سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۰:۰۷May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 17 آبان 1396 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 1 فروردین 1396 تابش کوثر 1 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 1 خرداد 1396 تابش کوثر 31 تیر 1396 تابش کوثر 1 مرداد 1396 تابش کوثر 31 شهریور 1396 تابش کوثر 30 مهر 1396 تابش کوثر 30 آذر 1396 تابش کوثر 1 دی 1396 تابش کوثر 30 بهمن 1396 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 آبان 1396 تابش کوثر 2 آبان 1396 تابش کوثر 3 آبان 1396 تابش کوثر 4 آبان 1396 تابش کوثر 5 آبان 1396 تابش کوثر 6 آبان 1396 تابش کوثر 7 آبان 1396 تابش کوثر 8 آبان 1396 تابش کوثر 9 آبان 1396 تابش کوثر 10 آبان 1396 تابش کوثر 11 آبان 1396 تابش کوثر 12 آبان 1396 تابش کوثر 13 آبان 1396 تابش کوثر 14 آبان 1396 تابش کوثر 15 آبان 1396 تابش کوثر 16 آبان 1396 تابش کوثر 17 آبان 1396 تابش کوثر 18 آبان 1396 تابش کوثر 19 آبان 1396 تابش کوثر 20 آبان 1396 تابش کوثر 21 آبان 1396 تابش کوثر 22 آبان 1396 تابش کوثر 23 آبان 1396 تابش کوثر 24 آبان 1396 تابش کوثر 25 آبان 1396 تابش کوثر 26 آبان 1396 تابش کوثر 27 آبان 1396 تابش کوثر 28 آبان 1396 تابش کوثر 29 آبان 1396 تابش کوثر 30 آبان 1396 
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۰۸:۰۰    
کمتر از دو هفته پیش هتل لوکس و گرانقیمت ریتز کارلتون جایی بود که مدیران و میهمانان مهم خارجی در آن اقامت می کردند. اکنون این هتل به بازداشتگاه موقت شاهزادگان سعودی تبدیل شده است
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۹:۰۶    
زنجان-رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ایجرود گفت: 2 نفر متخلف در این شهرستان به جرم خرید وفروش 98قطعه سهره دستگیر شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۲:۰۱    
این روزها نمایشگاه نیمروز که مجموعه ای از آثار هنرمندان افغانستانی در سراسر جهان است، به همت مریم کوهستانی هنرمند ایرانی در فرهنگسرای نیاوران برپا شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۰۷:۰۰    
در سکته گوش، کری از نوع حسی عصبی است و مژک های داخل حلزون گوش آسیب دیده اند؛ بنابراین تجویز سمعک برای این بیماران بیهوده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۲۱:۰۲    
زائرانی که به نجف و کوفه مرکز خلافت اسلامی رهسپار می شوند، سری هم به دارالاماره می زنند تا بار دیگر عبرت تاریخ را مرور کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۲:۴۱    
فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز چهارشنبه تاکید کرد که مسائل موشکی و منطقه ای ایران خارج از توافق هسته ای (برجام) هستند و مذاکره مجدد درباره برجام ممکن نیست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۱:۲۰    
حسین شریعتمداری گفت: از توقیف کنندگان روزنامه کیهان دعوت می کنم که اگر اقدام خود را قانونی و به نفع مصالح ملی کشور می دانند در یک مناظره تلویزیونی شرکت کنند و از اقدامی که انجام داده اند دفاع کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۰۶:۰۲    
کمبود ویتامین D نه تنها باعث مشکلات استخوانی مانند راشیتیسم یا نرمی استخوان می شود، بلکه خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را نیز افزایش می دهد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۰۵:۰۲    
یک روزنامه انگلیسی نوشت بعد از شروع حملات عربستان در یمن میزان فروش تسلیحات و تجهیزات نظامی انگلیس به عربستان سعودی، نزدیک به 500 درصد افزایش یافته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۰۳:۰۲    
معمولا افرادی که جراحی قلب باز می شوند بیمارانی هستند که درمان آنژیوپلاستی برای آنها مفید نبوده است. هر چه بیماری قلبی پیشرفته تر باشد، امکان عوارض ناشی از جراحی قلبی باز بیشتر خواهد بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۰۲:۰۲    
ارتش سوریه و نیروهای محور مقاومت موفق شدند شهر بوکمال، آخرین مقر داعش در سوریه را به طور کامل آزاد کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۰۱:۰۲    
سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر در مورد جدا شدن سر نوزاد هنگام تولد در بیمارستان ایران این شهرستان توضیحاتی ارائه کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۲۳:۳۲    
رئیس اداره نظارت و ارزیابی فرآورده های غذایی و آشامیدنی با منشاء دامی و دریایی سازمان غذا و دارو اعلام کرد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۲۳:۲۹    
به عقیده کارشناسان، عربستان سعودی در مقابل ایران از مواضع ضعیف تری برخوردار بوده و در صورت بروز درگیری، شانسی برای پیروزی نداشته و خود را وارد مناقشه ای بی پایان و پیچیده خواهد کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۲۱:۲۳    
