سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۹:۲۲May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 15 آبان 1396 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 1 فروردین 1396 تابش کوثر 1 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 1 خرداد 1396 تابش کوثر 31 تیر 1396 تابش کوثر 1 مرداد 1396 تابش کوثر 31 شهریور 1396 تابش کوثر 30 مهر 1396 تابش کوثر 30 آذر 1396 تابش کوثر 1 دی 1396 تابش کوثر 30 بهمن 1396 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 آبان 1396 تابش کوثر 2 آبان 1396 تابش کوثر 3 آبان 1396 تابش کوثر 4 آبان 1396 تابش کوثر 5 آبان 1396 تابش کوثر 6 آبان 1396 تابش کوثر 7 آبان 1396 تابش کوثر 8 آبان 1396 تابش کوثر 9 آبان 1396 تابش کوثر 10 آبان 1396 تابش کوثر 11 آبان 1396 تابش کوثر 12 آبان 1396 تابش کوثر 13 آبان 1396 تابش کوثر 14 آبان 1396 تابش کوثر 15 آبان 1396 تابش کوثر 16 آبان 1396 تابش کوثر 17 آبان 1396 تابش کوثر 18 آبان 1396 تابش کوثر 19 آبان 1396 تابش کوثر 20 آبان 1396 تابش کوثر 21 آبان 1396 تابش کوثر 22 آبان 1396 تابش کوثر 23 آبان 1396 تابش کوثر 24 آبان 1396 تابش کوثر 25 آبان 1396 تابش کوثر 26 آبان 1396 تابش کوثر 27 آبان 1396 تابش کوثر 28 آبان 1396 تابش کوثر 29 آبان 1396 تابش کوثر 30 آبان 1396 
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۵:۰۱    
در جمعیت در حال تحصیل آموزش عالی کشور، 800 هزار نفر شاغل و 200 هزار نفر بیکار هستند؛ همچنین در بین 7 میلیون فارغ التحصیلان سال 94 نیز، 3.7میلیون شاغل و 900 هزار نفر بیکار هستند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۰۸:۰۰    
مدتهاست که پوشیدن کفش بدون جوراب مد شده و بسیار محتمل است که شما هم برخی افراد را دیده باشید که چه در لباس رسمی یا پوششی اصطلاحاً اسپرت و راحت، بدین گونه از خانه بیرون زده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۳:۵۲    
پلیس راهور ناجا محدودیت های ترافیکی جاده های کشور در اربعین حسینی را اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۰:۳۱    
در طول ماه های سرد سال شما برای مبارزه با بیماری های ناشی از آب و هوای سرد نیاز به تامین ویتامین ها و مواد معدنی اضافه دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۰:۲۶    
خودروها از جمله وسایلی اند که تقریبا هر روز با آن ها در ارتباط هستیم به همین دلیل تمیز بودن آن از اهمیت بالایی برخورددار است. پاکیزگی خودرو باعث شادابی سرنشینان شده و سفر را لذت بخش تر خواهد کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۰:۲۳    
گلودرد می تواند اولین نشانه سرماخوردگی، عوارض جانبی از تارهای صوتی آسیب دیده یا نشان دهنده یک بیماری حاد و جدی (همانند گلودرد استرپتوکوکی) باشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۸:۰۲    
از آنجایی که فصل زمستان و سرما پیش رو است باید خودروی خود را برای این فصل بخوبی آماده کنید تا از مشکلات احتمالی پیشگیری کنید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۷:۰۲    
چای، نوشیدنی مورد علاقه اغلب مردم جهان و انواع متنوع آن در برخی کشورها رایج است، اما چای زردچوبه خواص زیادی در التیام و درمان برخی بیماری ها دارد که موجب می شود آن را در سبد غذایی خود بگنجانیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۴:۰۲    
رئیس شورای عالی سیاسی یمن در مراسم افتتاح نمایشگاه موشکهای نیروی دریایی این کشور، موشک المندب را دستاوردی بزرگ که موازنه جنگ را بر هم می زند، توصیف کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۳:۰۲    
وزیر خارجه عربستان سعودی مدعی شد که موشک شلیک شده به سمت ریاض، ایرانی بوده و با حمایت سپاه و حزب الله لبنان به سمت عربستان شلیک شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۲:۰۰    
رئیس پارلمان لبنان با اشاره به تفاهم کاملی که با میشل عون در قبال نحوه برخورد با بحران کنونی این کشور دارد اینکه درباره استعفای دولت یا تشکیل کابینه جدید سخن گفته شود را زودهنگام دانست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۱:۰۰    
تصویر راهپیمایی اربعین در 100 سال گذشته منتشر شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۲۳:۳۳    
سازمان هواشناسی کشور با صدور اطلاعیه ای از تقویت جریانات بارشی از روز چهارشنبه خبرداد و اعلام کرد که در روزهای پایانی هفته 13 استان کشور با بارش باران و وزش باد شدید مواجه می شوند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۲۳:۳۰    
سازمان ملل مجوزها برای کشتی های عازم یمن را معلق کرده و از تمامی کشتی هایی که در بنادر دریای سرخ در این کشور پهلو می گیرند خواسته فوراً منطقه را ترک کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۲۳:۱۵    
