سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۷:۳۴May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 4 آبان 1396 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 1 فروردین 1396 تابش کوثر 1 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 1 خرداد 1396 تابش کوثر 31 تیر 1396 تابش کوثر 1 مرداد 1396 تابش کوثر 31 شهریور 1396 تابش کوثر 30 مهر 1396 تابش کوثر 30 آذر 1396 تابش کوثر 1 دی 1396 تابش کوثر 30 بهمن 1396 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 آبان 1396 تابش کوثر 2 آبان 1396 تابش کوثر 3 آبان 1396 تابش کوثر 4 آبان 1396 تابش کوثر 5 آبان 1396 تابش کوثر 6 آبان 1396 تابش کوثر 7 آبان 1396 تابش کوثر 8 آبان 1396 تابش کوثر 9 آبان 1396 تابش کوثر 10 آبان 1396 تابش کوثر 11 آبان 1396 تابش کوثر 12 آبان 1396 تابش کوثر 13 آبان 1396 تابش کوثر 14 آبان 1396 تابش کوثر 15 آبان 1396 تابش کوثر 16 آبان 1396 تابش کوثر 17 آبان 1396 تابش کوثر 18 آبان 1396 تابش کوثر 19 آبان 1396 تابش کوثر 20 آبان 1396 تابش کوثر 21 آبان 1396 تابش کوثر 22 آبان 1396 تابش کوثر 23 آبان 1396 تابش کوثر 24 آبان 1396 تابش کوثر 25 آبان 1396 تابش کوثر 26 آبان 1396 تابش کوثر 27 آبان 1396 تابش کوثر 28 آبان 1396 تابش کوثر 29 آبان 1396 تابش کوثر 30 آبان 1396 
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۰۲:۵۴    
به گزارش تابش کوثر، تیتر نیم صفحه نخست روزنامه های ورزشی یکشنبه 7 آبان 96 به مسائل مهم روز ورزش از جمله فوتبال پرداخته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۴:۱۸    
فیلم سینمایی آزاد به قید شرط ، فردا (یکشنبه) هفتم آبان ماه در سینما چارسو به نفع خانواده زندانیان اکران می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۴:۱۸    
رئیس سازمان اوقاف با بیان اینکه بیش از 10 هزار وقف در حوزه علم و فناوری در کشور به ثبت رسیده خواستار تلاش و همیاری همه دستگاهها برای گسترش وقف در حوزه علم و فناوری و کمک به رشد علمی کشور شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۰۹:۳۹    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی این هفته علاوه بر ارزیابی و بررسی برنامه های وزرای پیشنهادی علوم و نیرو، سومین گزارش شش ماهه اجرای برجام را نیز استماع خواهند کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۵:۴۸    
حیدر العبادی از آغاز عملیات آزادسازی شهرستان القائم در غرب عراق خبر داد و گفت که نیروهای داعش راهی جز کشته یا تسلیم شدن ندارند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۵:۴۵    
رئیس جمهوری روسیه، آزادسازی بیش از 90 درصد از خاک سوریه از چنگ تروریست های تکفیری داعش را تأیید کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۵:۴۵    
دولت ترکیه از توافق با دولت عراق برای گشایش گذرگاه جدید در مرز دو کشور خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۵:۴۵    
نائب رئیس دفتر سیاسی حماس از همه طرف های منطقه ای خواست این تفکر را بپذیرند که اسرائیل خطری اصلی است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۵:۴۲    
ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی با استقلال مشخص شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۵:۴۲    
دیدار تیمهای پرسپولیس و استقلال از ساعت 16:40 آغاز می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۵:۴۲    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حالی که گزارشگر 90 را دید با وی به جروبحث پرداخت و به وی اعتراض کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۵:۳۹    
معاون اول رئیس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای این مبارزه در کنار دولت و ملت عراق بوده و در دوران سازندگی نیز در کنار دولت و ملت عراق خواهد بود و تجربیات ایران متعلق به برادران عراقی است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۵:۳۹    
یکی از رهبران حزب اتحادیه میهنی کردستان عراق از آمادگی این منطقه برای تحویل کار کنترل نقاط مرزی با ایران به مقامات فدرال در بغداد خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۵:۳۹    
تماشاگران تیم فوتبال پرسپولیس اتوبوس تیم استقلال را برای لحظاتی متوقف کردند و علیه مهدی رحمتی شعار دادند که این اتفاق واکنش سرمربی آلمانی استقلال را در پی داشت!
