جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۱:۲۱Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 5 دی 1395 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 31 فروردین 1395 تدبیر و امید 31 اردیبهشت 1395 تدبیر و امید 31 خرداد 1395 تدبیر و امید 31 تیر 1395 تدبیر و امید 31 مرداد 1395 تدبیر و امید 31 شهریور 1395 تدبیر و امید 30 مهر 1395 تدبیر و امید 30 آبان 1395 تدبیر و امید 30 آذر 1395 تدبیر و امید 30 بهمن 1395 تدبیر و امید 2 اسفند 1395 تدبیر و امید 1 دی 1395 تدبیر و امید 2 دی 1395 تدبیر و امید 3 دی 1395 تدبیر و امید 4 دی 1395 تدبیر و امید 5 دی 1395 تدبیر و امید 6 دی 1395 تدبیر و امید 7 دی 1395 تدبیر و امید 8 دی 1395 تدبیر و امید 9 دی 1395 تدبیر و امید 10 دی 1395 تدبیر و امید 11 دی 1395 تدبیر و امید 12 دی 1395 تدبیر و امید 13 دی 1395 تدبیر و امید 14 دی 1395 تدبیر و امید 15 دی 1395 تدبیر و امید 16 دی 1395 تدبیر و امید 17 دی 1395 تدبیر و امید 18 دی 1395 تدبیر و امید 19 دی 1395 تدبیر و امید 20 دی 1395 تدبیر و امید 21 دی 1395 تدبیر و امید 22 دی 1395 تدبیر و امید 23 دی 1395 تدبیر و امید 24 دی 1395 تدبیر و امید 25 دی 1395 تدبیر و امید 26 دی 1395 تدبیر و امید 27 دی 1395 تدبیر و امید 28 دی 1395 تدبیر و امید 29 دی 1395 تدبیر و امید 30 دی 1395 
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۹:۴۵    
کلینتون اگر می توانست در سه ایالت سنتی حزبش یعنی ویسکانسین، میشیگان و پنسیلوانیا که از سال 1988 تاکنون به دموکرات ها رای می دادند، پیروز شود، با کسب 278 رای الکترال در مقابل 260 رای ترامپ ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۳:۵۸    
تصاویری از جشن کریسمس در نقاط مختلف دنیا را ببینید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۵:۱۳    
کارلا اورتیز همچنین می گوید در شرق حلب بیشتر از 85 روز است که برق قطع شده و تنها عده کمی از اینترنت استفاده می کنند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۷:۰۲    
بازرس اتحادیه صنف دستگاه های مخابراتی، ارتباطی، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران از افزایش 10 تا 15درصدی قیمت انواع گوشی تلفن همراه در بازار تهران ناشی از نوسان های نرخ ارز خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۳:۲۱    
در هر خیابانی که راه میرویم میتوانیم یک فست فودی را ببینیم و اکثر آن ها صندلی مشتریان شان شلوغ است.افراد جامعه بخصوص جوانان فست فود را بعنوان جایگزین هر چیزی انتخاب میکنند و فست فود به محبوبیت زیادی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۰:۳۹    
رئیس مجلس دقایقی قبل زنگ پایان نشست علنی نوبت سوم امروز نهاد قانون گذاری کشور را به صدا درآورد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۹:۴۲    
بر اساس آمار گمرک در 7 ماه منتهی به مهر ماه سال جاری بیش از 5 تن کاغذ سیگار وارد کشور شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۳:۲۳    
کدامیک از این منتقدین از خود درخت هستند که بشود"کرم" خطابشان کرد؟ کدامیک از منتقدین خبر و تیم پزشکی هستند و پزشک هستند که بتوان آنها را "غضنفر" خطاب نمود ؟
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۴۸    
یک دستگاه آپارتمان 56 متری در خیابان محلوجی قمی، بدون اتاق خواب، با قیمت 130 میلیون تومان به فروش می رسد. ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۳۸    
مسائل اجتماعی، مسائل سیاسی، تحولات را دوجور می توانیم نگاه کنیم. یک نگاهِ نقطه ای و مقطعی است و یکی نگاهِ فرآیندی است. هر دوی این لازم است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۵۰    
وزیر نفت در این باره و با هدف صیانت از منابع انسانی تلاش های فراوان و رایزنی موثری با مجلس کرد که خوشبختانه نمایندگان نیز با توجه به اهمیت و حساسیت صنعت نفت، رای به حذف ماده یاد شده دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۱۶    
براساس اعلام رسانه های روسی، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه نیزبه محض اطلاع ازسقوط هواپیما، پیگیری ویژه موضوع را دردستورکارقرارداد..
