه انلاین 4 اسفند 1398 صبحانه انلاین 5 اسفند 1398 صبحانه انلاین 6 اسفند 1398 صبحانه انلاین 7 اسفند 1398 صبحانه انلاین 8 اسفند 1398 صبحانه انلاین 9 اسفند 1398 صبحانه انلاین 10 اسفند 1398 صبحانه انلاین 11 اسفند 1398 صبحانه انلاین 12 اسفند 1398 صبحانه انلاین 13 اسفند 1398 صبحانه انلاین 14 اسفند 1398 صبحانه انلاین 15 اسفند 1398 صبحانه انلاین 16 اسفند 1398 صبحانه انلاین 17 اسفند 1398 صبحانه انلاین 18 اسفند 1398 صبحانه انلاین 19 اسفند 1398 صبحانه انلاین 20 اسفند 1398 صبحانه انلاین 21 اسفند 1398 صبحانه انلاین 22 اسفند 1398 صبحانه انلاین 23 اسفند 1398 صبحانه انلاین 24 اسفند 1398 صبحانه انلاین 25 اسفند 1398 صبحانه انلاین 26 اسفند 1398 صبحانه انلاین 27 اسفند 1398 صبحانه انلاین 28 اسفند 1398 صبحانه انلاین 29 اسفند 1398 
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۶:۱۵    
یک گوشی می تواند به خودی خود گرم شود یا این که عوامل دیگری باعث داغ شدن آن شوند. در این مطلب علل داغ شدن گوشی اندروید و نحوه جلوگیری از آن را شرح داده ایم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۱:۴۵    
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران با قیمت 6 میلیون تومان داد و ستد شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۳:۰۴    
بر اساس اعلام هیات گذرگاه های مرزی عراق ، این کشور پنج مرز زمینی خود با ایران را به صورت موقت از روز گذشته تا یک هفته بست و در حال حاضر مرزهای مشترک با اقلیم کردستان عراق باز است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۲:۳۴    
فاجعه مصرف الکل در اهواز در حال تبدیل به یک تراژدی تمام عیار است به گونه ای که تعداد فوتی های این امر به 14 عدد رسیده و احتمال افزایش این تعداد نیز وجود دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۲۲:۰۴    
مقیمی گفت: با شیوع ویروس کرونا واردات لوازم بهداشتی توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت آزاد اعلام شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۲۱:۴۹    
یک مقام مسئول کارگری با بیان اینکه برابر قانون کار امکان گرفتن مرخصی کارگران در شرایط شیوع ویروس کرونا وجود دارد، گفت: بخش اعظمی از مشاغل کارگری یدی و حضوری و بیش از 90 درصد مشاغل در حوزه صنوف ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۲۱:۳۴    
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن با بیان این که بحث دریافت مالیات از خانه های خالی به سال 1366 برمیگردد که به دلیل هزینه بر بودن اجرایی نشد بیان کرد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۲۰:۴۹    
بعد از مصوبه شورای پول و اعتبار در رابطه با حمایت از صاحبان کسب وکار و سایر اشخاص نظرات متفاوتی در رابطه با مشمولیت افراد مطرح است ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۲۰:۳۴    
همه چیز از یک پست در فضای مجازی شروع شد. همان هایی که کنار گود نشسته اند و می گویند لنگش کن چشمشان را روی ایثار شبانه روزی مدافعان سلامت بستند و این بار انگشت اتهام را سمت کادر درمانی گرفتند و نوشتند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۹:۳۴    
عربستان سعودی پس از فروپاشی پیمان نفتی اوپک با روسیه، قیمت رسمی فروش تمامی گریدهای نفتی خود برای آوریل را برای همه مشتریانش کاهش داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۹:۰۴    
