پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۰:۱۱Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبحانه انلاین 10 اسفند 1398 - sobhanehonline.com

صبحانه انلاین 29 اسفند 1393 صبحانه انلاین 28 اسفند 1394 صبحانه انلاین 30 اسفند 1395 صبحانه انلاین 29 اسفند 1396 صبحانه انلاین 29 اسفند 1397 صبحانه انلاین 31 فروردین 1398 صبحانه انلاین 31 اردیبهشت 1398 صبحانه انلاین 30 خرداد 1398 صبحانه انلاین 31 تیر 1398 صبحانه انلاین 31 مرداد 1398 صبحانه انلاین 31 شهریور 1398 صبحانه انلاین 30 مهر 1398 صبحانه انلاین 30 آبان 1398 صبحانه انلاین 30 آذر 1398 صبحانه انلاین 30 دی 1398 صبحانه انلاین 30 بهمن 1398 صبحانه انلاین 1 اسفند 1398 صبحانه انلاین 2 اسفند 1398 صبحانه انلاین 3 اسفند 1398 صبحانه انلاین 4 اسفند 1398 صبحانه انلاین 5 اسفند 1398 صبحانه انلاین 6 اسفند 1398 صبحانه انلاین 7 اسفند 1398 صبحانه انلاین 8 اسفند 1398 صبحانه انلاین 9 اسفند 1398 صبحانه انلاین 10 اسفند 1398 صبحانه انلاین 11 اسفند 1398 صبحانه انلاین 12 اسفند 1398 صبحانه انلاین 13 اسفند 1398 صبحانه انلاین 14 اسفند 1398 صبحانه انلاین 15 اسفند 1398 صبحانه انلاین 16 اسفند 1398 صبحانه انلاین 17 اسفند 1398 صبحانه انلاین 18 اسفند 1398 صبحانه انلاین 19 اسفند 1398 صبحانه انلاین 20 اسفند 1398 صبحانه انلاین 21 اسفند 1398 صبحانه انلاین 22 اسفند 1398 صبحانه انلاین 23 اسفند 1398 صبحانه انلاین 24 اسفند 1398 صبحانه انلاین 25 اسفند 1398 صبحانه انلاین 26 اسفند 1398 صبحانه انلاین 27 اسفند 1398 صبحانه انلاین 28 اسفند 1398 صبحانه انلاین 29 اسفند 1398 
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۲:۱۹    
رئیس کانون انجمن صنفی کارگران گفت: دولت می تواند با تعیین زمان مشخص برای قرارداد کارگران، برای آن ها امنیت شغلی ایجاد کند و در نتیجه بهره وری در تولیدات ملی افزایش می یابد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۳:۳۰    
مدیرکل فرودگاه گیلان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در استان گیلان، تمامی پرواز های امروز فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت لغو شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۳:۱۵    
معاون درمان وزارت بهداشت در نامه ای خطاب به دانشگاه های علوم پزشکی کشور، ملاقات بستگان بیماران و حضور آن ها در بیمارستان ها را تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۲:۴۵    
نماینده سابق ایران در اوپک گفت: پیش بینی کارشناسان نفتی در سراسر جهان حاکی از آن است که قیمت نفت تا 40 دلار کاهش پیدا می کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۲:۱۵    
سخنگوی ستاد ملی مدیریت کرونا از بهبود قطعی حداقل 123 بیمار در کشور خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۱:۰۰    
گمرک ایران دستورالعملی را در راستای افزایش تولید محصولات مرتبط با مقابله با ویروس کرونا همچنین واردات و انتقال ملزومات پزشکی مرتبط از جمله کیت ها و ملزومات تشخیصی ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۰:۴۵    
سخنگوی آموزش وپرورش شهر تهران گفت: اگر ستاد پیشگیری از کرونا درباره تعطیلی مدارس به نتیجه برسد اعلام می کند بعید است این هفته هم مدارس تهران باز شوند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۹:۴۵    
بانک مرکزی نرخ رسمی 47 ارز را اعلام کرد بر این اساس نرخ تمام اسعار بین بانکی به علت تعطیلات آخر هفته میلادی ثابت ماندند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۹:۳۰    
در دی ماه 98 بالغ بر 843 هزار فقره چک رمزدار به ارزش حدود 1414 هزار میلیارد ریال در کشور وصول شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۹:۱۵    
مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور در جایگاه های سوخت دستورالعمل جدیدی صادر شده که براساس آن روند سوختگیری باید توسط اپراتورها انجام شود ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۳:۴۵    
معاون بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، به تمامی بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان توصیه می کنیم که قبل از مراجعه حضوری به شعب و کارگزاری های تأمین اجتماعی ابتدا از ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۳:۴۵    
علی ابوالحسنی بازیگر سریال های طنز تلویزیون در دهه هفتاد، ساعاتی پیش بر اثر عارضه قلبی در تهران درگذشت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۳:۳۰    
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از شهروندان خواست که دستکش، دستمال و ماسک استفاده شده خود را در یک کیسه جداگانه و دربسته به درون سطل های زباله بیندازند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۳:۳۰    
