پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۷:۱۹Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 25 دی 1395 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 31 فروردین 1395 تدبیر و امید 31 اردیبهشت 1395 تدبیر و امید 31 خرداد 1395 تدبیر و امید 31 تیر 1395 تدبیر و امید 31 مرداد 1395 تدبیر و امید 31 شهریور 1395 تدبیر و امید 30 مهر 1395 تدبیر و امید 30 آبان 1395 تدبیر و امید 30 آذر 1395 تدبیر و امید 30 بهمن 1395 تدبیر و امید 2 اسفند 1395 تدبیر و امید 1 دی 1395 تدبیر و امید 2 دی 1395 تدبیر و امید 3 دی 1395 تدبیر و امید 4 دی 1395 تدبیر و امید 5 دی 1395 تدبیر و امید 6 دی 1395 تدبیر و امید 7 دی 1395 تدبیر و امید 8 دی 1395 تدبیر و امید 9 دی 1395 تدبیر و امید 10 دی 1395 تدبیر و امید 11 دی 1395 تدبیر و امید 12 دی 1395 تدبیر و امید 13 دی 1395 تدبیر و امید 14 دی 1395 تدبیر و امید 15 دی 1395 تدبیر و امید 16 دی 1395 تدبیر و امید 17 دی 1395 تدبیر و امید 18 دی 1395 تدبیر و امید 19 دی 1395 تدبیر و امید 20 دی 1395 تدبیر و امید 21 دی 1395 تدبیر و امید 22 دی 1395 تدبیر و امید 23 دی 1395 تدبیر و امید 24 دی 1395 تدبیر و امید 25 دی 1395 تدبیر و امید 26 دی 1395 تدبیر و امید 27 دی 1395 تدبیر و امید 28 دی 1395 تدبیر و امید 29 دی 1395 تدبیر و امید 30 دی 1395 
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۳:۱۷    
امروز پنج شنبه 14 بهمن ماه هر دلار امریکا 3825 تومان فروخته می شود. واحد نماد ارز Currency خرید Buy فروش Sell 1 USD دلار امریکا 3818 3825 1 EUR یورو اروپا 4,170 4,195 ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۳:۴۲    
لازم است من در اینجا به این نکته اعتراف کنم که اگر آقای هاشمی رفسنجانی نبود، پروژه فولاد مبارکه هم نبود، چراکه اگر هرقدر ما در حوزه اجرا نیز قوی باشیم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۷:۲۱    
نمای خارق العاده زمین در شب از منظر فضا.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۵:۴۷    
بهترین هنر آن است که هنرمند ابتدا خود را بشناسد چرا که اگر خود را نشناسد هنری نخواهد داشت، هنر باید بوی ابدیت بدهد و نشان دهد که انسان ثابت است و نه ساکن ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۲:۳۵    
محسن هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: آیت الله هاشمی 2 کتاب مهم امیرکبیر و فلسطین را در کنار هم ولایتی های خود به رشته تحریر درآوردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۱:۵۰    
سخن راندن از فضایل چنین بزرگی، بزرگداشت عظمت، بزرگی، علم، حقیقت، پارسایی و انسانیت است و همگان خواهان این فضایل و ملکات هستیم؛ مباد آن که کلامی حمل بر گزافه شود؛ چه آنکه خواهد خورشید به گِل انداید ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۱:۱۰    
مدیر خرید شرکت فررو، تولید نوتلا بدون روغن پالم می تواند به تولید محصول فرعی نامطلوب دیگری منجر شود که یک گام به عقب است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۹:۵۲    
این طرح بومی سازی شده نخستین شتاب دهنده بومی در جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود که برای پنجاه نفر به صورت مستقیم و سیصد نفر در صنایع زیردستی اشتغال زایی می کند و در کنار آن زمینه اشتغال برای استان ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۸:۵۸    
این منبع افزود: نیروهای مهاجم توانسته اند طی ساعات نخستین از آغاز عملیات تا مسافت سه کیلومتری در محور شمال شرقی فرودگاه التیفور پیشروی کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۸:۰۰    
همزمان با آغاز سال 2017 موسسه کیپر با بررسی 10 میلیون کلمه عبور افشا شده در حملات هکری فهرست پرکاربردترین کلمات عبور سال 2016 را منتشر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۷:۴۲    
مدافع تیم فوتبال سایپا می گوید برای پیوستن به پرسپولیس مشکلی در دریافت رضایتنامه اش ندارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۷:۲۱    
