جمعه ۰۱ تیرساعت ۱۲:۲۹Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبح قزوین 28 فروردین 1396 - sobheqazvin.ir

صبح قزوین 1 فروردین 1395 صبح قزوین 31 اردیبهشت 1396 صبح قزوین 31 خرداد 1396 صبح قزوین 31 تیر 1396 صبح قزوین 31 مرداد 1396 صبح قزوین 31 شهریور 1396 صبح قزوین 1 مهر 1396 صبح قزوین 30 آبان 1396 صبح قزوین 2 آذر 1396 صبح قزوین 30 دی 1396 صبح قزوین 30 بهمن 1396 صبح قزوین 2 اسفند 1396 صبح قزوین 1 فروردین 1396 صبح قزوین 2 فروردین 1396 صبح قزوین 3 فروردین 1396 صبح قزوین 4 فروردین 1396 صبح قزوین 5 فروردین 1396 صبح قزوین 6 فروردین 1396 صبح قزوین 7 فروردین 1396 صبح قزوین 8 فروردین 1396 صبح قزوین 9 فروردین 1396 صبح قزوین 10 فروردین 1396 صبح قزوین 11 فروردین 1396 صبح قزوین 12 فروردین 1396 صبح قزوین 13 فروردین 1396 صبح قزوین 14 فروردین 1396 صبح قزوین 15 فروردین 1396 صبح قزوین 16 فروردین 1396 صبح قزوین 17 فروردین 1396 صبح قزوین 18 فروردین 1396 صبح قزوین 19 فروردین 1396 صبح قزوین 20 فروردین 1396 صبح قزوین 21 فروردین 1396 صبح قزوین 22 فروردین 1396 صبح قزوین 23 فروردین 1396 صبح قزوین 24 فروردین 1396 صبح قزوین 25 فروردین 1396 صبح قزوین 26 فروردین 1396 صبح قزوین 27 فروردین 1396 صبح قزوین 28 فروردین 1396 صبح قزوین 29 فروردین 1396 صبح قزوین 30 فروردین 1396 صبح قزوین 31 فروردین 1396 
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۶:۱۲    
پدیده کاندیدای پوششی برای اولین بار در انتخابات ایران طرح می شود. فهم پوششی بودن این کاندیدا نه براساس تحلیل صحنه و روابط سیاسی افراد که براساس پذیرش و اعلان رسمی صورت می گیرد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۳:۳۲    
مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین از تولید مستند تلویزیونی شیخ هاشم مدرس قزوینی در سیمای مرکز قزوین خبر داد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۹:۱۲    
دولت برای فرار از مسئولیت پذیری و توجیه عدم تحقق وعده هایش به دروغ و رفتارهای پوپولیستی پناه برده، هنوز وعده های کوتاه مدت رییس جمهور در این مدت محقق نشده ولی وعده بهبود وضعیت اقتصادی در آینده را ...
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۹:۰۲    
وزیر امورخارجه کشورمان در راس یک هیات سیاسی و اقتصادی ساعتی قبل وارد تفلیس پایتخت گرجستان شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۸:۳۲    
سرطان پروستات روز به روز در جامعه بیشتر می شود و عده ای از آقایان با آن دست و پنجه نرم می کنند. برای اینکه خود را در مقابل این بیماری ایمن کنید بهتر است به سمت مصرف میوه های طبیعی که خاصیت ضد سرطان ...
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۸:۲۲    
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی انجام حجامت در فصل بهار را منوط به شناخت مزاج افراد دانست و گفت: لازم است قبل و بعد از حجامت نکاتی مد نظر قرار گیرد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۸:۱۲    
مسئولان باشگاه پرسپولیس بعد از قهرمانی این تیم با چالش های جدیدی رو به رو شدند.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۸:۳۲    
آخرین جلسه شورای عالی فضای مجازی با حضور مسئولان و چهره های مختلف تشکیل و مانند همیشه مباحث حول محورهایی پیش رفت که درنوع خود در تشکیل جلسه برای جلسه تقریبا کم نظیر است.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۷:۴۲    
رهبر کره شمالی امروز با ارسال پیامی به رئیس جمهور سوریه، تهاجم نظامی آمریکا به پایگاه هوائی الشعیرات را محکوم و آن را تجاوزی بی شرمانه توصیف کرد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۷:۴۲    
سه تن از تحلیل گران سیاسی و اجتماعی دیدگاه خود درباره چرایی ثبت نام اسحاق جهانگیری در کنار حجت الاسلام حسن روحانی را برای انتخابات 96 مطرح کردند.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۷:۳۲    
تا آخرین لحظه سعی می کردند که ماجرای نیمروز جایزه را نگیرد و حتی اکبر نبوی تهدید کرد اگر قرار است این فیلم جایزه بگیرد من هیئت داوران را ترک می کنم.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۷:۳۲    
سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات گفت: فهرستی از تایید صلاحیت شدگان اولیه داوطلبین ریاست جمهوری به عنوان فهرست اولیه شورای نگهبان منتشر شده که شورای نگهبان انتشار هرگونه فهرست یا آمار در این باره ...
