سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۷:۵۶May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 29 آبان 1396 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 1 فروردین 1396 تابش کوثر 1 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 1 خرداد 1396 تابش کوثر 31 تیر 1396 تابش کوثر 1 مرداد 1396 تابش کوثر 31 شهریور 1396 تابش کوثر 30 مهر 1396 تابش کوثر 30 آذر 1396 تابش کوثر 1 دی 1396 تابش کوثر 30 بهمن 1396 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 آبان 1396 تابش کوثر 2 آبان 1396 تابش کوثر 3 آبان 1396 تابش کوثر 4 آبان 1396 تابش کوثر 5 آبان 1396 تابش کوثر 6 آبان 1396 تابش کوثر 7 آبان 1396 تابش کوثر 8 آبان 1396 تابش کوثر 9 آبان 1396 تابش کوثر 10 آبان 1396 تابش کوثر 11 آبان 1396 تابش کوثر 12 آبان 1396 تابش کوثر 13 آبان 1396 تابش کوثر 14 آبان 1396 تابش کوثر 15 آبان 1396 تابش کوثر 16 آبان 1396 تابش کوثر 17 آبان 1396 تابش کوثر 18 آبان 1396 تابش کوثر 19 آبان 1396 تابش کوثر 20 آبان 1396 تابش کوثر 21 آبان 1396 تابش کوثر 22 آبان 1396 تابش کوثر 23 آبان 1396 تابش کوثر 24 آبان 1396 تابش کوثر 25 آبان 1396 تابش کوثر 26 آبان 1396 تابش کوثر 27 آبان 1396 تابش کوثر 28 آبان 1396 تابش کوثر 29 آبان 1396 تابش کوثر 30 آبان 1396 
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۰:۵۵    
نشست علنی مجلس شورای اسلامی از دقایقی پیش به ریاست علی لاریجانی رئیس مجلس آغاز شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۰۶:۰۰    
به گزارش تابش کوثر،با فرا رسیدن فصل پاییز طبیعت اطراف ارومیه جلوه های زیبای طبیعی به خود میگیرد که برای هر بیننده ای چشم نواز است. منبع:ایرنا م/110
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۲:۰۸    
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان تکمیل ظرفیت برخی رشته های دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی کاردانی به کارشناسی تا پایان وقت امروز چهارشنبه اول آذر 96 برای ثبت ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۵:۰۲    
مثل آدم های عادی در پارک راه می روند، قدم می زنند، با اطرافیانشان صحبت می کنند، بازی می کنند، در نگاه اول هیچ چیزی عجیب نیست ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۰:۰۷    
نخست وزیر مستعفی لبنان برای دیدار و گفت و گو با عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر وارد قاهره شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۷:۵۸    
حکم شرعی سجده بر مهری که بر اثر سجده تیره شده است را در اینجا بخوانید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۴    
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با بیان اینکه عرضه و تقاضا در بازار گوشت برقرار است، گفت: گوشت گوسفندی با قیمت 41 تا 42 هزار تومان به دست مصرف کننده می رسد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۲۳    
گاز سه هزار و 500 مشترک شهر ثلاث باباجانی و هفت هزار مشترک شهر سرپل ذهاب در ادامه روند گازدار شدن شهرها و روستاهای آسیب دیده زلزله اخیر استان کرمانشاه وصل شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۱    
ارائه خدمات تمدید رایگان دفاتر بیمه برای بیش از 14 میلیون بیمه شده تحت پوشش بیمه سلامت همگانی رایگان استمرار دارد و تغییری ایجاد نشده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۹:۴۹    
شرایط معافیت از خدمت وظیفه عمومی یا کسر از خدمت سربازانی که خانواده آنها در زلزله آسیب دیده است اعلام شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۹:۲۲    
به گزارش تابش کوثر ؛ فاطمه نانی زاد نویسنده و شاعر با حضور در برنامه شابک در خصوص شعر و شاعری گفت: شعر پاسخ و اکنش هر شاعر به اتفاقات و زندگی اطرافش است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۸:۰۱    
اعضای شورای شهر تهران در بیست و سومین جلسه علنی شورای شهر طرح الزام شهرداری تهران به ارائه برنامه عملیاتی جلوگیری از ورود موتورسیکلت ها به پیاده روها را بررسی می کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۴:۰۱    
علی اکبر ولایتی گفت: عربستان فرزندان حریری را گروگان نگهداشته تا در لبنان آشوب ایجاد کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۲:۰۱    
کشور روسیه و عربستان هم اکنون در حال مذاکره برای صادرات هواپیماهای مسافربری سوخو 100 و MC21 از مسکو به ریاض هستند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۱:۰۱    
مدیرکل بحران ایلام اعلام کرد: مردم شهرستان مهران با خروج از منازل خود در فضاهای باز قرار بگیرند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۳:۲۷    
