جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۲:۲۲Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 30 شهریور 1396 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 1 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 1 خرداد 1396 تدبیر و امید 31 تیر 1396 تدبیر و امید 1 مرداد 1396 تدبیر و امید 1 مهر 1396 تدبیر و امید 30 آبان 1396 تدبیر و امید 1 آذر 1396 تدبیر و امید 30 دی 1396 تدبیر و امید 30 بهمن 1396 تدبیر و امید 3 اسفند 1396 تدبیر و امید 1 شهریور 1396 تدبیر و امید 2 شهریور 1396 تدبیر و امید 3 شهریور 1396 تدبیر و امید 4 شهریور 1396 تدبیر و امید 5 شهریور 1396 تدبیر و امید 6 شهریور 1396 تدبیر و امید 7 شهریور 1396 تدبیر و امید 8 شهریور 1396 تدبیر و امید 9 شهریور 1396 تدبیر و امید 10 شهریور 1396 تدبیر و امید 11 شهریور 1396 تدبیر و امید 12 شهریور 1396 تدبیر و امید 13 شهریور 1396 تدبیر و امید 14 شهریور 1396 تدبیر و امید 15 شهریور 1396 تدبیر و امید 16 شهریور 1396 تدبیر و امید 17 شهریور 1396 تدبیر و امید 18 شهریور 1396 تدبیر و امید 19 شهریور 1396 تدبیر و امید 20 شهریور 1396 تدبیر و امید 21 شهریور 1396 تدبیر و امید 22 شهریور 1396 تدبیر و امید 23 شهریور 1396 تدبیر و امید 24 شهریور 1396 تدبیر و امید 25 شهریور 1396 تدبیر و امید 26 شهریور 1396 تدبیر و امید 27 شهریور 1396 تدبیر و امید 28 شهریور 1396 تدبیر و امید 29 شهریور 1396 تدبیر و امید 30 شهریور 1396 تدبیر و امید 31 شهریور 1396 
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۵:۵۱    
دیدار رفت تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال خوزستان از ساعت 17 امروز (پنج شنبه) 20 مهر ماه 1396 در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۷:۳۳    
رئیس پلیس فتا استان خوزستان با اشاره به مرگ مشکوک دختر افسرده گفت: عامل ترغیب این خودکشی که در فضای مجازی فعالیت داشت شناسایی و دستگیر شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۲:۰۲    
در استان صلاح الدین کمتر کسی را می توان یافت که شیخ صباح ، رئیس عشیره سنی شمر را با پیشینه مبارزاتی اش علیه داعش و نیروهایی که رهبری می کند، را نشناسد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۱:۲۱    
واشنگتن پست گزارشی را درباره زنی منتشر کرد که ادعا می کند همسر پنهانی رئیس جمهور مصر و رئیس جمهور سابق ونزوئلا بوده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۴۸    
این قرارداد امروز با حضور بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سازمان سرمایه گذاری های وزارت امور اقتصادی و دارایی توسط تعدادی از بانکهای ایرانی از جمله بانک صنعت و معدن در شهر لینز اتریش امضا شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۴۲    
پیرو انتخاب سیاوش زراعتی، مدیر عامل بانک صادرات ایران، به عنوان چهره ماندگار صنعت و تجارت ایران، وی به عضویت افتخاری هیات علمی مرکز پژوهش و آموزش مدیریت ایران نایل آمد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۹:۲۱    
نشست تخصصی مسئولیت اجتماعی و سازمان های مردم نهاد در حوزه سلامت چهارشنبه 29 شهریور ساعت 10 صبح در محل دفتر کرسی یونسکو در سلامت اجتماعی و توسعه با حضور علاقمندان و فعالان حوزه سلامت اجتماعی و سازمان ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۲۸    
به موجب این قرارداد، منابع بانک دانمارکی برای تامین مالی پروژه های عمرانی و تولیدی بخش خصوصی و دولتی که مجوزهای لازم را طی مراحل قانونی در داخل کشور اخذ کرده اند، تخصیص خواهد یافت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۵    
طبق بیانیه اقلیم کردستان عراق، ماکرون در این تماس نقش کردستان را در مبارزه با داعش و پناه دادن به آورگان ستود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۰۸:۰۰    
فواد معصوم رئیس جمهوری کرد عراق این روزها شاید یکی از دشوارترین مقاطع مسئولیتی خود را پشت سر می گذارد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۰۷:۴۲    