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۵۸    
اما به گمان من همین که تیم مذاکره کننده توانست کشور را از آن وضعیت هولناک حاصل از تحریم ها، مناقشات هسته ای و محاصره بین المللی خارج کنند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۳۴    
نکته جالب اینکه جان جان آریاز که از سوی صداوسیما به عنوان چهره منفی معرفی شده، پیش از این به عنوان مستندساز غربی مورد توجه قرار گرفته و دقیقاً درباره عاشورا با این مستندساز گفت وگو شده و این گفت وگو ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۳۴    
کم فروشی تنها در حوزه مسایل اقتصادی و مالی خلاصه نمی شود. متاسفانه امروز به وضوع و به علنا مصادیق کم فروشی در همه سطوح کاری دیده می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۲۲    
بر اساس گزارش منتشر شده از سوی شبکه ای بی سی، در شهر وستچسلر، مردی 36 ساله اقدام به تیراندازی در یک کلوپ کرد که بر اثر آن 1 نفر کشته و 5 نفر دیگر زخمی شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۰۱    
تا چندی پیش داشتن وابستگی به خانواده هنری، گونه ای برچسب یا انگ رابطه بازی به شمار می آمد و فرزندان هنرمندان یا کمتر پا به عرصه هنری پدر و مادر می گذاشتند و یا تلاش می کردند این رابطه ها فاش نشود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۷:۴۰    
ممکن است در جام حذفی امسال شاهد یک ال کلاسیکو باشیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۷:۲۲    
رئیس اتاق اصناف ایران گفت: برخی از واگذاری طرح برخورد با کالای قاچاق به اصناف ناراضی هستند زیرا دست شان از منابع و درآمدهای سرشار از قاچاق کوتاه شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۶:۴۰    
قرارداد هافبک بارسلونا در سال 2018 به پایان می رسد، اما او می خواهد در نیوکمپ بماند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۶:۲۲    
باشگاه تراکتورسازی پس از دیدار امروز مقابل نفت تهران با انتشار بیانیه ای از هواداران خود تشکر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۶:۰۱    
سلفی مرد عراقی با چاه نفت آتش گرفته در "القیاره" موصل. اکتبر 2016
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۵:۴۰    
معاون بهداشتی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی، با اشاره به رسالت رسانه ها در خصوص حساس سازی مردم در مصرف نکردن قلیان، گفت: مردم باید بدانند 80 درصد مواد موجود در قلیان شیمیایی و سرطان زا است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۵:۲۲    
مقام های محلی در استان درعا در چهارچوب طرح آشتی ملی، با عفو 510 تن از اشرار و گروه های مسلح شهر صنمین که پیشتر خود را تسلیم ارتش سوریه کرده بودند، موافقت کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۴:۴۰    
رادیو آزاد اروپا در گزارشی نوشت که رئیس جمهور ایران همتای روس وی طی گفت وگویی تلفنی بر تداوم همکاری دو جانبه در راستای یافتن راه حل سیاسی برای بحران سوریه تأکید کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۴:۲۲    
مرد افغانستانی راز هر سه جنایت را در سینه اش نگه داشته بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۴:۰۱    
رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در سخنرانی خود اعلام کرد که هیچ جایگزینی برای مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی وجود ندارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۳:۲۲    
ترامپ در مناظرات ریاست جمهوری گفت "روسیه در حال گسترش سلاح های هسته ای است" و افزود: "این کشور سلاح ها و قابلیت های بسیار جدیدتری از ما دارد."
