یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۸:۴۱Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبحانه انلاین 24 اسفند 1400 - sobhanehonline.com

صبحانه انلاین 29 اسفند 1393 صبحانه انلاین 28 اسفند 1394 صبحانه انلاین 30 اسفند 1395 صبحانه انلاین 29 اسفند 1396 صبحانه انلاین 29 اسفند 1397 صبحانه انلاین 29 اسفند 1398 صبحانه انلاین 30 اسفند 1399 صبحانه انلاین 31 فروردین 1400 صبحانه انلاین 30 اردیبهشت 1400 صبحانه انلاین 31 خرداد 1400 صبحانه انلاین 31 تیر 1400 صبحانه انلاین 31 مرداد 1400 صبحانه انلاین 31 شهریور 1400 صبحانه انلاین 29 مهر 1400 صبحانه انلاین 30 آبان 1400 صبحانه انلاین 30 آذر 1400 صبحانه انلاین 30 دی 1400 صبحانه انلاین 30 بهمن 1400 صبحانه انلاین 1 اسفند 1400 صبحانه انلاین 2 اسفند 1400 صبحانه انلاین 3 اسفند 1400 صبحانه انلاین 4 اسفند 1400 صبحانه انلاین 5 اسفند 1400 صبحانه انلاین 6 اسفند 1400 صبحانه انلاین 7 اسفند 1400 صبحانه انلاین 8 اسفند 1400 صبحانه انلاین 9 اسفند 1400 صبحانه انلاین 10 اسفند 1400 صبحانه انلاین 11 اسفند 1400 صبحانه انلاین 12 اسفند 1400 صبحانه انلاین 14 اسفند 1400 صبحانه انلاین 15 اسفند 1400 صبحانه انلاین 16 اسفند 1400 صبحانه انلاین 17 اسفند 1400 صبحانه انلاین 18 اسفند 1400 صبحانه انلاین 19 اسفند 1400 صبحانه انلاین 20 اسفند 1400 صبحانه انلاین 21 اسفند 1400 صبحانه انلاین 22 اسفند 1400 صبحانه انلاین 23 اسفند 1400 صبحانه انلاین 24 اسفند 1400 صبحانه انلاین 25 اسفند 1400 صبحانه انلاین 26 اسفند 1400 صبحانه انلاین 27 اسفند 1400 صبحانه انلاین 28 اسفند 1400 
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۵:۳۲    
دوگانه کلی که در کشور وجود دارد موجب شده تا حقوق کارمندان 10 درصد افزایش پیدا کند در حالی که حقوق کارگران بیش از 50 درصد افزایش خواهد داشت که با این شرایط می توان گفت موضوع معیشت معیار کلی برای ...
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۴:۱۷    
یک فعال صنفی بازنشستگان کارگری گفت: امیدواریم در سال آینده شاهد بهبود معیشت بازنشستگان کارگری و اجرای کامل متناسب سازی به همراه افزایش عادلانه و قانونی مستمری ها باشیم.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۴:۱۷    
نایب رئیس هیات مدیره سازمان بورس گفته تاکنون حداقل و حداکثری برای دریافت وام سهام عدالت در نظر گرفته نشده و این امر وابسته به سیاست های مربوط به بانک هاست.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۱:۱۷    
سرقت گوشی که یکی از رایج ترین شیوه های آن موبایل قاپی است، با توجه به افزایش هر روزه قیمت ها یکی از پر تکرارترین سرقت های روزمره است.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۱:۱۷    
سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی از اعلام میوه شب عید خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۰:۴۷    
حکم استخدامی معلمان حق التدریسیِ برخی از استان ها صادر شد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۰:۴۷    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی آخرین جزییات حذف یارانه پردرآمدها را تشریح کرد و گفت: در این طرح یارانه مشمولان قانون جوانی جمعیت اضافه می شود.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۰۰:۴۹    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با توجه به اینکه مردم در برابر ویروس کرونا واکسن زده و کشور شرایط نسبتا مناسبی دارد، محدودیت های سابق در رنگ بندی ها دیگر اعمال نمی شود.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۰۰:۴۹    
مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس در جمع خبرنگاران گفت: تا به این ساعت (22:00) تعداد قوتی ها و مصدومان حوادث مرتبط با چهارشنبه سوری به هزار و 470 نفر رسیده است.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۲۳:۴۹    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی یک انبار مواد محترقه در جنوب پایتخت خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۲۳:۴۹    
شیائومی امروز در مراسمی پرچمداران جدید خود را برای بازار بین المللی معرفی کرد. در این مطلب می خواهیم با شیائومی 12 و 12 پرو آشنا شویم؛ محصولاتی که از اسنپدراگون 8 نسل 1 و شارژ فوق سریع بهره می برند.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۲۳:۰۴    
امیرعبداللهیان: مجددا به ما اطمینان داده شد روسیه همچنان برای دستیابی به توافق نهایی در وین همراه است
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۲۳:۰۴    
فرمانده پلیس راه البرز از اجرای طرح ترافیک نوروزی در راه های این استان خبرداد و گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 12 روزهای چهارشنبه 25 اسفند لغایت 29 اسفند ماه سال ...
