جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۵:۵۷Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 24 شهریور 1396 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 1 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 1 خرداد 1396 تدبیر و امید 31 تیر 1396 تدبیر و امید 1 مرداد 1396 تدبیر و امید 1 مهر 1396 تدبیر و امید 30 آبان 1396 تدبیر و امید 1 آذر 1396 تدبیر و امید 30 دی 1396 تدبیر و امید 30 بهمن 1396 تدبیر و امید 3 اسفند 1396 تدبیر و امید 1 شهریور 1396 تدبیر و امید 2 شهریور 1396 تدبیر و امید 3 شهریور 1396 تدبیر و امید 4 شهریور 1396 تدبیر و امید 5 شهریور 1396 تدبیر و امید 6 شهریور 1396 تدبیر و امید 7 شهریور 1396 تدبیر و امید 8 شهریور 1396 تدبیر و امید 9 شهریور 1396 تدبیر و امید 10 شهریور 1396 تدبیر و امید 11 شهریور 1396 تدبیر و امید 12 شهریور 1396 تدبیر و امید 13 شهریور 1396 تدبیر و امید 14 شهریور 1396 تدبیر و امید 15 شهریور 1396 تدبیر و امید 16 شهریور 1396 تدبیر و امید 17 شهریور 1396 تدبیر و امید 18 شهریور 1396 تدبیر و امید 19 شهریور 1396 تدبیر و امید 20 شهریور 1396 تدبیر و امید 21 شهریور 1396 تدبیر و امید 22 شهریور 1396 تدبیر و امید 23 شهریور 1396 تدبیر و امید 24 شهریور 1396 تدبیر و امید 25 شهریور 1396 تدبیر و امید 26 شهریور 1396 تدبیر و امید 27 شهریور 1396 تدبیر و امید 28 شهریور 1396 تدبیر و امید 29 شهریور 1396 تدبیر و امید 30 شهریور 1396 تدبیر و امید 31 شهریور 1396 
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۰۲:۴۱    
موجودات فضایی وجود دارند یا نه؟ بوید بوشمن (Boyd Bushman) به عنوان یک دانشمند اسبق آمریکایی قبل از مرگ به این واقعیت اعتراف کرده است!
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۰۴:۲۰    
در یکی از همین روزهای آلوده، کمیته ای ملی برای کاهش آلودگی تشکیل شد تا مسیر بهبود کیفیت زندگی شهروندان را سیاست گذاری کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۰۱:۲۲    
فرانسیا راییسا بازیگر سریال زندگی مخفی نوجوان آمریکایی کلیه اش را به سلنا گومز خواننده سرشناس اهدا کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۲۳:۰۷    
پنجمین نشان آکادمی سمندریان به بهرام بیضایی، محمد چرمشیر و حمید پورآذری سه هنرمند عرصه تئاتر کشور تعلق گرفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۲۰:۴۳    
پشت خط زن تیم ملی والیبال، امتیاز آورترین بازیکن دیدار ایران و ژاپن بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۹:۱۰    
تصور رهبران کرد بر آن است که رفراندوم و استقلال کردستان با حیات مسعود بارزانی گره خورده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۷:۴۳    
90 هزار نفر نیز به صورت غیر مستقیم با قطار شهری پایتخت همکاری دارند و همچنین در حال حاضر خطوط مترو سایر کلانشهرها به همت جوانان نخبه کشور در حال تکمیل است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۵:۰۱    
روز گذشته کره شمالی موشک بالستیک قاره پیما شلیک کرد. بنابر گزارش ها پس از ورود این موشک به آسمان ژاپن ساکنان مناطق متاثر از آن هشدار خطر دریافت کرده و به پناهگاه ها رفته اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۳:۰۶    
علیرغم اعتراضات گسترده مسلمانان و محکومیت های بین المللی، پاکسازی قومی مسلمانان روهینگیا در میانمار ادامه دارد و تاکنون 370 هزار نفر به بنگلادش گریخته اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۸:۰۰    
معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی از حل مشکل نمایش تعدادی از فیلم های توقیف شده و اکران آن ها در آینده نزدیک خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۷:۵۱    
رییس سازمان هواپیمایی کشوری،گفت: از آنجا که قراردادهای خرید هواپیماهای جدید در سطح بین المللی منعقد شده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۷:۴۲    