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۳:۰۱    
وزیر کشور در بخشنامه چندی پیش خود به استانداران سراسر کشور، از آنها خواسته است توجه داشته باشند سقف خالص پرداخت تمامی کارکنان، مدیران و شهرداران پس از کسورات قانونی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۲:۴۰    
تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان قاچاقچی نفت کوره را در ایرانشهر به پرداخت 861 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۲:۰۱    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی آشکارا دولت اوباما را به تبانی و هماهنگی علیه تل آویو در صدور قطعنامه ضد شهرک سازی در شورای امنیت سازمان ملل متهم کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۱:۴۰    
اولین بودجه دولت رودریگو دوترته رییس جمهور فیلیپین دریافت شهریه را در دانشگاهها و کالج های دولتی فیلیپین لغو کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۱:۲۲    
خبرنگاران در طول تاریخ از سرتاسر دنیا بنا بر رسالت خود، به آگاه کردن مردم از ابعاد پنهان و زوایای مختلف این وقایع تلخ و شوم همت گماشته، آگاه سازی که گاهی قیمتی برابر جان آنها طلب کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۱:۰۱    
برخی دانشمندان گفته اند ممکن است این انفجارها در واقع تلاش موجودات فضایی برای برقراری ارتباط با انسان باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۴۰    
در دقایق پایانی دیدار استقلال و سپاهان تعدادی از تماشاگران منتسب به استقلال اقدام به درگیری با یکدیگر و شکستن صندلی های ورزشگاه نقش جهان کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۲۲    
رئیس مرکز ملی فرش ایران گفت: پس از برجام صادرات فرش ایران به آمریکا که در زمان تحریم ها متوقف شده بود، از سرگرفته شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۱۹    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه در گفت و گوی تلفنی با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه سقوط هواپیمای وزارت دفاع این کشور با 92 سرنشین را به وی تسلیت گفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۱۶    
آخرین تعطیلات آخر هفته شیکاگو رنگی خونین به خود گرفت و تیراندازی های پراکنده در این شهر خشن، 6 مرد را به کام مرگ کشاند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۰۱    
احمد الاسدی سخنگوی رسمی الحشد الشعبی وجود طرح ساخت اردوگاه نظامی ثابت و دائمی برای نیروهای الحشد در غرب موصل با کمک نیروهای روسیه و ایران را تکذیب کرد و گفت: این موضوع صحت ندارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۴۹    
هر عقل سلیمی که ذره ای به فکر منافع ملی و نگران افشای اسرار کشور در برابر بیگانگان و بخصوص آمریکا باشد می داند که نباید صحبتهای خصوصی وزیر خارجه را که در جمع محدودی از نمایندگان معتمد مجلس بیان شده و ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۴۰    
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: این کمیسیون درجلسه فردا دوشنبه مجددا موضوع اقدام کریمی قدوسی در انتشار اظهارات وزیر امور خارجه را بررسی می کند تا تصمیم داخلی برای ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۲۷    
رئیس مجلس در واکنش به اظهارات نماینده شاهین شهر در خصوص فایل صوتی منتسب به وزیر امورخارجه و ادعاهای نماینده مشهد در این خصوص گفت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۰۳    
با کاهش تعداد شکارچیان مرد در ژاپن، تعداد شکارچیان زنی که برای حفاظت از محصولات مزارع کشاورزی در مقابل حیوانات مزاحم به شکار روی آورده اند رو به افزایش است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۴۲    
نتایج سومین آزمون استخدامی بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۴۲    
