یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۲:۵۰Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبحانه انلاین 15 اسفند 1400 - sobhanehonline.com

صبحانه انلاین 29 اسفند 1393 صبحانه انلاین 28 اسفند 1394 صبحانه انلاین 30 اسفند 1395 صبحانه انلاین 29 اسفند 1396 صبحانه انلاین 29 اسفند 1397 صبحانه انلاین 29 اسفند 1398 صبحانه انلاین 30 اسفند 1399 صبحانه انلاین 31 فروردین 1400 صبحانه انلاین 30 اردیبهشت 1400 صبحانه انلاین 31 خرداد 1400 صبحانه انلاین 31 تیر 1400 صبحانه انلاین 31 مرداد 1400 صبحانه انلاین 31 شهریور 1400 صبحانه انلاین 29 مهر 1400 صبحانه انلاین 30 آبان 1400 صبحانه انلاین 30 آذر 1400 صبحانه انلاین 30 دی 1400 صبحانه انلاین 30 بهمن 1400 صبحانه انلاین 1 اسفند 1400 صبحانه انلاین 2 اسفند 1400 صبحانه انلاین 3 اسفند 1400 صبحانه انلاین 4 اسفند 1400 صبحانه انلاین 5 اسفند 1400 صبحانه انلاین 6 اسفند 1400 صبحانه انلاین 7 اسفند 1400 صبحانه انلاین 8 اسفند 1400 صبحانه انلاین 9 اسفند 1400 صبحانه انلاین 10 اسفند 1400 صبحانه انلاین 11 اسفند 1400 صبحانه انلاین 12 اسفند 1400 صبحانه انلاین 14 اسفند 1400 صبحانه انلاین 15 اسفند 1400 صبحانه انلاین 16 اسفند 1400 صبحانه انلاین 17 اسفند 1400 صبحانه انلاین 18 اسفند 1400 صبحانه انلاین 19 اسفند 1400 صبحانه انلاین 20 اسفند 1400 صبحانه انلاین 21 اسفند 1400 صبحانه انلاین 22 اسفند 1400 صبحانه انلاین 23 اسفند 1400 صبحانه انلاین 24 اسفند 1400 صبحانه انلاین 25 اسفند 1400 صبحانه انلاین 26 اسفند 1400 صبحانه انلاین 27 اسفند 1400 صبحانه انلاین 28 اسفند 1400 
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۲:۴۵    
بی دقتی در برخی نکات کوچک می تواند خیلی ساده عمر خودروی شما را کم کند و باعث شود خیلی زودتر از آنچه که باید وسیله نقلیه شما به یک خودرو فرسوده و نیازمند تعمیر مداوم تبدیل شود.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۲:۳۰    
فورد فیستا، فولکس واگن گلف، تویوتا یاریس، مزدا2 و رنو داچیا از جمله خودروهای صفر کیلومتر با قیمت زیر 10 هزار دلاری در جهان هستند.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۰:۳۱    
در دو روز نخست پذیره نویسی سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به ترتیب 60 و 68 میلیارد تومان از سهام این دو باشگاه فروخته شد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۱:۱۵    
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی همچنین درباره احتمال اختصاص سهمیه بنزین نوروزی به خودروها گفت: برنامه ای برای اختصاص سهمیه ویژه نوروز وجود ندارد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۰۰:۴۵    
قیمت دلار آزاد امروز یکشنبه پانزدهم اسفند 25 هزار و 500 بود. این عدد کمترین ارزش اسکناس آمریکا از نیمه مرداد امسال محسوب می شود
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۳:۴۵    
چندی پیش بابک رحمانی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو گفته بود در سال 1401 خودرو های 405 و سمند از مدار تولید خارج می شود همچنین سال آینده خودروی K 125 و یک تا دو محصول مونتاژی برای عرضه آماده می ...
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۳:۱۵    
همانطور که می دانید کیفیت و اندازه تصاویر در پیام رسان واتساپ تا حدودی کاهش می یابد. بنابراین چگونه می توان تصاویری با کیفیت بالا ارسال کرد؟
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۲:۰۰    
احمد علیرضا بیگی، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اخبار ضد و نقیض در خصوص حذف ارز 4200 تومانی گفت: براساس نظر کمیسیون تلفیق ...