وزیر خارجه سعودی مدعی شد که دخالت های ایران به ضرر امنیت کشورهای همسایه است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۲۳:۰۹    
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: قطار تا دو ماه دیگر و در دی ماه امسال به ارومیه می رسد و این به معنای پایان 16 سال چشم انتظاری مردم است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۲۲:۲۷    
تصمیم برکناری تعداد زیادی از امیران و وزیران کنونی و سابق و در صدر آنان امیر متعب بن عبدالله و ولید بن طلال میلیاردر معروف به مثابه زلزله سیاسی در عربستان است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۲۰:۰۶    
هیأت دیپلماتیک آمریکا در ترکیه از آغاز مجدد صدور روادید برای شهروندان ترکیه به صورت محدود خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۹:۲۲    
ژنرال قمر جاوید باجوا با رئیس جمهور کشورمان دیدار و گفت وگو کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۹:۲۲    
همدان - معاون مدیر امور طیور جهاد کشاورزی استان همدان گفت: 30 جعبه تخم نوغان در اختیار پرورش دهندگان کرم ابریشم در استان همدان قرار گرفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۹:۰۷    
روزنامه صهیونیستی جروزالم پست در مطلبی به بررسی باز شدن درهای گفتگو میان عربستان سعودی و اسرائیل پرداخت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۸:۲۸    
رییس جمهور در پیامی شهادت مظلومانه هشت تن از مرزبانان غیور نیروی انتظامی در منطقه مرزی چالدران به دست اشرار کوردل و ایادی ترور و خشونت را تسلیت گفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۸:۲۲    
رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه انعکاس پیاده روی اربعین در جهان فوق العاده است، گفت: از پذیرایی مردم عراق باید تشکر کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۷:۲۲    
طبق گفته کلانتر منطقه ویلسون در ایالت تگزاس عامل حمله مرگبار به کلیسای سادرلند اسپرینگز با حداقل 27 کشته، توسط پلیس آمریکا کشته نشد بلکه خودکشی کرده بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۷:۱۹    
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران از ارائه خدمات به عزاداران و شرکت کنندگان در پیاده روی اربعین پایتخت خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۷:۱۹    
کنفدراسیون فوتبال آسیا تا آخر هفته در مورد حضور 4 باشگاه ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا رای خود را اعلام خواهد کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۷:۱۹    
وزیر خارجه سوریه بر ادامه نبرد علیه تروریسم تکفیری تا بازگشت صلح و ثبات به سوریه تاکید کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۷:۱۶    
صاحب یکی از شرکت های تعاونی استان، در اداره کل تعاون و کار اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد به سمت مدیر تعاون این اداره تیراندازی کرد. فرد ضارب بارها در جهت پیگیری کارهای تعاونی به مضروب مراجعه کرده بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۷:۰۷    
یک منبع قضایی در بلژیک اعلام کرد دادگاه رئیس خلع شده منطقه کاتالونیای اسپانیا در بلژیک قرار است 17 نوامبر برگزار شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۷:۰۴    
وزیر خارجه سابق آمریکا در اندیشکده چتم هاوس تصریح کرد که اقدام رئیس جمهور آمریکا در رد پایبندی ایران به برجام، بدون علم و مدرک بوده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۷:۰۴    
قاسمی اتهامات عنوان شده در بیانیه ائتلاف را ناروا و تحریک آمیز خواند و به سعودی ها توصیه کرد به جای اتهام زنی های پوچ، حملات به مردم بی دفاع یمن را هر چه سریع تر متوقف کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۶:۳۴    
رئیس پلیس سیسستان وبلوپستان گفت: عاملان قتل 5 کشاورز هیرمندی از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۶:۳۴    
باشگاه پیشین مهدی قائدی از باشگاه استقلال شکایت کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۶:۳۴    
با توجه به استقبال مسلمانان کشورهای مختلف پیش بینی می شود امسال رکورد جدیدی در راهپیمایی اربعین ثبت شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۶:۲۸    
کارشناسان مؤسسه حیات وحش میراث پارسیان در سال 1394 فیلمی را دریافت کرده اند که بر اساس آن لاشه دلدار ، اولین یوزماده ای که در منطقه توران مقابل دوربین های تله ای قرارگرفته شناسایی شده است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۶:۱۰    
در معاملات امروز بازار تهران سکه طرح جدید با 9 هزار تومان افزایش یک میلیون و 335 هزار تومان و دلار با رشد 3 تومانی 4071 تومان معامله شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۶:۱۰    