امارات متحده عربی اعلام کرد در راستای همبستگی با طوفان زدگان ایالت کالیفرنیای آمریکا، 10 میلیون دلار به آنها کمک می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۰۶:۲۱    
متخصصان زیست شناسی در دانشکده پزشکی دانشگاه واشنگتن در سنت لوئیس (WUSM) اخیرا به یک هدف دست یافته اند که نوعی "کیمیاگری" محسوب شده و در آن چربی سفید را به چربی قهوه ای خوب یا همان چربی بژ تبدیل کرده ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۰۵:۴۲    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گرمی روز پنجشنبه گفت: فردی که از طریق به دار آویختن یک قلاده سگ باعث جریحه دار شدن احساسات عمومی شده بود در شعبه 101 دادگاه کیفری 2 گرمی به تحمل 74 ضربه شلاق تعزیری ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۰۵:۲۱    
منجمان مؤسسه ماکس پلانک با استفاده از داده های تلسکوپ فضایی موفق شدند نوعی جرم فضایی جدید و ناشناخته را کشف کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۰۵:۰۰    
مهمترین نکته تهیه مواد اولیه مرغوب و تازه و رعایت بهداشت کامل میباشد که در غیر این صورت ممکن است بیماری از طریق غذای تهیه شده به افراد بسیاری سرایت پیدا کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۰۴:۴۲    
یک متخصص مغز و اعصاب با بیان اینکه بسیاری از فراموشی ها قابل درمان است، گفت: تومورهای مغزی و یا اختلالاتی مثل کم کاری تیروئید علائم فراموشی را به فرد می دهند و گاهی به این افراد برچسب آلزایمر زده می ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۰۴:۲۱    
در جریان درگیری میان نیروهای عربستانی و انصارالله یمن در نوار مرزی میان دو کشور که ماه هاست شاهد شدیدترین خشونت های نظامی است 4 سرباز سعودی کشته شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۰۴:۰۰    
عکس روز نشنال جئوگرافیک حمله شغالی را به یک پرنده در طبیعت زمستانی بلغارستان نشان می دهد. شغال سعی می کند نگذارد پرنده در غذای او شریک شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۰۳:۴۲    
شما می توانید بسیاری از اثرات یک رژیم غذایی ضعیف را با افزودن غذاهای سالم و ضد بیماری معکوس کنید. همواره به خاطر داشته باشید زمانی که موضوع مراقبت از سلامت مطرح است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۰۳:۲۱    
در حاشیه افزایش تنش میان امریکا و کره شمالی، سایت کگل این کارتون را منتشر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۰۲:۴۲    
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: نرخ هر کیلو گوشت قرمز منجمد در آستانه محرم 23 هزار و مرغ 5 هزار و 300 تومان است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۰۲:۰۰    
هدف مطالعه جدید محققان دانشگاه ادینبورگ که پروژه 'پیشگیری' نام دارد، کشف علائم اولیه در سنین جوانی است که بر احتمال ابتلا به آلزایمر در بزرگسالی دلالت داشته باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۰۱:۴۲    
علیرضا منصوریان چهارشنبه شب از سمت خود به عنوان سرمربی استقلال استعفا داد و با همه خداحافظی کرد. سرمربی آبی پوشان در حاشیه این نشست دو قول بزرگ داد که باید دید به آن عمل می کند یا خیر.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۰۰:۴۲    
یادی از دبیرستان صدساله فردوسی مشهد، مدرسه ای که مفاخری چون دکتر علی شریعتی مزینانی و دکتر قاضی زاده هاشمی را تحویل جامعه داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۰    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از صدور حکم اعدام سرکرده باند بین المللی مواد مخدر خبر داد و گفت: وی در کرج دستگیرشده بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۰    
لیست حقوقی باشگاه بارسلونا نشان می دهد که این تیم در میان تمام تیم های اسپانیایی بیشترین پرداختی را به بازیکنان و مربیانش دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۰    
