جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۵:۱۸Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 13 دی 1395 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 31 فروردین 1395 تدبیر و امید 31 اردیبهشت 1395 تدبیر و امید 31 خرداد 1395 تدبیر و امید 31 تیر 1395 تدبیر و امید 31 مرداد 1395 تدبیر و امید 31 شهریور 1395 تدبیر و امید 30 مهر 1395 تدبیر و امید 30 آبان 1395 تدبیر و امید 30 آذر 1395 تدبیر و امید 30 بهمن 1395 تدبیر و امید 2 اسفند 1395 تدبیر و امید 1 دی 1395 تدبیر و امید 2 دی 1395 تدبیر و امید 3 دی 1395 تدبیر و امید 4 دی 1395 تدبیر و امید 5 دی 1395 تدبیر و امید 6 دی 1395 تدبیر و امید 7 دی 1395 تدبیر و امید 8 دی 1395 تدبیر و امید 9 دی 1395 تدبیر و امید 10 دی 1395 تدبیر و امید 11 دی 1395 تدبیر و امید 12 دی 1395 تدبیر و امید 13 دی 1395 تدبیر و امید 14 دی 1395 تدبیر و امید 15 دی 1395 تدبیر و امید 16 دی 1395 تدبیر و امید 17 دی 1395 تدبیر و امید 18 دی 1395 تدبیر و امید 19 دی 1395 تدبیر و امید 20 دی 1395 تدبیر و امید 21 دی 1395 تدبیر و امید 22 دی 1395 تدبیر و امید 23 دی 1395 تدبیر و امید 24 دی 1395 تدبیر و امید 25 دی 1395 تدبیر و امید 26 دی 1395 تدبیر و امید 27 دی 1395 تدبیر و امید 28 دی 1395 تدبیر و امید 29 دی 1395 تدبیر و امید 30 دی 1395 
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۲:۰۰    
احتمالاً کوهستان آتوس به مساحت 335 کیلومتر مربع واقع در کشور یونان، بزرگ ترین مکان در جهان است که ورود زنان و حتّی حیوانات ماده به آن ممنوع است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۰:۵۴    
در حمله داعش به نظامیان ترکیه در شمال سوریه، 1 نفر کشته و 4 تن دیگر زخمی شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۰:۴۲    
جمهوری اندونزی در آسیای جنوب شرقی و اقیانوسیه قرار دارد؛ اندونزی یک مجمع الجزایر متشکل از 17508 جزیره و 333 استان است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۷:۵۳    
داعش با انتشار عکس نوشته هایی در شبکه های اجتماعی اهداف بعدی حملات خود، در ترکیه را معرفی کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۳:۲۸    
به نقل از ستاد خبری جشنواره ایران ساخت ، سیدرضا صالحی امیری - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - در آستانه برگزاری نخستین جشنواره ملی، فرهنگی و هنری ایران ساخت پیامی صادر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۳:۱۹    
بخشی از سنت انتقال قدرت بلافاصله پس از پیروزی یک نامزد در انتخاب این است که رئیس جمهوری کشور پس از تبریک پیروزی در انتخابات از رئیس جمهوری منتخب دعوت خواهد کرد تا به کاخ سفید برود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۲:۴۲    
وی با بیان اینکه تحولات سیاسی اخیر اروپا در نتیجه نارضایتی شکل گرفته از مدیریت فعلی بوده است، گفت: آنچه در آمریکا روی داد هم مرتبط با همین مسأله است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۰:۱۱    
تکلیف آنها که اعتبارشان به درج همینگونه مطالب است روشن است اما با توجه به توضیحات فوق جای این سوال جدی از جناب آقای سید حمید روحانی وجود دارد که شما که در کسوت مقدس روحانیت هستید که باید بیش و پیش از ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۸:۰۲    
خبرگزاری 'السومریه نیوز' به نقل از منبع آگاه در استان نینوا در شمال عراق گفت که سرکرده داعش طی نامه ای به 'شورای مجاهدین' عالی ترین مرکز تصمیم گیری درتشکیلات تروریستی داعش ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۷:۴۱    
ریتا شامی، دختر لبنانی، که پیش بینی کرده بود شاید در سفر به استانبول کشته شود، در جریان حمله به باشگاه شبانه در این شهر جان خود را از دست داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۷:۲۰    
با پایان نیم فصل اول لیگ شانزدهم، کارلوس کی روش ابتدا اسامی 19 نفر را برای حضور در اردوی تیم ملی اعلام کرد و سپس 3 بازیکن جدید نیز اضافه شدند تا تعداد نفرات حاضر در اردوی امارات به 22 نفر برسد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۷:۰۲    