شبکه ایران کالا صداوسیما از کشف انبار احتکار ماسک که متعلق به دی جی کالا است، خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۳:۳۰    
این روزها ویروس کرونا گریبانگیر کشور شده و بهترین راه برای پیشگیری از ابتلای افراد به آن در خانه ماندن است و کار کردن از راه دور ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۳:۱۵    
آموکسی سیلین به عنوان یکی از پرمصرف ترین داروها در کشور دارای تداخل دارویی با داروهای خوراکی جلوگیری کننده از بارداری حاوی استروژن است و باعث کم اثر شدن آن و افزایش احتمال بارداری ناخواسته می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۳:۱۵    
رئیس پلیس فتا از دستگیری متهمی که در شبکه های اجتماعی پزشک معالج را تهدید می کرد، خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۳:۱۵    
مدیرکل دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت به رانندگان توصیه کرد که از سوار کردن مسافرانی که سرفه می کنند یا ماسک به صورت دارند نترسند و فقط نکات بهداشتی را رعایت کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۳:۱۵    
مسئول کنترل و مراقبت از بیماران کرونایی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: تا به این لحظه تست کرونا 6 لرستانی مثبت شده است و یک نفر فوتی نیز داشته ایم که فرد مذکور به بیمای سرطان مبتلا بوده و این بیماری ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۲:۱۵    
رسانه های آمریکایی گزارش داده اند که در ایالت واشنگتن دستکم یک نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۲:۱۵    
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف یک میلیون دستکش یک بار مصرف در شرق تهران به ارزش 10 میلیارد ریال خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۲:۱۵    
با ادامه شیوع ویروس کرونا در سراسر اروپا و پیدا شدن اولین مورد ابتلا به این ویروس در شهر کن، مسئولان برگزاری جشنواره فیلم کن در واکنش به خبرهایی درباره لغو این رویداد سینمایی در بیانیه ای اعلام کرد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۲:۱۵    
مرتضی دلشب، مدرس موسیقی که در طول 5 دهه، شاگردان بسیاری را تربیت کرده است، صبح امروز درگذشت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۱:۴۵    
آلبوم خراسانیات از آثار منتشر نشده محمدرضا شجریان روز 19 اسفندماه به آهنگسازی زنده یاد پرویز مشکاتیان توسط نشر ایرانگام در دسترس مخاطبان قرار می گیرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۱:۴۵    
فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری قاتل فراری که چند روز گذشته 2 جوان ایوانی را به ضرب گلوله به قتل رسانده بود، خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۱:۴۵    
حمد آهنگی پیشکسوت فوتبال گیلان بر اثر بیماری درگذشت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۱:۴۵    
طبق آمار های رسمی، میزان قاچاق سیگار به کشور در 10 ماهه امسال 9.07 میلیارد نخ برآورد شده که در مقایسه با 10 ماه سال قبل 45 درصد کاهش داشته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۰:۴۵    
رئیس پلیس راه آهن مازندران از مرگ 2 عابر پیاده در اثر برخورد با قطار در شهرستان های ساری و نکا خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری رویترز از مشاور امنیت ملی افغانستان نقل کرد که دولت تعهدی مبنی بر آزادی پنج هزار اسیر طالبان را نداده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۰:۴۵    
لطیفی گفت: اکنون مرز چذابه و شلمچه برای جابجایی بار باز است و مرز مهران نیز از فردا آغاز به کار می کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۹:۳۰    
رئیس جمهور با ارائه پیشنهاد برگزاری اجلاس سه جانبه ایران، ترکیه و سوریه برای حل مشکل ادلب، گفت: ریشه کن کردن تروریست ها و حفظ جان انسان های بی گناه در ادلب باید مورد توجه باشد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۹:۳۰    
با توجه به افزایش شدید مازاد عرضه در حوزه تولید گاز و کاهش قابل توجه تقاضا به خصوص در بازار آُسیا ممکن است در آینده شاهد کاهش بیشتر قیمت این حامل انرژی در جهان باشیم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۹:۱۵    
منابع آگاه خبر دادند: چند عضو اوپک در حال بررسی کاهش روزانه یک میلیون بشکه ای نفت اوپک پلاس به جای 600 هزار بشکه در روز هستند و عربستان از این رقم حمایت کرده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۹:۱۵    
