جمعه ۰۱ تیرساعت ۲۱:۱۵Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبح قزوین 29 فروردین 1396 - sobheqazvin.ir

صبح قزوین 1 فروردین 1395 صبح قزوین 31 اردیبهشت 1396 صبح قزوین 31 خرداد 1396 صبح قزوین 31 تیر 1396 صبح قزوین 31 مرداد 1396 صبح قزوین 31 شهریور 1396 صبح قزوین 1 مهر 1396 صبح قزوین 30 آبان 1396 صبح قزوین 2 آذر 1396 صبح قزوین 30 دی 1396 صبح قزوین 30 بهمن 1396 صبح قزوین 2 اسفند 1396 صبح قزوین 1 فروردین 1396 صبح قزوین 2 فروردین 1396 صبح قزوین 3 فروردین 1396 صبح قزوین 4 فروردین 1396 صبح قزوین 5 فروردین 1396 صبح قزوین 6 فروردین 1396 صبح قزوین 7 فروردین 1396 صبح قزوین 8 فروردین 1396 صبح قزوین 9 فروردین 1396 صبح قزوین 10 فروردین 1396 صبح قزوین 11 فروردین 1396 صبح قزوین 12 فروردین 1396 صبح قزوین 13 فروردین 1396 صبح قزوین 14 فروردین 1396 صبح قزوین 15 فروردین 1396 صبح قزوین 16 فروردین 1396 صبح قزوین 17 فروردین 1396 صبح قزوین 18 فروردین 1396 صبح قزوین 19 فروردین 1396 صبح قزوین 20 فروردین 1396 صبح قزوین 21 فروردین 1396 صبح قزوین 22 فروردین 1396 صبح قزوین 23 فروردین 1396 صبح قزوین 24 فروردین 1396 صبح قزوین 25 فروردین 1396 صبح قزوین 26 فروردین 1396 صبح قزوین 27 فروردین 1396 صبح قزوین 28 فروردین 1396 صبح قزوین 29 فروردین 1396 صبح قزوین 30 فروردین 1396 صبح قزوین 31 فروردین 1396 
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۲۰    
رئیس جمهور به منظور افتتاح چندین طرح صنعتی، کشاورزی و تولیدی و شرکت در پنجمین مجمع بین المللی اجلاس شهرهای اسلامی وارد قزوین شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۰۸:۴۷    
با شروع فصل بهار و احتمال شیوع بیماری های ویروسی ، از کلیه افرادی که تمایل به خرید و یا فروش دام و طیور زنده و نگهداری آن دارند درخواست می شود نکات بهداشتی را جدی بگیرند.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۷:۱۲    
عجله دولت برای افتتاح پروژه های مهم کشور با نیت تبلیغات انتخاباتی!!
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۰:۴۲    
وزیر اقتصاد که 2 سال پیش پرداخت یارانه را عزای دولت می دانست، هم اکنون از طرفداران افزایش یارانه شده است!
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۰۹:۱۲    
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین گفت: به منظور ارتقای خدمات رسانی به مخاطبان، ساعت استفاده از سالن های مطالعه کتابخانه های امام خمینی(ره) و علامه رفیعی قزوین تا زمان کنکور سراسری تا ساعت 10 شب ...