رئیس جمهور آمریکا در سخنانی اعلام کرد که آمریکا کره شمالی را به عنوان کشور حامی تروریسم قرار می دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۲:۰۲    
رئیس هیأت عالی مذاکره کنندگان وابسته به معارضان دولت سوریه از سمت خود استعفا کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۱:۲۳    
معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به جزئیات زمین لرزه 5.3 ریشتری در مرز مهران گفت: تیم های ارزیاب جهت بررسی ابعاد زمین لرزه به منطقه حادثه دیده اعزام شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۱:۲۰    
دبیرکل حزب الله لبنان آزادسازی آخرین شهر عراق از چنگ داعش را دستاوردی بزرگ برشمرد و تاکید کرد که نیروهای عراقی به مرز سوریه رسیده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۱:۱۷    
به گزارش تابش کوثر،سیاتل یکی از جاه طلبانه ترین پروژه های نقل و انتقال شهری را آغاز کرده است؛ که البته با وجود 4 پل شناور طولانی در این شهر باعث تعجب خوانندگان خبر نخواهد شد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۰:۲۹    
طرح فروش فوری رنو کپچر مدل 2017 با موعد تحویل 30 روز از سی ام آبان ماه آغاز می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۰:۲۹    
وزارت امور خارجه عراق یک روز پس از برگزاری نشست فوق العاده اتحادیه عرب در قاهره و اتهام ایران و حزب الله به تروریسم، موضع خود را در قبال آن را اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۹:۲۳    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: بحث های مربوط به دوتابعیتی ها در مجلس هیچ ارتباطی با عموم هموطنان مقیم خارج از کشور ندارد و تمامی حقوق و اموال آنها طبق قانون همانند هر ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۹:۰۵    
رئیس جمهور چهارشنبه برای سفری یک روزه به روسیه سفر می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۸:۵۹    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش با اشاره به حضور وزیر علوم در جلسه امروز این کمیسیون به تشریح آخرین روند پیگیری پرونده های بورسیه دانشجویی پرداخت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۸:۵۰    
یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله امروز یک فروند موشک دیگر را به سمت محل تجمع مزدوران سعودی در جبهه نهم واقع در شمال استان صنعاء شلیک کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۷:۵۰    
مشاورعالی نظامی فرماندهی معظم کل قوا پیروزی مقاومت و سرنگونی داعش را تبریک گفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۷:۵۰    
'سونگ تائو' رییس هیات چینی که به عنوان فرستاده ویژه رییس جمهوری چین به کره شمالی سفر کره بود امروز دوشنبه به کشور بازگشت ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۷:۴۷    
مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی با بیان اینکه سامانه بارشی جدیدی از نوار غربی وارد کشور شده است، گفت: بارشهای باران تا پایان هفته در نیمه غربی کشور برقرار خواهد بود ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۷:۴۴    
سازمان هواشناسی کشور با صدور اخطاریه ای از بارش باران، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها در طی 48 ساعت آتی در هفت استان کشور خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۷:۴۱    
قائم مقام و مدیر کل وزارت بهداشت به دلایل پولی شدن دفترچه رایگان بیمه سلامت ایرانیان پرداخت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۷:۴۱    
رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به ثبت دوغ به عنوان نوشیدنی سنتی ایران و کمتر شدن نمک در سفره مردم گفت: به منظور فرهنگ سازی و ایجاد زیرساخت لازم برای ترویج فرهنگ مصرف شیر و لبنیات ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۷:۳۸    
اسفندیار رحیم مشایی که صبح امروز به دنبال احضاریه قبلی در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه حضور یافته بود، با قرار کفالت آزاد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۷:۳۵    
باشگاه اسیران فلسطینی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون بیش از هزار و 150 کودک فلسطینی را بازداشت کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۷:۳۵    
سایپا موفق شد بعد از هفته ها پیروز شده و 3 امتیاز کسب کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۷:۳۵    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح با صدور پیامی درگذشت پدر حجت الاسلام احمد عابدی را تسلیت گفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۶:۴۱    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه به افرادی که در فروش اقلام مورد نیاز زلزله زدگان گرانفروشی کنند هشدار و از برخورد جدی با آنها خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۶:۱۷    
