جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۵:۲۷Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 1 شهریور 1396 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 1 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 1 خرداد 1396 تدبیر و امید 31 تیر 1396 تدبیر و امید 1 مرداد 1396 تدبیر و امید 1 مهر 1396 تدبیر و امید 30 آبان 1396 تدبیر و امید 1 آذر 1396 تدبیر و امید 30 دی 1396 تدبیر و امید 30 بهمن 1396 تدبیر و امید 3 اسفند 1396 تدبیر و امید 1 شهریور 1396 تدبیر و امید 2 شهریور 1396 تدبیر و امید 3 شهریور 1396 تدبیر و امید 4 شهریور 1396 تدبیر و امید 5 شهریور 1396 تدبیر و امید 6 شهریور 1396 تدبیر و امید 7 شهریور 1396 تدبیر و امید 8 شهریور 1396 تدبیر و امید 9 شهریور 1396 تدبیر و امید 10 شهریور 1396 تدبیر و امید 11 شهریور 1396 تدبیر و امید 12 شهریور 1396 تدبیر و امید 13 شهریور 1396 تدبیر و امید 14 شهریور 1396 تدبیر و امید 15 شهریور 1396 تدبیر و امید 16 شهریور 1396 تدبیر و امید 17 شهریور 1396 تدبیر و امید 18 شهریور 1396 تدبیر و امید 19 شهریور 1396 تدبیر و امید 20 شهریور 1396 تدبیر و امید 21 شهریور 1396 تدبیر و امید 22 شهریور 1396 تدبیر و امید 23 شهریور 1396 تدبیر و امید 24 شهریور 1396 تدبیر و امید 25 شهریور 1396 تدبیر و امید 26 شهریور 1396 تدبیر و امید 27 شهریور 1396 تدبیر و امید 28 شهریور 1396 تدبیر و امید 29 شهریور 1396 تدبیر و امید 30 شهریور 1396 تدبیر و امید 31 شهریور 1396 
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۸:۰۴    
وزارت آموزش و پروش شرایط پذیرش دانشجو در رشته های مورد نیاز این وزارت خانه در دفترچه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور منتشر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۴:۲۴    
معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در ادامه گفت: امسال سقف وام پرداختی برای مقاوم سازی مساکن روستایی با کارمزد چهار درصد افزایش یافته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۴:۰۶    
خداوند درباره تأمین زندگی انسان فرمود هیچ انسانی، هیچ امّتی، هیچ جامعه ای، هیچ فرد و گروهی در مسائل زندگی راه او بسته نیست مگر اینکه خودش این راه را بر خود ببندد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۰۲:۲۰    
رسانه های کره شمالی تصاویری منتشر کردند که نشان دهنده طراحی یک یا احتمالا دو موشک جدید است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۰۰:۰۲    
تقریبا حالت عجیب و شایعی در میان ما وجود دارد؛ به این صورت که چند دقیقه قبل از این که ساعت زنگ بخورد از خواب بیدار می شویم. اغلب این حالت آزاردهنده است زیرا پنج دقیقه از خوابمان از دست رفته است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۰:۰۸    
در نخستین جلسه شورای شهر دوره پنجم فهیمه فرزانگان به عنوان سرپرست شهرداری آران وبیدگل انتخاب شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۹:۴۴    
ستاد مرکزی اربعین حسینی با صدور اطلاعیه ای از ثبت نام متقاضیان اربعین از روز گذشته خبر داد و اعلام کرد ثبت نام در سامانه سماح برای عموم مردم آزاد و رایگان است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۸:۴۴    
نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل برای اطلاع از این که آیا آژانس بین المللی انرژی اتمی برنامه ای برای بازدید از سایت های نظامی ایران دارد یا خیر، چهارشنبه به وین سفر می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۸:۱۱    