سخنگوی گمرک جمهوری اسلامی ایران گفت: بیشتر تجارت کشور از طریق دریا صورت می گیرد به علاوه هم اکنون 13 مرز زمینی کشور باز و تجارت فرامرزی در حال انجام است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۸:۳۰    
پیش بینی یک گروه صنعتی نشان می دهد با وجود رشد تقاضا برای پلاتین از سوی صنعت خودروسازی، پلاتین همچنان با مازاد عرضه مواجه خواهد بود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۷:۴۵    
سامانه یکپارچه اطلاعات شرکت های دولتی در سال آتی تکمیل می شود که بر اساس آن، پرداخت هرگونه پاداش سالانه به اعضای هیات مدیره و مدیران و نیز پرداخت هر گونه مزایا به رییسان و مدیران این شرکت ها از ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۷:۳۰    
در پی انتشار اخباری مبنی بر فراخوان استخدام و اخذ مبالغ از متقاضیان از سوی شرکت ملی نفت در برخی کانال های تلگرامی، این شرکت شایعه انتشار یافته در فضای مجازی را تکذیب کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۷:۰۰    
با ورود کرونا به کشور، بازار موبایل هم بی نصیب نماند و درحالی که پیش از این افزایش نرخ دلار به گرانی گوشی منجر شده بود، تقاضا برای خرید این کالا که به نظر می رسد در این شرایط در اولویت مردم نیست ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۶:۳۰    
رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی وزارت بهداشت در معالجه بیماران با اشاره به اقدامات انجام شده برای تامین ماسک و البسه حفاظتی در بیمارستان ها ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۶:۱۵    
بازرس مجمع عالی نمایندگان کارگران کشور با اشاره به اینکه کارگران در بحث شیوع بیماری کرونا متضرر شدند گفت: به خاطر شرایط اقتصادی پیش آمده با این بیماری ،حدود 30 تا 40 درصد کارگران بدون دریافت عیدی ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۰    
این روز ها با افزایش درخواست ها در مواد ضدعفونی کننده دست، تلاطم عجیبی را هم در بازار و هم در تولید این محصول ایجاد کرده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۰    
شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی با صدور اطلاعیه ای از توقف پروازهای خود به اروپا خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۵:۴۵    
هیات گذرگاه های مرزی عراق اعلام کرد که این کشور امروز پنج مرز زمینی خود با ایران را بسته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۵:۴۵    
افزایش 15 درصدی حقوق کارمندان دولت در کنار مجوز افزایش 50 درصدی امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات دولتی و همچنین تعیین حداقل حقوق 2 ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۵:۳۰    
ویروس جدید کرونا که مدتی است در صدر اخبار جهان قرار گرفته و نگرانی تمامی ساکنان کره زمین را برانگیخته، تاکنون بیش از 106 هزار نفر را مبتلا کرده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۵:۳۰    
فرماندار کرج با اشاره به اعلام وضعیت قرمز از مردم خواست تا از حضور در مراکز پرتردد خودداری کنند و در خانه بمانند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۵    
وزارت راه و شهرسازی در نظر دارد تا با تهاتر واحد های نوساز و ساختمان های مسکونی نیمه کاره با زمین های تحت مالکیت دولت به کمک مستاجران بیاید ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۵    
در بودجه سال آینده مقرر شده است تا تمام حساب های بانکی فاقد هویت تا پایان خرداد 99 بسته شوند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۵    
احمد مهرانفر در نمایی از سریال پایتخت6 .
