سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۹:۵۷May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 10 آبان 1396 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 1 فروردین 1396 تابش کوثر 1 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 1 خرداد 1396 تابش کوثر 31 تیر 1396 تابش کوثر 1 مرداد 1396 تابش کوثر 31 شهریور 1396 تابش کوثر 30 مهر 1396 تابش کوثر 30 آذر 1396 تابش کوثر 1 دی 1396 تابش کوثر 30 بهمن 1396 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 آبان 1396 تابش کوثر 2 آبان 1396 تابش کوثر 3 آبان 1396 تابش کوثر 4 آبان 1396 تابش کوثر 5 آبان 1396 تابش کوثر 6 آبان 1396 تابش کوثر 7 آبان 1396 تابش کوثر 8 آبان 1396 تابش کوثر 9 آبان 1396 تابش کوثر 10 آبان 1396 تابش کوثر 11 آبان 1396 تابش کوثر 12 آبان 1396 تابش کوثر 13 آبان 1396 تابش کوثر 14 آبان 1396 تابش کوثر 15 آبان 1396 تابش کوثر 16 آبان 1396 تابش کوثر 17 آبان 1396 تابش کوثر 18 آبان 1396 تابش کوثر 19 آبان 1396 تابش کوثر 20 آبان 1396 تابش کوثر 21 آبان 1396 تابش کوثر 22 آبان 1396 تابش کوثر 23 آبان 1396 تابش کوثر 24 آبان 1396 تابش کوثر 25 آبان 1396 تابش کوثر 26 آبان 1396 تابش کوثر 27 آبان 1396 تابش کوثر 28 آبان 1396 تابش کوثر 29 آبان 1396 تابش کوثر 30 آبان 1396 
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۱:۳۲    
رئیس پلیس راه مازندران گفت: به منظور انجام عملیات راهداری در منطقه پیچ ابتهاج جاده هراز، این جاده از امروز 13 آبان تا 13 آذر به صورت مقطعی بسته می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۳:۳۸    
پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون فوتبال روز پنجشنبه اسامی داوران قضاوت کننده از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال را اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۰:۵۳    
سنگربان با تجربه استقلال به تمامی حواشی اطرافش پاسخ داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۰:۱۴    
معاون وزیر بهداشت گفت: اگر بیمه ها بتوانند راهنماهای بالینی را تدوین کنند، کمک بزرگی به مدیریت هزینه ها است، اما در خلاء اقدام بیمه، وزارت بهداشت این اقدام بر زمین مانده را انجام می دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۰:۰۵    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی دکتر مسعود شمس بخش را به سمت "مشاور وزیر و مدیر کل دفتر وزارتی" وزارت علوم منصوب کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۲۳:۲۹    
اجلاس روسای جمهوری اسلامی ایران، فدراسیون روسیه و جمهوری آذربایجان چهارشنبه شب با امضای یک بیانیه مشترک به پایان رسید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۲۳:۲۶    
رهبر انقلاب اسلامی به تجربه خیلی خوب همکاری دو کشور در موضوع سوریه اشاره کردند و افزودند: نتایج این همکاری نشان داد تهران و مسکو می توانند در میدان های دشوار، اهداف مشترک را محقق کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۴:۵۴    
اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان و بزرگسالان جودو مردان از بعد ازظهر روز جمعه 12 آبان ماه آغاز می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۴:۴۲    
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا گفت: طی 16 روز گذشته 608 هزار جلد گذرنامه برای زائران اربعین صادر شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۴:۳۹    
رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت: امسال 147 مورد بیماری تب کریمه کنگو در کشور مشاهده که از این مجموع 6 نفر فوت که نسبت به سال های گذشته کمترین آمار مرگ و میر این بیماری در کشور بوده ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۴:۳۰    