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۲۲:۴۹    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از مصدومیت 539 و جانباختن 11 تن در سطح کشور در حوادث چهارشنبه سوری خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۲۲:۴۹    
فردی که برای حذف نامادری و برادر ناتنی اش از سهم ارثیه پدری اقدام به قتل هر دو آنها در شهر نظرآباد کرده بود، توسط پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۲۲:۳۴    
در شرایطی به روزهای پایانی سال 1400 نزدیک می شویم که بررسی اوضاع خرید و فروش ارز در بازار ارز بیانگر افزایش تقاضا در این بازار است و مشاهدات حاکی از آن است که بیشتر این تقاضاها در بازار غیررسمی ارز ...
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۲۲:۳۴    
نازنین زاغری جاسوسی با پایان محکومیت 5 ساله و در ازای آزادسازی 530 میلیون دلار اموال بلوکه شده ایران و آزادی یک ایرانی در انگلیس، احتمالا در روزهای آینده مبادله شود.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۲۱:۴۹    
اینترنت همراه در برخی از شهرهای حاشیه ای تهران به دلیل آتش سوزی حوضچه فیبر مخابرات دچار اختلال شده است.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۲۰:۱۹    
تصاویری از آسیب به خودروی آتش نشانی در پی برخورد ترقه در مشهد را مشاهده کنید.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۲۰:۱۹    
روسیه روز سه شنبه تحریم هایی را علیه جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۶:۴۵    
یک کارشناس صنعت خودرو در واکنش به ادعای وزیر صنعت درباره کاهش 15 درصدی قیمت خودرو، گفت: کاهش یا افزایش بهای تمام شده در مبدا کارخانه تاثیری بر قیمت بازار ندارد ...
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۶:۳۰    
اتاق بازرگانی تهران در جدیدترین گزارش خود به بررسی وضعیت تجارت کشور در سال جاری پرداخته و آمارهای موجود را تحلیل کرده است.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۶:۳۰    
بانک مرکزی در بخشنامه ای به شبکه بانکی ضمن تاکید بر اجرای مقررات ناظر بر نرخ های سود علی الحساب سپرده های سرمایه گذاری مدت دار اخطار داد، با بانک های متخلف از طریق هیئت انتظامی برخورد قاطع خواهد کرد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۶:۱۵    
براساس اعلام بانک مرکزی سقف پرداخت وام قرض الحسنه در بانک های قرض الحسنه به 200 میلیون و 500 میلیون تومان افزایش پیدا کرد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۰    
سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوالی راجع به افزایش 57 درصدی حقوق کارگران که مشمول کارگران دستگاه های اجرایی نشده است گفت: ما راجع به این مورد ابهام داشتیم و این مصوبه به مجلس برگشت می خورد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۵:۴۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات طرح نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور موافقت کردند.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۵:۴۵    
شاخص های عمده سهام ایالات متحده در روز دوشنبه با کاهش بیش از 2 درصدی نزدک بسته شدند زیرا سرمایه گذاران پیش از نشست این هفته فدرال رزرو و انتظار افزایش نرخ بهره ...
