پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۳:۲۹Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبحانه انلاین 11 اسفند 1398 - sobhanehonline.com

صبحانه انلاین 29 اسفند 1393 صبحانه انلاین 28 اسفند 1394 صبحانه انلاین 30 اسفند 1395 صبحانه انلاین 29 اسفند 1396 صبحانه انلاین 29 اسفند 1397 صبحانه انلاین 31 فروردین 1398 صبحانه انلاین 31 اردیبهشت 1398 صبحانه انلاین 30 خرداد 1398 صبحانه انلاین 31 تیر 1398 صبحانه انلاین 31 مرداد 1398 صبحانه انلاین 31 شهریور 1398 صبحانه انلاین 30 مهر 1398 صبحانه انلاین 30 آبان 1398 صبحانه انلاین 30 آذر 1398 صبحانه انلاین 30 دی 1398 صبحانه انلاین 30 بهمن 1398 صبحانه انلاین 1 اسفند 1398 صبحانه انلاین 2 اسفند 1398 صبحانه انلاین 3 اسفند 1398 صبحانه انلاین 4 اسفند 1398 صبحانه انلاین 5 اسفند 1398 صبحانه انلاین 6 اسفند 1398 صبحانه انلاین 7 اسفند 1398 صبحانه انلاین 8 اسفند 1398 صبحانه انلاین 9 اسفند 1398 صبحانه انلاین 10 اسفند 1398 صبحانه انلاین 11 اسفند 1398 صبحانه انلاین 12 اسفند 1398 صبحانه انلاین 13 اسفند 1398 صبحانه انلاین 14 اسفند 1398 صبحانه انلاین 15 اسفند 1398 صبحانه انلاین 16 اسفند 1398 صبحانه انلاین 17 اسفند 1398 صبحانه انلاین 18 اسفند 1398 صبحانه انلاین 19 اسفند 1398 صبحانه انلاین 20 اسفند 1398 صبحانه انلاین 21 اسفند 1398 صبحانه انلاین 22 اسفند 1398 صبحانه انلاین 23 اسفند 1398 صبحانه انلاین 24 اسفند 1398 صبحانه انلاین 25 اسفند 1398 صبحانه انلاین 26 اسفند 1398 صبحانه انلاین 27 اسفند 1398 صبحانه انلاین 28 اسفند 1398 صبحانه انلاین 29 اسفند 1398 
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۰:۱۵    
در شرایطی که اکثر کاربر ها برای ابتدای کار می دانند چه اپ هایی را روی تلفن خود نصب کنند، ما تصمیم گرفته ایم نرم افزار هایی را معرفی کنیم که در نگاه اول به سراغ آن ها نمی روید ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۱:۴۵    
بانک مرکزی اخیرا اعلام کرد با توجه به شرایط خاص بهداشتی کشور و در راستای مدیریت، کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۵:۴۷    
دستگاه های اجرایی در اقدامات دارای بار مالی، ملزم به اخذ مجوز کتبی از سازمان برنامه و بودجه کشور هستند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۳:۰۲    
رئیس اداره مراقبت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، کنترل بیماری کرونا ویروس تا سه هفته آینده را مشروط به رفتارهای بهداشتی مردم دانست.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۲:۴۷    
معاونت فرهنگی ، اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، برای مقابله با ویروس کرونا و حفظ سلامت نیروی کار، بخشنامه ای ابلاغ کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۷    
داریوش فرضیایی مجری معروف کودک، تصویری را در جاده و در کنار ماشین میلیاردی خود در استوری اینستاگرام منتشر کرده و نوشت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۱:۱۷    
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام، بازار گوشت قرمز و مرغ را متعادل خواند و گفت: قیمت گوشت قرمز منجمد برای مصرف کننده در فروشگاه های زنجیره ای در محدوده 50 هزار تومان خواهد بود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۹:۳۲    
بانک مرکزی در راستای کاهش مراجعات مردم به بانک ها علاوه بر افزایش سقف انتقال وجه کارت به کارت به 5 میلیون تومان اعلام کرد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۳:۴۹    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، از دستگیری 3 قاچاقچی مواد مخدر در خروجی اتوبان تهران – قزوین خبر داد و گفت: از خودروی متهمان 68 کیلو و 800 گرم تریاک کشف شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۳:۴۹    
دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس اعلام کرد: در پی صدور بخشنامه اخیر ریاست قوه قضاییه در خصوص اعطای مرخصی زندانیان به مناسبت اعیاد رجبیه و نوروز ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۳:۳۴    
