پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۷:۵۵Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 14 دی 1395 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 31 فروردین 1395 تدبیر و امید 31 اردیبهشت 1395 تدبیر و امید 31 خرداد 1395 تدبیر و امید 31 تیر 1395 تدبیر و امید 31 مرداد 1395 تدبیر و امید 31 شهریور 1395 تدبیر و امید 30 مهر 1395 تدبیر و امید 30 آبان 1395 تدبیر و امید 30 آذر 1395 تدبیر و امید 30 بهمن 1395 تدبیر و امید 2 اسفند 1395 تدبیر و امید 1 دی 1395 تدبیر و امید 2 دی 1395 تدبیر و امید 3 دی 1395 تدبیر و امید 4 دی 1395 تدبیر و امید 5 دی 1395 تدبیر و امید 6 دی 1395 تدبیر و امید 7 دی 1395 تدبیر و امید 8 دی 1395 تدبیر و امید 9 دی 1395 تدبیر و امید 10 دی 1395 تدبیر و امید 11 دی 1395 تدبیر و امید 12 دی 1395 تدبیر و امید 13 دی 1395 تدبیر و امید 14 دی 1395 تدبیر و امید 15 دی 1395 تدبیر و امید 16 دی 1395 تدبیر و امید 17 دی 1395 تدبیر و امید 18 دی 1395 تدبیر و امید 19 دی 1395 تدبیر و امید 20 دی 1395 تدبیر و امید 21 دی 1395 تدبیر و امید 22 دی 1395 تدبیر و امید 23 دی 1395 تدبیر و امید 24 دی 1395 تدبیر و امید 25 دی 1395 تدبیر و امید 26 دی 1395 تدبیر و امید 27 دی 1395 تدبیر و امید 28 دی 1395 تدبیر و امید 29 دی 1395 تدبیر و امید 30 دی 1395 
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۰:۱۳    
ولادیمیر پوتین که سال گذشته به عنوان قدرتمندترین فرد جهان معرفی شد علاقه و عشق بسیاری به حیوانات دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۵:۲۲    
حالا شبکه نمایش خانگی در ایران خودش زمین بازی اهالی جم شود و با سرقت غیراخلاقی فرهنگی، پای آثاری که از این شبکه پخش می شود را به خانه ایرانی ها باز کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۸:۰۶    
: برای مشتریان حقیقی و شرکت ها و موسسات متوسط و همچنین شرکت های بزرگتر مفهوم هویت دیجیتال از اهمیت بالایی برخوردار است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۷:۵۲    
ششمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت با موضوع باز آفرینی نظام بانکی در عصر ارتباطات نوین در روزهای 13 و 14 دی ماه در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۳:۳۳    
همچنین بانک مرکزی امروز نرخ رسمی شش ارز شامل دلار آمریکا، درهم امارات متحده عربی، لیر سوریه، ریال سعودی، روبل جدید بلاروس و منات آذربایجان را ثابت نگه داشته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۳:۲۱    
در این جلسه بهرام پارسایی عضو کمیسیون اصل نود، عبدالکریم حسین زاده عضو کمیسیون عمران، فاطمه سعیدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات، فاطمه ذوالقدر، پروانه سلحشوری و طیبه سیاوشی نیز حضور داشتند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۸:۰۰    
مربی اسبق پرسپولیس از همسرش به دلیل درخواست 5 میلیون لیره و ترک خانه به دادگاه شکایت کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۷:۴۲    
باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور بیانیه ای، ضمن تاکید بر همکاری خود با تیم ملی و فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۷:۲۱    
قانون در مواردی به مرد زن دار اجازه ازدواج مجدد داده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۶:۴۲    
دونالد ترامپ در برابر یکی دیگر از سیاست های اوباما موضع گرفت و با قول عمل بر خلاف شعارهای تبلیغاتی رئیس جمهور فعلی آمریکا، گفت که گوانتانامو نباید بسته شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۶:۰۰    
محسن ترکی از دنیای داوری فوتبال خداحافظی کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۵:۲۱    
ملکه سوئد می گوید کاخ سلطنتی که وی در آن زندگی می کند، محل رفت وآمد ارواح است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۵:۰۰    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: من از کی روش کوچکترم و با او تماس می گیرم و دعوت می کنم که در نشست 3 نفره با برانکو به همه مسائل پایان داده و یک تصمیم مناسب برای پایان دادن به اختلافات بگیریم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۴:۴۲    