ائتلاف آمریکایی موسوم به ضد داعش با انتشار گزارشی رسماً اعلام کرد؛ از سال 2014 تاکنون دست کم 188 غیرنظامی در حملات هوایی این گروه به مواضع تروریست های تکفیری در عراق و سوریه جان خود را از دست داده ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۶:۴۱    
بانک جهانی در تازه ترین گزارش خود، بدهی خارجی ایران در سال 2015 را 6 میلیارد و 322 میلیون دلار اعلام کرد که نسبت به سال پیش از اعمال تحریم ها علیه کشورمان (2011) نزدیک به 64 درصد کاهش نشان می دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۶:۲۰    
کاپیتان سابق تیم ملی گفت: کی روش می خواست یک مراسم باشکوه برای خداحافظی من برگزار کند اما گفتم اگر قرار است خداحافظی کنم در برابر هموطنانم باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۵:۲۰    
ارسال 4 جنگنده سوخو 35 به چین برای تقویت نیروی هوایی این کشور روسیه برای تقویت بیشتر نیروی هوایی چین 4 جنگنده نسل 4 خود را به این کشور فرستاد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۵:۰۲    
بانوی بازیگر و پیشکسوت عرصه هنرهای نمایشی، بازیگری را حرفه ای مشکل توصیف کرد و گفت: در دوران فعالیتم در سینما همواره در پی آموختن بودم و هیچگاه به شهرت فکر نکرده ام.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۴:۴۱    
نخست وزیر سابق عراق گفته است که با برخی فراکسیونها برای بازتولید وحدت عراق بعد از آزادسازی موصل در حال مذاکره هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۴:۲۰    
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: به نظر می رسد که طیف اصلاح طلبان از روحانی عبور نمی کنند و روحانی نامزد این طیف و برخی میانه روها خواهد بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۴:۰۲    
احسان علیخانی فیلم یکی از قسمت های ماه عسل را در اینستاگرام خود منتشر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۳:۴۱    
گزارش های رسانه ای حاکی است در حمله جنگنده های سعودی به استان صعده دست کم 6 غیرنظامی یمنی کشته شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۳:۰۲    
تابلو نقش برجسته حضرت مریم در برج آزاد رونمایی خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۲:۲۳    
دولت آلمان می گوید بشار اسد رییس جمهور سوریه در دولت آینده این کشور جایی ندارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۲:۱۷    
مراسم تشییع قربانیان حمله تروریستی به کلوپ شبانه در استانبول برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۲:۱۴    
منابع امنیتی عراق از انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در شهرک الصدر واقع در شرق بغداد خبر دادند؛ داعش مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۲:۰۲    
نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی با حضور در اقامتگاه بنیامین نتانیاهو در بیت المقدس، از او درباره پرونده فساد مالی بازجویی کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۱:۴۱    
عصر امروز معاون اول رئیس جمهور عراق با آیت الله هاشمی شاهرودی دیدار کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۱:۲۳    
فرمانده مرزبانی ناجا از هلاکت عوامل شهادت 2 مامور مرزبانی در تایباد در کمتر از 72 ساعت خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۱:۰۲    
نمایندگان مردم در خانه ملت، دولت را مکلف به تخصیص سه میلیارد دلار اعتبار برای افزایش ایمنی و مقاوم سازی مدارس کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۰:۴۱    
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در خصوص عدم همکاری شهرداری تهران برای نصب بنرهای دومین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۰:۱۴    
عضو کمیته امور خارجی سنای آمریکا ضمن انتقاد از مواضع واشنگتن در خاورمیانه و تکیه آن بر گزینه نظامی تصریح کرد: باید از همان ابتدا در سوریه خویشتنداری می کردیم .
