پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۲:۰۱Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 6 شهریور 1396 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 1 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 1 خرداد 1396 تدبیر و امید 31 تیر 1396 تدبیر و امید 1 مرداد 1396 تدبیر و امید 1 مهر 1396 تدبیر و امید 30 آبان 1396 تدبیر و امید 1 آذر 1396 تدبیر و امید 30 دی 1396 تدبیر و امید 30 بهمن 1396 تدبیر و امید 3 اسفند 1396 تدبیر و امید 1 شهریور 1396 تدبیر و امید 2 شهریور 1396 تدبیر و امید 3 شهریور 1396 تدبیر و امید 4 شهریور 1396 تدبیر و امید 5 شهریور 1396 تدبیر و امید 6 شهریور 1396 تدبیر و امید 7 شهریور 1396 تدبیر و امید 8 شهریور 1396 تدبیر و امید 9 شهریور 1396 تدبیر و امید 10 شهریور 1396 تدبیر و امید 11 شهریور 1396 تدبیر و امید 12 شهریور 1396 تدبیر و امید 13 شهریور 1396 تدبیر و امید 14 شهریور 1396 تدبیر و امید 15 شهریور 1396 تدبیر و امید 16 شهریور 1396 تدبیر و امید 17 شهریور 1396 تدبیر و امید 18 شهریور 1396 تدبیر و امید 19 شهریور 1396 تدبیر و امید 20 شهریور 1396 تدبیر و امید 21 شهریور 1396 تدبیر و امید 22 شهریور 1396 تدبیر و امید 23 شهریور 1396 تدبیر و امید 24 شهریور 1396 تدبیر و امید 25 شهریور 1396 تدبیر و امید 26 شهریور 1396 تدبیر و امید 27 شهریور 1396 تدبیر و امید 28 شهریور 1396 تدبیر و امید 29 شهریور 1396 تدبیر و امید 30 شهریور 1396 تدبیر و امید 31 شهریور 1396 
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۴:۴۰    
شرایط خاص اقتصادی و رکود حاکم بر کشور، پیدا کردن شغلی با درآمد مناسب را شبیه عملیات غیرممکن کرده، در این بین اما شغل هایی هم است که هنوز بازار کار آنها اشباع نشده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۲:۰۱    
در جریان دزدی مسلحانه که عصر دوشنبه در یک جواهر فروشی در شهر دو گنبدان مرکز شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد رخ داد، یک تن کشته و 2 تن دیگر زخمی شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۶:۳۷    
خبر در شبکه های اجتماعی دست به دست می چرخد. خبر آمده که کمیل لاهوتی، شهردار شهر چاف وچمخاله شد؛ لاهوتی، فرزند مهرداد لاهوتی، نماینده لنگرود است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۵:۴۰    
مرحوم محمدرضا غیاث آبادی، محسن قصابیان، معصومه عزیزمحمدی، مجتبی شیرمحمدی، مهدی اشرفی، احسان ملکی، هادی مقصودی کهن، سمیرا حاجی فتحعلی و مریم رحیمی بازیگران این فیلم هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۴:۱۶    
این دومین بار پس از سال 2000 است که لبنانی ها توانستند با بیرون راندن اشغالگران از سرزمین خود، موفقیت تاریخی را نصیب خود کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۰۷:۴۲    
معاون میراث فرهنگی مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان جزییات کشف آثار تاریخی در اندیمشک را تشریح کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۰۷:۲۱    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه ضمن بیان مخالفت شدید مسکو با وضع تحریم های یکجانیه آمریکا علیه ونزوئلا، هدف واشنگتن از این کار را تشدید تنش های داخلی در ونزوئلا دانست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۰۷:۰۰    
وزیر راه و شهرسازی گفت: آمار موجود در وزارت راه و شهرسازی نشان می دهد 19 میلیون نفر بدمسکن در کشور حضور دارند که رقم کمی نیست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۰۶:۴۲    
اسناد جدیدی که یک روزنامه آمریکایی منتشر کرده نشان می دهند که یکی از دستیاران رئیس جمهور آمریکا از زمان آغاز تبلیغات وی در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته ارتباط او با روسیه را یک مزیت سیاسی برای او ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۰۶:۲۱    
رئیس کل بانک مرکزی از اعمال کاهش نرخ سود سپرده بانکی از شنبه هفته آینده در کشور خبر داد و گفت: از شنبه آینده نرخ سپرده بالای 15 درصد در کشور نخواهیم داشت و این شروعی برای ایجاد یک انضباط جدید در نظام ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۰۶:۰۰    
