چهارشنبه ۰۶ تیرساعت ۱۳:۱۲Jun 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبحانه انلاین 11 اسفند 1400 - sobhanehonline.com

صبحانه انلاین 29 اسفند 1393 صبحانه انلاین 28 اسفند 1394 صبحانه انلاین 30 اسفند 1395 صبحانه انلاین 29 اسفند 1396 صبحانه انلاین 29 اسفند 1397 صبحانه انلاین 29 اسفند 1398 صبحانه انلاین 30 اسفند 1399 صبحانه انلاین 31 فروردین 1400 صبحانه انلاین 30 اردیبهشت 1400 صبحانه انلاین 31 خرداد 1400 صبحانه انلاین 31 تیر 1400 صبحانه انلاین 31 مرداد 1400 صبحانه انلاین 31 شهریور 1400 صبحانه انلاین 29 مهر 1400 صبحانه انلاین 30 آبان 1400 صبحانه انلاین 30 آذر 1400 صبحانه انلاین 30 دی 1400 صبحانه انلاین 30 بهمن 1400 صبحانه انلاین 1 اسفند 1400 صبحانه انلاین 2 اسفند 1400 صبحانه انلاین 3 اسفند 1400 صبحانه انلاین 4 اسفند 1400 صبحانه انلاین 5 اسفند 1400 صبحانه انلاین 6 اسفند 1400 صبحانه انلاین 7 اسفند 1400 صبحانه انلاین 8 اسفند 1400 صبحانه انلاین 9 اسفند 1400 صبحانه انلاین 10 اسفند 1400 صبحانه انلاین 11 اسفند 1400 صبحانه انلاین 12 اسفند 1400 صبحانه انلاین 14 اسفند 1400 صبحانه انلاین 15 اسفند 1400 صبحانه انلاین 16 اسفند 1400 صبحانه انلاین 17 اسفند 1400 صبحانه انلاین 18 اسفند 1400 صبحانه انلاین 19 اسفند 1400 صبحانه انلاین 20 اسفند 1400 صبحانه انلاین 21 اسفند 1400 صبحانه انلاین 22 اسفند 1400 صبحانه انلاین 23 اسفند 1400 صبحانه انلاین 24 اسفند 1400 صبحانه انلاین 25 اسفند 1400 صبحانه انلاین 26 اسفند 1400 صبحانه انلاین 27 اسفند 1400 صبحانه انلاین 28 اسفند 1400 
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۰۹:۴۶    
نمایندگان مجلس در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه سال 1401، برای پرداخت یارانه های نقدی تعیین تکلیف کردند.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۴:۴۵    
معاون فنی مرکز سلامت و محیط کار وزارت بهداشت می گوید: دیگر لازم نیست صاحبان پلاک خودرو برای سفر نوروزی و ثبت پلاک ماشین در سامانه ایران من ثبت نام کنند ...
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۵    
قیمت آپارتمان در تهران با عمر بنای بین یک تا 25 سال را می توانید در این گزارش مشاهده کنید.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۹:۴۹    
عکسی از زهره فکور صبور را مشاهده می کنید
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۹:۰۴    
معاون بازرسی اتاق اصناف ایران، گفت: در صورت عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی به واحدهای صنفی متخلف در 3 مرحله اخطار می دهیم و در مرحله آخر برای پلمپ این واحدهای صنفی به مدت 30 روز اقدام خواهد شد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۸:۰۴    
آخرین یارانه نقدی امسال هفته آینده به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود. این احتمال وجود دارد که حدود 20 میلیون نفر از یارانه بگیران در این ماه آخرین یارانه نقدی خود را دریافت کنند.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۴:۴۵    
سازمان امور مالیاتی جزئیات ارسال پیامک حاوی الزام مالکان خانه های خالی نسبت به پرداخت مالیات را اعلام کرد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۴:۱۵    
یکی از مهم ترین دستورات رئیس جمهوری به خودروسازان به افزایش 50 درصدی حجم تولید مربوط می شود
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۰۰:۱۵    
استاندار تهران خطاب به فرمانداران بر فعال شدن شورای زکات شهرستان ها تاکید کرد. وی ادامه داد: تحلیل شرایط مطلوب نیز اهمیت زیادی دارد تا برآورد شود که چقدر فاصله داریم ...