بر اثر وقوع تصادف میان دو دستگاه خودروی سواری و آتش گرفتن یکی از خودروها، به جز یک نفر، تمام سرنشینان هر دو خودرو جان خود را از دست دادند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۹:۱۵    
بخشنامه اعطای مرخصی نوروزی به زندانیان تا 15 فروردین از سوی رئیس قوه قضائیه ابلاغ شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۸:۳۰    
بنیاد شهید و امور ایثارگران در توصیه ای از جانبازان شیمیایی و نخاعی و دارای بیماری های تنفسی ریوی و کبدی خواست برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا حتی المقدور از منزل خارج نشوند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۸:۳۰    
رئیس پلیس فتا از دستگیری متهمی که در شبکه های اجتماعی با فروش بازی های های رایانه ای کلاهبرداری می کرد، خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۸:۱۵    
بعد از آنکه قیمت دلار در یک روز بیش از 500 تومان از ارزش خود را از دست داد حالا مشاهدات میدانی حکایت از ایجاد صف های فروش ارز در میدان فردوسی تهران دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۸:۱۵    
بانک مرکزی اعلام کرد: ارز مورد نیاز کالاهای اساسی، دارویی و کشاورزی به صورت مناسب تأمین شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۸:۱۵    
در پی شیوع ویروس کرونا در ایران، معاون درمان وزارت بهداشت ملاقات بیماران و حضور همراهان بیماران در بیمارستان ها را ممنوع کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۸:۱۵    
سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی اعلام کرد: با توجه به اتمام زمان طرح تعویض کارت پایان خدمت و معافیت به هوشمند تا پایان سال، در صورت عدم مراجعه از ابتدای سال آینده کارت المثنی صادر می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۸:۱۵    
رئیس بنیاد مستضعفان در مکاتبه با رئیس جمهور، ضمن اعلام آمادگی کامل بنیاد مستضعفان برای همکاری همه جانبه در مقابله با شیوع کرونا ویروس، تمهیدات این بنیاد را تشریح کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۶:۳۰    
کروناویروس و نگران های ناشی از آن بر بازار خودرو نیز بی تاثیر نبوده است. بررسی بازار نشان می دهد که نسبت به هفته گذشته کاهش 500 هزار تومانی تا 6 میلیون تومانی در قیمت خودروهای پرتیراژ داخلی رخ داده ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۶:۰۰    
شورای هماهنگی بانک های دولتی از کاهش ساعت کاری بانک های عضو این شورا در کل کشور خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۶:۰۰    
مهدی طارمی نسبت به سخنان مهران مدیری در برنامه دورهمی در خصوص حواشی اخیری که درباره رابطه شخصی اش با یکی از بازیگران سینما منتشر شد، واکنش نشان داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۵:۳۰    
همزمان با کاهش قیمت ارز و بهای جهانی طلا، قیمت طلا و سکه در بازار داخلی نیز کاهش یافت به نحوی که قیمت سکه نسبت به دو سه روز قبل، 670 هزار تومان کاهش یافته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۵:۱۵    
معاون سازمان مالیاتی درباره اظهارات قاضی صلواتی در مورد فرار مالیاتی عباس ایروانی مدیر گروه هلدینگ عظام توضیحاتی ارائه کرد و افزود ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۵:۰۰    
درحالی قیمت طلا و ارز در هفته قبل رکوردهای نجومی را ثبت کرده بود امروز با کاهش چشم گیر همراه بوده است تا جایی که دلار وارد کانال 14 هزار تومان شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۵:۰۰    
ابلاغیه امروز سازمان بورس و اوراق بهادار از تغییر صدور کد معاملاتی برای مشتریان جدید در بازارسرمایه حکایت دارد و طبق آن ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۴:۴۵    
شرکت آبفای استان تهران در مورد افزایش نگران کننده مصرف آب تهران، اطلاعیه رسمی صادر کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۴:۴۵    
تحلیلگران فعال در موسسه تحقیقاتی IDC برآورد کردند که بازار جهانی فروش گوشی های هوشمند در نیمه نخست سال 2020 میلادی با یک کاهش 10.6 درصدی مواجه خواهد شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۴:۳۰    
معاون مدیرعامل ایران خودرو در تحقیقات، طراحی و تکوین محصول، برنامه این گروه خودروسازی در مورد تولید سه محصول طی سال های آینده را تشریح کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۴:۳۰    
تصویری از صف عریض و طویل در شهر سئول کره جنوبی برای خرید ماسک از فروشگاه را می بینید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۴:۳۰    
طبق یک گزارش جدید، قیمت نفت تا سال 2025 که رشد تقاضا و عرضه آهسته خواهد شد، ممکن است بین 50 تا 70 دلار باشد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۴:۱۵    