نظامیان ارتش سوریه در جریان پیشروی های گسترده خود در نبرد با تکفیریها در دیرالزور موفق به آزادسازی 6 منطقه استراتژیک شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۰    
"میه کو ناگا اوکا " بانوی شناگر 100 ساله ژاپنی موفق شد در رقابت های جهانی شنای زنان بین 100 تا 104 ساله رکورد این رده سنی را بشکند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۰    
اگر چه در سال 2017 نیز شاهکارهایی مانند دانکرک و زن شگفت انگیز ساخته شده اند اما برخی از فیلم های ساخته شده در این سال نیز فراتر از فاجعه بوده اند، که تنها باعث سردرد تماشاگران شده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۰    
در این عکس نگار جواهریان را همراه با با خانواده اش میبینید. ظاهرا دو خواهر نگار جواهریان به نام های نگین و نازنین در خارج از کشور زندگی می کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۰    
انفجار گاز حوالی ساعت 12:50 در یک واحد اقامتی 2 طبقه در کوچه آبشار در هسته مرکز شهر منجر به کشته شدن 5 تن و مصدومیت 15 تن شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۰    
عصر امروز 30 شهریور، مراسم ترحیم والده سیدمحمد بطحایی،وزیر آموزش و پرورش با حضور مقامات سیاسی و مسئولان ارشد کشوری در مسجد نور تهران برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۲۲:۵۷    
مقامات دولتی ایالت ماهاراشترا در غرب هند اعلام کردند براثر بارندگی شدید بیست و چهار ساعت گذشته در این ایالت، شش نفر جان باختند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۲۲:۵۷    
مهدی طارمی موفق شد با ثبت گل خود برابر سپاهان به صدر جدول گلزنان لیگ برتر بازگردد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۲۲:۵۴    
چندی پیش اعلام شد که قریب قرار است جایگزین افتخاری در باشگاه استقلال شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۲۲:۳۶    
با بازگشت بیش از 70 هزار زائر ایرانی به کشور، تعداد حجاج کشورمان در عربستان به حدود 13 هزار نفر رسید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۲۲:۲۴    
تیم های فوتبال سپاهان و پرسپولیس به نتیجه تساوی و تقسیم امتیاز رضایت دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۲۲:۲۴    
رئیس جمهور فرانسه در تماس تلفنی با رئیس منطقه کردستان عراق، از وی خواست همه پرسی جدایی در این منطقه را به تعویق بیاندازد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۲۲:۲۴    
داعش بار دیگر به کاروان کمک های انسانی ایران حمله کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۲۱:۵۱    
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران تاکید کرد: وقتی شهید حججی به شهادت رسید پیامی صادر کردم و در آن تاکید کردم تا 3 ماه دیگر ریشه داعش را می خشکانیم، الان هم می گویم نابودی داعش نزدیک است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۲۱:۳۹    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان که در نیویورک به سر می برد، با کمیسر عالی پناهندگان ملل متحد و وزیر امور خارجه اسلوونی دیدار و گفتگو کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۲۱:۳۶    
معاون رئیس جمهور آمریکا با تکرار مواضع خصمانه کشورش در قبال تهران ادعا کرد: جامعه جهانی باید علیه فعالیت های بی ثبات کننده ایران متحد شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۲۱:۳۶    
نشریه خط حزب الله در تاره ترین شماره خود، توصیه رهبر معظم انقلاب به مداحان را در آستانه مام محرم منتشر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۲۱:۳۳    
در دیدار آندرس ساموئلسن وزیر خارجه دانمارک با محمد جواد ظریف، ضمن بررسی راه های گسترش روابط دو کشور، در خصوص موضوعات مختلف منطقه ای و بین المللی و برجام تبادل نظر شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۲۱:۱۲    