گروهی از محققان موسسه فناوری ماساچوست (ام آی تی) فناوری ابداع کرده اند که امکان تزریق همه واکسن های بدو تولد را در یک تزریق میسر می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۷:۰۰    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات رانندگی در اطراف مدارس و همچنین برخورد با سرویس های غیر مجاز مدرسه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۶:۴۲    
دانشمندان فرانسوی از سرطان زا بودن خالکوبی روی بدن خبر می دهند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۶:۳۰    
هند و ژاپن به طور مشترک از کره شمالی خواستند که برنامه های موشکی و هسته ای خود را متوقف کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۶:۰۰    
فیفا مکان و زمان دقیق قرعه کشی مرحه گروهی جام جهانی 2018 روسیه را اعلام کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۵:۳۰    
کریستیانو رونالدو، مهاجم 32 ساله فوتبال که معرف حضور بیشتر ورزش دوستان است به تازگی تصویری در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده که نشان می دهد مالک یک دستگاه خودروی فراری، آن هم از نوع F12 tdf شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۵:۰۰    
رهبر انصارالله یمن امارات و عربستان را به حملات موشکی کوبنده تهدید کرد. او همچنین گفت که برای مقابله با تجاوزات سعودی ها سربازگیری بیشتری انجام خواهد داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۲:۳۰    
سفیر روسیه در تهران موضع مسکو نسبت به توافق هسته ای ایران را ' روشن و بدیهی' خواند و گفت: روسیه و چین موضعی مشخص دارند؛ اکنون نوبت اروپا است که حمایت خود از برجام را با صدای بلند اعلام کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۲:۰۰    
برنی سندرز نامزد پیشین ریاست جمهوری 2016 آمریکا از حزب دمکرات، درتوئیتی با انتقاد شدید از رئیس جمهور آمریکا و با تاکید بر اینکه خدمات سلامت حق مردم است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۱:۳۰    
طبق آخرین آمارها از گردش منابع در شبکه بانکی، مانده کل سپرده ها به بیش از 1363 هزار میلیارد و تسهیلات بانکی بالغ بر 1000 هزار میلیارد تومان رسیده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۱:۰۳    
مرداد ماه امسال تولید چند مدل سواری در خودروسازان داخلی متوقف شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۰:۴۸    
غیبت منصوریان در نشست خبری و فرستاد میک مک درموت مربی بدنساز این تیم برای پاسخگویی به سئوالات خبرنگاران این شایعات را پررنگتر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۰:۴۲    
شیرازی در این مراسم از "اشراف" به عنوان دریچه ای برای نگاه به عملکرد فرماندهان و مدیران نام برد و گفت: بحمدا.. ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۰:۳۰    
دبیر شورای عالی امنیت ملی در واکنش به برخی اظهارات مطرح شده مقامات خارجی در موضوع دسترسی به مراکز نظامی کشورمان در چارچوب توافق برجام گفت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۰:۰۰    
به دنبال انتشار داده های اقتصادی چین که خیلی کمتر از انتظار بازار بود سهام آسیایی از بالاترین میزان 10 ساله خود اندکی کاهش یافت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۲۳:۴۸    
استقلال بازی بدی را ارائه نکرد ولی مصدومان زیادی داشت. به نظر من شانس یار استقلال نیست. ما ساختار دفاعی مان را به مرحله ای رساندیم که در دو دیدار اخیر گل نخوردیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۲۳:۴۲    
ولی الله سیف با بیان اینکه چین روابط خوبی در گذشته و در زمان تحریم ها با ایران داشت، گفت: چین یکی از کشورهایی بود که بسیاری از مشکلات ایران را از طریق همکاری های مثبت حل کرد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۲۳:۴۲    
شرایط آب و هوایی اینجا و تماشاگران کار را برای هر تیمی سخت می کند. با کمک هواداران امروز سه امتیاز را گرفتیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۲۳:۳۹    
دیدار تیم های پارس جنوبی و استقلال با نتیجه یک بر صفر به سود پارس جنوبی به پایان رسید. منصوریان و خرمگاه در نشست خبری پس از بازی حاضر به آمدن به نشست خبری نشدند که علت آن ناخوش بودن حال این دو عنوان ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۲۳:۳۶    