منابع خبری روز سه شنبه گزارش دادند که نیروهای بسیج مردمی عراق ( الحشد الشعبی) عامل اصلی حمله تروریستی بامداد امروز سامراء را دستگیر کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۴:۲۱    
وزیر امورخارجه تشکیلات خودگردان فلسطینی روز سه شنبه گفت: سران رژیم صهیونیستی خوی کینه توزانه دارند و فاشیست و نژاد پرست هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۳:۴۲    
وزارت خارجه کره جنوبی از برگزاری نشستی سه جانبه در هفته جاری با ژاپن و آمریکا برای بررسی تهدیدهای کره شمالی خبر داده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۳:۰۰    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: ترکمنستان به بهانه یک خواسته غیرواقعی گاز را قطع کرد و حاضر نیستیم شأن ایران را زیر سؤال ببریم و پاسخ مثبتی به باج خواهی آن ها نمی دهیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۲:۲۱    
نیروهای یمنی یک قایق نظامی متعلق به ائتلاف سعودی را در سواحل المخا در استان تعز منهدم کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۲:۰۰    
معاون اجرایی رئیس جمهوری گفت: رخداد فرهنگی مشهد 2017 نقطه عطفی در گسترش روحیه اتحاد، همدلی و عطوفت بین ملل مسلمان با محوریت اسلام و گفتمان اصیل نبوی و رضوی است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۱:۴۲    
دستیار ویژه رئیس جمهوری و دبیرستاد حقوق بشر قوه قضائیه در مورد موضوع منشور حقوق شهروندی دیدار و برتعامل بیشتردو قوه و راهکارهای اجرا و رعایت حقوق شهروندان تاکید کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۱:۳۰    
آثار تاریخی استرداد شده ایران از ایتالیا برای بازدید علاقه مندان به نمایش گذاشته شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۱:۲۷    
بدنبال انتقادات برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس از کارلوس کی روش سر مربی تیم ملی فوتبال و اظهار نگرانی در مورد افت کیفیت بازیکنان پرسپولیس در اردوی تیم ملی در امارات ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۱:۲۷    
ماموران پلیس مشهد به منظور برخورد با فروشندگان مواد مخدر، 15 مرکز فروش مواد را در سطح منطقه "چمن" مشهد شناسایی کردند.در همین راستا، 30 تن دستگیر شده که از این تعداد 8 نفر زن و مابقی مرد بودند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۱:۰۰    
نمی توان فهرست مشخصی برای علائم تومور تهیه کرد، زیرا این لیست شامل هر چیز قابل تصوری می شود. با این حال برخی علائم و نشانه ها شایع تر هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۰:۴۲    
امروزه بانوان توجه بیشتری به سلامتی خود داشته و ترجیح می دهند یک برنامه غذایی سالم را دنبال کنند. یک رژیم غذایی سالم ترکیبی درست از ویتامین ها را شامل می شود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۰:۲۱    
رییس اداره سلامت دهان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ایرانیان سالانه 60 هزار میلیارد ریال هزینه بابت ارائه خدمات دندانپزشکی پرداخت می کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۰:۰۰    
شرکت ملی گاز ایران در پاسخ به وزارت امورخارجه ترکمنستان در مورد دلایل قطع گاز صادره از طرف این کشور به ایران اطلاعیه ای صادر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۳:۴۲    
نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت با انتقاد ازبرخی اظهارنظرها درباره حج پیش رو گفت: تصمیم گیری ها در این حوزه متمرکز و با رعایت عزت و مصالح مردم کشورمان انجام و امورحج و زیارت متولی دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۳:۳۶    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در راس هیاتی پارلمانی عصر سه شنبه عازم دمشق پایتخت سوریه شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۳:۰۳    
پاپ فرانسیس رهبر مذهبی کاتولیک ها در نامه ای خطاب به اسقف های سراسر جهان، موارد کودک آزاری کشیشان را به شدت محکوم و از قربانیان طلب بخشش کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۳:۰۳    