در پی غرق شدن یک قایق حامل پناهجویان در آب های پرتلاطم مدیترانه، شمار نامعلومی از پناهجویان جان خود را از دست داده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۷:۰۰    
مسی برای اولین بار مقابل لاس پالماس گلزنی کرد تا تعداد تیم هایی که در لالیگا به آن ها گلزنی کرده است را به عدد 35 افزایش دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۶:۴۲    
یک شنبه جلسه رئیس و هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به همراه کی روش در محل فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۶:۲۱    
تسنی مفتی اعظم عربستان سعودی سینما و کنسرت موسیقی را زمینه ساز ورود فیلم های کفرآمیز و فاسد خارجی به عربستان و اختلاط زن و مرد دانست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۶:۰۰    
اتحادیه فوتبال اروپا 10 مربی برتر تاریخ فوتبال قاره سبز را از نگاه خود معرفی کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۵:۴۲    
با اسکن کد QR مهمان های شما می توانند به راحتی به اینترنت متصل شوند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۵:۲۱    
در فصول سرد سال برای جلوگیری از ابتلا به بیماری های ناشی از ضعف سیستم ایمنی بدن می توانید با تغییر در ذائقه، مقاومت بدن خود را افزایش دهید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۵:۰۳    
رسانه ها لحظاتی پیش از وقوع انفجار شدید در محله الکراده بغداد خبر دادند که بر اثر آن تعدادی کشته و زخمی شده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۴:۴۲    
وزیر خارجه آلبانی با اشاره به اراده و علاقه مندی کشورش برای گسترش روابط با ایران، گفت: زمان و شرایط نسبت به گذشته برای تعمیق روابط با ایران فراهم شده، به همین دلیل ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۴:۲۱    
هیرنفین در هفته هجدهم رقابت های لیگ هلند (اردی ویزه) با درخشش مهاجم ایرانی خود مقابل دن هاخ به پیروزی رسید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۴:۰۰    
در ادامه بازی های هفته هجدهم لالیگا شنبه شب اتلتیکومادرید برابر رئال بتیس قرار گرفت و با یک گل مهمانش را در ویسنته کالدرون شکست داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۳:۴۲    
بنابر اعلام وزارت خزانه داری آمریکا یک بانک کانادایی، به دلیل نقض احتمالی تحریم های ایران باید جریمه بپردازد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۳:۰۰    
وزیر امور خارجه سودان اعلام کرد که تصمیم دولت کنونی آمریکا در مورد لغو تحریم های اقتصادی سودان با موافقت کامل دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری منتخب آمریکا عملی می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۲:۲۰    
مهاجم بارسلونا با گلزنی برابر لاس پالماس توانست به 35 تیم مختلف در لالیگا گلزنی کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۲:۰۲    
روسیه اعلام کرد: ادامه خودداری سازمان ملل و دیگر سازمان های بین المللی از کمک رسانی به ساکنان حلب که به تازگی بخش های شرقی این شهر از وجود تروریست ها پاکسازی شده، پذیرفتنی نیست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۱:۴۱    
بهداد سلیمی در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر وزنه برداری با ذوب آهن اصفهان به توافق نهایی دست یافت تا در نیم فصل دوم برای این تیم به روی تخته برود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۱:۲۹    
مراسم ترحیم پدر برادران اسماعیلی در مسجد نور تهران واقع در میدان فاطمی برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۱:۲۰    
رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به عقد قرارداد احداث 2 نیروگاه هسته ای جدید در بوشهر گفت: با احداث این نیروگاه ها سالیانه شاهد صرفه جویی 22 میلیون بشکه نفت در کشور خواهیم بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۱:۰۲    
مرکزاطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور در واکنش به خبرسازی برخی رسانه ها اطلاعیه ای صادر و تاکید کرد: وزارت کشور فضای بداخلاقی و حاشیه سازی را مضر در انتخابات آینده می داند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۰:۴۱    
ملکه زیبایی سال 2013 با مطرح کردن برخی مسائل، به افشاگری علیه رئیس جمهور منتخب آمریکا پرداخته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۰:۲۰    
آمریکا اعلام کرد جنگنده های F-35 استرایک فایتر، که گران ترین ابزار جنگی دنیا به شمار می روند، به پایگاه های این کشور در ژاپن منتقل می شوند تا پایۀ قدرت نظامی آمریکا را در منطقۀ اقیانوس آرام شکل دهند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۳:۲۲    
پس از انتشار دلنوشته دریابان علی شمخانی خطاب به آیت الله هاشمی رفسنجانی همراه با عکسی از این دو شخصیت برجسته انقلاب در جبهه، یکی از محافظان قدیمی دبیر شورای عالی امنیت ملی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۳:۱۹    
هیات دولت در اطلاعیه ای ضمن قدردانی از حضور آگاهانه و باشکوه مردم در مراسم تشییع و ترحیم آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۳:۰۱    
روزنامه شرق در توصیف داود احمدی نژاد نوشت: او برادر بزرگ تر محمود احمدی نژاد است. نام فامیلی شان تا پیش از انقلاب صباغیان بود اما آن طور که خودش می گوید ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۲:۴۳    
تحقق اهداف سند چشم انداز و برنامه ششم توسعه متاثر از سیاست های داخلی است اما بررسی آثار سیاست های ترامپ بالاخص در کوتاه مدت از اهمیت بسزایی برخوردار است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۲:۴۳    
وی در مورد اینکه آیا در این سفر حامل پیامی ازجانب دولت عربستان بوده است یا خیر گفت: پیام کتبی، خیر؛ اما من پیام هایی شفاهی را طی ماه های اخیر میان مسئولان این کشورها رد و بدل کرده ام و تلاش خواهیم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۲:۰۰    
متخصصان چشم، به دنبال شواهدی هستند که نشان دهنده مرگ سلول های روی شبکیه است (همان لایه ای که در پشت چشم با سلول های حساس به نور پوشیده شده است) ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۱:۰۳    
صدراعظم آلمان درباره گرایش های حمایت گرایانه رئیس جمهور منتخب آمریکا هشدار داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۱:۰۳    
رئیس پیشین تیم حفاظتی رئیس جمهور ترکیه به اتهام دست داشتن در اقدامات تروریستی بازداشت شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۱:۰۰    
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه کسانی که به مرحوم هاشمی اهانت کردند باید توبه کنند گفت: آن هایی که قصدشان حذف هاشمی از نظام بود هم باید توبه کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۱:۰۰    
شمار زیادی از اهالی مناطق ابوصبیع و الشاخوره در شمال بحرین در اعتراض به حکم اخیر دادگاه در تأیید اعدام 3 تن از شهروندان بحرینی دست به تظاهرات گسترده زدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۰:۳۳    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی با بیان این که با آمریکا مشکلات بسیاری داشته و داریم گفت: برای مقابله بیشتر با بدعهدی های آمریکا طراحی کرده ایم و آن ها نیز می دانند که دست ایران در این زمینه بسته نیست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۰:۲۶    
حجت الله ایوبی با انتشار متنی نسبت به نامه اعتراضی محمد خزاعی و پرویز شیخ طادی تهیه کننده و کارگردان امپراطور جهنم واکنش نشان دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۹:۵۰    
نمایندگان مجلس در مصوبه ای مقرر کردند مبنای محاسبه مستمری بازنشستگی برای کلیه بیمه شدگان صندوق های بازنشستگی بر مبنای میانگین دو سال آخر منتهی به درخواست بازنشستگی آنها باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۹:۵۰    
مشاور رسانه ای دولت احمدی نژاد محتوای فایل صوتی منتشر شده از سوی فردی به نام م-م را بی اساس دانست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۹:۴۱    