تب سنجی دقیق متکدیان موجود در شهر تهران، حالا موجب شده تا پایتخت، قلب تپنده تکدی گری کشور باشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۲۰:۳۲    
سفارت بحرین در عراق ضمن ابراز نارضایتی و مخالفت خود با برگزاری نمایشگاه شهدای بحرین در کربلاء، خواستار توقف آن شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۲۰:۲۰    
پلیس فدرال آمریکا از پخش تصاویر صدام حسین و متن داعش را دوست دارم بر روی وب سایت 800 مدرسه آمریکایی که گفته می شود بر اثر حمله سایبری داعش انجام شده، خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۲۰:۰۸    
سخنگوی دولت با بیان اینکه مسئولان وزارت راه و شهرسازی وعده افتتاح راه آهن قزوین - رشت را در آغاز سال 97 به ما داده اند، گفت: حاصر نیستم به این دوستان بیشتر از این زمان بدهم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۹:۵۹    
حرم مطهر احمد بن موسی (ع) در شب اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله (ع) سراسر ماتم وعزا است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۹:۳۲    
فرماندار ایذه دقایقی پیش از انفجار یک دستگاه تریلر حامل بنزین در نزدیکی سد کارون 3 پس از خر وج از جاده و مصدوم شدن دست کم 10نفر دراین حادثه خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۹:۰۸    
در سه روز آینده در شمال غرب کشور و سواحل غربی دریای خزر، افزایش ابر، رگبار باران، گاهی رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و کاهش دما تا 6 درجه پیش بینی می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۸:۴۴    
وزیر امور گفتگو و آشتی ملی یمن ضمن درخواست از جامعه بین المللی برای رفع محاصره ملت این کشور، موشکها را حاصل دستاورد یمنی ها دانست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۸:۳۸    
دولت عربستان در چارچوب تکمیل طرح مبارزه با فساد اقدام به بازداشت چندین نفر دیگر از مسئولان و شاهزادگان سعودی کرده و حساب های بانکی برخی از آنها را مسدود کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۷:۱۷    
دکتر ولایتی با انتشار تصویر دانشجوی دانشگاه آزاد تبریز در صفحه اینستاگرام شهادت وحید فرهنگی را تبریک و تسلیت گفت
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۶:۲۰    
در 20 ژوئیه 1978 یک رهبر مذهبی با نفوذ و مخالفت دولت با 5 نفر همراهان او در مشهد در یک تصادف اتومبیل با یک وسیله ی نقلیه ارتشی کشته شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۶:۲۰    
بسیاری از تحولات داخلی عربستان از زمان به قدرت رسیدن ملک سلمان در سال 2015، مقدمه چینی برای به تخت پادشاهی رساندن فرزندش محمد بن سلمان ارزیابی شده است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۶:۱۷    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: در حال حاضر پالایشگاه ستاره خلیج فارس روزانه بالای 10 میلیون لیتر بنزین تحویل می دهد که به زودی به 12 میلیون لیتر خواهد رسید و از اول اسفند واردات قطع ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۶:۰۸    
آستان قدس امام حسین(ع)، شمار زائران کربلای معلی را تا به این لحظه، بیش از 10 میلیون نفر اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۶:۰۲    
علی ربیعی از تصویب طرح اشتغال روستاییان و عشایر خبر داد و گفت: در این طرح 12 هزار میلیارد تومان برای اشتغال روستائیان و شهرهای زیر ده هزار نفر تخصیص خواهد یافت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۵:۵۹    
رییس جمهور حضور میلیونی مردم در اربعین را پیام جدی به توطئه در منطقه دانست و گفت: اختلاف، توطئه قدرت هاست؛ حاکمان منطقه در مسیر وحدت حرکت کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۵:۳۲    
روزنامه کیهان برای دو روز متوالی توقیف شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۲:۵۶    
براساس اعلام فرمانده کل ارتش، جانشین و معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی مشخص شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۲:۳۸    
انبوه سازان پیشنهاد کاهش نرخ سود تسهیلات مسکن از 14 به 12 درصد داده اند که به زودی با موافقت وزیر راه و شهرسازی به تصویب می رسد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۲:۳۵    
بیمه اختیاری و اجباری شرایطی دارد که متقاضیان ثبت نام این بیمه ها باید نکات لازم را رعایت کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۲:۲۹    
وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: مبلغ 12 هزار میلیارد تومان منابع ارزان قیمت برای اشتغال روستاییان و عشایر در اختیار داریم که 6 درصد سود این تسهیلات است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۲:۲۳    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: مشکل کنکور تا ارائه راه حل جایگزین قابل حل نیست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۲:۱۴    
اف بی آی اعلام کرد به دنبال شناسایی عوامل پشت پرده حمله و هک کردن آدرس های اینترنتی مدارس شهر های مختلف آمریکا است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۲:۱۱    
وزیر خارجه روسیه از آمادگی ولادیمیر پوتین برای دیدار با دونالد ترامپ در حاشیه نشست سازمان همکاری های اقتصادی آسیا-پاسفیک در ویتنام خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۱:۵۶    
جلسه افتخاری و فرهاد مجیدی باعث شده تا بازیکن محبوب آبی ها بیشتر به نیمکت استقلال نزدیک شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۱:۵۰    
مبالغ بدهی به شاکیان زیاد بود و مجبور به دادن سفته به طلبکاران شدیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۱:۴۱    
با حضور در مسابقات اروپایی اعتمادبنفس زیادی گرفتم و کسب جایزه بهترین مهاجم با حمایت اعضای تیمم میسر نمی شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۱:۲۳    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با بیان اینکه هم اکنون در برخی پروازهای رفت و برگشت اربعین، ظرفیت خالی وجود دارد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۱:۱۷    
معظمی با بیان اینکه احساس تعلق و مالکیت کارکنانِ سازمان ها در حال رقیق شدن است،گفت:پررنگ بودن انگیزه نیروی انسانی بر بهره وری سازمان ها می افزاید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۱:۰۸    
طبق شواهد و قرائن و پیش بینی های منطقی، علمی و میدانی، قطعا بساط جنایتکارانی مثل داعش که مدتی جولان دادند، در ماه های آینده جمع می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۱:۰۲    
عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه محصولات تراریخته عمدتاً از مبادی غیر قانونی وارد کشور می شود، گفت: دستگاه هایی چون سازمان استاندارد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۰:۵۶    
دولت استانداران را بر مبنای شایستگی ها و اعتقاد آنها به برنامه های دولت انتخاب می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۰:۵۳    
با حکم وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، ابراهیم صادقی فر مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی با حفظ سمت به عنوان سرپرست صندوق بازنشستگی منصوب شد
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۰:۴۷    
نماینده دائم ایران در سازمان ملل با ارسال نامه به شورای امنیت اتهامات عربستان علیه کشورمان را رد کرد و آنها را بی پایه و اساس خواند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۰:۴۱    
سرمربی تیم ملی ایران درباره آخرین شرایط تیم ملی به صحبت پرداخت و بر حمایت از تیم ملی ایران تاکید کرد. او گفت که یقین دارد تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه تاریخ ساز خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۰:۳۲    
با توجه به فرا رسیدن فصل برداشت زعفران، قیمت این محصول کاهش یافته و با توجه به اینکه پیش بینی می شود این کاهش قیمت استمرار داشته باشد و قیمت زعفران پایین تر نیز بیاید فعلا صادرکنندگان برای مدتی دست ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۰:۰۹    
واردات برنج را بیش از حد نیاز است و ممکن است با این حجم از واردات به تولید داخلی ضربه وارد شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۹:۵۴    
معاون بهداد نیروی انتظامی از بسیج نیروها، امکانات و تجهیزات بهداشتی، امدادی و درمانی برای پشتیبانی از مأموریت اربعین امسال خبر داد و گفت ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۹:۴۲    
آلودگی هوا و آلودگی صوتی از دیگر علل افزایش خشونت هستند که باعث فعل و انفعالات شیمیایی در مغز و خون شده و موجب کاهش سطح نشاط اجتماعی، ضعف مهارت و مدیریت هیجان های رفتاری می شوند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۹:۳۶    
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا نسبت به حمل اقلام و داروهای ممنوعه از سوی زائران به عراق هشدار داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۹:۳۰    
معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور درباره شهادت 8 مرزبان چالدرانی توضیحاتی داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۹:۱۲    
واردات بسیاری از اقلام به ویژه خودروهای گران قیمت و لوکس هیچ ضرورتی برای کشور ندارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۶:۰۰    
موز به جز معروف بودن به یکی از منابع غنی پتاسیم خواص بی شمار دیگری دارد که خیلی ها از آن اطلاعی ندارند ...