رفتار نژاد پرستانه چند جوان فرانسوی با یک سیاه پوست در یکی از ایستگاه های متروی پاریس، بازتاب گسترده ای در رسانه های این کشور داشته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۳:۰۰    
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در توییتر شخصی نوشت: هر دستگاه باید در حیطه اختیارات و وظایف خود عمل کند و به افکار عمومی پاسخگو باشد. با فرافکنی و بی تدبیری، منافع مردم حراست نمی شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۲:۵۴    
برانکو ایوانکوویچ روز گذشته در مصاحبه ای تند سوالش را نسبت به دلیل برگزاری اردوی امارات از سوی کی روش مطرح کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۲:۵۱    
پلتفرم ها و شبکه های اجتماعی، پیشگامان صنعت رسانه های دیجیتال هستند و اکنون در کانون توجه کاربران قرار دارند به گونه ای که بخش زیادی از زمان آنلاین بودن خود را در این شبکه های اجتماعی سپری می کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۲:۳۰    
"لوکاس ایرملر"، بند باز حرفه ای آلمانی عبور از روی طناب از ارتفاع 401 متری از یکی از بلندترین آبشار جهان یعنی آبشار " هونلن" در کانادا را به نام خود ثبت کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۲:۲۷    
عربستان سعودی بدترین سال دیپلماتیک را برای خود در سال 2016 رقم زد و شاخص های سال 2017 نیز برای عربستان منفی به نظر می رسد چراکه عربستان کم کم هم پیمانان خود را از دست می دهد و در شکل گیری روابط به ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۲:۰۳    
آنها به غیر از شعار قهرمانی لیگ برتر که می خوانند دسته جمعی کنار راهروی فرودگاه راه افتاد و شعار دادند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۲:۰۰    
مرجع تقلید شیعیان بابیان اینکه فضای مجازی منجلاب وسیعی است، گفت: گروهی از فضلای خوب حوزه علمیه باید تشکیل شود تا از اهانت ها و شبهاتی که در فضای مجازی ایجاد می شود، جلوگیری شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۱:۳۹    
در حاشیه خبر همبازی شدن گلزار با جرج کلونی در فیلمی از علی عطشانی شهاب جعفرنژاد این کاریکاتور را در اینستاگرامش منتشر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۱:۳۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی به اتهام دریافت هدایای غیر قانونی از برخی طرفدارانش مورد بازجویی قرار می گیرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۱:۳۶    
حضور خودروی گرانقیمت لامبورگینی مورسیه لاگور ، ملقب به گاو وحشی در خیابان های تهران
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۱:۳۳    
شورای پول و اعتبار در نشست عصر امروز خود سقف وام مسکن مهر را افزایش داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۱:۳۳    
باشگاه استقلال از سرمربی تیم فوتبال نفت تهران شکایت کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۱:۰۶    
رئیس خانه احزاب ایران با ارسال نامه ای به رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار پیگیری تخصیص ردیف یارانه احزاب در بودجه 96، اصلاح قانون انتخابات و داشتن حق رای نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده 10 مجلس شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۱:۰۶    
جلسه نوبت سوم مجلس شورای اسلامی جهت بررسی لایحه برنامه ششم توسعه دقایقی برنامه پایان یافت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۱:۰۳    
اصلی ترین دلیل پخش نشدن زندان چاوشی در سری جدید خندوانه عنوان شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۱:۰۳    
اداره کل مطبوعات و اطلاع رسانی نخست وزیری ترکیه اعلام کرد که تاکنون 360 نفر از مجروحان غیرنظامی از شرق حلب در سوریه جهت مداوا به بیمارستان های ترکیه منتقل شده اند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۰:۴۲    
قاتلان مسلح زن 40 ساله که او را قربانی اختلافات مالی همسرش کرده بودند،شناسایی و دستگیر شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۰:۳۹    