وی درباره ناراحتی اش از سینگ بیان کرد: امید سینگ بازیکن تکنیکی است و از او ناراحت نیستم. از این ناراحتم که چرا توپ های او گل نشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۲۳:۳۳    
در فرماندهی مرکزی آمریکا سرگرم بررسی راه هایی برای رقابت در منطقه خاکستری هستیم. ایران مانند روسیه بر رسانه های اجتماعی تمرکز کرده و نتیجه تلاش خود را در عرصه بین المللی دیده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۲۳:۲۴    
استقلال با شکست دو بر صفر مقابل پارس جنوبی جم همچنان در بحران ماند و وضعیت کادرفنی این تیم نامشخص باقی است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۲۳:۲۱    
تروریست های سابق اندونزی که تفکرات افراطی خود را رها کرده اند، گروه تکفیری داعش را 'لانه کروکودیل ها' توصیف و اعلام کردند در 'سرزمین دروغ ها'، تروریست ها فقط به دنبال قدرت، پول و زنان هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۲۳:۱۵    
قطعات یدکی مورد نیاز خریداری شده و تا پایان سال نیز خرید بیش از یک و نیم میلیون دلار قطعه از شرکت مادر پیش بینی شده است. کلیه نمایندگی ها نیز باید با استانداردها و ساختار دایملر هماهنگ باشند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۲۳:۰۳    
غلامعلی خوشرو نماینده دائم ایران در سازمان ملل با تاکید براینکه هرنوع تحریم، مخالف اصل دیپلماسی و گفت وگو است و کمکی به پیشرفت امور نخواهد کرد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۲۲:۴۲    
یک منبع آگاه در سفارت ایران در صربستان، اعلام کرد: همه شهروندان ایرانی که در ایام اخیر با هدف توریستی و تجاری به صربستان سفر کرده بدون هیچ مشکلی وارد این کشور شده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۲۲:۱۵    
سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسدارن در برنامه بدون تعارف بخش خبری 20:30 گفت: شاید در آینده بتوانیم از مسئولان اجازه بگیریم و اسنادی رو منتشر و آمریکاییها را بیشتر افشا و مفتضح ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۲۲:۱۲    
از سوی دیگر کمیته غیر دولتی حقوق بشر قطر روز جمعه خواستار تشکیل کمیته حقیقت یاب در مورد اقدامات عربستان، امارات، بحرین و مصر علیه قطر شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۲۲:۰۹    
در ادامه رقابتهای هفته ششم لیگ برتر فوتبال تیم های استقلال و پارس جنوبی از ساعت 20 امروز جمعه در شهر جم به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به سود پارس جنوبی به اتمام رسید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۲۲:۰۹    
ماکرون که امروز از امیر قطر در کاخ الیزه استقبال کرد از آمادگی کشورش برای حمایت از تداوم میانجیگری کویت در حل این بحران خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۲۲:۰۶    
تیم های فوتبال ذوب آهن و استقلال خوزستان در یکی از مسابقات هفته ششم لیگ برتر، از ساعت 19:45 امروز جمعه در اصفهان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 6 بر صفر به سود ذوب آهن به اتمام رسید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۲۲:۰۳    
امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در یادواره شهدای مشق عشق که در بوستان شهدای آذر برگزار شد، با بیان اینکه در هر جایی به پایین شهری بودن و قمی بودن خود افتخار کرده ام ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۲۱:۵۴    
همچنین دو نفر از مجروحان اناقال یافته به شلمچه برای اقدامات فوق تخصصی به اهواز اعزام شدند. یک نفر دیگر هم پس از انجام اقدامات درمانی مرخص شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۲۱:۵۱    
در حالی که در این بیانیه به صراحت نام افراد بازداشتی نیامده است اما منظور از گروهی که در بیانیه به آن اشاره شده 20 نفر بازداشتی از بین مبلغان، پژوهشگران و دانشگاهیان و غیره هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۲۱:۴۸    
من درباره آقای احمدی نژاد تعبیری دارم که آن پاسخ همه سوالات شما است. من می گویم آقای احمدی نژاد یک رایانه ای است که ما نرم افزارش را نداریم و نمی توان پیش بینی کرد چه اتفاقی رخ می دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۲۱:۳۹    