وزیر انرژی روسیه اعلام کرد: روسیه و ایران تا پایان امسال چارچوب قانونی را برای اجرای پروژه انتقال گاز ایران به هند آماده می کنند و کار عملی در سال 2018 آغاز خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۳:۲۱    
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: با مذاکره فهمیدیم که به آمریکایی ها از نوع ترامپیسم آن نمی توانیم هیچ اعتمادی داشته باشیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۳:۲۱    
دادستان عمومی وانقلاب شهرستان کهنوج از دستگیری یکی از اعضای باند قاچاق سلاح ومهمات خبر داد و گفت:در این رابطه 7هزار و397فشنگ جنگی کشف شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۲:۲۴    
متهم مدعی بود برادرش به دلیل برخی سوءظن های خانوادگی، از او خواسته است تا همسرش را به قتل برساند در جلسه آخر محاکمه در سناریوی جدیدی گفت: همسرم به دلیل حسادت های زنانه، مرا تحریک به قتل زن برادرم کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۲:۲۴    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی درگذشت پدر بزرگوار سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفتند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۲:۲۴    
وزیر اسبق اطلاعات درباره دیوانگی مذاکره با آمریکا که مورد اشاره روحانی قرارگرفته است گفت: وقتی شما با یک کشوری مذاکره کرده و قرارداد می بندید اما طرف مقابل آن تفاهم را اجرا نمی کند، مذاکره دیوانگی ست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۲:۲۱    
پلیس راهور ناجا با اشاره به فروکش کردن گرد و غبار در محورهای منتهی به سه پایانه مرزی شلمچه، چزابه و مهران از آمادگی پلیس راه برای ارائه خدمات ترافیکی در صورت بازگشایی مرز قصرشیرین خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۲:۲۱    
فرمانده انتظامی شهرستان بندر خمیر از دستگیری فردی شرور و زورگیر و با سابقه های متعدد کیفری دراین شهرستان خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۲:۲۱    
یک متخصص طب سنتی گفت: افراد چاق و دچار اضافه وزن که کمترین میزان تحرک را دارند اصلی ترین گروه ها برای ابتلا به بیماری کبد چرب هستند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۲:۱۸    
مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان اعتقاد دارد که پرسپولیس مدعی اول قهرمانی در رقابت های لیگ برتر است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۲:۱۸    
مدیر رسانه ای و روابط عمومی باشگاه پرسپولیس بار دیگر مدعی شد به طور کلی، مطالبات مانوئل ژوزه را پرداخت شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۲:۱۸    
معاون اداری مالی وزارت علوم از رایزنی با سازمان برنامه و بودجه برای افزایش بودجه دانشگاه ها در سال 97 خبر داد و گفت: دانشگاهها با کسری قابل ملاحظه بودجه مواجه هستند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۲:۱۸    
در این مطلب برخی مواد خوراکی که باعث پیری زودرس پوست و ایجاد چین وچروک در پوست می شوند، بررسی شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۲:۱۵    
پیشکسوت استقلال گفت: علیپور نباید ناامید شود و باز هم باید تلاش کند چون نه تنها کی روش بلکه هیچ مربی نمی تواند قید بازیکن خوب را بزند و به تیم ملی دعوتش نکند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۲:۱۵    
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: با احترامی که برای همه تیم های لیگ برتر قائل هستم اما با توجه به بازی های پرسپولیس باید بگویم که این تیم فراتر از لیگ ایران فوتبال بازی می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۲:۱۵    
بازیکنان تیم فوتبال نفت تهران برای حضور در تمرینات تیم شان شرط گذاشتند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۲:۱۲    
به منظور ارزیابی میزان آمادگی نیروهای توزیع برق کشور در شرایط بحرانی؛ پنجمین رزمایش سراسری پدافند غیر عامل توزیع برق کشور آغاز شد .