رنجبرزاده عضو هیات رییسه مجلس در جلسه علنی نوبت سوم امروز تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی را قرائت کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۹:۲۰    
کارلوس کی روش در بیانیه ای جدید باز هم از استعفا سخن گفت و سرمربی پرسپولیس را متهم به مخالفت سیتماتیک با تیم ملی کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۹:۱۷    
دولت و مقام های لهستان از ورود نظامیان آمریکا به خاک این کشور استقبال کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۹:۱۴    
گزارش کاملی از اقدامات انجام شده درجزیره کیش هرساله به آیت الله هاشمی رفسنجانی ارائه می شد وباتوجه به تسلط ایشان در امور اقتصادی رهنمودهای ارزشمندی درخصوص توسعه کیش ارائه می کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۸:۵۰    
میزان شیوع افسردگی در کشور ما حدود 12.6 درصد و میزان شیوع اختلالات اضطرابی نیز نزدیک به 15 درصد است؛ اگر کم خوابی و بی خوابی و اختلالات خلق و خوی را نیز در نظر بگیریم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۸:۴۷    
شبکه خبری المیادین روز شنبه در خبری اعلام کرد که سفارت روسیه در یمن خبر ترور کاردار این کشور در صنعا پایتخت یمن را تکذیب کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۸:۴۷    
بر اساس آمارهای منتشره شده توسط انجمن خودروسازی چین، میزان فروش خودرو در این کشور در سال 2016 موفق به ثبت رکورد تازه ای شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۸:۴۱    
بر اساس این مصوبه که به تایید هیات عامل بیمه مرکزی رسیده است، شرایط سه گانه همکاری شرکت های بیمه باشرکت های کمک رسان بیمه ای خارجی تعیین شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۸:۳۵    
بانک ملی ایران براساس تکالیف قانونی که بر عهده آن گذاشته شده، برخی از اموال و املاک خود را واگذار می نماید اما واگذاری کارخانه ریسباف اصفهان از لحاظ تاثیرگذاری فرهنگی و حفظ میراث این مرز و بوم نیز ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۸:۲۹    
این موضوع به عنوان یک دستاورد مثبت برای گروه سایپا محسوب می شود و نشان می دهد سامانه ضدسرقت مورد استفاده در محصولات این گروه، در جلوگیری از به سرقت رفتن خودروها موثر بوده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۸:۲۶    
سخنگوی اورژانس مازندران، از نجات جان چهار نفر در قایق واژگون شده در رامسر خبرداد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۸:۲۶    
شورای پروانه نمایش خانگی با ساخت یک فیلمنامه و مجوز ورود 5 فیلم به این شبکه موافقت کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۸:۲۲    
یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: آیت الله هاشمی، شهید بهشتی، شهید مطهری و آیت الله موسوی اردبیلی واقعا جاودانه تاریخ هستند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۸:۰۰    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع آسیب های اجتماعی طی سه جلسه در محضر رهبر معظم انقلاب و با حضور نمایندگان 30 نهاد مورد بررسی قرار گرفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۸:۰۰    
پیشروی نیروهای عراقی در شهر موصل و مناطق حومه آن در دو روز گذشته سرعت گرفته و این نیروها توانسته اند، ضربات سنگینی را به گروه تروریستی داعش در ساحل شرقی دجله در موصل وارد سازند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۷:۵۷    
چهار تبعه کشور عمان که برای قایق سواری به سواحل دریای خزر در رامسر رفتند ، پس از واژگونی قایق موتوری به طرز معجزه آسایی نجات یافتند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۷:۳۰    
سرپرست حجاج ایرانی ضمن بیان اینکه جلسات زیادی را در داخل با محوریت امنیت زائرین و مسائل غرامت و دیه زائران در مسجدالحرام و منا برگزار شده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۷:۰۹    