در جدید ترین تحقیقاتی که توسط محققان انجام شده است، آن ها توانستند متوجه شوند که دلیل این موضوع که هواپیماها نمی تواند در هوای گرم و یا مرطوب پرواز کنند، گرمای هوا یا رطوبت نیست ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۰۴:۴۲    
رئیس شبکه دامپزشکی رشتخوار گفت: در پدیده ای نادر بزغاله عجیب الخلقه ای در روستای 'زرغری' از توابع بخش مرکزی این شهرستان زاده شد که دارای 2 سر، چهار چشم، 2 دهان و 2 گردن است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۰۴:۲۱    
آژانس همکاری فنی - نظامی دولت فدرال روسیه از برگزاری نخستین نشست کمیته دولتی بین المللی درباره همکاری نظامی میان روسیه و عربستان تا قبل از پایان سال جاری میلادی خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۰۴:۰۰    
معاون اقتصادی مرکز آمار ایران می گوید معمولا هر فرد تورم را بر اساس کالاها و خدمات مصرفی شخصی خود که تعداد محدودی است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۰۲:۲۲    
مردی جوانی که با جعل عنوان پستچی اقدام به تجاوز به 40 زن و دختر جوان کرده و حکم اعدامش در دیوان عالی کشور نقض شده بود، دوباره محاکمه شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۰۱:۴۳    
حسن یزدانی مرد طلایی رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی جهان 2017 پس از بازگشت از مسابقات در پایتخت کشتی جهان مورد استقبال همشهریانش در جویبار قرار گرفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۰۱:۴۰    
مرد جوان که به اتهام سرقت خشن از خانه زن همسایه و آزار و اذیت او به اعدام محکوم شده بود، در زندان رجایی شهر پای چوبه دار رفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۰۱:۳۷    
وقوع دومین انفجار امروز دوشنبه در شهرک صدر بغداد و در بازار میوه و تره باری شلوغ در منطقه جمیله منجر به کشته شدن 11 و زخمی شدن 26 نفر شد این در حالی است که رسانه های مختلف ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۰۱:۰۱    
دادگاه جنایی مرکزی عراق حکم اعدام مهندس ارشد واحد تولید گازهای سمی و موشک برای گروه تروریستی داعش را صادر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۰۰:۴۹    
دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به نبرد با گروه تروریستی داعش خاطرنشان کرد: تا زمانی که گروه تروریستی داعش خود را در محاصره کامل و ناچاری ندید رزمندگان حزب الله و سربازان ارتش از مبارزه با این گروه ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۰۰:۴۰    
21 سال پیش، تیم ملی فوتبال ایران موفق شد در جام ملتهای آسیا، کره جنوبی را با نتیجه 6 بر 2 شکست دهد و به جمع 4 تیم برتر آسیا راه یابد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۰۰:۲۲    
پرستار مردی که دو سال پیش به اتهام قتل دو بیمار زندانی شده بود، اکنون متهم است که برای هیجان و رفع بی حوصلگی 84 بیمار دیگر را نیز به قتل رسانده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۰۰:۰۱    
پلیس کابل با اعلام نگرانی از امنیت اماکن مذهبی در کابل، از تشدید تدابیر امنیتی در این مکان ها در مناسبت های خاص خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۳:۵۲    
فرمانده انتظامی عجب شیر از متلاشی شدن باند حرفه ای سارقان خودرو در این شهرستان و دستگیری اعضا آن خبرداد و گفت: اعضا این باند به سرقت و اوراق خودروهای باری و سواری اعتراف کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۳:۳۷    
پیگیری ها از درون وزارت راه و شهرسازی، از 3 تغییر در معاونت های این وزارتخانه حکایت دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۳:۱۰    
اسطوره باشگاه پرسپولیس پست معناداری برای استقلالی ها منتشر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۳:۰۷    
یک مقام ارشد اسرائیلی به دولت روسیه هشدار داد که اگر ایران به گسترش حوزه نفوذ خود در سوریه ادامه دهد، اسرائیل اقدام به بمباران کاخ بشار اسد در دمشق می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۳:۰۷    
عثمان دمبله، ستاره جدید بارسا در کنفرانس مطبوعاتی مراسم معارفه خود شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۳:۰۴    
همه اراضی اشغال شده شرق لبنان از لوث عناصر تروریستی تکفیری داعش آزاد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۳:۰۴    
اعضای ستاد بزرگداشت واقعه غدیر عصر امروز در قم با برخی علما و مراجع تقلید دیدار و گفت وگو کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۲:۵۰    