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۳:۴۷    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه خراسان رضوی تاکید کرد: سختگیری بیش از حد در حوزه فرهنگ و هنر به حل مسئله منجر نمی شود بلکه باعث تشدید فعالیت های زیر زمینی خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۳:۲۹    
سامان نریمان جهان قصد جدایی از ماشین سازی را دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۳:۰۵    
وزیر کشور با بیان اینکه انتخابات در کشورمان از یک پشتوانه قوی مردمی و قانونی برخوردار است، گفت: باید همه تلاش کنیم تا انتخابات در فضایی سالم، عقلانی و در مسیر قانونی برگزار شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۵۹    
در بین ورزش ها، به طور حتم فوتبال ورزشی است که میلیون ها مخاطب و علاقمند در کل دنیا دارد لذا در این بخش موضوعیت ویژه ای وجود دارد ما خدا را شاکریم که ورزش فوتبال تا امروز به خوبی پیش رفته و امیدواریم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۵۶    
همه عواملی که به آن اشاره کردم سبب می شود که داوران ما در فضای کیش به آرامش لازم دست پیدا کنند و به شکل بهتر و ایده آل تری به ارزیابی عملکرد، بازبینی ها و همچنین بحث درباره موارد مختلف بپردازند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۵۰    
آتش زدن 15 تن عاج فیل غیرقانونی توسط مقامات کنیا
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۴۴    
منافع مادی حاصل از مراودات در حوزه فرهنگی، در قالب خدمات و تسهیلات ویژه به این قشر از جامعه و وزارت فرهنگ و ارشاد بازخواهد گشت تا در این حوزه سرمایه گذاری شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۳۸    
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتای ناجا از فعالیت 280 هزار کانال فارسی زبان در تلگرام خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۲۳    
آنتونیو گوتِرش دبیرکل جدید سازمان ملل متحد، روز دوشنبه ضمن گشایش صفحه ای رسمی در توییتر، در نخستین پیام خود از مردم جهان خواست که سال 2017 را به سال صلح تبدیل کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۲۳    
نهاد متولی جلوگیری از حملات سایبری به رایانه های دستگاه های دولتی انگلیس روز دوشنبه ایران را به تلاش برای هک رایانه های این کشور متهم کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۲۰    
سالی که گذشت با دستاوردها و اکتشافات امیدبخش و خوشحال کننده ای همراه بود اما در این میان شمع وجود برخی دانشمندان و محققان نیز خاموش شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۰۲    
یک مقام امنیتی برزیل روز دوشنبه به شبکه گلوبو تی وی گفت: دستکم 50 تن در شورش خونین در زندانی در شهر مانائوس در جنگل آمازون کشته شده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۵۹    
رئیس جمهور چین در واکنش به حمله دو روز پیش به باشگاه شبانه ای در استانبول، از افزایش همکاری های کشورش با ترکیه و جامعه جهانی در راستای مبارزه با تروریسم خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۵۹    
گروه تروریستی جبهه النصره با انفجار دکل های فشارقوی، برق استان قنیطره سوریه را قطع کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۲۹    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال علی دایی، سرمربی تیم نفت تهران و شجاع خلیل زاده، مدافع سپاهان را به دلیل اتفاقات رخ داده در بازی دو تیم به ترتیب دو و سه جلسه محروم کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۲۹    
ولید معلم وزیر خارجه و سرلشکر علی مملوک رئیس دفتر امنیت ملی سوریه روز شنبه در سفری مهم و حساس به تهران نظرها را بخود جلب نمودند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۲۳    
آنفولانزا و سرماخوردگی ممکن است علائم مشابهی داشته باشند اما چند تفاوت مشخص نیز با یکدیگر دارند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۲۳    