طبق اخبار منتشره امسال پنج زندانی محکوم به قصاص در همدان از طناب دار رهایی یافتند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۷:۰۹    
فرمانده انتظامی ایرانشهر از دستگیری ضارب مسلح، بلافاصله پس از وقوع جرم توسط مأموران پلیس خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۷:۰۹    
در حالی که اخباری از حمله جدید داعش به شهر دیر الزور منتشر شده سانا از ناکام گذاشتن تلاش آنها برای حمله به ایست های نظامی در چند منطقه در دیر الزور خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۶:۴۸    
آسمان تهران روز آینده نیمه ابری به تدریج ابری و اواخر وقت بارش پراکنده پیش بینی می شود و روز دوشنبه آسمان تهران صاف خواهد بود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در تهران به ترتیب 7 و صفر درجه خواهد بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۶:۴۵    
یک دستگاه آپارتمان 51 متری در محدوده کارون جنوبی کوچه بهنام رضوی ، دارای 1 اتاق خواب، با قیمت 150 میلیون تومان به فروش می رسد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۶:۳۰    
با اعلام اسامی نامزدهای برترین های فوتسال جهان ایران در بخش بهترین دروازه بان و بهترین تیم ملی نامزد دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۶:۲۷    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای کلیه متقاضیان ازدواج را مکلف به ارائه گواهی انجام غربالگری به دفاتر ازدواج کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۶:۲۷    
شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) پس از نزدیک به 4 دهه دوری از بازارهای بین المللی و پس از حدود 20 سال از خرید آخرین هواپیمای خود از شرکت ایرباس ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۶:۲۴    
نیکل بریل آرایشگر مخصوص ملانیا ترامپ در مصاحبه ای گفت که اتاق آرایشی برای خانواده ترامپ در خیابان پنسیلوانیا در نظر گرفته شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۶:۱۸    
وزیر اطلاعات درباره تامین امنیت انتخابات 96 گفت: گروه های تروریستی تلاش می کنند در این مناسبت ها سوءاستفاده هایی داشته باشند که تا الان سربازان گمنام امام زمان اجازه چنین بهره برداری را به آنها نداده ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۶:۱۱    
گفتنی است در هفته های اخیر صدا و سیما بارها از سیدعباس عراقچی دعوت کرده بود تا در یکی از برنامه ها حضور یافته و در خصوص اخرین تحولات مرتبط با برجام صحبت کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۶:۱۱    
سیامک ره پیک در حاشیه آئین ترحیم والد محسن اسماعیلی در جمع خبرنگاران درباره برگزاری الکترونیکی انتخابات گفت: این موضوع در حال بررسی است و با دوستان وزارت کشور هم جلسه داشته ایم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۶:۱۱    
معصومه ابتکار در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری سازمان حفاظت محیط زیست و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران ضمن تسلیت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار کرد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۶:۱۱    
در متن پیام هیات دولت آمده است:
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۶:۱۱    
نتایج این سرمایه گذاری ها با توجه به طول دوره ساخت 2 تا 3 ساله پروژه های مسکونی در ایران، منجر به ورود حجم بالایی از واحدهای مسکونی تکمیل شده به بازار مسکن طی دو سال اخیر شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۶:۱۱    
سعید معروف کاپیتان تیم ملی و باشگاه پیکان به دلیل رفتار غیر اخلاقی تا زمان تشکیل جلسه کمیته انضباطی از حضور در میادین ورزشی محروم شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۶:۱۱    
حساب توییتری مریخ نورد کنجکاوی ناسا عکسی از یک پلاک را منتشر کرده که امضای اوباما، جو بایدن، معاون او و دیگر مقامات ایالات متحده بر روی آن حک شده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۶:۱۱    