کاخ سفید می گوید مقابله با نفوذ ایران در سوریه و عراق از جمله موضوعات مورد بحث در نشست روز گذشته ترامپ و می بوده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۲۱:۰۹    
در این گزارش اعمال شب و روز اول محرم را می خوانید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۲۱:۰۹    
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف 18 تن لیمو خشک قاچاق به ارزش 7 میلیارد ریال در شهرستان اسلامشهر خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۲۰:۳۶    
دولت بحرین با صدور بیانیه ای منطقه کردستان را جزئی از عراق دانست و از تمامی طرف ها خواست تا به گفت و گو روی بیاورند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۲۰:۳۶    
کاپیتانی دیشب حسین حسینی برای استقلال در بازی مقابل ذوب آهن از نکات عجیب این بازی بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۲۰:۳۳    
دبیر کل ناتو با بیان اینکه هیچ توافقی بدون اجرایی شدن نمی تواند توافقی خوب باشد، گفت باید بر اجرای توافق هسته ای با ایران متمرکز بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۲۰:۳۳    
رییس جمهوری کره جنوبی حل بحران کره شمالی به نحوی که آرامش منطقه حفظ شود را خواستار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۲۰:۳۳    
رئیس جمهور آمریکا در بحبوحه تنش ها بین واشنگتن و پیونگ یانگ، از اعمال تحریم های جدید علیه کره شمالی خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۲۰:۰۳    
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم از افزایش فوتی های حادثه مسافرخانه به 5 نفر خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۹:۵۱    
سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: هواپیمای747 ارتش حامل دومین محموله کمک های ایران به میانمار ظهر امروز در فرودگاه بنگلادش به زمین نشست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۹:۵۱    
یک روزنامه آلمانی در مطلبی انتقادی درباره سخنرانی تهدید آمیز ترامپ علیه ایران در مجمع عمومی سازمان ملل، خروج از برجام را حماقتی بزرگ از طرف آمریکا و عامل انزوای کامل آن دانست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۹:۵۱    
رئیس منطقه کردستان عراق در ادامه تبلیغات خود برای همه پرسی جدایی کردستان از عراق، به طور تلویحی مردم را به رأی دادن گسترده فراخواند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۹:۴۸    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، از آتش سوزی ساختمانی در حال ساخت در محله باغ فیض خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۹:۱۵    
آیت الله سیستانی در پیامی به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم 1439 توصیه هایی را خطاب به مبلغان، خطبا، مداحان و عزاداران حسینی بیان کرد که این توصیه ها توسط حجت الاسلام و المسلمین سید مرتضی کشمیری نماینده ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۹:۱۲    
عامل قتل پسر جوان در خیابان استاد معین،پس از 10 ماه زندگی مخفیانه در یکی از روستاهای افغانستان شناسایی و بازداشت شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۹:۱۲    
مدیرعامل باشگاه استقلال از تقریبا دو هفته قبل به دنبال استخدام فاتح تریم بوده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۹:۱۲    
نشست خبری دایی و کریمی امروز در سازمان لیگ انجام شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۹:۰۰    
کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس، اسامی بازیکنان اصلی دیدار برابر سپاهان را اعلام کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۹:۰۰    
اعضای شورای سردبیری روزنامه نیویورک تایمز صبح امروز به وقت محلی با ظریف دیدار و در خصوص مسائل مختلف منطقه ای، بین المللی، برجام و غیره پرسش و تبادل نظر کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۸:۵۷    