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۵:۳۹    
ترکیب نهایی تیم ملی وزنه برداری برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان اعلام شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۵:۳۶    
رییس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران در مسیر مبارزه با تروریسم، تقویت وحدت و انسجام و حفظ تمامیت ارضی عراق، همواره در کنار دولت و ملت این کشور بوده و خواهد بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۵:۳۶    
معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور گفت: به هیچ وجه در مرزهای چهارگانه مهران، چذابه، شلمچه و خسروی ویزا برای زوار صادر نمی شود و زائران در شهرهای خود برای دریافت ویزا اقدام کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۴:۴۸    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از کاهش قابل ملاحظه دما، ابرناکی و بارش پراکنده در برخی استان های شمالی کشور خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۴:۴۸    
آتش سوزی گسترده صبح امروز در انبار چهار طبقه شرکت دخانیات واقع در خیابان قزوین با تلاش 8 ایستگاه آتش نشانی مهار و کاملا خاموش شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۴:۴۸    
رییس کلانتری 101 تجریش از دستگیری اعضای یک باند سرقت و کش رو زنی فامیلی در محدوده بازار تجریش با 200 فقره سرقت خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۴:۴۸    
دارنده مدال برنز جهان با بیان این که برای انجام امور اداری به پادگان محل خدمتش مراجعه کرده بود، گفت: به دلیل طولانی شدن انجام کارهای اداری مجبور شدم شب را در پادگان بمانم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۴:۴۵    
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی با اشاره به اینکه در تلاش برای کاهش هزینه های سفر اربعین است گفت: ما این هزینه ها را از مبلغ 288 هزار تومان در ایام غیر اربعین به 197 هزار تومان در ایام اربعین رسانده ایم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۴:۴۵    
در حالی که پلیس پایتخت، سازمان آتش نشانی و اورژانس تهران تمهیدات ویژه ای به منظور برگزاری هر چه بهتر شهرآورد 85 در نظر گرفته اند، پلیس راهور از تکمیل ظرفیت پارکینگ های ورزشگاه آزادی خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۴:۴۵    
جانشین رئیس پلیس راهور استان تهران با اعلام اینکه پارکینگ های ورزشگاه آزادی به طور کامل پر شده است؛ به افرادی که قصد رفتن به استادیوم را دارند توصیه کرد تا با خودروی شخصی به ورزشگاه نروند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۳:۴۰    
رییس کمیته مسابقات لیگ برتر می گوید فروش بلیت 300 هزار تومانی در بازار سیاه صحت ندارد، چرا که بلیت بدون کارت ملی ارزشی ندارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۳:۴۰    
زن 68 ساله ای در یکی از روستا های حومه شهرستان "بابل" که روز گذشته به علت بی احتیاطی به داخل رودخانه سقوط کرد، جان باخت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۳:۳۷    
اجرای طرح رجیستری گوشی های تلفن همراه، اضافه شدن تعرفه گمرک به قیمت گوشی ها، راه اندازی سامانه تعیین رسمی یا قاچاق بودن تلفن های همراه ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۳:۳۷    
درشهر تهران طی شهریورماه سال جاری بیشترین فروش خانه ها مربوط به واحدهای 60 تا 70 متر مربع با سهم 14.8 درصد از کل معاملات بوده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۳:۳۱    
رولند کخ شب گذشته مهمان تلفنی ویژه برنامه شب های فوتبالی بود و در صحبت های کوتاهی به دربی و فوتبال ایران اشاره کرد و از علاقه اش برای حضور دوباره در فوتبال ایران گفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۳:۳۱    
عباسعلی کدخدایی گفت: شورای نگهبان به صراحت به ابهام پیش آمده در مورد عضویت سپنتا نیکنام، منتخب اقلیت مذهبی شورای شهر یزد پاسخ داده است، حالا اگر کسانی نمی خواهند گوش دهند حرفی جداست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۳:۳۱    
مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر گفت: در مورد بلیت فروشی و اتفاقات رخ داده پیرامون آن مسئولان باشگاه پرسپولیس باید پاسخگو باشند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۳:۳۱    
در اطراف ورزشگاه آزادی بازار سیاه بلیت دربی 85 وجود دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۳:۲۸    
مجلس نمایندگان آمریکا طرح های تحریمی جدیدی علیه حزب الله لبنان وضع کرد که تأمین منابع مالی این جنبش مقاومت را هدف قرار داده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۳:۲۸    
یکی از رهبران حزب اتحادیه اسلامی کردستان عراق احتمال داد که رئیس اقلیم کردستان تحت فشار قدرت های خارجی از این پست کناره گیری کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۳:۲۸    
حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار حیدر العبادی نخست وزیر عراق، حمایت دولت این کشور از نیروهای مردمی و جوانان مؤمن و شجاع عراقی را رمز پیروزی های اخیر عراق خواندند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۳:۲۵    
پس از آنکه اوایل هفته جاری، هیتر لیند بازیگر زن با انتشار یک پست در اینستاگرام به تجاوز جنسی جورج اچ دبلیو بوش اذعان کرد، اکنون یک زن دیگر نیز بوش را به آزار و اذیت جنسی متهم کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۳:۲۵    
آمریکا و عربستان فراموشی تاریخی دارند. بیشترین کودک را در دنیا عربستانی ها با هم پیمانانشان کشته اند. مجموع جنایت های داعش و سایر گروهک های تروریستی از شما کمتر است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۲:۱۰    