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۵:۴۵    
سقف پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ضروری و اشتغال زایی در بانک های قرض الحسنه به ترتیب چهار و پنج برابر شد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۵:۴۵    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظف به شناسایی و حذف خانوارهای پردرآمد از لیست یارانه بگیران شد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۵:۳۰    
رییس پلیس راهور اعلام کرد: در تصادفات نوروزی امسال، 999 کشته و بیش از هشت هزار نفر مجروح شدند.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۵:۱۵    
پس از بازدید رئیس جمهور از ایران خودرو دستور تولید خودروی جدید در سال آینده، ایران خودرو اعلام کرد که هفت خودروی جدید در سال 1401 تولید می کند. این وعده عملی می شود؟
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۵:۱۵    
مقامات دو کشور کانادا و برزیل اعلام کردند که کانادا واردات گوشت گاو و خوک از برزیل را که به دلیل موارد بهداشتی متوقف شده بود، تایید کرده است.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۴:۱۵    
مجلس در بررسی لایحه بودجه 1401 مصوبه ای درباره واردات خودرو داشت که این مصوبه مفادی نزدیک به مصوبه اولیه ای است که در ارتباط با طرح ساماندهی بازار خودرو مورد ایراد شورای نگهبان قرار گرفته بود.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۴:۰۰    
طرح نهضت ملی مسکن برای تکمیل کردن طرح قبلی (طرح مسکن مهر) است که درطی چند مرحله اجرا شد. از زمان شروع طرح نهضت ملی مسکن باعث نشده که قیمت مسکن و اجاره بها کاهش پیدا کند ...
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۴:۰۰    
معاون وزیر کار با بیان اینکه دستمزد 1401 کاملا قانونی و با توافق شرکای اجتماعی تصویب شده است، از پیش بینی بسته های حمایتی ویژه برای بنگاههای اقتصادی خبر داد و گفت ...
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۳:۴۵    
هیات وزیران در جلسه 15 اسفندماه امسال مصوبه تعیین آب بهای مشترکان را به تصویب رساند که براساس ماده 4 این مصوبه تعرفه آب مشترکانی که بیش از الگو مصرف دارند به صورت پلکانی محاسبه خواهد شد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۳:۳۰    
بانک مرکزی در بخشنامه ای به شبکه بانکی ضمن تاکید بر اجرای مقررات ناظر بر نرخ های سود علی الحساب سپرده های سرمایه گذاری مدت دار اخطار داد با بانک های متخلف از طریق هیئت انتظامی برخورد قاطع خواهد کرد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۳:۳۰    
مطرح شدن مباحثی مبنی بر حذف ارز 4200 تومانی منجر به احتکار تخم مرغ و نوسانات شدید قیمت این محصول در بازار شده است.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۳:۳۰    
مدیرعامل پالایش و پخش فرآورده های نفتی گفت: هنوز تصمیمی برای سهمیه بنزین نوروزی گرفته نشده است.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۳:۱۵    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: مصوبه مجلس در مورد خرید سربازی ایراد دارد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۳:۱۵    
فوتی های حوادث چهارشنبه سوری به 10 نفر رسید.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۳:۱۵    
فرمانده کل انتظامی کشور با اولتیماتوم به خودروسازان اعلام کرد که اگر خودروسازان خودرویی را تولید کنند که استانداردهای لازم را نداشته باشد، حتما مانع از فروش آن خواهیم شد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۳:۱۵    
درحالی که شاخص کل بورس طی معاملات امروز برای صعود خیز برداشته بود، در دقایق پایانی روندی نزولی به خود گرفت و از صعود بیشتر بازماند.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۲:۳۰    
وزیر نفت گفت: معطل مذاکرات وین نمانده ایم و حجم فروش نفت و درآمدهای آن، افزایش یافته است.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۲:۰۰    
عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی از نهایی شدن طرح استیضاح وزیر صمت به دلیل افزایش قیمت خودرو و تقدیم آن به هیئت رئیسه مجلس خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۲:۰۰    
موعد بازپرداخت اقساط تسهیلات اعطایی که زمان سررسید آنها مصادف با ایام تعطیل است، اولین روز کاری بعد از تعطیلات است.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۱:۴۵    
حامد بهداد تصویری از خود به همراه امین حیایی در پیست اسکی دربند را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۱:۴۵    
سید محمد رضا سید نورانی با رأی اکثریت شورای رقابت به ریاست این شورا و مرکز ملی رقابت انتخاب شد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۱:۳۰    
رییس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی گفت: گوشت گوسفند یخ زده از آسیای میانه وارد شده است و کیلویی 130 هزار تومان به مغازه داران داده می شود و آنها با احتساب سود 10 تا 30 درصدی آن را عرضه خواهند کرد ...