اولین قرارداد تامین اعتبار بانکی پسابرجام ایران به ارزش یک میلیارد یورو روز پنجشنبه در شهر لینز اتریش بین اوبربانک اتریش با 14 بانک ایرانی به امضا رسید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۸:۴۵    
وزیر خارجه عربستان بار دیگر قطر را از حامیان تروریسم و افراطگرایی در منطقه دانست و گفت، اسنادی وجود دارد که دوحه را محکوم می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۸:۴۵    
هافبک تهاجمی ایرانی تیم فوتبال اوسترساندس سوئد گفت که با پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران او را خیانتکار و کلاهبردار خوانده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۸:۲۴    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد: پس از نمازجمعه این هفته در سراسر کشور در واکنش به اظهارات رئیس جمهور آمریکا راهپیمایی برگزار می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۸:۲۱    
براساس گزارش منتشر شده توسط شبکه تلویزیونی سی ان ان، کیث شیلر، معاون و همراه قدیمی رئیس جمهور آمریکا از سمت خود در کاخ سفید کناره گیری کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۸:۱۸    
معاون وزیر خارجه روسیه با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهوری آمریکا علیه کره شمالی هشدار داد که هرگونه اقدام نظامی آمریکا علیه پیونگ یانگ عواقبی فاجعه بار نه تنها برای شبه جزیره کره بلکه برای کل جهان ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۸:۰۳    
معاون رئیس جمهور آمریکا ضمن مطرح کردن این ادعا که برجام مانع دسترسی ایران به تسلیحات هسته ای نمی شود، گفت که جامعه جهانی می بایست علیه فعالیت های ثبات زدای ایران متحد شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۸:۰۰    
سردار سلیمانی در منزل شهید مدافع حرم، مرتضی حسین پور شلمانی
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۸:۰۰    
ساعتی پیش دختری 32 ساله در ایستگاه مترو دروازه دولت اقدام به خودکشی کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۷:۲۴    
مهاجم پرسپولیس برای یک هیات عزاداری تبلیغ کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۷:۲۱    
کردهای شمال سوریه فردا (جمعه) اولین انتخابات مستقل خود را در این کشور برگزار خواهند کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۷:۲۱    
وزیر خارجه آلمان بعد از نشست ایران و 1+5 در نیویورک با انتشار بیانیه ای گفت که به نفع همه است که برجام را در معرض خطر قرار نداد و این توافق را نه حالا و نه در آینده لغو نکرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۷:۲۱    
وزیر امور خارجه روسیه یک بار دیگر بر پایبندی مسکو به حفظ برجام و ادامه توافق هسته ای فعلی تأکید کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۷:۲۱    
رئیس دفتر سیاسی عصائب اهل الحق اعلام کرد که واشنگتن با مدیریت بحران ایجاد شده بر سر همه پرسی جدایی، به دنبال تضعیف نیروهای الحشد الشعبی از طریق رویارو کردن آنها با پیشمرگه است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۶:۵۷    
غرق شدن یک قایق در سواحل لیبی منجر به ناپدید شدن بیش از 100 نفر شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۶:۴۵    
اهالی روستای قره آغاج از پذیرش جنازه قاتل آتنا، امتناع کرده و با مخالفت شدید مانع دفن ایشان درخاک آبا واجدادی خویش شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۶:۴۵    
واکنش امروز رهبرانقلاب به نطق رئیس جمهوری آمریکا در سازمان ملل: نطق گانگستری ترامپ، نشانه وا ماندگی و سبک مغزی
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۶:۳۳    
فیلمبرداری جدیدترین اثر بلند سینمایی ابراهیم حاتمی کیا با عنوان به وقت شام که از اوایل خرداد امسال آغاز شده بود، پس جلسه های متعدد، سه شنبه شب گذشته در لوکیشن های شهر تهران به پایان رسید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۶:۳۰    
ساعت رسمی کشور هر سال در ساعت 24 روز اول فروردین یک ساعت به جلو کشیده می شود و در ساعت 24 روز سی ام شهریور به حال سابق برگردانده می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۶:۳۰    