نماینده وزیر بهداشت در گیلان با بیان اینکه گردش ویروس مرموز کرونا با ماندن در خانه قطع می شود، گفت: شاهد رفت و آمد عادی مردم در شهر رشت هستیم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۳:۳۴    
نظر به پخش شایعه بیماری مداح آل الله؛ حاج محمودکریمی در فضای مجازی و نگرانی دوستان، ضمن تکذیب این خبر اعلام می دارد؛ ایشان در سلامت کامل دعا گوی همه مردم عزیزمان می باشند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۳:۳۴    
یک زن 98 ساله چینی پس از بهبود از کرونا از بیمارستان مرخص شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۳:۱۹    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از تداوم وضعیت سفید کرونا ویروس در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: از 60 مورد مشکوک بستری شده مورد مثبتی تاکنون گزارش نشده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۳:۱۹    
رئیس کلانتری 165 لتیان از دستگیری زوج سارق خانه های شمال تهران که دست به سرقت های میلیاردی زده بودند، خبر داد و گفت: در این رابطه 2 مالخر نیز دستگیر شدند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۳:۱۹    
کاهش محسوس صادرات و واردات باعث شد تا رشد اقتصادی پنجمین اقتصاد بزرگ جهان در سه ماهه منتهی به دسامبر به تنها 4.7 درصد برسد که در طول هفت سال اخیر بی سابقه بوده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۳:۱۹    
نرخ بیکاری آلمان تا پایان ژانویه در سطح 3.2 درصد باقی ماند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۳:۰۴    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست تکاب گفت: سه شکارچی متخلف که در ارتفاعات این شهرستان در کمین پرندگان بودند، پیش از اقدام به شکار توسط ماموران این اداره شناسایی و دستگیر شدند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۳:۰۴    
رئیس شبکه بهداشت و درمان بندرانزلی از پیش بینی توزیع 18 هزار ماسک رایگان در این شهرستان خبر داد و گفت: از 73 بیمار حاد تنفسی مشکوک به ویروس کرونا 33 نفر پس از طی دوره درمان مرخص شدند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۲:۱۹    
کارشناسان معتقدند، می توان مطمئن بود که در نشست این هفته تولید کنندگان نفت از جمله اعضای اوپک، به سمت کاهش دوباره عرضه نفت به بازار جهانی بروند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۲:۱۹    
معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور از لغو برگزاری جلسات هیات های حل اختلاف مالیاتی به منظور جلوگیری از گسترش بیماری کرونا خبرداد و گفت: این جلسات در سال 1399 برگزار می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۲:۱۹    
تعداد قربانیان ویروس کرونا در قزوین با مرگ یک نفر در روز جاری به 2 تن افزایش یافت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۲:۱۹    
عضو شورای ملی زعفران ایران اظهار داشت: در بازار داخلی نیز شاهد روند نزولی قیمت زعفران هستیم به نحوی که از ابتدای هفته گذشته تا امروز یک میلیون تومان کاهش قیمت داشته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۲:۰۴    
قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اینکه بر اساس آزمایش های انجام شده تاکنون 139 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند گفت: بیش از 80 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در قم بهبود یافته اند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۲:۰۴    
شیوع ویروس کرونا در کشور و کاهش تقاضا باعث شد تا قیمت بلیت هواپیما در بازار کاهش یابد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۱:۴۹    
وزیر رفاه: در جهت رفاه حال بیمه شدگان و برای کاهش ضرورت خروج مردم از منزل، تامین اجتماعی، کلیه دفترچه های درمانی که تا پایان بهمن98 اعتبار دارند را تا پایان فروردین 99 تمدید اعتبار کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۰:۰۰    
در پی شیوع کرونا کلیه پیست های اسکی استان تهران تعطیل شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۰:۰۰    
رئیس اتاق اصناف تبریز گفت: تمامی آرایشگاه های مردانه و زنانه سطح شهر تبریز به منظور مقابله و پیشگیری از شیوع کرونا ویروس تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۹:۴۵    
رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری فردی که با انتشار اطلاعات کذب در خصوص ویروس کرونا در صدد شایعه پراکنی و تشویش اذهان عمومی بود، خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۹:۴۵    
پلیس یونان برای متفرق کردن پناهجویان سوری در مرزهای خود از گاز اشک آور و بمب صوتی استفاده کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۹:۴۵    
رئیس شورای قضایی استان البرز اعلام کرد که تاکنون در زندان های استان موردی از ابتلا یا حتی مشکوک به کرونا، مشاهده نشده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۹:۳۰    
بانک مرکزی در بخشنامه ای اعلام کرد: براساس هدف مقابله با پولشویی، انتقال وجه با مبلغ بالاتر از 200 میلیون تومان ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۹:۳۰    
وزیر بهداشت از اجرای طرح جدید مربوط به شناسایی ویروس کرونا خبرداد و گفت: با سیصد هزار اکیپ قدرتمند به جنگ کرونا می رویم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۸:۴۵    
با توجه به لزوم پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ضبط برنامه دورهمی که با حضور مردم انجام می گرفت، متوقف شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۸:۴۵    
رئیس کمیسیون تخصصی چای گفت: با وجود برداشته شدن ارز 4200 تومانی برای واردات چای قیمت این محصولات تا اطلاع ثانوی افزایش نمی یابد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۸:۴۵    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از قتل پدری توسط دخترش در نوبران شهرستان ساوه خبر داد و گفت: قاتل دارای بیماری اعصاب و روان است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۸:۳۰    
عراق روز یکشنبه در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از وضع شروط جدید برای اتباع خود که از ایران به کشور باز می گردند خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۸:۳۰    
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت که بیمار مبتلا به کرونا، روز یکشنبه در یکی از بیمارستان های این شهر درگذشت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۸:۳۰    
در پی انتشار فیلمی از اقدام غیر متعارفی فردی (لیس زدن ضریح) در حرم حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) که واکنش های زیادی به همراه داشت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۸:۳۰    
رئیس اورژانس کشور از برقراری روزانه 10 الی 15 هزار تماس در مورد پاسخگویی به سوالات کرونا خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۸:۳۰    
احمدی نژاد در نامه ای به دبیر کل سازمان ملل درباره ویروس کرونا نوشته است: سازمان بهداشت جهانی را موظف فرمایید تا قاطعانه آزمایشگاه های موصوف را شناسایی و همراه با عاملان به کارگیری ویروس هایی مانند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۸:۳۰    
پروژه حمل و نقل رایگان بر روی زندگی 40 درصد از خانوارهای این کشور تاثیر داشته و باعث پس انداز 100 یورویی (110 دلاری) هر خانوار در سال می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۸:۱۵    
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی از آغاز مرحله دوم ثبت نام مسکن ملی از روز شنبه هفته آینده خبر داد و گفت: به احتمال زیاد مرحله دوم ثبت نام مسکن ملی از روز شنبه آغاز می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۸:۱۵    
آمارهای اولیه نشان داد واردات نفت کره جنوبی در ماه فوریه(بهمن-اسفند) امسال حدود 14 درصد نسبت به پارسال کاهش داشت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۶:۴۵    
جانشین فرمانده ناجا به همه کسانی که قصد سودجویی و کلاهبرداری دارند، هشدار داد: اگر کسی بخواهد بر خلاف مصالح ملی و نیاز مردم قدم بردارد، بداند که پلیس با جدیت وارد عمل شده و با سودجویان برخورد می کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۶:۴۵    
در حالی که در 11 ماهه سال جاری خرید 74 هزار و 659 واحد مسکونی در پایتخت به ثبت رسیده، اما آمار نشان می دهد تهرانی ها سال گذشته 36.4 درصد بیشتر از امسال خانه خریداری کردند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۶:۳۰    