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۵:۰۰    
شرکت حمل ونقل ریلی رجا اعلام کرد که بر اساس اطلاع رسانی های انجام شده قبلی، رجا کلیه هزینه های استرداد بلیت قطارهایش را پرداخت می کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۴:۴۵    
تمیز و ضدعفونی کردن گوشی های موبایل بدون شک یکی از مهمترین کارهایی است که افراد این روزها باید به منظور مقابله با انتشار ویروس خطرناک کرونا انجام دهند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۴:۳۰    
بنیاد مستضعفان درپی شیوع ویروس کرونا و کمک به کسبه هایی که به این بنیاد اجاره بها پرداخت می کنند اعلام کرد که آنها بابت اسفند و فروردین ماه هیچ اجاره بهایی نیاز نیست بپردازند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۴:۳۰    
کروناویروس 31 استان را آلوده کرده است، حالا بیم آن می رود که این ویروس مسافر به روستا ها برسد؛ منطقه هایی که از امکان های پزشکی و بهداشتی محروم هستند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۴:۱۵    
سرپرست معاونت اداری و مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: نوبت های پنجم و ششم وام 7 میلیون تومانی بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق به حساب حدود 50 هزار نفر از واجدین شرایط واریز شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۴:۱۵    
سخنگوی وزارت بهداشت، از هموطنان درخواست کرد برای شکست کرونا در کشور، توصیه های بهداشتی را جدی بگیرند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۴:۰۰    
کمیسیون تلفیق با پیشنهاد دولت در لایحه بودجه 99 برای شناسایی و حذف سه دهک بالای درامدی از فهرست یارانه بگیران موافقت کرد و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظف به انجام این کار شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۳:۴۵    
روستای سر مرغ در استان لرستان و در فاصله 15 کیلومتری شهرستان خرم آباد واقع شده است. این روستا سراسر پوشیده شده از جنگل های بلوط و نهرهای جاری است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۳:۳۰    
سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از انسداد قطعه 4 آزادراه تهران-شمال (چالوس-مرزن آباد) تا اطلاع ثانوی و بارش باران در جاده های 3 استان خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۳:۱۵    
سازمان هواشناسی از بارش برف و باران طی امروز و فردا در برخی استان های غربی و شرقی کشور و افزایش آلاینده های جوی در شهرهای پرجمعیت و صنعتی خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۳:۰۰    
موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی سال هاست مطرح شده، اما اجرایی نشده است و اکنون باید چشم انتظار تصمیم گیری مجلسی ها باشیم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۲:۳۰    
رویترز نوشت: 50 شرکت از سوئیس تمایل خود را به مشارکت در پروژه کانال سوئیسی صادرات غذا و دارو به ایران را اعلام کرده اند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۲:۱۵    
باور غلط برخی افراد درباره مصرف الکل خوراکی برای پیشگیری از کرونا موجب اشغال تخت های بیمارستانی و گرفتاری کادر درمان شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۱:۴۵    
بانک مرکزی آمریکا اعلام کرد دلارهای مشکوک به آلودگی به ویروس کرونا را قرنطینه خواهد کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۱:۳۰    
در یک سال منتهی به آذر ماه امسال حجم سپرده های جاری 67 درصد افزایش یافته و سهم سپرده های سرمایه گذاری مدت دار از کل سپرده ها 2 ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۱:۱۵    
بانک مرکزی آمریکا اواسط هفته گذشته با کاهش 50 واحدی نرخهای بهره، بازارهای مالی را غافلگیر و کمک کرد طلا بهترین عملکرد هفتگی خود در 11 سال اخیر را تجربه کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۰:۴۵    
رییس اتحادیه فروشندگان میوه وسبزی ضمن اعلام کاهش 30 تا 40 درصدی قیمت پیاز ازهفته آینده، از تزریق موز بندرعباس و چابهار به بازار برای به تعادل رسیدن قیمت این میوه خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۰:۱۵    
معاون نظارت و پایش اداره محیط زیست استان تهران درباره چرایی آلودگی هوا در پایتخت باوجود کاهش تردد خودروها گفت: در هر شرایطی پایداری هوا سبب آلودگی هوا می شود و خودروها بر شدت آن موثرترند نه تولید آن.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۰۹:۴۵    
بنا بر تصمیمات اتخاذ شده در دولت و سازمان امور مالیاتی سقف درآمد مشمول مالیات بنگاههای کوچک اشخاص حقیقی و حقوقی تغییر کرده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۰۹:۳۰    
قائم مقام وزیرصمت بابیان اینکه حمایت از تولیدداخلی ماسک ولباس پزشکی در دستورکار این وزارتخانه قرار دارد،از دستور رئیس جمهور به بانک مرکزی برای تامین بدون پیش شرط ارز واردات این اقلام خبرداد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۰۹:۳۰    
رئیس اتحادیه گل فروشان تهران از افت تقاضای 70 درصدی نسبت به روز پدر در سال های گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت که قیمت هر شاخه گل رز به 10 تا 15 هزار تومان رسیده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۰۹:۱۵    
عضو هیات مدیره سازمان بورس با تاکید بر اینکه تصمیم ورود مشروط به بورس پابرجاست، گفت: بعد از ابلاغ صدور کد برای مشتریان جدید بورس بعد از یک ماه ...