جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۰:۵۸Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 6 دی 1395 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 31 فروردین 1395 تدبیر و امید 31 اردیبهشت 1395 تدبیر و امید 31 خرداد 1395 تدبیر و امید 31 تیر 1395 تدبیر و امید 31 مرداد 1395 تدبیر و امید 31 شهریور 1395 تدبیر و امید 30 مهر 1395 تدبیر و امید 30 آبان 1395 تدبیر و امید 30 آذر 1395 تدبیر و امید 30 بهمن 1395 تدبیر و امید 2 اسفند 1395 تدبیر و امید 1 دی 1395 تدبیر و امید 2 دی 1395 تدبیر و امید 3 دی 1395 تدبیر و امید 4 دی 1395 تدبیر و امید 5 دی 1395 تدبیر و امید 6 دی 1395 تدبیر و امید 7 دی 1395 تدبیر و امید 8 دی 1395 تدبیر و امید 9 دی 1395 تدبیر و امید 10 دی 1395 تدبیر و امید 11 دی 1395 تدبیر و امید 12 دی 1395 تدبیر و امید 13 دی 1395 تدبیر و امید 14 دی 1395 تدبیر و امید 15 دی 1395 تدبیر و امید 16 دی 1395 تدبیر و امید 17 دی 1395 تدبیر و امید 18 دی 1395 تدبیر و امید 19 دی 1395 تدبیر و امید 20 دی 1395 تدبیر و امید 21 دی 1395 تدبیر و امید 22 دی 1395 تدبیر و امید 23 دی 1395 تدبیر و امید 24 دی 1395 تدبیر و امید 25 دی 1395 تدبیر و امید 26 دی 1395 تدبیر و امید 27 دی 1395 تدبیر و امید 28 دی 1395 تدبیر و امید 29 دی 1395 تدبیر و امید 30 دی 1395 
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۳:۰۲    
محققان به زنان باردارهشدار می دهند که ازمصرف لوازم آرایشی و بهداشتی از قبیل رژ لب، عطر و ضد تعریق (دئودرانت)بپرهیزند؛ این محصولات حاوی یک ماده شیمیایی هستند که برغرایز و عواطف مادری تاثیر می گذارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۶:۵۲    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 96 از بررسی کلیات لایحه بودجه در کمیسیون متبوع خود خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۳:۳۵    
اردستانی گفت: طبق یک تفاهم نامه مقرر شد کلیه ایتام و نیازمندان غیر یتیم زیر 10 سال از طرف کمیته به بیمه ایران معرفی شده تا زیر پوشش بیمه عمر قرار بگیرند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۰:۱۲    
مراسم ترحیم والده محسن کوهکن نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری و نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در مسجد جلیلی تهران با حضور تنی چند از شخصیت های سیاسی برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۳:۰۳    
دولت در مصوبه ای جدید سازمان تامین اجتماعی را موظف کرد کسورات از اضافه کار قبل از 17 تیرماه 93 حقوق بازنشستگی کارکنان دستگاه های اجرایی را محاسبه و پرداخت کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۲:۳۹    
احکام قاچاقچیان مواد نفتی و دو شرکت خصوصی متخلف در شعبه 27 و 56 اداره کل تعزیرات حکومتی تهران صادر شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۲:۰۶    
در حاشیه حوادث تروریستی در آغاز سال نوی میلادی، سایت کگل این کارتون را منتشر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۲:۲۶    
اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد روز جمعه با صدور قطعنامه ای که با یک رأی ممتنع آمریکا و 14 رأی مثبت سایر اعضا به تصویب رسید خواستار توقف شهرک سازی های رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۱:۲۳    
رئیس جمهور آمریکا اظهار اطمینان کرد که اگر امکان کاندیداتوری برای سومین دورۀ متوالی را داشت در این رقابت پیروز می شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۹:۱۶    
پیرو جلسه آن شورا با خانم کروبی در روز چهارشنبه 24 آذر 1395 و همچنین انصراف دوست و همراه خوبمان حجت الاسلام منتجب نیا از سمت قائم مقامی حزب، لازم است چهار نکته را به عزیزان یادآور شوم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۸:۰۰    
رئیس سازمان نظام وظیفه عمومی از معافیت مشمولان دارای فرزند معلول ذهنی و ناتوان کننده بدون در نظر گرفتن غیبت خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۷:۴۲    
