یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۱:۳۹Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبحانه انلاین 21 اسفند 1400 - sobhanehonline.com

صبحانه انلاین 29 اسفند 1393 صبحانه انلاین 28 اسفند 1394 صبحانه انلاین 30 اسفند 1395 صبحانه انلاین 29 اسفند 1396 صبحانه انلاین 29 اسفند 1397 صبحانه انلاین 29 اسفند 1398 صبحانه انلاین 30 اسفند 1399 صبحانه انلاین 31 فروردین 1400 صبحانه انلاین 30 اردیبهشت 1400 صبحانه انلاین 31 خرداد 1400 صبحانه انلاین 31 تیر 1400 صبحانه انلاین 31 مرداد 1400 صبحانه انلاین 31 شهریور 1400 صبحانه انلاین 29 مهر 1400 صبحانه انلاین 30 آبان 1400 صبحانه انلاین 30 آذر 1400 صبحانه انلاین 30 دی 1400 صبحانه انلاین 30 بهمن 1400 صبحانه انلاین 1 اسفند 1400 صبحانه انلاین 2 اسفند 1400 صبحانه انلاین 3 اسفند 1400 صبحانه انلاین 4 اسفند 1400 صبحانه انلاین 5 اسفند 1400 صبحانه انلاین 6 اسفند 1400 صبحانه انلاین 7 اسفند 1400 صبحانه انلاین 8 اسفند 1400 صبحانه انلاین 9 اسفند 1400 صبحانه انلاین 10 اسفند 1400 صبحانه انلاین 11 اسفند 1400 صبحانه انلاین 12 اسفند 1400 صبحانه انلاین 14 اسفند 1400 صبحانه انلاین 15 اسفند 1400 صبحانه انلاین 16 اسفند 1400 صبحانه انلاین 17 اسفند 1400 صبحانه انلاین 18 اسفند 1400 صبحانه انلاین 19 اسفند 1400 صبحانه انلاین 20 اسفند 1400 صبحانه انلاین 21 اسفند 1400 صبحانه انلاین 22 اسفند 1400 صبحانه انلاین 23 اسفند 1400 صبحانه انلاین 24 اسفند 1400 صبحانه انلاین 25 اسفند 1400 صبحانه انلاین 26 اسفند 1400 صبحانه انلاین 27 اسفند 1400 صبحانه انلاین 28 اسفند 1400 
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۱:۴۵    
قیمت نفت خام برنت دریای شمال امروز در بازار جهانی با 2 دلار و 45 سنت کاهش به 110 دلار و 2 سنت رسید.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۲:۴۹    
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: 102 واحد تولیدی راکد و نیمه فعال در خوزستان امسال به چرخه تولید برگشتند.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۱:۳۰    
قرار بود 21 اسفند ماه سود سهام عدالت سال 99 واریزر شود. اگرچه خبرها از واریز سود سهام عدالت خبر می دهد، اما بسیاری از مشمولان می گویند هیچ سودی دریافت نکرده اند. چرا سود سهام عدالت امروز واریز نشد؟
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۰:۳۰    
معاون مدیر عامل شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: سود سهام عدالت به تناسب میزان سهامداری مشمولان برای آنها واریز می شود.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۰:۰۰    
نرخ جدید یارانه نقدی جدید اعلام شد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۰۰:۱۵    
دومین تمرین مشترک امداد هوایی کلانشهر تهران با سناریوی بحران زلزله ، فردا برگزار می شود و مردم از پرواز بالگرد ها و هواپیما ها در آسمان تهران نگران نشوند.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۰۰:۰۰    
مینی پی سی Taichi Cloud Computer W100D یک رایانه مبتنی بر تکنولوژی ابری و بسیار سبک تر از گوشی های هوشمند معمولی است که فقط 55 گرم وزن دارد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۲۳:۴۵    
با افزایش قیمت ها در ایالات متحده و ایجاد انتظارات تورمی در این کشور و سایر کشورهای اروپایی روند قیمت دارایی های پرخطر نزولی شد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۲۲:۴۵    
هیات عامل بانک مرکزی در شصت و نهمین جلسه 21 اسفند 1400 تصمیم نهایی درباره موضوع ممنوعیت اخذ وثیقه نقدی قبل و یا بعد از اعطای تسهیلات را اتخاذ کرد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۲۲:۴۵    
سخنگوی وزارت خارجه با بیان اینکه اقمار هیچ کشوری نیستیم، گفت: برای حفظ منافع ملی و استقلال و تمامیت کشور از هیچ تلاشی دست برنمی داریم و از طرفی اجازه بهره برداری و مداخله را هم به هیچ کشوری نمی دهیم.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۲۲:۳۰    
مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) از پرداخت سود به 43 میلیون و 665 هزار و 331 نفر از مشمولان سهام عدالت خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۲۲:۳۰    
وزیر کار با بیان اینکه دستمزد کارگران هیچ گاه منجر به افزایش تورم نشده است، گفت: با توجه به اینکه سال آینده رونق تولید خواهیم داشت بنابراین احتمال تعدیل کارگران به دلیل افزایش دستمزد کم است.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۲۲:۰۰    