دادستان تهران با اعلام این که پرونده فساد اخلاقی دو مداح که اخیراً از دادسرای ویژه روحانیت برای رسیدگی به دادسرای تهران ارسال و به یکی از شعب بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه ارجاع شده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۲:۱۴    
در پی محکوم شدن 'گورمیت رام رحیم سینگ' مرشد سرشناس هندو و رئیس سازمان 'درا ساچا سودا' به 10 سال زندان، تدابیر امنیتی در ایالت های 'هاریا'،'اوتارپرادش' و دهلی افزایش یافته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۱:۵۳    
مراسم تودیع فخرالدین دانش آشتیانی و معارفه سید محمد بطحایی در مرکز آفرینش های فکری و فرهنگی در حال برگزاری است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۱:۴۱    
وزیر سابق دفاع با بیان اینکه اقدامات مهمی برای تولید انواع پرنده ها با کاربردهای مختلف، سبک بال و سنگین شده است گفت که در سطح فناوری و تولید به خودکفایی رسیده ایم و در حوزه بالگردها نیز هیچ گونه ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۱:۴۱    
وزیر سابق آموزش و پرورش گفت: وقتی دیدم نوسازی گفتمان آموزش و پرورش نیازمند مناسبات و لوازمی است که فاقد آن هستم، ترجیح دادم به خانه قدیمی خودم در مجموعه مفید برگردم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۱:۳۸    
منابع خبری آمریکا از وقوع انفجار در ساختمانی واقع در شهر هوستون ایالت تگزاس آمریکا خبر دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۱:۲۶    
محمدرضا عارف رییس فراکسیون امید مجلس طی تماسی تلفنی با مرعشی آخرین وضعیت درمانی وی را جویا شده و آرزوی بهبودی کامل کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۱:۲۶    
بنری در مسیر کارخانه مس چهارگنبد- سیرجان خودنمایی می کند؛ بنر بزرگی که سردرِ مجتمع مس چهارگنبد نصب شده و روی آن جمله ای حاوی آگهی فروش کلیه به چشم می خورد: به دلیل فقر مالی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۱:۲۶    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: فیلم های توقیفی پس از بازبینی مجدد و رفع اشکالات موجود به نوبت اکران باز می گردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۱:۲۳    
بر اساس توافق جرود میان حزب الله لبنان و گروه تروریستی داعش، پیکر شهید محسن حججی نیزمبادله می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۰:۵۹    
فرمانده نیروی انتظامی از تسهیلات و امکانات جدید برای مشمولان سربازی بعد از هفته ناجا خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۰:۵۹    
وزیر آموزش و پرورش از پرداخت بخشی از مطالبات فرهنگیان تا اول مهر خبر داد و گفت: 1000 کلاس درس خشت و گلی و 1800 کلاس کانکسی در کشور وجود دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۰:۵۹    
در حالیکه کمتر از دو روز دیگر زائران کشورمان عازم سرزمین منا و عرفات می شوند، ضرورت رعایت توصیه های پزشکی برای پیشگیری از گرمازدگی و بیماری های ویروسی بسیار حائز اهمیت است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۰:۴۷    
معاون دفتر بهداشت بیماری دامی سازمان دامپزشکی گفت: به دلیل اینکه امسال عید قربان در فصل گرما است، احتمال شیوع تب کریمه کنگو در کشور وجود دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۰:۴۷    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از توافق دولت و مجلس برای تدوین طرحی به منظور ساماندهی سهام عدالت تا 3 ماه آینده خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۰:۴۷    
با حرکت طوفان هاروی به سمت لوئیزیانا، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در این ایالت حالت اضطراری اعلام کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۰:۳۲    
رئیس کمیسیون قضایی مجلس از تعیین مجازات حبس و جزای نقدی برای کسانی که اقدام به خرید و فروش کودکان به قصد سوءاستفاده های مختلف می کنند خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۰:۲۰    
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پی این حمله مسلحانه یک نفر بر اثر تیراندازی زخمی و به مراکز درمانی انتقال یافت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۰:۱۷    