استفاده از کارت بانکی به جای اسکناس یکی از توصیه های بهداشتی مهم برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا است، اما کارت بانکی نیز آلوده بوده و باید با آب و الکل ضد عفونی شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۴:۱۵    
قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به دیروز با نوسان جزئی همراه است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۳:۴۵    
قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم از بستری شدن 652 نفر از بیماران در چهار بیمارستان قم تا صبح امروز خبر داد و گفت: از مردم خواهش می کنم در منازل بمانند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۳:۴۵    
بازار سرمایه در نخستین روز هفته جاری بر خلاف روزهای قبل که بر مدار صعود در حرکت بود، نزولی شد و این بازار در نهایت با سقوط 18 هزار واحدی شاخص کل بسته شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۳:۴۵    
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از افزایش موارد ابتلا به کرونا ویروس جدید، در کشور خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۳:۳۰    
مدیر کل گمرک ایران بخشنامه ترخیص خودرو های در گمرک مانده را صادر کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۳:۳۰    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: از بعد از ظهر امروز (10 اسفند) سامانه بارشی جدیدی از سمت شمال غرب به کشور وارد می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۳:۱۶    
قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی گفت: بیش از 40 درصد ورودی کشتی های کالاهای اساسی کشور افزایش پیدا کرده و این حجم از کالاها بی نظیر است، مردم نباید تسلیم فضاسازی رسانه های معاند شوند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۳:۱۶    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس از تست مثبت پنج نماینده خبر داد و گفت: مجلس فردا جلسه علنی ندارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۳:۰۱    
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت تاکید کرد که برای پیشگیری از بیماری ها باید تنوع و تعادل را در برنامه غذایی حفظ کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۳:۰۱    
رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس گفت: یکی از اعتراضات شدید ما این بود که رتبه بندی اجرا شد، ولی بیش از 10 اشکال عمده دارد و آن را رتبه بندی اصلی نمی دانیم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۳:۰۱    
رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی از پیوستن تولیدکنندگان شوینده به تولید محصولات ضدعفونی خبر داد و گفت: کارخانه های شوینده پیش از شروع ویروس کرونا محصولات ضدعفونی تولید نمی کردند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۲:۴۶    
حسینعلی امیری گفت: رئیس جمهور طی نامه ای از مقام معظم رهبری موافقت ایشان برای ادامه سرپرستی کشاورز تا زمان کسب رای اعتماد وزیر جدید جهاد کشاورزی را کسب کرده اند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۲:۴۶    
فصل دوم مسابقه عصر جدید در حالی روانه آنتن شده که همزمانی تولید آن با چالش فراگیری ویروس کرونا ، منجر به ضبط دو قسمت از برنامه بدون حضور تماشاگر شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۲:۳۱    
بانک مرکزی اعلام کرد: پرداخت تسهیلات بیش از 5 میلیارد تومان به اشخاص حقیقی و حقوقی منوط به ارایه صورت های مالی حسابرسی شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۲:۳۱    
مدیر شبکه آموزش با بیان اینکه آموزش های دانش آموزان تا خرداد ادامه می یابد، گفت: دانش آموزان می توانند سؤالات خود را از سرشماره اعلامی به صورت برخط بپرسند و از دوشنبه نرم افزار هفت آماده می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۲:۳۱    
رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی در مورد دلیل گرانی موز گفت: موز های از مقصد اکوادور که از مرز شمالی ترکیه وارد کشور می شد، بسته است ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۲:۱۷    
عضو شورای شهر تهران گفت: برای تبدیل نمایشگاه شهر آفتاب به بیمارستان ویژه کرونا وزارت بهداشت تصمیم گیرنده است و اگر این موضوع در دستور کار قرار گیرد، شورای شهر و شهرداری کمک های لازم را انجام می دهند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۲:۱۷    
کنسولگری ایران در دبی اعلام کرد که تاکنون نزدیک به هزار و 500 مسافر ایرانی با کشتی و هواپیما از دبی و شارجه به کشور بازگشته اند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۲:۰۲    