جاده چالوس ساعاتی پیش به دلیل رانش بی سابقه زمین تا اطلاع ثانوی بسته شده است و مشخص نیست چه زمانی این جاده بازگشایی خواهد شد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۲۲:۰۰    
معاون اجتماعی و ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی انتظامی گفت: رانندگانی که جریمه های پرداخت نشده خودروی آنان بیش از 30 میلیون ریال بوده یا مرتکب تخلفات حادثه ساز شده باشند، متوقف می شود.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۱۹:۰۱    
سه کشور اروپایی عضو برجام در واکنش به وقفه ایجاد شده در هشتمین دور مذاکرات وین، تاکید کردند که یک توافق جامع و منصفانه روی میز و آماده نهایی شدن است.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۱۹:۰۱    
رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق حرفه ای و سابقه دار که در ایستگاه های اتوبوس اقدام به جیب بری می کرد خبر داد و گفت: این زن، پس از دستگیری به 80 فقره سرقت اعتراف کرد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۱۶:۴۶    
وزیر نیرو از زمان اجرایی شدن آیین نامه تعرفه های جدید آب خبر داد و گفت برای کاهش مشکلات برقی تابستان 1401 یکصد برنامه عملیاتی در دستور کار قرار گرفته است. تعرفه مشترکان پر مصرف افزایش پیدا می کند؟
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۱۶:۳۱    
سود سهام عدالت در حال واریز است. سهامدار 532 هزار تومانی مبلغ 575 هزار تومان و کسانی که سهام یک میلیون تومانی دارند، حدود یک میلیون و 80 هزار تومان سود دریافت می کنند.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۱۶:۳۱    
بازار ارز و طلا امروز با خبر توقف مذاکرات وین شاهد افزایش قیمت دلار ، قیمت سکه و قیمت طلا بود.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۱۶:۱۶    
مجلس با حذف ارز ترجیحی کالاهای اساسی موافقت کرد. این اتفاق باعث ایجاد نگرانی نسبت به ایجاد موج جدید گرانی برای قیمت مواد غذایی شد ...
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۱۶:۱۶    
لیلا اوتادی این عکس را منتشر کرد
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۱۶:۱۶    
مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) از پرداخت سود به 43 میلیون و 665 هزار و 331 نفر از مشمولان سهام عدالت خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۱۶:۰۱    
دبیر انجمن واردکنندگان برنج گفت: بازرگانی دولتی قیمت هر کیلو برنج هندی را به 24 هزار تومان افزایش داده بود که بنابر مصوبه اخیر دولت به نرخ قبل بازگشت.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۱۶:۰۱    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز 1.1درصد و شاخص هم وزن نیز یک درصد افت کردند.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۱۵:۴۶    
رئیس کنفدراسیون صادرات ایران می گوید با توجه به رشد آمارهای صادراتی و وارداتی در سال جاری، می توان انتظار داشت که در آمار 12 ماهه، میزان تجارت ایران به 100 میلیارد دلار برسد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۱۵:۴۶    
رئیس پلیس فتای پایتخت از برخورد با خرید و فروش آنلاین موادمحترقه در فضای مجازی خبر داد و در عین حال نیز گفت که عمده فروشندگان موادمحترقه در این فضا کلاهبردار هستند.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۱۵:۴۶    
از دستگیری سارقان سنگ قبرهای بهشت زهرا(س) به همراه 4 سنگ قبر سرقتی و اعتراف به 10 فقره سرقت خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۱۵:۴۶    
رئیس جمهور با اشاره به مصوبه ستاد کرونا مبنی ضرورت برگزاری کلاس ها و امتحانات مدارس و دانشگاه ها به شکل حضوری در شرایط غیراضطرار کرونایی ...
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۱۵:۴۶    
هر چند در ماه های گذشته با برنامه ریزی دولت، روند تورم در اقتصاد ایران کاهشی شده اما این آمار همچنان نسبت به میانگین جهانی بالاتر است.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۱۵:۳۱    
بر اساس آخرین جریان تجاری ایران، با حذف ارز ترجیحی تامین ارز حدود 87 درصد کالاهای اساسی وارداتی از نرخ 4200 تومان به نرخ نیمایی نزدیک خواهد شد؛ این میزان می تواند در سال آینده تغییر داشته باشد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۱۵:۱۶    
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت از شناسایی عامل آتش سوزی خودروها در محله ستارخان تهران خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۱۴:۳۱    
واسطه های ملکی از سنگین تر شدن رکود بازار مسکن در شمال پایتخت خبر می دهند و می گویند که برای هر آگهی فروش آپارتمان در روز شاید یک نفر هم تماس نگیرد ...