یک پژوهشگر با بررسی زندگی بیش از 100 میلیونر خودساخته، عادت های روزانۀ آن ها را که به موفقیتشان کمک می کند، کشف کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۰۵    
به نظر می رسد این کوسه تلاش کرده است این لاک پشت دریایی بزرگ را ببلعد اما لقمه آنقدر بزرگ و سخت بوده که از دهان او پایین نرفته و همانجا گیرکرده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۵۶    
پرچم مزار منوّر امیرالمؤمنین علیه السلام در حاشیه دیدار امروز نخبگان علمی به رهبرانقلاب هدیه داده شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۳۴    
طی یک سال گذشته، حدود بیش از سی مورد ترور و عملیات تروریستی موفق در جای جای ترکیه به وقوع پیوسته که تقریبا در جهان بی سابقه بوده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۲۲    
مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از آغاز دوباره ی اعزام کاروان های زیارتی ایران به سامرا از ابتدای هفته آینده خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۱۹    
مدیرعامل شرکت توانیر گفت:تا زمانی که قرارداد جدید منعقد نشود امکان صادرات برق به عراق را نداریم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۱۹    
مرکز پژوهش های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در جدیدترین گزارش خود، حزب الله را بزرگترین خطر برای امنیت اسرائیل معرفی کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۱۶    
رئیس جبهه مستقلین و اعتدال گرایان ایران گفت: علی مطهری یکی از گزینه های این جبهه برای انتخابات 96 است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۸:۲۵    
بنا بر اعلام رسانه ها در زمان دستگیری، آن ها از گریه های دخترشان به تنگ آمده بودند! همچنین بنا بر اعلام وزارت کشور کویت، این مرد و زن به ترتیب 26 و 23 سال دارند و معتاد هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۸:۲۲    
رسانه های مصر امروز دوشنبه اعلام کردند که وائل شلبی دبیر کل سابق شورای دولت مصر در زندان خود را حلق آویز کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۸:۱۹    
تیم تراکتورسازی به دلیل اهانت تماشاگران به داور و به کارگیری الفاظ زشت در طول بازی، به پرداخت مبلغ 80 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۷:۵۴    
برای دروغ های سالانه دو میلیون شغل، اکثر طرح های زیربنایی را نیمه کاره رها کردند و با دستورات کتبی و شفاهی به وزرا، استانداران و فرمانداران ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۷:۴۹    
من به این سخنرانی به عنوان فرصتی برای قدردانی جهت این سفر شگفت آور، برای جشن گرفتن راهی که شما این کشور در این هشت سال گذشته تغییر دادید، می اندیشم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۷:۴۶    
نرخ دلار از حداکثر سقف متداول فصلی گذشته و در حال حاضر روندی کاهشی را در پیش گرفته و بازار در این مسیر به ثبات رسیده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۷:۳۷    
با وجود خشکسالی منابع مالی توانستیم 403 میلیون دلار منابع از طریق بخش خصوصی جذب کنیم. همچنین هندی ها 150 میلیون دلار در این بندر سرمایه گذاری می کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۷:۳۴    
در صورت تمایل مشتریان به بهره مندی از خدمات سامانه هایUSSD از طریق کارت های این بانک (اکسس کارت و کارت اعتباری) ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۶:۵۸    
در جریان بررسی بندی از ماده 79 لایحه برنامه ششم در جلسه علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه) قاسم احمدی لاشکی نماینده نوشهر پیشنهاد حذف این ماده مربوط به سازمان دانش آموزی را مطرح کرد که لاریجانی این پیشنهاد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۶:۵۵    
در جلسه 5 دی شورای پروانه نمایش خانگی که با حضور اکثریت اعضاء برگزار شد،با عرضه فیلمهای" سایه" به تهیهکنندگی بهنام شهیدی و کارگردانی مسعود نوابی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۶:۳۴    
مشخص نیست این آقازاده با چه نوع ضمانتی موفق شده نظر پدر خود را به عنوان مدیرعامل اپراتور جلب کند!