منابع خبری ترکیه از درگیری مسلحانه در دادگستری استانبول خبر دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۶:۲۷    
با افزایش میزان تولید در رسانه بحث اشتغال زایی هنرمندان جامه عمل پوشیده است، چنان که بر اساس آمار بیش از 10 هزار نیرو اعم از تهیه کننده، کارگردان، نویسنده، بازیگر و.. ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۶:۲۷    
پس از سال ها مقاومت معنادار دولت در برابر تامین تجهیزات مترو پایتخت، همراستایی فکری مدیریت شهری جدید تهران با دولت موجب شد که فاز اول تجهیز موثر شبکه مترو تهران به واگن از سوی دولت کلید بخورد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۶:۲۷    
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از اعلام نتایج آزمون ارشد پزشکی خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۶:۲۷    
در این چند روز سعی کردیم روی کارهای بدنی تیم مان کار کنیم و به شرایط بهتری نسبت به بازی با گسترش برسانیم. بازی قبلی ما مساوی شد و فکر کنم نتیجه خوبی برای ما بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۶:۲۷    
شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین چندین آزمایش موشکی در غزه انجام داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۶:۲۴    
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری قم با اشاره به وقوع انفجار در یک واحد اقامتی در این شهر گفت: بر اساس گزارش های اولیه آتش نشانی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۶:۲۴    
بر اساس این گزارش، دو طرف در جریان این تماس تلفنی در خصوص راهکارهای تقویت روابط دوجانبه بحث و تبادل نظر کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۶:۲۱    
کاهه با بیان اینکه تاکنون 4 نفر به علت این حادثه جان خود را از دست داده اند و تعداد مصدومان به طور قطعی مشخص نیست گفت: مسئول و صاحب مسافرخانه جهت تحقیقات و بررسی پرونده بازداشت شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۶:۱۸    
از سوی دیگر هر گرم طلای 18 عیار مانند سه روز نخست هفته روند نزولی خود را ادامه داد و در بازار امروز با کاهش حدود 1700 تومانی به 120 هزار تومان رسید ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۵:۴۵    
5 کشور به صراحت اعلام کردند ایران در برجام به تعهدات خود عمل کرده و همه هم باید به برجام پایبند بوده و برجام قابل مذاکره نیست. آمریکا ولی دو پهلو حرف زده و گفته باید در این زمینه فکر کنیم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۵:۴۲    
رییس کلانتری 171 مصطفی خمینی با بیان اینکه ماموران مخفیگاه این شرور را شناسایی کردند، گفت: با دستور مقام قضایی این فرد هنگام حضور در مخفیگاهش دستگیر و به کلانتری منتقل شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۵:۳۹    
پیرحسین کولیوند در مورد آخرین آمار کشته ها و مصدومان انفجار یک مجموعه اقامتی در قم اظهار کرد: تا کنون 4 نفر دراین حادثه جان خود را از دست دادند که سه نفر آنها خانم و یک نفر مرد هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۵:۳۶    
رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: ترویج گردشگری مذهبی می تواند هم برای معرفی امامزادگان و هم برای معرفی بنای بقعه و قدمت آن مورد توجه قرار گیرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۵:۳۳    
تاکنون در این حادثه سه تن شامل دو زن و یک مرد، فوت شدند طبق گفته نگهبان ساختمان احتمال محبوس شدن دو نفر دیگر در زیر آوار وجود دارد که در حال آواربرداری جهت نجات افراد می باشیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۵:۲۷    
رییس و اعضای مجلس خبرگان رهبری صبح امروز پنج شنبه( 30 شهریور)با حضور در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با آرمان های امام خمینی(ره) تجدید میثاق کردند.
  • ۱