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۲۳:۰۱    
در بیانیه وزارت دفاع روسیه خاطرنشان شده است که بر اساس اطلاعات اولیه، 572 نظامی اوکراینی توسط نیروهای روسیه به اسارت گرفته شده اند.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۲۳:۰۱    
مجمع عمومی سازمان ملل متحد با تصویب قطعنامه ای از روسیه خواست جنگ در اوکراین را متوقف کند و همه نیروهایش را خارج کند.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۲۳:۰۱    
بازیکن محبوب و فوتبالیست معروف تیم پرطرفدار پایتخت به سه ماه و یک روز حبس محکوم شد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۲۲:۳۱    
دلار در حالی امروز دوباره به کانال 26 هزار تومانی بازگشت که انتشار اخبار ضد و نقیض برجامی دوباره شدت گرفته است.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۲۲:۰۲    
در حالی که تلفن های اندرویدی می توانند دارای نرم افزار جاسوسی باشند و امکان دسترسی به تقویم، گزارش تماس ها، دوربین، مخاطبین و مکان کاربران را فراهم می کنند، گوگل پلی پروتکت ...
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۲۲:۰۲    
بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران ابری و نیمه ابری و در بعضی ساعت ها وزش باد شدید همراه با غبارصبحگاهی و بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۲۲:۰۲    
مدیر روابط عمومی اورژانس 115 خوزستان گفت: واژگونی یک دستگاه اتوبوس در مسیر اندیمشک - دوکوهه در روز چهارشنبه 19 مصدوم بر جا گذاشت.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۲۱:۱۷    
یک دستگاه واحد مسکونی حدود 135 متر، واقع در منطقه هروی با عمر بنای 3 سال، با مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان ودیعه و 3 میلیون تومان اجاره داده می شود.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۲۰:۱۷    
دانشمندان اخیراً سیستم مبتکرانه ای را در دست توسعه دارند که گفته می شود می تواند سیارک های تهدید کننده ای را که به سمت زمین حرکت می کند، نابود کند.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۶:۴۷    
معاون وزیر اقتصاد با بیان اینکه پرداخت تسهیلات خرد تا سقف 100 میلیون تومان به اقشار کارمندی و بازنشستگان تسهیل شد، گفت: این تسهیلات و وام ها برای کارکنان و کارمندان دولتی بدون ضامن ارایه می شود.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۶:۳۲    
مشاهدات میدانی حاکی از آن است که قیمت گوشت در هفته های اخیر نوسان چندانی نداشته است.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۶:۳۲    
داده های ردیابی نفتکش های چینی نشان می دهد خرید نفت این کشور از ایران در ماه های اخیر به رکورد جدیدی نسبت به سال 2017 و اوج تحریم های اقتصادی آمریکا علیه ایران رسیده و افزایش داشته است.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۷    
رییس سازمان غذا و دارو به خبر امحا 250 تن سرم تاریخ مصرف گذشته واکنش نشان داد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۷    
اولین واریز سهمیه بنزین یارانه ای در کیش در حالی برای برخی از مشمولان، صورت نگرفته که دلیل آن به عدم ثبت یا تمدید کیشوندی افراد برمی گردد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۷    
منطقه 6 تهران با ثبت 274 معامله مسکن نسبت به ماه گذشته 5.47 درصد رشد داشته است و پر مشتری ترین منطقه تهران در بازار مسکن بوده است.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۶:۰۲    
رئیس جمهور گفت: خصوصی سازی باید به قیمت واقعی، واگذاری به افراد و بخش خصوصی واقعی و واجد شرایط و حمایت دولت از بخش خصوصی پس از واگذاری ها انجام شود تا به سامان دادن اقتصاد کشور کمک کند.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۶:۰۲    
قرار است واریز سود سهام عدالت در 10 روز پایانی اسفند ماه انجام شود، چند گروه از مشمولان هستند که سود برایشان واریز نمی شود.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۵:۳۲    
اتصال شبکه برق ایران و روسیه بار دیگر موضوع بررسی ها و تعاملات مشترک سه کشور ایران، آذربایجان و روسیه قرار گرفت.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۵:۳۲    
برخلاف انتظارات، معاملات مسکن در بهمن ماه کاهش یافت و آنطور که واسطه های ملکی می گویند در اسفندماه نیز بازار چنگی به دل نمی زند ...
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۵:۱۷    
معاون اجتماعی پلیس فتا در خصوص ترفند جدید مجرمان سایبری با ترفند ارسال پیامک انسدادکارت بانکی به علت عدم ثبت در سامانه شاپرک هشدار داد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۵:۰۲    
با توجه به اینکه کمتر از یک هفته تا عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باقی مانده است، افرادی که قصد خرید سهام این دو باشگاه را دارند باید تا زمان موعود، کد سهامداری اخذ کنند.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۵:۰۲    
جانشین پلیس راهورناجا گفت: اگر مالک خودرو 3 دوز واکسن را تزریق نکرده باشد، سفرش غیرمجاز تلقی شده و روزانه یک میلیون تومان جریمه خواهند شد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۴:۴۷    
رئیس جمهور در بازدید از شرکت ایران خودرو از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل صنعت خودرو قرار گرفت.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۴:۴۷    
دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران اعلام کرد در حال حاضر در بازار مواد غذایی کمبودی وجود ندارد و قیمت انواع برنج در بازار اعلام شده است. اما ارزانترین برنج بازار چقدر است؟
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۴:۳۲    
بهای معاملات گندم در شیکاگو برای نخستین بار از سال 2008 از مرز 10 دلار در هر بوشل (معادل 25.40 کیلوگرم) عبور کرد و روند افزایشی ماه گذشته را تحت تاثیر حمله نظامی روسیه به اوکراین و مختل شدن صادرات ...