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال 99 گفت که بر اساس مصوبه امروز کمیسیون تلفیق نحوه افزایش حقوق های زیر 2 میلیون و 800 هزار تومان مشخص و مقرر شده افزایش حقوق های بین 3 تا 6 میلیون تومان بیش ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۶:۳۰    
رئیس کمیسیون طلا و جواهر اتاق اصناف گفت: نرخ هر قطعه سکه تمام طرح جدید با افزایش 110 هزار تومانی نسبت به اوایل صبح، به 5 میلیون و 820 هزار تومان رسیده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۵    
در پی شیوع ویروس کرونا و کاهش سفرها، شرکت حمل و نقل ریلی رجا طرح استرداد بلیط قطارهای مسافری برای محدوده زمانی 98/12/3 لغایت 99/1/16 بدون کسر هزینه کنسلی را ابلاغ کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۶:۰۰    
سحر قریشی با انتشار این عکس نوشت: در زندگی گاهی اوقات برای اینکه به موفقیت برسی باید چیزی را از دست بدهی؛ پس برنده ها قمار بازانی حرفه ای هستن.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۵:۴۵    
همزمان با اعلام خبر رسمی ورود کرونا به کشور، به یکباره تقاضا برای خرید ماسک و محلول های ضد عفونی، باعث شد تا قیمت این محصولات بهداشتی در مدت کمتر از 24 ساعت به چند برابر برسد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۵:۴۵    
مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور در جایگاه های سوخت دستورالعمل جدیدی صادر شده که براساس آن روند سوختگیری باید توسط اپراتورها انجام شود ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۵:۳۰    
بنابر اعلام گمرک ایران مرز مهران که از مدتی قبل از سوی عراق بسته شده بود، امروز صبح باز شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۵:۱۵    
معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: در حال حاضر میزان مصرف آب تهران پنج درصد افزایش یافته که این مسئله نیازمند مدیریت مصرف از سوی مشترکان است تا بتوانیم شرایط فعلی را بدون ایجاد مشکل ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۵:۱۵    
معاون درمان وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: در خوشبینانه ترین حالت تا عید و در بد بینانه ترین حالت تا پایان اردیبهشت و حتی خرداد ممکن است این بیماری به طول انجامد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۵:۱۵    
شیوع ویروس کرونا علاوه بر تهدیدهایی که برای سلامتمان دارد، کسب وکارهای مختلف را نیز تحت تأثیر قرار داده است ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۵:۰۰    
رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا درباره وضعیت سربازی مشمولان معتاد، چگونگی ادامه خدمت و معافیت موقتی ترک اعتیاد سخن گفت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۵:۰۰    
آمار کرونا در کشور تا ظهر یکشنبه 11 اسفند 98 اعلام شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۴:۴۵    
معاملات امروز بازار سرمایه در حالی به پایان رسید که شاخص کل این بازار برخلاف روز گذشته که بیش از 18 هزار واحد سقوط کرده بود دوباره بر مدار سقوط حرکت کرد و بیش از 9000 واحد رشد داشت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۴:۴۵    
قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به دیروز با نوسان جزئی همراه است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۴:۳۰    
تولید انواع خودرو در کشور در مقایسه با مدت مشابه سال قبل هم چنان روند کاهشی دارد به طوری که در 11 ماهه امسال نیز شاهد افت 12.8 درصدی تولید در این بخش هستیم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۴:۰۰    
باتوجه به افزایش تقاضا برای وجه نقد در ایام پایانی سال، بانک مرکزی مجوز افزایش سقف برداشت نقدی از خودپردازها را به بانک ها داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۴:۰۰    
دادگاه رسیدگی به شکایت الیاس قالیباف از محمد علی نجفی شهردار پیشین تهران، 21 اریبهشت 99 در شعبه 1059 دادگاه کارکنان دولت برگزار می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۳:۴۵    
