یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۲:۲۴Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبحانه انلاین 8 اسفند 1398 - sobhanehonline.com

صبحانه انلاین 29 اسفند 1393 صبحانه انلاین 28 اسفند 1394 صبحانه انلاین 30 اسفند 1395 صبحانه انلاین 29 اسفند 1396 صبحانه انلاین 29 اسفند 1397 صبحانه انلاین 31 فروردین 1398 صبحانه انلاین 31 اردیبهشت 1398 صبحانه انلاین 30 خرداد 1398 صبحانه انلاین 31 تیر 1398 صبحانه انلاین 31 مرداد 1398 صبحانه انلاین 31 شهریور 1398 صبحانه انلاین 30 مهر 1398 صبحانه انلاین 30 آبان 1398 صبحانه انلاین 30 آذر 1398 صبحانه انلاین 30 دی 1398 صبحانه انلاین 30 بهمن 1398 صبحانه انلاین 1 اسفند 1398 صبحانه انلاین 2 اسفند 1398 صبحانه انلاین 3 اسفند 1398 صبحانه انلاین 4 اسفند 1398 صبحانه انلاین 5 اسفند 1398 صبحانه انلاین 6 اسفند 1398 صبحانه انلاین 7 اسفند 1398 صبحانه انلاین 8 اسفند 1398 صبحانه انلاین 9 اسفند 1398 صبحانه انلاین 10 اسفند 1398 صبحانه انلاین 11 اسفند 1398 صبحانه انلاین 12 اسفند 1398 صبحانه انلاین 13 اسفند 1398 صبحانه انلاین 14 اسفند 1398 صبحانه انلاین 15 اسفند 1398 صبحانه انلاین 16 اسفند 1398 صبحانه انلاین 17 اسفند 1398 صبحانه انلاین 18 اسفند 1398 صبحانه انلاین 19 اسفند 1398 صبحانه انلاین 20 اسفند 1398 صبحانه انلاین 21 اسفند 1398 صبحانه انلاین 22 اسفند 1398 صبحانه انلاین 23 اسفند 1398 صبحانه انلاین 24 اسفند 1398 صبحانه انلاین 25 اسفند 1398 صبحانه انلاین 26 اسفند 1398 صبحانه انلاین 27 اسفند 1398 صبحانه انلاین 28 اسفند 1398 صبحانه انلاین 29 اسفند 1398 
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۰:۳۲    
بانک مرکزی نرخ 47 ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ 21 ارز مانند یورو افزایش و قیمت 18 واحد پولی دیگرمانند پوند کاهش یافت؛ البته نرخ دلار و 7 ارز دیگر نیز ثابت ماند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۳:۰۳    
مقامات بهداشتی جهانی برای محافظت مردان از ویروس کرونا 26 مدل ریش را ممنوع کردند و تنها 13 مدل مجاز اعلام شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۲:۳۳    
مدیر کل نظارت بر کالاهای فلزی و معدنی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، افزایش قیمت های جهانی و همچنین افزایش نرخ ارز ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۲:۰۳    
به تازگی تحلیلگران فعال در حوزه تکنولوژی برآورد و اعلام کرده اند که گسترش ویروس کرونا، پروژه راه اندازی شبکه 5G در جهان را متوقف خواهد کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۱:۴۸    
پیروز بخت گفت: با همکاری وزارت بهداشت و سایر بخش های مربوط، شروع به ارزیابی برای تعیین استاندارد پژوهش محور در حوزه ماسک مخصوص کرونا کرده ایم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۱:۳۳    
نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در گیلان با اشاره به گزارش موارد ابتلای ویروس کرونای جدید در این استان، از مردم خواست که به دنبال تعطیلی هایی که اعلام می شود، برای حفظ سلامتی شان به گیلان سفر نکنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۱:۰۳    
شمار زیادی از ایرلاین های سراسر جهان به دنبال شیوع گسترده ویروس کرونا، برخی از پروازهای بین المللی خود را تا اطلاع ثانوی لغو کرده و به حالت تعلیق درآورده اند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۰:۴۸    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: از بعدازظهر شنبه (10 اسفندماه) با ورود سامانه بارشی از سمت شمال غرب به کشور، بارش باران و برف در این منطقه شروع خواهد شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۰:۰۳    
شهردار منطقه 13 رحمان زاده که گفته می شد به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شده با توجه به بهبود وضعیت جسمی مرخص شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۹:۴۸    
نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک با اشاره به اینکه افزایش مراجعات در دی و بهمن موجب رشد قیمت مسکن شد، گفت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۹:۳۴    
یک متخصص عفونی با انتقاد از مصرف بی رویه برخی ویتامین ها در جهت پیشگیری از ابتلا به کروناویروس، گفت: هیچ مطالعه ای نشان نداده است که مصرف ویتامین خاصی می تواند در بهبود یا عدم ابتلا به کروناویروس ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۹:۰۴    
این تصویر صفهای دریافت بسته حمایتی در ایران نیست، صف های طولانی در کره جنوبی برای دریافت ماسکه
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۸:۴۹    
آمار بانک مرکزی حاکی از آن است که معاملات مسکن در بهمن امسال نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال قبل، رشد داشته که این موضوع می تواند حاکی از حرکت بازار مسکن به سمت رونق باشد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۸:۳۴    
بیش از هشت درصد از کل چک های مبادله شده در کشور در دی امسال برگشت خورده که بخش عمده آن به دلایل کسری یا فقدان موجودی بوده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۷:۴۵    
این روزها، حال وهوای گردشگری دربیشتر کشورهایی که به نوعی با ویروس جدید کرونا درگیرهستند مانند دیگر حوزه ها حسابی کساد شده تا شاید به نوعی بتوانند با شیوع این بیماری واگیر دار مقابله کنند از این رو ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۷:۳۰    