ستاره سابق رئال مادرید از دلیل اصلی جدایی خود از این تیم سخن به میان آورد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۲:۱۰    
به اعتقاد وزیر خارجه ایران دروغ بودن همدلی با ایرانیان با استفاده ترامپ از نامی جعلی برای خلیج فارس، تروریست نامیدن مردم ایران و ممنوع کردن سفر آنها به آمریکا، مشخص شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۲:۱۰    
سرمربی تیم فوتبال یوونتوس با وجود پیروزی قاطع شاگردانش در هفته دهم سری A ایتالیا، از عملکرد آنها ایراد گرفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۲:۱۰    
نخست وزیر عراق و هیأت همراه، دقایقی پیش با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۲:۰۷    
درحالی که انتظار می رفت وضعیت بلیت هایی که تماشاگران از قبل خریداری کرده بودند سروسامان بهتری پیدا کند اما هواداران دو تیم برای ورود به ورزشگاه به دردسر افتادند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۲:۰۷    
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در نامه ای به رئیس سازمان صدا و سیما در خصوص حق پخش تلویزیونی صحبت هایی را مطرح کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۲:۰۷    
پیشکسوت تیم استقلال گفت: شفر تاکنون دربی تهران را تجربه نکرده است، اما او دربی های زیادی را در چهار گوشه جهان تجربه کرده و این تجربه در این بازی به او کمک می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۲:۰۷    
فدراسیون فوتبال ازبکستان به دنبال استخدام یک مربی ایرانی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال این کشور است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۲:۰۴    
سخنگوی آتش نشانی کرج از انفجار یک خودروی سواری در اثر سقوط به دره در کرج خبر داده و گفت: در اثر این حادثه یک نفر کشته و 3 ننفر مصدوم شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۲:۰۴    
مرد سالخورده که از وقت گذرانی های همسرش در فضاهای مجازی به تنگ آمده بود، به دادگاه خانواده رفت تا به زندگی مشترک 30 ساله شان پایان دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۲:۰۱    
رئیس ستاد اربعین گفت: امنیت سامرا و کاظمین هنوز تکمیل نشده است و بهتر است زائران از تردد در مسیر این دو شهر خودداری کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۲:۰۱    
رهبر انقلاب در پیامی درگذشت مرحوم مولوی محمدیوسف حسین پور از علمای بزرگ اهل تسنن را به مردم سراوان و گشت و به خانواده ی محترم و شاگردان وی تسلیت گفتند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۲:۰۱    
همه آنهایی که از ساعت 9 مقابل مسجد امام جعفر صادق (ع) جمع شده بودند، دلشان پر از غم بود. غم از دست دادن یک عزیز. عزیزی که روحانی بود، استاد بود، رفیقی که رزمنده بود، امام جماعتی که همراه بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۰:۵۰    
اجرایی پروژه ترسیب کربن در 37 هزار و 827 هکتار از روستاهای مختارآباد ، پلنگ آباد ، جعفرآباد و نظرآباد استان البرز باعث اشتغال زایی روستایی شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۰:۴۴    
معاون هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری گفت: صبح امروز شهرکرد با دمای زیر صفر درجه سردترین مرکز استان کشور اعلام شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۰:۴۴    
روستای تاریخی فاروق با تولید سالانه 15 هزار تن انار یکی از مراکز مهم تولید این محصول در استان فارس است اما این محصول به کام دیگر استان ها رقم می خورد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۰:۴۱    
سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت: با آغاز اعزام زائرین اربعین از مرزهای رسمی کشورمان به عراق، صادرات کالا از ایران به عراق به مرز سومار منتقل شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۰۹:۵۱    
سال گذشته هواداران استقلال از دربی استقبال خوبی نکردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۰۹:۳۹    
دختر نجات یافته ماجرای سقوط مرگبار از پل چمران اصفهان، پس از گشودن چشم هایش روی تخت بیمارستان اظهار داشت، زمان حادثه برای نجات دوستش جلو رفته بود که ناخواسته و همراه او به پایین افتاد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۰۹:۳۶    
وزیر دفاع آمریکا گفت که واشنگتن عجله ای برای ورود به جنگ با کره شمالی ندارد و به دنبال راه حلی صلح آمیز است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۰۹:۳۶    
نماینده عربستان سعودی در نشست سازمان ملل درباره وضعیت حقوق بشری ایران، بار دیگر این کشور را به تلاش برای ایجاد ناامنی در منطقه و عدم پایبندی به قوانین بین المللی و عدم رعایت حقوق بشری متهم کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۰۹:۳۳    
آیت الله مدرسی یزدی عضو فقیه شورای نگهبان و علیزاده عضو حقوقدان شورای نگهبان با حضور در برنامه گفت وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما به ارائه توضیحاتی درباره علت جلوگیری از فعالیت عضو زرتشتی شورای شهر یزد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۰۹:۳۰    
حمید بقایی به اتهام توهین به مسئولین قوا و نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی و سیدعلی اصغر حسینی وکیل بقایی به اتهام مشارکت در اخلال در نظم عمومی ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۰۹:۳۰    
معاون اول رئیس جمهوری از حیدر العبادی نخست وزیر عراق به صورت رسمی استقبال کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۰۹:۳۰    
سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: وزارت کشور و ستاد مرکزی اربعین هیچ نقشی در قیمت گذاری برای ناوگان حمل و نقل عمومی ندارند و این موضوع ربطی به وزارت کشور و ستاد اربعین ندارد.