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۱۴:۱۶    
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: متقاضیانی که مدارکشان را کامل در سامانه بارگذاری نکرده اند یا در ثبت نام اشتباه داشته اند تا 29 اسفندماه فرصت دارند نسبت به انجام کامل ثبت نام و اصلاح آن اقدام ...
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۱۴:۰۱    
بازار سرمایه هفته جاری را با چراغ قرمز آغاز کرد به طوری که شاخص کل بورس بیش از 15 هزار واحد کاهش یافت.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۱۴:۰۱    
معاون اجتماعی پلیس راهور گفت: پلیس راهور مکلف است مالکین خودروها را از میزان جریمه بالای 10میلیون ریال مطلع نماید، بر همین اساس پیامک مزبور به مالکین مربوطه ارسال شده است.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۱۳:۴۶    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از واریز سود بیش از 43 میلیون مشمول سهام عدالت تا پایان امشب خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۱۳:۳۱    
آنچه در زیر می آید قیمت سفره هفت سین موجود در سطح بازار و براساس آخرین قیمت در سایت های فروش اینترنتی است؛
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۱۳:۱۶    
جهرمی سخنگوی دولت در توییتر نوشت: برای اولین بار سود هر نفر یکجا و پیش از پایان سال واریز می شود.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۱۲:۳۱    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: باید حذف ارز ترجیحی به صورت گام به گام انجام شود و نباید تغییر در نحوه پرداخت یارانه منجر به گرانی شود.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۱۲:۱۶    
پیگیری ها درباره زمان واریز سود سهام عدالت حاکی از این است که روز پنجشنبه اطلاعات مشمولان سهام عدالت به بانک ها ارسال شده و از امروز واریز سود به حساب دارندگان سهام انجام می شود.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۱۲:۰۱    
نفت در معاملات روز جمعه در قیمت بالاتری بسته شد اما ارزیابی بازار از بهبود احتمالی دورنمای عرضه که با حمله روسیه به اوکراین مختل شده است باعث شد به بزرگترین کاهش هفتگی از نوامبر تن دهد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۱۱:۴۶    
طی دو ماه گذشته، زمانی که بازارهای دارایی جهانی توسط تصمیمات فدرال رزرو و حمله روسیه به اوکراین تحت تاثیر قرار گرفت، بیت کوین همچنان سرسختانه در محدوده ای خاص باقی ماند.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۱۱:۴۶    
مقایسه ای از وضعیت افزایش حقوق کارگران از سال 1370 تاکنون را مشاهده کنید.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۱۱:۳۱    
واریز سود سهام عدالت بیش از 40 میلیون سهامدار از امروز آغاز شد و افرادی که سهام 532 هزار تومانی داشته اند 575 هزار تومان به حسابشان واریز شده است.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۱۱:۳۱    
روز گذشته با خبر توقف موقت مذاکرات برجام از سوی جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بازار ارز بهم ریخت و نرخ دلار یک کانال بالاتر رفت.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۱۱:۰۱    
شاخص ارزی در کانال 25هزار تومانی به روند هفتگی خود پایان داد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۱۱:۰۱    
بورس بازان در روز شنبه 21 اسفند 1400 اگرچه ممکن است با چالش روبه رو شوند اما برآیند همه نیروهای موثر احتمالا شاخص را در همان محدوده قبلی نگه میدارد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۱۰:۳۱    
خودرو های لوکس خارجی هرچند آپشن های جذابی دارند، اما شرایط کرایه کردن آن ها کم و بیش هوش را از سرتان می پراند.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۱۰:۳۱    
قیمت خودرو در روزهای پایانی سال با کاهش همراه است. اما کارشناسان و فعالان بازار خودرو می گویند بازار در وضعیت رکود است و خرید و فروشی صورت نمی گیرد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۱۰:۱۷    
شاخص کل بورس تهران، امروز در ابتدای معاملات، با اُفت 7 هزار و 530 واحدی آغاز به کار کرد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۱۰:۰۲    
یک کارگر با حداقل حقوق دریافتی (5 میلیون و 679 هزار تومان) مشمول پرداخت نرخ 10 درصدی مالیات است. بنابراین، با لحاظ نرخ 10 درصدی نسبت به مبلغ 984 هزار تومانی مشمول مالیات در یکسال ...
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۰۹:۴۷    
طبق گفته مسئولان سازمان بورس امروز با تحویل لیست گیرندگان سهام عدالت سود 43 میلیون نفر از دارندگان واریز می شود.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۰۹:۴۷    
پرونده مزد 1401 کارگران در چهارمین نشست شورای عالی کار که 14 ساعت به طول انجامید بسته شد، تا یکی از عجیب ترین دوره های این شورا رقم بخورد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۰۹:۳۲    
قیمت فلز گرانبهای طلا در روز جمعه با توجه به اظهارات ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در مورد پیشرفت در مذاکرات با اوکراین عقب نشینی کرد زیرا تقاضا برای این دارایی امن را کاهش داد و به دلیل احتمال ...