امشب با پخش هفتاد و یکمین قسمت از سریال تلویزیونی معمای شاه، ماجرای جشن های دو هزار و پانصد ساله را روایت می کند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۰:۱۵    
فرانسوا اولاند رییس جمهور فرانسه که به عراق سفر کرده است دیروز با حضور در منطقه اقلیم کردستان عراق از آرایش جنگی نیروهای داعش و نیروهای پیشمرگه کرد در اطراف شهر موصل عراق بازدید کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۰:۱۵    
رئیس دامپزشکی دزفول از مجازات حبس برای یک کشتار کننده غیرمجاز دام در این شهرستان خبر داد و گفت: فرد مذکور که در حاشیه شهر دزفول واحد قصابی دارد به هفت ماه حبس محکوم شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۰:۱۲    
در جریان بررسی جزئیات لایحه برنامه ششم در بخش سلامت، نماینده مردم ارومیه با حضور در مقابل جایگاه هیأت رئیسه، لایحه برنامه ششم را پاره کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۰:۰۸    
عضو کمیسیون برنامه مجلس جزییات دیدار کمیسیون متبوع خود با رییس جمهوری را روایت کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۹:۵۳    
گزارش های رسانه ای حاکی از آن است که بعد از شکست ریاض در جنگ علیه یمن، آمریکا امارات را به عربستان ترجیح می دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۹:۵۳    
جعفری دولت آبادی گفت: در آخرین ملاقات آرش صادقی با نماینده دادستان تهران درخواست مرخصی وی اخذ شد تا با توجه به فک اعتصاب در مسیر اقدام قرار گیرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۹:۵۳    
در اینفوگرافیک زیر گران ترین و ارزان ترین مناطق تهران را می بینید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۹:۲۶    
در پرونده بابک زنجانی و همکارانش که حدود 2.7 میلیارد دلار از بیت المال به یغما رفته – و اکنون با سود متعلقه به بیش از 3 ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۹:۱۷    
درپی لغو قرارداد گاز ترکمنستان با کشورمان و احتمال قطع گاز مازندران، اعضای مجمع نمایندگان استان مازندران ظهر امروز - سه شنبه با زنگنه وزیر نفت دیدار کردند تا دغدغه های مردم مازندران را پیگیری و منعکس ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۹:۱۱    
یک بانویی با استفاده از وام خوداشتغالی کمیته امداد و ایجاد یک مزرعه پرورش الاغ، زمینه اشتغال را در روستای تقوّیه بخش خضرآباد شهرستان اشکذری استان یزد فراهم آورد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۸:۵۳    
نوبت سوم جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست علی لاریجانی آغاز شد .
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۸:۵۰    
با تداوم تصفیه های مربوط به کودتای نافرجام ماه ژوئیه گذشته در ترکیه، گروهی متشکل از بیش از 20 نفر از اساتید دانشگاهی به نام رجب طیب اردوغان ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۸:۳۵    
تمرین امروز بارسلونا با حضور هواداران و در مینی استادی برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۸:۲۶    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از افزایش آمار داوطلبان دکتری و کاهش آمار داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال 95 نسبت به سالهای گذشته خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۸:۲۶    
سید جلال ملکی درباره جزئیات این حادثه افزود: ساعت 38 دقیقه بامداد سه شنبه وقوع حادثه آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی به سامانه 125 اعلام شد وبلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه های 99 ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۸:۲۶    
سیاست های بسیار مناسبی برای سپردن کارها به مردم تدوین شد که متأسفانه در اجرا به دست دولتی افتاد که صراحتاً اعلام می کرد هیچ اعتقادی به این مسایل ندارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۸:۲۳    
احد وظیفه با اشاره به آخرین داده ها و اطلاعات هواشناسی گفت: امروز برای شمال شرق بارش باران، وزش باد، در نقاط سردسیر بارش برف و برای بخش هایی از مرکز و شهر بارش پراکنده پیش بینی می شود که بعد از ظهر ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۷:۵۰    