گروه تروریستی داعش قطعه فیلمی از استقرار نیروهایش در شمال غربی و مرکز لیبی را منتشر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۰:۱۷    
امروز جزیره کیش به بلوغ نسبی دست یافته است. باید بپذیریم که دوران اقتصاد مبتنی بر چمدان و کارت های سبز به سر رسیده و امروزه اقتصاد کیش مبتنی بر تجارت و صنعت ، صادرات و واردات و گردشگری است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۰:۱۷    
جنگنده های عربستانی امروز یک مسجد و یک ساختمان مسکونی را در منطقه مسوره منطقه نهم استان صنعاء هدف قرار دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۰:۱۴    
لازم بذکر است مدرسة 6 کلاسه شهدای بانک صادرات ایران در روستای آق قمیش استان گلستان که بعدها تبدیل به دبیرستان شده نیز با هزینه ای بالغ بر 300 میلیون ریال، ساخته شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۰:۱۱    
بیمه گزاران و علاقه مندان به بهره گیری از این طرح می توانند همه روزه به کلیه شعب و نمایندگی های بیمه دانا در تهران و شهرستان ها مراجعه کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۰:۰۵    
روند افزایش سهم خودروهای برقی و هیبریدی در جهان نیز به تدریج در حال انجام است اما فراموش نکنیم که برای تولید انبوه این محصولات، زیرساخت هایی باید فراهم شود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۹:۵۹    
هواداران پس از ورود دمبله به اعتراض های شان خاتمه دادند و با روی خوش از گران ترین خرید تاریخ باشگاه استقبال کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۹:۳۵    
دومین تمرین تیم ملی فوتبال ایران در یک استادیوم جدید و زمین چمن مطلوب زیر بارش باران در حالی برگزار شد که کارلوس کی روش تمرینات سریع و تحت فشار را در دستور تمرینی بازیکنان قرار داده بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۹:۳۲    
در این دیدار، سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه، مشاور دستگاه اطلاعات ملی، دبیرکل ریاست جمهموری ترکیه و دیگر مقامات ترکیه ای حضور داشتند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۹:۳۲    
شیخ رائد صلاح ضمن افشای شرایط رقت بار و اسفبار بازداشتش و بدرفتاری ماموران زندان اسرائیلی با وی، گفت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۹:۲۹    
در این دیدار علی علیپور (دو بار)، فرشاد احمدزاده، گادوین منشا، احمد بهاروند و مدافع خوشه طلایی گل های پرسپولیس را به ثمر رساندند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۹:۲۶    
اجرای طرح امنیت محله محور با دستگیری 150 سارق صبح امروز دوشنبه با حضور سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در مرکز آگاهی شاپور برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۶:۵۹    
به دنبال زلزله صبح امروز شهر شربیان آذربایجان شرقی به بزرگی 4.9 ریشتر تیم های امداد و ارزیابی هلال احمر و اورژانس در محل حادثه حضور یافتند و نسبت به امداد رسانی به مصدومان و برآورد خسارت های وارده ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۶:۳۵    
متخصصان فنلاندی بر اساس بررسی خود اظهار داشتند: مصرف بیش از 13.7 گرم سدیم کلراید در روز نرخ نارسایی قلبی را نسبت به مصرف کمتر از 6.8 گرم نمک دو برابر افزایش می دهد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۶:۳۵    
اینجانب این ضایعه را به خانواده محترم و نزدیکان ایشان تسلیت می گویم و از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم رحمت واسعه و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۶:۳۲    
آسمان تهران در روزهای سه شنبه و چهارشنبه (7 و 8 شهریورماه)، صاف، گاهی همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای 34 و 23 و 36 و 24 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۶:۳۲    
انتخاب شایسته و قاطع جنابعالی از سوی شورای محترم اسلامی شهر تهران به سمت شهردار تهران را که بیانگر کارآمدی و سوابق ارزشمند شما در سطوح بالای مدیریتی و اجرایی است، صمیمانه تبریک می گویم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۶:۲۶    
رویکرد شورای عالی فضای مجازی این است با سرویس هایی که در ایران فیلتر شده اند، مذاکره شود و ما به آنها نگاه سلبی نداشته باشیم و به حقوق شهروندان در دسترسی به سرویس ها احترام بگذاریم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۶:۲۰    
