جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۹:۴۲Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبح قزوین 23 فروردین 1396 - sobheqazvin.ir

صبح قزوین 1 فروردین 1395 صبح قزوین 31 اردیبهشت 1396 صبح قزوین 31 خرداد 1396 صبح قزوین 31 تیر 1396 صبح قزوین 31 مرداد 1396 صبح قزوین 31 شهریور 1396 صبح قزوین 1 مهر 1396 صبح قزوین 30 آبان 1396 صبح قزوین 2 آذر 1396 صبح قزوین 30 دی 1396 صبح قزوین 30 بهمن 1396 صبح قزوین 2 اسفند 1396 صبح قزوین 1 فروردین 1396 صبح قزوین 2 فروردین 1396 صبح قزوین 3 فروردین 1396 صبح قزوین 4 فروردین 1396 صبح قزوین 5 فروردین 1396 صبح قزوین 6 فروردین 1396 صبح قزوین 7 فروردین 1396 صبح قزوین 8 فروردین 1396 صبح قزوین 9 فروردین 1396 صبح قزوین 10 فروردین 1396 صبح قزوین 11 فروردین 1396 صبح قزوین 12 فروردین 1396 صبح قزوین 13 فروردین 1396 صبح قزوین 14 فروردین 1396 صبح قزوین 15 فروردین 1396 صبح قزوین 16 فروردین 1396 صبح قزوین 17 فروردین 1396 صبح قزوین 18 فروردین 1396 صبح قزوین 19 فروردین 1396 صبح قزوین 20 فروردین 1396 صبح قزوین 21 فروردین 1396 صبح قزوین 22 فروردین 1396 صبح قزوین 23 فروردین 1396 صبح قزوین 24 فروردین 1396 صبح قزوین 25 فروردین 1396 صبح قزوین 26 فروردین 1396 صبح قزوین 27 فروردین 1396 صبح قزوین 28 فروردین 1396 صبح قزوین 29 فروردین 1396 صبح قزوین 30 فروردین 1396 صبح قزوین 31 فروردین 1396 
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۱:۳۲    
استاندارقزوین گفت: 2 اردیبهشت ماه سال جاری قزوین میزبان اجلاس بین المللی مجمع جهانی شهرهای اسلامی خواهد بود.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۰:۰۰    
هافبک ملی پوش تیم فوتبال آنژی بازی بعدی تیمش در لیگ برتر روسیه را از دست داد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۴:۴۸    
مدیر منطقه سه شهرداری قزوین گفت: مدیریت شهری قزوین در تلاش است تا خدمات بهتری و در شان شهروندان ارائه کند.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۰:۴۸    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در واکنش به بیانیه اخیر گروه هفت کشور صنعتی در ایتالیا، گفت: جمهوری اسلامی ایران، تصریح می نماید که برنامه دفاعی موشکی ایران به هیچ عنوان ارتباطی به برجام ندارد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۰:۴۸    
محمود احمدی نژاد باز هم در فضای سیاسی ایران شگفتی آفرید تا نشان دهد همچنان غیرقابل پیش بینی ترین سیاستمدار ایرانی است ...
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۰:۳۸    
نماینده سابق مجلس در نامه ای به رئیس جمهور درباره صنایع پتروشیمی؛ رانت در بخش بالادستی و بی توجهی در بخش پایین دستی مانع اشتغال مولد واکنش نشان داد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۰:۲۸    
این نرم افزار به شما امکان می دهد عکس های باکیفیت و حرفه ای را با استفاده از گوشی یا تبلت خود بسازید و به اشتراک بگذارید.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۰:۰۳    
در روزهای پایانی هفته فیلم های سینمایی و تلویزیونی مختلفی روی آنتن می رود.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۰۹:۵۳    
فرآیند ثبت نام اولیه از دارندگان فیش های ثبت نامی حج تمتع تا تاریخ 31 تیرماه سال 1385 از ساعت 9 صبح امروز آغاز شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۰۹:۴۳    
هنگامی که زینب علیهاالسلام ، این ریحانه علی و فاطمه علیهماالسلام چشم بر این جهان فانی گشود، رسول خدا صلی الله علیه و آله در سفر بود ...
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۰۹:۳۳    
رییس اداره صنعت و معدن شهرستان تاکستان با اشاره به برآیند کار حوزه بازرسی اداره صنعت معدن تجارت شهرستان تاکستان در سال 95 بیان کرد ...
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۰۹:۱۳    
جمعی از معلمان شرکتی عنوان کردند: از اول مهر تا کنون حتی یک ریال هم دریافت نکرده ایم در حالی که به ما وعده داده بودند 20 اسفند سال گذشته تمام حق و حقوق ما را پرداخت خواهند کرد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۶:۴۳    
در بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه های قزوین آمده است: مبنای صحبت خانم زرآبادی با یک رسانه معاند و ضد نظام جمهوری اسلامی چیست؟ پیام چنین اقدامی چه خواهد بود؟ ایا اصولا می شود نماینده مجلس یک نظام بود از ...