در حال حاضر اگر کاربر اینترنت عنوان "خلیج فارس" یا "خلیج ع-ر-ب-ی" را در نقشه گوگل جست و جو کند، به محل خلیج فارس هدایت می شود که در کنار عبارت Persian Gulf داخل پراتز عبارت Arabian Gulf نیز آمده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۷:۴۱    
دادستان کل کشور با بیان اینکه برای آسیب های جدی فضای مجازی باید ستاد بحران تشکیل دهیم گفت: مسوولان در نظام جمهوری اسلامی ایران باید همه توان خود را در برقراری امنیت، اخلاقی جامعه بکار بگیرند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۷:۳۸    
در حالی که هنوز یک هفته نیز از زمان اعلام آتش بس سراسری در سوریه میان ارتش این کشور و گروه های معارض نمی گذرد، شب گذشته، خبر رسید ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۷:۳۵    
بر اساس گزارش پایگاه های بین المللی در جمع 3000 دانشمند برتر دنیا، نام شش دانشمند ایرانی مشاهده می شود؛ ضمن آنکه در ابتدای سال 2017 نام 13 دانشگاه در میان دانشگاه های برتر درج شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۷:۱۷    
گزارش تدوین مدل دیده بانی و رصد علم وفناوری در دویست وچهل و ششمین جلسه کمیسیون علمی وفناوری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۷:۱۴    
نشریه فایننشال تایمز از استعفای نماینده انگلستان در اتحادیه اروپا خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۷:۱۴    
وکیل مدافع گلرخ ایرایی اعلام کرد که موکلش پس از تودیع وثیقه به مرخصی آمده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۷:۱۰    
محققان موفق به کشف یک عضو جدید در داخل بدن انسان شدند. به نقل از ساینس الرت، این عضو جدید در یک ناحیه در معرض دید و در سیستم گوارشی انسان پنهان شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۷:۱۰    
امید است با همکاری و تشریک مساعی دیگر کمیته های ذیربط ستاد، در راستای نیل به اهداف عالیه سازمان برای تامین خدمات با کیفیت گردشگری و جذب حداکثری گردشگر به منطقه آزاد کیش اهتمام و توجه لازم را مبذول ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۷:۰۶    
معاون مدیرعامل درباره فعال کردن واحدها و تاسیس شعب جدید در کشورهای خارجی اظهار امیدواری کرد که شعبه سئول کره جنوبی به زودی دوباره فعال شود تا در سال آینده، گام های موثری از طریق این واحد برداشته شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۷:۰۳    
در چهار سال اخیر توانسته ایم از رتبه 37 در سازمان بین المللی استاندارد( ISO )به رتبه 27 در سال 2015 برسیم که بالاتر از خیلی از کشورها از جمله ترکیه و پرتغال قرار گرفته ایم و در حوزه مواد غذایی و ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۶:۵۰    
یک منبع آگاه گفت: نازنین زاغری همچنان در زندان به سر می برد و برخلاف اعلام برخی شبکه های مجازی آزاد نشده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۶:۵۴    
رئیس هیأت موسس حزب ندای ایرانیان خبر احتمال کاندیداتوری اش در انتخابات ریاست جمهوری 96 را تکذیب کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۶:۵۴    
رئیس جمهوری منتخب آمریکا که از شبکه اجتماعی توییتر برای بیان دیدگاه ها و نظرات خود استفاده می کند، در تازه ترین اظهار نظر خود اعلام کرد که از پیروزی در انتخابات اخیر اطمینان داشته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۶:۵۰    
ما در بیمه ایران معتقدیم که چنانچه جامعه بیمه گذاران با ریسک های بیمه پذیر مواجه باشند پوشش بیمه ای متناسب با آن را خلق کنیم و این نوع دیدگاه ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۶:۳۰    
ساعت 2 بعدازظهر روز شنبه 27 آذر است در پادگان "صفر سه عجب شیر"، سرباز "محمد باختر" سر پست نگهبانی است، متوجه توله سگ گیرافتاده ای در سیم های خاردار می شود که برای آزاد کردن خود تقلا می کند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۶:۲۷    