روز گذشته(چهارشنبه) تعدادی از پروازهای داخلی کشور به دلیل آنچه به روزرسانی سیستم ناوبری و راداری مدیریت آسمان کشور خوانده شد با تاخیر مواجه شدند و همین امر این شائبه را به وجود آورد که شاید این سیستم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۸:۰۸    
وزیر آموزش و پرورش طی احکام جداگانه ای رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی،سرپرست مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور و مشاور وزیرآموزش و پرورش را منصوب کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۶:۱۴    
پیش از او، جعفر شجونی هم در گفت وگویی که با رضا رشیدپور داشت، به ماجرای لطیفه هایی با محوریت آیت الله جنتی اشاره کرده و گفته بود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۳:۵۶    
این شرکت اروپایی می گوید در تلاش برای تولید تاکسی های پرنده جدیدی با موتور جت است که قابلیت جابه جا کردن سریع صاحبان مشاغل را داشته باشند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۳:۵۰    
فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، انتخاب محسن هاشمی را به عنوان رئیس شورای شهر تهران تبریک گفت. به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، در این پیام آمده است: ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۲:۴۷    
مراحل بازسازی کاخ سفید با تعطیلات 17 روزه دونالد ترامپ آغاز شد و بخش غربی کاخ سفید تعمیر و بازسازی شد. در این مدت رئیس جمهور آمریکا در تعطیلات طولانی خود در باشگاه گلف ملی در دمنستر حضور داشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۱:۵۶    
صدها غرفه از برزگ ترین بازار محلی پایتخت پاکستان معروف به "جمعه بازار" که محل خرید مایحتاج روزانه مردم به ویژه اقشار کم درآمد است، امروز چهارشنبه در آتش سوخت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۱:۱۱    
رهبر اسلام مجسم و ترجمه اسلام ناب است که حرفی جز انقلاب ندارد، اگر اتصال باشد اتفاقات خوبی می افتد، به عنوان مثال، دشمن شناسان خوبی می شویم و بعد می فهمیم در کف جامعه چه به روز ما آمده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۰:۴۷    
گام آخر مرحله فتح و پیروزی استقرار خلیفه در منطقه است. در کتاب "ادارت التوحش" که کتابی است که به نوعی محققان خاورمیانه از آن بی اطلاع بودند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۰:۳۲    
آتش سوزی علاوه بر اینکه باعث نابودی پوشش گیاهی و از بین رفتن میکروارگانیسم های خاک می شود، افزایش دمای سطح خاک و تبخیر و کاهش رطوبت را به دنبال خواهد داشت .
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۷:۴۱    
فرهاد مجیدی به شایعه برکناری علیرضا منصوریان در فضای مجازی واکنش نشان داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۷:۲۰    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: تنظیم لایحه نظام انتخابات هم اکنون مراحل پایانی خود را می گذراند که با اتمام این مرحله از دوره بعدی انتخابات مجلس در سال 98 به اجرا درخواهد آمد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۷:۰۲    
تحقیقات دانشگاه مریلند نشان می دهد در سال 2016 بیش از 13 هزار عملیات تروریستی در جهان روی داده است که طی آن بیش از 34 هزار نفر کشته شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۶:۲۰    
دونالد ترامپ رئیس جمهور و میلیاردر آمریکایی که با اظهارات جنجالی و گاه نژادپرستانه خود، بحث و جدلهای فراوانی را در داخل و خارج از آمریکا به راه انداخته، زندگی پرفراز و نشیبی داشته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۶:۰۲    