همتی از مدیران بانک ها خواست شرایط امروزاشخاص حقیقی و حقوقی که از بابت کرونا دچار وقفه درآمدی میشوند را درنظر گرفته و در خصوص تمدید زمان و نحوه وصول اقساط وام ها ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۳:۴۵    
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت با ارسال نامه ای به محمد نهاوندیان، معاون اقتصادی رئیس جمهور، خواستار رفع مشکلات کسب و کارهای خرد آسیب دیده از ویروس کرونا شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۳:۳۰    
به گفته حاجی میرزایی، تا باز شدن مدارس، آموزش دانش آموزان از طریق شبکه های اینترنتی دنبال می شود
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۳:۳۰    
9 وسیله آلوده که پس از تماس با آن ها دست ها را سریعا با آب و صابون به مدت حداقل 20 ثانیه بشویید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۳:۳۰    
معاون وزیر ارتباطات گفت: در حال تهیه لیستی از پلتفرم های آموزشی مورد تایید وزارتخانه های علوم و آموزش و پرورش هستیم تا هزینه اتصال کاربران برای آموزش مجازی تا پایان سال، رایگان محاسبه شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۳:۳۰    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 99، گفت: با مصوبه امروز کمیسیون تلفیق حداقل حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری و کسانی که قرارداد مستقیم کاری با دولت دارند در سال آینده 2 میلیون و 800 هزار تومان ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۳:۱۵    
عضو کمیسیون تلفیق مجلس با بیان اینکه ادغام یارانه معیشتی با یارانه نقدی ظلم در حق اقشار نیازمند جامعه است ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۳:۱۵    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: با توجه به برداشته شدن محدودیت توزیع محصولات توسط داروخانه ها از روز گذشته، انتظار می رود ظرف امروز و فردا همه داروخانه ها این اقلام را عرضه کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۳:۱۵    
زائران خانه خدا در قالب 490 کاروان به حج تمتع 99 مشرف می شوند که کاروان هر استان بر اساس سهمیه در نظر گرفته شده است ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۳:۰۰    
قیمت دلار امروز در صرافی های بانکی بار دیگر از مرز مقاومتی 15 هزار تومان عبور کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۳:۰۰    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه لایحه سال 99 کل کشور از مصوبه این کمیسیون برای تخصیص 120 لیتر بنزین به هر کارت سوخت در ایام نوروز خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۳:۰۰    
معاون فنی و امور گمرکی گمرک ایران از تدابیر گمرکی برای مقابله با ویروس کرونا، از جمله ممنوعیت صادرات برخی اقلام خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۲:۳۰    
بانک مرکزی در بخشنامه ای در راستای بودجه سال 1398 اعلام کرد، انتقال وجه با مبلغ بالاتر از سقف مشخص، برای اشخاص حقیقی از طریق کلیه تراکنش های بانکی مشروط به درج بابت و در صورت نیاز منوط به ارائه اسناد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۲:۳۰    
افزایش بهای حمل و نقل، اجاره مسکن و قیمت خوراکی ها و آشامیدنی ها سه عامل مسلط در افزایش 1.1 درصدی نرخ تورم در بهمن ماه 1398 بوده اند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۲:۱۵    
رئیس اتاق مشترک ایران و عراق اعلام کرد: تمام مرزهای صادراتی ایران به عراق باز است و هیچ خللی در روند صادرات کالا به این کشور وجود ندارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۲:۱۵    
عضو کمیته کشوری مقابله با کرونا، گفت: تزریق دگزامتازون برای مبتلایان به کرونا ممنوع است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۲:۰۰    
عضو اتاق بازرگانی ایران از روند خروج کامیون ها و صدور کالا از مرز عراق خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۱:۴۵    
مدیرکل دفتر قرنطینه و امنیت زیستی سازمان دامپزشکی کشور در خصوص نگرانی مردم از انتقال کرونا از راه انواع گوشت، گفت: در این مورد نگرانی وجود ندارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۱:۳۰    
بعد از شیوع کرونا، کود الاغ در پایتخت با قیمت های سرسام آور فروخته می شود!