یک نقض اساسی در این بحث وجود دارد: برجام مانند هر توافق بین المللی دیگر دو طرف و دو بخش دارد. در موافقت با محدود کردن برنامه هسته ای، ایالات متحده و شرکایش (انگلیس، چین، فرانسه ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۳۹    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه با بیان اینکه سیاست خارجی دولت اوباما طی هشت سال گذشته همه جهان را منزجر کرده، گفت که دولت وی باید محکوم شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۳۹    
منابع وابسته به معارضان از کشته شدن عبدالرحمن شداد ، تروریستی که با بستن کمربند انفجاری به دختر 9 ساله خود، او را در منفجر کرد، خبر داده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۳۶    
هیئت امدادرسان سازمان ملل در عراق اعلام کرد که درگیری ها در سال 2016 در عراق دست کم 12 هزار کشته بر جای گذاشت که قربانیان معمولاً به دست داعش کشته شده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۳۳    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تعیین سقف برای پرداخت پاداش پایان خدمت کارکنان دولت در زمان بازنشستگی مخالفت کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۰۹    
برجام همچنان مورد انتقاد برخی افراد قرار دارد که مدعی هستند هیچ دستاوردی برای کشور نداشته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۰۶    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی دولت را ملزم به کوچک سازی در پنج سال آینده اجرای برنامه ششم توسعه کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۰۰    
آسانژ در این مصاحبه با اشاره به انگیزه خود از راه اندازی این مجموعه، از اهداف ابتدایی و موضوعات مطرح شده پیرامون فعالیت های ویکی لیکس سخن گفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۴۸    
هیأت دولت ضمن اصلاح آیین نامه اجرایی یکی از مواد قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار ، با ارائه تسهیلات کم بهره برای نوسازی تاکسی های فرسوده در کلانشهرها موافقت کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۲۷    
وزیر حمل و نقل روسیه می گوید این کشور تمام علل ممکن سقوط هواپیمای روس در دریای سیاه، از جمله یک حمله تروریستی را مورد بررسی قرار می دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۲۳    
محمدعلی سجادی از کارگردانان با سابقه سینماست. او کارش را از اواسط دهه 50 شروع کرده و تا کنون 18 فیلم ساخته است که بازجویی یک جنایت ، شیفته ، رنگ شب ، شوریده و اثیری از کارهای شاخص او هستند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۲۳    
جلسه نوبت سوم مجلس شورای اسلامی برای بررسی جزئیات لایحه برنامه ششم دقایقی پیش پایان یافت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۲۳    
دولت نجات ملی یمن از سازمان ملل خواست به جنایت های ضد بشری عربستان در یمن واکنش نشان دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۲۰    
دونالد ترامپ که همیشه عادت به بزرگنمایی و جلوه فروشی دارد این بار با انتشار کارت تبریک کریسمس خود همه را شگفت زده کرد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۰:۵۶    
روزنامه اکونومیک تایمز هند از لغو تحریم های ایران به عنوان یکی از پنج رویدادی نام برد که اقتصاد دنیا را در سال 2016 تکان داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۰:۳۸    
یکی از اعضای باند سرقت گفت: اسلحه را سرکرده باند به من داد و من دو سرقت اسلحه داشتم؛ سرکرده باند در قهوه خانه نزد من آمد و از من خواست که از سوپرمارکتها سرقت کنیم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۰:۳۲    
مدیرعامل هما گفت : نخستین فروند هواپیمای خریداری شده از شرکت ایرباس تا پایان دی در خدمت ناوگان هوایی کشور قرار می گیرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۰:۳۲    
به تازگی ناسا تصویری سه بعدی از انتشار دی اکسیدکربن در اتمسفر ارائه کرده که چگونگی حرکت آن را در جهان نشان می دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۰:۲۰    
مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: وضعیت منطقه و اقتدار جمهوری اسلامی ایران نشان می دهد که احتمال جنگ خارجی علیه ما بسیار سخت و اندک است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۰:۲۰    