آرنولد شوارزنگر، بازیگر مطرح هالیوود که در نقش ترمیناتور شناخته شده است و ورزشکار با سابقه بدنسازی که اسطوره بسیاری از ورزشکاران این رشته است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۵:۲۰    
یک روزنامه آلمانی با استناد به پاسخ وزارت کشور آلمان به یک درخواست حزب چپ این کشور از افزایش روزافزون شمار پناهندگان ترک در آلمان خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۵:۰۲    
بوژیدار رادوشویچ دروازه بان ذخیره پرسپولیس در بازی شب گذشته مقابل الاهلی عربستان با فریادهای خود قصد تهییج شاگردان برانکو را داشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۴:۲۰    
درحالیکه نیروهای عراقی همچنان به پیشروی خود در تلعفر ادامه می دهند دبیر کل سازمان بدر تاکید کرد که در صورت ادامه یافتن همین روند پیروزی بزرگ و سریعی محقق خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۴:۰۲    
علی ربیعی وزیر کار، رفاه و امور اجتماعی یادداشتی به مناسبت هفته دولت نوشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۲:۴۱    
مدیر عامل ستاد دیه با انتقاد از افزایش آمار محکومان پرداخت مهریه در کشور گفت: طبق آخرین اطلاعات ارایه شده از استان ها 2450 مرد ایرانی به خاطر ناتوانی در پرداخت مهریه زندانی هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۲:۲۰    
جانشین پلیس راه استان همدان از وقوع یک تصادف ساختگی در همدان خبر داد و گفت: متأسفانه بر اثر این حادثه تلخ دو نفر کشته شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۲:۰۲    
مدیرعامل توانیر گفت: روند رشد مصرف در بخش غیرمولد در طول سال نگران کننده است که در شرایط مطلوب باید به کمتر از 4 درصد برسد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۱:۴۷    
تظاهرات علیه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در آریزونا زودتر از موعد مقرر شروع شد.هزاران نفر در این اجتماع شرکت کردند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۱:۴۱    
معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر از کشف 14 تن و 418 کیلوگرم انواع مواد مخدر و روان گردان در هفته چهارم مردادماه خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۱:۲۳    
تا به حال دست کم پنج بار تماس گرفته است تا از سختی شرایطش بنویسیم. هر بار مثل یک زن معمولی احوالپرسی می کند، هربار مثل یک زن معمولی خودش را معرفی می کند و هر بار ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۱:۰۲    
هیچ کشوری نیست که به همه مردم به طور یکسان یارانه نقدی پرداخت کند، زیرا منابع درآمدی دولت ها متاثر از دریافتی است که از مالیات به دست می آید ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۰:۴۱    
محققان موفق به تولید سوخت پلاسمای جدیدی شده اند که قدرت همجوشی قابل توجهی دارد و یک منبع عظیم سوخت پاک به حساب می آید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۰:۲۶    
در قلمرو سیاست، وزن تصمیمات و گفته ها بشدت در شکل دادن به اعتبار و تاثیرگذاری تعیین کننده بوده و سیاستمدار در پی آن است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۰:۲۶    
مسعود اسدپور سرپرست پژوهشگاه فضای مجازی کشور از شکستن رکورد انتشار یک میلیارد مطلب در کانال های عمومی فارسی زبان تلگرام با بیش از 20 هزار کانال دارای حداقل 5 هزار عضو خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۰:۲۶    
ژان پی یر و لوک داردن، برادران فیلمساز بلژیکی سزاوار برترین جایگاه در فهرست بهترین فیلمسازانی هستند که این روزها در صنعت سینمای فرانسه فعالیت می کنند .