رئیس جمهور قانون الحاق یک ماده به قانون مبارزه با مواد مخدر را به وزارت کشور و وزارت دادگستری ابلاغ کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۶:۰۷    
سناتور باب منندز متهم به رشوه خواری و سواستفاده از موقعیت سیاسی خود در کنگره شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۶:۰۷    
رییس پیشین فدراسیون فوتبال به وزارت ورزش و جوانان رفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۵:۴۹    
یک عضو شورای شهر تهران جزئیات دیدار اعضای شورای شهر تهران، شهردار تهران با رئیس جمهور را تشریح کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۵:۴۹    
نخست وزیر مستعفی لبنان به دیدار شاه سعودی رفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۵:۴۶    
مردی مسلح در مرکز رفاه جوانان آلمان اقدام به گروگانگیری کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۵:۴۶    
یا ولیعهد عربستان به دنبال قبضه کردن قدرت، اقدام به بازداشت شاهزادگان مخالف خود کرد و یا کوشنر با استناد بر سرویس های اطلاعاتی آمریکا، به او خبر از چیزی داده که منجر به بازداشت های اخیر شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۵:۱۱    
معاون پژوهشی وزارت علوم گفت: 5 تا 10 درصد پایان نامه های دانشجویی کاربردی است یعنی فقط نظری نبوده بلکه احتمال کاربردی شدن و تقاضا محور بودن آنها وجود دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۵:۰۵    
FATF می خواهد ایران احساس نگرانی و ترس داشته باشد و باور کند که اگر تعهدات خودش را آنگونه که FATF گفته است انجام ندهد، حتما در لیست سیاه قرار خواهد گرفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۴:۵۹    
رئیس سازمان حج و زیارت اواخر آذرماه را زمان مذاکره با سعودی ها درباره حج 97 اعلام کرد و افزود: امکان برقراری حج عمره در شرایط فعلی فراهم نیست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۴:۵۶    
انجمن قطعه سازان خودرو در نامه ای از اعضایش خواست تا اطلاعات لازم در مورد تأثیر افزایش نرخ عوامل تولید بر قیمت تمام شده قطعات را به این انجمن ارائه دهند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۴:۵۳    
باشگاه لس آنجلس بلوز آمریکایی چک برگشتی 5 سال قبل باشگاه پرسپولیس را به کمیته مجوز حرفه ای ارائه کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۴:۳۵    
به گزارش رسانه تابش کوثر روزنامه آمریکایی هافینگتن پست نوشت : فرهنگ کنونی، احساس انزوا و در نتیجه تنهایی را می پرورد. در این فرهنگ، موفقیت، به معنای توانایی زندگی کردن به تنهایی در خانه ای مستقل است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۴:۲۹    
منابع آگاه از وقوع تیراندازی در اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد خبر می دهند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۴:۲۹    
نماینده مردم محلات در مجلس با اشاره به ابهام رقم وجوه آزادشده ایران پس از برجام در گزارش کمیسیون امنیت ملی گفت: دولت باید میزان دقیق این رقم و نحوه هزینه آن را اعلام کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۴:۲۶    
مسئول سابق سیاست خارجی اتحادیه اروپا و نماینده گروه 1+5 در مذاکرات هسته ای ایران گفت که اقدامات دونالد ترامپ علیه برجام اثبات کننده گفته برخی مقامات ایرانی است که می گویند آمریکا قابل اعتماد نیست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۴:۲۳    
دروازه بان اسبق تیم ملی گفت: در شخصیتی که از کی روش سراغ داریم هرگز نمی توان باور کرد او با توصیه یا دستور کسی، بازیکنی را به تیم ملی دعوت کند که امیر عابدزاده دومی اش باشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۴:۱۴    
رئیس کنفدراسیون صادرات ایران گفت: به دلیل اینکه برای سرمایه گذاران خارجی تمامی فاکتورهای بین المللی مهم است، نزول 4 پله ای ایران در فضای کسب و کار جهانی بر روابط اقتصادی بین المللی مؤثر است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۴:۱۴    
نخست وزیر منطقه کردستان عراق، برای گفت وگو با بغداد بر اساس قانون اساسی این کشور، اعلام آمادگی کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۴:۱۴    
علی اصغر بیات درباره جزییات جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: سقف تعهدات و خدمات درمانی به بازنشستگان در قرارداد جدید 25 تا 40 درصد افزایش یافته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۴:۱۱    
فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا(ص) درجریان سفر به ایلام پروژه های این قرارگاه در خدمت رسانی به زائرین را تشریح کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۲:۰۲    
شما هوای کمیسیون ما را داشته باش، من خانه را بالاتر از قیمت می فروشم؛ خیالت راحت!