در سال 2015، دولت اوکراین تصمیم بر فسخ این قرارداد گرفت که این پیشنهاد در 16 سپتامبر 2015 مورد حمایت پارلمان این کشور نیز قرار گرفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۶:۱۱    
مثال دیگری که سوی دادستان تهران برای جایگاه ورود معاونان دادستان ارائه گردید، نحوه اقدام خودروهای مدل بالا بود که در برخی مناطق شهر دور دور کرده و موجبات مزاحمت مردم را فراهم می نمایند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۶:۱۱    
این برنامه به تهیه کنندگی حسن نهضت و اجرای مهدی مهدی قلی، شنبه ها حوالی ساعت 23:15 از شبکه یک سیما به روی آنتن می رود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۶:۱۱    
وی با اشاره به ساعات مسدود شدن این محور افزود: این محور از ساعت 21:30 شب تا 5:30 صبح مسدود می شود و خودروها دراین ساعات امکان تردد ندارند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۶:۱۱    
استاندار کرمان جاهای خالی توسعه استان را به خوبی تشخیص داده اند و با ترکیب بخش خصوصی و ایجاد فضای مناسب و آرامش در جهت توسعه استان گام برداشته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۶:۱۱    
بازسازی بناهای فرسوده و کف سازی معبر روستا نیز باید انجام شود که بنیاد مسکن در این رابطه قول همکاری داده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۶:۱۱    
بر اساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی، بارش باران تا اوایل بعدازظهر شنبه 25 دی، در استان های حاشیه دریای خزر ادامه می یابد و سپس از سمت غرب دریا از میزان بارش و ابرناکی کاسته خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۶:۱۱    
سخنگوی شورای نگهبان درباره ثبت نام خانم ها در انتخابات ریاست جمهوری گفت: ثبت نام بلامانع است و نظرم همان است که قبلا گفتم ولی موضوع باید بررسی و اعلام نظر شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۶:۱۱    
هانی الملقی نخست وزیر اردن مهر ماه گذشته از سمت خود استعفا کرد و عبدالله دوم پادشاه این کشور بار دیگر الملقی را مامور به تشکیل دولت جدید کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۶:۱۱    
بازیکن استقلال گفت: مشکلی با علی آقا ندارم اما کسی از من دفاع کرد و بگوید او مازاد نیست؟!
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۶:۱۱    
این رژیم امنیت دیگر کشورهای پیرامونی را تهدید کرد و نقشه نیل تا فرات را دنبال کرد و به بیش از 70 قطعنامه ملل متحد بی اعتنایی کرد و با این کارنامه قدرتهای مدعی حقوق بشر باید سخت ترین برخوردها با این ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۶:۱۱    
واعظی با اظهار امیدواری برای ادامه یافتن چنین پروژه ها در کشور و استان البرز تصریح کرد: استان البرز به دلیل اینکه استان معین تهران و پایتخت به شمار می رود لذا برای دولت هرچه در البرز و کرج ایجاد شود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۶:۱۱    
آیین هفتمین روز درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام روز یکشنبه در حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۶:۱۱    
: به همین علت هم کشاورز محصول خود را به قیمت پایین می فروشد و این بستگی به واسطه دارد که با چه قیمتی روانه بازار می کند و یا آن را به کارخانه های کنسانتره سازی و آبمیوه گیری می برد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۶:۱۱    
رییس شورای تامین کنندگان دام زنده کشور با اشاره به مازاد گوشت قرمز در بازار و کاهش قیمت این محصول به مردم توصیه کرد، گوشت مورد نیاز خود را از مراکز و قصابی های گرانفروش خریداری نکنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۶:۱۱    
داور دیدار نفت تهران و استقلال به علت اشتباه تأثیرگذار از قضاوت در لیگ برتر محروم شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۶:۱۱    
اکبر رنجبرزاده در نشست علنی نوبت عصر امروز (شنبه 25 دی ماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:
  • ۱