رژیم صهیونیستی بارها نگرانی خود را از توافقنامه آتش بس اعلام شده در جنوب سوریه ابراز داشته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۶:۲۰    
لاوروف اظهار امیدواری کرد که دور جدید مذاکرات آستانه در آینده ای نزدیک اجازه تثبیت توافق ها پیرامون ایجاد مناطق کاهش تنش در سوریه را در قالب اسناد قانونی بدهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۶:۱۷    
زنگنه با اشاره به این که طرح توسعه میدان آزادگان به دلیل پیچیدگی های فنی که دارد زمان بر است، اظهار کرد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۶:۱۴    
عبدالله رمضان زاده سخنگوی دولت اصلاحات در واکنش به این اظهارات در توئیت خود نوشت: آقای موسوی خوئینی ها توصیه اخلاقی کرده اند که آقای نجفی کاری به عملکرد منفی قالیباف نداشته باشد و گزارش ندهد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۶:۱۴    
بر اثر واژگونی این وسیله نقلیه فرزند 17 ساله راننده وانت پیکان به سمت دیگر جاده پرتاب شده و به علت برخورد سر این نوجوان با شی سخت جان خود را از دست داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۶:۰۸    
اولین نشست سخنگوی دولت در دولت دوازدهم، فردا سه شنبه صبح با حضور نوبخت و در جمع خبرنگاران حوزه دولت برگزار می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۵:۳۵    
انقلاب هنجارهای گذشته را به هم می ریزد، هنجارهای جدیدی را به وجود می آورد، حفظ این هنجارهای جدید تداوم انقلاب است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۵:۳۲    
عکس امروز نشنال جئوگرفیک دو توله خرس رانشان می دهد که در جنگل های اوکراین بازی می کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۵:۲۹    
کارآگاهان بلافاصله فرد مورد نظر را در شهرستان آبیک شناسایی و پس از هماهنگی قضائی وی را دستگیر و در بازرسی از منزلش نیز یک قبضه اسلحه شکاری کشف و متهم را به پلیس آگاهی منتقل کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۵:۲۰    
بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده نتایج آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی روز جمعه 10 شهریور بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۵:۱۷    
افراد حاضر در این دیدار که قرار بود برنامه ای برای تحقیق بر روی دزدی حقوق معنوی توسط چین ارائه کنند، نماینده تجاری آمریکا، رابرت لایتایزر، مشاور تجاری، پیتر ناوارو، مدیر انجمن اقتصاد ملی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۵:۱۴    
منابع محلی اعلام کردند که صبح امروز در پی تیراندازی افراد ناشناس، به ماموران پلیس، یک نیروی پلیس کشته شد، و افراد مهاجم نیز هدف گلوله پلیس قرار گرفتند و کشته شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۵:۱۱    
تمرین امروز سرخپوشان بعد از گرم کردن به کار با توپ و پاس های تکضرب زیر نظر ایوانکوویچ، چوک و باقری اختصاص پیدا کرد در حالیکه دروازه بان ها در غیاب بیرانوند برنامه اختصاصی خود را تحت نظر پانادیچ انجام ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۵:۰۵    
انقلاب هنجارهای گذشته را به هم می ریزد، هنجارهای جدیدی را به وجود می آورد، حفظ این هنجارهای جدید تداوم انقلاب است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۴:۵۶    
این 2 تالار نو از فناوری های روزآمد مانند تبلت های لمسی و نمایشگرهای دیجیتالی سود می برد؛ بدین گونه گردشگران و بازدیدکنندگان و جهانگردان می توانند در سپهر موزه ای به تماشای گوشه هایی دیگر از رنگین ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۴:۵۰    
این روزنامه به گزارش آسوشیتدپرس استناد کرد و مدعی شد که هزاران مبارز حامی ایران به پیشروی هایشان در بیابان های سوریه ادامه می دهند و قصد آنها ایجاد یک کریدور است که از ایران به عراق و سوریه و بعد به ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۴:۴۱    
آیت الله روح الله شاه آبادی فرزند آیت الله العظمی حاج شیخ محمد علی شاه آبادی و از شاگردان خاص امام خمینی(ره) صبح دوشنبه بر اثر بیماری دار فانی را وداع گفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۴:۳۸    
وزارت کشور در دولت یازدهم با هماهنگی همه دستگاه های اجرایی مرتبط و با همکاری دفتر رهبر معظم انقلاب گزارش آسیب های اجتماعی را آماده و تقدیم ایشان کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۴:۳۵    