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۲:۰۲    
اگر می خواهید در خانه راحت بنشینید و بدون هیچ هزینه یا مزاحمتی برای خودتان کسب و کاری راه بیندازید و از قضا پول خوبی هم در بیاورید، این شغل ها درآمدتان را افزایش می دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۱:۵۹    
مدیرکل دفتر محصولات علوفه ای و جالیزی وزارت جهاد کشاورزی گفت: برای کنترل و کاهش نوسانات بازار در حوزه محصولاتی مانند سیب زمینی ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۱:۵۹    
مدیر کل واحد صدور آرم شهرداری تهران درباره حواشی ابطال بخشی از مصوبه شورای شهر درخصوص جریمه و عوارض ورود غیرمجاز به محدوده طرح ترافیک توضیحاتی را ارائه کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۱:۵۶    
12 محصول غذایی به دلیل غیراستاندارد بودن در بازرسی های صورت گرفته از واحدهای تولیدی، صنفی و عرضه مواد غذایی طی ماه گذشته توقیف و به دادگاه معرفی شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۱:۵۰    
نماینده ضدجنگ کنگره آمریکا با سفر به کشور عراق، در مراسم پیاده روی اربعین حضور پیدا کرد و از نجف با پای پیاده راهی کربلا شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۱:۴۷    
طبق نتایج یک مطالعه جدید، پروتئین لخته کننده خون از ترمیم مغز پیشگیری کرده و ممکن است به بیماران مبتلا به ام اس کمک کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۱:۴۴    
استعفای سعد الحریری هرچند غیرمنتظره و مشکوک است، اما سوال برانگیزتر و عجیب تر از آن اینکه انگیزه و عامل این اقدام به ایران و سفر اخیر ولایتی به لبنان نسبت داده شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۱:۴۱    
یک مسئول سازمان غذا و دارو ضمن توصیه اکید به مردم برای مصرف لبنیات صنعتی، درباره استفاده از دستمال کاغذی در سرشیرهای سنتی توضیحاتی ارائه کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۱:۴۱    
واشنگتن هیچ راهبردی برای پیروزی در جنگ افغانستان ندارد زیرا درصورت پایان این جنگ، پایگاه های نظامی خود در این کشور را از دست خواهد داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۱:۳۸    
رئیس پلیس تهران بزرگ در مراسم امحاء 5 میلیون لوح فشرده مبتذل و مستهجن گفت:طی عملیاتی که 48ساعت گذشته صورت گرفت، بیش از 11 میلیون نسخه سی دی های مستهجن کشف شد که امروز 5 میلیون نسخه از آن امحاء می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۱:۳۲    
رئیس سازمان کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: کمیته امداد در صورتیکه مرز ها به شرایط رونق برسد و در صدور ویزا مشکلی پیش نیاید 50 هزار نفر از افراد نیازمند را به سفر عتبات عالیات اعزام خواهیم کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۱:۳۲    
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی از صدور 2 میلیون و 300 هزار روادید اربعین برای زائران خبرداد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۱:۲۶    
معاون سازمان محیط زیست با بیان اینکه همکاری با دانشگاهها اولویت سازمان است، گفت: با دانشگاهها صحبت کردیم و قرار است از پهپادها برای رصد صنایع آلاینده استفاده کنیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۱:۲۶    
روزه داری متناوب جزء تکالیف درنظر گرفته شده در برخی ادیان الهی است و این کار علاوه بر تاثیرات روحی و معنوی مثبت می تواند به ارتقای سلامت انسان هم کمک کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۱:۲۳    
استاندار ایلام با اشاره به اینکه امسال روان ترین تردد زائران را در مرز مهران داشتیم، گفت: تعداد زیادی از موکب های مرز خسروی به کمک ما در مرز مهران آمده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۱:۲۳    
کیخسرو خروش هنرمند خوشنویس و نقاش با گلایه از انجمن خوشنویسان، این انجمن را در مسیری دورتر از اهدافی که در اساسنامه برایش ذکر شده است، دانست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۰۷:۰۰    
تحقیقات نشان می دهد رستوران هایی که برای جلب نظر مشتریان از فن آوری های دیجیتال استفاده کرده اند، 6 تا 10 درصد به میزان درآمدشان اضافه شده است ...