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۳:۱۴    
رئیس شورای شهر تهران، ری و تجریش گفت: شورا وظیفه خود در خصوص انتخاب شهردار را انجام داده و امیدواریم وزارت کشور هر چه سریعتر حکم وی را بزند تا تهران بی شهردار نماند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۳:۱۴    
رئیس جمهور در پیامی به "پترو الکسیویچ پورو شنکو" رییس جمهوری اوکراین، فرا رسیدن روز ملی این کشور را به وی و مردم اوکراین تبریک گفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۳:۱۴    
مشاور رئیس جمهور آمریکا در امور علمی در اعتراض به حمایت تلویحی وی از خشونت های گروه های نژادپرست از سمتش استعفا کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۲:۳۵    
وزارت فرهنگ و گردشگری ترکیه اعلام کرد که ایرانی ها بعد از اتباع آلمان، دومین گروه پرشمار گردشگران خارجی وارد شده به شهر استانبول هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۲:۳۲    
رده بندی برترین باشگاه های فوتبال آسیا اعلام شده و پرسپولیس در رده هشتم و استقلال در مکان شانزدهم قاره کهن ایستاده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۲:۳۲    
صادق ملکی با اشاره به اخبار منتشرشده درخصوص توافق ایران و ترکیه برای عملیات مشترک گفت: باتوجه به ملاحظات مختلف، توافق درمورد عملیات های مشترک دور از ذهن است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۲:۳۲    
زلزله ای به بزرگی 3.3 ریشتر رامیان در استان گلستان را لرزاند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۲:۲۹    
مراسم نخستین سالگرد درگذشت زنده یاد داود رشیدی عصر شنبه 4 شهریور در مجموعه تئاتر شهر برگزار خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۲:۲۹    
اتحادیه اروپا حمله جنگنده های عربستان به هتلی در صنعا که طی آن ده ها نفر به خاک و خون کشیده شدند را محکوم کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۱:۵۹    
وزیر آموزش و پرورش در اولین روزهای وزارت، با 3 انتصاب، تغییرات در این وزارتخانه را آغاز کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۱:۵۶    
وزیر امور خارجه سابق آمریکا و نامزد شکست خورده رقابت های انتخابات ریاست جمهوری در کتاب جدید خود، ترامپ را شخصیتی کثیف توصیف کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۱:۵۰    
با حکم رئیس رسانه ملی، محمد حسین رنجبران به سمت مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما منصوب شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۱:۵۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکومیت حمله هواپیماهای سعودی به شهر ارحب یمن، خواستار واکنش و رسیدگی مجامع بین المللی به کشتار غیرنظامیان شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۱:۴۱    
گزارش عملکرد یک ماهه طرح ضربتی اعطای وام قرض الحسنه ازدواج نشان می دهد در مجموع 245 هزار فقره وام ازدواج به زوج ها اعطا شد که به طور میانگین آمار پرداختی برای 31 بانک عضو این طرح ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۱:۴۱    
نیروی دریایی آمریکا روز چهارشنبه فرمانده ناوگان هفتم خود را به دلیل وقوع دومین حادثه مرگبار برای این ناوگان در کمتر از سه ماه، برکنار کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۱:۳۸    
مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در یک یادداشت رسانه ای، خبر یک کانال تلگرامی موسوم به ایران تایمز که ادعا کرده است ' 15 استاندار به زودی تغییر می کنند' را قویا تکذیب کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۱:۱۴    
معاون اول رییس جمهوری با بیان اینکه اجماع خوبی در سطح ارکان نظام بر روی اقتصاد مقاومتی وجود دارد، گفت: به صورت جدی اقتصاد مقاومتی را دنبال می کنم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۰:۵۰    
وزیر امور خارجه ایران در نامه ای به مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۰:۴۷    
جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری عاملان تیراندازی در ماهشهر خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۰:۴۷    
رییس سازمان انرژی اتمی در یادداشتی تاکید کرد: جامعه آمریکا بشدت در حال قطبی شدن است و این می تواند بر روی سیاست خارجی این کشور نیز اثر گذار باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۰:۴۷    
بر اساس ادعای یک نشریه اسپانیایی، باشگاه رئال مادرید قرارداد سرمربی فرانسوی خود را تمدید کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۰:۴۴    