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۱:۱۵    
وزیر صمت با بیان این که سال آینده قیمت تمام شده خودرو دستکم 15 درصد کاهش خواهد یافت گفت: در این سال سهام دولت در خودروسازان به صورت بلوکی در بورس کالا عرضه خواهد شد که در نتیجه آن یکی از مافیاهای این ...
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۱:۱۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات طرح نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور موافقت کردند.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۱:۱۵    
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران، نرخ دلار در صورت احیا یا عدم احیای برجام را پیش بینی کرد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۱:۱۵    
شاخص بورس تهران در روز دوشنبه با ثبت افت 04/ 0درصدی به استقبال معاملات روز جاری رفت.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۱:۰۰    
دارندگان سهام عدالتی که سود خود را دریافت نکرده اند می توانند با اصلاح شماره شبای خود، در مرحله بعدی سود سنوات قبل خود را یکجا دریافت کنند.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۱:۰۰    
رئیس بیمارستان سوختگی شهید مطهری ضمن تشریح اقدامات این مرکز درمانی برای مواجهه با بیماران سوخته در آخرین سه شنبه سال، تاکید کرد: با توجه به وجود کرونا در کشور تاکید ما پرهیز از اجتماعات است ...
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۱:۰۰    
شاخص کل بورس تهران، امروز در ابتدای معاملات، با رشد 189 واحدی آغاز به کار کرد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۰:۴۵    
فعالان بازار مسکن معتقدند با توجه به سیاست های دولت در بخش مسکن، روند نزولی رشد نرخ تورم و افزایش تولید مسکن در سال آینده قیمت ها در بازار املاک کاهشی و حتی ریزشی خواهد بود.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۰۹:۴۵    
بیت کوین، اتر و دوج کوین پس از اینکه ایلان ماسک در روز گذشته توییت کرد که قصد فروش توکن های دیجیتال خود را ندارد، به سرعت افزایش یافتند.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۰۹:۴۵    
قیمت طلا در روز سه شنبه به پایین ترین حد خود در بیش از یک هفته گذشته رسید زیرا بازدهی خزانه داری ایالات متحده در آستانه افزایش نرخ بهره از سوی فدرال رزرو افزایش یافت و امیدواری ها برای پیشرفت در ...
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۰۹:۴۵    
عضو هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان تهران با اشاره به میزان افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی از محل ارجاع مواد 96 و 111 قانون تامین اجتماعی به بخشنامه دستمزد 1401 ...
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۰۹:۳۰    
نرخ دلار تهران از 27 بهمن یعنی تقریبا یک ماه پیش در دامنه 25 هزار و 800 تا 26 هزار و 500 تومان گیر کرده است.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۰۹:۳۰    
قیمت نفت در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی تحت تاثیر مذاکرات آتش بس میان روسیه و اوکراین و نگرانیها در خصوص تقاضا در چین پس از افزایش موارد ابتلا به کووید 19 ...