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۷:۳۲    
کسی که وارد عرصه ی سیاست میشود، باید مثل یک شطرنج باز ماهر هر حرکتی را که می کند، تا سه تا چهار تا حرکت بعد از او را هم پیش بینی کند.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۷:۳۲    
در اینفوگرافی زیر چهره های شناخته شده ای که برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم آمدند را می بینید.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۶:۲۲    
دولت در آستانه انتخابات با ابزار مالی و فشار سیاسی رسانه ملی را که باید فراجناحی و ملی باشد، به ستاد انتخابات حجت الاسلام روحانی بدل کرده است.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۷:۲۲    
پیکر عارف لرستانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان روز دوشنبه با حضور گسترده مردم و هنرمندان در کرمانشاه تشییع و در زادگاهش روستای سیمینه سراب نیلوفر به خاک سپرده شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۷:۱۲    
تلگرام صوتی که از روز جمعه هفته گذشته در ایران فعال شده بود، در اولین روز راه اندازی برای چند ساعت غیرفعال شد و امروز این سرویس با دستور قضایی مسدود شده است.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۷:۱۲    
خانه طراحان انقلاب اسلامی پوستر سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم را منتشر کرد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۷:۱۲    
پیام رسان سروش با امکانات جذاب با سرور های پرسرعت طرفداران زیادی در بین ایرانی پیدا کرده است.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۷:۰۲    
استراتژی بنیانگذار جمهوری اسلامی در برخورد با مخالفان اسلام وانقلاب چه بود؟
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۶:۵۲    
نتیجه اولیه آزمون دکتری سال 96 بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۶:۴۲    
دولت درحالی در آستانه انتخابات تصمیم به واریز سود سهام عدالت گرفته که به دارندگان سهام اعلام کرده سود به حساب فردی اعضای خانواده واریز خواهد شد ...
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۶:۴۲    
شیطان را از این جهت خناس خوانده که به طور مداوم آدمی را وسوسه می کند خنّاس صیغة مبالغه از مادّة خنوس به معنای جمع شدن و عقب رفتن است ،به شیطان نیز خنّاس گفته می شود.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۶:۳۲    
بی شک این تصویر برگ سیاه دیگری برای پرونده سنگین و وحشیانه تروریست ها خواهد بود.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۶:۳۲    
جانشین فرمانده کل ارتش گفت: هر تهدیدی قبل از آنکه به مرزهای ما برسد با پاسخ کوبنده نیروهای مسلح مواجه می شود.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۶:۲۲    
امام صادق علیه السلام در کلامی گهربار هفت تاثیر یاد آوری مرگ و سفر آخرت در انسان را بیان فرموده اند.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۶:۲۲    
رئیس قوه قضاییه با تأکید بر لزوم رعایت اصول اخلاقی در رقابت های انتخاباتی، کثرت تعداد ثبت نام کنندگان فاقد صلاحیت کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری را موجب وهن دانست و از مجلس و شورای نگهبان خواست که ...
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۶:۰۲    
حسن عباسی در دانشگاه بین الملل امام خمینی(ره) بیان کرد: وقتی ما چرخه دلار را حل نکنیم توان انجام هیچ معامله ای در حوزه تجاری با کشورهای خارجی را نداریم ...
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۳:۴۲    
رئیس پلیس فتا استان قزوین از دستگیری شخصی که با ارسال پیام در شبکه اجتماعی "تلگرام "برای یکی از شهروندان ایجاد مزاحمت می کرد، خبر داد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۲:۳۲    
مدیرکل بهزیستی استان قزوین بیان کرد: تعداد 125 طرح اشتغال زایی در مناطق محروم و روستایی محقق شده است.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۱:۳۲    
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین از اعزام 60 نفر از فرهنگیان قزوین برای دیدار با رهبر معظم انقلاب در هفته بزرگداشت مقام معلم خبر داد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۱:۱۲    
به علت ساخت و ساز غیرمجاز، 4 بنای غیر مجاز در اراضی کشاورزی قزوین تخریب شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۰:۵۲    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ابراز کرد: پس از متوقف ساختن این خودروی عامل قاچاق در طی بازرسی تعداد2370 بسته اسمارتیس و انواع شکلات کشف شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۰:۴۲    
اعضای تیم فوتبال پیام جوان چمستان کاپ قهرمانی خود در لیگ مازندران را به خانواده هادی نوروزی اهدا کردند.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۰:۴۲    
مدیرعامل شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران پارامترهای امنیتی برگه های انتخابات ریاست جمهوری پیش رو را تشریح کرد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۰:۴۲    
رئیس اداره بهداشت دامپزشکی بیان کرد: استان قزوین دارای 2 واحد مزرعه مرغ اجداد تخمگذار، به عنوان تنها واحدهای اجداد تخمگذار کشور، نقش انحصاری در تولید و عرضه جوجه یکروزه مادر تخمگذار داراست.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۰:۳۲    
صفحه اول روزنامه های دوشنبه 28 فروردین
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۰:۳۲    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش دولت از برای عدم حضور در مناظره های تلویزیونی از افتتاح نمایشی قطار تهران،ورامین، گرمسار در سمنان انتقاد کرد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۰:۲۲    
مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: افتتاح رسمی یک واژه من درآوردی و یک اسم مستعار است که برای افتتاح دوباره اختراع کرده اند.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۰:۱۲    
در میان 7 رئیس جمهور منتخب گذشته در یازده دوره ریاست جمهوری، حضرت آیت الله خامنه ای بیشترین درصد رای و حسن روحانی کمترین درصد رای را به خود اختصاص دادند.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۰۸:۴۲    
مدیرکل حج و زیارت استان قزوین با اشاره به فرصت تکمیل ثبت نام متقاضیان حج تمتع، گفت: نوروز امسال 4 هزار نفر از استان قزوین به کربلای معلی اعزام شدند.