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۲:۰۰    
محمدرضا غائبی سرپرست نمایندگی دائم ایران در سازمان های بین المللی در وین گفت: آژانس اعلام نموده است که در حال حاضر به این جمع بندی رسیده است که در مورد یکی از مکان های ادعایی دیگر سوالی ندارد و این ...
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۱:۴۵    
مشمولین غایب و غیر غایب متأهل دارای دو فرزند و بیشتر که بالای 30 سال سن دارند، از انجام خدمت وظیفه عمومی به صورت رایگان معاف می شوند.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۱:۴۵    
با انتخاب دو فیلم سینمایی "سگ بند" و "گل به خودی" ترکیب اکران نوروزی نهایی شد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۱:۴۵    
وزیر خارجه آمریکا در پی درخواست روسیه مبنی بر دریافت تضمین کتبی درخصوص حفظ حقوق این کشور در همکاری ها و روابط اقتصادی با ایران عنوان کرد که تحریم های اعمالی علیه مسکو ارتباطی با توافق هسته ای با ...
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۱:۰۰    
با تصویب مجلس، کلیه صاحبان حرف و مشاغل پزشکی، پیراپزشکی، داروسازی و دامپزشکی و فروشندگان تجهیزات پزشکی و کلیه اشخاص شاغل در کسب و کارهای حقوقی اعم از وکالت و مشاوره حقوقی و خانواده ...
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۱:۰۰    
مدیرکل هواشناسی استان تهران از صدور هشدار زرد هواشناسی در این استان خبر داد و گفت: برای هفته جاری رگبار پراکنده و وزش شدید باد پیش بینی شده است.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۰:۳۰    
هم اکنون وزارت راه و شهرسازی در خصوص ساماندهی بازار اجاره چندین موضوع را در دستور کار دارد که یکی افزایش سقف تسهیلات در حوزه ودیعه است که در قالب بودجه سالیانه چنانچه مصوب شود می تواند کمک موثری باشد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۰:۱۵    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: باوجود اینکه متن اصلی توافقنامه احتمالی آماده شده است ...
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۹:۴۵    
اگرچه مجوز سفر های نوروزی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا صادر شده، اما به نظر می رسد امسال هم مانند دو سال گذشته سهمیه بنزین نوروزی واریز نمی شود. این خبر را معاون وزیر نفت هم تایید کرد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۶:۴۵    
مشاهدات خبرنگار مهر از بازار کالاهای اساسی و برخی اقلام مصرفی ضروری خانوار در اواسط اسفندماه حاکی از ثبات نسبی قیمت برخی کالاها از جمله تخم مرغ و تداوم گرانی برنج و گوشت قرمز است.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۶:۳۰    
چند روز پیش عضو کمیسیون مشترک طرح صیانت از احتمال افزایش حقوق ورودی گوشی تلفن همراه تا 35 درصد در صورت عدم نصب اپلیکشین داخلی خبر داد و امروز نیز ارز ترجیحی که مبنای حقوق ورودی این کالا است به تصویب ...
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۶:۱۵    
مدیر عامل شرکت بورس تهران با تاکید براینکه هدف بورس ارائه خدمات به به اهالی بازار سرمایه است، گفت: دنبال این هستم که دیتاسنتر به عنوان یک شرکت مجزا به کار خود ادامه دهد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۵:۴۵    
مشاهدات میدانی حاکی از آن است که در حال حاضر قیمت هر شانه 30 عددی تخم مرغ در مغازه ها 54 تا 56 هزار تومان و در میادین میوه و تره بار با قیمت تنظیم بازاری 43 هزار تومان است.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۵:۱۵    
سخنگوی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از تعیین تکلیف خودروهای لوکس تحت اختیار تا پایان سالجاری خبر داد و گفت: خودروهای گران قیمت امحاء می شوند.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۰    
مدیرکل دفترطراحی و تحلیل فرآیندهای مالیاتی گفت: 13 هزار خانه لوکس در کشور شناسایی شده که مجموع مالیات آنها به 500 میلیارد تومان می رسد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۰    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت که دولت هر زمان که راهکارهای جایگزینی برای حذف ارز ترجیحی ارائه کرد می تواند آن زمان ارز ترجیحی را حذف کند پس این بدان معنا نیست که از فردا ارز ترجیحی پرداخت نمی شود ...