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مسلمانان هیچ پناهگاهی جز ایران ندارند و وجود منحرفان و افراطیونی از قبیل داعش، النصره و القاعده دلیلی بر این مدعاست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۷:۲۱    
سرژ سرکیسیان رئیس جمهوری ارمنستان نتیجه مذاکرات اخیر با حسن روحانی همتای ایرانی خود در شهر ایروان را به نشست سران کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا ارائه کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۷:۰۰    
دیگر چند روز تا پایان سال 2016 باقی نمانده است؛ سالی که نشان داد اتفاقات غیرمنتظره مانند پیروزی ترامپ تا چه حد قابل وقوع است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۶:۴۲    
مدیرعامل سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی با اشاره به اینکه شرکت های هندی و پاکستانی داروهای ایرانی را با برند تقلبی تولید می کنند، از فروش این محصولات تقلبی در افغانستان و شمال عراق خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۶:۲۱    
بر اثر وقوع توفان در فیلیپین، تاکنون دستکم شش نفر از شهروندان این کشور کشته و بیش از 380 هزار تن دیگر از خانه های خود گریختند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۶:۰۰    
ولادیمیر پوتین ، رئیس جمهور روسیه تصمیم کشورش برای حل و فصل بحران سوریه با کمک ایران و روسیه را به اطلاع سران کشورهای عضو سازمان پیمان امنیت جمعی رساند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۵:۴۲    
هیوندای موتور که به سوی چهارمین کاهش متوالی سود سالانه پیش می رود، به کاهش گسترده هزینه ها در همه بخشها پرداخته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۵:۲۱    
به گفته کارشناسان تغذیه، خوردن ادویه کاری می تواند به کشتن انواع خاصی از سلول های سرطانی بدون نیاز به شیمی درمانی کمک کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۵:۰۰    
نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: جواد کریمی قدوسی به منظور پاسخگویی در خصوص انتشار مطالب جلسه وزیر امور خارجه با کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و برخی ادعاها در این خصوص از سوی وی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۴:۴۲    
خواهر "مولود آلتین تاش" قاتل سفیر روسیه در آنکارا گفت که خانواده اش از اقدام فرزندشان احساس ننگ می کنند و هرگز نمی خواهند جسد وی را برای دفن تحویل بگیرند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۴:۲۱    
دادگاهی در کویت، یک زن فیلیپینی را به اتهام ملحق شدن به داعش و نقشه کشیدن برای انجام حملۀ تروریستی در کویت به زندان محکوم کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۴:۰۰    
اطلاعات ارائه شده از سوی شاهدان عینی سقوط هواپیمای روسی بر فراز دریای سیاه حاکی ست؛هیچ نشانه ای مبنی بر تروریستی بودن این حادثه وجود ندارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۳:۰۰    
رئیس جمهوری روسیه با اشاره به بحرانهای کهنه جهان همچون افغانستان و سوریه، گفت که بسیاری از بحران های جهانی حل نشده باقی مانده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۲:۴۲    
انگلیس ناخرسندی خود از اقدام نخست وزیر رژیم صهیونیستی در لغو دیدار برنامه ریزی شده با نخست وزیر انگلیس در نشست داوس سوئیس را ابراز داشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۲:۰۰    
سرمربی استقلال در نیم فصل اول فصل 96-95 آمار بسیار جالبی به دست آورده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۱:۴۲    
رژیم صهیونیستی روز دوشنبه اعلان کرد: وزارت امور خارجه اوکراین سفیر این رژیم را در کی یف در پی تصمیم تل آویو به لغو سفر نخست وزیر اوکراین به فلسطین اشغالی، احضار کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۱:۲۱    