30 شیء تاریخی استردادی از ایتالیا پس از گذشت حدود سه ماه از حضورشان در موزه ی ملی ایران، صبح روز سه شنبه (14 دی) رونمایی شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۶:۲۷    
رئیس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران معتقد است دستورالعمل جدید دولت برای ساماندهی بازار ارز و گشایش اعتبار واردات کالا با نرخ 3600 تومان در کوتاه مدت اثرگذار و اشکالات عمده ای به آن وارد است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۶:۲۴    
رئیس کمیسیون تسهیل کسب و کار اتاق بازرگانی تهران تصریح کرد که واردات خودرو توسط نمایندگان رسمی، وضعیت خدمات پس از فروش، گارانتی و پراداخت مالیات خودروهای وارداتی را شفاف می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۶:۱۷    
ترکمنستان عدم پرداخت هزینه گاز را علت محدودیت ارسال آن به ایران دانست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۶:۱۷    
برخی وب سایت های جعلی در فضای مجازی از مرگ وی در 29 دسامبر خبر دادند. البته کاخ باکینگهام برای پایان دادن به شایعات این خبر را تکذیب کرد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۶:۱۷    
در سال 2016، رای دهندگان بریتانیایی ناظران انتخابات را شوکه کرده و به خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا رای مثبت دادند. کلمبیایی ها هم کاری شبیه به این کردند و توافق صلح دولت شان با FARC را رد کردند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۶:۱۳    
تقویت انسجام و وفاق ملی فراگیر و رفع اختلافات میان نیروهای سیاسی عراق می تواند به هم افزایی و حل مشکلات مردم عراق در برابر دشمنان این کشور منجر گردد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۶:۱۳    
رئیس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران با اشاره به آمار اجاره نشینی در بازار مسکن ایران گفت: در حال حاضر 67 درصد مردم ایران صاحب خانه هستند و 33 درصد مستاجر داریم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۵:۵۳    
ژنرال محمد الجبوری از فرماندهان عملیات آزادسازی موصل با تایید خبر این انفجار ها تاکید کرد که این اقدام تروریستی در مناطق آزاد شده در سواحل شرقی شهر موصل انجام شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۵:۵۰    
به گفته وی شهروندانی که در حین رانندگی با تلفن همراه صحبت می کنند، بسیار بیشتر از دیگر رانندگان در معرض تصادفات شدید قرار دارند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۵:۴۷    
در بخش بهترین فیلمساز زن سال جشنواره، فیلم های بلند داستانی زنان فیلمساز سینمای ایران که دارای پروانه ساخت و نمایش سینمایی از سازمان سینمایی کشور بودند می توانستند شرکت کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۵:۳۵    
در این گزارش نگاهی داریم به تحولات مختلف رخ داده در کشورهای آسیایی در سال 2016 میلادی
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۵:۳۲    
در این گزارش نگاهی داریم به تحولات مختلف رخ داده در کشورهای آسیایی در سال 2016 میلادی
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۰:۴۸    
در آستانۀ اجرای اصلاحات پولی در هند و حذف کامل وجه نقد در این کشور، شماری از شهروندان هندی تا جایی که می توانستند طلا خریدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۰:۴۴    
این ماجرا باعث ضعف در بخش هایی از بدنه کشتی شد، و برخورد یکی از این بخش های ضعیف بدنه با کوه یخ باعث سوراخ شدن کشتی شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۰:۴۱    
به ادعای آن ها، این فرد 31 ساله که با عنوان مصطفی اچ معرفی شده است، از سال 2011 برای ایران اطلاعات جمع آوری می کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۰:۳۸    
پلیس ترکیه، هشت فرد مظنون را در ارتباط با این حمله دستگیر کرده است اما عامل تیراندازی این حمله همچنان آزاد است و دستگیر نشده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۰:۲۶    
به نوشته این روزنامه؛ لابرادور از نژادی بسیار اصیل است و ویژگی های ضد تروریستی خاصی دارد و به عنوان نمونه، بوی مواد منفجره را از فاصله 25 متری استشمام می کند.
  • ۱