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۴:۳۰    
معاون عروجیان سازمان بهشت حضرت زهرا(س) دلیل تفاوت قیمت قبور در قطعات مختلف بهشت زهرا را تشریح کرد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۴:۱۵    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه سود سهام عدالت تا 21 اسفندماه پرداخت می شود از تغییر دامنه نوسان خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۴:۱۵    
نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در خلال بررسی های جزئیات بودجه 1401، به منظور تامین نظر شورای نگهبان، ایرادات این شورا به لایحه رتبه بندی معلمان را اصلاح کردند.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۴:۱۵    
نمایندگان مجلس در مصوبه ای مهلت واگذاری سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی را تا پایان آذر سال آینده تمدید کردند.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۴:۰۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی وزارت نفت را مکلف به ارائه صورت های مالی پایان دوره حسابرسی شده و میان دوره ای خود و شرکت های تابعه اش به کمیسیون انرژی و برنامه و بودجه مجلس کردند.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۶    
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد 23هزار واحدی روبرو شد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۶    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه در یازده ماهه امسال تکلیف بودجه ای سال جاری محقق شد، گفت: 277 هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی در 11 ماهه امسال وصول شد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۳:۳۱    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه با تکذیب حذف ارز ترجیحی تاکید کرد: این ارز حذف نشده بلکه با مصوبه مجلس، اگر دولت بخواهد ارز ترجیحی را حذف کند باید مابه التفاوت آن را به صورت کالابرگ الکترونیکی به مردم ...
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۳:۱۶    
طبق مصوبه مجلس، دولت مکلف شد به فرزندانی که از ابتدای سال 1400 به بعد در استان هایی با نرخ باروری پایین به دنیا می آیند، سهام اختصاص دهد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۳:۱۶    
رئیس سازمان بورس گفت: بعد از فروردین ماه سال آینده اوراق بهادار شامل اوراق بدهی، سهام عدالت، ای تی اف و غیره پشتوانه توثیق وام های خواهند شد که از شبکه بانکی گرفته می شود.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۳:۰۱    
گزارش اخیر بانک مرکزی از تحولات بازار مسکن در تهران نشان می دهد که نرخ اجاره در بهمن سال جاری، حدود 48 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته ...
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۲:۴۷    
رئیس سازمان حفظ نباتات کشور با اشاره به از سرگیری صادرات فلفل دلمه به روسیه از دیروز گفت: تجار می توانند نسبت به ثبت سفارش و فروش محصولات خود اقدام کنند.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۲:۴۷    
پزشکان عمومی و متخصص و فرهنگیان شاغل در مناطق محروم کشور از پرداخت مالیالت معاف کردند.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۲:۴۷    
معاون ساخت و توسعه راه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: اگر بخش خصوصی باند دوم راه های دوطرفه را احداث کند، می تواند از بزرگراه ها هم عوارض بگیرد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۲:۳۲    
مسئول آبزیان اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی، گفت: بنا به رسم و رسوم همواره در آخرین شب سال مردم ماهی مصرف می کنند که امیدواریم با توجه به کاهش قیمت قزل آلا امسال نیز میزان خرید آبزیان قابل توجه باشد ...
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۲:۳۲    
مدیر نظارت بر بورس ها و ناشران گفت: مشمولان برای دریافت سود سهام عدالت خود اقدامی نکنند و سودها تا پایان هفته به حسابشان واریز خواهد شد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۲:۱۷    
قیمت جدید انواع برنج در بازار تهران رادمنتشر کرد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۲:۰۲    
فرمانده ستادکرونای استان تهران گفت: گروهی از افراد با تزریق دو دوز واکسن هم می توانند سفر کنند.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۲:۰۲    
تصاویری از ترانه علیدوستی و سحر مصیبی، پیش از اکران اورکا در سی وهفتمین جشنواره فیلم سانتا باربارا را مشاهده کنید.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۲:۰۲    
با صعود بی وقفه قیمت مسکن حالا برخلاف چند ماه گذشته خانه هایی که حدود قیمت 500 میلیون تومان قیمت داشته باشند در بازار مسکن کرج کمیاب تر شده اند.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۱:۴۸    
تحلیل گران بازار طلا بر این باورند که اگر در روزهای آتی طلا نتواند مرز 2 هزار دلاری را فتح کند دیگر معلوم نیست چه زمانی قادر به این کار خواهد بود ...