اولین حضور حسین حسینی در دروازه استقلال 4 سال پیش اتفاق افتاد، زمانی که در بازی دوستانه استقلال مقابل دیناموکیف ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۱:۰۰    
جیسون میلر مسئول ارتباطات ترامپ درکاخ سفید به بهانه مشغله های خانوادگی از سمت خود استعفا کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۰:۴۲    
یک شرکت فرانسوی به نام Rool in در نمایشگاه 2017 کالاهای الکترونیکی(CES) مانند دوچرخه ای خورشیدی رونمایی خواهد کرد. البته این طرح چندان عجیب نیست ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۰:۲۱    
وین رونی به همراه خانواده اش در پست اینستاگرامی آغاز کریسمس را تبریک گفتند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۰:۰۳    
طی حکمی از سوی وزیر آموزش و پرورش، محمد تقی نظرپور به عنوان رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور منصوب شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۳:۴۷    
پیست اسکی دیزین که به خاطر امکانات و نکات فنی مانند، شیب مسیر، طول مسیر و امکانات رفاهی محل برگزاری مسابقات بین المللی است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۳:۴۱    
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه از شرایط استقبال دنیا برای همکاری و سرمایه گذاری در ایران باید قابلیت های بالقوه کشور را به فعلیت برسانیم گفت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۳:۲۹    
مدیر روابط عمومی نفت گفت: علی دایی بعد از جام حذفی برنامه های نقل و انتقالاتی مدنظر خود را با باشگاه در میان می گذارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۳:۰۸    
مسیحیان مناطق اطراف موصل پس از آزاد شدن شهرهایشان از دست داعش، برای اولین بار از سال 2013 مجددا کریسمس را جشن گرفتند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۵۹    
سخنگوی وزارت کشور از انتصاب رییس، دبیر، اعضا و مسوولان کمیته های ستاد انتخابات کشور از سوی عبدالرضا رحمانی فضلی خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۵۶    
وزارت دفاع روسیه از کشف یک گور دسته جمعی در شرق حلب (که به تازگی از وجود تروریست ها پاکسازی شده) با دهها جسد خبر داد که بر روی آنها آثار شکنجه دیده می شود و حامیان غربی جنگجویان مسئولیت خود را در ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۵۰    
ممکن است این مطلب مانند قسمتی از یک فیلم علمی تخیلی به نظر برسد، اما خیلی دور از ذهن نیست که روزی بتوانیم فقط با یک تنفس ساده، آزمایش سلامتی دهیم و از مشکلات کلی بدن خود کسب اطلاع کنیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۲۳    
منابع امنیتی سوریه از کشته شدن 18 تروریست داعش در غرب الرقه به دست نیروهای ارتش خبر دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۲۰    
یکی از جالب ترین جاذبه های توریستی بافق تپه های شن های روان که با وسعت بیش از 1500 هکتار و ارتفاع بیش از 50 متر در فاصله 17 کیلومتری بافق در حاشیه روستای صادق اباد قرار دارد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۲۰    
نامشخص بودن وضعیت طاهری در راس مدیریت پرسپولیس موجب شده این باشگاه تا اطلاع ثانوی نتواند فعالیت های رسمی داشته باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۱۷    
قبایل بومی در بسیاری از نقاط دنیا مثل استرالیا، سیبری و آمریکای جنوبی کشف کردند بهترین راه برای خلاص شدن از مرده ها بالا رفتن به جای قرار گرفتن درون زمین است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۱۴    
مهدی رحمتی در مصاحبه ای اعلام کرد دوست دارد در استقلال بماند و حتی اگر نیمکت نشین هم شود از این تیم نمی رود.اما ظاهرا منصوریان تصمیمش را گرفته و دیگر تمایلی به ادامه همکاری با کاپیتان تیمش ندارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۰۸    