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۱:۳۰    
عکسی از اکبر عبدی در فیلم جنس لطیف با پوشاک و گریم زنانه منتشر شده است. این چندمین بار است که این بازیگر در نقش یک زن روی پرده سینما ظاهر می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۱:۱۵    
کنار هم زیر پل نشسته اند و گونی های انباشته را جلوی پای شان گذاشته اند. غروب است و موقع آن که پسربچه های 10، 12 ساله با صورت های درهم کشیده و دست های سیاه از خیابانگردی روزانه ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۱:۱۵    
رئیس انجمن مراقبت های ویژه ایران، گفت: کرونا ویروس، قدرت کشندگی بالایی ندارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۱:۰۰    
عضو شورای ملی زعفران جدیدترین نرخ هر کیلو و هر مثقال زعفران ایرانی را اعلام کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۱:۰۰    
شاخص بورس در معاملات دیروز 18 هزار واحد ریزش داشت و بزرگ ترین افت مقداری تاریخ بازار ثبت شد. اما آیا پس از این ریزش ماندن در بورس اقتصادی است؟ عوامل ریزش دیروز چقدر پایدار هستند؟
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۰:۴۵    
درصورتی که نرخ مالیات بر عایدی املاک به اندازه ای باشد که خرید و فروش به قصد سوداگری هزینه بالایی داشته باشد، تقاضای سرمایه ای غیرمولد کاهش می یابد و موجب خروج سوداگران از بازار خواهد شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۰:۴۵    
قیمت سکه طرح جدید در اولین روز هفته به 5 میلیون و 650 هزار تومان رسید. دیروز نرخ دلار بازار آزاد افتی 2/ 5 درصدی را تجربه کرد. آیا این روند مجددا تکرار خواهد شد؟
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۰:۴۵    
متاثر از شیوع ویروس کرونا، بازار مسکن در نخستین روز هفته کار خود را با کسادی بیشتر آغاز کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۰:۴۵    
نظرسنجی انجام شده توسط یک شرکت معتبر داخلی نشان می دهد 60 درصد از خریداران خودروهای صفر کیلومتر در نیمه نخست امسال، اقدام به فروش خودروی دریافتی خود از نمایندگی کرده اند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۰:۳۰    
ابلاغیه ای توسط سازمان بورس و اوراق بهادار در روز گذشته منتشر شد که طبق آن صدور کد برای مشتریان جدید بعد از یک ماه و بعد از قبولی این افراد در آزمون حکایت دارد؛ موضوعی که مخالفان ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۰:۱۵    
در شرایطی که در هفته گذشته، رکوردهای بالای 16 هزار تومان و شش میلیون تومان برای دلار و سکه در بازار ثبت شده بود، سیر نزولی قیمت این دو ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۰:۱۵    
عدم تأمین منابع و گستردگی رویکرد وام محور عمده دستگاه های اجرایی کشور در ایجاد اشتغال از مهمترین مشکلات در اجرای برنامه های اشتغالی سال 98 بود که وعده ایجاد شغل راکاهش داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۰:۰۰    
بازار سرمایه که بدون توجه به نگرانی ها با سرعت در حال رشد بود، دیروز در اثر سه عامل منفی سقوط کرد. دیروز شاخص کل بورس 18 هزار واحد ریزش کرد و به سطح 505 هزار واحد بازگشت.افت 3 ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۰:۰۰    
رشد 200 درصدی قیمت فولاد در ماه های اخیر یکی از عوامل اصلی افزایش نرخ خودرو های تولیدی به شمار می رود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۹:۱۵    
میزان حقوق کارگران در سال آینده احتمالا یک میلیون و 600 هزار تومان افزایش یابد.