نماینده تام الاختیار وزارت بهداشت در گیلان اعلام کرد: 400مبتلا به ویروس کرونا در گیلان بهبود یافتند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۱:۴۷    
با وجود آنکه حدود 10 روز پیش شیوع کرونا در کشور به صورت رسمی اعلام شد، بازار سرمایه بی توجه به این موضوع روند صعودی خود را ادامه داد و از مرز 500 هزار واحد هم گذشت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۱:۴۷    
در هفته گذشته سکه بیشترین بازدهی را در بین بازارهای مالی داشت. آیا این روند در هفته پیش رو نیز تکرار خواهد شد؟ چه عواملی در افزایش قیمت سکه تاثیر دارند؟
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۱:۴۷    
قیمت انواع ارز و سکه با کاهش محسوس نسبت به هفته قبل همراه شده است؛ سکه بار دیگر وارد کانال 5 میلیون شده و دلار نیز با قیمت 15 هزار و 250 تومان فروخته می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۱:۴۷    
جانشین پلیس پیشگیری پایتخت گفت: اگر مالک خودروی رها شده ای بداند که خودرویش محل ارتکاب اعمال مجرمانه یا سکونتگاه معتادان متجاهر شده و اقدامی انجام ندهد خودش تحت تعقیب قرار خواهد گرفت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۱:۳۲    
در حالی که سرمایه گذاران بازارهای جهان نگران و مضطرب از شیوع سریع ویروس کرونا در حال نقد کردن دارایی های خود هستند، قیمت طلا 3 درصد سقوط کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۱:۳۲    
رشد کم سابقه قیمت ها، برخی افراد را برای سرمایه گذاری روانه بازار ارز کرده است که کارشناسان نسبت به آن هشدار می دهند؛ یک کارشناس اقتصادی می گوید: بخشی از رشد قیمت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۱:۱۷    
رئیس اتحادیه طلا و سکه گفت: شیوع ویروس کرونا بر بازار طلا و سکه تأثیر گذاشته که البته این امر صد در صد نیست.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۱:۱۷    
گسترش سرعت شیوع کرونا در جهان باعث تداوم قرمزپوشی شاخص ها شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۱:۱۷    
رئیس قوه قضاییه طی بخشنامه ای به مراجع قضایی سراسر کشور، دستوراتی را در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در زندان ها صادر کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۱:۰۲    
براساس ابلاغیه سازمان بورس و اوراق بهادار، فرآیند صدور کد معاملاتی برای مشتریان جدید در بازارسرمایه تغییر کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۱:۰۲    
با شیوع کرونا، توصیه برخی افراد که حتی تخصصی در زمینه این بیماری ندارند، استفاده از مواد خوراکی با طبع گرم است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۰:۳۲    
با توجه به افزایش 28 درصدی نقدینگی در آذر امسال نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته، یک کارشناس اقتصادی معتقد است که عملیات بازار باز بانکی به عنوان یکی از ابزارهای بانک مرکزی در صورتی می تواند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۰:۳۲    
در این بسته به بعضی از پرسش های خوانندگان درباره ٔ ویروس کرونای جدید پاسخ داده ایم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۰:۱۷    
ارزش دلار در برابر ارزهای مختلف به کمترین سطح خود در طول هفت هفته اخیر رسید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۰:۱۷    
کرونا بازارهای مختلفی راتحت تأثیر قرارداده که بر این اساس معاملات خریدوفروش ارز صادراتی دراین سامانه با افت چشمگیر مواجه بوده که بخشی از آن ناشی ازاختلال درمعامله اظهارنامه های صادراتی است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۰:۱۷    
استانداری تهران ساعات کاری ادارات این استان را کاهش داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۰:۱۷    
امشب ساعت 24 چهارمین مرحله حمایت معیشتی به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۰:۰۲    
وزیر راه وشهرسازی گفت: هیچ جریمه ای از مسافران بابت لغو بلیت های زمینی و هوایی نباید کسر شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۰:۰۲    
مسائل مربوط به بیماری کرونا، اتفاقات در بازار جهانی و تصمیم گیری جدید درباره حجم مبنا اخباری هستند که امکان دارند در روند جریان مبادلات سهام طی هفته پیش رو تاثیراتی را بر جای بگذارند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۰۹:۳۲    
وزارت بهداشت چین از افزایش تعداد تلفات ویروس کرونا در چین به 80 هزار نفر خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۰۹:۳۲    
معترضان به مسکن ملی از امروز 10 اسفند می توانند با مراجعه به سایت طرح اقدام ملی نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام کنند.