عضو تیم مذاکره هسته ای آمریکا با ابراز نگرانی از تصمیم گیری های غیرکارشناسی در دولت ترامپ، گفت: نیکی هیلی درباره موضوع پیچیده برجام آگاهی ندارد و امیدوارم سفر به وین به افزایش آگاهی مقام های کاخ سفید ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۰:۴۱    
ولی الله رستمی نژاد به عنوان رئیس سنی شورای شهر دوره پنجم خرم آباد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۰:۳۸    
رییس سازمان حفظ نباتات اعلام کرد به دلیل آلودگی های متعدد و خطرناکی که گل های زینتی مانند بن سای و بامبو از کشورهایی مانند چین و تایلند داشتند و با وجود تذکرات فراوان و بازگشت محموله آن ها ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۰:۳۸    
رئیس جمهوری ترکیه امروز (چهارشنبه) با وزیر دفاع آمریکا دیدار کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۰:۳۸    
بهمن کیارستمی همزمان با روز پزشک نوشت: 415 روز از مرگ عباس کیارستمی بر اثر خطای پزشکی می گذرد. اما هنوز نه حکمی قطعی صادر شده و نه برگه ای گزارش ارائه شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۹:۵۳    
پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR به مناسبت سالروز شهادت شهید لاجوردی، بیانات رهبر انقلاب در دیدار با خانواده این شهید در سال 77 را برای نخستین بار منتشر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۹:۵۳    
وزیر خارجه عراق با بیان اینکه مسئله فلسطین برای عراق یک اصل ملی است، گفت: مسئله فلسطین یک اصل منطقه ای و جهانی برای کشورهای دوستدار صلح به حساب می آید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۹:۵۰    
محمد علیزاده، خواننده موسیقی پاپ به دلیل بیماری عفونی ویروسی در یکی از بیمارستان های تهران بستری شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۹:۱۱    
شرکت لامبورگینی که به تولید خودروهای گران قیمت شهرت دارد، به فکر تولید گوشی هوشمند اندرویدی افتاده و یک گوشی لوکس 2450 دلاری تولید کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۸:۵۹    
نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد روز چهارشنبه در شهر وین با مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی دیدار و گفت وگو کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۸:۵۶    
مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هیچگونه محدودیتی در فعالیت خبرنگاران در مجلس شورای اسلامی انجام نگرفته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۸:۴۲    
پدر آتنا اصلانی، دختربچه 7 ساله ای که توسط مردی 40 ساله به قتل رسید می گوید آرزو داشته دخترش معلم شود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۸:۳۹    
صبرستان ویزای توریستی برای اتباع ایران و هند را لغو کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۸:۱۸    
رییس کل سازمان خصوصی سازی در مورد کسانی که مشمول سهام عدالت هستند و مرحوم شده اند، گفت: اگر تاریخ فوت قبل از آذر 95 باشد پرداخت سود سهامشان در آینده انجام می شود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۸:۱۵    
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: جمهوری اسلامی ایران به منظور خشکاندن ریشه تروریسم در غرب آسیا مراوداتی را با کشورهای منطقه آغاز کرده است که این نوید را می دهد تا بدین وسیله منطقه حساس غرب آسیا روی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۸:۱۵    
خشایار الوند نویسنده سریال پایتخت5 بیان کرد که احتمالا این فصل آخرین فصل از سریال خواهد بود و به همین دلیل تلاش دارند که بهترین پایتخت را بسازند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۸:۱۲    
به نظر می رسد پیمانی چهارگانه شامل ایران و ترکیه و عراق و سوریه برای رویارویی با آن چه این کشورها رونمایی از کشور کردستان با حمایت امریکا و اسرائیل می دانند، به وجود آمده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۸:۰۹    
محمدعلی نجفی، شهردار تهران با آیت الله سید حسن خمینی، یادگار امام راحل دیدار کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۸:۰۳    
کشمکش ها بین آمریکا و کره شمالی پس از آزمایش های موشکی کره شمالی افزایش یافته اند و در تازه ترین اقدام ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۸:۰۰    
باشگاه پرسپولیس فیش پرداختی بدهی خود به دستیاران ژوزه را پرداخت کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۸:۰۰    
