چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۲۲:۲۲May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 5 اسفند 1393 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 30 دی 1393 خبرگزاری تقریب 30 بهمن 1393 خبرگزاری تقریب 1 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 2 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 3 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 4 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 5 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 6 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 7 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 10 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 11 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 12 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 13 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 14 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 15 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 16 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 17 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 18 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 19 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 20 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 21 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 22 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 23 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 24 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 25 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 26 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 27 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 28 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۳:۱۹    
دبیر کل مجمع جهانی تقریب با بیان اینکه تحریف ادیان و بدعت گذاری مشکل همیشگی ادیان الهی در طول تاریخ بوده است، اظهار داشت: دشمن ترین دشمنان انبیاء الهی همان کسانی بودند که تحریف و بدعت ایجاد کردند.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۱:۳۵    
سازمان ملل متحد در گزارشی با اعلام اینکه گروه تروریستی داعش مرتکب جنایت کشتار جمعی در عراق شده است، تأکید کرد: جنایات این گروه، نوعی جنایت جنگی محسوب می شود.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۱:۱۰    
بر اساس این اسناد که تنها چند هفته پس از اظهارات نتانیاهو در سازمان ملل، توسط سازمان جاسوسی موساد در اختیار آفریقای جنوبی قرار گرفته بود مشخص می شود که اظهارات نتانیاهو بی اساس بوده وایران در حال ...
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۰    
وزیر اوقاف مصر اقدامات داعش را در راستای اهداف استعمارگران و رژیم اشغالگر صهیونیست دانست و خواستار اتحاد دولت های عربی برای نابودی داعش شد.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۰    
صبح امروز 7 بحرینی و از جمله یک کودک به دست نیروهای امنیتی این کشور بازداشت شدند.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۰:۵۵    
نماینده سوریه در سازمان ملل بر لزوم اجرایی کردن قطعنامه های بین المللی در مورد رژیم صهیونیستی از جمله پایان دادن به اشغالگری این رژیم در جولان سوریه تاکید کرد.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۶:۳۸    
اعضای ستاد بزرگداشت روز ملی مهندس در تاریخ 6/ 11 / 93با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۴:۲۹    
رسانه های لبنان از تصمیم تروریست های تکفیری داعش برای اعلام "امارت" در این کشور در آینده ای نزدیک خبر دادند.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۴:۲۴    
رئیس جمهور سودان با محکوم کردن اقدامات تروریستی گروه تکفیری داعش، تاکید کرد: آنچه که این گروه تروریستی انجام می دهد و به تصویر می کشد تماما با ساده ترین قوانین اسلام منافات دارد.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۳:۵۹    
شهر آلماتی قزاقستان به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2015 شناخته شد.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۳:۴۹    
هماهنک کننده اتحادیه اروپا در امور مبارزه با تروریسم در اتحادیه اروپا که درصدر هیاتی به بیروت رفته با یک مقام حزب الله لبنان و شماری از مقامات امنیتی لبنان دیدارکرد.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۳:۲۵    
به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد، کتاب ثقافه الثوره الاسلامیه ( فرهنگ انقلاب اسلامی) در عراق منتشر شد.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۳:۰۱    
بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، از محکوم شدن تشکیلات خودگردان فلسطینی در دادگاهی در آمریکا، ابراز خرسندی کرد.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۲:۲۳    
سازمان صهیونیستی "صلح اکنون" اعلام کرد: کارگاه های ساخت و ساز در شهرک های اسرائیلی کرانه باختری در سال گذشته 2014 به میزان 40 درصد افزایش داشت.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۲:۲۳    
دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی بزرگ ترین ظلم در منطق قرآن را ظلم به امامت دانست و گفت: انقلاب و حرکت امام(ره) بازگشت و جبران آن اعراض و خیانت به امامت بود.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۲:۱۸    
نشست شورای سیاست گذاری و برنامه ریزی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با حضور رئیس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در محل این سازمان برگزار شد.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۲:۰۸    
در نشست تحلیلی خبرگزاری تقریب مطرح شد: ادای فرایض دینی درمساجد اغلب شهرهای یمن از جمله صنعا پایتخت این کشور را باید نماد وحدت و تقریب مذاهب اسلامی دانست ...
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۲:۰۳    
عناصر ترویستی تکفیری داعش 56 مسیحی آشوری را در استان حسکه واقع در شمال شرق سوریه ربودند.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۱:۵۸    
سید نیرحسین بخاری در دیدار با نخست وزیر و رئیس مجلس سوریه : بحران جاری در سوریه باید از طریق راه های سیاسی و داخلی حل و فصل شود و نسخه های بیگانه دردی از مردم این کشور درمان نخواهد کرد.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۱:۴۹    
به نوشته روزنامه انگلیسی ایندیپندنت، رژیم صهیونیستی با اعتراض نسبت به برگزاری مسابقه کاریکاتور انکار هولوکاست در ایران، از سازمان ملل خواست تا این مسابقه را محکوم کند.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۱:۴۴    
وزیر اطلاع رسانی اردن با هشدار به گروه تروریستی داعش تأکید کرد: هرگونه تجاوز به مرزهای اردن، نابودی تروریست ها را درپی خواهد داشت.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۱:۴۴    
وزیر خارجه لبنان با انتقاد از سیاست و مواضع دولت ترکیه در قبال تکفیریها، تاکید کرد: ترکیه از تروریستهای تکفیری حمایت می کند.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۱:۳۹    
اتحادیه عرب در بیانیه ای نسبت به طرح جدید صهیونیست ها در راستای یهودی سازی یک روستای فلسطینی در قدس هشدار داد.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۱:۳۴    
مفتی لبنان تأکید کرد: لبنان با وحدت و همبستگی به وجود آمده بین مردم به پیشرفت قابل ملاحظه ای دست پیدا کرده است.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۱:۲۴    
رییس جنبش همبستگی ملی لبنان خواستار فشار مردم ترکیه به حکومت این کشور برای تغییر سیاست های دولت رجب طیب اردغان شد و افزود: ملت ترکیه باید جلوی اقدامات مخرب دولتمردان این کشور را بگیرد.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۰۹:۲۲    
کمیساریای حقوق بشر سازمان ملل با انتشار گزارشی از روند رو به افزایش جنایات گروه تروریستی داعش در عراق و روند فزاینده خشونتهای فرقه ای در این کشور خواستار ارجاع پرونده این جنایات به دادگاه بین المللی ...
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۰۸:۳۳    
نماینده جدید کشورمان درسازمان ملل در نخستین سخنرانی خود در شورای امنیت، از اعضای این نهاد تاثیرگذار جهانی خواست برای حل بحران های جهانی، طبق اصول منشور ملل متحد عمل کنند.