به گزارش تابش کوثر و به نقل از باشگاه پرسپولیس، کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس پس از جلسه فنی با بازیکنان، ترکیب سرخپوشان برای دیدار با پدیده را به شرح زیر اعلام کرد: ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۶:۱۴    
سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس می گوید تصمیم گیری در مورد انتخاب مدیرعامل جدید این باشگاه به یکی دو روز آینده موکول شده ست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۶:۱۴    
جانشین پلیس آگاهی ناجا از دستگیری تعداد قابل توجهی سارق اموال و کمک های مردمی زلزله استان کرمانشاه و نیز نظارت پلیس بر خاکبرداری از آوار زلزله زدگان اشاره کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۵:۴۷    
رئیس قوه قضاییه با اشاره به فرامین رهبری در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی و پی گیری های معظم له، اقدام تحولی و جهادی پیرامون این موضوع را مهمترین خواسته و دستور ایشان در این عرصه برشمرد و اظهار کرد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۵:۴۷    
یکی از بزرگترین چالش های معادن و صنایع معدنی، مسائل محیط زیستی است که هر ساله در شرایط آلودگی هوا بیشتر زیر ذره بین می رود اما دست اندرکاران بخش خصوصی و دولتی در مجموعه معادن و صنایع معدنی استان ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۵:۱۴    
انتظار می رود در سال آینده میلادی گوشی هایی روانه بازار شوند که به قابلیت تشخیص چهره برای رمزگشایی مجهز باشند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۵:۱۴    
معاون وزیر خارجه کویت از ملاقات اعضای سفارت این کشور در ایران با تبعه کویتی بازداشت شده به دلیل ورود به منطقه نظامی، خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۵:۱۱    
لیلا محمدیان درباره حضور نلیا در تیم های ملی جودو بانوان بیان کرد: توافقات اولیه صورت گرفته است و پس از پایان قرارداداش با تیم ملی ازبکستان، به ایران باز خواهد گشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۴:۳۵    
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: با گسترش روابط خارجی اقتصادی با همسایگان می توان بسیاری از تحریم ها را بی اثر کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۴:۳۲    
ستادکل نیروهای مسلح در اطلاعیه ای مصوبات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا درخصوص سربازان مناطق زلزله زده کرمانشاه را اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۴:۲۹    
دقایقی پیش مراسم ختم پدر بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت خارجه برگزار شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۴:۲۶    
یک مقام حزب اپوزیسیون موسوم به "کنگره" هند اعلام کرد، این حزب ماه آینده میلادی انتخاباتی برای تعیین رهبرش برگزار خواهد کرد که به احتمال زیاد منجر به جانشین شدن راهول گاندی به جای مادرش سونیا در مقام ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۴:۲۳    
11 بازیکن تیم فوتبال سیاه جامگان در مصاف با استقلال مشخص شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۴:۲۳    
یک گروه مسلح کرد سوریه به پایگاه نظارتی ارتش ترکیه در ادلب سوریه حمله کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۴:۲۰    
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 430 میلیاردی انواع کالای قاچاق و کشف بیش از 47 تن انواع مواد افیونی در هرمزگان خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۴:۱۷    
مقامات سعودی برآورد کرده اند که از توافق حل و فصل اتهامات با مظنونانی که در موج اخیر مقابله با فساد بازداشت شده اند می توانند بین 50 تا 100 میلیارد دلار جمع کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۴:۱۴    
رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح مصوبات مورد تایید مقام معظم رهبری در مورد سربازان مناطق زلزله زده کرمانشاه را تشریح کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۴:۱۱    
رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از آغاز اعطای گواهینامه فنی به مصالح ساختمانی از سوی این مرکز خبر داد و گفت: به زودی فرآیند اعطای گواهینامه به کل ساختمانها را آغاز می کنیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۴:۰۸    