چند وقتی است که شایعه به پایان رسیدن ازدواج کیم کارداشیان و کانیه وست بر سر زبان ها افتاده است. در روزهای اخیر هم دوستان این زوج این مساله را تائید کرده و بیان داشته اند که این دو نفر تظاهر می کنند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۰۲    
چلسی با پیروزی 3-0 در خانه مقابل بورنموث، به روند پیروزی های پیاپی اش در رقابت های این فصل لیگ برتر ادامه داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۰۲    
میلوس زمان رئیس جمهور جمهوری چک در اظهاراتی به مناسبت کریسمس، حضور پناهجویان مسلمان را دلیلی برای افزایش حملات تروریستی در اروپا خوانده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۳۸    
باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا که به زودی سکان هدایت کشور را در اختیار دونالد ترامپ رئیس جمهوری منتخب قرار می دهد، گفت : اطمینان دارم که اگر بار دیگر در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می کردم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۳۵    
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی آماده دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مسکو است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۳۵    
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: دلالان با همدستی کشتارگاه ها، قیمت گوشت گوسفند را افزایش داده و بازار این محصول را ملتهب کرده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۱۷    
عربستان حامی اصلی تروریسم تکفیری روز دوشنبه شمار رسمی تروریست های سعودی در خارج از این کشور را بیش از 2هزار نفر عنوان کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۱۷    
سوال ملی هفت تن از نمایندگان مجلس از وزیر کشور در جلسه علنی پارلمان اعلام وصول شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۰:۲۸    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این که هیات نظارت بر رفتار نمایندگان پیگیر اقدام کریمی قدوسی است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۰:۱۹    
رئیس سابق سازمان حج و زیارت با بیان اینکه اگر تدبیر مقام معظم رهبری نبود، سازمان حج در حادثه منا احیا نمی شد، گفت: این حادثه به قدری تاثربرانگیز بود که تا شش ماه کابوس آن را در خواب می دیدم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۰:۱۶    
کمیته امنیت ملی روسیه از مرگ یک دیپلمات عراقی در این کشور خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۰:۱۶    
وزرای خارجه روسیه و ترکیه امروز (دوشنبه) در مورد آتش بس در سراسر سوریه گفتگو کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۰:۱۳    
سعید مطلبی؛ فیلمنامه نویس آثاری ازجمله ستایش ، محاکمه و... که به تازگی سریال ماه و پلنگ با نگارش او به پایان رسیده است با اشاره به تازه ترین فعالیت خود به ما گفت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۰:۱۳    
مدیر اداره صادرات بانک مرکزی درباره چشم انداز نرخ ارز در بازار، گفت:ثبات به بازار ارز باز می گردد و در ماه های آتی شاهد نرخ های پائین تر دلار خواهیم بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۰:۰۷    
مهدی رحمتی نسبت به شایعه نیمکت نشینی اش در بازی روز گذشته با سپاهان واکنش نشان داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۹:۳۱    
می گوید حالا یکی از خواهرایش هم به تازگی همپای او وارد ورزش شده است: این خواهرم متولد 74 هست. خیلی ورزش منو دوست داره ولی بقیه شون نه؛ البته وضعیت مالیمون اجازه نمیده بقیه هم برن باشگاه.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۹:۲۸    
از مربیان اکسین که در ماه های اخیر فعالیت کرده اند و جدایی شان قطعی شده رخصت می گیرم و قرار است داوود فنایی و جواد منافی دو همبازی سابق و دوستان خوبم به عنوان دستیار با من همکاری کنند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۹:۰۷    
همیشه اعتماد به نفسم کم بود و حتی یک بار که در اوج قدرت و زیبایی اندامم، هیکلم را در آینه دیدم، نتوانستم خودم را کنترل کنم و بالا آوردم!