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۶:۱۹    
رهبر انقلاب اسلامی، حضور جهادی در عرصه های گوناگون، خصوصاً میدانهای تأثیرگذار برای آینده کشور را از دیگر عوامل موفقیت و پیشرفت دانستند و افزودند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۶:۱۶    
در این صورت با یک چالش بزرگ روبرو خواهیم بود زیرا در حال حاضر میلیاردها ماشین آلات محاسباتی در سراسر جهان وجود دارد و کافی است تنها برای 10 درصد از جمعیت آنها حقوقی همچون رأی دادن در نظر بگیریم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۶:۱۳    
در گزارش های پلیس آلمان همچنین آمده است: رد پای ارتباط فرد مظنون دستگیر شده با برخی از اعضای داعش در رقه مشاهده شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۶:۰۱    
پیش از این اعضای هیأت نظارت بر انتخابات در 15 استان کشور مشخص شده بودند که در جلسه امروز اعضای هیأت های نظارت در استان های باقیمانده مشخص شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۶:۰۱    
ما قسم خورده ایم که به آئین نامه عمل کنیم، بنابراین ما فقط با ماده 184 نمی توانیم لایحه برنامه را در مجلس بررسی و تصویب کنیم، بلکه باید با کل آئین نامه داخلی مجلس و مقررات آن این لایحه را بررسی کنیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۵:۵۸    
کمیته مسابقات در مورد مصاحبه سرمربی تیم پرسپولیس اعلام کرد: همانگونه که قبلا بارها اعلام شده است کمیته مسابقات در بهمن ماه سال گذشته 2 تقویم پیشنهادی فصل 96-95 را به باشگاه ها ارائه داد و با شگاهها ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۵:۵۵    
سازمان ملی استاندارد ایران اخیرا به موفقیتی دست یافته که اگرچه در هیاهوی مخالفان دولت در سیاه نمایی وضع موجود، آن گونه که باید مورد بررسی قرار نگرفت اما تاثیر آن در سال های آینده بیشتر مشخص خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۵:۳۳    
این شخص اموال زیادی از اموال دولتی را به یغما برده است و البته خودش در ابتدای کار می گفت از دولت طلبکار است اما بررسی ها نشان داد حدود 2 میلیارد دلار به نظام بانکی و شرکت های وزارت نفت بدهکار است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۵:۲۷    
قالیباف تصریح کرد: متاسفانه اعتباری که چند سال پیش مصوب شد تا دولت آنرا از محل صندوق ذخیره ارزی به شهرداری تهران پرداخت کند، تا امروز پرداخت نشده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۵:۲۱    
این مسافران که پنج زن و سه مرد بودند قصد داشتند با خوردن یک مایع سمی ناشناخته در داخل مترو دست به خودکشی بزنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۵:۱۵    
مدیر بیمارستان بعثت همدان گفت: کارتن خواب 44 ساله که در آذرماه امسال از پلیس راه همدان به بیمارستان بعثت منتقل شده بود، هر دو پای خود را جهت حفظ جانش از دست داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۵:۱۲    
من با این حرف ها و طرح این موضوعات از سفرهای استانی عقب نشینی نمی کنم و حتی در طول 15 سال خدمت خود همیشه از خانه دور بوده و در میدان حضور داشته ام.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۵:۰۶    
بدون شک با تاکیدات ویژه ای که در مسیر شفافیت و برطرف شدن بخشی از ابهامات شرعی از سوی تدوین کنندگان لوایح بانک مرکزی و اصلاح نظام بانکی صورت گرفته ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۵۷    
این رقم به عنوان یارانه سود تسهیلات به واحدهای تولیدی با اولویت تولیدات صادراتی از جمله شرکت های خدمات فنی – مهندسی، برقراری خطوط منظم هوایی و دریایی، مبانی آموزشی، توسعه برند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۵۱    
سازمان های مدافع حقوق سال گذشته در بیانیه ای، شکنجه جسمی زندانیان در زندن جو، ممانعت از برخورداری از مراقبتهای پزشکی، شلوغی سلولهای زندان ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۴۸    
بزرگ آقا مهربان و خشن است. قدرتمند است ولی در مقابل فرزندش زانو می زند. همۀ مختصات یک آدم واقعی را دارد. فقط پلیدی و زورگویی ندارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۴۵    