رئیس جمهور سوریه سقوط هواپیمای روسی در دریای سیاه را به پوتین و ملت روسیه تسلیت گفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۰:۱۷    
مراسم خیریه ای با حضور پیشکسوتان و مسئولان ورزش برگزار می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۰:۱۱    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای اعتراض به رای ممتنع آمریکا در جلسه شورای امنیت به قطعنامه ضد شهرک سازی ها در اراضی اشغالی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۹:۳۲    
نخست وزیر عراق تاکید کرد که تاکنون دوسوم استان نینوا را آزاد کرده ایم و به زودی پیروزی نهایی را به دست خواهیم آورد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۹:۲۹    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه به علت سقوط هواپیمای وزارت دفاع این کشور با 92 سرنشین راهی سوریه که احتمالا کشته شده اند، برای فردا (دوشنبه) عزای عمومی اعلام کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۹:۲۳    
اجرای نمایش پارسا پیروزفر به نفع یک بنیاد خیریه،واکنش دکتر خاکی به اجرای یک تئاتر، آماده شدن فیلم کوتاه استون ، اضافه شدن دو بخش به جشنواره ی پروین اعتصامی و... از جمله خبرهای سینما و تئاتر است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۹:۱۷    
شهرهای مختلف جهان به ویژه در اروپا سطح آماده باش امنیتی را با توجه به احتمال حملات خرابکارانه و تروریستی به شدت افزایش داده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۹:۱۴    
زمین لرزه ای به قدرت 7.7 ریشتر روز یکشنبه جنوب شیلی را لرزاند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۹:۱۴    
در گام اول با بهسازی فضاهای عمومی و محوطه سازی این عملیات آغاز می شود و سپس با تامین اعتبار مورد نیاز این عملیات ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۹:۱۴    
منابع عراقی روز یکشنبه گزارش دادند که انفجار چند بمب در جنوب و شمال بغداد، 12 کشته و 43زخمی برجا گذاشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۹:۰۸    
برهمین اساس بانک ملی ایران در بعد شاخص های اختصاصی در سطح عالی ارزیابی و در میان بانک های دولتی حائز رتبه اول شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۹:۰۲    
در حال حاضر به اطمینان خاطر بیشتر دست پیدا کردم و می توانم بگویم که اگر از این پتانسیل حمایت و پشتیبانی لازم صورت بگیرد، می توانیم هطراز کشورهای پیشرو در صنعت خودرو کشور حرکت کنیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۸:۵۹    
حتما شنیده اید که مهندسی ژنتیک مهم ترین علم چند سال آینده خواهد بود،هم اکنون که این خبر را می خوانید هزاران دانشمند در حال مطالعه و تلاش هستند تا بتوانند انسانی قوی تر ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۸:۵۶    
وزیر آموزش و پرورش گفت: وقت زیادی برای روشن شدن موضوع تخلف صندوق ذخیره فرهنگیان گذاشته ام، قوه قضائیه نیز پیگیر موضوع است تا انشاالله بتوانیم اعتبارات را به صندوق بازگردانیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۸:۲۹    
نیروهای ارتش سوریه امروز (یکشنبه) پایگاه موشکی گروه تروریستی احرار الشام را در حومه غربی حمص منهدم کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۸:۲۹    
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با بیان اینکه در ساخت و ساز در باغ دروس تخلف محرز رخ داده است، گفت: به شهردار تهران در این خصوص تذکر داده و خواهان رسیدگی به این موضوع هستم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۸:۲۶    
رئیس مجلس در واکنش به اظهارات نماینده شاهین شهر در خصوص فایل صوتی منتسب به وزیر امورخارجه و ادعاهای نماینده مشهد در این خصوص گفت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۸:۲۶    
عضو اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران می گوید: اگر ظرفیت های جدید مالیاتی شناسایی شود، 30 درصد به درآمد مالیاتی کشور افزوده خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۷:۵۳    