رئیس پلیس گلستان گفت: عامل گروگانگیری 960 میلیون تومانی که جوان 20 ساله را از تهران به گلستان آورده بود، شناسایی و دستگیر شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۸:۰۰    
بهترین گلزن تاریخ فوتبال سه شیرها از بازی ها ملی خداحافظی کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۷:۴۸    
درباره دیدار اخیر سرلشکر باقری هم باید گفت درهمه جای دنیا دیدارهای مقام نظامی کشورها با یکدیگر صورت می گیرد. اما این دیدارها نیز باید یک ماموریت تلقی شده و معرف این ماموریت هم باید وزارت خارجه باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۷:۳۹    
دولت یازدهم در دورات تصدی خویش توانست با افزایش نرخ رشد اقتصادی، تثبیت نرخ تورم و شکستن رکود تاثیر مثبتی بر فضای اقتصادی و اجتماعی کشورمان بگذارد و موقعیت کشورمان را در مقیاس های جهانی بهبود بخشد که ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۷:۳۰    
بیشترین شهرت این قله به خاطر دیواره ای است که در دامنه شمالی آن واقع شده و دارای فنی ترین و سخت ترین مسیرهای سنگ نوردی و دیواره نوردی در ایران است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۷:۱۸    
جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: واجدین شرایط قانون جریمه مشمولان غایب همچنان می توانند برای ثبت نام اقدام کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۷:۱۵    
حرکت دیشب منصوریان خیلی ها را به یاد سال 2009 و حرکت گواردیولا برابر گاس هیدینگ انداخت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۷:۱۲    
مراسم تودیع و معارفه وزیر امور اقتصادی و دارایی در باب همایون برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۷:۱۲    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: با توجه به افت قیمت نفت تا پایان سال، مجموعاً از بودجه 346 هزار میلیارد تومانی در قانون، حدود 309 هزار میلیارد آن تحقق پیدا می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۷:۱۲    
فروش و انتشار این اوراق در روز شنبه چهارم شهریورماه به مدت یک روز و فروش تدریجی آن به مدت پنج روز تا پایان روز پنجشنبه، 9 شهریورماه سال جاری با محاسبه و اخذ سود روز شمار مدت زمان سپری شده خواهد بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۷:۰۹    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری سارقان مسلح طلافروشی محله عباسی در مخفی گاهشان خبر داد و گفت: همه اموال مسروقه از متهمان کشف و ضبط شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۷:۰۳    
نظر رئیس جمهور این است که در دولت دوازدهم وضعیت اطلاع رسانی سامان بیشتری یابد و یک مسئول مستقیم برای این موضوع انتخاب شود تا علاوه بر اینکه وقت بیشتری برای این بخش می گذارد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۶:۵۷    
شهردار تهران اولویت های کاری خود را تشریح کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۶:۵۷    
به نظرم محاکمه این افراد زمانی انجام می شود که خود را از زیر سایه رأفت اسلامی خارج کنند؛ حصر تصمیم شورای عالی امنیت ملی است و این اشخاص در حصر امان دارند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۶:۵۷    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با رئیس جمهور روسیه از حضور ایران در سوریه انتقاد کرد و آن را خطری برای جهان دانست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۶:۵۴    
سخنگوی شورای نگهبان ضمن تشریح بررسی های جلسه روز چهارشنبه شورای نگهبان درباره زمان پایان بررسی های این شورا بر موضوع رجل سیاسی گفت که نمی توان زمان اعلام کرد، این موضوع همچنان در دستور بررسی ما هست ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۶:۵۱    
وزارت خارجه چین به تحریمهای جدید آمریکا علیه برخی از شرکت های چینی از بابت اتهام همکاری با پیونگ یانگ، واکنش نشان داد و آن را غیرسازنده ارزیابی کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۶:۵۱    
به برخی زندانیان که به اعتصاب غذا و سایر تهدیدها روی می آورند اعلام می کنیم که این اقدامات، اموری شکست خورده است و دستگاه قضایی تسلیم این موارد نمی شود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۶:۴۲    
علم الهدی با بیان این که امروز در دنیا همه متحد شده اند تا دین را براندازند، ابراز کرد: حوزه های علمیه به عنوان پایگاه سربازان بقیه الله الاعظم(ع) هستند که نباید آرام بگیرند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۶:۳۰    
نیمار، فوق ستاره برزیلی پاری سن ژرمن به شکایت باشگاه بارسلونا واکنش نشان داد.
  • ۱