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۲:۱۲    
مشاور امنیت ملی عراق اعلام کرد با موضع گیری های بغداد، وزیر خارجه آمریکا از اتهام زنی به نیروهای الحشدالشعبی عقب نشینی کرد و این امر را در حضور اعضای کنگره اذعان داشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۲:۱۲    
شینزو آبه پس از پیروزی حزبش در انتخابات پارلمانی بار دیگر به عنوان نخست وزیر ژاپن انتخاب شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۲:۱۲    
وزارت خارجه روسیه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که تحریم های ایالات متحده علیه سپاه پاسداران غیرقانونی هستند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۲:۰۹    
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: حمل قرص های کدئین دار، روان گردان و مخدر به عراق ممنوع است و از زائران تقاضا می شود چز داروهای خاص، از حمل ممنوعیات دارویی خودداری کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۲:۰۶    
آیت الله یزدی گفت: مشکل اصلی از ضعف قانون انتخابات است، من چندین بار به مجلس نامه نوشتم که قانون انتخابات را درست کنید. همین دوره قبل هم نامه نوشتم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۲:۰۶    
جانشین فرمانده کل ارتش از نصب سامانه دفاع فعال روی تانک های ذوالفقار و شلیک موشک کروز از آسمان ایران به سوی مواضع داعش می گوید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۲:۰۶    
عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: در جلسه دیروز این کمیسیون با وزیر صنعت، موضوع حذف قیمت کالاها مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد در این مورد طوری عمل شود که اقشار مختلف جامعه آسیب نبینند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۲:۰۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی رفتارهای آمریکا را شرورانه خواند و تاکید کرد: نمایندگان باید در جریان آن قرار گیرند تا بتوانیم اقدامی در مقابل این نقض ها داشته باشیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۰:۰۲    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک پرحجم در چزابه، مهران و شلمچه، ترافیک سنگین در آزادراه های منتهی به تهران و همچنین وزش گردوغبار در کرمانشاه، آبادان و خوزستان خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۰:۰۲    
قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه با توجه به نتایج خوبی که به دست آورده تمدید شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۰:۰۲    
سخنگوی دولت، مسئولان شورای شهر کرج و مردم نیکوکار برای آزادی مرد جوان اعلام آمادگی کردند
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۰۹:۵۹    
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس برای پشت سر گذاشتن دوران خدمت سربازی اش در صدد حضور در تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۰۹:۵۹    
مدافع پاری سن ژرمن با هت تریک برابر اندرلخت به دو رکورد دست پیدا کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۰۹:۵۶    
سخنگوی دولت گفت: ما حتی حقوق ها را تا یکی دو درصد بالای نرخ تورم تعیین کرده ایم. ما بر اساس ده درصدی که گفته ایم عمل می کنیم درحالیکه الان نرخ تورم 8 درصد است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۰۹:۵۶    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در پی حادثه تروریستی منهتن نیویورک دستور کنترل شدید ورود مسافران به این کشور را صادر کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۰۹:۵۳    
نمایندگان مجلس جهت تامین نظر شورای نگهبان برای دومین بار طرح افزایش نرخ باروری و پیشگیری از رشد کاهش جمعیت را اصلاح کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۰۹:۵۳    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پاسخ به سوالات نمایندگان امروز در صحن علنی محلس حاضر می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۰۹:۵۳    
اسامی تأخیرکنندگان آغاز جلسه علنی امروز مجلس از سوی هیأت رئیسه اعلام شد که بر این اساس 16 نفر از نمایندگان با تأخیر در جلسه امروز مجلس حاضر شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۰۹:۵۳    
بدون شک توجه به صنعت هتلداری یکی از روش های توسعه گردشگری محسوب می شود که در این بین به بحث ستاره دادن به هتل ها پرداخته ایم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۰۹:۵۰    
معاون وزیر امور خارجه گفت: آمریکا در انجام تعهدات و تکالیف خود در برجام همواره با سوء نیت و در تلاش برای کاهش منافع ایران از برجام بوده است و این محدود به دولت فعلی آنها نیست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۰۹:۲۰    
رهبری به مناسبت برگزاری کنگره اتّحادیّه جهانی علمای مقاومت بیانیه ای منتشر کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۰۱:۱۴    
تصاویری از غرفه تابش کوثر در پنجمین روز بزرگترین گردهمایی سالیانه رسانه ای کشور در مصلای تهران در راهروی 5 ، غرفه 23 با بسته های آموزشی و پوستر های فرهنگی منتظر حضور گرمتان هستیم