در شرایطی که ویروس کرونا به ایران هم رسیده و یکی از عوامل پیشگیری از آن، حضور کمتر در مکان های عمومی عنوان شده است، شرکت هایی که پیش تر فرهنگ دورکاری را برای کارکنان خود جا انداخته اند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۷:۳۰    
در پی افزایش مصرف ماسک و ژل های ضدعفونی برای مقابله با کروناویروس دغدغه های بسیاری درباره افزایش پسماندهای عفونی و ویروسی و سرانجام آنها مطرح است ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۶:۴۵    
عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: با تشکیل این کمیسیون مسئله تعیین تکلیف معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت سواد آموزی در آموزش و پرورش در اولویت قرار خواهد گرفت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۶:۳۰    
قیمت نفت روز پنج شنبه تحت تاثیر افزایش شمار موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا خارج از چین که نگرانی ها نسبت به آسیب های اقتصادی را تشدید کرد برای پنجمین روز کاهش پیدا کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۵:۴۵    
رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه 400 نفر از بیماران مبتلا و مشکوک به کرونا در گیلان از بیمارستان مرخص شده اند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۵:۴۵    
طبق اعلام مدیر شبکه آموزش و معاونان آموزش و پرورش، آموزش دروس دانش آموزان دوره ابتدایی، متوسطه اول و دوم از روز شنبه 10 اسفند از طریق شبکه آموزش ارائه خواهد شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۵:۳۰    
رئیس پلیس راه کشور علت انسداد آزادراه تهران شمال را تشریح کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۵:۱۵    
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از شماره تماس 4030 برای پاسخگویی به سوالات کرونایی خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۴:۴۵    
وزارت بهداشت عراق امروز از شناسایی اولین مورد ابتلا به کرونا در بغداد خبر داد تا شمار مبتلایان به کرونا در این کشور به 6 نفر برسد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۴:۳۰    
مقامات چینی امروز پنجشنبه جدیدترین آمار از شمار مبتلایان به کرونا و فوتی ها را اعلام کردند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۴:۱۵    
رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت از افزایش تعداد مبتلایان ویروس کرونا به 245 نفر خبر داد و گفت: متاسفانه تا امروز ظهر 26 نفر از هموطنان جان باخته اند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۳:۴۵    
اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۳:۰۰    
معاون برنامه ریزی سازمان راهداری از خسارت 1000 میلیارد تومانی سیل به راه های استان لرستان خبر داد و گفت: ماشین آلات راهداری 6 استان برای بازگشایی راه ها در حال انتقال به لرستان هستند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۱:۴۵    
بسیاری از مسئولان بر این باورند که با وجود انباشتگی دام در واحد های دامداری و زایش مناسب، تنها قاچاق دام عامل گرانی گوشت است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۱:۳۰    
سازمان هواشناسی با هشدار نسبت به وقوع بهمن طی روز جمعه در جاده چالوس از ورود سامانه بارشی جدید به کشور در شنبه آینده خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۱:۰۰    
بر اساس گزارش آژانس بین المللی انرژی در ماه فوریه 2020 شیوع ویروس کرونا باعث خواهد شد تقاضای نفت جهان در سه ماهه اول و دوم سال 2020 به ترتیب 1.1 و 345 هزار بشکه در روز کاهش داشته باشد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۱:۰۰    
قیمت طلا در معاملات روز پنج شنبه بازار جهانی تحت تاثیر گسترش سریع ویروس کرونا در خارج از چین که تقاضا برای خرید این فلز به عنوان دارایی مطمئن را برانگیخت افزایش یافت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۰:۳۰    
آذری جهرمی گفت: با توجه به احتمال تعطیلی مدارس و دانشگاه ها تا پایان سال، آماده همکاری با نهاد های آموزشی هستیم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۰:۳۰    
رئیس اتحادیه نانوایان حجیم و نیمه حجیم گفت: اگر دولت، قیمت آرد و گندم را ثابت نگه دارد قیمت نان در سال آینده افزایش نمی یابد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۰:۱۵    
شبکه تحلیلگران اقتصاد مقاومتی در نامه ای به دبیر کمیسیون اقتصادی دولت 10 پیشنهاد برای اصلاح لایحه مالیاتی وزارت اقتصاد ارائه داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۹:۳۰    
وزارت خارجه عربستان سعودی از ممنوعیت موقت سفر عمره به این کشور و زیارت مرقد نبوی به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۹:۱۵    
مشاوران املاک مناطق مختلف شهر تهران عنوان می کنند: با وجود آنکه در حال سپری کردن هفته های پایانی سال جاری هستیم اما حجم مراجعات شب عید نسبت به مدت مشابه سال های گذشته به بنگاه های املاک بسیار کمتر ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۹:۱۵    
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: در حال حاضر هر کیلوگرم شقه بدون دنبه گوسفندی با قیمت 110 تا 115 هزار تومان به واحد صنفی عرضه می شود و واحد های صنفی آن را با سود 10 درصدی عرضه می کنند.