تمام بازیکنان سالم هستند و فقط محسن ربیع خواه و ولادیمیر پریموف مشکل کوچکی دارند که تا آخر هفته به آمادگی کامل می رسند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۴۵    
بانک مرکزی همه روزه نرخ رسمی 39 ارز موجود در مرکز مبادلات ارزی را اعلام می کند که براین اساس امروز، دوشنبه (13 دی ماه) نرخ 25 ارز با افزایش و 11 ارز با کاهش نسبت به روز گذشته همراه بوده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۴۲    
هفته پیش ماده ای در مجلس تصویب شد تا حقوق مدیران در سامانه ای در اختیار دستگاه های نظارتی و عموم مردم قرار گیرد. عده ای از نمایندگان خواستار حذف عبارت و عموم مردم در این مصوبه هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۳۹    
در سال 2015 درآمد پرداخت از طریق موبایل 450 میلیارد دلار بوده است و پیش بینی می شود در سال 2019 به هزار میلیارد دلار افزایش پیدا کند. این تحولی است که اکنون در جهان در حال روی دادن است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۲۷    
این برنامه با توجه به وله نمایشی تهیه شده و تلاش مجری برای تاکیدات چندباره احتمالاً توضیح داده شده از سوی سیاست گذارانش بر پایه نامه 30 ضد انقلاب و منافق خارج نشین به دونالد ترامپ برای اعمال دوباره ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۱۸    
جمعی از نخبگان، مدال آوران و اساتید دانشگاه صنعتی شریف، پیش از ظهر امروز با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۵۹    
آیا شهرداری تهران می تواند فهرستی از سرانجام گزارش های حسابرسی اعم از برخورد با مدیران متخلف یا اصلاح فرایندها را در اختیار شورای شهر قرار دهد؟ واقعیت این است که اشکالات وجود دارد و تنها در هر گزارش ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۴۷    
این نوجوان بر اثر سقوط به زیرگذر دچار ضربه مغزی شد که بلافاصله به بیمارستان امام رضا اسلامشهر منتقل شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۴۴    
فرانسوا اولاند روز دوشنبه در دیدار با نخست وزیر عراق با اشاره به اینکه داعش در برابر نیروهای عراقی عقب نشسته است گفت: ما بزودی شاهد پایان داعش در موصل خواهیم بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۴۱    
رحمانی فضلی با بیان این که باید ظرفیت سازی و ساماندهی مناسب برای اعزام زائران به عتبات عالیات به منظور برگزاری مراسم اربعین حسینی در سال 96 صورت پذیرد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۳۸    
همچنین در اطلاعیه دفتر رییس جمهوری این بخش اظهارات نماینده خمینی شهر که مدعی شده بود "نهاوندیان پیشنهاد می کند برای رونق صادرات و تولید کارخانه ها دلار باید به حداقل 7 هزار تومان برسد" کاملا کذب و بی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۳۲    
وزارت کشور با صدور اطلاعیه ای از آغاز به کار ستاد انتخابات کشور از دی ماه و با صدور احکام مرتبط با معاونان و سازمان های وزارت کشور از سوی مقام عالی وزارت، خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۲۱    
دادستان کل کشور در پاسخ به سوالی در مورد اهم پرونده های اقتصادی که در حال رسیدگی است گفت: اهمیت پرونده هایی که در حوزه اقتصادی در حال رسیدگی است به جهت میزان سوءاستفاده و گسترش شمول آنها متفاوت است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۰۹    
سیامک انصاری با انتشار یادداشتی اعلام کرد که با سامان مقدم در ساخت یک سریال تلویزیونی همکاری نمی کند
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۰۶    
دروازه بان تیم پیروزی هم از کسانی است که برای فوتبالیست شدن سختی های زیادی را پشت سر گذاشته است و در تهران دربه در به دنبال یک جای خواب از کارگری در کارواش و رستوران گرفته تا رفتگری کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۴۸    
در ادامه عملیات های مبارک داعش علیه متجاوزان، (یعنی) ترکیه، 1 سرباز قهرمان خلافت یکی از مشهورترین باشگاه شبانه ای که در آن جشن ارتدادی (سال نوی) مسیحی برگزار می شد، هدف قرار داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۴۸    
حسن عباسی، مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از تصادف یک دستگاه موتور سیکلت با خودروی سواری پژو خبر داد و گفت: این حادثه ساعت 9 ...
  • ۱