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۱:۰۲    
فرماندار شهرستان البرز بیان کرد: بخش اعظمی از مشکلات شرکت کنتورسازی مربوط به بدهی هایی است که بالغ بر 900میلیارد تومان بوده که به بانکها، بیمه و اشخاص مختلف بدهکار است.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۶:۱۲    
گزارش جدید بانک مرکزی از تغییرات یکساله مواد خوراکی نشان می دهد قیمت گروه لبنیات 7 درصد، تخم مرغ 30.9 درصد، درصد وگوشت مرغ 35.1 درصد افزایش یافته است.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۶:۰۲    
مراسم گرامیداشت 29 فروردین؛ روز ارتش جمهوری اسلامی ایران روز سه شنبه با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری در مقابل حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۶:۰۲    
مدیرکل هواشناسی استان قزوین بیان کرد: با توجه به فصل بهار و رگباری بودن بارش ها در برحی نقاط احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها وجود دارد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۵:۴۲    
پیروزی رجب طیب اردوغان و حزب حاکم در ترکیه در همه پرسی تغییر قانون اساسی، سناریوهایی را پیش روی دو کشور بحران زده سوریه و عراق مطرح می کند.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۵:۴۲    
رامبد جوان که به تازگی در اینستاگرامش عکسهای جالبی از خودش منتشر میکند، این بار صفحه ی خود را با عکسی تحت عنوان رامبد السلطنه به روز کرد که دیدنش خالی از لطف نیست.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۵:۳۲    
درحالی مسئولان دولت یازدهم از رئیس جمهور تا وزرا و معاونان اخیرا مدعی ایجاد سالانه 700 هزار شغل در این دولت شدند که گزارش مرکز آمار ایران خلاف ادعای مسئولان را اثبات کرده و نشان می دهد ...
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۵:۳۲    
صحن علنی امروز مجلس ، سه شنبه 29 فروردین با سوال نمایندگان از وزیر راه برگزار شد .
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۵:۳۲    
براساس مستندات، یکی از بزرگ ترین شرکت های قطعه ساز کشور قطعات غیراستاندارد خودرو وارد کرده است.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۵:۲۲    
رضا عنایتی بازیکن سابق تیم ملی و استقلال که در حال حاضر در صبا بازی می کند روز شنبه در دیدار مقابل استقلال از فوتبال خداحافظی کرد. صفحه توییتر کنفدراسیون فوتبال آسیا با به این موضوع اشاره کرده است.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۵:۲۲    
همزمان با 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و تجلیل از حماسه آفرینی های نیروی زمینی، مانور هوایی جنگنده های پایگاه شهید بابایی در اصفهان برگزار شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۵:۱۲    
سخنگوی دولت گفت: کاندیداتوری جهانگیری بسیار ارزشمند بوده زیرا در راستای دفاع از دولت است.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۴:۴۲    
حجت الاسلام ابراهیم رئیسی در نامه ای به رئیس جمهور گفت: حیف است رقابت برای خدمت به شائبه های تبلیغاتی آلوده شود.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۴:۱۲    
کارشناس اجتماعی بیان کرد: متاسفانه در بسیاری از کمپ های ترک اعتیاد مورد ضرب و شتم قرار می گیرند و حتی گاهی افراد را از سقف آویزان می کنند و بیمار حق اعتراض به وضعیت موجود را ندارد چرا که می داند ...
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۳:۲۲    
رئیس مجمع جهانی شهرهای جاده ابریشم بیان کرد: با شروع تمامی 11بند قطعنامه اجلاس جهانی جاده ابریشم، موفقیت هایی برای اهداف اقتصادی، فرهنگی و گردشگری با تشکیل کارگروه های تخصصی حاصل شده است.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۲:۳۲    
مدیرکل محیط زیست استان بیان کرد: ماموران موفق به کشف لاشه دو راس خرگوش، دو قطعه کبک زنده و دو قطعه سهره زنده شده اند.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۱:۰۲    
نماینده ولی فقیه در استان در مراسم رژه نیروهای مسلح در قزوین بیان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تنها ارتش مکتبی جهان است.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۰:۵۲    
مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان با اشاره به برگزاری همایش استانی جایزه بنیاد البرز در قزوین بیان کرد: مرحوم حسینعلی البرز اولین فردی است که در کشور وقف علمی و جایزه ملی حسن تحصیلی به نخبگان ...