اسماعیل برای آزادی باید 200 میلیون تومان بپردازد ولی هر چقدر دویده و از هر کسی کمک خواسته به در بسته خورده است. به همین خاطر با او به گفت و گو نشسته ایم تا از ماجرای 27 سال پیش تعریف کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۴:۳۲    
البته کره جنوبی انگیزه های زیادی برای پیروزی دارد و از تمام پتانسیل خود برای شکست تیم ملی فوتبال ایران استفاده می کند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۴:۳۲    
با توجه به ساخت بخش زیادی از مسکن مهر از طریق اعتبارات دولتی، کمیته امداد نیز می تواند با دولت در همین خصوص همکاری کند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۴:۲۹    
مرحوم ابراهیم یزدی در ابتدای انقلاب هم عضو شورای انقلاب بود و هم وزیر خارجه. اما بعد از سقوط دولت موقت که سیاست های دولت موقت با آنچه امام در نظر داشت تطبیق نمی کرد دیگر سمت رسمی نداشت و به عنوان یک ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۴:۲۳    
مسلماً مهمترین وعده های داده شده توسط آقای دکتر روحانی و اعضای کابینه که البته در هدف های اقتصادی مصوب قانون برنامه ششم توسعه اقتصادی-اجتماعی-فرهنگی هم منعکس شده است رشد اقتصادی متوسط سالانه 8 درصد و ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۴:۱۴    
بد نیست این نکته را هم یادآور شویم که صنعت آسانسور با این وضع ایمنی درخشانی که دارد! دو تشکل بخش خصوصی را هم به خود سنجاق شده می بیند که هر کدام مدعی مدیریت بر این صنعت هستند و البته تعامل مثبتی هم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۴:۱۱    
این دیوارها به طول 22 کیلومتر کشیده شده بودند و دورتادور شهر را احاطه می کردند. در سال 1453، فرمانروای عثمانی این شهر را با توپخانه خود محاصره کرد و فرمانروایی بیزانس سرنگون شد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۴:۰۵    
وی در دوره اکبر هاشمی رفسنجانی، استاندار کرمان و معاون اداری مالی وزارت امور خارجه در دوره اصلاحات بوده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۴:۰۵    
فیلم ایرانی راه یافته در بخش های انیمیشن، داستانی کوتاه،تجربی، مستند کوتاه، مستند بلند، و داستانی بلند به شرح زیر اعلام شد:
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۴:۰۲    
دولت طی چند سال اخیر توانست 600 هزار شغل را ایجاد کند که این دستاورد مثبتی بود، اما نیاز جوانان بیشتر از این تعداد است و باید سالانه حدود 900 هزاد شغل ایجاد شود تا اطمینان حاصل کنیم که بر مشکل بیکاری ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۳:۵۹    
اما شاخص بازار دوم 170 واحد افت کرد و تا عدد 179 هزار و 740 واحدی پایین رفت. شاخص صنعت نیز با رشد 142 واحدی مواجه شد و به رقم 72 هزار و 27 واحدی رسید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۳:۵۹    
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: ضارب که مردی با هویت معلوم و حدودا 35 ساله و تبعه افغانستان است بلافاصله با حضور جانشین فرمانده انتظامی، رییس کلانتری مرکزی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۳:۵۶    
در جدیدترین مقاله منتشر شده در ژورنال علمی"Nature Geoscience" به این مطلب اشاره شده که در مریخ انفجارهای یخی به شکل برف در سایه ها رخ می دهد و این کاملا با بارش برف از آسمان در زمین متفاوت است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۳:۵۰    
در این میان کشور اندونزی با اعزام 221 هزار نفر، بیشترین تعداد زائر را در عربستان دارد و پس از آن نیز پاکستان با 179 هزار و 200 نفر و هند با 170 هزار نفر در مکان های دوم و سوم کشورهای مسلمان با ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۳:۵۰    
تیم ملی نوجوانان هندبال ایران در دور رفت تورنمنت قطر یک پیروزی و یک شکست را به دست آورد. ایران با نتیجه 35 بر 27 مقابل عمان پیروز شده و با حساب 32 بر 29 مقابل قطر شکست خورده بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۳:۴۷    
عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با ذکر مثالی نامتعارف اعلام کرد: ممکن است فردا به نماینده ای بگویند عکسی از رقیبت دارم و اگر در حوزه انتخابیه نشان داده شود چنین و چنان خواهد شد و انتظارمان این است که ...
  • ۱