وی همچنین افزود که تمام زنان روهینگیایی که به بنگلادش فرار کرده اند از سوی نظامیان میانمار مورد تجاوز جنسی قرار گرفته اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۲۱:۳۶    
انفجار یک بمب دست ساز در یکی از ایستگاه های متروی لندن در روز جمعه باعث زخمی شدن 22 نفر شد. پلیس بریتانیا گفته این حادثه را تروریستی تلقی می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۲۱:۲۷    
به گفته پلیس ، احتمالا تمساح بقایای جسد این خبرنگار را زیر گل ها پنهان کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۲۱:۲۱    
کاربران توئیتر پیشنهاد کردند که پریتی دسای با کِنِث تای دانشمند زیست شناس موزه تاریخ طبیعی همکاری کند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۲۱:۱۸    
رئیس جمهور کشورمان در پیامی با تبریک فرا رسیدن سالروز استقلال نیکاراگوا، ابراز امیدواری کرد که با تلاش های متقابل مسئولین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری نیکاراگوا ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۲۱:۱۵    
در این مراسم مسئولان برگزاری بازیها تلاش کرده بودند از رسوم سنتی خود استفاده کنند و رقص های محلی خود را انجام دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۲۱:۱۲    
توسعه صنایع تبدیلی - تکمیلی بخش کشاورزی و غذایی کشور به قیمت خرید محصولات کشاورزان کمک شایانی می کند و از مشکلات آنها می کند و در مجموع این صنعت جزء صنایعی است که از سیاستهای جایگزینی صادرات است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۲۱:۰۹    
بنابراین گزارش زرد قناری از رخشان بنی اعتماد، پرنده کوچک خوشبختی پوران درخشنده، بچه های طلاق تهمینه میلانی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۲۱:۰۶    
معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان گفت: ان شاءالله تیم ملی ایران با کمک خدا در دیدارهای مقابل ژاپن و فرانسه با قدرت ظاهر شود و بتواند با کسب پیروزی در این دو دیدار ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۲۱:۰۳    
نوشاد عالمیان که در جایگاه 68 جهان قرار دارد در گروه B بازی ها پس از دو شکست مقابل چوانگ یوان نماینده چین تایپه که در جایگاه 15 جهان قرار دارد و سانگیون نماینده کره که در رده 42 جهان قرار دارد در ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۲۱:۰۳    
اما همزمان با روشن شدن نورافکن صدای اتصالی بخشی از تابلو برق های این استادیوم به گوش رسید و در ادامه نیز برق اتاقک مربوط به خبرنگاران نیز قطع شد تا راه های ارتباطی آنها و همچنین اینترنت نیز قطع شود و ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۲۱:۰۰    
هواپیمای حامل اولین محموله از کمک های بشردوستانه ایران برای مسلمانان آواره میانماری، وارد فرودگاه شهر چیتاگون شد و محموله آن به مقامات بنگلادشی تحویل داده شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۲۰:۵۴    
حضرت علی(ع) به تنهایی لشکر قریش را شکست داد و صدیقه اطهار(س) از 90 جای بدن ایشان 90 چشمه خون مشاهده کرد؛ این ها شریک پیغمبر(ص) در ابلاغ، احیا و اقامه دین بودند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۲۰:۵۴    
به زور گل می زنیم و این بد است. چند توپ و موقعیت داشتیم که می شد نتیجه را نزدیک کنیم، اما متاسفانه نتوانستیم خوب کار کنیم. تعویض ها هم جواب نداد، اما باید تلاش کنیم تا به لیگ برگردیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۲۰:۵۱    
معاون عملیات سازمان اورژانس کشور گفت: 9 نفر از مصدومین در مرز بین المللی شلمچه تحویل عوامل اورژانس شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۲۰:۵۱    
در چارچوب رقابت های لیگ برتر امروز (جمعه) دو تیم پدیده و سایپا به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان شاگردان رضا مهاجری با حساب سه بر صفر از سد سایپا گذشتند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۲۰:۴۸    