بررسی ها نشان می دهد که فقط در 11 کشور جهان، هیچ بانک خارجی وجود ندارد که کشورهای ایران و عربستان نیز، جزو این 11 کشور قرار دارند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۴:۰۵    
حجم تجارت بین چین و قطر با 50 درصد افزایش از 5 میلیارد دلار فراتر رفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۴:۰۲    
در پی کشف بسته ای مشکوک در کنسولگری آمریکا در شهر زوریخ سوئیس، این مکان تخلیه شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۴:۰۲    
شکل گیری یک کشور مستقل فضایی به نام اسگاردیا با پرتاب یک ماهواره تازه توسط ناسا به فضا یک گام به تحقق نزدیک تر شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۳:۵۶    
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از آغاز ثبت تخلفات موتورسیکلت ها توسط دوربین های ثبت تخلف نصب شده در سطح شهر تهران خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۳:۵۰    
به گفته سرمربی تیم ملی بسکتبال آسیب دیدگی بهنام یخچالی خیلی جدی نیست اما احتمال همراهی وی در دیدار برابر اردن کم است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۳:۴۷    
یک تولید کننده چینی موبایلی با قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت و با باتری 5 هزار میلی آمپری ساخته که به تازگی در هند رونمایی شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۳:۴۷    
نخستین اجلاس جهانی مبارزه با بیماری سل، با حضور رییس جمهور روسیه، وزرای بهداشت و مقامات بهداشتی و درمانی 100 کشور دنیا در مسکو برگزار شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۳:۴۱    
معاون اول رئیس جمهور، فردا سه شنبه به منظور بازدید از مناطق زلزله زده به استان کرمانشاه سفر می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۳:۳۸    
قیمت طلا صبح روز دوشنبه در بازارهای جهانی با وجود افزایش شاخص دلار، همچنان نزدیک رکورد یک ماه گذشته معامله می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۳:۳۵    
موقعیت ویژه ایران در تولید محصولات کشاورزی، نظر بسیاری از کشورها را برای سرمایه گذاری و توسعه روابط تجاری به خود جلب کرده است که تحقق این امر در پایداری اقتصاد نقش بسزایی دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۳:۲۹    
منابع عراقی اعلام کردند که نیروهای نظامی این کشور به تازگی نزدیک به 40 تُن سلاح و تجهیزات نظامی متعلق به گروه داعش در جنوب غربی شهر موصل کشف کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۳:۲۳    
سرمربی سابق شوشک نوشهر هدایت تیم صبای قم را به عهده گرفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۳:۲۰    
رئیس جمهور برکنارشده زیمباوه سرانجام با ارائه شروطی پذیرفت که استعفای خود از ریاست جمهوری این کشور را به صورت رسمی اعلام کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۳:۱۴    
سازمان جاسوسی کره جنوبی با بیان اینکه هر لحظه احتمال آزمایش هسته ای پیونگ یانگ وجود دارد هشدار داد که توسعه برنامه موشکی کره شمالی به حدی رسیده که می تواند خاک آمریکا را هدف قرار دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۳:۰۵    
مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از افتتاح مدرسه ای جدید جهت ادامه تحصیل فرزندان اتباع فاقد هویت پاکستانی خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۳:۰۲    
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: فعالیت اصلی داعش مقابله با ایران و انقلاب اسلامی بود که شکست خورده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۲:۵۹    
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با تاکید بر استفاده حداکثری از توان مترو برای سرویس دهی مناسب به مسافران، گفت: پس از کاهش سرفاصله حرکت قطار ها در خطوط 2 ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۲:۵۶    
بر اساس گزارش مددکاری، در زلزله کرمانشاه نزدیک بر 100 زن با فوت همسر، سرپرست خانوار شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۲:۵۳    
آقای گل جهان به مراسم قرعه کشی جام جهانی دعوت شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۲:۵۰    
یک مقام مسئول در نظام بانکی از پرداخت 35 میلیون تومان تسهیلات ساخت مسکن به ساکنان شهرهای زلزله زده استان کرمانشاه با نرخ سود 5 درصد و بازپرداخت 15 ساله خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۲:۴۴    
سندیکای بیمه گران اعلام کرد که آسیب دیدگاه زلزله غرب کشور در صورت مفقودی بیمه نامه های خود در این حادثه، با مراجعه به شرکتهای بیمه، بیمه نامه المثنی دریافت نمایند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۲:۴۱    