رئیس سازمان بهزیستی از ایجاد 1600 مرکز مشاوره با همکاری قوه قضائیه در کشور خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۷:۵۳    
نماینده مردم مشهد که متن مذاکرات محرمانه جلسه کمیسیون امنیت ملی را منتشر کرده است، در جلسه علنی امروز به دفاع از کارش پرداخت اما در حین صحبت هایش اشاره ای داشت به موضوع محرمانه بودن ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۷:۴۷    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که همه 92 سرنشین هواپیمای روسی که در مسیر پرواز از شهر سوچی روسیه به مقصد لاذقیه سوریه سقوط کرد، جان خود را از دست داده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۷:۴۷    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه گفت: گاز منو اکسید کربن صبح روز یکشنبه 23 کارگر شرکت سیمان زرندیه را مسموم و راهی بیمارستان کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۷:۲۹    
پنج تن از متهمان پرونده تعرض به سفارت عربستان که به 6 ماه حبس محکوم شده بودند، به حکم شعبه 1058 دادگاه کارکنان دولت اعتراض کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۷:۲۶    
دیدار تیم های نفت تهران و تراکتورسازی در چارچوب هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر با پیروزی تراکتورسازان به پایان رسید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۷:۲۶    
معاون فرهنگی و تبلغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمن پس از ناکامی در پروژه های سخت علیه نظام اسلامی دریافته است که از طریق جنگ و اقدام مسلحانه نمی تواند به اهداف براندازانه خود برسد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۷:۱۱    
استقلال در اصفهان مقابل سپاهان به تساوی یک بر یک رسید تا از بحران فاصله بگیرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۷:۰۸    
زهرا سعیدی گفت: پیشنهادها عین بی انصافی است، به همین خاطر ترجیح می دهم در خانه بمانم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۶:۵۹    
سیف با تاکید بر لزوم گسترش حضور بانک ها در بازار ارز، گفت: علیرغم گشایش های انجام شده مقررات تسهیل کننده ابلاغی، کماکان بانک ها اقدام موثری در این خصوص انجام نداده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۶:۴۴    
فعالان شبکه های اجتماعی با انتشار تصاویری از سرنوشت این پرنده نادر در عراق تأکید کردند: برخی از شهروندان، این گونۀ نادر از پرندگان را شکار و مانند مرغ ذبح می کنند و سپس آنها را طبخ می نمایند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۶:۳۸    
معاون پشتیبانی نهاد ریاست جمهوری با غیر واقعی دانستن برخی آمارهای منتشر شده درباره بودجه این نهاد گفت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۶:۳۸    
یعنی می خواست آقای اوباما مطمئن شود که 120 روز بعد از خودش. بعد از 180 روز بعد از خودش آقای ترامپ مجبور نباشد اقدامی انجام بدهد که برجام را نقض کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۶:۳۲    
دقایقی پیش کریمی قدوسی در جایگاه خبرنگاران پارلمانی حضور پیدا کرد و متن پنج صفحه ای تایپ شده ای را با عنوان اظهارات و توضیحات وزیر محترم امور خارجه در کمیسیون امنیت ملی در مورخه 28 /9 ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۶:۲۹    
در پی وقوع گرد و غبار محلی، میزان آلودگی هوای اهواز ظهر یکشنبه به بیش از پنج برابر حد مجاز رسید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۶:۲۹    
خبرگزاری ترند آذربایجان به نقل از اداره اطلاعات انرژی آمریکا* گزارش داد، میانگین تولید نفت ایران در 9 ماه ژانویه تا سپتامبر 2016 (11 دی 1394 تا 9مهر1395) سه میلیون و 920 هزار بشکه در روز بوده که 18 ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۶:۲۶    
یعنی می خواست آقای اوباما مطمئن شود که 120 روز بعد از خودش. بعد از 180 روز بعد از خودش آقای ترامپ مجبور نباشد اقدامی انجام بدهد که برجام را نقض کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۶:۲۳    
یک فروند هواپیمای فوق سبک روز یکشنبه در فرودگاه سبزوار از باند خارج شد.