این موافقتنامه به امضای مدیران سه بانک خصوصی و دو بانک دولتی شامل بانک های خصوصی پارسیان، پاسارگاد و رفاه کارگران و دو بانک دولتی و تخصصی صنعت و معدن و توسعه صادرات با بانک "سیتیک" به عنوان یکی از ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۲۰:۴۵    
داوطلبان می توانند برای اطلاع از نتایج نهایی این آزمون به پایگاه اطلاع رسانی مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی اینترنتی، sanjeshp.ir مراجعه کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۲۰:۰۰    
متخصصان سلامت و علوم پزشکی تاکید دارند که روده انسان در ایجاد بسیاری از بیماری ها مانند پارکینسون، آلزایمر و ام اس حرف اول را می زند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۹:۲۱    
محققان دریافتند سرچشمه جوانی در مغز است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۹:۰۳    
سازمان غذا و داروی آمریکا(FDA) قصد دارد، نیکوتین موجود در سیگارها را چنان کاهش دهد که منجر به اعتیاد مصرف کننده نشود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۸:۰۳    
وزیر کشور گفت: برنامه های دولت و رییس جمهور متناسب با برنامه های کلان کشور تهیه شده و در حوزه سیاست داخلی برای ما اصل تامین امنیت کشور، توسعه و تقویت نشاط سیاسی و پیگیری اقتصاد مقاومتی است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۴:۲۱    
امام جمعه موقت تهران گفت: منبر و محراب جای بازی های سیاسی، جناحی و قبلیه ای نیست و نباید منبر و محراب سکّوی حزبی این گروه یا آن گروه قرار گیرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۳:۳۹    
کره جنوبی می گوید: این موشک به سمت یک 'هدف دقیق' شبیه سازی شده در فاصله 250 کیلومتری بین یک منطقه نظامی و پایگاه هوایی 'سونان' در استان پیونگ یانگ همان جایی که کره شمالی آخرین موشک خود را شلیک کرد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۳:۳۶    
تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدارش از رقابت های والیبال جام بزرگ قهرمانان جهان 2017 که در ژاپن برگزار می شود با نتیجه 3 بر صفر برابر برزیل شکست خورد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۳:۳۳    
الان 60 میلیارد دلار علیه آمریکایی ها حکم اخذ غرامت داریم و از ادعای 51 میلیارد دلاری آنها برای اخذ غرامت از ایران جلو افتاده ایم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۳:۲۷    
پلیس انگلیس می گوید در پی وقوع انفجار در ایستگاه متروی "پارسونز گرین" در غرب لندن چند تن مجروح شدند.تصاویر منتشر شده از این انفجار نشان می دهد که خدمات اورژانس و آتش نشانی پس از این انفجار به محل ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۳:۰۳    
رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارقی که با طرح دوستی با مالباخته اقدام به سرقت از خانه اش کرده بود، خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۰۹:۴۲    
در بخش های خاصی از جهان، زمستان تنها سرد نیست بلکه به شدت وحشی و بیرحم است. این مناطق به دلیل سرمای شدید و یخبندان و بادهای سوزناک ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۰۴:۰۲    
رودخانه ها همیشه یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری اند که معمولا گردشگران در کنار آن ها مدتی می نشینند و از آب و هوای خوب و جریان آب لذت می برند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۰۳:۳۲    
کاریکاتور پیتر بروک کارتونیست جهانی درباره تغییر رفتار آنگ سوان سوچی از دریافت کننده جایزه صلح نوبل تا قاتلی با دست های خونی
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۰۲:۲۶    
جشن سالانه انجمن منتقدان تئاتر ایران پنجشنبه شب در تالار عباس کیارستمی بنیاد سینمایی فارابی برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۰۲:۰۲    
فریبا نادری و ادوین راستاد (پسر رامین راستاد) را در پشت صحنه سریال گمشدگان مشاهده می کنید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۰۰:۰۵    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد رئیس جمهوری این کشور تعلیق تحریم های هسته ای ایران را برای 120 روز دیگر تمدید کرد.