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۰:۳۲    
استاندار قزوین در مراسم رژه نیروهای مسلح، اعتقادات و ایمان ارتش ایران را بارزترین ویژگی در مقایسه با ارتش سایر کشورها نامید.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۰:۰۲    
فرمانده لشگر 16 زرهی قزوین بیان کرد: ارتش در میدان عمل توانسته تحولی ایجاد کند که مدال پرافتخار رضایت مقام معظم رهبری را بر سینه خود داشته باشد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۹:۵۲    
همزمان با 29 فروردین مراسم رژه نیروهای مسلح در قزوین آغاز شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۹:۳۲    
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: در انتخابات شوراهای سال جاری 64 روستا واجد شرایط شدند که در نتیجه 64 حوزه انتخابیه افزوده شده است.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۹:۳۲    
دادستان عمومی و انقلاب قزوین بیان کرد: بی طرفی مجریان انتخابات در اعتمادسازی مردم موثر است از این رو باید در انتخاب هیئت های اجرایی نگاه های سیاسی وجود نداشته باشد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۹:۲۲    
با توجه به قوانین رایج و مصوب فدراسیون جهانی فوتبال فیفا آنچه که دخالت مذهب در ورزش خوانده می شود جرم محسوب شده و مستلزم مجازات است.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۹:۱۲    
امام صادق علیه السلام در سخنی ارزشمند فرموده اند که اگر در پنج مورد به حق رفتار کنی بردبار هستی. بردباری چراغ خداست.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۹:۱۲    
در دیگر کشورها نقش ارتش حفاظت از تاج و تخت افراد است، اما در کشور ما ارتش برای مردم و به دنبال احیای "کلمه الله" است و در راستای حمایت از مظلومین و ستم دیدگان تلاش می کند.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۹:۰۲    
رئیس جمهوری آمریکا با هشدار به رهبر کره شمالی، از وی خواست که رفتارش را اصلاح کند .
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۹:۰۲    
مراسم رژه یگان های ارتش بمناسبت 29 فروردین، در جوار حرم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی آغاز شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۹:۰۲    
مراسم رژه نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی ایران طبق سنوات هرساله بمناسبت روز ارتش آغاز شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۸:۵۲    
با مجوز ریاست بانک ملی تاجیکستان، نام بانک بابک زنجانی تغییر کرد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۸:۵۲    
پرونده فساد مالی در بانک سرمایه که از آن به عنوان بزرگ ترین فساد بانکی تاریخ ایران یاد می شود، هر چه قدر جلوتر می رود، ابعاد تازه ای از ظلم و جور رفته بر مردم و فرهنگیان را نشان می دهد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۸:۴۲    
سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل در موضع گیری جدیدی علیه ایران خواستار قرار گرفتن نام سپاه پاسداران در فهرست سازمان های تروریستی شده است.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۸:۴۲    
مراسم بزرگداشت سردار علی اکبر دانشیار بعد از ظهر دیروز 28 فروردین در مسجد حضرت ولی عصر (عج) برگزار شد .
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۸:۳۲    
پروژه صحن حضرت زهرا (س) در حرم علوی با پیشرفت خوب در حال اجراست و فازهای مختلف بخش زیارتی بعد از تکمیل بلافاصله مورد بهره داری قرار می گیرد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۸:۳۲    
روحانی در نطق انتخاباتی خود در سال 92 وعده داد اعتبار گذرنامه های ایرانی به احترام خود برگردد. این در حالی است که نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه بی احترامی ها به پاسپورت ایرانی افزایش یافت.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۸:۳۲    
صفحه اول روزنامه های سه شنبه 29 فروردین
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۸:۲۲    
پوتین، مدودف و همسرش در مراسم عید پاک
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۸:۲۲    
هواداران بارسلونا طرح موزاییکی جالبی را برای تیم خود در نظر گرفته اند.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۸:۱۲    
تیتر یک روزنامه وطن امروز به نامزدی جهانگیری در انتخابات و گمانه زنی ها پیرامون آن اختصاص دارد.