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۹:۰۱    
بشار اسد و همسرش اسماء و فرزندانش یکشنبه 5 دی ماه، همزمان با روز میلاد حضرت مسیح (ع)، به کلیسای صیدنایا در ریف دمشق رفتند و به مناسبت سال نو میلادی، از کلیسای سیده صیدنایا و یتیم خانه آنجا دیدن کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۸:۵۵    
روزهای پایانی مهلت تعیین شده فیفا برای ارسال مدارک میزبانی جام جهانی 2020 فوتسال در حال سپری شدن است و مسئولان فدراسیون فوتبال به دنبال این هستند تا با جبران فرصت از دست رفته ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۸:۵۲    
مراسم معارفه حمید محمدی سرپرست سازمان حج و زیارت و تکریم سعید اوحدی امروز دوشنبه ششم دی ماه با حضور حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۸:۴۰    
رشد سریع شبکه های اجتماعی و فراگیری آن در دنیای امروز تاثیر چشمگیری بر ارتباطات اجتماعی گذاشته و همین امر باعث شده تا جامعه به الزامات و قوانین جدید در فضای مجازی نیاز پیدا کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۸:۳۷    
مطلق به هدفگذاری های مورد نظر برای به صفر رساندن مرگ مادران باردار، مرگ نوزادان و مرگ کودکان زیر پنج سال در 14 سال آینده اشاره کرد و تلاش برای ارتقای شاخص های استان در این موارد را خواستار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۸:۳۱    
با این حال نمایندگان مصمم هستند که علیه آقای کریمی قدوسی به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان طرح شکایت کند چرا که این موضوع نه تنها کمیسیون امنیت ملی بلکه کل مجلس را تحت الشعاع قرار داده و دلیل اینکه ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۸:۲۱    
اگر دشمن متحجر مسیر حج را مسدود کند، آن وقت در دنیای اسلام خوار و ذلیل خواهد شد. زیرا حج نقطه اتصال جمهوری اسلامی ایران با دنیای اسلام است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۸:۱۸    
با درایت اوحدی فضای همدلی و همکاری در خانواده حج و زیارت و کارمندان این سازمان و بعثه مقام معظم رهبری به وجود آمده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۸:۱۵    
به عبارت دیگر، گنجاندن شرط عدم تمدید ایسا در متن برجام می توانست تمام سازوکارهای فوق را فعال کرده و از همان ابتدا به کُل توافق را در نطفه خفه کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۸:۱۲    
ادعای ما علیه فتنه گران این است که با فتنه 88 خسارات عظیمی را به کشور وارد کردند، فرصت های زیادی را از بین بردند و بالاتر و بدتر از همه اینکه با نشان دادن چراغ سبز به دشمنان موجب تشدید فشارها و تحریم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۸:۱۲    
رزمایش مدافعان آسمان ولایت7 صبح امروز (دوشنبه) با اعلام رمز یا قمر بنی هاشم(ع) توسط فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص)، در منطقه عمومی جنوب، جنوب غرب و جنوب شرق کشور آغاز شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۸:۰۹    
بنابر این گزارش، تعداد معاملات آپارتمان های مسکونی شهر تهران در آذر ماه به حدود 11 هزار و 800 واحد رسیده که نسبت به ماه قبل 5.1 درصد و در مقایسه با ماه مشابه سال قبل تا 5.9 درصد کاهش دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۸:۰۶    
پوتین اخیرا اعلام کرد، روسیه، ایران، ترکیه و بشار اسد، رئیس جمهور سوریه همگی توافق کردند که پایتخت قزاقستان به عنوان محل برگزاری دور جدید مذاکرات صلح سوریه تعیین شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۸:۰۳    
جواد نیز پس از چند روز دستگیر و پس از مواجه حضوری با همدستانش و اطلاع از اعترافات صریح آنها، صراحتا به همدستی با آنها اعتراف کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۷:۵۹    
در دیداری که امروز با پدرم داشتم، ایشان با توجه به مسائلی که در این چند روزه پیش آمده و به دلیل محدودیت هایی که داشتند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۷:۵۶    
اینک در سومین سال از شروع طرح تحول سلامت، علیرغم پیش بینی منابع موردنیاز و تصویب طرح در هیات دولت و بخشی از احکام مالی مورد نیاز در مجلس شورای اسلامی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۴۸    
تصویری از حافظ و کریم پسران بشار اسد در حاشیه حضور بشار اسد در صومعه سیده صیدنایا در ریف دمشق
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۴۵    
تصویری از حافظ و کریم پسران بشار اسد در حاشیه حضور بشار اسد در صومعه سیده صیدنایا در ریف دمشق
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۳۰    
انک شهر با هدف افزایش سطح کیفی زندگی، مدرن ترین تجهیزات بانکی را در دسترس شهروندان سراسر کشور و حتی گردشگران خارجی قرار داده است تا در سریع ترین زمان ممکن و به آسانی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۲۴    
با وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی برای کاهش مصرف نمک در نان و شکر و همچنین با وزارت جهاد کشاورزی برای تولید غذای حلال و کاهش آلاینده های محصولات کشاورزی تفاهمنامه امضا کرده ایم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۲۱    
بانک ملی ایران در دوره مذکور بیش از 44 هزار فقره تسهیلات به ارزش نزدیک به 18 هزار و 730 میلیارد ریال در بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی پرداخت کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۱۸    
اطلاعات اولیه حکایت از آن دارد که بدنه اصلی هواپیما در عمق 88.5 فوتی(27 متری) دریا در فاصله یک مایلی از ساحل است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۱۵    
در ادامه مسابقات هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 14:15 امروز دوشنبه تیم صنعت نفت در آبادان به مصاف گسترش فولاد تبریز رفت و این بازی را با یک گل به میهمانش واگذار کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۱۲    
امیدوارم که به عنوان یک برادر مومن و مسلمان با در نظر گرفتن زوایای مختلف این اقدام را انجام داده باشد، چراکه نباید فضای تشنج را در جامعه بیش از این کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۱۲    
مدیر شرکت Terrapin Technology در مورد هدف از ساخت کیف ضد گلوله عنوان کرد: متاسفانه آمار درگیری های مسلحانه، حوادث تروریستی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۰۹    
یکی از نمایندگان اپوزیسیون گفت: چویی سون سیل اتهامات علیه خودش را رد کرد که از جمله آن می توان به تبانی با رییس جمهوری کره جنوبی برای اعمال فشار بر غول های تجاری کشور برای تامین مالی اشاره کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۰۶    
فتن و آمدن مربی حق باشگاه است. منتهی برخی مدیران هستند که تجربه دارند و روی روال کارشان را انجام می دهند. البته هیچ گله و شکایتی از این کار آن ها ندارم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۰۶    
براساس این گزارش ملکه الیزابت به نیک کلگ، معاون نخست وزیر انگلیس افکارش درباره اروپا را در یک مراسم ناهار فاش کرده بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۰۳    
در سال 2010 میلادی هواپیمای رئیس جمهور لهستان که نوع سفارشی توپولف 154 بود در بلاروس سقوط کرد و 96 نفر کشته شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۰۳    
هم اکنون رژیم صهیونیستی یک سیاست ابهام هسته ای را در پیش گرفته است به طوری که در اختیار داشتن تسلیحات هسته ای را رد یا تایید نمی کند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۰۰    
ترکیه از سه میلیون سوری که از خانه های خود فرار کرده و به ترکیه آمدند، استقبال کرد. ما همچنین در برابر وقایع حلب نیز بی اعتنا نماندیم و درهای خود را به روی انسان هایی که به کشور ما می آیند، باز کردیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۵۷    
مراسم ترحیم شب اول این ذاکر مخلص اهل بیت(ع) امشب بعد از نماز مغرب و عشاء در شبستان بزرگ مسجد امام حسن عسکری(ع) برگزار می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۵۷    
مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال با بیان اینکه در تجمع صورت گرفته امروز اصلا نقشی نداشته است گفت: منصوریانش را در بازی با سپاهان شجاع، سرحال و نترس دیدم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۵۴    
علاوه بر آن، منابعی در پلیس ترکیه می گویند، نیروهای امنیتی پنج مظنون به ارتباط با پ.ک.ک و مدیریت یک گروه تروریستی مسلح را در دیاربکر دستگیر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۵۱    
آتامبایف در نشست سران کشورهای اتحادیه اقتصادی اوراسیا، قانون گمرکی این اتحادیه را که بعد از امضای آن نظارت بر همه پرسی های گمرکی ایجاد می شود را امضا می کند ضمن آنکه مسائل مربوط به فعالیت این اتحادیه ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۵۱    
نیروهای سوری روز گذشته نیز در روستاهای هبرة شرقیة، هبرة غربیة، رسم حمیدة، جب حبل، أبو قاطور، عنق الهوی، أبو حوادید، جب حمد و شریفة با داعش درگیر شدند و شماری از آنان را از پای درآوردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۱۵    
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران در خصوص میزان سن فوت شدگان بر اثر تصادفات هم توضیح داد: بیشترین سن فوت شدگان، 21 الی 30سال و پس از آن 61سال به بالا است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۱۲    
بشار اسد رئیس جمهوری سوریه، روز گذشته به همراه همسر و دو فرزندش از کلیسای سیده صیدنایا و یتیم خانه این مکتم بازدید کردند.
  • ۱