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۶:۳۳    
مصاحبه زرآبادی با این شبکه معاند در صورتی انجام گرفت که طبق قانون قضایی کشورمان مصاحبه کنندگان با شبکه های ماهواره ای تحت تعقیب قضایی قرار می گیرند.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۶:۱۳    
نائب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت آمریکا باید بداند منفورترین حکومت در نزد ملت ایران است ...
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۶:۰۳    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بیان کرد: در هر حوزه ای مدیری انقلابی پیدا کرد مشکلات ما حل شد؛ بنابراین ما باید رییس جمهوری انقلابی با روحیه جهادی انتخاب کنیم که بار مشکلات را با خود حمل کند.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۵:۳۳    
رادیو قزوین در زنگ نشاط مخاطبان را به ورزش دعوت می کند.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۵:۲۳    
نماینده ولی فقیه در قزوین بیان کرد: عدم رسیدگی به مشکلات قشر سالمند جامعه که هیچ سرپناهی ندارد برای مدیران جای سرافکندگی و شرمندگی دارد؛ زیرا طبق آیات قرآن حمایت از پیران جامعه مصداق بارز عمل خیر است.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۵:۱۳    
همزمان با سالروز وفات حضرت زینب(س) یادواره 154 شهید فروردین ماه در قزوین برگزار می شود.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۱:۵۲    
مراسم گرامیداشت هفتمین روز ارتحال مرحوم آیت الله حاج شیخ هادی باریک بین نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین برگزار می شود.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۱:۱۲    
سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: روز 24 فروردین همزمان باوفات حضرت زینب (س) سینماهای کشور تا ساعت 17 تعطیل است.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۱:۱۲    
روزنامه ایتالیایی ضمن انتشار مطلبی ظنزگونه علیه بارسلونا و تمسخر فوتبال اسپانیا با انتشار عکسی از بازی دو تیم بارسا و یووه مسی را بازیکنی تمام شده و عصبی توصیف کرده است.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۱:۱۲    
رئیس جمهور که در انتخابات 92 از توانمندی خود برای حل سریع مشکلات سخن ها گفت، با تحویل گرفتن دولت و پس از چهار سال، در موضعی وارونه می گوید تا 100 سال دیگر هم مشکلات اقتصادی باقی خواهد بود.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۱:۱۲    
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از شرکت 1500 دانش آموز در مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز خبر داد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۱:۰۲    
سایه سنگین قراردادهای موقت در حالی ادامه دارد که بارها از سهم 95 درصدی قراردادهای موقت کار گفته شده است و دولت یازدهم نیز در این زمینه اقدامی انجام نداد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۰:۵۲    
تیم فوتبال یوونتوس در دیدار رفت خود برابر بارسلونا در مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا به بردی پرگل رسید تا گام بلندی برای حضور در مرحله نیمه نهایی این مسابقات بردارد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۰:۵۲    
در حالی فروش تخمک علیرغم نظارت وزارت بهداشت در پایتخت به راحتی انجام می شود که این مسئله عوارضی همچون سرطان و مرگ را به همراه دارد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۰:۵۲    
روز دوم ثبت نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در وزارت کشور در حال برگزاری می باشد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۰:۴۲    
این ناو که با هزینه حدود 10 میلیارد یورو ساخته شده است به عنوان گران ترین ناو جنگی جهان محسوب می شود.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۰:۳۲    
از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، یوونتوس در تورین میزبان بارسلونا بود و موفق شد با نتیجه پرگل 3 بر صفر به پیروزی برسد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۰:۲۲    
رسم شده هم چیز را به شوخی می گیریم چه در رسانه چه در عالم واقع، حالا هم نوبت رییس جمهور شدن است شرایط کاندیداتوری برای تصدی پست اولین مقام اجرایی کشور در سطحی است که حتی مشورت هم نمی خواهد آن هم با ...
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۰:۲۲    
ادعای مربوط به درخواست مراجع عظام تقلید از سیدابراهیم رئیسی برای انصراف از حضور در انتخابات از سوی بیت مراجع تکذیب شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۰:۲۲    
ما از آنجا که فی حد ذاته دوست نداریم برای دست اندرکاران مدیریت اجرایی کشور، حتی تصور حرف ناراست داشته باشیم، فرض را بر این می گیریم که آقایان، بعضا به بلیه نسیان و فراموشی دچار می شوند!
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۰:۱۲    
مجموع آمار و اطلاعات، مبین فشار واردات کالاها به بنیان های تولید کشور چه از منظر ارتقای فناوری و چه از منظر بیکاری نیروی کار بالقوه ومعطل ماندن ظرفیت های تولید است.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۰۹:۵۲    
محفل شعر آیینی در تالار حافظ حوزه هنری قزوین برگزار شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۰۹:۴۲    
آقاتهرانی در قزوین بیان کرد: نباید به فردی رای داد که به جای راه اندازی تولید و اشتغال از افراد مرفه و اشرافی حمایت می کند ...