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۱:۴۸    
بازار ارز تهران روز گذشته شاهد عقب نشینی قیمت دلار بوداما معامله گران قیمت دلار را برای امروز 15 اسفند 1400 چگونه پیش بینی کرده اند؟
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۳    
این روزها قیمت برنج ایرانی بیش از عطرش هوش از سر مردم استان گلستان برده است، مردمانی که سالها در نسخ های شالی در گِل فرو رفته بودند و با مشقت فراوان نسبت به کشت برنج اقدام می کردند هیچ وقت در مخیله ...
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۳    
معاملات سومین هفته اسفندماه با افزایش ارتفاع 38/ 1درصدی شاخص کل بورس تهران استارت خورد و همزمان سهامداران حقیقی نیز بیشترین خالص خرید را از ابتدای دی ماه رقم زدند.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۳    
مجموع آمار مبتلایان به کووید-19 در جهان تاکنون به 445 میلیون و 497 هزار و 963 نفر رسیده، مرگ شش میلیون و 15 هزار و 703 نفر بر اثر این بیماری تأیید شده و 378 میلیون و 401 هزار و 944 نفر از مبتلایان ...
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۱:۰۳    
تحلیلگران هشدار دادند اگر غرب نفت روسیه را تحریم کند، قیمت جهانی نفت ممکن است تا 150 دلار در هر بشکه صعود کند.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۱:۰۳    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تا سه ماه از ابتدای سال 1401 موظف می شود طبق دهک بندی ها، یارانه پردرآمد ها را حذف کند.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۰:۴۸    
قیمت برنج طی سال جاری نوسانات زیادی را تجربه کرده است، به طوری که قیمت هرکیلو برنج ایرانی در بازار تا 96 هزار تومان و قیمت برنج پاکستانی نیز به 32 هزار تومان رسیده است.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۰:۳۳    
نمایندگان مجلس در بررسی های بودجه ای امروز سازوکار حذف ارز ترجیحی واردات کالاهای اساسی را مشخص کردند.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۰:۱۸    
قریب به سه سال گذشته همه کارشناسان با بیان ریشه مشکلات متعدد کمی،کیفی وقیمتی خودروهای تولیدداخل، ممنوعیت واردات خودرو وانحصار حاصل از آن را باعث بدتر شدن وضعیت این صنعت و آسیب دیدن هر چه بیشتر منافع ...
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۰:۱۸    
شاخص کل بورس تهران، امروز در ابتدای معاملات، با رشد 5 هزار و 161 واحدی آغاز به کار کرد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۰۹:۴۸    
مدیرعامل سپرده گذاری مرکزی با اشاره به این که مخابرات سود سال 98 و 99 سهامداران عدالت را واریز نکرده که سازمان بورس، اقدامات حقوقی را علیه "اخابر" انجام داده است ...
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۰۹:۴۸    
شکاف قیمت مصوب و بازار گوشت قرمز در حالی همچنان حفظ شده که قیمت ها در بازار شب عید مرغ و مشتقات آن از ثبات بیشتری برخوردار است.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۰۹:۴۸    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: آیین نامه واگذاری زمین رایگان به خانوارهای دارای سه فرزند هم اکنون در مرحله ارسال از وزارت راه و شهرسازی به دولت است که حداکثر تا هفته آینده انجام می شود ...
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۰۹:۳۳    
در آستانه تعیین حداقل دستمزد کارگران در نمایشگاهی که به مناسبت نمایشِ دستاوردهای وزارت کار برگزار شد، از وزیرِ کار پرسیدیم تا چه اندازه بر اجرای قانون کار تاکید دارد ...
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۰۹:۳۳    
سرانجام پس از سال ها انتظار پای دو تیم استقلال و پرسپولیس به تالار شیشه ای باز شد تا فرایند واگذاری سهام این دو باشگاه به مردم آغاز شود ...