عضو جمعیت ایثارگران گفت: وعده سردار سلیمانی برای نابودی داعش محقق شد و یک هدیه بزرگ الهی به خط مقاومت است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۲:۳۵    
نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج گفت: آل سعود در ایجاد اختلاف و تفرقه پشت آمریکایی ها مخفی شده و نقشه آنها با هوشمندی و بصیرت دبیرکل حزب الله لبنان خنثی شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۲:۲۹    
روز دوشنبه درحالی که سرمایه گذاران پیش از اجلاس اوپک در پایان این ماه، تمایلی به معاملات جدید بزرگ از خود نشان نمی دهند، بازارهای جهانی نفت گرمای خود را از دست داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۲:۲۱    
مدیرگروه پل و بزرگراه های سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران، از پیگیری مراحل تدوین دستورالعمل همسان روسازی مسیر، ایستگاه ها و پایانه های خطوط اتوبوس های تندرو(BRT) خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۱:۴۸    
دانشمندان در یک اقدام جسورانه برای اولین بار تلاش کردند که یک ژن را درون بدن ویرایش و به طور دائم DNA فرد را تغییرداده و بیماری را درمان کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۱:۱۸    
رئیس فدراسیون کشتی گفت: ثبت روز ملی کشتی مطالبه تاریخی خانواده بزرگ کشتی بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۱:۱۵    
مشاور عالی سازمان سنجش کشور اول آذر ماه را آخرین مهلت داوطلبان برای ثبت نام در تکمیل ظرفیت کارشناسی ناپیوسته اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۱:۰۳    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین ساعات صبح امروز (دوشنبه) برای بازدید از مناطق زلزله زده به صورت سرزده وارد کرمانشاه شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۰:۴۲    
رئیس انجمن دندانپزشکان عمومی ایران با اشاره به اینکه در حال حاضر 80 تا 90 درصد هزینه های دندانپزشکی پرداختی از جیب مردم است، گفت: برخورد سیاسی با دست آوردهای یک جریان در حوزه سلامت پسندیده نیست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۰:۳۹    
مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: بازنشستگان تا 30 آبان فرصت دارند تا نسبت به حذف یا اضافه بیمه تکمیلی خود اقدام کنند و این مهلت دیگر قابل تمدید نیست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۰:۰۲    
صبح امروز گروه های تفحص شهدا کانکس های اسکان موقت را برای مردم زلزله زده روستای سرآواره نصب کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۰۹:۵۹    
به گفته علما مستحب است، به شکرانه هجرت موفّقیت آمیز رسول خدا (صلی الله علیه وآله) این روز را روزه بگیرید و صدقه و انفاق و احسان نمایید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۰۹:۵۳    
کفش های مرحوم ناصر حجازی برای کمک به زلزله زدگان پس از حراج گذاشتن به فروش رفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۰۹:۵۰    
سرپرست مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست گفت: برای خروج خودروهای سواری فرسوده تسهیلاتی ارائه نمی شود در حالی که باید برنامه های پایدار در این زمینه داشته باشیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۰۹:۴۷    
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راه کشور گفت: در استان آذربایجان غربی محور شاهین دژ بارش برف گزارش شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۰۹:۴۱    
جمعی از بازنشستگان فولاد کشور صبح امروز مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۰۹:۳۸    
شیخ محمد بن عبدالرحمان آل ثانی از کشور های عربی حوزه خلیج فارس خواست از طریق گفتگو با تهران، به مناقشات خود با ایران پایان دهند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۰۹:۳۵    
در پی وقوع زمین لرزه ای به بزرگی 7.2 ریشتر در شرق استرالیا مقامات هواشناسی این کشور در خصوص احتمال وقوع سونامی هشدار دادند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۰۹:۲۰    
رئیس کمیته امداد با بیان اینکه تعدادی از مددجویان این نهاد در مسکن مهر سر پل ذهاب سکونت داشتند، گفت: خوشبختانه در میان این عزیزان تلفاتی نداشته ایم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۰۸:۵۹    
رهبر معظم انقلاب برای بازدید از مناطق زلزله زده غرب کشور به کرمانشاه سفر کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۰۲:۴۵    
به گزارش خبرنگار اعزامی تابش کوثر به کرمانشاه مراسم ختم هفتمین روز جانباختگان زلزله 7.3 ریشتری کرمانشاه بعد از ظهر یکشنبه 28 آبان با حضور تعدادی از مسئولان در مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد. ...