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۴:۰۲    
درحالی که قرار بود سود سهام عدالت ساال 1399 تا پایان سال جاری پرداخت شود، هنوز برخی از شرکت ها سود خود را به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز نکرده اند.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۴:۰۲    
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت 780واحدی روبرو شد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۳:۴۷    
سرپرست دفتر طراحی و تحلیل فرآیندهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی نحوه وصول مالیات خانه های از اشخاص حقیقی و حقوقی را اعلام کرد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۳:۴۷    
پس از آن که شب گذشته پیکر بی جانِ زهره فکورصبور کشف شد، اینک مشخص شده است مرگ او به دلیل مصرف 100 قرص آرام بخش بوده است.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۳:۴۷    
مجوز استخدام 36 هزار نفر از معلمان حق التدریس دریافت شده است و از اول اسفند ماه حکم استخدام شان اجرا می شود.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۳:۱۷    
یک کارشناس انرژی درباره عملکرد وزارت نفت در مدیریت کمبود گاز برای عبور از پیک مصرف گاز در زمستان، گفت ...
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۳:۱۷    
یک فعال کارگری با بیان اینکه حتی اگر کارگری یک روز کار کرده باشد مشمول عیدی می شود، گفت: اگر کارفرما به هر دلیلی عیدی را واریز نکرد، کارگر می تواند طبق قانون شکایت کند.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۳:۰۲    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری: مبلغ مورد نظر برای عیدی بازنشستگان تأمین شده است و تا عصر امروز واریز خواهد شد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۳:۰۲    
قیمت بیت کوین پس از کاهش شدید 50 درصدی سه ماهه خود صعودی شده است البته در بحبوحه جنگ در اوکراین بی ثبات تر است.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۳:۰۲    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی شرکت ملی گاز ایران و توانیر را موظف کردند نسبت به هوشمندسازی مصرف، شناسایی مشترکان پرمصرف و نصب کنتورهای هوشمند برای واحدهای جدیدالاحداث اقدام کنند.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۲:۱۷    
رییس هیات مدیره انجمن صنفی روغن نباتی ایران، گفت: اوکراین یکی از اصلی ترین تامین کنندگان روغن آفتاب گردان ایران محسوب می شود اما وقوع جنگ در این کشور برای ما چالشی در این زمینه ایجاد نخواهد کرد چراکه ...
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۲:۰۲    
مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای نرخ سود واحدهای مسکن مهر تحویل گرفته نشده را 18 درصد تعیین کرد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۲:۰۲    
بر اساس قانون بودجه 1400 دولت موظف به توزیع عادلانه یارانه های انرژی و مدیریت تقاضای مصرف شده است و بر اساس آئین نامه هیئت وزیران، مشترکان برق که بتوانند مصرفشان را در چارچوب الگو کاهش دهند ...
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۲:۰۲    
طبق مصوبه مجلس، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مکلف شد نسبت به حذف یارانه نقدی و طرح معیشتی خانوارهای پردرآمد اقدام کند.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۲:۰۲    
قیمت نفت در آغاز معاملات امروز و در آستانه برگزاری بیست و ششمین نشست اوپک پلاس، دوباره رکورد شکست و به بالای 110 دلار در هر بشکه رسید.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۱:۴۷    
سود مشمولان سهام عدالت تا پایان اسفندماه سال جاری، از طریق شرکت سپرده گذاری مرکزی پرداخت خواهد شد اما برخی از افراد سود دریافت نخواهند کرد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۱:۴۷    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بررسی لایحه بودجه میزان مالیات بر حقوق و دستمزدها در سال 1401 را تعیین کردند.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۰:۴۷    
زهره فکور صبور بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان شب گذشته در 43 سالگی درگذشت.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۹:۴۷    
جانشین پلیس راهور ناجا شرط سفر نوروزی برای خودروهای شخصی را تشریح کرد و گفت: برای سفر نوروزی نیاز به ثبت پلاک خودرو در هیچ سامانه ای نیست.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۹:۳۲    
رئیس اتحادیه تزئینات داخل ساختمان از کاهش 50 درصدی تقاضا در تزئینات ساختمان نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: قیمت مصالح مثل کاغذ دیواری و رنگ به دلیل کسادی بازار افزایش قیمت چندانی نداشته ...